Wat een cool plaatjequote:Op vrijdag 10 maart 2006 16:28 schreef stil het volgende:
Pony's lopen vrij rond in de natuurgebieden van het FryskeGea:
[afbeelding]
zo te zien was ze zich er hier niet of nauwelijks van bewust...quote:Op donderdag 16 maart 2006 23:34 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Hij is leuk MarjoVind je dochter het nog leuk om model te zijn
![]()
quote:Op donderdag 16 maart 2006 23:37 schreef diedrick het volgende:
[..]
zo te zien was ze zich er hier niet of nauwelijks van bewust...![]()
![]()
Soms wel, soms niet...quote:Op donderdag 16 maart 2006 23:34 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Hij is leuk MarjoVind je dochter het nog leuk om model te zijn
![]()
Nee, die deed het wel, het was wat schemerig enzoquote:Op donderdag 16 maart 2006 23:18 schreef killko het volgende:
[..]
Ligt niet aan je scherm, hier ook..
Macrostand vergeten?
op mijn scherm waren ze niet te grootquote:Op vrijdag 17 maart 2006 00:42 schreef Horsemen77 het volgende:
te grote foto
te grote foto
te grote foto
Edit RonaldV: lees deze sticky even: [MED] mod beleid FOT t.a.v. posten van plaatjes
Lees effe de [MED] mod beleid FOT t.a.v. posten van plaatjes door grapjas, dan kan je lezen dat max breedte 550pix is en geen 1024 wat jij aan het prakken was.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 11:31 schreef Horsemen77 het volgende:
[..]
op mijn scherm waren ze niet te groot![]()
pff.
Het criterium is niet wat je ziet op je scherm, maar wat de werkelijke grootte in pixels is. Groter dan 550 pixels breed valt onder het mod beleid.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 11:31 schreef Horsemen77 het volgende:
[..]
op mijn scherm waren ze niet te groot![]()
pff.
Erg fijne plaat, met de pan beweging en de bevroren actie midden in de lucht, jammer alleen van zn zwarte shirt waardoor die in de achtergrond op gaat maar goed dat heb jij niet in de hand.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 15:34 schreef gizj het volgende:
't is alweer een poosje geleden, maar deze vond ik vandaag toevallig weer na een hd-crash.
Gemaakt tijdens het officieuze wk skateboarden in de Rotterdamse Ahoy' 2005
[afbeelding]
Is dat resizen nou zo lastig?quote:Op zaterdag 18 maart 2006 20:22 schreef sinemet het volgende:
[[url=http://xs72.xs.to/pics/06116/PICTmaast..jpg]afbeelding][/url]
Je zegt het zelf al: je hebt geresized, maar je had moeten resizen naar 550 pixels breedquote:Op zaterdag 18 maart 2006 22:13 schreef sinemet het volgende:
Weet niet wat je probleem is, maar ik had m geresized hoor.
ja, die is wel iets teveel geblurred...vooral de weg die even ver op de voorgrond staat als de auto...dan klopt het perspectief niet meer...quote:Op zondag 19 maart 2006 20:40 schreef Lanvin het volgende:
[afbeelding]
Misschien had ik de achtergrond iets minder moeten blurren bij nader inzien..
Inderdaad, een "natural blur", ofwel dat het net buiten je focus zit, zou een stuk mooier zijn.quote:Op zondag 19 maart 2006 20:40 schreef Lanvin het volgende:
[afbeelding]
Misschien had ik de achtergrond iets minder moeten blurren bij nader inzien..
Die "natural blur" is gewoon DOF ofwel scherptediepte.quote:Op zondag 19 maart 2006 21:30 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Inderdaad, een "natural blur", ofwel dat het net buiten je focus zit, zou een stuk mooier zijn.
Wat ik zelf als alternatief gebruik voor als ik een object er goed uit wil laten springen, is dat ik de rest greyscale maak. Zoals bijvoorbeeld dit:
[[url=http://img141.imagevenue.com/loc151/th_00211_Geshoped_1.jpg]afbeelding][/URL]
Weesp???quote:Op zondag 19 maart 2006 22:02 schreef mikezwet het volgende:
afbeelding
Edit RonaldV: lees deze sticky even: [MED] mod beleid FOT t.a.v. posten van plaatjes
Vanuit Hazerswoude de kerk/brug in Kouderkerk a/d rijn.quote:
Je oorspronkelijke post was 1024 pixels.quote:Op zondag 19 maart 2006 22:36 schreef mikezwet het volgende:
[..]
Vanuit Hazerswoude de kerk/brug in Kouderkerk a/d rijn.
[afbeelding]
Even 15 pixels aangepast![]()
Nicequote:
Ik was hem net aan het aanpassen toen je hem gisteravond aanpaste dan denkquote:Op zondag 19 maart 2006 22:40 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Je oorspronkelijke post was 1024 pixels.
kewlquote:Op woensdag 22 maart 2006 16:38 schreef -CRASH- het volgende:
Ik zag dat er 2 kleinere vliegtuigen langs een grotere vlogen...
Maar bij bekijken op de computer, zag ik dat er nog een onder de grote zat...
Die was aan het tanken.
[afbeelding]
bewerkt ... Auto level fix
quote:Op woensdag 22 maart 2006 17:45 schreef Re het volgende:
[..]
kewl
alleen is je sensor wat vies geloof ik
Goh wat leuk, waar was dat?quote:Op woensdag 22 maart 2006 16:38 schreef -CRASH- het volgende:
Ik zag dat er 2 kleinere vliegtuigen langs een grotere vlogen...
Maar bij bekijken op de computer, zag ik dat er nog een onder de grote zat...
Die was aan het tanken.
[afbeelding]
bewerkt ... Auto level fix
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |