Icey dead peoplequote:Op donderdag 9 maart 2006 19:17 schreef koffiekoekje het volgende:
[afbeelding]
Vorige week, telt dat ook?![]()
[afbeelding]
I see dead people
![]()
geen fotosoeps
Lange sluitertijd?quote:
Maar zou je dan niet de "beweging" van de verplaatsende hand moeten zien?quote:Op donderdag 9 maart 2006 19:59 schreef Jelleee het volgende:
[..]
Lange sluitertijd?
De helft van de tijd gewoon dat object in beeld laten, de rest van de tijd je hand erop zetten..
Toch?
Als je maar snel genoeg je hand neerplaatst dan zie je geen beweging.quote:Op donderdag 9 maart 2006 20:04 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Maar zou je dan niet de "beweging" van de verplaatsende hand moeten zien?
Zie je er niet duidelijk zat beweging in?quote:Op donderdag 9 maart 2006 20:04 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Maar zou je dan niet de "beweging" van de verplaatsende hand moeten zien?
Hey,quote:
als ik op mijn simpele cameratje een lange sluitertijd neem, dan raakt de foto overbelichtquote:Op donderdag 9 maart 2006 19:59 schreef Jelleee het volgende:
[..]
Lange sluitertijd?
De helft van de tijd gewoon dat object in beeld laten, de rest van de tijd je hand erop zetten..
Toch?
Kan je het diafragma niet wat kleiner maken (hoger getal dus?quote:Op vrijdag 10 maart 2006 16:32 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
als ik op mijn simpele cameratje een lange sluitertijd neem, dan raakt de foto overbelicht
het kan dan ook alleen maar in de nachtstand, helaas.
Ik vind hem vooral te donker op de voorgrond. (Dus ik zou zeker wel wat bewerken.)quote:Op zaterdag 11 maart 2006 20:50 schreef mikezwet het volgende:
[afbeelding]
Wat vinden jullie hiervan. Niet bewerkt ofzo.
Zelf vind ik de wolken een beetje vaag. Heb een 3 MP camera en merk dat vaak de details wat vaag zijn.
Had je nu maar met bracketing gewerkt en er een HDR plaatje van gemaaktquote:Op zaterdag 11 maart 2006 20:50 schreef mikezwet het volgende:
[afbeelding]
Wat vinden jullie hiervan. Niet bewerkt ofzo.
Zelf vind ik de wolken een beetje vaag. Heb een 3 MP camera en merk dat vaak de details wat vaag zijn.
Beide termen zeggen mij nietsquote:Op zaterdag 11 maart 2006 20:58 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Had je nu maar met bracketing gewerkt en er een HDR plaatje van gemaakt.
Wat denk je dat er met jouw foto's gebeurd als je ze af laat drukken? Analoog bijvoorbeeld wordt ook nabewerkt in het fotolab. Dus ik zie geen reden om niet na te bewerkenquote:Op zaterdag 11 maart 2006 22:17 schreef mikezwet het volgende:
[..]
Beide termen zeggen mij niets![]()
Bewerken ben ik ook niet in thuis... eigenlijk vind ik een foto bewerken niet leuk omdat hij dan eigenlijk niet origineel meer is. Het is toch de kunst iets zo mooi mogelijk vast te leggen. Met nabewerking kan elke foto wel mooi worden![]()
Als ik foto's zou laten afdrukken moeten zo worden als ik gemaakt heb anders is het mijn foto niet meerquote:Op zondag 12 maart 2006 09:42 schreef Elefes het volgende:
[..]
Wat denk je dat er met jouw foto's gebeurd als je ze af laat drukken? Analoog bijvoorbeeld wordt ook nabewerkt in het fotolab. Dus ik zie geen reden om niet na te bewerken.
ALLE fotolabs behandelen je foto's. Er is namelijk niet zoiets als "standaard" instellingen op die machines, al was het maar omdat elk fotorolletje (nou ja: de productie-series) anders is, zelfs binnen één en hetzelfde merk.quote:Op zondag 12 maart 2006 14:25 schreef mikezwet het volgende:
[..]
Als ik foto's zou laten afdrukken moeten zo worden als ik gemaakt heb anders is het mijn foto niet meer![]()
met dat concert gedeelte is mooi seker met zo,n mooie grote camera:D ik heb een dsc-p20 die kan dat nietquote:Op donderdag 2 maart 2006 10:43 schreef PM-girl het volgende:
[..]
Is er dan een meet? Helaas, ik kan niet, maar de camera is dan wel al binnen!
Maar genoeg offtopic nu, plaatjes!
Ok ze zijn zeker niet recent en ook niet geweldig, maar het zijn plaatjes!
Te overbelicht:
[afbeelding]
Ik wilde altijd eens zonlicht fotografereren:
[afbeelding]
Je naam maakt het geheel helemaal af...quote:Op zaterdag 11 maart 2006 21:11 schreef -CRASH- het volgende:
Soms klopt de reclame die bedrijven maken voor geen meter
"Wir fahren gut".... maak dat de kat wijs
[afbeelding]
en zelfs dan....quote:Op zondag 12 maart 2006 14:27 schreef RonaldV het volgende:
[..]
ALLE fotolabs behandelen je foto's. Er is namelijk niet zoiets als "standaard" instellingen op die machines, al was het maar omdat elk fotorolletje (nou ja: de productie-series) anders is, zelfs binnen één en hetzelfde merk.
Dan heb je denk ik nog nooit je eigen foto's gekregenquote:Op zondag 12 maart 2006 14:25 schreef mikezwet het volgende:
[..]
Als ik foto's zou laten afdrukken moeten zo worden als ik gemaakt heb anders is het mijn foto niet meer![]()
Vind de bovenste niet veel aan en de flits had je uit moeten zetten..quote:Op woensdag 15 maart 2006 20:21 schreef aloa het volgende:
Vandaag gemaakt in het bos
[afbeelding]
Zwart-Wit heeft ook wel wat
[afbeelding]
jammer van die teen crop..quote:
quote:Op donderdag 16 maart 2006 20:48 schreef -Marjo- het volgende:
Ik vond het juist grappig zo die voet.
Enne da's gemeen...
Hihi, dat is ook wel weer waar!quote:Op donderdag 16 maart 2006 21:16 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
![]()
vond het wel lollig tussen al het leed door
![]()
Is ook mooi in zwart-witquote:Op donderdag 16 maart 2006 19:16 schreef minolta het volgende:
[[url=http://xs72.xs.to/pics/06114/zoom.JPG]afbeelding][/url]
Deze foto gemaakt in een abdij (van Male)
Ik ben al meerdere malen geweest maar ik was al altijd voorbij die brug gelopen .
Ik vond het wel mooi in het zwart -wit
Ze komen bijzonder onscherp over hierquote:Op donderdag 16 maart 2006 19:25 schreef Renesite het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Klooien met veel te weinig licht en een te 'laag' object.
Moah, vroeg in de ochtend, heb ze al moeten belichtenquote:Op donderdag 16 maart 2006 22:02 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Ze komen bijzonder onscherp over hier.
Ligt niet aan je scherm, hier ook..quote:Op donderdag 16 maart 2006 22:02 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Ze komen bijzonder onscherp over hier.
Ziet er cool uitquote:Op donderdag 16 maart 2006 19:16 schreef minolta het volgende:
[[url=http://xs72.xs.to/pics/06114/zoom.JPG]afbeelding][/url]
Deze foto gemaakt in een abdij (van Male)
Ik ben al meerdere malen geweest maar ik was al altijd voorbij die brug gelopen .
Ik vond het wel mooi in het zwart -wit
Hij is leuk Marjoquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |