dankje voor de tip.. ga het niet meer wijzigen denk ikquote:Op vrijdag 24 maart 2006 09:58 schreef HMaster-II het volgende:
@ thecrook & Prep2Fight
Volgens het Fok! beleid moet je effe je foto's verkleinen naar 550 pixels breed.
Lees dit ook even. [MED] mod beleid FOT t.a.v. posten van plaatjes Voor de Mods wakker worden en je gaan slaan.
In http://forum.fok.nl/topic/827705 staat een handig tooltje voor je.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 19:30 schreef withxhonor het volgende:
http://img.photobucket.com/albums/v298/xsmackx/P3201774.jpg
ik weet niet goed hoe ik moet verkleinen... dus dan maar gewoon de link
Dankquote:Op zaterdag 25 maart 2006 19:09 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Heb je die ook hi-res?
Briljante feauteau als je het mij vraagt![]()
Top!quote:Op zaterdag 25 maart 2006 23:50 schreef Vigile het volgende:
[..]
Dank
Full res is 'tie 5,5mb maar ik heb 'm even in 1024 voor je geupload.
http://upload.server8.org/p3433.jpg
Mooi!quote:
Oe...da's een hele fraaiequote:
Goeie foto, maar in (Semi-)naakt fotografie lijkt deze mijn meer op zijn plaats. Kun je het dan gelijk even verkleinen naar 550 pixels breed?quote:Op zondag 26 maart 2006 17:26 schreef TomR het volgende:
[afbeelding]
studio ingeweest vandaag
Zie voor een grotere versie mijn photolog
Toffe foto's, lekkere kleuren! Vooral de lucht op nummer 1 is mooiquote:Op maandag 27 maart 2006 23:31 schreef gizj het volgende:
gister een kleine wandeling door het pitoreske & zeer religieuze Kampen gemaakt, en dan krijg je al gauw kerken in je viewfinder ;-)
gelukkig malen vogels niet zo om zondag
[afbeelding]
het bezoek moest vandaag ook op de foto:
[afbeelding]
Kut, ze zijn eigk net 50pixels te grootquote:Op dinsdag 28 maart 2006 10:01 schreef RonaldV het volgende:
Semtex, zou je de foto's even kunnen resizen? Anders moet ik ze ombouwen naar linkjes. [MED] mod beleid FOT t.a.v. posten van plaatjes
Vriendje naast me werd gek! bij elke foto: aaaaahhhhhhhhhhquote:Op dinsdag 28 maart 2006 10:03 schreef Marc H het volgende:
Afgelopen zondag naar olmen zoo geweest
http://forum.fotografieforum.nl/viewtopic.php?t=214
Ik vind het idee leukquote:Op dinsdag 28 maart 2006 14:25 schreef MissyMirjaM het volgende:
nog geen 2 uurtjes geleden gemaakt op de monumentale begraafplaats hier in de stad, onbewerkt.
[afbeelding]
Kanniet, rechts light het moderne jaren 80 huis van de voormalige eigenaar.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 22:49 schreef PdeHoog het volgende:
De eerste vind ik niet zo spannend eigenlijkDe laatste weer wel
Ik had die molen graag wat linkser gehad
Dan ben je nl. ook dat irritante losliggende stukje land kwijt links
deze foto spreekt mij heel erg aan, door de sfeer die hij uitstraaltquote:Op dinsdag 28 maart 2006 21:19 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik vind het idee leukAlleen die zon had wat meer ergens achter mogen zitten
Wat vind je zelf van de foto
Ik vind het jammer dat de zon zo fel is en een aantal spijlen van het hek overstraalt, zoals PdeHoog ook al zei. Verder viel de sfeer in de foto mij ook gelijk in positieve zin op. Leuk detail vind ik de halfdoorzichtige bloemetjes helemaal onderaan, daarvoor is de zon echt noodzakelijk!quote:Op dinsdag 28 maart 2006 23:45 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
deze foto spreekt mij heel erg aan, door de sfeer die hij uitstraalt
yupquote:Op dinsdag 28 maart 2006 23:40 schreef Subhuman het volgende:
Ik zat me suf te zoeken naar een wip op die foto, maar die molen heet zo, of niet?
Utrecht - Lage Weide?quote:Op woensdag 29 maart 2006 09:05 schreef Ynske het volgende:
Na bijna in t water gemieterd te zijn... is dit het resulaat
[afbeelding]
[afbeelding]
Yepz genomen van de kant van zuilenquote:
Daar heb ik gisteren ook nog wat foto's staan nemen. Maar dan met name van de oude UNA fabriek.quote:
De rode wip in Hazerswoude?quote:Op dinsdag 28 maart 2006 22:43 schreef Shark.Bait het volgende:
Weer met IR lopen spelen....
[afbeelding]
Research van Beleid, Leiden.
[afbeelding]
de rode wip. door het IR gedeelte is ie nu een lichte kleur.
quote:Op woensdag 29 maart 2006 10:00 schreef mikezwet het volgende:
De rode wip in Hazerswoude?
the one and only.....quote:Op dinsdag 28 maart 2006 23:56 schreef Shark.Bait het volgende:
Tis een wip molen en hij is ehm.. rood
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |