quote:Op maandag 27 februari 2006 15:38 schreef RonaldV het volgende:
[..]
OMG! Hij is een serial badpakshooter!
quote:Op maandag 27 februari 2006 15:38 schreef RonaldV het volgende:
[..]
OMG! Hij is een serial badpakshooter!
dan moet je opschieten en niet na n half uur komen nakakkenquote:
WZZquote:Op maandag 27 februari 2006 15:41 schreef Ynske het volgende:
[..]
dan moet je opschieten en niet na n half uur komen nakakken
Ik ga je OP wel verprutsenquote:Op maandag 27 februari 2006 15:41 schreef Ynske het volgende:
[..]
dan moet je opschieten en niet na n half uur komen nakakken
Ik vind het nogal doorzichtig allemaal. Maar niet meteen helemaal afbranden. Laat het 'm eerst maar eens uitleggen wat de bedoeling is...quote:Op maandag 27 februari 2006 15:40 schreef Kleintje het volgende:
Ken eik.. heel die gozert niet....
Kheb er geen kliekjesgevoel bij
Misschien moet ik het maar niet doen..
neuj,waaromquote:
Nee ik heb géén klonen nodig om me belachelijk te makenquote:Op maandag 27 februari 2006 15:35 schreef RonaldV het volgende:
Jij bent toch niet vroem_nl?of wel?? oepsie!!
Je hebt m al ge-editquote:
oke, ik word dan wel fotograaf daar.quote:Op maandag 27 februari 2006 15:41 schreef Vliegvrager het volgende:
Laatste nieuws: belastend fotomateriaal tegen de serial badpakshooter duikt op
quote:
Ik twijfel tussen sluiten op basis van post-historie en openlaten om de amusementswaarde.quote:Op maandag 27 februari 2006 15:43 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Nee ik heb géén klonen nodig om me belachelijk te maken![]()
Het lijkt weer op zo'n gefrustreerd voyeur geval.![]()
laat open, hij doet niemand kwaad toch?quote:Op maandag 27 februari 2006 15:45 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Ik twijfel tussen sluiten op basis van post-historie en openlaten om de amusementswaarde.
Krijgen we dan ook een "Lach hier de TS van dit, dit en dat topic uit!" topic??quote:Op maandag 27 februari 2006 15:45 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Ik twijfel tussen sluiten op basis van post-historie en openlaten om de amusementswaarde.
sluiten maarquote:Op maandag 27 februari 2006 15:45 schreef RonaldV het volgende:
[..]
doe ff normaalquote:Op maandag 27 februari 2006 15:48 schreef Kleintje het volgende:
HEEEE
Het is een newbie in fot.
Weet je nog... geen kliekje.
Neem hem eerst serieus.
Als blijkt dat ie dat niet is... dan kan ie altijd dicht
Ik hou m open inderdaad. Wie weet lukt het hem wel. Tot nu toe heeft ie niets fouts gedaan, en hij heeft in ieder geval de ballen om duidelijk aan te geven dat hij meiden in badpak wil fotograferen. Mocht hij policy-overschrijdend werk afleveren dan schuif ik hem wel aan tafel bij Yvonne bij de eerstvolgende FOT-meetquote:Op maandag 27 februari 2006 15:47 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
laat open, hij doet niemand kwaad toch?
nee ben lichtelijk geïrriteerd en hap dan snel op bepaalde postsquote:Op maandag 27 februari 2006 15:52 schreef Kleintje het volgende:
Jij neemt mij nu wel heeeeel serieus Ynske
Best lekker
toch?quote:Op maandag 27 februari 2006 15:44 schreef Ynske het volgende:
[..]
houd je toch nog wel een beetje van me?
nee, ik ging er vanuit dat ik die bekentenis vanaaf wel via de msn kreegquote:Op maandag 27 februari 2006 15:54 schreef RonaldV het volgende:
Toch niet geïrriterd omdat ik nog niet publiekelijk mijn eeuwige trouw aan je heb beloofd in antwoord op
[..]
toch?
ok,.... ik cross ffquote:Op maandag 27 februari 2006 15:52 schreef vroem_nl het volgende:
[..]
Je bent soweiso welkom
Eventueel kan beiden ook, als je een goede tas hebt voor je fotoapperatuur dan kan die wel in bewaring gegeven worden
Tegen betaling uiteraard. Voor niks gaat de zon op...quote:Op maandag 27 februari 2006 15:57 schreef Kleintje het volgende:
Overigens... misschien is ie badpakken fetesjist
Zal ik hem mijn gebruikte badpak toesturen
En dan de volgende dag op Marktplaats terug kunnen kopen zeker???quote:
zoietsquote:Op maandag 27 februari 2006 16:02 schreef -Marjo- het volgende:
[..]
Tegen betaling uiteraard. Voor niks gaat de zon op...
jah gratis cds van aan te vragen van corbis "quote:Op maandag 27 februari 2006 16:05 schreef RonaldV het volgende:
Och, ambitie kan hem niet ontzegd worden: klikkerdeklik
Ow, zijn die gratis?quote:Op maandag 27 februari 2006 16:06 schreef Ynske het volgende:
[..]
jah gratis cds van aan te vragen van corbis "
de inhoud niet hequote:
Ow...quote:Op maandag 27 februari 2006 16:08 schreef Ynske het volgende:
[..]
de inhoud niet he
alleen de plaatjes
Gratis vrouwen bestaan nietquote:Op maandag 27 februari 2006 16:11 schreef Kleintje het volgende:
ik dacht aan zo'n gratis vrouw....
Die haal je gewoon onder 0-uren contrat uit Polen, Roemenië of Rusland.quote:Op maandag 27 februari 2006 16:11 schreef Kleintje het volgende:
ik dacht aan zo'n gratis vrouw....
Een fotograven griepje??? En dat vlak voor een belangrijke meet.quote:Op maandag 27 februari 2006 16:24 schreef PdeHoog het volgende:
Zeg....moesten we de SC niet vrijhouden van offtopic geblaat![]()
![]()
BB, Prupke: ben bang dat het vanavond niets wordt met de foto'sIk begin me hoe langer hoe brakker te voelen en ik denk dat ik gewoon straks mijn bed in duik om te voorkomen dat ik ziek ga worden
Zo belangrijk is-ie niet hoorquote:Op maandag 27 februari 2006 16:27 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Een fotograven griepje??? En dat vlak voor een belangrijke meet.![]()
Beterschapse![]()
http://img284.imageshack.us/my.php?image=img0172ka.jpgquote:Op maandag 27 februari 2006 15:43 schreef Kleintje het volgende:
[..]
oke, ik word dan wel fotograaf daar.
Zo wil ik niet op de foto!!!
Ik ook niet.quote:Op maandag 27 februari 2006 16:58 schreef lostminds het volgende:
ben ik nou de enige die nog niet ziek is (geweest) ?
afklopt
dat ding kun je wel leuke foto's mee maken denk ikquote:Op maandag 27 februari 2006 16:54 schreef vroem_nl het volgende:
[..]
http://img284.imageshack.us/my.php?image=img0172ka.jpg
Hm die foto bewijst maar 1 ding goed vindt ik...en dat is dat ik nog veel moet leren over het maken van fotos.
En het is natuurlijk absoluut niet verplicht om met dat ding op de foto te gaan, ik weet zelfs niet of ik hem wel zou meenemen...
Sowieso handig om even te controleren of ie niet lek is toevalligquote:Op maandag 27 februari 2006 16:54 schreef vroem_nl het volgende:
[..]
http://img284.imageshack.us/my.php?image=img0172ka.jpg
Hm die foto bewijst maar 1 ding goed vindt ik...en dat is dat ik nog veel moet leren over het maken van fotos.
En het is natuurlijk absoluut niet verplicht om met dat ding op de foto te gaan, ik weet zelfs niet of ik hem wel zou meenemen...
Tsja dat ding is grappig om fotos mee te maken, maar het gaat mij vooral om te leren betere fotos te maken. De dames op die foto waren nou niet echt aan het poseren...quote:Op maandag 27 februari 2006 17:08 schreef lostminds het volgende:
[..]
dat ding kun je wel leuke foto's mee maken denk ik
alleen het licht is bagger
en de meeste vrouwen hebben een minderwaardigheidscomplex die niet in dat bootje past
willen ze waarschijnlijk eerst 3 maanden op dieet
Nou ja dat ding kan nogal wat gewicht hebbenquote:Op maandag 27 februari 2006 17:09 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Sowieso handig om even te controleren of ie niet lek is toevallig
Heb je wel eens overwogen om te vragen hoe je zulke foto's kunt verbeteren in Help me mijn foto verbeteren - deel 2 ?quote:Op maandag 27 februari 2006 17:09 schreef vroem_nl het volgende:
[..]
Tsja dat ding is grappig om fotos mee te maken, maar het gaat mij vooral om te leren betere fotos te maken. De dames op die foto waren nou niet echt aan het poseren...
ok, les 1quote:Op maandag 27 februari 2006 17:09 schreef vroem_nl het volgende:
[..]
Tsja dat ding is grappig om fotos mee te maken, maar het gaat mij vooral om te leren betere fotos te maken. De dames op die foto waren nou niet echt aan het poseren...
het nuttige met het aangename verenigen?quote:Op maandag 27 februari 2006 17:13 schreef Kleintje het volgende:
even een snelle vraag van mij, dan ga ik weer verdermet het eten.
waarom op zo'n plek leren fotograferen en waarom gelijk in bikini enzo?
Oh maar dat moet niet gelijk in bikini - dat denkt natuurlijk iedereen ivm vorige vragen enzo. Daarom zij ik al ik weet niet of ik dat ding uberhaupt meeneem (als er mensen zijn die er gebruik van willen maken vraag maar) van mij part trek je een 19 eeuws duikpak aanquote:Op maandag 27 februari 2006 17:15 schreef lostminds het volgende:
[..]
het nuttige met het aangename verenigen?![]()
Tip: maak je OP dan nog duidelijker.quote:Op maandag 27 februari 2006 17:17 schreef vroem_nl het volgende:
[..]
Oh maar dat moet niet gelijk in bikini - dat denkt natuurlijk iedereen ivm vorige vragen enzo. Daarom zij ik al ik weet niet of ik dat ding uberhaupt meeneem (als er mensen zijn die er gebruik van willen maken vraag maar) van mij part trek je een 19 eeuws duikpak aan
Wie kan er een leuke OP verzinnen dan? daar ben ik pas echt slecht in.quote:Op maandag 27 februari 2006 17:19 schreef Kleintje het volgende:
[..]
Tip: maak je OP dan nog duidelijker.
Vertel dat je meer wil doen met fotografie.
Dt je daar een leuke buitenplaats kent om leuke foto's te maken.
Dat het in zomerkleding mag, dat er ook een mogelijkheid is om te zwemmen
Dat maakt de drempel een stuk lager voor veel mensen...
kleintje was al bijna halverwegequote:Op maandag 27 februari 2006 17:21 schreef vroem_nl het volgende:
[..]
Wie kan er een leuke OP verzinnen dan? daar ben ik pas echt slecht in.
Bij dezequote:Op maandag 27 februari 2006 17:24 schreef lostminds het volgende:
[..]
kleintje was al bijna halverwege
misschien als je d'r ff lief aankijkt?![]()
Is er een moderator in de zaal?quote:Op maandag 27 februari 2006 17:29 schreef Kleintje het volgende:
Ja wil ik, maar zorg dan eerst dat al die andere topics worden gesloten, want dat is geen goede reclame
Over zoiets zou ik positief nadenken ja... als ik in die tijd niet op vakantie was...quote:Op maandag 27 februari 2006 17:34 schreef Kleintje het volgende:
Mijn OP voorstel:
. Dan wordt het een leuke meeting waar we leuke foto's aan overhouden....
--------
zoiets???
quote:Op maandag 27 februari 2006 18:27 schreef Re het volgende:
wel een beetje lek-meet achtig hoordat kan inventiever
Dank je.quote:Op maandag 27 februari 2006 18:48 schreef Kleintje het volgende:
Hoi Sub. Blij dat het weer wat beter gaat.
Sub, kan jij die topics van vroem_nl dichtgooien
En wellicht de op van mij ervoor gebruiken
weet niet hoe het zit met crossposten in andere fora....
Dit zijn de topics waar het om gaatquote:Op maandag 27 februari 2006 15:26 schreef RonaldV het volgende:
Vliegvrager, PdH en ik hebben het echt zo duidelijk mogelijk geprobeerd uit te leggen:
Is er intresse voor een Meer-meet?
Modellen (en fotografen) gevraagd voor meer-meet
Is er intresse voor een Meer-meet? Modellen gevraagd
Show hier je zwemkledij!
Iemand anders nog een idee?
vader wens gedachte enzoquote:
Ik weet zeker dat Herr Doktor S. Freud daar wel een verklaring voor zou hebbenquote:
Ik ben benieuwd naar de foto's Ivo!quote:Op maandag 27 februari 2006 18:00 schreef ultra_ivo het volgende:
goeiemiddag, eh goeienavond. Weekend was erg vermoeiend. Ik denk dat ike erst maar eens een siesta houd voordat ik de foto's van gisteravond ga selecteren en online gooien. In ieder geval genoeg materiaal voor een showcase.
zal wel overdreven spam zijn ofzo?quote:Op maandag 27 februari 2006 20:27 schreef Shark.Bait het volgende:
Zeg Re, vanwaar die "unieke" sig/ondertitel?
die is ge-editquote:Op maandag 27 februari 2006 20:27 schreef Shark.Bait het volgende:
Zeg Re, vanwaar die "unieke" sig/ondertitel?
door wie?quote:Op maandag 27 februari 2006 21:40 schreef Re het volgende:
die is ge-edit
Kijk nou wie er binnenstruikelt!quote:
ff kijken of er geen blauwtjes op de loer liggenquote:
Hey Flashquote:Op maandag 27 februari 2006 22:18 schreef Dr_Flash het volgende:
En Re, je moet maar zo denken:
Yesterday is history
tomorrow is a mistery.
Today is a gift
That's why we call it "the Present"
quote:Op maandag 27 februari 2006 22:19 schreef Xilantof het volgende:
Ik zou voor jou bijna riskeren om alleen dat bovenstaande te posten. maar dan wordt onze mod boos
quote:Op maandag 27 februari 2006 22:18 schreef Dr_Flash het volgende:
En Re, je moet maar zo denken:
Yesterday is history
tomorrow is a mistery.
Today is a gift
That's why we call it "the Present"
nee johquote:Op maandag 27 februari 2006 22:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Een mod die boos wordt van mooie woorden?Ik doe niet schnappi
verder wel okee hoor
Hoi Xilaquote:Op maandag 27 februari 2006 22:28 schreef Xilantof het volgende:
[..]
nee joh![]()
't bovenstaande doelend op mijn reactie. dus alleen "hoi flash" dat vinden ze neit leuk
![]()
Maar ben blij dat t okee gaat daaro![]()
De siesta deed goedquote:Op maandag 27 februari 2006 20:39 schreef Kleintje het volgende:
Ben ook benieuwd Ivo.
Rust eerst lekker uit!
Ties is maffenquote:Op maandag 27 februari 2006 22:34 schreef Dr_Flash het volgende:
Ach jaaa ik kom ook ff langs
Hebben jullie Auticia nog gezien recentelijk?
Wat Re zegtquote:Op maandag 27 februari 2006 22:34 schreef Dr_Flash het volgende:
Ach jaaa ik kom ook ff langs
Hebben jullie Auticia nog gezien recentelijk?
Morgen is toch ook nog carnaval? Moet je niet af-bieren?quote:Op maandag 27 februari 2006 23:15 schreef Puckzzz het volgende:
even melden dat ik het carnaval heb overleefd. Ik ben helemaal gaar en brak en op....ik ga nu dus ook maar slapen
ik ben dit jaar wel zo verstandig geweest om de camera thuis te laten
de laatste dagen zijn niets aan....[lees:] dat trekt ik niet meer [/lees]quote:Op maandag 27 februari 2006 23:19 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Morgen is toch ook nog carnaval? Moet je niet af-bieren?
mama wordt een beetje ouderquote:Op maandag 27 februari 2006 23:21 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
de laatste dagen zijn niets aan....[lees:] dat trekt ik niet meer [/lees]
Neehee, want je moet het huishouden doen.quote:Op maandag 27 februari 2006 23:21 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
de laatste dagen zijn niets aan....[lees:] dat trekt ik niet meer [/lees]
Wat wil je ook? Door een grote hengst bevrucht worden?quote:Op maandag 27 februari 2006 23:22 schreef Kleintje het volgende:
Ben verliefd..
IK WIL OOK
Dit veulentje is vandaag geboren,
ja in Amsterdam kennen we dat niet he, carnaval, alhoewel...quote:Op maandag 27 februari 2006 23:15 schreef Puckzzz het volgende:
even melden dat ik het carnaval heb overleefd. Ik ben helemaal gaar en brak en op....ik ga nu dus ook maar slapen
ik ben dit jaar wel zo verstandig geweest om de camera thuis te laten
ff ontkoppelen danquote:Op maandag 27 februari 2006 23:59 schreef Dr_Flash het volgende:
ik ga ook slapen, zit weer een beetje vast voor vandaag
Mogguhquote:Op dinsdag 28 februari 2006 07:30 schreef Xilantof het volgende:
Mogguh
kijk ik uit het raam... is het heel park wit
Ik mag fietsen straks !quote:Op dinsdag 28 februari 2006 07:53 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Mogguh
Auto sneeuwvrijmaken is nog nooit zo makkelijk geweest. Mooie scene's gezien, maar helaas helaas, de sneeuw blijft niet liggen en ik moest autorijden
Tis hier gestopt, de sneeuw blijft alleen liggen op (geisoleerde) daken, bomen, struiken en gras. Dus je zal er tijdens het fietsen geen hinder van indervinden-of sneeuwt het nog bij jou?quote:
hmm..quote:Op dinsdag 28 februari 2006 08:01 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Tis hier gestopt, de sneeuw blijft alleen liggen op (geisoleerde) daken, bomen, struiken en gras. Dus je zal er tijdens het fietsen geen hinder van indervinden-of sneeuwt het nog bij jou?
Van een beetje sneeuw smelt je niet hoor.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 08:02 schreef Xilantof het volgende:
hmm..
Hier ligt het idd ook niet op de wegen.
Maar nu ik uit het raam kijk zie ik wat uit de lucht komen...
weet niet of het sneeuw of regen is... maar als het te veel is ga ik niet fietsen
Ik ga het er ook wel op gokken, gezien er nu niets meer uit die grijze wolken komt zetten.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 08:07 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Van een beetje sneeuw smelt je niet hoor.
Oja, hier is het ook weer begonnen...maar in vergelijking met vanochtend valt het onwijs mee
hij? jouw sneeuw is mannelijk?quote:Op dinsdag 28 februari 2006 08:04 schreef Ynske het volgende:
hier sneeuw, of zoals mijn achternichtje zou zeggen een heleboel nenejow
maar t is allemaal natte sneeuw. hij blijft alleen op de bruggetjes liggen voor de rest verandert t meteen in regen als hetin contact komt met de aarde
Suc6! Neem vooral een handdoek meequote:Op dinsdag 28 februari 2006 08:08 schreef Xilantof het volgende:
Ik ga het er ook wel op gokken, gezien er nu niets meer uit die grijze wolken komt zetten.
edit: stortbui nu
quote:Op dinsdag 28 februari 2006 08:32 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
hij? jouw sneeuw is mannelijk?
Eens kijken wat Freud daarvan zegt....quote:Op dinsdag 28 februari 2006 08:36 schreef Ynske het volgende:tuurlijk, ik zie overal kleine penisjes naar beneden dwarrelen
waarschijnlijk dat ik een obsessief klein 14jarig puberend dom kind benquote:Op dinsdag 28 februari 2006 08:38 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Eens kijken wat Freud daarvan zegt....
3 keer even hard hoesten en ziekmelden.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 09:33 schreef Puckzzz het volgende:
%^&*$#@ kom je op kantoor heeft het bedrijf waarvan we de kantoorruimte huren uit pinnigheid de verwarming uitgezet omdat ze zelf gesloten zijn voor carnaval
ik bevries hier zowat
En vergeet niet flink te rochelen en in zakdoekjes te snuiten.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 09:49 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
3 keer even hard hoesten en ziekmelden.![]()
dan moet je je ogen ook dicht doenquote:Op dinsdag 28 februari 2006 09:52 schreef PdeHoog het volgende:
MogguhGisteren om 8 uur naar bed, 10 uur slapen; lig ik die halve k%&-nacht wakker omdat ik het benauwd heb
Heb echt elk uurtje van de klok gezien
quote:Op dinsdag 28 februari 2006 09:53 schreef Ynske het volgende:
[..]
dan moet je je ogen ook dicht doendan zie je die uren niet op de klok
Uienquote:en in t vervolg kussen iets hoger leggen, balletje rinohcaps in een emmer heet water naast je bed
of doorgesneden uien op een schaaltje naast je bed
yepz uien, het vocht dat daaruit komt verspreid een geur waar je luchtwegen zich van openenquote:Op dinsdag 28 februari 2006 09:57 schreef PdeHoog het volgende:
[..]Bijdehandjes op vanmorgen
![]()
[..]
Uien
klopt!quote:Op dinsdag 28 februari 2006 10:00 schreef Ynske het volgende:
[..]
yepz uien, het vocht dat daaruit komt verspreid een geur waar je luchtwegen zich van openen
Bah, regen... gelukkig mag ik de hele dag binnen blijven, tot een uur of 5. Dan moet ik naar m'n werkquote:Op dinsdag 28 februari 2006 10:06 schreef Xilantof het volgende:
Ik was ongeveer doorweekt op school aangekomen. maar de kachel stond goed aan dus ik ben weer lekker droog
Fijn, val je huilend in slaapquote:Op dinsdag 28 februari 2006 10:00 schreef Ynske het volgende:
yepz uien, het vocht dat daaruit komt verspreid een geur waar je luchtwegen zich van openen
kriebelhoest is slijm/snot dat uit je voorhoofdsholte in je keel blijft 'plakken'. Te voorkomen door goed en vaak te snuiten, niet te snuiven, en te slikken (kauw een kauwgompje ofzo)quote:Op dinsdag 28 februari 2006 10:04 schreef Puckzzz het volgende:
klopt!
en als je last hebt van kriebelhoest moet je uien snijden, in een potje doen die je af kan sluiten, een paar schepjes bruine suiker erbij en even laten staan. het sap wat zich dan onderin het potje bevindt kan jemet een theelepeltje opeten. Goed voor je kriebelhoest
nietus, je moet t niet in je ogen wrijven alleen opsnuivenquote:
Regen is alleen niet erg op de terug weg naar huis... want thuis kan ik gewoon dat natte spul uit doenquote:Op dinsdag 28 februari 2006 10:10 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Bah, regen... gelukkig mag ik de hele dag binnen blijven, tot een uur of 5. Dan moet ik naar m'n werk.
Dat zuigt kont idd.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 10:22 schreef Xilantof het volgende:
Owhja. en wat is het allemaal oneerlijk ook!
Krijg ik een e-mail van mijn pa. Dat hij van zijn werk voor een leuk bedrag een pc voor thuis mag kopen.
Potvervoor dat bedrag kan ie gelijk een betere kopen dan ik nu heb terwijl hij fucking alleen maar beetje internet
![]()
En ruilen...
Dat zal ie niet willen
112 bellen, ramen en deuren dichthouden, radio aanzetten enz enz.quote:
--> DIGquote:
Doe es lief?quote:Op dinsdag 28 februari 2006 12:22 schreef Kleintje het volgende:
[..]
Wat ook belangrijk is in dit specifieke geval... BLIJF ER ZEER DICHTBIJ STAAN
ksst...quote:Op dinsdag 28 februari 2006 12:22 schreef Kleintje het volgende:
[..]
Puckzzz wordt onze nieuwe Smurfin.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 12:33 schreef Puckzzz het volgende:
Tsssss..deed de mijne dat maar eens...dan werd ik tenminste weer een beetje warm
ik heb nu ongeveer kleur Prupke / Smurf
1, 2, 3 Troetelbeertjes..... Straal!!!!!quote:Op dinsdag 28 februari 2006 12:38 schreef Puckzzz het volgende:
Kunnen jullie niet wat warmte mailen ofzo?
het was dan ook maar een grapje hoorquote:Op dinsdag 28 februari 2006 12:22 schreef Kleintje het volgende:
[..]
met wie heb je nou weer ge...quote:Op dinsdag 28 februari 2006 13:05 schreef sararaats het volgende:
[..]
het was dan ook maar een grapje hoor
mijn PC doet alleen wat vreemd
anyway, ik heb toch weer keelpijn opgescharreld
Sara wil niet op Boe's lijst.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 13:14 schreef lostminds het volgende:
[..]
met wie heb je nou weer ge...
virus van je pc opgelopen?
absoluut niet.quote:
quote:Op dinsdag 28 februari 2006 12:38 schreef Puckzzz het volgende:
Kunnen jullie niet wat warmte mailen ofzo?
Irishcoffee krijg je het ook warm vanquote:Op dinsdag 28 februari 2006 12:33 schreef Puckzzz het volgende:
Tsssss..deed de mijne dat maar eens...dan werd ik tenminste weer een beetje warm
ik heb nu ongeveer kleur Prupke / Smurf
quote:Op dinsdag 28 februari 2006 14:37 schreef prupke het volgende:
[..]
Irishcoffee krijg je het ook warm van
quote:Op dinsdag 28 februari 2006 14:39 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
heb jij nog kans gezien om bij die antiqair in Beek en Donk te gaan kijken voor zo'n ouderwetse camera? Of heb je die link die ik je gaf volledig over het hoofd gezien?
Regenquote:Op dinsdag 28 februari 2006 14:38 schreef Jelleee het volgende:
Sneeeeeeeeeeeeeeeeuw!
kom maar kom maar kommaar..
![]()
Geld mee is een heel goed planquote:Op dinsdag 28 februari 2006 14:43 schreef prupke het volgende:
[..]
Ik heb zitten smullen van die linkvooral zo'n mooie bar vind ik gaaf.
Link staat onder favorieten en zodra ik tijd heb ga ik daar een keer neuzen met bb (en ook geld)
Wat heb jij een hoog verwachtingspatroon van mij.quote:
Wat heb jij een hoog verwachtingspatroon van mij.quote:
En wat heb je er aan?quote:Op dinsdag 28 februari 2006 15:06 schreef Kleintje het volgende:
Op deze manier haal je wel vier op een rij
wat een rare post?quote:
snel editten he?quote:
Ik leid aan een extreem dodelijke vorm van keelpijn, misschien is dat 't.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 15:44 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
wat een rare post?krijgt Fok weer last van de hik of alleen Jelleee?
H5N1-variantje??quote:Op dinsdag 28 februari 2006 15:45 schreef Jelleee het volgende:
[..]
Ik leid aan een extreem dodelijke vorm van keelpijn, misschien is dat 't.![]()
Komt dat nou echt van dat nachtkastje?quote:Op dinsdag 28 februari 2006 15:45 schreef Jelleee het volgende:
[..]
Ik leid aan een extreem dodelijke vorm van keelpijn, misschien is dat 't.![]()
Of ik ga gewoon een dagje met een kwijlbakje daar rondlopen en dan sparen en sparen ...quote:Op dinsdag 28 februari 2006 15:04 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Geld mee is een heel goed plan
Wij willen die gerestaureerde kapperstoel graag kopen, en die ijzeren baarstoel. Maar die kapperstoel kost al 1500 euro![]()
"Meneer, waarom heeft uw vriendin een emmer om haar nek?", "Omdat ze loopt te kwijlen bij het zien van al dat moois..."quote:Op dinsdag 28 februari 2006 16:20 schreef prupke het volgende:
[..]
Of ik ga gewoon een dagje met een kwijlbakje daar rondlopen en dan sparen en sparen ...
Theedoek om je nek!quote:Op dinsdag 28 februari 2006 16:20 schreef prupke het volgende:
[..]
Of ik ga gewoon een dagje met een kwijlbakje daar rondlopen en dan sparen en sparen ...
Jup! Geheel per ongeluk.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 18:54 schreef Dr_Flash het volgende:
Wat stelt die laatste foto precies voor trouwens? De onderkant van een tram in high key of zo?
Nee, dat moet de les "hoe kopieer ik de júiste links" zijn.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 18:52 schreef Dr_Flash het volgende:
en in welke les wordt re-saaj-zen behandeld?
Hoi Toeps![]()
ach jaa, eind goed, al goedquote:Op dinsdag 28 februari 2006 18:56 schreef Toeps het volgende:
[..]
Nee, dat moet de les "hoe kopieer ik de júiste links" zijn.
Lang geleden dat ik je hier gezien heb...kom eens op met die strandfoto's!quote:
ik word niet gesaajzd jahquote:Op dinsdag 28 februari 2006 18:52 schreef Dr_Flash het volgende:
en in welke les wordt re-saaj-zen behandeld?
ja ja dalekquote:Op dinsdag 28 februari 2006 20:19 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Lang geleden dat ik je hier gezien heb...kom eens op met die strandfoto's!
quote:
Van de planeet Kaugummi, denk ik.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 20:23 schreef Shark.Bait het volgende:
er zitten orbs in je schaduw, Toeps
Dokter Who!quote:Op dinsdag 28 februari 2006 20:28 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
[afbeelding]
E X T E R M I N A T E !!!
quote:Op dinsdag 28 februari 2006 20:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 28 februari 2006 20:29 schreef Toeps het volgende:
Van de planeet Kaugummi, denk ik.
quote:
Een kenner 14gifquote:
twutquote:Op dinsdag 28 februari 2006 20:30 schreef pea4fun het volgende:
[..]Tiesje
ow en die andere zijn ook leuk ja
feli! Lekker gevoel he?quote:Op dinsdag 28 februari 2006 20:32 schreef zoeperzazke het volgende:
Waaah ik heb mijn nieuwe digicam! De canon eos 350D! En ik kom even heel trots met een zeer kleine selectie van de aller-allereerste testshotsVraag me niet hoe en wat, gewoon geklikt
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Oeh.. mooie foto's! We hebben wat foto-meets de komende maanden, wil je een lift?quote:Op dinsdag 28 februari 2006 20:32 schreef zoeperzazke het volgende:
Waaah ik heb mijn nieuwe digicam! De canon eos 350D! En ik kom even heel trots met een zeer kleine selectie van de aller-allereerste testshotsVraag me niet hoe en wat, gewoon geklikt
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 28 februari 2006 20:32 schreef Dr_Flash het volgende:
Straks loot ik er nog wel een paar up van de eos
En de zomer is in aantochtquote:Op dinsdag 28 februari 2006 20:38 schreef zoeperzazke het volgende:
Dank je, ik ben er echt heel blij meeDaar gaat komende weken à maanden zeker wat mee geëxperimenteerd worden... Vind het echt zo gaaf!
bij foto 1 is dat vuil of zijn dat vogels? de 1nalaatste vind ik mooiquote:Op dinsdag 28 februari 2006 20:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
vogelsquote:Op dinsdag 28 februari 2006 20:42 schreef pea4fun het volgende:
[..]
bij foto 1 is dat vuil of zijn dat vogels? de 1nalaatste vind ik mooi
daar was ooit een feestdagenforum voorquote:Op dinsdag 28 februari 2006 20:43 schreef pea4fun het volgende:
Ik heb nog plaatjes gemaakt van carnaval zondag...zal ik eens een topic openen "pleur hier carnaval 2006 neer" ? Hm...dan moet ik wel eerst aan het omzetten naar jpg...heb ik daar zin in?
Mooi uitzichtje hoorquote:Op dinsdag 28 februari 2006 20:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
vogels
die voorlaatste is uit die toren genomen
Cavia's in het grasquote:Op dinsdag 28 februari 2006 20:40 schreef pea4fun het volgende:
[..]
En de zomer is in aantochtde goeie tijd voor heeeel veel foto's
Ooitquote:Op dinsdag 28 februari 2006 20:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
daar was ooit een feestdagenforum voor
Oh is dat alweer dicht jah?quote:
zoiets noemt men ook wel winterslaap...je bent vroeg wakker!quote:Op dinsdag 28 februari 2006 20:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh is dat alweer dicht jah?
Ja ik ben een lame retard die 2 maanden onder een dikke grote zware koude steen gelegen heeft
Oh sorry, ik draai me nog ff om voor een maandjequote:Op dinsdag 28 februari 2006 20:55 schreef pea4fun het volgende:
[..]
zoiets noemt men ook wel winterslaap...je bent vroeg wakker!
Men schuift wat hier, men schuift wat daar...quote:Op dinsdag 28 februari 2006 20:31 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]![]()
maar toch wel raar dat ze zo licht op de foto staan...
Hij kijkt vrolijker dan vorig jaar!quote:Op dinsdag 28 februari 2006 21:02 schreef pea4fun het volgende:
Is mijn neefje niet schattig?
[afbeelding]
Ze lijkt op jequote:Op dinsdag 28 februari 2006 21:11 schreef Toeps het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Als we dan toch met familie gaan pimpen: Mijn nichtje en haar kralen.
jij barst echt van de creatieve ideeënquote:Op dinsdag 28 februari 2006 21:11 schreef Toeps het volgende:
en haar kralen.
da's ook een lieve caviaquote:Op dinsdag 28 februari 2006 21:02 schreef pea4fun het volgende:
Is mijn neefje niet schattig?
[afbeelding]
Haha, geen zorgen hoor, dat komt allemaal wel goedquote:Op dinsdag 28 februari 2006 20:58 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Er is meer om op de foto te zetten dan Cavia's hé
Peterschap.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 21:23 schreef PdeHoog het volgende:
Goeienavond![]()
Nooit geweten dat een mens zich zo beroerd kan voelen zegBen vanmiddag maar naar huis gegaan en net weer uit mijn bed gekomen
Achossiequote:Op dinsdag 28 februari 2006 21:23 schreef PdeHoog het volgende:
Goeienavond![]()
Nooit geweten dat een mens zich zo beroerd kan voelen zegBen vanmiddag maar naar huis gegaan en net weer uit mijn bed gekomen
Ik zie het nu pas... na de 4e keer of zo!quote:
quote:Op dinsdag 28 februari 2006 21:26 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Ik zie het nu pas... na de 4e keer of zo!![]()
van mij uiteraard ook, Pdh!
quote:Op dinsdag 28 februari 2006 21:25 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Achossie
* pea4fun een kopje bouillon aanreikt
quote:Op dinsdag 28 februari 2006 21:23 schreef PdeHoog het volgende:
Goeienavond![]()
quote:
Ow diiiiieeee....quote:Op dinsdag 28 februari 2006 21:26 schreef Toeps het volgende:
[..]
Hehehe, ze is geen bloedverwant. Dochter van de zus van de tweede man van mijn moeder. ()
maar nog niet teveel zwaaien dusquote:Op dinsdag 28 februari 2006 21:26 schreef Ynske het volgende:
ik heb vandaag echt gave foto's van mijn pols vanbinnen gezien, echt alles kun je bekijken via die mriscans
wel goed nieuws gekregen dus daar ben ik wel blij mee
ow diequote:Op dinsdag 28 februari 2006 21:26 schreef Toeps het volgende:
[..]
Hehehe, ze is geen bloedverwant. Dochter van de zus van de tweede man van mijn moeder. ()
iddquote:
Lidtekenweefsel wat tussen je "scharnieren" zit? mijn dochter had het in haar enkel, is met een kijkoperatie verholpen en ze is weer als nieuw!quote:Op dinsdag 28 februari 2006 21:42 schreef Ynske het volgende:
[..]
idd
moet de 24e april terug, waarbij ze mijn polsgewricht gaan schoonmaken en dan mag t weer
* Ynske ziet er toch wel een beetje tegenop
Nu niet denken dat ik alles voor je ga zeggen hoorquote:
Jij ben een grote-stads-kind. Jij moejje snuit houwe over zukke dingequote:Op dinsdag 28 februari 2006 21:26 schreef Re het volgende:
[..]
owww ja zat zo in de cavias dus dacht eyyyy een cavia
nie zoveel zuipe met carnavalquote:Op dinsdag 28 februari 2006 21:23 schreef PdeHoog het volgende:
Goeienavond![]()
grmblllgrrrrbekhouweutregtenaargrmblfrutquote:Op dinsdag 28 februari 2006 21:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jij ben een grote-stads-kind. Jij moejje snuit houwe over zukke dinge
weet ik niet preciesquote:Op dinsdag 28 februari 2006 21:47 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Lidtekenweefsel wat tussen je "scharnieren" zit? mijn dochter had het in haar enkel, is met een kijkoperatie verholpen en ze is weer als nieuw!
Gaat vast helemaal goedkomenquote:Op dinsdag 28 februari 2006 21:52 schreef Ynske het volgende:
[..]
weet ik niet precies
het kan ook botsplinters zijn of schrammetjes
ik laat t wel over me heenkomen
ach ik ben allang blij dat er nu eindelijk wat gedaan gaat wordenquote:Op dinsdag 28 februari 2006 22:16 schreef ultra_ivo het volgende:
klinkt in ieder geval redelijk ingrijpend, Ynske.
Het is hier redelijk weer. Niet te koud in iedergeval.quote:Op woensdag 1 maart 2006 08:18 schreef Kleintje het volgende:
Het is hier koud.
Wat Puckzzz zegt... ik wil het begin van de lente zien...
Xil de sneeuwpopquote:Op woensdag 1 maart 2006 08:17 schreef Ynske het volgende:
[..]
@xil, doe wel voorzichtig, hier zijn vandaag al een hele boel mensen met de fiets de grond van dichtbij gaan bekijken
koud is het hier niet echt, maar wel sneeuwvlokken en ik hoorde dat er in sommige delen van brabant bijna 10 cm sneeuw lagquote:Op woensdag 1 maart 2006 08:36 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Het is hier redelijk weer. Niet te koud in iedergeval.
Als het zaterdag en zondag maar droog blijft met een zonnetje tijdens de meet.![]()
Ik zal mijn sloffen eens aantrekken en koffie gaan tanken op de 2e verdieping.![]()
quote:Op woensdag 1 maart 2006 09:06 schreef zoeperzazke het volgende:
Wie zet mijn kliko even buiten?
*brrr*
Bijdehantquote:Op woensdag 1 maart 2006 09:11 schreef Kleintje het volgende:
Zoeperzazke... heb jij je kliko normaal in je huiskamer staan dan???
Briefje op de raam plakken, dat de vuilnismannen hem daar weg moeten halen.quote:Op woensdag 1 maart 2006 09:18 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
Bijdehantachterbuiten, maar hij moet naar voor... de tuin hoort ook bij het huis
Ik ken er nog zoeen die niet van kou houdtquote:Op woensdag 1 maart 2006 09:16 schreef Kleintje het volgende:
Maar het vriest niet meneer V.
Dus... dus...
En moet je horen wie het zegt. Als er iemand niet van kou en sneeuw houdt dan ben jij het wel!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |