psssst .quote:
Ik ken je dig niet, maar volgens mij is het ook heel erg afhankelijk van het merk/soort film dat je er in stopt, en degene die hem ontwikkelt. Maar gemiddeld: Ik denk dat je sensor of de electronica niet helemaal lekker is afgeregeld.quote:Op maandag 27 februari 2006 08:34 schreef Ynske het volgende:
Dr is vast wel iemand die me kan vertellen hoe het komt dat ik met de analoge spiegelrelfex van mijn paps (ricoh) heel mooi gekleurde (lees: helder blauwe lucht) foto's krijg, en met mijn dig toch altijd met de levels moet gaan klooien
das een 350Dquote:Op maandag 27 februari 2006 08:52 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Ik ken je dig niet, maar volgens mij is het ook heel erg afhankelijk van het merk/soort film dat je er in stopt, en degene die hem ontwikkelt. Maar gemiddeld: Ik denk dat je sensor of de electronica niet helemaal lekker is afgeregeld.
Nee, ik bedoel dat er altijd kleine verschillen in afregeling zijn tussen verschillende merken, verschillende types en zelfs individele camera's. En dan heb je nog de manier waarop degene die jouw film procest, die kan handmatig tijdens het afdrukken ook nog wat dingen bijkleuren door met de instellingen te spelen. In feite doet die persoon dan wat jij doet met PSquote:Op maandag 27 februari 2006 08:56 schreef Ynske het volgende:
[..]
das een 350D
de films die erin zaten waren de 400 asa van de kodak
sensor of electronica... je bedoelt dat ik m niet goed heb afgesteld?
dat zal het dan ook wel zijn...quote:Op maandag 27 februari 2006 09:02 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Nee, ik bedoel dat er altijd kleine verschillen in afregeling zijn tussen verschillende merken, verschillende types en zelfs individele camera's. En dan heb je nog de manier waarop degene die jouw film procest, die kan handmatig tijdens het afdrukken ook nog wat dingen bijkleuren door met de instellingen te spelen. In feite doet die persoon dan wat jij doet met PS
Ik vraag me alleen maar af hoe je met hoofd stoten last van je keel kunt krijgen. Dan doe je wel heel vreemde dingenquote:Op maandag 27 februari 2006 10:41 schreef Jelleee het volgende:
Ik wou uitslapen, maar ik knalde met mijn hoofd tegen nachtkastje en toen ..
Khep keelpijn, klink net als een kip
dat wil ik ook niet weten eigenlijkquote:Op maandag 27 februari 2006 11:26 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Ik vraag me alleen maar af hoe je met hoofd stoten last van je keel kunt krijgen. Dan doe je wel heel vreemde dingen
Danku voor het medeleven, mijn nachtkastje is ontroert..quote:Op maandag 27 februari 2006 11:19 schreef Kleintje het volgende:
Jelleee, zolang je maar geen vogelgriep krijgt![]()
Is het nachtkastje niet beschadigd
quote:Op maandag 27 februari 2006 11:26 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Ik vraag me alleen maar af hoe je met hoofd stoten last van je keel kunt krijgen. Dan doe je wel heel vreemde dingen
Dta doeje snel!quote:Op maandag 27 februari 2006 14:50 schreef Kleintje het volgende:
Volgende week mijn eerste modelshoot. En met een beetje goede planning heb ik er die week gelijk 2!!!!
quote:Op maandag 27 februari 2006 14:50 schreef Kleintje het volgende:
Volgende week mijn eerste modelshoot. En met een beetje goede planning heb ik er die week gelijk 2!!!!
Marjo... mag ik je statief misschien tot donderdag lenen? Dan kom ik hem daarna bij je terugbrengen....quote:
Binnen... flitser... dat ligt aan het beschikbare licht die dagquote:Op maandag 27 februari 2006 14:54 schreef PdeHoog het volgende:
[..]Je gaat zelf schieten
![]()
Buiten
Binnen
Met flitser
Zonder flitser
Buiten, met sniperrifle op de vervelende buurman.quote:Op maandag 27 februari 2006 14:54 schreef PdeHoog het volgende:
[..]Je gaat zelf schieten
![]()
Buiten
Binnen
Met flitser
Zonder flitser
Tuurlijk! Veel plezier ermee!!quote:Op maandag 27 februari 2006 14:56 schreef Kleintje het volgende:
[..]
Marjo... mag ik je statief misschien tot donderdag lenen? Dan kom ik hem daarna bij je terugbrengen....
Ik doe het niet alleen hoor. Met nog een fotter. Wilde het model wel de garanties geven op gelukte foto's
en wie neem je dan mee?quote:Op maandag 27 februari 2006 15:00 schreef Kleintje het volgende:
Thanks Marjo.
En in samenspraak met het model komen er misschien wel wat foto's hier.
Heb er zin in... vind het eng, maar ook erg leuk.
En ik heb een goede leermeester bij me volgens mij!
Ja, tisser?quote:Op maandag 27 februari 2006 15:07 schreef Kleintje het volgende:
RonaldV...
Ik zal proberen die dag niet wazig te zijn dan, ok?quote:Op maandag 27 februari 2006 15:14 schreef Kleintje het volgende:
*proest*
Yeah right
Ze wil graag gelukte foto's... niet alleen maar wazige dingen
Gezein het topic dat je net opende, hou ik het liever op de wazige dingen.quote:Op maandag 27 februari 2006 15:14 schreef Kleintje het volgende:
*proest*
Yeah right
Ze wil graag gelukte foto's... niet alleen maar wazige dingen
jah van jou was me bekend da tje je uren kunt indelenquote:Op maandag 27 februari 2006 15:17 schreef Kleintje het volgende:
*vrije dagen??*
Mijn baas kent geen vrije dagen.
Ik kan werken voordat we de shoot gaan doen en daarna
Dat is het voordeel van eigen baas.
Nadeel is dat ik geen geld heb als ik niet werk.
Ik werk ook, ja. Maar met een beetje slim plannen kun je hier en daar halve dagen "winnen", door dingen die je in de avonduren moet doen (buiten productie-uren) te compenseren naar een willekeurige tijd overdag. En als het doorgaat kan ik binnenkort een shoot doen waar ik echt wel vrij voor neem.quote:Op maandag 27 februari 2006 15:16 schreef Ynske het volgende:
werken jullie ook wel eens ?
ik hoor jullie altijd over shoots hier en shoots daar... dan vraag ik me steeds af, waar halen jullie de tijd vandaan (als t door de week is he)
want mijn vrije dagen zijn al weinig genoeg, dat ik ze niet voor shoots zou opnemen...
Kijk even goed naar het type film wat je neemtquote:Op maandag 27 februari 2006 14:56 schreef Kleintje het volgende:
[..]
Binnen... flitser... dat ligt aan het beschikbare licht die dag
dat zit er hier helaas neit in...quote:Op maandag 27 februari 2006 15:20 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Ik werk ook, ja. Maar met een beetje slim plannen kun je hier en daar halve dagen "winnen", door dingen die je in de avonduren moet doen (buiten productie-uren) te compenseren naar een willekeurige tijd overdag. En als het doorgaat kan ik binnenkort een shoot doen waar ik echt wel vrij voor neem.
of ook een rol zw/w er bij knallen.quote:Op maandag 27 februari 2006 15:20 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Kijk even goed naar het type film wat je neemtJe hebt bij analoog tenslotte geen witbalans die je kunt corrigeren. Je hebt speciale film voor kunstlicht en zo.
Zwartwit is tofquote:Op maandag 27 februari 2006 15:22 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
of ook een rol zw/w er bij knallen.![]()
Jazeker!quote:Op maandag 27 februari 2006 15:26 schreef RonaldV het volgende:
Vliegvrager, PdH en ik hebben het echt zo duidelijk mogelijk geprobeerd uit te leggen:
Is er intresse voor een Meer-meet?
Modellen (en fotografen) gevraagd voor meer-meet
Show hier je zwemkledij!
Is er intresse voor een Meer-meet? Modellen gevraagd
Iemand anders nog een idee?
Doe me een lol, en help die jongen aan een fatsoenlijke openingspost. Op deze manier gaat er echt niemand komenquote:Op maandag 27 februari 2006 15:27 schreef Mauro het volgende:
[..]
Jazeker!
HM2 en ik zijn wat dingen aan het uitwerken.
(wacht nog op zijn mail)
quote:Op maandag 27 februari 2006 15:26 schreef RonaldV het volgende:
Vliegvrager, PdH en ik hebben het echt zo duidelijk mogelijk geprobeerd uit te leggen:
Show hier je zwemkledij!
Wil je mij niet meteen de grond in stampen??quote:Op maandag 27 februari 2006 15:28 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Doe me een lol, en help die jongen aan een fatsoenlijke openingspost. Op deze manier gaat er echt niemand komen![]()
Hij probeerde t vorig jaar ook alquote:Op maandag 27 februari 2006 15:26 schreef RonaldV het volgende:
Show hier je zwemkledij!
Jij bent toch niet vroem_nl?quote:Op maandag 27 februari 2006 15:31 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Wil je mij niet meteen de grond in stampen??![]()
Daar vroeg ik ook om: je hulpquote:Ik ben bezig met het uitwerken van de plannen. Daarna kom ik pas met een goed opgesteld OP. Ik ben alleen al iets verder aan het denken met het één en ander.![]()
En hier: Bikini/Badpak zomer shootquote:Op maandag 27 februari 2006 15:32 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
Hij probeerde t vorig jaar ook al
Wie gaat er zwemmen morgen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |