Gelukkig zijn er ergere dingen waar we ons druk over kunnen makenquote:Op zondag 26 februari 2006 15:41 schreef Kleintje het volgende:
[..]
he ja, dan is z'n post plaatsen echt de oplossing
Ik was de PI vergeten, maar dit was niet lullig bedoeld richting jou hoorquote:Op zondag 26 februari 2006 15:45 schreef lostminds het volgende:
[..]
ontopic:
hier heb je de foto er bij...
[afbeelding]
nee het is zelfs wel fijn dat er toch nog iemand de moeite neemt om even naar het vernieuwde "nog strenger dan vorige keer" reglement te verwijzenquote:Op zondag 26 februari 2006 15:49 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik was de PI vergeten, maar dit was niet lullig bedoeld richting jou hoor
Ik weet niet wat jij geil aan blauwe luchten vind.quote:Op zondag 26 februari 2006 17:08 schreef RubberDuckey het volgende:
Het was een mooie dag om plaatjes te schieten!!!
Ben lekker naar Gouda geweest met studiegenoten. Heerlijk die geile blauwe luchtjes en witte gebouwen en geen pola.
Het mag tijd wordenquote:Op zondag 26 februari 2006 17:14 schreef HMaster-II het volgende:
Deze week maar eens aan mijn achterstand van 1500 foto's beginnen voor mijn reisverslag![]()
jajaja.. het zijn er maar 3200 die ik aan het verwerken ben.. dus al over de helft..quote:
Dat die zo mooi op de foto komen te staanquote:Op zondag 26 februari 2006 17:14 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Ik weet niet wat jij geil aan blauwe luchten vind.![]()
oooohhhhhh Is het dat.quote:Op zondag 26 februari 2006 17:28 schreef RubberDuckey het volgende:
[..]
Dat die zo mooi op de foto komen te staan
Ik moet er nog 70quote:Op zondag 26 februari 2006 17:28 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
jajaja.. het zijn er maar 3200 die ik aan het verwerken ben.. dus al over de helft..![]()
p.s. hoe ver lig jij nog achter op je totaal aantal???![]()
Ben benieuwdquote:Op zondag 26 februari 2006 17:44 schreef Xilantof het volgende:
Ik heb ook ineens 180 foto's te bewerken van vanmiddag
De shoot ging "zozo".
Beetje lastig om én op de belichting te letten én de poses goed te omschrijven om haar goed te plaatsen.
Er zitten wel wat leuke dingen bijMaar het is iig weer een leerpunt voor een volgende keer.
*insert nerd smiley*
Dusquote:Op zondag 26 februari 2006 17:59 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Zeikstraal!
jij hebt al een foto gezien
hey ga jij eens aan het werkquote:
Slavendrijverquote:Op zondag 26 februari 2006 18:20 schreef blackbully het volgende:
[..]
hey ga jij eens aan het werk
studeren en soepen.
resultaten wil ik zien. niet dit geneuzel.
goede avond trouwens
quote:Op zondag 26 februari 2006 18:21 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
SlavendrijverIk ga wel weer aan de slag
Aiii, sterkte!!!quote:Op zondag 26 februari 2006 19:11 schreef Kleintje het volgende:
![]()
Iemand weleens kiespijn gehad? Zo erg dat het door je kaak heen trekt naar je hoofd, slapen.
En dat je daar een nacht niet van hebt gelapen.
En dat 1200 mg. ibuprofen niet helpt?
![]()
Ik heb dat nu.![]()
Godzijdank mag ik om half 9 naar de tandarts... vanavond nog.
Heb verteld dat er doden gaan vallen als er niet iets aan de pijn gedaan wordt.
Men...
Auw klinkt pijnlijk... Nou veel suc7 vanaaf Kleintjequote:Op zondag 26 februari 2006 19:11 schreef Kleintje het volgende:
![]()
Iemand weleens kiespijn gehad? Zo erg dat het door je kaak heen trekt naar je hoofd, slapen.
En dat je daar een nacht niet van hebt gelapen.
En dat 1200 mg. ibuprofen niet helpt?
![]()
Ik heb dat nu.![]()
Godzijdank mag ik om half 9 naar de tandarts... vanavond nog.
Heb verteld dat er doden gaan vallen als er niet iets aan de pijn gedaan wordt.
Men...
De tandarts is banger voor jou!quote:Op zondag 26 februari 2006 19:15 schreef Kleintje het volgende:
En ik ben zo bang voor de tandarts...
Nu ben ik al weer in Groningenquote:Op zondag 26 februari 2006 19:29 schreef Kleintje het volgende:
HM, ga jij in gedachten mee om mijn hand vast te houden???
Mauro was net bij zijn zus, in de stad hiernaast. Hij wilde ff langskomen, maar zelfs dat mocht niet.
Dat zegt denk ik wel iets over mijn humeur.
*aai over bolletje geeft*quote:Op zondag 26 februari 2006 21:50 schreef Kleintje het volgende:
Goed, ruim een uur verder, een aantal foto's (jaaaa, ontopic), 3 verdovingen, veel gewrik en getrek (--> sex) en wat hechtingen later ben ik weer hier.
De kies is eruit.
Er is gisteren dus een stuk afgebroken (ik heb niets gemerkt) en ze zag de zenuwen zo zitten. Dus de pijn snapte ze maar al te goed.
De kies viel niet meer te redden...
niet een FA die even een WW wil mailen?quote:Op zondag 26 februari 2006 21:47 schreef sjokkie het volgende:
Avond allemaal
prupke hier onder de naam sjokkie want om de een of andere reden is mijn ww niet meer actief of wat dan ook. Zit nog te wachten op een mailtje van fok!
Hele zooi rechts is verdoofd. Dus ik weet niet of ik nu last hebquote:Op zondag 26 februari 2006 21:53 schreef blackbully het volgende:
maar? minder last?
humeur gaat de goede kant op?
of was je erg aan je kies gehecht?
ze hebben wel echt rechts een kies getrokken? en niet stiekem links?quote:Op zondag 26 februari 2006 21:57 schreef Kleintje het volgende:
[..]
Hele zooi rechts is verdoofd. Dus ik weet niet of ik nu last heb
Het rare is dat ik opeens denk dat ik links ook last heb
Humeur zal nu vast goedkomen...
quote:
vanaf? 6 uur?quote:
ja, had ik wel nodig jaquote:Op zondag 26 februari 2006 22:27 schreef Kleintje het volgende:
[..]
Ik stond voor je deur voor foto's!
Bellen en bellen...
Goede beslissing dus genomen... dat jij ff rust moest nemen!
ja vermoeiende ochtend was het, paradiso gisteren was wel goed daarquote:
oww was jij datquote:Op zondag 26 februari 2006 22:27 schreef Kleintje het volgende:
[..]
Ik stond voor je deur voor foto's!
Bellen en bellen...
Goede beslissing dus genomen... dat jij ff rust moest nemen!
quote:Op zondag 26 februari 2006 22:35 schreef Re het volgende:
[..]
oww was jij datdacht al, wie is dat nou weer zo vroeg op de ochtend, was net een droom
Je vergeet Breuls... die is hard bezig met een goed werkende passmailerquote:Op zondag 26 februari 2006 23:15 schreef prupke het volgende:
back in business met de groeten aan ons aller Yvonne en RonaldV![]()
![]()
Ow Nou Breuls ook jij heeel veel dank van mijquote:Op zondag 26 februari 2006 23:44 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Je vergeet Breuls... die is hard bezig met een goed werkende passmailer
dus daar is de ellende begonnen?quote:Op zondag 26 februari 2006 23:44 schreef RonaldV het volgende:
[..]
En wanneer begint ie aan een goede search?quote:Op zondag 26 februari 2006 23:44 schreef RonaldV het volgende:
[..]
--> feedbackquote:Op maandag 27 februari 2006 00:01 schreef Mauro het volgende:
[..]
En wanneer begint ie aan een goede search?
Mag ook wel weer eens tijd worden. Dat google werk echt niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |