ja ja dalekquote:Op dinsdag 28 februari 2006 20:19 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Lang geleden dat ik je hier gezien heb...kom eens op met die strandfoto's!
quote:
Van de planeet Kaugummi, denk ik.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 20:23 schreef Shark.Bait het volgende:
er zitten orbs in je schaduw, Toeps
Dokter Who!quote:Op dinsdag 28 februari 2006 20:28 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
[afbeelding]
E X T E R M I N A T E !!!
quote:Op dinsdag 28 februari 2006 20:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 28 februari 2006 20:29 schreef Toeps het volgende:
Van de planeet Kaugummi, denk ik.
quote:
Een kenner 14gifquote:
twutquote:Op dinsdag 28 februari 2006 20:30 schreef pea4fun het volgende:
[..]Tiesje
ow en die andere zijn ook leuk ja
feli! Lekker gevoel he?quote:Op dinsdag 28 februari 2006 20:32 schreef zoeperzazke het volgende:
Waaah ik heb mijn nieuwe digicam! De canon eos 350D! En ik kom even heel trots met een zeer kleine selectie van de aller-allereerste testshotsVraag me niet hoe en wat, gewoon geklikt
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Oeh.. mooie foto's! We hebben wat foto-meets de komende maanden, wil je een lift?quote:Op dinsdag 28 februari 2006 20:32 schreef zoeperzazke het volgende:
Waaah ik heb mijn nieuwe digicam! De canon eos 350D! En ik kom even heel trots met een zeer kleine selectie van de aller-allereerste testshotsVraag me niet hoe en wat, gewoon geklikt
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 28 februari 2006 20:32 schreef Dr_Flash het volgende:
Straks loot ik er nog wel een paar up van de eos
En de zomer is in aantochtquote:Op dinsdag 28 februari 2006 20:38 schreef zoeperzazke het volgende:
Dank je, ik ben er echt heel blij meeDaar gaat komende weken ā maanden zeker wat mee geëxperimenteerd worden... Vind het echt zo gaaf!
bij foto 1 is dat vuil of zijn dat vogels? de 1nalaatste vind ik mooiquote:Op dinsdag 28 februari 2006 20:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
vogelsquote:Op dinsdag 28 februari 2006 20:42 schreef pea4fun het volgende:
[..]
bij foto 1 is dat vuil of zijn dat vogels? de 1nalaatste vind ik mooi
daar was ooit een feestdagenforum voorquote:Op dinsdag 28 februari 2006 20:43 schreef pea4fun het volgende:
Ik heb nog plaatjes gemaakt van carnaval zondag...zal ik eens een topic openen "pleur hier carnaval 2006 neer" ? Hm...dan moet ik wel eerst aan het omzetten naar jpg...heb ik daar zin in?
Mooi uitzichtje hoorquote:Op dinsdag 28 februari 2006 20:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
vogels
die voorlaatste is uit die toren genomen
Cavia's in het grasquote:Op dinsdag 28 februari 2006 20:40 schreef pea4fun het volgende:
[..]
En de zomer is in aantochtde goeie tijd voor heeeel veel foto's
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |