Peterschap.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 21:23 schreef PdeHoog het volgende:
Goeienavond![]()
Nooit geweten dat een mens zich zo beroerd kan voelen zegBen vanmiddag maar naar huis gegaan en net weer uit mijn bed gekomen
Achossiequote:Op dinsdag 28 februari 2006 21:23 schreef PdeHoog het volgende:
Goeienavond![]()
Nooit geweten dat een mens zich zo beroerd kan voelen zegBen vanmiddag maar naar huis gegaan en net weer uit mijn bed gekomen
Ik zie het nu pas... na de 4e keer of zo!quote:
quote:Op dinsdag 28 februari 2006 21:26 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Ik zie het nu pas... na de 4e keer of zo!![]()
van mij uiteraard ook, Pdh!
quote:Op dinsdag 28 februari 2006 21:25 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Achossie
* pea4fun een kopje bouillon aanreikt
quote:Op dinsdag 28 februari 2006 21:23 schreef PdeHoog het volgende:
Goeienavond![]()
quote:
Ow diiiiieeee....quote:Op dinsdag 28 februari 2006 21:26 schreef Toeps het volgende:
[..]
Hehehe, ze is geen bloedverwant. Dochter van de zus van de tweede man van mijn moeder. ()
maar nog niet teveel zwaaien dusquote:Op dinsdag 28 februari 2006 21:26 schreef Ynske het volgende:
ik heb vandaag echt gave foto's van mijn pols vanbinnen gezien, echt alles kun je bekijken via die mriscans
wel goed nieuws gekregen dus daar ben ik wel blij mee
ow diequote:Op dinsdag 28 februari 2006 21:26 schreef Toeps het volgende:
[..]
Hehehe, ze is geen bloedverwant. Dochter van de zus van de tweede man van mijn moeder. ()
iddquote:
Lidtekenweefsel wat tussen je "scharnieren" zit? mijn dochter had het in haar enkel, is met een kijkoperatie verholpen en ze is weer als nieuw!quote:Op dinsdag 28 februari 2006 21:42 schreef Ynske het volgende:
[..]
idd
moet de 24e april terug, waarbij ze mijn polsgewricht gaan schoonmaken en dan mag t weer
* Ynske ziet er toch wel een beetje tegenop
Nu niet denken dat ik alles voor je ga zeggen hoorquote:
Jij ben een grote-stads-kind. Jij moejje snuit houwe over zukke dingequote:Op dinsdag 28 februari 2006 21:26 schreef Re het volgende:
[..]
owww ja zat zo in de cavias dus dacht eyyyy een cavia
nie zoveel zuipe met carnavalquote:Op dinsdag 28 februari 2006 21:23 schreef PdeHoog het volgende:
Goeienavond![]()
grmblllgrrrrbekhouweutregtenaargrmblfrutquote:Op dinsdag 28 februari 2006 21:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jij ben een grote-stads-kind. Jij moejje snuit houwe over zukke dinge
weet ik niet preciesquote:Op dinsdag 28 februari 2006 21:47 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Lidtekenweefsel wat tussen je "scharnieren" zit? mijn dochter had het in haar enkel, is met een kijkoperatie verholpen en ze is weer als nieuw!
Gaat vast helemaal goedkomenquote:Op dinsdag 28 februari 2006 21:52 schreef Ynske het volgende:
[..]
weet ik niet precies
het kan ook botsplinters zijn of schrammetjes
ik laat t wel over me heenkomen
ach ik ben allang blij dat er nu eindelijk wat gedaan gaat wordenquote:Op dinsdag 28 februari 2006 22:16 schreef ultra_ivo het volgende:
klinkt in ieder geval redelijk ingrijpend, Ynske.
Het is hier redelijk weer. Niet te koud in iedergeval.quote:Op woensdag 1 maart 2006 08:18 schreef Kleintje het volgende:
Het is hier koud.
Wat Puckzzz zegt... ik wil het begin van de lente zien...
Xil de sneeuwpopquote:Op woensdag 1 maart 2006 08:17 schreef Ynske het volgende:
[..]
@xil, doe wel voorzichtig, hier zijn vandaag al een hele boel mensen met de fiets de grond van dichtbij gaan bekijken
koud is het hier niet echt, maar wel sneeuwvlokken en ik hoorde dat er in sommige delen van brabant bijna 10 cm sneeuw lagquote:Op woensdag 1 maart 2006 08:36 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Het is hier redelijk weer. Niet te koud in iedergeval.
Als het zaterdag en zondag maar droog blijft met een zonnetje tijdens de meet.![]()
Ik zal mijn sloffen eens aantrekken en koffie gaan tanken op de 2e verdieping.![]()
quote:Op woensdag 1 maart 2006 09:06 schreef zoeperzazke het volgende:
Wie zet mijn kliko even buiten?
*brrr*
Bijdehantquote:Op woensdag 1 maart 2006 09:11 schreef Kleintje het volgende:
Zoeperzazke... heb jij je kliko normaal in je huiskamer staan dan???
Briefje op de raam plakken, dat de vuilnismannen hem daar weg moeten halen.quote:Op woensdag 1 maart 2006 09:18 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
Bijdehantachterbuiten, maar hij moet naar voor... de tuin hoort ook bij het huis
Ik ken er nog zoeen die niet van kou houdtquote:Op woensdag 1 maart 2006 09:16 schreef Kleintje het volgende:
Maar het vriest niet meneer V.
Dus... dus...
En moet je horen wie het zegt. Als er iemand niet van kou en sneeuw houdt dan ben jij het wel!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |