Jup! Geheel per ongeluk.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 18:54 schreef Dr_Flash het volgende:
Wat stelt die laatste foto precies voor trouwens? De onderkant van een tram in high key of zo?
Nee, dat moet de les "hoe kopieer ik de júiste links" zijn.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 18:52 schreef Dr_Flash het volgende:
en in welke les wordt re-saaj-zen behandeld?
Hoi Toeps![]()
ach jaa, eind goed, al goedquote:Op dinsdag 28 februari 2006 18:56 schreef Toeps het volgende:
[..]
Nee, dat moet de les "hoe kopieer ik de júiste links" zijn.
Lang geleden dat ik je hier gezien heb...kom eens op met die strandfoto's!quote:
ik word niet gesaajzd jahquote:Op dinsdag 28 februari 2006 18:52 schreef Dr_Flash het volgende:
en in welke les wordt re-saaj-zen behandeld?
ja ja dalekquote:Op dinsdag 28 februari 2006 20:19 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Lang geleden dat ik je hier gezien heb...kom eens op met die strandfoto's!
quote:
Van de planeet Kaugummi, denk ik.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 20:23 schreef Shark.Bait het volgende:
er zitten orbs in je schaduw, Toeps
Dokter Who!quote:Op dinsdag 28 februari 2006 20:28 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
[afbeelding]
E X T E R M I N A T E !!!
quote:Op dinsdag 28 februari 2006 20:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 28 februari 2006 20:29 schreef Toeps het volgende:
Van de planeet Kaugummi, denk ik.
quote:
Een kenner 14gifquote:
twutquote:Op dinsdag 28 februari 2006 20:30 schreef pea4fun het volgende:
[..]Tiesje
ow en die andere zijn ook leuk ja
feli! Lekker gevoel he?quote:Op dinsdag 28 februari 2006 20:32 schreef zoeperzazke het volgende:
Waaah ik heb mijn nieuwe digicam! De canon eos 350D! En ik kom even heel trots met een zeer kleine selectie van de aller-allereerste testshotsVraag me niet hoe en wat, gewoon geklikt
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Oeh.. mooie foto's! We hebben wat foto-meets de komende maanden, wil je een lift?quote:Op dinsdag 28 februari 2006 20:32 schreef zoeperzazke het volgende:
Waaah ik heb mijn nieuwe digicam! De canon eos 350D! En ik kom even heel trots met een zeer kleine selectie van de aller-allereerste testshotsVraag me niet hoe en wat, gewoon geklikt
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 28 februari 2006 20:32 schreef Dr_Flash het volgende:
Straks loot ik er nog wel een paar up van de eos
En de zomer is in aantochtquote:Op dinsdag 28 februari 2006 20:38 schreef zoeperzazke het volgende:
Dank je, ik ben er echt heel blij meeDaar gaat komende weken ā maanden zeker wat mee geëxperimenteerd worden... Vind het echt zo gaaf!
bij foto 1 is dat vuil of zijn dat vogels? de 1nalaatste vind ik mooiquote:Op dinsdag 28 februari 2006 20:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
vogelsquote:Op dinsdag 28 februari 2006 20:42 schreef pea4fun het volgende:
[..]
bij foto 1 is dat vuil of zijn dat vogels? de 1nalaatste vind ik mooi
daar was ooit een feestdagenforum voorquote:Op dinsdag 28 februari 2006 20:43 schreef pea4fun het volgende:
Ik heb nog plaatjes gemaakt van carnaval zondag...zal ik eens een topic openen "pleur hier carnaval 2006 neer" ? Hm...dan moet ik wel eerst aan het omzetten naar jpg...heb ik daar zin in?
Mooi uitzichtje hoorquote:Op dinsdag 28 februari 2006 20:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
vogels
die voorlaatste is uit die toren genomen
Cavia's in het grasquote:Op dinsdag 28 februari 2006 20:40 schreef pea4fun het volgende:
[..]
En de zomer is in aantochtde goeie tijd voor heeeel veel foto's
Ooitquote:Op dinsdag 28 februari 2006 20:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
daar was ooit een feestdagenforum voor
Oh is dat alweer dicht jah?quote:
zoiets noemt men ook wel winterslaap...je bent vroeg wakker!quote:Op dinsdag 28 februari 2006 20:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh is dat alweer dicht jah?
Ja ik ben een lame retard die 2 maanden onder een dikke grote zware koude steen gelegen heeft
Oh sorry, ik draai me nog ff om voor een maandjequote:Op dinsdag 28 februari 2006 20:55 schreef pea4fun het volgende:
[..]
zoiets noemt men ook wel winterslaap...je bent vroeg wakker!
Men schuift wat hier, men schuift wat daar...quote:Op dinsdag 28 februari 2006 20:31 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]![]()
maar toch wel raar dat ze zo licht op de foto staan...
Hij kijkt vrolijker dan vorig jaar!quote:Op dinsdag 28 februari 2006 21:02 schreef pea4fun het volgende:
Is mijn neefje niet schattig?
[afbeelding]
Ze lijkt op jequote:Op dinsdag 28 februari 2006 21:11 schreef Toeps het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Als we dan toch met familie gaan pimpen: Mijn nichtje en haar kralen.
jij barst echt van de creatieve ideeënquote:Op dinsdag 28 februari 2006 21:11 schreef Toeps het volgende:
en haar kralen.
da's ook een lieve caviaquote:Op dinsdag 28 februari 2006 21:02 schreef pea4fun het volgende:
Is mijn neefje niet schattig?
[afbeelding]
Haha, geen zorgen hoor, dat komt allemaal wel goedquote:Op dinsdag 28 februari 2006 20:58 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Er is meer om op de foto te zetten dan Cavia's hé
Peterschap.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 21:23 schreef PdeHoog het volgende:
Goeienavond![]()
Nooit geweten dat een mens zich zo beroerd kan voelen zegBen vanmiddag maar naar huis gegaan en net weer uit mijn bed gekomen
Achossiequote:Op dinsdag 28 februari 2006 21:23 schreef PdeHoog het volgende:
Goeienavond![]()
Nooit geweten dat een mens zich zo beroerd kan voelen zegBen vanmiddag maar naar huis gegaan en net weer uit mijn bed gekomen
Ik zie het nu pas... na de 4e keer of zo!quote:
quote:Op dinsdag 28 februari 2006 21:26 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Ik zie het nu pas... na de 4e keer of zo!![]()
van mij uiteraard ook, Pdh!
quote:Op dinsdag 28 februari 2006 21:25 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Achossie
* pea4fun een kopje bouillon aanreikt
quote:Op dinsdag 28 februari 2006 21:23 schreef PdeHoog het volgende:
Goeienavond![]()
quote:
Ow diiiiieeee....quote:Op dinsdag 28 februari 2006 21:26 schreef Toeps het volgende:
[..]
Hehehe, ze is geen bloedverwant. Dochter van de zus van de tweede man van mijn moeder. ()
maar nog niet teveel zwaaien dusquote:Op dinsdag 28 februari 2006 21:26 schreef Ynske het volgende:
ik heb vandaag echt gave foto's van mijn pols vanbinnen gezien, echt alles kun je bekijken via die mriscans
wel goed nieuws gekregen dus daar ben ik wel blij mee
ow diequote:Op dinsdag 28 februari 2006 21:26 schreef Toeps het volgende:
[..]
Hehehe, ze is geen bloedverwant. Dochter van de zus van de tweede man van mijn moeder. ()
iddquote:
Lidtekenweefsel wat tussen je "scharnieren" zit? mijn dochter had het in haar enkel, is met een kijkoperatie verholpen en ze is weer als nieuw!quote:Op dinsdag 28 februari 2006 21:42 schreef Ynske het volgende:
[..]
idd
moet de 24e april terug, waarbij ze mijn polsgewricht gaan schoonmaken en dan mag t weer
* Ynske ziet er toch wel een beetje tegenop
Nu niet denken dat ik alles voor je ga zeggen hoorquote:
Jij ben een grote-stads-kind. Jij moejje snuit houwe over zukke dingequote:Op dinsdag 28 februari 2006 21:26 schreef Re het volgende:
[..]
owww ja zat zo in de cavias dus dacht eyyyy een cavia
nie zoveel zuipe met carnavalquote:Op dinsdag 28 februari 2006 21:23 schreef PdeHoog het volgende:
Goeienavond![]()
grmblllgrrrrbekhouweutregtenaargrmblfrutquote:Op dinsdag 28 februari 2006 21:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jij ben een grote-stads-kind. Jij moejje snuit houwe over zukke dinge
weet ik niet preciesquote:Op dinsdag 28 februari 2006 21:47 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Lidtekenweefsel wat tussen je "scharnieren" zit? mijn dochter had het in haar enkel, is met een kijkoperatie verholpen en ze is weer als nieuw!
Gaat vast helemaal goedkomenquote:Op dinsdag 28 februari 2006 21:52 schreef Ynske het volgende:
[..]
weet ik niet precies
het kan ook botsplinters zijn of schrammetjes
ik laat t wel over me heenkomen
ach ik ben allang blij dat er nu eindelijk wat gedaan gaat wordenquote:Op dinsdag 28 februari 2006 22:16 schreef ultra_ivo het volgende:
klinkt in ieder geval redelijk ingrijpend, Ynske.
Het is hier redelijk weer. Niet te koud in iedergeval.quote:Op woensdag 1 maart 2006 08:18 schreef Kleintje het volgende:
Het is hier koud.
Wat Puckzzz zegt... ik wil het begin van de lente zien...
Xil de sneeuwpopquote:Op woensdag 1 maart 2006 08:17 schreef Ynske het volgende:
[..]
@xil, doe wel voorzichtig, hier zijn vandaag al een hele boel mensen met de fiets de grond van dichtbij gaan bekijken
koud is het hier niet echt, maar wel sneeuwvlokken en ik hoorde dat er in sommige delen van brabant bijna 10 cm sneeuw lagquote:Op woensdag 1 maart 2006 08:36 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Het is hier redelijk weer. Niet te koud in iedergeval.
Als het zaterdag en zondag maar droog blijft met een zonnetje tijdens de meet.![]()
Ik zal mijn sloffen eens aantrekken en koffie gaan tanken op de 2e verdieping.![]()
quote:Op woensdag 1 maart 2006 09:06 schreef zoeperzazke het volgende:
Wie zet mijn kliko even buiten?
*brrr*
Bijdehantquote:Op woensdag 1 maart 2006 09:11 schreef Kleintje het volgende:
Zoeperzazke... heb jij je kliko normaal in je huiskamer staan dan???
Briefje op de raam plakken, dat de vuilnismannen hem daar weg moeten halen.quote:Op woensdag 1 maart 2006 09:18 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
Bijdehantachterbuiten, maar hij moet naar voor... de tuin hoort ook bij het huis
Ik ken er nog zoeen die niet van kou houdtquote:Op woensdag 1 maart 2006 09:16 schreef Kleintje het volgende:
Maar het vriest niet meneer V.
Dus... dus...
En moet je horen wie het zegt. Als er iemand niet van kou en sneeuw houdt dan ben jij het wel!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |