yepz uien, het vocht dat daaruit komt verspreid een geur waar je luchtwegen zich van openenquote:Op dinsdag 28 februari 2006 09:57 schreef PdeHoog het volgende:
[..]Bijdehandjes op vanmorgen
![]()
[..]
Uien
klopt!quote:Op dinsdag 28 februari 2006 10:00 schreef Ynske het volgende:
[..]
yepz uien, het vocht dat daaruit komt verspreid een geur waar je luchtwegen zich van openen
Bah, regen... gelukkig mag ik de hele dag binnen blijven, tot een uur of 5. Dan moet ik naar m'n werkquote:Op dinsdag 28 februari 2006 10:06 schreef Xilantof het volgende:
Ik was ongeveer doorweekt op school aangekomen. maar de kachel stond goed aan dus ik ben weer lekker droog
Fijn, val je huilend in slaapquote:Op dinsdag 28 februari 2006 10:00 schreef Ynske het volgende:
yepz uien, het vocht dat daaruit komt verspreid een geur waar je luchtwegen zich van openen
kriebelhoest is slijm/snot dat uit je voorhoofdsholte in je keel blijft 'plakken'. Te voorkomen door goed en vaak te snuiten, niet te snuiven, en te slikken (kauw een kauwgompje ofzo)quote:Op dinsdag 28 februari 2006 10:04 schreef Puckzzz het volgende:
klopt!
en als je last hebt van kriebelhoest moet je uien snijden, in een potje doen die je af kan sluiten, een paar schepjes bruine suiker erbij en even laten staan. het sap wat zich dan onderin het potje bevindt kan jemet een theelepeltje opeten. Goed voor je kriebelhoest
nietus, je moet t niet in je ogen wrijven alleen opsnuivenquote:
Regen is alleen niet erg op de terug weg naar huis... want thuis kan ik gewoon dat natte spul uit doenquote:Op dinsdag 28 februari 2006 10:10 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Bah, regen... gelukkig mag ik de hele dag binnen blijven, tot een uur of 5. Dan moet ik naar m'n werk.
Dat zuigt kont idd.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 10:22 schreef Xilantof het volgende:
Owhja. en wat is het allemaal oneerlijk ook!
Krijg ik een e-mail van mijn pa. Dat hij van zijn werk voor een leuk bedrag een pc voor thuis mag kopen.
Potvervoor dat bedrag kan ie gelijk een betere kopen dan ik nu heb terwijl hij fucking alleen maar beetje internet
![]()
En ruilen...
Dat zal ie niet willen
112 bellen, ramen en deuren dichthouden, radio aanzetten enz enz.quote:
--> DIGquote:
Doe es lief?quote:Op dinsdag 28 februari 2006 12:22 schreef Kleintje het volgende:
[..]
Wat ook belangrijk is in dit specifieke geval... BLIJF ER ZEER DICHTBIJ STAAN
ksst...quote:Op dinsdag 28 februari 2006 12:22 schreef Kleintje het volgende:
[..]
Puckzzz wordt onze nieuwe Smurfin.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 12:33 schreef Puckzzz het volgende:
Tsssss..deed de mijne dat maar eens...dan werd ik tenminste weer een beetje warm
ik heb nu ongeveer kleur Prupke / Smurf
1, 2, 3 Troetelbeertjes..... Straal!!!!!quote:Op dinsdag 28 februari 2006 12:38 schreef Puckzzz het volgende:
Kunnen jullie niet wat warmte mailen ofzo?
het was dan ook maar een grapje hoorquote:Op dinsdag 28 februari 2006 12:22 schreef Kleintje het volgende:
[..]
met wie heb je nou weer ge...quote:Op dinsdag 28 februari 2006 13:05 schreef sararaats het volgende:
[..]
het was dan ook maar een grapje hoor
mijn PC doet alleen wat vreemd
anyway, ik heb toch weer keelpijn opgescharreld
Sara wil niet op Boe's lijst.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 13:14 schreef lostminds het volgende:
[..]
met wie heb je nou weer ge...
virus van je pc opgelopen?
absoluut niet.quote:
quote:Op dinsdag 28 februari 2006 12:38 schreef Puckzzz het volgende:
Kunnen jullie niet wat warmte mailen ofzo?
Irishcoffee krijg je het ook warm vanquote:Op dinsdag 28 februari 2006 12:33 schreef Puckzzz het volgende:
Tsssss..deed de mijne dat maar eens...dan werd ik tenminste weer een beetje warm
ik heb nu ongeveer kleur Prupke / Smurf
quote:Op dinsdag 28 februari 2006 14:37 schreef prupke het volgende:
[..]
Irishcoffee krijg je het ook warm van
quote:Op dinsdag 28 februari 2006 14:39 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
heb jij nog kans gezien om bij die antiqair in Beek en Donk te gaan kijken voor zo'n ouderwetse camera? Of heb je die link die ik je gaf volledig over het hoofd gezien?
Regenquote:Op dinsdag 28 februari 2006 14:38 schreef Jelleee het volgende:
Sneeeeeeeeeeeeeeeeuw!
kom maar kom maar kommaar..
![]()
Geld mee is een heel goed planquote:Op dinsdag 28 februari 2006 14:43 schreef prupke het volgende:
[..]
Ik heb zitten smullen van die linkvooral zo'n mooie bar vind ik gaaf.
Link staat onder favorieten en zodra ik tijd heb ga ik daar een keer neuzen met bb (en ook geld)
Wat heb jij een hoog verwachtingspatroon van mij.quote:
Wat heb jij een hoog verwachtingspatroon van mij.quote:
En wat heb je er aan?quote:Op dinsdag 28 februari 2006 15:06 schreef Kleintje het volgende:
Op deze manier haal je wel vier op een rij
wat een rare post?quote:
snel editten he?quote:
Ik leid aan een extreem dodelijke vorm van keelpijn, misschien is dat 't.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 15:44 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
wat een rare post?krijgt Fok weer last van de hik of alleen Jelleee?
H5N1-variantje??quote:Op dinsdag 28 februari 2006 15:45 schreef Jelleee het volgende:
[..]
Ik leid aan een extreem dodelijke vorm van keelpijn, misschien is dat 't.![]()
Komt dat nou echt van dat nachtkastje?quote:Op dinsdag 28 februari 2006 15:45 schreef Jelleee het volgende:
[..]
Ik leid aan een extreem dodelijke vorm van keelpijn, misschien is dat 't.![]()
Of ik ga gewoon een dagje met een kwijlbakje daar rondlopen en dan sparen en sparen ...quote:Op dinsdag 28 februari 2006 15:04 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Geld mee is een heel goed plan
Wij willen die gerestaureerde kapperstoel graag kopen, en die ijzeren baarstoel. Maar die kapperstoel kost al 1500 euro![]()
"Meneer, waarom heeft uw vriendin een emmer om haar nek?", "Omdat ze loopt te kwijlen bij het zien van al dat moois..."quote:Op dinsdag 28 februari 2006 16:20 schreef prupke het volgende:
[..]
Of ik ga gewoon een dagje met een kwijlbakje daar rondlopen en dan sparen en sparen ...
Theedoek om je nek!quote:Op dinsdag 28 februari 2006 16:20 schreef prupke het volgende:
[..]
Of ik ga gewoon een dagje met een kwijlbakje daar rondlopen en dan sparen en sparen ...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |