Mogguhquote:Op dinsdag 28 februari 2006 07:30 schreef Xilantof het volgende:
Mogguh
kijk ik uit het raam... is het heel park wit
Ik mag fietsen straks !quote:Op dinsdag 28 februari 2006 07:53 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Mogguh
Auto sneeuwvrijmaken is nog nooit zo makkelijk geweest. Mooie scene's gezien, maar helaas helaas, de sneeuw blijft niet liggen en ik moest autorijden
Tis hier gestopt, de sneeuw blijft alleen liggen op (geisoleerde) daken, bomen, struiken en gras. Dus je zal er tijdens het fietsen geen hinder van indervinden-of sneeuwt het nog bij jou?quote:
hmm..quote:Op dinsdag 28 februari 2006 08:01 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Tis hier gestopt, de sneeuw blijft alleen liggen op (geisoleerde) daken, bomen, struiken en gras. Dus je zal er tijdens het fietsen geen hinder van indervinden-of sneeuwt het nog bij jou?
Van een beetje sneeuw smelt je niet hoor.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 08:02 schreef Xilantof het volgende:
hmm..
Hier ligt het idd ook niet op de wegen.
Maar nu ik uit het raam kijk zie ik wat uit de lucht komen...
weet niet of het sneeuw of regen is... maar als het te veel is ga ik niet fietsen
Ik ga het er ook wel op gokken, gezien er nu niets meer uit die grijze wolken komt zetten.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 08:07 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Van een beetje sneeuw smelt je niet hoor.
Oja, hier is het ook weer begonnen...maar in vergelijking met vanochtend valt het onwijs mee
hij? jouw sneeuw is mannelijk?quote:Op dinsdag 28 februari 2006 08:04 schreef Ynske het volgende:
hier sneeuw, of zoals mijn achternichtje zou zeggen een heleboel nenejow
maar t is allemaal natte sneeuw. hij blijft alleen op de bruggetjes liggen voor de rest verandert t meteen in regen als hetin contact komt met de aarde
Suc6! Neem vooral een handdoek meequote:Op dinsdag 28 februari 2006 08:08 schreef Xilantof het volgende:
Ik ga het er ook wel op gokken, gezien er nu niets meer uit die grijze wolken komt zetten.
edit: stortbui nu
quote:Op dinsdag 28 februari 2006 08:32 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
hij? jouw sneeuw is mannelijk?
Eens kijken wat Freud daarvan zegt....quote:Op dinsdag 28 februari 2006 08:36 schreef Ynske het volgende:tuurlijk, ik zie overal kleine penisjes naar beneden dwarrelen
waarschijnlijk dat ik een obsessief klein 14jarig puberend dom kind benquote:Op dinsdag 28 februari 2006 08:38 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Eens kijken wat Freud daarvan zegt....
3 keer even hard hoesten en ziekmelden.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 09:33 schreef Puckzzz het volgende:
%^&*$#@ kom je op kantoor heeft het bedrijf waarvan we de kantoorruimte huren uit pinnigheid de verwarming uitgezet omdat ze zelf gesloten zijn voor carnaval
ik bevries hier zowat
En vergeet niet flink te rochelen en in zakdoekjes te snuiten.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 09:49 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
3 keer even hard hoesten en ziekmelden.![]()
dan moet je je ogen ook dicht doenquote:Op dinsdag 28 februari 2006 09:52 schreef PdeHoog het volgende:
MogguhGisteren om 8 uur naar bed, 10 uur slapen; lig ik die halve k%&-nacht wakker omdat ik het benauwd heb
Heb echt elk uurtje van de klok gezien
quote:Op dinsdag 28 februari 2006 09:53 schreef Ynske het volgende:
[..]
dan moet je je ogen ook dicht doendan zie je die uren niet op de klok
Uienquote:en in t vervolg kussen iets hoger leggen, balletje rinohcaps in een emmer heet water naast je bed
of doorgesneden uien op een schaaltje naast je bed
yepz uien, het vocht dat daaruit komt verspreid een geur waar je luchtwegen zich van openenquote:Op dinsdag 28 februari 2006 09:57 schreef PdeHoog het volgende:
[..]Bijdehandjes op vanmorgen
![]()
[..]
Uien
klopt!quote:Op dinsdag 28 februari 2006 10:00 schreef Ynske het volgende:
[..]
yepz uien, het vocht dat daaruit komt verspreid een geur waar je luchtwegen zich van openen
Bah, regen... gelukkig mag ik de hele dag binnen blijven, tot een uur of 5. Dan moet ik naar m'n werkquote:Op dinsdag 28 februari 2006 10:06 schreef Xilantof het volgende:
Ik was ongeveer doorweekt op school aangekomen. maar de kachel stond goed aan dus ik ben weer lekker droog
Fijn, val je huilend in slaapquote:Op dinsdag 28 februari 2006 10:00 schreef Ynske het volgende:
yepz uien, het vocht dat daaruit komt verspreid een geur waar je luchtwegen zich van openen
kriebelhoest is slijm/snot dat uit je voorhoofdsholte in je keel blijft 'plakken'. Te voorkomen door goed en vaak te snuiten, niet te snuiven, en te slikken (kauw een kauwgompje ofzo)quote:Op dinsdag 28 februari 2006 10:04 schreef Puckzzz het volgende:
klopt!
en als je last hebt van kriebelhoest moet je uien snijden, in een potje doen die je af kan sluiten, een paar schepjes bruine suiker erbij en even laten staan. het sap wat zich dan onderin het potje bevindt kan jemet een theelepeltje opeten. Goed voor je kriebelhoest
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |