die is ge-editquote:Op maandag 27 februari 2006 20:27 schreef Shark.Bait het volgende:
Zeg Re, vanwaar die "unieke" sig/ondertitel?
door wie?quote:Op maandag 27 februari 2006 21:40 schreef Re het volgende:
die is ge-edit
Kijk nou wie er binnenstruikelt!quote:
ff kijken of er geen blauwtjes op de loer liggenquote:
Hey Flashquote:Op maandag 27 februari 2006 22:18 schreef Dr_Flash het volgende:
En Re, je moet maar zo denken:
Yesterday is history
tomorrow is a mistery.
Today is a gift
That's why we call it "the Present"
quote:Op maandag 27 februari 2006 22:19 schreef Xilantof het volgende:
Ik zou voor jou bijna riskeren om alleen dat bovenstaande te posten. maar dan wordt onze mod boos
quote:Op maandag 27 februari 2006 22:18 schreef Dr_Flash het volgende:
En Re, je moet maar zo denken:
Yesterday is history
tomorrow is a mistery.
Today is a gift
That's why we call it "the Present"
nee johquote:Op maandag 27 februari 2006 22:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Een mod die boos wordt van mooie woorden?Ik doe niet schnappi
verder wel okee hoor
Hoi Xilaquote:Op maandag 27 februari 2006 22:28 schreef Xilantof het volgende:
[..]
nee joh![]()
't bovenstaande doelend op mijn reactie. dus alleen "hoi flash" dat vinden ze neit leuk
![]()
Maar ben blij dat t okee gaat daaro![]()
De siesta deed goedquote:Op maandag 27 februari 2006 20:39 schreef Kleintje het volgende:
Ben ook benieuwd Ivo.
Rust eerst lekker uit!
Ties is maffenquote:Op maandag 27 februari 2006 22:34 schreef Dr_Flash het volgende:
Ach jaaa ik kom ook ff langs
Hebben jullie Auticia nog gezien recentelijk?
Wat Re zegtquote:Op maandag 27 februari 2006 22:34 schreef Dr_Flash het volgende:
Ach jaaa ik kom ook ff langs
Hebben jullie Auticia nog gezien recentelijk?
Morgen is toch ook nog carnaval? Moet je niet af-bieren?quote:Op maandag 27 februari 2006 23:15 schreef Puckzzz het volgende:
even melden dat ik het carnaval heb overleefd. Ik ben helemaal gaar en brak en op....ik ga nu dus ook maar slapen
ik ben dit jaar wel zo verstandig geweest om de camera thuis te laten
de laatste dagen zijn niets aan....[lees:] dat trekt ik niet meer [/lees]quote:Op maandag 27 februari 2006 23:19 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Morgen is toch ook nog carnaval? Moet je niet af-bieren?
mama wordt een beetje ouderquote:Op maandag 27 februari 2006 23:21 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
de laatste dagen zijn niets aan....[lees:] dat trekt ik niet meer [/lees]
Neehee, want je moet het huishouden doen.quote:Op maandag 27 februari 2006 23:21 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
de laatste dagen zijn niets aan....[lees:] dat trekt ik niet meer [/lees]
Wat wil je ook? Door een grote hengst bevrucht worden?quote:Op maandag 27 februari 2006 23:22 schreef Kleintje het volgende:
Ben verliefd..
IK WIL OOK
Dit veulentje is vandaag geboren,
ja in Amsterdam kennen we dat niet he, carnaval, alhoewel...quote:Op maandag 27 februari 2006 23:15 schreef Puckzzz het volgende:
even melden dat ik het carnaval heb overleefd. Ik ben helemaal gaar en brak en op....ik ga nu dus ook maar slapen
ik ben dit jaar wel zo verstandig geweest om de camera thuis te laten
ff ontkoppelen danquote:Op maandag 27 februari 2006 23:59 schreef Dr_Flash het volgende:
ik ga ook slapen, zit weer een beetje vast voor vandaag
Mogguhquote:Op dinsdag 28 februari 2006 07:30 schreef Xilantof het volgende:
Mogguh
kijk ik uit het raam... is het heel park wit
Ik mag fietsen straks !quote:Op dinsdag 28 februari 2006 07:53 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Mogguh
Auto sneeuwvrijmaken is nog nooit zo makkelijk geweest. Mooie scene's gezien, maar helaas helaas, de sneeuw blijft niet liggen en ik moest autorijden
Tis hier gestopt, de sneeuw blijft alleen liggen op (geisoleerde) daken, bomen, struiken en gras. Dus je zal er tijdens het fietsen geen hinder van indervinden-of sneeuwt het nog bij jou?quote:
hmm..quote:Op dinsdag 28 februari 2006 08:01 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Tis hier gestopt, de sneeuw blijft alleen liggen op (geisoleerde) daken, bomen, struiken en gras. Dus je zal er tijdens het fietsen geen hinder van indervinden-of sneeuwt het nog bij jou?
Van een beetje sneeuw smelt je niet hoor.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 08:02 schreef Xilantof het volgende:
hmm..
Hier ligt het idd ook niet op de wegen.
Maar nu ik uit het raam kijk zie ik wat uit de lucht komen...
weet niet of het sneeuw of regen is... maar als het te veel is ga ik niet fietsen
Ik ga het er ook wel op gokken, gezien er nu niets meer uit die grijze wolken komt zetten.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 08:07 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Van een beetje sneeuw smelt je niet hoor.
Oja, hier is het ook weer begonnen...maar in vergelijking met vanochtend valt het onwijs mee
hij? jouw sneeuw is mannelijk?quote:Op dinsdag 28 februari 2006 08:04 schreef Ynske het volgende:
hier sneeuw, of zoals mijn achternichtje zou zeggen een heleboel nenejow
maar t is allemaal natte sneeuw. hij blijft alleen op de bruggetjes liggen voor de rest verandert t meteen in regen als hetin contact komt met de aarde
Suc6! Neem vooral een handdoek meequote:Op dinsdag 28 februari 2006 08:08 schreef Xilantof het volgende:
Ik ga het er ook wel op gokken, gezien er nu niets meer uit die grijze wolken komt zetten.
edit: stortbui nu
quote:Op dinsdag 28 februari 2006 08:32 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
hij? jouw sneeuw is mannelijk?
Eens kijken wat Freud daarvan zegt....quote:Op dinsdag 28 februari 2006 08:36 schreef Ynske het volgende:tuurlijk, ik zie overal kleine penisjes naar beneden dwarrelen
waarschijnlijk dat ik een obsessief klein 14jarig puberend dom kind benquote:Op dinsdag 28 februari 2006 08:38 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Eens kijken wat Freud daarvan zegt....
3 keer even hard hoesten en ziekmelden.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 09:33 schreef Puckzzz het volgende:
%^&*$#@ kom je op kantoor heeft het bedrijf waarvan we de kantoorruimte huren uit pinnigheid de verwarming uitgezet omdat ze zelf gesloten zijn voor carnaval
ik bevries hier zowat
En vergeet niet flink te rochelen en in zakdoekjes te snuiten.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 09:49 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
3 keer even hard hoesten en ziekmelden.![]()
dan moet je je ogen ook dicht doenquote:Op dinsdag 28 februari 2006 09:52 schreef PdeHoog het volgende:
MogguhGisteren om 8 uur naar bed, 10 uur slapen; lig ik die halve k%&-nacht wakker omdat ik het benauwd heb
Heb echt elk uurtje van de klok gezien
quote:Op dinsdag 28 februari 2006 09:53 schreef Ynske het volgende:
[..]
dan moet je je ogen ook dicht doendan zie je die uren niet op de klok
Uienquote:en in t vervolg kussen iets hoger leggen, balletje rinohcaps in een emmer heet water naast je bed
of doorgesneden uien op een schaaltje naast je bed
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |