dat ding kun je wel leuke foto's mee maken denk ikquote:Op maandag 27 februari 2006 16:54 schreef vroem_nl het volgende:
[..]
http://img284.imageshack.us/my.php?image=img0172ka.jpg
Hm die foto bewijst maar 1 ding goed vindt ik...en dat is dat ik nog veel moet leren over het maken van fotos.
En het is natuurlijk absoluut niet verplicht om met dat ding op de foto te gaan, ik weet zelfs niet of ik hem wel zou meenemen...
Sowieso handig om even te controleren of ie niet lek is toevalligquote:Op maandag 27 februari 2006 16:54 schreef vroem_nl het volgende:
[..]
http://img284.imageshack.us/my.php?image=img0172ka.jpg
Hm die foto bewijst maar 1 ding goed vindt ik...en dat is dat ik nog veel moet leren over het maken van fotos.
En het is natuurlijk absoluut niet verplicht om met dat ding op de foto te gaan, ik weet zelfs niet of ik hem wel zou meenemen...
Tsja dat ding is grappig om fotos mee te maken, maar het gaat mij vooral om te leren betere fotos te maken. De dames op die foto waren nou niet echt aan het poseren...quote:Op maandag 27 februari 2006 17:08 schreef lostminds het volgende:
[..]
dat ding kun je wel leuke foto's mee maken denk ik
alleen het licht is bagger
en de meeste vrouwen hebben een minderwaardigheidscomplex die niet in dat bootje past
willen ze waarschijnlijk eerst 3 maanden op dieet
Nou ja dat ding kan nogal wat gewicht hebbenquote:Op maandag 27 februari 2006 17:09 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Sowieso handig om even te controleren of ie niet lek is toevallig
Heb je wel eens overwogen om te vragen hoe je zulke foto's kunt verbeteren in Help me mijn foto verbeteren - deel 2 ?quote:Op maandag 27 februari 2006 17:09 schreef vroem_nl het volgende:
[..]
Tsja dat ding is grappig om fotos mee te maken, maar het gaat mij vooral om te leren betere fotos te maken. De dames op die foto waren nou niet echt aan het poseren...
ok, les 1quote:Op maandag 27 februari 2006 17:09 schreef vroem_nl het volgende:
[..]
Tsja dat ding is grappig om fotos mee te maken, maar het gaat mij vooral om te leren betere fotos te maken. De dames op die foto waren nou niet echt aan het poseren...
het nuttige met het aangename verenigen?quote:Op maandag 27 februari 2006 17:13 schreef Kleintje het volgende:
even een snelle vraag van mij, dan ga ik weer verdermet het eten.
waarom op zo'n plek leren fotograferen en waarom gelijk in bikini enzo?
Oh maar dat moet niet gelijk in bikini - dat denkt natuurlijk iedereen ivm vorige vragen enzo. Daarom zij ik al ik weet niet of ik dat ding uberhaupt meeneem (als er mensen zijn die er gebruik van willen maken vraag maar) van mij part trek je een 19 eeuws duikpak aanquote:Op maandag 27 februari 2006 17:15 schreef lostminds het volgende:
[..]
het nuttige met het aangename verenigen?![]()
Tip: maak je OP dan nog duidelijker.quote:Op maandag 27 februari 2006 17:17 schreef vroem_nl het volgende:
[..]
Oh maar dat moet niet gelijk in bikini - dat denkt natuurlijk iedereen ivm vorige vragen enzo. Daarom zij ik al ik weet niet of ik dat ding uberhaupt meeneem (als er mensen zijn die er gebruik van willen maken vraag maar) van mij part trek je een 19 eeuws duikpak aan
Wie kan er een leuke OP verzinnen dan? daar ben ik pas echt slecht in.quote:Op maandag 27 februari 2006 17:19 schreef Kleintje het volgende:
[..]
Tip: maak je OP dan nog duidelijker.
Vertel dat je meer wil doen met fotografie.
Dt je daar een leuke buitenplaats kent om leuke foto's te maken.
Dat het in zomerkleding mag, dat er ook een mogelijkheid is om te zwemmen
Dat maakt de drempel een stuk lager voor veel mensen...
kleintje was al bijna halverwegequote:Op maandag 27 februari 2006 17:21 schreef vroem_nl het volgende:
[..]
Wie kan er een leuke OP verzinnen dan? daar ben ik pas echt slecht in.
Bij dezequote:Op maandag 27 februari 2006 17:24 schreef lostminds het volgende:
[..]
kleintje was al bijna halverwege
misschien als je d'r ff lief aankijkt?![]()
Is er een moderator in de zaal?quote:Op maandag 27 februari 2006 17:29 schreef Kleintje het volgende:
Ja wil ik, maar zorg dan eerst dat al die andere topics worden gesloten, want dat is geen goede reclame
Over zoiets zou ik positief nadenken ja... als ik in die tijd niet op vakantie was...quote:Op maandag 27 februari 2006 17:34 schreef Kleintje het volgende:
Mijn OP voorstel:
. Dan wordt het een leuke meeting waar we leuke foto's aan overhouden....
--------
zoiets???
quote:Op maandag 27 februari 2006 18:27 schreef Re het volgende:
wel een beetje lek-meet achtig hoordat kan inventiever
Dank je.quote:Op maandag 27 februari 2006 18:48 schreef Kleintje het volgende:
Hoi Sub. Blij dat het weer wat beter gaat.
Sub, kan jij die topics van vroem_nl dichtgooien
En wellicht de op van mij ervoor gebruiken
weet niet hoe het zit met crossposten in andere fora....
Dit zijn de topics waar het om gaatquote:Op maandag 27 februari 2006 15:26 schreef RonaldV het volgende:
Vliegvrager, PdH en ik hebben het echt zo duidelijk mogelijk geprobeerd uit te leggen:
Is er intresse voor een Meer-meet?
Modellen (en fotografen) gevraagd voor meer-meet
Is er intresse voor een Meer-meet? Modellen gevraagd
Show hier je zwemkledij!
Iemand anders nog een idee?
vader wens gedachte enzoquote:
Ik weet zeker dat Herr Doktor S. Freud daar wel een verklaring voor zou hebbenquote:
Ik ben benieuwd naar de foto's Ivo!quote:Op maandag 27 februari 2006 18:00 schreef ultra_ivo het volgende:
goeiemiddag, eh goeienavond. Weekend was erg vermoeiend. Ik denk dat ike erst maar eens een siesta houd voordat ik de foto's van gisteravond ga selecteren en online gooien. In ieder geval genoeg materiaal voor een showcase.
zal wel overdreven spam zijn ofzo?quote:Op maandag 27 februari 2006 20:27 schreef Shark.Bait het volgende:
Zeg Re, vanwaar die "unieke" sig/ondertitel?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |