quote:Op maandag 27 februari 2006 15:38 schreef RonaldV het volgende:
[..]
OMG! Hij is een serial badpakshooter!
quote:Op maandag 27 februari 2006 15:38 schreef RonaldV het volgende:
[..]
OMG! Hij is een serial badpakshooter!
dan moet je opschieten en niet na n half uur komen nakakkenquote:
WZZquote:Op maandag 27 februari 2006 15:41 schreef Ynske het volgende:
[..]
dan moet je opschieten en niet na n half uur komen nakakken
Ik ga je OP wel verprutsenquote:Op maandag 27 februari 2006 15:41 schreef Ynske het volgende:
[..]
dan moet je opschieten en niet na n half uur komen nakakken
Ik vind het nogal doorzichtig allemaal. Maar niet meteen helemaal afbranden. Laat het 'm eerst maar eens uitleggen wat de bedoeling is...quote:Op maandag 27 februari 2006 15:40 schreef Kleintje het volgende:
Ken eik.. heel die gozert niet....
Kheb er geen kliekjesgevoel bij
Misschien moet ik het maar niet doen..
neuj,waaromquote:
Nee ik heb géén klonen nodig om me belachelijk te makenquote:Op maandag 27 februari 2006 15:35 schreef RonaldV het volgende:
Jij bent toch niet vroem_nl?of wel?? oepsie!!
Je hebt m al ge-editquote:
oke, ik word dan wel fotograaf daar.quote:Op maandag 27 februari 2006 15:41 schreef Vliegvrager het volgende:
Laatste nieuws: belastend fotomateriaal tegen de serial badpakshooter duikt op
quote:
Ik twijfel tussen sluiten op basis van post-historie en openlaten om de amusementswaarde.quote:Op maandag 27 februari 2006 15:43 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Nee ik heb géén klonen nodig om me belachelijk te maken![]()
Het lijkt weer op zo'n gefrustreerd voyeur geval.![]()
laat open, hij doet niemand kwaad toch?quote:Op maandag 27 februari 2006 15:45 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Ik twijfel tussen sluiten op basis van post-historie en openlaten om de amusementswaarde.
Krijgen we dan ook een "Lach hier de TS van dit, dit en dat topic uit!" topic??quote:Op maandag 27 februari 2006 15:45 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Ik twijfel tussen sluiten op basis van post-historie en openlaten om de amusementswaarde.
sluiten maarquote:Op maandag 27 februari 2006 15:45 schreef RonaldV het volgende:
[..]
doe ff normaalquote:Op maandag 27 februari 2006 15:48 schreef Kleintje het volgende:
HEEEE
Het is een newbie in fot.
Weet je nog... geen kliekje.
Neem hem eerst serieus.
Als blijkt dat ie dat niet is... dan kan ie altijd dicht
Ik hou m open inderdaad. Wie weet lukt het hem wel. Tot nu toe heeft ie niets fouts gedaan, en hij heeft in ieder geval de ballen om duidelijk aan te geven dat hij meiden in badpak wil fotograferen. Mocht hij policy-overschrijdend werk afleveren dan schuif ik hem wel aan tafel bij Yvonne bij de eerstvolgende FOT-meetquote:Op maandag 27 februari 2006 15:47 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
laat open, hij doet niemand kwaad toch?
nee ben lichtelijk geïrriteerd en hap dan snel op bepaalde postsquote:Op maandag 27 februari 2006 15:52 schreef Kleintje het volgende:
Jij neemt mij nu wel heeeeel serieus Ynske
Best lekker
toch?quote:Op maandag 27 februari 2006 15:44 schreef Ynske het volgende:
[..]
houd je toch nog wel een beetje van me?
nee, ik ging er vanuit dat ik die bekentenis vanaaf wel via de msn kreegquote:Op maandag 27 februari 2006 15:54 schreef RonaldV het volgende:
Toch niet geïrriterd omdat ik nog niet publiekelijk mijn eeuwige trouw aan je heb beloofd in antwoord op
[..]
toch?
ok,.... ik cross ffquote:Op maandag 27 februari 2006 15:52 schreef vroem_nl het volgende:
[..]
Je bent soweiso welkom
Eventueel kan beiden ook, als je een goede tas hebt voor je fotoapperatuur dan kan die wel in bewaring gegeven worden
Tegen betaling uiteraard. Voor niks gaat de zon op...quote:Op maandag 27 februari 2006 15:57 schreef Kleintje het volgende:
Overigens... misschien is ie badpakken fetesjist
Zal ik hem mijn gebruikte badpak toesturen
En dan de volgende dag op Marktplaats terug kunnen kopen zeker???quote:
zoietsquote:Op maandag 27 februari 2006 16:02 schreef -Marjo- het volgende:
[..]
Tegen betaling uiteraard. Voor niks gaat de zon op...
jah gratis cds van aan te vragen van corbis "quote:Op maandag 27 februari 2006 16:05 schreef RonaldV het volgende:
Och, ambitie kan hem niet ontzegd worden: klikkerdeklik
Ow, zijn die gratis?quote:Op maandag 27 februari 2006 16:06 schreef Ynske het volgende:
[..]
jah gratis cds van aan te vragen van corbis "
de inhoud niet hequote:
Ow...quote:Op maandag 27 februari 2006 16:08 schreef Ynske het volgende:
[..]
de inhoud niet he
alleen de plaatjes
Gratis vrouwen bestaan nietquote:Op maandag 27 februari 2006 16:11 schreef Kleintje het volgende:
ik dacht aan zo'n gratis vrouw....
Die haal je gewoon onder 0-uren contrat uit Polen, Roemenië of Rusland.quote:Op maandag 27 februari 2006 16:11 schreef Kleintje het volgende:
ik dacht aan zo'n gratis vrouw....
Een fotograven griepje??? En dat vlak voor een belangrijke meet.quote:Op maandag 27 februari 2006 16:24 schreef PdeHoog het volgende:
Zeg....moesten we de SC niet vrijhouden van offtopic geblaat![]()
![]()
BB, Prupke: ben bang dat het vanavond niets wordt met de foto'sIk begin me hoe langer hoe brakker te voelen en ik denk dat ik gewoon straks mijn bed in duik om te voorkomen dat ik ziek ga worden
Zo belangrijk is-ie niet hoorquote:Op maandag 27 februari 2006 16:27 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Een fotograven griepje??? En dat vlak voor een belangrijke meet.![]()
Beterschapse![]()
http://img284.imageshack.us/my.php?image=img0172ka.jpgquote:Op maandag 27 februari 2006 15:43 schreef Kleintje het volgende:
[..]
oke, ik word dan wel fotograaf daar.
Zo wil ik niet op de foto!!!
Ik ook niet.quote:Op maandag 27 februari 2006 16:58 schreef lostminds het volgende:
ben ik nou de enige die nog niet ziek is (geweest) ?
afklopt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |