ik zag dat snoop je het linkje al gegeven had, maar ik vermoed dus dat jij in zwangerschap en kindertjes gekeken hebtquote:Op zondag 26 februari 2006 10:39 schreef sjak het volgende:
Belana, ik heb net 25,26 en 27 gelezen maar kom je niet tegen. Hoe kan dat nou????
Alles wel okay ?quote:Op zondag 26 februari 2006 11:13 schreef PM-girl het volgende:
LIchte paniek, klein beetje bloedverlies net, helderrood. Ook voel ik een lichte buikpijn, maar die voelt niet anders dan anders. ieuw!
staat mijn naam erin? is me niet eens opgevallenquote:Op zondag 26 februari 2006 11:07 schreef sjak het volgende:
Ha, Belana, nu weet ik ook jouw echte naamGrappig, ik zat daar laatst over te denken wat het zou kunnen zijn, maar aan die naam had ik nog niet gedacht. Ik kwam sowieso niet op veel meisjesnamen met een B.
Edit:Liam is geboren....pffff, ik kan me voorstellen dat je er weer tegenop ziet, dat was geen makkelijke bevalling zeg!
Dankje!quote:Op zondag 26 februari 2006 11:31 schreef Belana het volgende:
op zich ga je dan al aardig richting veilige fase, maar het is nog tricky... de moeilijkheid is dat je er idd niks van kunt zeggen, maar even met een vk praten kan prettig zijn, gewoon ff van je af praten. Vond ik toen ook prettig. Bij mij is het toen helaas mis gegaan van de zomer, maar dat was al met 8 weken en vanaf 7 weken had ik al bloedverlies. Maar zoals ik zeg, het zegt niets. Er zijn zoveel vrouwen met bloedverlies waar niks aan de hand is. Sterkte en laten we er het beste van hopen![]()
Jah op dit moment goed, gisteravond lekker een bad genomen voor ik ging slapen,heb vannacht heerlijk geslapen, dus kan er weer tegenaan.quote:
Ik opende gisteren toevallig nog een foto dat je net was bevallen van Liam. Je zag er erg moe uit maar wel voldaan, en Liam was zoquote:Op zondag 26 februari 2006 11:20 schreef Belana het volgende:
[..]
staat mijn naam erin? is me niet eens opgevallen
ja, het was wat die bevalling.... maar het resultaat was er ook naar
Dank je. Ik voel me goed, maar ik ben dan ook de vader.quote:Op zondag 26 februari 2006 09:44 schreef PM-girl het volgende:
Dat is al snel Cheqy! Welkom!
Hoe voel je je?
Tja, ik kom met stip op 8 binnen.quote:Op zondag 26 februari 2006 10:52 schreef sjak het volgende:
Cheqy je dringt wel een beetje voor hoorMaar je bent absoluut welkom! Gefeliciteerd.
Ik zie al wat ik deed, ik keek in zwangerschap en kindertjes...andere reeks.
Nou dat viel wel mee hoorquote:Op zondag 26 februari 2006 20:59 schreef dutchie het volgende:
Belana, ik ga eens lekker teruglezen. Vooral deel 90 om LB eens te zien ruzieën.
quote:Op zondag 26 februari 2006 21:26 schreef dutchie het volgende:
En Snoop, dacht ik weer lekker met een bak chips achterover te gaan zitten genieten van een rel in deel 90, maar ik zie niks hoor. Gaat mijn entertainment.
Heeej beaker , leuk je hier te zienquote:
Jaaaah nu je het zegt, ik dacht er gister nog aan toen ik dat topic doorlas waarin belana weeeen had, waren we samen uitgerekend in septemberquote:Op zondag 26 februari 2006 21:02 schreef Xanthe het volgende:
Spannend Girly!!! Vind het zo verschrikkelijk fijn dat je nu zover bent....
zat even terug te denken aan door die topics aan onze keer samen... en nu toch weer saampjes
Idd erg vermoeiend. Ondertussen is het al bijna de normaalste zaak van de wereld dat ik maandverbandjes in moet gaan doen. En nou was ik zaterdag de hele middag weg en zou hubbie de boodschappen doen was ik helemaal vergeten te zeggen dat er een nieuw pak mee moestquote:Op maandag 27 februari 2006 12:44 schreef dutchie het volgende:
Pfff Xanthe wat lijkt me dat toch vermoeiend. Ondanks dat je gezien hebt dat het hartje klopt, het lijkt me geen prettig idee dat je toch nog steeds wat verliest. Op een gegeven moment wil je toch gewoon lekker zwanger zijn en geen 'gedoe' meer hebben. Hoop echt voor je dat het snel ophoudt, zodat die zorg tenminste helemaal weg is.
Denk dat je toch de verantwoordeljikheid voor je ongeboren kind draagt...quote:Op maandag 27 februari 2006 14:03 schreef _evenstar_ het volgende:
denk dat een ieder voorzichzelf bepaalt wat goed is..
Daar sluit ik me toch wel bij aan.quote:Op maandag 27 februari 2006 14:01 schreef Sugar het volgende:
En ik vind het een nogal vreemde mening.
Is dat zo?quote:Op maandag 27 februari 2006 14:04 schreef Brighteyes het volgende:
Uiteraard moet ieder dat voor zich weten,
Maar dan dus wel in overleg met de HA of de verlos idd. En dat is hier niet het geval...quote:Op maandag 27 februari 2006 14:03 schreef _evenstar_ het volgende:
ik weet niet of saridon mag, maar je mag gewoon tot 8 paracetamol per dag.. denk dat een ieder voorzichzelf bepaalt wat goed is.. zo mocht ik ook naproxen, die mag ej eigenlijk ook niet tijdens de zwangerschap.. maar als je vaak een bepaalde medicijn slikt qua pijnstilling, mag dat geloof ik wel zolang je de ha/vlos maar weet dat je ze eventueel gebruikt.
quote:
Tsja, ik vind dat je het niet kan maken, maar goed, dat vind ik ook van roken tijdens de zwangerschap en zo nog een paar dingen... Maar dat schijnt ook iedereen zelf te mogen bepalen.quote:Op maandag 27 februari 2006 14:06 schreef Moonah het volgende:
Is dat zo?
Dat haal ik er niet uit hoor:quote:Op maandag 27 februari 2006 14:08 schreef _evenstar_ het volgende:
ik neem aan dat de ha of vlos wel weet dat martineke die gebruikt bij pijn, maar je hoeft niet bij elke tablet op te bellenzo bedoelde ik dat..
quote:Op maandag 27 februari 2006 13:54 schreef Martineke het volgende:
plus dan nog het feit dat ik absoluut niet van plan was om als ik eens een x pijn heb (wat al zelden voorkomt) ff de ha of hap ga bellen om te vragen of ik asjeblief een saridon mag, ik ben nog altijd degeen die dat bepaalt en niet de ha of hap.
Hoe ik mijn kont afveeg heeft mijn ongeboren kind geen last van. Wel?quote:Op maandag 27 februari 2006 14:08 schreef _evenstar_ het volgende:
[..]jij laat je toch ook niet vertellen hoe je kont moet afvegen of hoe je seks moet hebben of hoe je brood moet eten ?
Als er nou geen alternatief was... maar dat is er wel. Ze slikt willens en wetens een middel waarvan niet duidelijk is wat de gevolgen zijn voor een ongeboren kind. Daar kan ik boos over worden ja.quote:Ik vind het nogal beoordelend.
Je kent niet heel de achtergrond van martineke, waarom ze juist saridon slikt ipv paracetamol..
en die draagt zij toch ook? als zij goidganse pijn heeft, niet normala kan functioneren e.d. kan saridon verlichting geven.. en dan doet zij wat goed voor haar is en ook voor haarnog ongeboren kind.quote:Op maandag 27 februari 2006 14:04 schreef Moonah het volgende:
[..]
Denk dat je toch de verantwoordeljikheid voor je ongeboren kind draagt...
Dat is nou juist onbekend, evenstar, of ze daarmee doet wat goed is voor haar ongeboren kind.quote:Op maandag 27 februari 2006 14:11 schreef _evenstar_ het volgende:
[..]
en die draagt zij toch ook? als zij goidganse pijn heeft, niet normala kan functioneren e.d. kan saridon verlichting geven.. en dan doet zij wat goed voor haar is en ook voor haarnog ongeboren kind.
het ging mij om het feit dat zij dat zelf bepaald wat ze doet , of dat nou het een of het ander is..quote:Op maandag 27 februari 2006 14:10 schreef Moonah het volgende:
[..]
Hoe ik mijn kont afveeg heeft mijn ongeboren kind geen last van. Wel?
[..]
Hier kan ik me alleen maar bij aansluiten.quote:Op maandag 27 februari 2006 14:10 schreef Moonah het volgende:
Als er nou geen alternatief was... maar dat is er wel. Ze slikt willens en wetens een middel waarvan niet duidelijk is wat de gevolgen zijn voor een ongeboren kind. Daar kan ik boos over worden ja.
quote:zwangerschap
Mag ik saridon gebruiken als ik zwanger ben of zwanger wil worden? Alleen paracetemol helpt niet voldoende.
Antwoord apotheker
Saridon is een combinatiepreparaat dat door zwangere vrouwen is gebruikt zonder dat een verhoogde kans op misvormingen danwel andere directe of indirecte schadelijke effecten op het embryo/foetus, of de pasgeborene zijn waargenomen. (HK)
www.serviceapotheek.nl zegt dit:quote:4.6 Gebruik bij zwangerschap en het geven van borstvoeding
Over het gebruik van paracetamol en propyfenazon in de zwangerschap bij de mens bestaan onvoldoende gegevens om de mogelijke schadelijkheid te beoordelen. Ook over de effecten in de dierproef bestaan onvoldoende gegevens om de schadelijkheid te beoordelen. Gebruik van Saridon® in de zwangerschapspe-riode dient uitsluitend op advies van de arts te geschieden. Daar de werkzame bestanddelen van Saridon® in de moedermelk overgaan is het niet raadzaam dit tijdens de lactatie te gebruiken.
Het is dus niet geheel duidelijk, maar in dat geval zou ik dus zélf zo'n middel niet nemen tenzij na overleg met de huisarts.quote:Kan ik dit middel gebruiken als ik zwanger ben, of binnenkort wil worden?
En als ik borstvoeding geef?
Tijdens zwangerschap en borstvoeding kunt u beter geen vaste combinaties gebruiken. In acute situaties kunt u beter een middel met uitsluitend paracetamol gebruiken, maar beperkt (dus zo weinig mogelijk).
Hm.quote:Op maandag 27 februari 2006 14:16 schreef Brighteyes het volgende:
Ik ben trouwens even gaan kijken wat er te vinden was op internet en itt de eerdere link van www.deaptoheker.nl vind deze link:
http://www.ziekenhuis.nl/index.php?cat=medicijngids&medgids=question&id=5568 weer dat het helemaal geen kwaad kan.
[..]
Ja, dus als mijn pijn niet onoverkomelijk is zal ik het vermijden en anders dus een arts/VK om advies vragen.quote:Op maandag 27 februari 2006 14:37 schreef Xanthe het volgende:
Zo is er toch bijna over elk medicijn wel een tegenstrijdig advies?
Mijn oom is huisarts en die zegt dat een koortslip met zovirax een week duurt en zonder 7 dagen.quote:Op maandag 27 februari 2006 14:37 schreef Xanthe het volgende:
zovirax en koortslip verhaaltje
In principe ben ik ook anti medicatie.quote:Op maandag 27 februari 2006 14:42 schreef snoopy het volgende:
[..]
Ja, dus als mijn pijn niet onoverkomelijk is zal ik het vermijden en anders dus een arts/VK om advies vragen.
Gaat bij mij helaas niet op. Als ik niets doe word het alleen maar erger en erger en kan uiteindelijk mijn hele gezicht eronder gaan zitten. Dus niets doen is voor mij nu geen optie helaas...quote:Op maandag 27 februari 2006 14:50 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Mijn oom is huisarts en die zegt dat een koortslip met zovirax een week duurt en zonder 7 dagen.
Ik vind dat altijd zo grappig klinken, maar goed, ik heb dan ook nooit last van een koortslip.
Het zou natuurlijk kunnen dat paracetamol niet helpt tegen de pijn die ze heeft.quote:
Dat is natuurlijk ook zo. En het zal echt wel wat doen, anders zouden niet zoveel mensen het gebruiken, toch?quote:Op maandag 27 februari 2006 14:59 schreef Xanthe het volgende:
Gaat bij mij helaas niet op. Als ik niets doe word het alleen maar erger en erger en kan uiteindelijk mijn hele gezicht eronder gaan zitten. Dus niets doen is voor mij nu geen optie helaas...
(Anders zou ik zeker ook niets gebruiken).
Mijn man hoeft niets te gebruiken , word niet echt heftig en geneest vrij vlot uit zich zelf , dus daar gaat het verhaaltje wel op.quote:Op maandag 27 februari 2006 15:00 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk ook zo. En het zal echt wel wat doen, anders zouden niet zoveel mensen het gebruiken, toch?
Ja, ik bedacht me ook dat als ik ongesteld was dat paracetamol dan ook niet hielp. Ik slikte dan meestal ibuprofen.quote:Op maandag 27 februari 2006 14:59 schreef Igraine het volgende:
[..]
Het zou natuurlijk kunnen dat paracetamol niet helpt tegen de pijn die ze heeft.
Dank je welquote:Op maandag 27 februari 2006 16:59 schreef Mammietje het volgende:
PPL... het babytje van mijn vriendin heeft er errug veel last van en zij gebruikt gewoon vaseline, wat voortreffelijk werkt. Ook heb ik weleens gehoord dat het sneller indroogt (en dus weggaat) van talkpoeder. Misschien het proberen waard?
De zon helpt (zonnebank, maar ja; daar heb je niets aan als je zwanger bent) en zout water zoals zeewater helpt ook. Je hebt ook middeltjes die daarop geënt zijn. Weet alleen niet hoe ze heten.
Ik heb vooral in het begin van de zwangerschap ook veel last gehad van huiduitslag en Calendula-melk werkte bij mij toen wel verzachtend...quote:Op maandag 27 februari 2006 16:52 schreef PPL het volgende:
Heeft er iemand nog een goed idee wat te gebruiken bij exceem/huiduitslag ?
M'n vrouw heeft echt heel veel last.
Ze heeft al Zinkzalf geprobeerd, Cardiflor en Sudocreme.
Eigenlijk gaf geen van allen een bevredigend resultaat.
Gaat vooral even om het verzachten van de huid, want het doet haar namelijk erg pijn.
Ik heb vandaag Neribas voor haal gehaald, was een tip van een collega.
Jullie misschien suggesties ?
Ik kreeg er uiteindelijk bij de eerste 30 kilo bij, en dat was volgens de gyn niet erg (behalve voor mezelf, voegde hij daar aan toequote:Op maandag 27 februari 2006 20:04 schreef Tamea het volgende:
(en is 10 kilo een te grote gewichtstoename voor 28 weken?)
Ik zou nog maar eens een tijdje rustig aan doen, Sjak. Stress buik , of griep , allebei verdient het rust:)quote:Op maandag 27 februari 2006 20:40 schreef sjak het volgende:
Maar die had ik 2 weken terug al, die groeispurt, ik kan toch niet zo snel blijven groeienHet zou inderdaad toch gewoon dat griepje kunnen zijn.
Nou ja, ik laat het maar even gaan. Ik ben blij dat ik even voor mezelf heb gekozen ik maak me er ook niet echt zorgen om, ik voel minius nog vaak genoeg rommelen in mijn buik.
Die groeispurt zit ik volgens mij nou ook in. Lijkt wel of mijn buik met de dag dikker wordquote:Op maandag 27 februari 2006 20:40 schreef sjak het volgende:
Maar die had ik 2 weken terug al, die groeispurt, ik kan toch niet zo snel blijven groeienHet zou inderdaad toch gewoon dat griepje kunnen zijn.
Nou ja, ik laat het maar even gaan. Ik ben blij dat ik even voor mezelf heb gekozen ik maak me er ook niet echt zorgen om, ik voel minius nog vaak genoeg rommelen in mijn buik.
Ja en niet zo'n klein beetje ook!! Zolang ik gewoon rustig zit is er nix aan de hand, maar als ik iets beweegquote:Op dinsdag 28 februari 2006 11:27 schreef dutchie het volgende:
Bandenpijn MeNicole?
Is dat het dan gewoon? Ik kan nl. niet specifiek de baby voelen ofzo. Ik heb wel het idee dat het erger wordt als ik veel doe (vandaag mét Amber en zónder buggy met de bus geweest enzo, dus tillen, achter Amber aanrennen) het erger wordt. Misschien bel ik morgen de vk wel. Het zal wel niets zijn, maar toch. Bij Amber had ik dit helemaal niet, en het is de 2e keer deze zwangerschap (1e keer was volgens mij rond de 13 weken ofzo)quote:Op dinsdag 28 februari 2006 17:56 schreef dutchie het volgende:
LadyS, die baksteen, dat herken ik wel. Dit kaboutertje drukt soms heel hard tegen de buitenwand aan met zijn kont, hoofd, rug, ik heb geen idee. Echt zo'n volksverhuizing. Vanmiddag kon ik echt precies, maar dan ook precies voelen hoe hij lag. Van rechtsonder naar linksboven. En ik heb de placenta aan de voorkant liggen, maar ik heb het gevoel alsof deze er soms over dwars uit wil komen ofzo.
jahquote:Op dinsdag 28 februari 2006 21:36 schreef renzell het volgende:
Girly; je weet dat dat soort verschijnselen het begin kunnen zijn van een bevalling he..?![]()
quote:Op dinsdag 28 februari 2006 21:50 schreef renzell het volgende:
Wie kan zo'n spanningsboog in godsnaam volhouden?![]()
Dit zelfde heb ik ook een beetje. Ook de bewegingen van onze uk voelen af en toe pijnlijk, maar dat komt omdat het allemaal een beetje beurs wordt door al die trapjes die ik krijg van onze kleine adhd'tjequote:Op dinsdag 28 februari 2006 16:09 schreef LadyS het volgende:
ik heb al 2 dagen het gevoel dat ik een baksteen in mijn buik hebNiet omdat mijn buik hard aanvoelt ofzo, maar meer omdat het zo massief voelt
Soms zelfs een beetje pijnlijk.
Ik weet alleen niet zo goed of het nou mijn darmen zijn (verder geen last met onlasting ofzo) of dat het wat anders is. Ik kan het me van de zwangerschap van Amber niet herinneren iig.
Oh jaah weet ik nog goed zegquote:Op dinsdag 28 februari 2006 21:58 schreef bixister het volgende:![]()
(voor wie 't niet meer weet: 'draagtijd' anna: 42w6d.
)
quote:Op woensdag 1 maart 2006 09:14 schreef Martineke het volgende:
Girly spannendhoe gaat het nu met je??
jah hier is alles goed hoorquote:Op woensdag 1 maart 2006 09:52 schreef renzell het volgende:
Girly, hoe ist?
Girly, heb je geen instappers die een beetje ruim vallen of sportschoenen? Anders schoenen van vriendje misschien??quote:Op woensdag 1 maart 2006 11:08 schreef Girly het volgende:
[..]
[..]
jah hier is alles goed hoorheb niet meer overgegeven
voel me dus prima vandaag.
naar de wc moet ik nog wel vaak, misschien een lichtelijk buikgriepje ofzo.
waar ik wel ontzettend van baal is dat ik mijn schoenen niet meer pas, boodschappen doen is een ramp, en ben ook echt blij als ik weer thuis ben, hoe hebben jullie dat dan volgehouden die overtijd liepen? en of wat deden jullie eraan? ik kan moeilijk met mijn slippers winkelen hahahahahahaha
nicole- wat ik van mij herrinner is dat ik me pas echt fit begon te voelen rond de 20 weken. was daarvoor ook zo ontzettend moe hoor
Ik heb zelf 'Regelmaat en inbakeren', vermoedelijk net zoiets? Maar jou boek ken ik niet.quote:Op woensdag 1 maart 2006 12:42 schreef sjak het volgende:
Ja, het klinkt zeker goed! Degene die het me aanraadde vertelde dat zijn kind van 19.00-7.00 sliep. En dat al deed vanaf 9 weken. Dat wil ik ook
Wat ik fijn aan dat boek vind is dat er hele duidelijke schema's instaan als ik het zo even bekijk.
Maar dat hoef je ook niet te den hoor. Alleen als je kindje erg onrustig slaapt en met de armpjes maait wil het wel helpen. En als het ze dan rustiger maakt en ze slapen lekker is het niet zielig volgens mij.quote:Op woensdag 1 maart 2006 13:04 schreef sjak het volgende:
Ik weet ook nog niet of ik dat inbakeren wel wil gaan doen, ik vind het zo zielig eruit zien.
Dit is mijn 4e en hopenlijk (als alles goed mag gaan en we in september ons kindje in onze armen mogen sluiten) de laatste zwangerschap.quote:Op woensdag 1 maart 2006 15:49 schreef Mammietje het volgende:
Heerlijk Xanthe, dat alles zo goed gaat met je Ukkie.![]()
Tja... dat overdragen aan een VK is natuurlijk dubbel. Aan de ene kant goed nieuws, als er enige reden tot ongerustheid was hadden ze dat niet gedaan, aan de andere kant kan ik me goed voorstellen dat het bij de gyn een stuk veiliger voelt.
quote:Op woensdag 1 maart 2006 18:22 schreef Tamea het volgende:
En Xanthe fijn dat alles zo goed gaat dat je terug zou mogen naar de vk. Maar ik snap heel goed dat je je beter voelt bij de gyn. Hopelijk snappen ze dat en mag je gewoon bij de gyn blijven.
Het is ongeveer 1x in de maand nu en het kost ¤ 53 per keer, dat is wel weer wat minder. (Al ga ik een poging doen om het vergoed te krijgen, maar ik schat mijn kans daarop erg laag in.)quote:Op woensdag 1 maart 2006 18:20 schreef sjak het volgende:
Bedankt voor de uitleg cattie! Ik zie dat het een keer of 5 duurt, hoevaak ga je dan? 1 keer in de maand? Mag ik ook zo onbeleefd zijn om te vragen wat het ongeveer kost (als je dat niet wilt zeggen vind ik dat ook goed hoor!)
(...)
Mmm, ik heb vandaag een dag vrij, en ik ga eens bijhouden wanneer ik ze nu precies heb.quote:Op woensdag 1 maart 2006 22:51 schreef cattie het volgende:
Nanalune, waar jij last van hebt klinkt ongeveer hetzelfde als wat ik heb. Niet om je ongerust te maken, maar mij hebben ze in het ziekenhuis daarom helemaal onderzocht. Gewoon nogmaals de vk bellen als je je er niet prettig bij voelt, dat doe ik ook. (In het ziekenhuis zeiden ze ook dat ik gewoon weer moest bellen als ik me ergens niet goed bij voel.)
Vind ik ook, ik merk dat ik ook vaak mijn eigen dingetjes hier neerleg, maar dat is ook (voor mij) uit onwetendheid. En juist hier kun je toch dingen delen, we weten toch allemaal hoe het is??quote:Op donderdag 2 maart 2006 10:44 schreef dutchie het volgende:
Oei dames, dat klinkt niet super. En het is niet erg om af en toe even je beklaag te doen, doe ik zelf ook. Persoonlijk vind ik dat dat van mezelf wel wat minder mag, maar soms voel je je gewoon niet prettig. Dus dat moet je hier toch ook kunnen zeggen, hier bij je lotgenoten?
Rustig aan Nanalune en Cattie.
Ik zag vandaag mijn buik bewegenquote:Op donderdag 2 maart 2006 10:53 schreef dutchie het volgende:
Zo lang we de leuke dingen ook maar niet vergeten te melden.
Psies... ik vind het ook wel lekker om mijn zorgen en klachten hier neer te leggen. Ik weet niet hoe het jullie vergaat, maar ik vind het irl helemaal moeilijk om mijn klachten te uiten. Tegen de meeste mensen die 'fatsoenshalve' vragen hoe het gaat antwoord ik simpelweg dat het zwaar wordt en als ik bij mijn moeder of schoonmoeder even mijn echte gevoel kwijt wil, krijg ik domme reacties als "Tja... je wilde dit zelf"!quote:Op donderdag 2 maart 2006 10:44 schreef dutchie het volgende:
Oei dames, dat klinkt niet super. En het is niet erg om af en toe even je beklaag te doen, doe ik zelf ook. Persoonlijk vind ik dat dat van mezelf wel wat minder mag, maar soms voel je je gewoon niet prettig. Dus dat moet je hier toch ook kunnen zeggen, hier bij je lotgenoten?
Rustig aan Nanalune en Cattie.
quote:
Helaas Martineke... zo werkt het niet. Een gyn begeleidt je zwangerschap alleen als daar een reden voor is, daar kan je niet voor 'kiezen'.quote:Op donderdag 2 maart 2006 09:19 schreef Martineke het volgende:
Xanthe woehoeeekleine uk zit er nog steeds hoor, tis een klein vasthoudertje
![]()
ik hoop dat je nu ietsie meer gerust bent als voorheen, en ik zou lekker bij de gyn blijven als ik jou was, volgens mij mogen hun niet uitmaken dat jij naar de vk moet, jouw lichaam,zwangerschap,gesteldheid en zo
Daarom snap ik dus nu niet waarom ik bij Isis wel bij hem onder controle mocht blijven en nu dus misschien niet. De voorgeschiedenis blijft hetzelfde en bijkomend is de ks van de vorige keer en de toch wel heftige bloeding die ik nu heb gehad waarvan ik nog steeds bruine afscheiding verlies elke dag.quote:Op donderdag 2 maart 2006 12:07 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Helaas Martineke... zo werkt het niet. Een gyn begeleidt je zwangerschap alleen als daar een reden voor is, daar kan je niet voor 'kiezen'.
zo kan het dus wel werken, ik heb immers deze zwangerschap er ook zelf voor gekozen om bij de gyn te blijven!quote:Op donderdag 2 maart 2006 12:07 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Helaas Martineke... zo werkt het niet. Een gyn begeleidt je zwangerschap alleen als daar een reden voor is, daar kan je niet voor 'kiezen'.
Daarom zou ik hem dit zeker nog eens voorleggen, Xanthe... Laat het hem maar uitleggen zodat jij je er wat zekerder over voelt. Als hij nog enige vorm van twijfel heeft, kan jouw angst/onzekerheid hem misschien nog net over de streep trekken. Nee heb je, ja kan je krijgen, toch? (Ik vind het ook raar.)quote:Op donderdag 2 maart 2006 12:42 schreef Xanthe het volgende:
[..]
Daarom snap ik dus nu niet waarom ik bij Isis wel bij hem onder controle mocht blijven en nu dus misschien niet. De voorgeschiedenis blijft hetzelfde en bijkomend is de ks van de vorige keer en de toch wel heftige bloeding die ik nu heb gehad waarvan ik nog steeds bruine afscheiding verlies elke dag.
Dan heb je in een luxepositie verkeerd, Martineke.. Als ik de keus zou krijgen, zou ik het wel weten, sterker nog, als ik zelf de kosten zou moeten dragen, zou ik daar mijn spaarpotje aan opmaken. Maar helaas... ondanks een bloeding met 31 weken (en een vorige moeilijke bevalling daar + curretage na 5 weken) word ik na een placenta-echo met 36 weken gewoon weer overgedragen aan de VK als er niets ernstigs tussendoor gebeurd.quote:Op donderdag 2 maart 2006 13:55 schreef Martineke het volgende:
[..]
zo kan het dus wel werken, ik heb immers deze zwangerschap er ook zelf voor gekozen om bij de gyn te blijven!
jah begint aardig spannend te worden, heb er ook echt veel zin in gewoon, terwijl volgens mij vele juist tegen bevalling opzien, maar jah misschien het moment zelf dat ik wel anders piep hahahahahquote:Op donderdag 2 maart 2006 18:47 schreef snoopy het volgende:
Girly, wel spannend nu hè? Achteraf gezien vond ik de laatste weken van mijn zwangerschap superbijzonder. Heb jij dat ook?
hihi ik heb inmiddels ook de plopnavel, of deurbelletjequote:Op donderdag 2 maart 2006 19:51 schreef PM-girl het volgende:
Spannend hoor Girly!
Hier viel me straks iets op. Ik weet dat je op het laatst een plopnavel kunt krijgen, maar ik zag dat mijn navel omlaag zakt ahw. De bovenkant wordt naar beneden getrokken??
Ook beginnen de kriebels te komen voor volgende week vrijdag, de echo!
Ook al bij 10 weken??quote:Op donderdag 2 maart 2006 19:59 schreef kwipsel het volgende:
[..]
hihi ik heb inmiddels ook de plopnavel, of deurbelletjemaar eerst werd mijn navel idd ook naar beneden getrokken.
denk t dan ja, merk soms wel meer dat ik wel "geluk" heb bij de gyn waar ik bij zit.quote:Op donderdag 2 maart 2006 16:17 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Dan heb je in een luxepositie verkeerd, Martineke..
dat vroeg ik me ook al eens af, is het een voorspelling van het pendeltopicquote:Op vrijdag 3 maart 2006 08:53 schreef jessie het volgende:
He ladyS weet je al dat een jongen word? Dat wist ik niet joh. Ik dacht die krijgt echt weer een meidEn waaromw eer een keizersnee?
Om half 7 zat ik achter mijn computer, voor die tijd had ik al heel wat gedaan. Ik was rond 4.30 uur wakker. En daar was ik ook niet heel erg blij mee hoorquote:Op vrijdag 3 maart 2006 08:39 schreef Sugar het volgende:
Tsk, vinden jullie half zeven vroeg?Hier zijn we heeeel blij als het 10 voor 6 is! En dat was het vanochtend!
![]()
Er zijn echter uitzonderingen. Mijn nichtje slaapt meestal tot half 9. En soms moeten ze haar gewoon echt om kwart over 9 of zo wakker maken!quote:Op vrijdag 3 maart 2006 09:38 schreef m@x het volgende:
Wen er maar aan SjakOver een paar maandjes heb je geen wekker meer nodig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |