Helaas Martineke... zo werkt het niet. Een gyn begeleidt je zwangerschap alleen als daar een reden voor is, daar kan je niet voor 'kiezen'.quote:Op donderdag 2 maart 2006 09:19 schreef Martineke het volgende:
Xanthe woehoeeekleine uk zit er nog steeds hoor, tis een klein vasthoudertje
![]()
ik hoop dat je nu ietsie meer gerust bent als voorheen, en ik zou lekker bij de gyn blijven als ik jou was, volgens mij mogen hun niet uitmaken dat jij naar de vk moet, jouw lichaam,zwangerschap,gesteldheid en zo
Daarom snap ik dus nu niet waarom ik bij Isis wel bij hem onder controle mocht blijven en nu dus misschien niet. De voorgeschiedenis blijft hetzelfde en bijkomend is de ks van de vorige keer en de toch wel heftige bloeding die ik nu heb gehad waarvan ik nog steeds bruine afscheiding verlies elke dag.quote:Op donderdag 2 maart 2006 12:07 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Helaas Martineke... zo werkt het niet. Een gyn begeleidt je zwangerschap alleen als daar een reden voor is, daar kan je niet voor 'kiezen'.
zo kan het dus wel werken, ik heb immers deze zwangerschap er ook zelf voor gekozen om bij de gyn te blijven!quote:Op donderdag 2 maart 2006 12:07 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Helaas Martineke... zo werkt het niet. Een gyn begeleidt je zwangerschap alleen als daar een reden voor is, daar kan je niet voor 'kiezen'.
Daarom zou ik hem dit zeker nog eens voorleggen, Xanthe... Laat het hem maar uitleggen zodat jij je er wat zekerder over voelt. Als hij nog enige vorm van twijfel heeft, kan jouw angst/onzekerheid hem misschien nog net over de streep trekken. Nee heb je, ja kan je krijgen, toch? (Ik vind het ook raar.)quote:Op donderdag 2 maart 2006 12:42 schreef Xanthe het volgende:
[..]
Daarom snap ik dus nu niet waarom ik bij Isis wel bij hem onder controle mocht blijven en nu dus misschien niet. De voorgeschiedenis blijft hetzelfde en bijkomend is de ks van de vorige keer en de toch wel heftige bloeding die ik nu heb gehad waarvan ik nog steeds bruine afscheiding verlies elke dag.
Dan heb je in een luxepositie verkeerd, Martineke.. Als ik de keus zou krijgen, zou ik het wel weten, sterker nog, als ik zelf de kosten zou moeten dragen, zou ik daar mijn spaarpotje aan opmaken. Maar helaas... ondanks een bloeding met 31 weken (en een vorige moeilijke bevalling daar + curretage na 5 weken) word ik na een placenta-echo met 36 weken gewoon weer overgedragen aan de VK als er niets ernstigs tussendoor gebeurd.quote:Op donderdag 2 maart 2006 13:55 schreef Martineke het volgende:
[..]
zo kan het dus wel werken, ik heb immers deze zwangerschap er ook zelf voor gekozen om bij de gyn te blijven!
jah begint aardig spannend te worden, heb er ook echt veel zin in gewoon, terwijl volgens mij vele juist tegen bevalling opzien, maar jah misschien het moment zelf dat ik wel anders piep hahahahahquote:Op donderdag 2 maart 2006 18:47 schreef snoopy het volgende:
Girly, wel spannend nu hč? Achteraf gezien vond ik de laatste weken van mijn zwangerschap superbijzonder. Heb jij dat ook?
hihi ik heb inmiddels ook de plopnavel, of deurbelletjequote:Op donderdag 2 maart 2006 19:51 schreef PM-girl het volgende:
Spannend hoor Girly!
Hier viel me straks iets op. Ik weet dat je op het laatst een plopnavel kunt krijgen, maar ik zag dat mijn navel omlaag zakt ahw. De bovenkant wordt naar beneden getrokken??
Ook beginnen de kriebels te komen voor volgende week vrijdag, de echo!
Ook al bij 10 weken??quote:Op donderdag 2 maart 2006 19:59 schreef kwipsel het volgende:
[..]
hihi ik heb inmiddels ook de plopnavel, of deurbelletjemaar eerst werd mijn navel idd ook naar beneden getrokken.
denk t dan ja, merk soms wel meer dat ik wel "geluk" heb bij de gyn waar ik bij zit.quote:Op donderdag 2 maart 2006 16:17 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Dan heb je in een luxepositie verkeerd, Martineke..
dat vroeg ik me ook al eens af, is het een voorspelling van het pendeltopicquote:Op vrijdag 3 maart 2006 08:53 schreef jessie het volgende:
He ladyS weet je al dat een jongen word? Dat wist ik niet joh. Ik dacht die krijgt echt weer een meidEn waaromw eer een keizersnee?
Om half 7 zat ik achter mijn computer, voor die tijd had ik al heel wat gedaan. Ik was rond 4.30 uur wakker. En daar was ik ook niet heel erg blij mee hoorquote:Op vrijdag 3 maart 2006 08:39 schreef Sugar het volgende:
Tsk, vinden jullie half zeven vroeg?Hier zijn we heeeel blij als het 10 voor 6 is! En dat was het vanochtend!
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |