quote:Op woensdag 1 maart 2006 18:22 schreef Tamea het volgende:
En Xanthe fijn dat alles zo goed gaat dat je terug zou mogen naar de vk. Maar ik snap heel goed dat je je beter voelt bij de gyn. Hopelijk snappen ze dat en mag je gewoon bij de gyn blijven.
Het is ongeveer 1x in de maand nu en het kost ¤ 53 per keer, dat is wel weer wat minder. (Al ga ik een poging doen om het vergoed te krijgen, maar ik schat mijn kans daarop erg laag in.)quote:Op woensdag 1 maart 2006 18:20 schreef sjak het volgende:
Bedankt voor de uitleg cattie! Ik zie dat het een keer of 5 duurt, hoevaak ga je dan? 1 keer in de maand? Mag ik ook zo onbeleefd zijn om te vragen wat het ongeveer kost (als je dat niet wilt zeggen vind ik dat ook goed hoor!)
(...)
Mmm, ik heb vandaag een dag vrij, en ik ga eens bijhouden wanneer ik ze nu precies heb.quote:Op woensdag 1 maart 2006 22:51 schreef cattie het volgende:
Nanalune, waar jij last van hebt klinkt ongeveer hetzelfde als wat ik heb. Niet om je ongerust te maken, maar mij hebben ze in het ziekenhuis daarom helemaal onderzocht. Gewoon nogmaals de vk bellen als je je er niet prettig bij voelt, dat doe ik ook. (In het ziekenhuis zeiden ze ook dat ik gewoon weer moest bellen als ik me ergens niet goed bij voel.)
Vind ik ook, ik merk dat ik ook vaak mijn eigen dingetjes hier neerleg, maar dat is ook (voor mij) uit onwetendheid. En juist hier kun je toch dingen delen, we weten toch allemaal hoe het is??quote:Op donderdag 2 maart 2006 10:44 schreef dutchie het volgende:
Oei dames, dat klinkt niet super. En het is niet erg om af en toe even je beklaag te doen, doe ik zelf ook. Persoonlijk vind ik dat dat van mezelf wel wat minder mag, maar soms voel je je gewoon niet prettig. Dus dat moet je hier toch ook kunnen zeggen, hier bij je lotgenoten?
Rustig aan Nanalune en Cattie.
Ik zag vandaag mijn buik bewegenquote:Op donderdag 2 maart 2006 10:53 schreef dutchie het volgende:
Zo lang we de leuke dingen ook maar niet vergeten te melden.
Psies... ik vind het ook wel lekker om mijn zorgen en klachten hier neer te leggen. Ik weet niet hoe het jullie vergaat, maar ik vind het irl helemaal moeilijk om mijn klachten te uiten. Tegen de meeste mensen die 'fatsoenshalve' vragen hoe het gaat antwoord ik simpelweg dat het zwaar wordt en als ik bij mijn moeder of schoonmoeder even mijn echte gevoel kwijt wil, krijg ik domme reacties als "Tja... je wilde dit zelf"!quote:Op donderdag 2 maart 2006 10:44 schreef dutchie het volgende:
Oei dames, dat klinkt niet super. En het is niet erg om af en toe even je beklaag te doen, doe ik zelf ook. Persoonlijk vind ik dat dat van mezelf wel wat minder mag, maar soms voel je je gewoon niet prettig. Dus dat moet je hier toch ook kunnen zeggen, hier bij je lotgenoten?
Rustig aan Nanalune en Cattie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |