abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 26 februari 2006 @ 21:04:59 #51
24188 Belana
kloon van belana
pi_35522727
dat van deel 90 weet ik niet
* Belana weer gaat kijken
stormy waters...
sailin'
pi_35522794
Nee, dat was mijn deel Belana
Dutch d'r gave is verdwenen. Ze heeft ons verwisseld
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  zondag 26 februari 2006 @ 21:23:16 #53
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_35523557
Ik gooi echt alles en iedereen door elkaar de laatste tijd. Ik ben een wrak.
Als je niet lacht, ben je dood.
  zondag 26 februari 2006 @ 21:26:37 #54
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_35523734
En Snoop, dacht ik weer lekker met een bak chips achterover te gaan zitten genieten van een rel in deel 90, maar ik zie niks hoor. Gaat mijn entertainment.
pi_35523888
Dutchie, ben je nog steeds zo in de ban van de ring?
Screw them.
We're going home.
pi_35523909
oeps ik dacht dat ik op het speeltuinbankje zat
Screw them.
We're going home.
  zondag 26 februari 2006 @ 21:31:11 #57
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_35523921
Hoezo Caronline?
Niet dat ik er elke dag mee bezig ben hoor, maar ik blijf gewoon fan van Tolkien.
-edit-
Schuiven we even een paar topics verder.
pi_35524129
quote:
Op zondag 26 februari 2006 21:26 schreef dutchie het volgende:
En Snoop, dacht ik weer lekker met een bak chips achterover te gaan zitten genieten van een rel in deel 90, maar ik zie niks hoor. Gaat mijn entertainment.
ik zei toch dat het zo erg niet was
Nou ja, laten we ons maar weer met het heden bezig houden zou ik zeggen. Mr.Snoopy denkt dat ik een tweeling ga krijgen MIjn broeken zitten idd al wel erg strak. Ik hou het er maar op dat het bij een 2e sneller te zien is.
  zondag 26 februari 2006 @ 21:38:37 #59
24188 Belana
kloon van belana
pi_35524274
hou het daar maar op snoop, want het is zo
stormy waters...
sailin'
  zondag 26 februari 2006 @ 21:40:37 #60
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_35524354
Ik zat met 9 weken ookal te krap in mijn broeken hoor. Wie niet bij een tweede kan je misschien beter vragen.
  zondag 26 februari 2006 @ 21:42:58 #61
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_35524459
Same here...heb echt rare dingen uit moeten halen tot 10 weken, en toen kwamen de positiebroeken toch echt uit de kast . Het grappige is wel dat ik uiteindelijk een kleinere buik had toen ik ging bevallen, terwijl ik van nr twee langer zwanger was als van Freek.
Losing love is like a window in your hart,
everybody sees you're blown apart, everbody sees the wind blow.
pi_35524591
Nou, mooi is dat
  zondag 26 februari 2006 @ 21:47:18 #63
24188 Belana
kloon van belana
pi_35524647
ik denk iedere keer: ah, nu groeit ie ff hard, maar dan staat het vast wel een tijdje stil, maar dat is dus niet gebeurt.... (zie buikentopic)
stormy waters...
sailin'
pi_35524895
Ophouden hoor Belana
En wat nou als het er wel 2 blijken te zijn? Hebben jullie daar wel eens over gedacht?
  zondag 26 februari 2006 @ 21:59:19 #65
24188 Belana
kloon van belana
pi_35525220
ow ja, wel degelijk heb ik daaraan gedacht. En ik zou het vreselijk vinden Ik zou dat echt niet willen.... Ik weet het, als het zo zou zijn geweest dan tja, dan was het gewoon zo, maar het idee vond ik echt erg... (sorry...)
stormy waters...
sailin'
pi_35525230
lijkt me behoorlijk schrikken snoop. dat overkwam een nichtje van me. was erg druk met een dreumes van nog geen 2 erbij. maar inmiddels vinden ze 't allemaal erg gezellig. oja en de mensen waar wij de duowagen van overgenomen hebben: die hadden na lang dubben besloten voor een 3e te gaan: daar kregen ze dus gratis de 4e bij. was ook even aanpassen. maarre wanneer mag je voor een echo?
  zondag 26 februari 2006 @ 22:01:19 #67
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_35525342
Het zal vast schelen dat de heren doktoren me op de rand van uithongering hebben laten zitten, de tweede zwangerschap . Het was een kleiner kind, en 12 kilo minder (bij mij dan) als de eerste zwangerschap. Nog 20 kilo trouwens .
Losing love is like a window in your hart,
everybody sees you're blown apart, everbody sees the wind blow.
pi_35525360
7 maart bix. Maar ik denk dat het er gewoon 1 is hoor. We hebben helemaal geen tweelingen in de familie ofzo. Maar ik denk er gewoon wel eens over. Het lijkt mij ook een hele toestand als het zo zou zijn. Maar als het zo is, dan is het ook goed hoor
  zondag 26 februari 2006 @ 22:04:34 #69
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_35525490
Vriendin van ons heeft laatst bij 12/13 weken op de echo gezien dat ze een tweeling krijgt. Ze is nog aan het bijkomen van de schrik. Ze hangt een beetje tussen vreugde en angst in. Ze maakt zich gruwelijk veel zorgen. We proberen haar wel op te peppen, maar ze ziet nu eerst nog alleen maar de problemen en niet 'het wonder'. Lijkt me best moeilijk.
Ze wil heel graag blij zijn.

Maar hé, dat beurt zeker wel lekker op hč Snoopy?
pi_35525653
Sja.. wat zal ik er eens op zeggen

Snoop echt, mocht het zo zijn, overal valt een mouw aan te passen. Wij zaten ook echt even met de handen in het haar toen. Vooral of alles wel goed ging, helemaal omdat het 1 eiig was (is) en dat nóg meer risico met zich mee kan brengen. Maar inmiddels zijn ze bijna 7.
Waar blijft de tijd!
Screw them.
We're going home.
pi_35525818
Oh maar ik maak me geen zorgen over die mouw hoor CarOnline, ik vroeg me gewoon af hoe en wat. Zo te zien heb jij het allemaal overleefd haha.

toevoeging: ik gok zelf echt op 1 kind hoor! Voor je het weet denkt iedereen dat ik er 2 ga krijgen. Het was maar een gedachte....
pi_35526071
Ja wij dachten ook dat we er eentje kregen hoor! Nou eigenlijk dacht ik dat ik voor nop naar de vk ging
Britt en Romée vinden het helemaal fantastisch als ik ze dat vertel dat ipv 1 baby ik er zomaar 2 kreeg. Dat ze dat samen al verzonnen hadden en mij voor de gek hielden. Dat hebben ze echt zoiets samen van: Ohhh ja dat weten we nog

Maar succes met je echo! Hopelijk voor je is het er gewoon eentje en is alles goed
Screw them.
We're going home.
  zondag 26 februari 2006 @ 22:34:01 #73
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_35526984
Hier ben ik weer. Geen noemenswaardig bloedverlies meer, heel lichtjes wat bruin bloed.
Vandaag lekker even carnaval gevierd, zonder bier, dat wel.
Dat was goed ter afleiding, iedereen vrolijk (ook veel vragen naar en nieuwe felicitaties!)
Voel me nu weer goed, maarja, we zijn er nog niet natuurlijk. Ik ga er nu vanuit dat dit erbij hoort en verder niets betekent.
Bedankt voor al jullie lieve reacties!

Die angst over tweeling, dat heb ik ook wel eens! Lijkt me ontzettend schrikken zeg, dan wordt het erg hectisch!
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
  zondag 26 februari 2006 @ 22:37:58 #74
24188 Belana
kloon van belana
pi_35527154
fijn PM girl om te horen!
stormy waters...
sailin'
  maandag 27 februari 2006 @ 06:20:23 #75
74310 nanalune
Melancholische optimist..
pi_35533619
Goed zo PM girl, ijn dat het rustiger is.

Ik ben alweer over mijn dipje heen. Hoewel het leven gewoon erg druk blijft , voel ik me wel weer goed.

Mijn schoonbroertjes zijn een ( twee-eiige) tweeling, en als ik hoor en zie hoe zijn met elkaar om zijn gegaan , en hoe close ze nu zijn lijkt me het ook best mooi een tweeling te krijgen.
Het moet een heel bijzondere band zijn.
Toch ben ik wel enigzins opgelucht dat we nu geen tweeling krijgen ( áls ze goed gekeken heeft ) Ik vind 1 ook al reuze spannend:)
  maandag 27 februari 2006 @ 07:35:46 #76
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_35533805
Ik dacht nu dus echt: volgens mij is het een tweeling. En ik kon er alleen maar heel blij van worden. Ik voorzag een huilende Sugar de eerste weken / maanden, blčrend dat het "allemaal écht niet te doen was", ik voorzag een heel zwaar eerste jaar en ik voorzag dat ik het allemaal leuk zou vinden.
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
pi_35534441
Meld
quote:
Op zondag 26 februari 2006 19:39 schreef Beaker het volgende:
Girly Je staat bijna bovenaan

Doei
Heeej beaker , leuk je hier te zien , alles goed?
quote:
Op zondag 26 februari 2006 21:02 schreef Xanthe het volgende:
Spannend Girly!!! Vind het zo verschrikkelijk fijn dat je nu zover bent....
zat even terug te denken aan door die topics aan onze keer samen... en nu toch weer saampjes
Jaaaah nu je het zegt, ik dacht er gister nog aan toen ik dat topic doorlas waarin belana weeeen had, waren we samen uitgerekend in september en nu weer saampjes, bizar hoe dingen kunnen lopen soms heh.

belana- ik begreep in een ander topic dat jullie een week weg gaan? alvast heel veel plezier.

Ik zou denk ik ook schikken hoor als het een 2ling zou worden,maar ondanks dat zou ik er ontzettend blij mee zou zijn, had er zowieso wel rekening mee gehouden omdat het in mijn familie voorkomt, mijn oma werd toen ook verrast tijdens de bevalling zelf, maar jah toen had je in die tijd natuurlijk geen echo's, alhoewel ik las laatst een recent verhaal ook over een vrouw die een 2ling kreeg, en ook werd verrast tijdens haar bevalling. vraag me dan af hoe ze zoiets kunnen missen op een echo deze tijd.
  maandag 27 februari 2006 @ 09:44:54 #78
24188 Belana
kloon van belana
pi_35534856
ja klopt girly, dus mensen, geen paniek, ik ben er vrijdag weer
stormy waters...
sailin'
  maandag 27 februari 2006 @ 09:55:30 #79
141023 ik80
leer het mij zelf te doen
pi_35535030
morgen krijg ik bezoek van moeders voor moeders, doen jullie dat ook?
Het doet mij goed om anderen te kunnen helpen hiermee, wetende dat ook mijn moeder medicijnen heeft moeten slikken om van mij zwanger te raken. Het is een beetje dubbel!
pi_35536097
Spannend Girly!!

PM. ben blij dat het nu weer beter is.

Cattie, doe idd maar lekker rustig aan hoor! Nu echt aan je zelf gaan denken!!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  maandag 27 februari 2006 @ 11:08:46 #81
108648 cattie
lieve moeder
pi_35536538
PM-girl, fijn dat het beter gaat!
Xanthe, hoe is het eigenlijk met jou?

Een 2-ling, is het heel erg als ik zeg dat ik dat best wel graag had gewild? Ik was dolblij bij de eerste echo dat ik een kindje in me had, maar als het er 2 waren geweest, had ik het hele ziekenhuis bij elkaar gegild van blijdschap!. Bij mij in de familie komen meerdere tweelingen voor (waaronder mijn broertje en zusje), dus ik weet hoe gruwelijk veel werk het is, maar ook hoe ontzettend leuk het is. Mijn moeder wilde dolgraag een tweeling en bij de 4e zwangerschap bleek het dan eindelijk zo te zijn, ze was helemaal in de wolken toen! (En mijn vader was een beetje geschokt geloof ik! )

Ik heb me vandaag ziek trouwens ziek gemeld.
pi_35536822
Ik ben vanaf vandaag gestopt met Moeders voor Moeders. Ik werd zo zat van dat gedoe, en ik heb al zo het gevoel dat mijn lijf niet meer van mij is, en dan mijn plas ook nog....
Eva
pi_35537724
Hier gaat alles zoals het vanaf de bloeding al gaat. Oud bloed dus en als ik even met Isis heb gespeeld en gek gedaan heb word het erger. Nog 2 nachtjes en dan krijg ik weer een echo.
Als die goed is ga ik bij een vriendin zo'apparaatje halen waarmee je de hartslag kunt horen.
Expres pas dan , stel dat ik hem nog niet kan vinden dan zit ik t/m woensdag in de stress terwijl dit misschien niet nodig was geweest.
  maandag 27 februari 2006 @ 12:44:12 #84
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_35538721
Pfff Xanthe wat lijkt me dat toch vermoeiend. Ondanks dat je gezien hebt dat het hartje klopt, het lijkt me geen prettig idee dat je toch nog steeds wat verliest. Op een gegeven moment wil je toch gewoon lekker zwanger zijn en geen 'gedoe' meer hebben. Hoop echt voor je dat het snel ophoudt, zodat die zorg tenminste helemaal weg is.
zo, er zit me hier eentje tegen het buro aan te schoppen zeg! volgens mij wil ie dat ik iets meer afstand hou

Voor de 'oldies'; van wie braken de vliezen ook alweer in de snackbar? Prachtig verhaal. Ik dacht dat het Beefcake was, of nee toch Belana of...
  maandag 27 februari 2006 @ 12:45:46 #85
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_35538766
Beefcake.
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
  maandag 27 februari 2006 @ 12:47:34 #86
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_35538813
Zie toch wel! Was bij haar schoonzusje ofzo toch?
Durfde sindsdien op het eind niet maar naar de snackbar.
pi_35539080
quote:
Op maandag 27 februari 2006 12:44 schreef dutchie het volgende:
Pfff Xanthe wat lijkt me dat toch vermoeiend. Ondanks dat je gezien hebt dat het hartje klopt, het lijkt me geen prettig idee dat je toch nog steeds wat verliest. Op een gegeven moment wil je toch gewoon lekker zwanger zijn en geen 'gedoe' meer hebben. Hoop echt voor je dat het snel ophoudt, zodat die zorg tenminste helemaal weg is.
Idd erg vermoeiend. Ondertussen is het al bijna de normaalste zaak van de wereld dat ik maandverbandjes in moet gaan doen. En nou was ik zaterdag de hele middag weg en zou hubbie de boodschappen doen was ik helemaal vergeten te zeggen dat er een nieuw pak mee moest
Was er nog geen man over boord dacht ik , de dienstdoense apotheek heeft ze toch ook wel? Nee dus .
Genieten van mijn zwangerschap doe ik nu helemaal niet meer. Ik leef bij de dag alsof ik niet zwanger ben en als iemand die het weet vraagt hoe het gaat met de zwangerschap kan ik ook alleen maar mijn schouders ophalen en zeggen dat ik het niet weet.
pi_35539204
ik80- ik heb met mijn vorige zwangerschap wel meegedaan, en moest toen ineens abrubt stoppen vanwege de miskraam, vond dat zo erg, dat ik bang was dat het weer zou gebeuren bij deze, achteraf had ik best mee kunnen doen,maar jah mocht ik ooit bij een volgende weer zwanger raken, doe ik zeker weer mee

Xanthe- ik had trouwens ook de angelsound, stelde me iedere keer weer gerust als ik het hartje hoorde. ik hoop dat je snel van die onzekerheid af ben, weet precies hoe je je voelt.

lol beefcake in de snackbar der vliezen gebroken, vraag me af hoe mensen om je heen reageren op zo'n moment.
Best stom eigenlijk dat je dan nog denkt dat mensen zullen denken dat je in je broek heb gezeken. (die gedachte gaat er bij mij spoken,maar jah slaat gewoon nergens op)
pi_35539480
Lijkt wel of we allemaal wat aan het rommelen zijn met de zwangerschap.

Ik ben net weer terug van het ziekenhuis... pff.. mocht ff duren en was als de dood dat ik daar moest blijven!
Ze wilden niet opnieuw een inwendige echo doen i.v.m. de placentaligging omdat ik die vorige week al had gehad en ze bang waren de baarmoedermond te irriteren. Ze hebben wel uitwendig naar het één en ander gekeken met een echo en dat zag er goed uit. Als ik 36 weken ben moet ik opnieuw een inwendige echo, waarbij ze gaan kijken hoe de placenta dan ligt. Tot die tijd blijf ik onder begeleiding van het ziekenhuis en als ik ook maar één druppel vers bloed verlies, moet ik meteen rechtstreeks naar hen toebellen. Ik word dan meteen voor minimaal 24 uur opgenomen.
Daarna hebben ze nog een CTGscan gemaakt om te kijken hoe de conditie van de kleine was... brrr... was al bijna vergeten hoe beangstigend dat is om die pieken en dalen in het hartslagje te horen; ik kon er zowat bij aan de hartbewaking! Na 20 minuten aan dat ding was de gyn niet tevreden en moest ik nog een keer, maar omdat er geen ruimte was, moest ik naar een verloskamer!!! Stomtoevallig ook nog de kamer waar ik Randy gekregen had! Raar idee was dat! Dus daar nog eens meer dan een half uur zenuwen lijden (zou er iets mis zijn?!) en ze kwamen op een gegeven moment binnen rennen om te vragen hoeveel weken ik zwanger was omdat ik wel erg harde buiken leek te hebben! Gehgeh... dachten ze zeker dat ie er al uit kwam rollen! (Volgens mij was het meer van de spanning!) Uiteindelijk mocht ik daarna toch naar huis.
Ben erg blij dat ze het zo serieus namen en het zo uitvoerig onderzocht hebben. Voel me toch aardig gerust gesteld nu.
  maandag 27 februari 2006 @ 13:18:58 #90
108648 cattie
lieve moeder
pi_35539709
Pffft, Mammietje, ze houden in het ziekenhuis de spanning er wel in met de CTG enzo! Gelukkig is alles oke en fijn dat je gerustgesteld bent!
  maandag 27 februari 2006 @ 13:54:17 #91
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_35540748
fijn dat je gerustgesteld bent Mammietje en wel erg toevallig dat je in diezelfde kamer terecht kwam waar je Randy hebt gebaard

Xanthe dikke knuf en

en thanks hoor voor de bron van saridongeblabla, ik blijf bij mijn standpunt dat er niks mis mee is, in mijn ogen is het een goed indekkertje van de fabrikant om zeker geen claims aan zn broek te krijgen (wat ook logisch is), zo schokkend erg zal t niet zijn, anders hadden ze t allang onderzocht.
plus dan nog het feit dat ik absoluut niet van plan was om als ik eens een x pijn heb (wat al zelden voorkomt) ff de ha of hap ga bellen om te vragen of ik asjeblief een saridon mag, ik ben nog altijd degeen die dat bepaalt en niet de ha of hap.

en voordat er weer een discussie losbarst over weet ik veel wat bedankt voor de goedbedoelde adviezen, weet dat het goed bedoelt word maar dit is mijn mening.
  maandag 27 februari 2006 @ 14:01:18 #92
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_35540965
En ik vind het een nogal vreemde mening.
pi_35541014
Wtf is er mis met gewoon paracetamol
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dč ôk wir.
  maandag 27 februari 2006 @ 14:03:48 #94
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_35541029
ik weet niet of saridon mag, maar je mag gewoon tot 8 paracetamol per dag.. denk dat een ieder voorzichzelf bepaalt wat goed is.. zo mocht ik ook naproxen, die mag ej eigenlijk ook niet tijdens de zwangerschap.. maar als je vaak een bepaalde medicijn slikt qua pijnstilling, mag dat geloof ik wel zolang je de ha/vlos maar weet dat je ze eventueel gebruikt.
Engaging Infinite Improbability Drive..
pi_35541060
quote:
Op maandag 27 februari 2006 14:03 schreef _evenstar_ het volgende:
denk dat een ieder voorzichzelf bepaalt wat goed is..
Denk dat je toch de verantwoordeljikheid voor je ongeboren kind draagt...
  maandag 27 februari 2006 @ 14:04:57 #96
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_35541061
quote:
Op maandag 27 februari 2006 14:01 schreef Sugar het volgende:
En ik vind het een nogal vreemde mening.
Daar sluit ik me toch wel bij aan.
Bijsluiters zijn er niet voor niets, en apothekersadviezen ook niet.

Bij sommige medicijnen staat er bij 'effecten op de zwangerschap zijn niet bekend' maar hier staat notabene echt bij dat je het tijdens de zwangerschap NIET moet gebruiken.

Uiteraard moet ieder dat voor zich weten, maar ik vind het nogal niet wat om dat zomaar op zij te schuiven...
pi_35541096
quote:
Op maandag 27 februari 2006 14:04 schreef Brighteyes het volgende:
Uiteraard moet ieder dat voor zich weten,
Is dat zo?
  maandag 27 februari 2006 @ 14:07:15 #98
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_35541132
quote:
Op maandag 27 februari 2006 14:03 schreef _evenstar_ het volgende:
ik weet niet of saridon mag, maar je mag gewoon tot 8 paracetamol per dag.. denk dat een ieder voorzichzelf bepaalt wat goed is.. zo mocht ik ook naproxen, die mag ej eigenlijk ook niet tijdens de zwangerschap.. maar als je vaak een bepaalde medicijn slikt qua pijnstilling, mag dat geloof ik wel zolang je de ha/vlos maar weet dat je ze eventueel gebruikt.
Maar dan dus wel in overleg met de HA of de verlos idd. En dat is hier niet het geval...
  maandag 27 februari 2006 @ 14:08:03 #99
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_35541159
quote:
Op maandag 27 februari 2006 14:06 schreef Moonah het volgende:

[..]

Is dat zo?
jij laat je toch ook niet vertellen hoe je kont moet afvegen of hoe je seks moet hebben of hoe je brood moet eten ?

Ik vind het nogal beoordelend.
Je kent niet heel de achtergrond van martineke, waarom ze juist saridon slikt ipv paracetamol..
Engaging Infinite Improbability Drive..
  maandag 27 februari 2006 @ 14:08:48 #100
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_35541192
quote:
Op maandag 27 februari 2006 14:06 schreef Moonah het volgende:
Is dat zo?
Tsja, ik vind dat je het niet kan maken, maar goed, dat vind ik ook van roken tijdens de zwangerschap en zo nog een paar dingen... Maar dat schijnt ook iedereen zelf te mogen bepalen.

Maar goed... wat kunnen wij er anders aan doen dan afkeuren dan wel veroordelen...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')