quote:Op zondag 26 februari 2006 21:26 schreef dutchie het volgende:
En Snoop, dacht ik weer lekker met een bak chips achterover te gaan zitten genieten van een rel in deel 90, maar ik zie niks hoor. Gaat mijn entertainment.
Heeej beaker , leuk je hier te zienquote:
Jaaaah nu je het zegt, ik dacht er gister nog aan toen ik dat topic doorlas waarin belana weeeen had, waren we samen uitgerekend in septemberquote:Op zondag 26 februari 2006 21:02 schreef Xanthe het volgende:
Spannend Girly!!! Vind het zo verschrikkelijk fijn dat je nu zover bent....
zat even terug te denken aan door die topics aan onze keer samen... en nu toch weer saampjes
Idd erg vermoeiend. Ondertussen is het al bijna de normaalste zaak van de wereld dat ik maandverbandjes in moet gaan doen. En nou was ik zaterdag de hele middag weg en zou hubbie de boodschappen doen was ik helemaal vergeten te zeggen dat er een nieuw pak mee moestquote:Op maandag 27 februari 2006 12:44 schreef dutchie het volgende:
Pfff Xanthe wat lijkt me dat toch vermoeiend. Ondanks dat je gezien hebt dat het hartje klopt, het lijkt me geen prettig idee dat je toch nog steeds wat verliest. Op een gegeven moment wil je toch gewoon lekker zwanger zijn en geen 'gedoe' meer hebben. Hoop echt voor je dat het snel ophoudt, zodat die zorg tenminste helemaal weg is.
Denk dat je toch de verantwoordeljikheid voor je ongeboren kind draagt...quote:Op maandag 27 februari 2006 14:03 schreef _evenstar_ het volgende:
denk dat een ieder voorzichzelf bepaalt wat goed is..
Daar sluit ik me toch wel bij aan.quote:Op maandag 27 februari 2006 14:01 schreef Sugar het volgende:
En ik vind het een nogal vreemde mening.
Is dat zo?quote:Op maandag 27 februari 2006 14:04 schreef Brighteyes het volgende:
Uiteraard moet ieder dat voor zich weten,
Maar dan dus wel in overleg met de HA of de verlos idd. En dat is hier niet het geval...quote:Op maandag 27 februari 2006 14:03 schreef _evenstar_ het volgende:
ik weet niet of saridon mag, maar je mag gewoon tot 8 paracetamol per dag.. denk dat een ieder voorzichzelf bepaalt wat goed is.. zo mocht ik ook naproxen, die mag ej eigenlijk ook niet tijdens de zwangerschap.. maar als je vaak een bepaalde medicijn slikt qua pijnstilling, mag dat geloof ik wel zolang je de ha/vlos maar weet dat je ze eventueel gebruikt.
quote:
Tsja, ik vind dat je het niet kan maken, maar goed, dat vind ik ook van roken tijdens de zwangerschap en zo nog een paar dingen... Maar dat schijnt ook iedereen zelf te mogen bepalen.quote:Op maandag 27 februari 2006 14:06 schreef Moonah het volgende:
Is dat zo?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |