ik zag dat snoop je het linkje al gegeven had, maar ik vermoed dus dat jij in zwangerschap en kindertjes gekeken hebtquote:Op zondag 26 februari 2006 10:39 schreef sjak het volgende:
Belana, ik heb net 25,26 en 27 gelezen maar kom je niet tegen. Hoe kan dat nou????
Alles wel okay ?quote:Op zondag 26 februari 2006 11:13 schreef PM-girl het volgende:
LIchte paniek, klein beetje bloedverlies net, helderrood. Ook voel ik een lichte buikpijn, maar die voelt niet anders dan anders. ieuw!
staat mijn naam erin? is me niet eens opgevallenquote:Op zondag 26 februari 2006 11:07 schreef sjak het volgende:
Ha, Belana, nu weet ik ook jouw echte naamGrappig, ik zat daar laatst over te denken wat het zou kunnen zijn, maar aan die naam had ik nog niet gedacht. Ik kwam sowieso niet op veel meisjesnamen met een B.
Edit:Liam is geboren....pffff, ik kan me voorstellen dat je er weer tegenop ziet, dat was geen makkelijke bevalling zeg!
Dankje!quote:Op zondag 26 februari 2006 11:31 schreef Belana het volgende:
op zich ga je dan al aardig richting veilige fase, maar het is nog tricky... de moeilijkheid is dat je er idd niks van kunt zeggen, maar even met een vk praten kan prettig zijn, gewoon ff van je af praten. Vond ik toen ook prettig. Bij mij is het toen helaas mis gegaan van de zomer, maar dat was al met 8 weken en vanaf 7 weken had ik al bloedverlies. Maar zoals ik zeg, het zegt niets. Er zijn zoveel vrouwen met bloedverlies waar niks aan de hand is. Sterkte en laten we er het beste van hopen![]()
Jah op dit moment goed, gisteravond lekker een bad genomen voor ik ging slapen,heb vannacht heerlijk geslapen, dus kan er weer tegenaan.quote:
Ik opende gisteren toevallig nog een foto dat je net was bevallen van Liam. Je zag er erg moe uit maar wel voldaan, en Liam was zoquote:Op zondag 26 februari 2006 11:20 schreef Belana het volgende:
[..]
staat mijn naam erin? is me niet eens opgevallen
ja, het was wat die bevalling.... maar het resultaat was er ook naar
Dank je. Ik voel me goed, maar ik ben dan ook de vader.quote:Op zondag 26 februari 2006 09:44 schreef PM-girl het volgende:
Dat is al snel Cheqy! Welkom!
Hoe voel je je?
Tja, ik kom met stip op 8 binnen.quote:Op zondag 26 februari 2006 10:52 schreef sjak het volgende:
Cheqy je dringt wel een beetje voor hoorMaar je bent absoluut welkom! Gefeliciteerd.
Ik zie al wat ik deed, ik keek in zwangerschap en kindertjes...andere reeks.
Nou dat viel wel mee hoorquote:Op zondag 26 februari 2006 20:59 schreef dutchie het volgende:
Belana, ik ga eens lekker teruglezen. Vooral deel 90 om LB eens te zien ruzieën.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |