abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_35567947
quote:
Op maandag 27 februari 2006 20:40 schreef sjak het volgende:
Maar die had ik 2 weken terug al, die groeispurt, ik kan toch niet zo snel blijven groeien Het zou inderdaad toch gewoon dat griepje kunnen zijn.
Nou ja, ik laat het maar even gaan. Ik ben blij dat ik even voor mezelf heb gekozen ik maak me er ook niet echt zorgen om, ik voel minius nog vaak genoeg rommelen in mijn buik.
Die groeispurt zit ik volgens mij nou ook in. Lijkt wel of mijn buik met de dag dikker word En de spieren in mijn buik kunnen dat volgens mij niet helemaal aan
Liefde
Rij nooit harder dan je beschermengel kan vliegen!!
  dinsdag 28 februari 2006 @ 11:27:38 #152
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_35567961
Bandenpijn MeNicole?
Als je niet lacht, ben je dood.
pi_35568326
quote:
Op dinsdag 28 februari 2006 11:27 schreef dutchie het volgende:
Bandenpijn MeNicole?
Ja en niet zo'n klein beetje ook!! Zolang ik gewoon rustig zit is er nix aan de hand, maar als ik iets beweeg
Liefde
Rij nooit harder dan je beschermengel kan vliegen!!
  dinsdag 28 februari 2006 @ 12:15:51 #154
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_35569103
zit er dik in ja, als ik wat anders neer had gezet was er niks aan de hand. maar goed maakt niet uit. ik ben niet boos t was alleen een beetje overbodig allemaal

_____________ eronder!
pi_35569304
MeNicole anders even lekker kruikje ertegenaan of zo?
Of lekker inmasseren, zal de auwa niet van overgaan maar het ontspand wel lekker.
Wie gebreken ziet aan het mijne, ga naar huis en bekijk de zijne.
Ziet hij daar dan geen gebreken, mag hij van het mijne spreken.
pi_35569311
ontspanT dus
Wie gebreken ziet aan het mijne, ga naar huis en bekijk de zijne.
Ziet hij daar dan geen gebreken, mag hij van het mijne spreken.
  dinsdag 28 februari 2006 @ 12:29:07 #157
593 sjak
Juffie Bloem
pi_35569471
Zo, ik ben ook weer even mijn bed uit. Even de slaapkamer laten doorluchten. Duik er straks wel weer in.
Cattie, sterkte vandaag met je echo.
Lekker douchen!
  dinsdag 28 februari 2006 @ 15:55:16 #158
108648 cattie
lieve moeder
pi_35575532
Sjak, hoe gaat het met jou? Voelt je buik al weer wat beter? Ik heb dus (helaas) een lotgenootje aan jou. Sterkte!

Bij mij is het nog steeds hetzelfde. Veel (heel veel) harde buiken en buikpijn... En ik ben ook gewoon supermoe. De verplichte rust helpt tot nu toe helaas dus nog niet. Vandaag heb ik mijn leidinggevende gesproken en ik mag van haar deze week niet komen werken (was ik ook niet van plan) en ze wil me pas terug zien als het echt beter gaat. Ik heb het echt getroffen met mijn leidinggevende!

Vanmiddag hebben we de echo gehad. De echoscopiste zag direct 2 goede niertjes, dus dat was prima! Verder zag alles er ook goed uit. We hebben beepje ook nog van alle kanten kunnen bewonderen en daar ook foto's van meegekregen. De echoscopiste was super aardig en nam ook alle tijd voor ons. De baarmoedermond heeft ze ook opgemeten en die is ook oke.
Er is dus geen enkel teken dat er iets mis is, gelukkig. Behalve dan die pijnlijke harde buiken...
pi_35575944
ik heb al 2 dagen het gevoel dat ik een baksteen in mijn buik heb Niet omdat mijn buik hard aanvoelt ofzo, maar meer omdat het zo massief voelt Soms zelfs een beetje pijnlijk.
Ik weet alleen niet zo goed of het nou mijn darmen zijn (verder geen last met onlasting ofzo) of dat het wat anders is. Ik kan het me van de zwangerschap van Amber niet herinneren iig.
pi_35576051
Lekker Cattie... dat alles op de echo goed was!
Ik lees tussen je regels door dat je toch wel bezorgd bent en ik kan me daar wel iets bij voorstellen. Ik kreeg gisteren van de gyn een website mee waarop ik van haar moest lezen. Misschien dat jij er ook wat aan hebt. De website is www.nvog.nl en als je bang bent voor een vroeggeboorte heb je misschien wat aan deze info: http://www.nvog.nl/files/(...)de_vroeggeboorte.pdf
  dinsdag 28 februari 2006 @ 16:49:09 #161
108648 cattie
lieve moeder
pi_35577340

Dit is mijn eerste digitale foto ooit, dus excuses voor de kwaliteit...

Dit is nou ons beepje!!! Van links naar rechts: het (ozo kleine) kontje, het rusggetje, en dan het hoofdje van de zijkant! Het neusje, het bovenlipje, het oortje, zo lief allemaal . En bovenin nog een knuistje. Dit was de mooiste foto die we mee hebben gekregen, mijn man en ik zijn helemaal verliefd!!
  dinsdag 28 februari 2006 @ 16:52:33 #162
108648 cattie
lieve moeder
pi_35577469
Mammietje, dank je voor de info!
Ik ben inderdaad nog steeds bezorgd, want alhoewel ze niets kunnen vinden, voelt het niet goed. Mijn instinct zegt dat die pijnlijke harde buiken niet goed zijn en dat ik heel voorzichtig moet gaan zijn. (Misschien klinkt dit heel zweverig, maar ik ga erg van mijn gevoel uit).
Maar met beepje gaat alles prima en dat voelt ook goed. Ik ga dus nog maar even wegzwuimelen bij de echofoto's! (ik weet zeker dat we een heel mooi kindje krijgen ).
  dinsdag 28 februari 2006 @ 16:54:31 #163
56471 pinquit
oh my lama!
pi_35577532
cattie wat een mooike
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
pi_35578024
Je gevoel is ook het enige waar je op af kunt gaan in dit geval Cattie... Blijf daarover in contact met je VK. Heb ik ook gedaan en ben blij dat ik nu effies onder 'beheer' van het ziekenhuis val; die nemen me tenminste wel serieus. Heb ik tenminste het gevoel dat IK er alles aan gedaan heb wat ik kan doen. (Nadeel van al het gedoe is dat ik nog minder vertrouwen in de VK heb gekregen.)
Prachtige echofoto trouwens! En wat betreft mooi kindje: ik weet zeker dat het in jouw ogen het mooiste kindje van de hele wereld gaat worden! (Kan natuurlijk niet, want dat is de mijne al! )
  dinsdag 28 februari 2006 @ 17:56:22 #166
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_35579466
Cattie, op je gevoel moet je goed kunnen vertrouwen zeker tijdens je zwangerschap. Helemaal mee eens.
Wat een heerlijke echo zeg.

LadyS, die baksteen, dat herken ik wel. Dit kaboutertje drukt soms heel hard tegen de buitenwand aan met zijn kont, hoofd, rug, ik heb geen idee. Echt zo'n volksverhuizing. Vanmiddag kon ik echt precies, maar dan ook precies voelen hoe hij lag. Van rechtsonder naar linksboven. En ik heb de placenta aan de voorkant liggen, maar ik heb het gevoel alsof deze er soms over dwars uit wil komen ofzo.
Als je niet lacht, ben je dood.
pi_35580684
Dat neusje cattie

Vanavond maar vroeg naar bed en morgen hopenlijk een beetje uitslapen. Dan gaat de tijd lekker snel voorbij en krijg ik weer een echo. Ben nu ondertussen behoorlijk zenuwachtig geworden naar wat ik morgen te zien zal gaan krijgen.
pi_35584342
quote:
Op dinsdag 28 februari 2006 17:56 schreef dutchie het volgende:
LadyS, die baksteen, dat herken ik wel. Dit kaboutertje drukt soms heel hard tegen de buitenwand aan met zijn kont, hoofd, rug, ik heb geen idee. Echt zo'n volksverhuizing. Vanmiddag kon ik echt precies, maar dan ook precies voelen hoe hij lag. Van rechtsonder naar linksboven. En ik heb de placenta aan de voorkant liggen, maar ik heb het gevoel alsof deze er soms over dwars uit wil komen ofzo.
Is dat het dan gewoon? Ik kan nl. niet specifiek de baby voelen ofzo. Ik heb wel het idee dat het erger wordt als ik veel doe (vandaag mét Amber en zónder buggy met de bus geweest enzo, dus tillen, achter Amber aanrennen) het erger wordt. Misschien bel ik morgen de vk wel. Het zal wel niets zijn, maar toch. Bij Amber had ik dit helemaal niet, en het is de 2e keer deze zwangerschap (1e keer was volgens mij rond de 13 weken ofzo)
  dinsdag 28 februari 2006 @ 20:11:53 #169
593 sjak
Juffie Bloem
pi_35584485
Cattie, leuk die echo! Fijn dat je werkgever zo relaxed reageert.
Bij mij gaat het nu een stuk beter. Ik heb de afgelopen dagen veel geslapen, misschien was ik toch gewoon erg moe.
Lekker douchen!
pi_35587481
meld me ook weer even, hele dag op bed gelegen, was beroerd, overgegeven en tig keer naar de plee voor ontlasting , maar heb nu vanavond toch ff gegeten, en voel me gelukkig stukken beter

Cattie - prachtige echo zeg , en dat neusje indd, echt zooo lief

nicole- rot die bandenpijn, rustig aan doen dus
  dinsdag 28 februari 2006 @ 21:36:34 #171
105888 renzell
Ik wil alleen maar zwemmen.
pi_35587583
Girly; je weet dat dat soort verschijnselen het begin kunnen zijn van een bevalling he..?
pi_35588009
quote:
Op dinsdag 28 februari 2006 21:36 schreef renzell het volgende:
Girly; je weet dat dat soort verschijnselen het begin kunnen zijn van een bevalling he..?
jah maar ik ga me er niet aan vastklampen ofzo,blijf nog ff nuchter eronder, niet dat ik het erg zou vinden als het voortekenen zijn, en het snel zal beginnen, beeb is meer dan welkom
nog ff afwachten dus haha.
  dinsdag 28 februari 2006 @ 21:50:30 #173
105888 renzell
Ik wil alleen maar zwemmen.
pi_35588150
Ha ha, nee, gelijk heb je. Dat is het irritante van hoogzwanger zijn. Het kan ieder moment gebeuren, dat grote moment, maar voor hetzelfde geld duurt het nog 3 weken. Wie kan zo'n spanningsboog in godsnaam volhouden? Sterkte met de laatste zware loten!
pi_35588455
cattie, wat fijn dat de niertjes er goed uitzagen. kan me je bezorgdheid over die harde buiken wel voorstellen, en vind 't ook heel terecht dat je zo voorzichtig aan doet. fijn dat je werkgever alle begrip heeft.

ladyS, een massief kindje dus! ik gok op een jongen.

sjak, vasthouden he, dat betere gevoel!
quote:
Op dinsdag 28 februari 2006 21:50 schreef renzell het volgende:
Wie kan zo'n spanningsboog in godsnaam volhouden?
(voor wie 't niet meer weet: 'draagtijd' anna: 42w6d. )

girly, wordt spannend!
pi_35588927
quote:
Op dinsdag 28 februari 2006 16:09 schreef LadyS het volgende:
ik heb al 2 dagen het gevoel dat ik een baksteen in mijn buik heb Niet omdat mijn buik hard aanvoelt ofzo, maar meer omdat het zo massief voelt Soms zelfs een beetje pijnlijk.
Ik weet alleen niet zo goed of het nou mijn darmen zijn (verder geen last met onlasting ofzo) of dat het wat anders is. Ik kan het me van de zwangerschap van Amber niet herinneren iig.
Dit zelfde heb ik ook een beetje. Ook de bewegingen van onze uk voelen af en toe pijnlijk, maar dat komt omdat het allemaal een beetje beurs wordt door al die trapjes die ik krijg van onze kleine adhd'tje Heb het vandaag maar even gevraagd aan de VK. We mochten ons vandaag dus weer komen melden en alles was weer goed. Onze uk is aan het indalen! Vroeg hoor! Ik had al een vermoeden door de druk op mijn blaas en trapjes op plekjes waar ik ze ander niet echt voelde. Maar ze was er wel blij mee. Hij/zij kan natuurlijk nog van gedachten veranderen en alsnog in een stuit gaan liggen ofzo...ben supertrots hoe onze uk het doet! Mijn bloeddruk was wel weer erg laag zeg! Maar dat heb ik dan toch weer liever dan een te hoge bloeddruk, vraag me niet waarom. Ben alleen met regelmaat duizelig. Ook ben ik weer/nog steeds erg actief aan het dromen. Zo droomde ik dat ik tijdens de bevalling ruzie had met de VK omdat ze een knip wou zetten en ik het daar niet mee eens was Ik vond dat ik nog wel iets beter mijn best kon doen en harder kon proberen te persen... Ik ben tijdens de bevalling dus ook gewoon weggelopen met onze uk nog in mijn buik Ik droom echt de allergekste dingen tegenwoordig maar is allemaal ter voorbereiding Ik ben weer helemaal happy met alle resultaten van vandaag en het aftellen is wel een klein beetje begonnen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')