In principe ben ik ook anti medicatie.quote:Op maandag 27 februari 2006 14:42 schreef snoopy het volgende:
[..]
Ja, dus als mijn pijn niet onoverkomelijk is zal ik het vermijden en anders dus een arts/VK om advies vragen.
Gaat bij mij helaas niet op. Als ik niets doe word het alleen maar erger en erger en kan uiteindelijk mijn hele gezicht eronder gaan zitten. Dus niets doen is voor mij nu geen optie helaas...quote:Op maandag 27 februari 2006 14:50 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Mijn oom is huisarts en die zegt dat een koortslip met zovirax een week duurt en zonder 7 dagen.
Ik vind dat altijd zo grappig klinken, maar goed, ik heb dan ook nooit last van een koortslip.
Het zou natuurlijk kunnen dat paracetamol niet helpt tegen de pijn die ze heeft.quote:
Dat is natuurlijk ook zo. En het zal echt wel wat doen, anders zouden niet zoveel mensen het gebruiken, toch?quote:Op maandag 27 februari 2006 14:59 schreef Xanthe het volgende:
Gaat bij mij helaas niet op. Als ik niets doe word het alleen maar erger en erger en kan uiteindelijk mijn hele gezicht eronder gaan zitten. Dus niets doen is voor mij nu geen optie helaas...
(Anders zou ik zeker ook niets gebruiken).
Mijn man hoeft niets te gebruiken , word niet echt heftig en geneest vrij vlot uit zich zelf , dus daar gaat het verhaaltje wel op.quote:Op maandag 27 februari 2006 15:00 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk ook zo. En het zal echt wel wat doen, anders zouden niet zoveel mensen het gebruiken, toch?
Ja, ik bedacht me ook dat als ik ongesteld was dat paracetamol dan ook niet hielp. Ik slikte dan meestal ibuprofen.quote:Op maandag 27 februari 2006 14:59 schreef Igraine het volgende:
[..]
Het zou natuurlijk kunnen dat paracetamol niet helpt tegen de pijn die ze heeft.
Dank je welquote:Op maandag 27 februari 2006 16:59 schreef Mammietje het volgende:
PPL... het babytje van mijn vriendin heeft er errug veel last van en zij gebruikt gewoon vaseline, wat voortreffelijk werkt. Ook heb ik weleens gehoord dat het sneller indroogt (en dus weggaat) van talkpoeder. Misschien het proberen waard?
De zon helpt (zonnebank, maar ja; daar heb je niets aan als je zwanger bent) en zout water zoals zeewater helpt ook. Je hebt ook middeltjes die daarop geënt zijn. Weet alleen niet hoe ze heten.
Ik heb vooral in het begin van de zwangerschap ook veel last gehad van huiduitslag en Calendula-melk werkte bij mij toen wel verzachtend...quote:Op maandag 27 februari 2006 16:52 schreef PPL het volgende:
Heeft er iemand nog een goed idee wat te gebruiken bij exceem/huiduitslag ?
M'n vrouw heeft echt heel veel last.
Ze heeft al Zinkzalf geprobeerd, Cardiflor en Sudocreme.
Eigenlijk gaf geen van allen een bevredigend resultaat.
Gaat vooral even om het verzachten van de huid, want het doet haar namelijk erg pijn.
Ik heb vandaag Neribas voor haal gehaald, was een tip van een collega.
Jullie misschien suggesties ?
Ik kreeg er uiteindelijk bij de eerste 30 kilo bij, en dat was volgens de gyn niet erg (behalve voor mezelf, voegde hij daar aan toequote:Op maandag 27 februari 2006 20:04 schreef Tamea het volgende:
(en is 10 kilo een te grote gewichtstoename voor 28 weken?)
Ik zou nog maar eens een tijdje rustig aan doen, Sjak. Stress buik , of griep , allebei verdient het rust:)quote:Op maandag 27 februari 2006 20:40 schreef sjak het volgende:
Maar die had ik 2 weken terug al, die groeispurt, ik kan toch niet zo snel blijven groeienHet zou inderdaad toch gewoon dat griepje kunnen zijn.
Nou ja, ik laat het maar even gaan. Ik ben blij dat ik even voor mezelf heb gekozen ik maak me er ook niet echt zorgen om, ik voel minius nog vaak genoeg rommelen in mijn buik.
Die groeispurt zit ik volgens mij nou ook in. Lijkt wel of mijn buik met de dag dikker wordquote:Op maandag 27 februari 2006 20:40 schreef sjak het volgende:
Maar die had ik 2 weken terug al, die groeispurt, ik kan toch niet zo snel blijven groeienHet zou inderdaad toch gewoon dat griepje kunnen zijn.
Nou ja, ik laat het maar even gaan. Ik ben blij dat ik even voor mezelf heb gekozen ik maak me er ook niet echt zorgen om, ik voel minius nog vaak genoeg rommelen in mijn buik.
Ja en niet zo'n klein beetje ook!! Zolang ik gewoon rustig zit is er nix aan de hand, maar als ik iets beweegquote:Op dinsdag 28 februari 2006 11:27 schreef dutchie het volgende:
Bandenpijn MeNicole?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |