Ff voordat ik de deur uit ga. Er staat geen plaatsnaambord bij de stok mocht die er liggen. Als hij daar daadwerkelijk ligt dan kan ik dus wel een foto van een straatnaambord maken want het is midden in een woonwijk.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 15:30 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Nou ik ben benieuwd of die daar daadwerkelijk ligt.
Ok, ik ga nu de deur uit en loop ernaartoe. Als ik hem gepakt heb (mocht hij werkelijk er liggen) dan kan het even duren voordat ik weer op het forum ben want ik wandel na het pakken van de stok door naar de Edah ff paar boodschappen doen.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 15:36 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Het spelletje moet wel volgens de regels gespeeld worden natuurlijk.
Nou goed, ik wacht af.
Ik zou eerst boodschappen gaan doen en dan de stok meenemen, dat ding is namelijk nogal zwaar!quote:Op zaterdag 25 februari 2006 15:38 schreef Alieda1984 het volgende:
[..]
Ok, ik ga nu de deur uit en loop ernaartoe. Als ik hem gepakt heb (mocht hij werkelijk er liggen) dan kan het even duren voordat ik weer op het forum ben want ik wandel na het pakken van de stok door naar de Edah ff paar boodschappen doen.
Vanavond breng ik dan de stok naar een nieuwe lokatie.
*kijkt in profiel*quote:Op zaterdag 25 februari 2006 15:44 schreef sj44k het volgende:
of eerst de stok fixen, die winkels zijn tot 5 uur open!
Nou, het zal me benieuwenquote:Op zaterdag 25 februari 2006 16:02 schreef Alieda1984 het volgende:
Hallo, de vriend van Alieda1984 hier. Ze belde net en heeft de stok gevonden hoor moest ik even doorgeven, straks zetten we de foto´s hier neer!!! Vanavond nieuwe lokatie!!!
Hallo de vriend van Alieda weer ff hier, wij brengen hem ergens in Drenthe, dus wie weet brengt de volgende hem wel weer wat verder.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 16:04 schreef -Marlii- het volgende:
tvp voor het geval dat ie weer in de Achterhoek of omgeving komt
quote:Op zaterdag 25 februari 2006 16:13 schreef FritsFluitketel het volgende:
Eerst pics zien, dan geloven
Vriend van Alieda weer hier. Hoezo foei? Ik had geen tijd.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 16:19 schreef Webcrowler het volgende:
Hey de vriend van Alieda die niet wilde kijken met de auto!!!!! foei
Nou en wel bij dat de stok er nog is!! Game On zou ik zeggen
Whehe daar ben jequote:Op zaterdag 25 februari 2006 15:45 schreef sj44k het volgende:
ergens!! in groningen jaen mn auto staat al warm te draaien
Euhhh.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 17:11 schreef Alieda1984 het volgende:
Mijn vriend meldde net dat de stok gevonden is maar dat klopt niet. Heb de lokatie waar hij zou moeten liggen wel gevonden alleen daar ligt geen stok. Dus........
WIE WEET WAAR DE FOK! STOK ZICH OP DIT MOMENT BEVIND???
quote:Op zaterdag 25 februari 2006 16:02 schreef Alieda1984 het volgende:
Hallo, de vriend van Alieda1984 hier. Ze belde net en heeft de stok gevonden hoor moest ik even doorgeven, straks zetten we de foto´s hier neer!!! Vanavond nieuwe lokatie!!!
Gaat lekker zo...quote:Op zaterdag 25 februari 2006 17:11 schreef Alieda1984 het volgende:
Mijn vriend meldde net dat de stok gevonden is maar dat klopt niet. Heb de lokatie waar hij zou moeten liggen wel gevonden alleen daar ligt geen stok. Dus........
Hey, anders ga jij nu even uitloggen en ergens anders constant irritant en vreemd doen. Zoek maar een nieuwe online community waar je aandachtgeil kan gaan doen.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 17:11 schreef Alieda1984 het volgende:
Behoorlijk jaquote:Op zaterdag 25 februari 2006 17:13 schreef Renesite het volgende:
[..]
Euhhh.
Alieda.....
Dit verveelt une beetje![]()
Ik kan er niks aan doen hoor dat dat ding niet op de lokatie ligt die genoemd werd. Ben wezen zoeken maar niks gevonden. Denk dus dat hij nog steeds in Nieuwe Schans ligt.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 17:15 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Hey, anders ga jij nu even uitloggen en ergens anders constant irritant en vreemd doen. Zoek maar een nieuwe online community waar je aandachtgeil kan gaan doen.![]()
Triest persoon.
Dat was toch al bekendquote:Op zaterdag 25 februari 2006 17:19 schreef Alieda1984 het volgende:
[..]
Ik kan er niks aan doen hoor dat dat ding niet op de lokatie ligt die genoemd werd. Ben wezen zoeken maar niks gevonden. Denk dus dat hij nog steeds in Nieuwe Schans ligt.
Kijk eerst naar jezelf voordat je een ander triest noemd. En lees het vorige topic eens na, daar werd beweerd dat hij in Hoogezand ligt, lokatie gegevens staan erbij. Ben wezen zoeken en heb mijn vriend gebeld dat ik op de lokatie was, daardoor dacht hij dat ik de stok gevonden had. Maar er ligt niks bij dat grote bord daar. En ik neem aan dat ik bij het goede bord was want er staat maar 1 groot bord.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 17:15 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Hey, anders ga jij nu even uitloggen en ergens anders constant irritant en vreemd doen. Zoek maar een nieuwe online community waar je aandachtgeil kan gaan doen.![]()
Triest persoon.
Hier begon het al met je verhaaltje.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 17:19 schreef Alieda1984 het volgende:
[..]
Ik kan er niks aan doen hoor dat dat ding niet op de lokatie ligt die genoemd werd. Ben wezen zoeken maar niks gevonden. Denk dus dat hij nog steeds in Nieuwe Schans ligt.
Toen begon je met deze aandachtstrekkerij:quote:Op donderdag 23 februari 2006 14:17 schreef Alieda1984 het volgende:
[..]
Was ook de bedoeling, mijn vriend was gisteravond al onderweg om hem uit N-Schans te halen maar hij werd gebeld en moest plotseling ergens naartoe en daarna was het al behoorlijk laat. Vanavond kunnen we waarschijnlijk niet :-(
Hoop dat de stok toch nog in Hoogezand of hier in de buurt terecht komt.
Nog meer bullshit:quote:Op vrijdag 24 februari 2006 17:41 schreef Alieda1984 het volgende:
[..]
Een kennis van me is net ernaartoe geweest, die wilde hem naar mij toe brengen zodat ik een nieuwe lokatie kon zoeken.
De stok is foetsie. Nieuwe lokatie dus niet bekend.
WIE HEEFT DE FOKSTOK ONTVOERD???
quote:Op vrijdag 24 februari 2006 19:05 schreef Alieda1984 het volgende:
Hoop dat mijn vriend zo ff met me mee wil. We rijden meestel `s avonds / `s nachts in het weekend wel eens met de auto zomaar ergens naartoe en dan zijn wel wel zo`n anderhalf uur weg meestal.
Eigelijk zouden we dat morgen doen maar moet maar ff verschoven worden naar vanavond
Toen ineens wel:quote:Op zaterdag 25 februari 2006 10:32 schreef Alieda1984 het volgende:
[..]
Die is er niet, is aan het oppassen op de Labrador van z`n broer tot 19.00u.
En toen ineens weer niet zeker:quote:Op zaterdag 25 februari 2006 16:02 schreef Alieda1984 het volgende:
Ik zou zeggen: Ga snel weg uit dit topic, voordat je het leuke spel nog meer verneuqt.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 17:11 schreef Alieda1984 het volgende:
He, haal jij hem op? Leg hem wat meer naar Groningen stad, als in Roodehaan ofzo, je kent de weg van Hoogezand -> Groningen? Ik denk dat ik m daar wel weg kan halen morgen of overmorgen, hoef nl. niet veel te doen morgen en overmorgen, dan leg ik m wel op de terug weg in mah hometown neer ofzoquote:Op zaterdag 25 februari 2006 17:31 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Sorry Alieda, maar ik geloof je ook niet meer nu.
Ik kan hem vandaag sowieso al niet meer halen. Dus dat valt af.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 17:33 schreef Renesite het volgende:
[..]
He, haal jij hem op? Leg hem wat meer naar Groningen stad, als in Roodehaan ofzo, je kent de weg van Hoogezand -> Groningen? Ik denk dat ik m daar wel weg kan halen morgen of overmorgen, hoef nl. niet veel te doen morgen en overmorgen, dan leg ik m wel op de terug weg in mah hometown neer ofzo![]()
Waar lag hij?quote:Op zaterdag 25 februari 2006 18:18 schreef sj44k het volgende:
zo de stok is terecht, ik ben net met rocksteen wezen kijken, en wij vonden hem meteen. Zodadelijk fotos, en morgen een nieuwe locatie!!!
quote:Op zaterdag 25 februari 2006 18:18 schreef sj44k het volgende:
zo de stok is terecht, ik ben net met rocksteen wezen kijken, en wij vonden hem meteen. Zodadelijk fotos, en morgen een nieuwe locatie!!!
Whehe te laat, Sj44k en ik hebben hem alquote:Op zaterdag 25 februari 2006 18:15 schreef Alieda1984 het volgende:
Heb ff topic deel 24 weer bekeken en gelly beschrijft vanaf de A7 linksaf en dan op de hoek van de houtmanstraat. Dat is dus niet de kruising met de van heemskerk maar de kruising met de Barentzstraat moet het dan zijn vlakbij de Welkoop. Ik ga dus ff aan de andere kant van de straat kijken. Misschien was Gelly wel in de war met de straatnaam.
Ben er zo weer.
Waar lag die nu?quote:Op zaterdag 25 februari 2006 18:19 schreef Rocksteen het volgende:
[..]
Whehe te laat, Sj44k en ik hebben hem al
quote:Op zaterdag 25 februari 2006 18:20 schreef Rocksteen het volgende:
[..]
![]()
Op de plek die Gelly had beschreven...
Welk bord dan? Tegenover die flat?quote:Op zaterdag 25 februari 2006 18:20 schreef Rocksteen het volgende:
[..]
![]()
Op de plek die Gelly had beschreven...
quote:Op zaterdag 25 februari 2006 18:26 schreef FritsFluitketel het volgende:
Hup!!
Naar de Veluwe met dat ding!
Egoïstquote:Op zaterdag 25 februari 2006 18:26 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Leuk hier in het noorden blijven!
Ja sj44k je moet je wel aan de spelregels houdenquote:Op zaterdag 25 februari 2006 18:29 schreef Alieda1984 het volgende:
[..]
Je moet je wel aan de spelregels houden dus vandaag nieuwe lokatie
Veluwe zeg ik jequote:Op zaterdag 25 februari 2006 18:32 schreef Alieda1984 het volgende:
[..]
Precies, anders terug brengen naar de Barentz straat dan brengen mijn vriend en ik hem straks wel weg. Dan is die voor 22.00u op een andere lokatie
jaja morgen ja... die foto is van de plek waar we hem hebben gevonden.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 18:30 schreef FritsFluitketel het volgende:
[..]
Nieuwe locatie hè, je moet je aan de regels houden, anders laten liggen.
Mensen kunnen wel met suggesties komen en dan van de leuksten een poll maken en dan iedereen laten stemmenquote:Op zaterdag 25 februari 2006 18:31 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Nou, ik zou er meerdere mensen over laten beslissen he.
En een poll maken ofzo.
Dat is rocksteen dus niet van planquote:Op zaterdag 25 februari 2006 18:33 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Maar goed, hij moet wel vandaag op andere locatie gebracht worden!
In de regels staat dat de Stok gelijk naar de nieuwe locatie gebracht moet worden, niet wachten tot morgen dus, anders moet je hem terugleggen.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 18:33 schreef Rocksteen het volgende:
[..]
jaja morgen ja... die foto is van de plek waar we hem hebben gevonden.
Kennen ze in Grunning'n nog geen flitsers?quote:Op zaterdag 25 februari 2006 18:33 schreef sj44k het volgende:
niet zo zeuren, ga lekker fotos maken in t donker dat wil toch niet? dus morgen. punt
Die kennen we zeker wel, zaklantaarn wil anders ook wel helpen als rocksteen een camera uit het stenen tijdperk heeftquote:Op zaterdag 25 februari 2006 18:35 schreef FritsFluitketel het volgende:
[..]
Kennen ze in Grunning'n nog geen flitsers?
Lees de regels eens zou ik zeggen.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 18:36 schreef sj44k het volgende:
nou dan is de stok voor eeuwig verloren als je op basis van een fototje dat moet gaan zien, maargoed ik zal even kijken
Je hebt nog eventjesquote:Op zaterdag 25 februari 2006 18:39 schreef sj44k het volgende:
maar ik ga eerst even eten
Hij komt niet in de buurt van Hoogezand te liggen denk ikquote:Op zaterdag 25 februari 2006 18:35 schreef Alieda1984 het volgende:
Leg hem anders maar vast aan de lantaarnpaal ter hoogete van De Houtmanstraat nummers 17 t-m 21
Nee hoor, zat er gisteren ook al aan te denken om dat fles spel te gaan doen toen het onzeker was of de stok nou wel of niet terecht zou komen.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 19:49 schreef sj44k het volgende:
Het Fok! Flesbrief spel 2006!!! (volgensmij is iemand teleurgesteld door het niet vinden van de fok-stok)
Wel foto`s van de plek maken he.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 19:59 schreef DeGroteOebieDoebie het volgende:
Aaah wat sneu voor Alieda. Kan ze de stok niet vinden, danmaar een fles. Ik had het niet kunnen bedenken. Nougoed ik ga ff met Rocksteen en Sj44k een plekje zoeken voor de stok.
Succes met de fles/scherven
quote:Op zaterdag 25 februari 2006 19:59 schreef DeGroteOebieDoebie het volgende:
Aaah wat sneu voor Alieda. Kan ze de stok niet vinden, danmaar een fles. Ik had het niet kunnen bedenken. Nougoed ik ga ff met Rocksteen en Sj44k een plekje zoeken voor de stok.
Van een plastic fles komen niet zo snel scherven hoorquote:Op zaterdag 25 februari 2006 19:59 schreef DeGroteOebieDoebie het volgende:
In de buurt van mij graagquote:Op zaterdag 25 februari 2006 19:59 schreef DeGroteOebieDoebie het volgende:
Iedereen moet geloven wat hij/zij wil toch.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 22:45 schreef Webcrowler het volgende:
Toch raar dat ze jou niet geloven Alieda...... Hoe zou dat nou komen?
Maar ik ben benieuwd naar de foto's morgen!!
We zullen het vanmiddag zien/lezenquote:Op zondag 26 februari 2006 10:10 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Nou ik ben benieuwd waar hij terecht komt
Die foto is een beetje mislukt...quote:Op zondag 26 februari 2006 15:04 schreef Twinkeltwin het volgende:
Wel weer verdacht dat er geen foto bijstaat waar de stok op te zien is....
Ik woon zelfs in dezelfde gemeente.quote:Op zondag 26 februari 2006 15:11 schreef MrBean het volgende:
Ik woon er dichtbij maar ik heb geen zin.
Er woont echt geen hond in dat gat daar...quote:Op zondag 26 februari 2006 15:12 schreef Alexxxxx het volgende:
Aan de gele kleur van het gras te zien gaat degene die de stok vind vieze handen krijgen van de honden-urine
Wie weet vanavond ffquote:
Jij hebt echt geen sociaal leven hè, buiten je vriend en een internetforum om.quote:Op zondag 26 februari 2006 15:32 schreef Alieda1984 het volgende:
Moet vanavond mijn fles ook ergens verstoppen dus kunnen we net zo goed de stok ff halen, wie weet brengen we hem wel naar de stad.
Zeker wel, verveel me alleen dood in de weekendenquote:Op zondag 26 februari 2006 15:44 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Jij hebt echt geen sociaal leven hè, buiten je vriend en een internetforum om.
quote:Op zondag 26 februari 2006 15:13 schreef MrBean het volgende:
[..]
Ik woon zelfs in dezelfde gemeente.
Alweer?quote:Op zondag 26 februari 2006 15:25 schreef Alieda1984 het volgende:
[..]
Wie weet vanavond ffmijn vriend en ik gaan eerst een DVD van Steve O bekijken, mochten we ons daarna gaan vervelen dan rijden we er wel even naartoe.
Als we gaan dan brengen we hem wel weer naar de bewoonde wereld![]()
Ik ben een beetje aan het klooien met programma Route 66, ik denk dat ik daar wel een kaartje uit krijgquote:Op zondag 26 februari 2006 15:53 schreef Steve-O het volgende:
Laat iemand is een kaart maken zo komen we ook niet ver
Ik zeg wie weet he, weet het niet zeker. We hebben niets te doen vanavond dus we zouden hem kunnen gaan halen.quote:
Als je ons dom vind omdat wij misschien die stok gaan halen waarom heb je hem gister dan zelf gehaald? oei, dat is dom he!quote:
Nee je komt gewoon dom over, in alles wat je zegt.quote:Op zondag 26 februari 2006 16:20 schreef Alieda1984 het volgende:
[..]
Als je ons dom vind omdat wij misschien die stok gaan halen waarom heb je hem gister dan zelf gehaald? oei, dat is dom he!![]()
Daarom zeg ik ook MISSCHIENquote:Op zondag 26 februari 2006 16:21 schreef sj44k het volgende:
neee, maar dat geleuter steeds, woorden maar geen daden
Mensen die over anderen beweren dat ze dom overkomen zijn meestel zelf nog het domstquote:Op zondag 26 februari 2006 16:21 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Nee je komt gewoon dom over, in alles wat je zegt.En nu stoppen met SC.
![]()
Heeft je vriend nu wel zin om er heen te rijden danquote:Op zondag 26 februari 2006 15:25 schreef Alieda1984 het volgende:
[..]
Wie weet vanavond ffmijn vriend en ik gaan eerst een DVD van Steve O bekijken, mochten we ons daarna gaan vervelen dan rijden we er wel even naartoe.
Als we gaan dan brengen we hem wel weer naar de bewoonde wereld![]()
Toch ben ik stiekum blij dat jij dat zegt en niet iemand met zijn volle verstandquote:Op zondag 26 februari 2006 16:33 schreef Alieda1984 het volgende:
[..]
Mensen die over anderen beweren dat ze dom overkomen zijn meestel zelf nog het domst![]()
Komt steeds dichterbij de stadquote:Op zondag 26 februari 2006 16:47 schreef MrBean het volgende:
Nieuwsflits: Fok!stok is uit Lellens, ligt nu in Middelbert, een plaatsje wat aan Groningen geplakt is. Foto's volgen binnen enkele momenten.
Je vind jezelf wel erg grappig he, zielig hoor.quote:Op zondag 26 februari 2006 16:45 schreef Webcrowler het volgende:
[..]
Toch ben ik stiekum blij dat jij dat zegt en niet iemand met zijn volle verstand![]()
quote:Op zondag 26 februari 2006 16:47 schreef MrBean het volgende:
Nieuwsflits: Fok!stok is uit Lellens, ligt nu in Middelbert, een plaatsje wat aan Groningen geplakt is. Foto's volgen binnen enkele momenten.
Mooie snelle verplaatsingquote:Op zondag 26 februari 2006 16:47 schreef MrBean het volgende:
Ligt dat bij Engelbert?quote:Op zondag 26 februari 2006 16:47 schreef MrBean het volgende:
Dat zou ik erg tof vindenquote:Op zondag 26 februari 2006 17:08 schreef sj44k het volgende:
ik neem em morgen voor je mee naar zaandam ..
Ik weet bij god niet hoe ik er moet komen per fiets. damsterdiep -> bij die bristol enzo langsquote:
Ken je Ruischerbrug?quote:Op zondag 26 februari 2006 17:41 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik weet bij god niet hoe ik er moet komen per fiets. damsterdiep -> bij die bristol enzo langsMaar verder kom ik er niet
Máár onder de viaduct door helemaal recht door en dan een keer rechts?quote:Op zondag 26 februari 2006 17:42 schreef MrBean het volgende:
[..]
Ken je Ruischerbrug?
Daar de brug over, gelijk na de brug rechts (volgens mij .... in ieder geval na de viskraam rechts), dan links afslaan en dan rij je Middelbert binnen.
Luie donderquote:Op zondag 26 februari 2006 17:46 schreef Renesite het volgende:
[..]
Máár onder de viaduct door helemaal recht door en dan een keer rechts?
Het is toch wel een dikke 15km heen en terug... 2 uurtjes onderweg![]()
Ik denk er nog ff over na![]()
30km fietsen, 3 uur bezigquote:
Wind tegenwind stoppen zoekenquote:Op zondag 26 februari 2006 17:52 schreef Alexxxxx het volgende:
als jij 10 km per uur fiets, zit je dan op een kinderfiets, of reken je op om de 5 kilometer een lekke band?
5 minutenquote:Op zondag 26 februari 2006 18:04 schreef Bullet-tooth het volgende:
Dat is 5 minuten bij mij vandaan. Maar komende dagen geen tijd
.
Plaatsnaambord van Groningen (van die kant) is een kilometer of 2 verderop. Dus daar schiet jij nog niet veel mee op.quote:Op zondag 26 februari 2006 18:10 schreef Renesite het volgende:
[..]
5 minutenhaal m daar dan op en leg hem in Groningen neer
![]()
Joh, je mag 'm wel bij, euhhhh, kardinge? Grondzijl staat vást ook wel een bordjequote:Op zondag 26 februari 2006 18:11 schreef MrBean het volgende:
[..]
Plaatsnaambord van Groningen (van die kant) is een kilometer of 2 verderop. Dus daar schiet jij nog niet veel mee op.
hehe, ik kwam hem ook weer tegen in Enschede een week nadat ik de stok verplaatst hadquote:Op zondag 26 februari 2006 18:26 schreef Rocksteen het volgende:
Hahaha hulde![]()
Ik kom over een twee uurtjes er langs met de bus... zal hem maar niet meenemen naar Enschede![]()
Kom dat ding ook overal tegen de laatste tijd
Jawel!quote:Op zondag 26 februari 2006 18:26 schreef Rocksteen het volgende:
Hahaha hulde![]()
Ik kom over een twee uurtjes er langs met de bus... zal hem maar niet meenemen naar Enschede![]()
Kom dat ding ook overal tegen de laatste tijd
Dat kan ik toch niet makenquote:
ga fietsen joh lamme draakquote:Op zondag 26 februari 2006 18:28 schreef Renesite het volgende:
Hei kereltje die 5 minuten er vandaan woont, haal 'm daar weg!!!
15 km in 2 uur? Lopend misschienquote:Op zondag 26 februari 2006 17:46 schreef Renesite het volgende:
[..]
Máár onder de viaduct door helemaal recht door en dan een keer rechts?
Het is toch wel een dikke 15km heen en terug... 2 uurtjes onderweg![]()
Ik denk er nog ff over na![]()
Wat een toon voor een jong mannetjequote:Op zondag 26 februari 2006 18:28 schreef Renesite het volgende:
Hei kereltje die 5 minuten er vandaan woont, haal 'm daar weg!!!
intotaal 30 , 2 á 3 uur jaquote:Op zondag 26 februari 2006 18:37 schreef FritsFluitketel het volgende:
[..]
15 km in 2 uur? Lopend misschien
Oh, 1 euro koartjen....quote:Op zondag 26 februari 2006 18:37 schreef MrBean het volgende:
Je kan ook met de bus in Middelbert komen!
Oh 15 km heen en 15 km terug, ik dacht 15 km heen én terugquote:Op zondag 26 februari 2006 18:37 schreef FritsFluitketel het volgende:
[..]
15 km in 2 uur? Lopend misschien
Dan was ik nu allang heen gegaan....quote:Op zondag 26 februari 2006 18:39 schreef FritsFluitketel het volgende:
[..]
Oh 15 km heen en 15 km terug, ik dacht 15 km heen én terug
Leg hem dan wel in jouw buurt neer,quote:Op zondag 26 februari 2006 18:45 schreef nikky het volgende:
Is iemand al onderweg?
Voor mij is het 20 minuten ofzo
Als we hem bij jou brengen krijgen we een kusje las ik in een oud deel?quote:Op zondag 26 februari 2006 18:45 schreef nikky het volgende:
Is iemand al onderweg?
Voor mij is het 20 minuten ofzo
Wie legt hem in West Groningen, dan neem ik hem naar Rodenquote:Op zondag 26 februari 2006 18:45 schreef MrBean het volgende:
[..]
Als we hem bij jou brengen krijgen we een kusje las ik in een oud deel?
Nee hoor, niet als het aan mij ligt.quote:Op zondag 26 februari 2006 18:45 schreef Renesite het volgende:
[..]
Leg hem dan wel in jouw buurt neer,![]()
Haal hem!Anders istie zo in Enschede
![]()
Bewijs eensquote:Op zondag 26 februari 2006 18:49 schreef Alieda1984 het volgende:
Ik heb hem!!!
quote:Op zondag 26 februari 2006 18:49 schreef Alieda1984 het volgende:
Ik heb hem!!!
Goeie grap mên!!!!111!!!!111oneone11!!!!quote:Op zondag 26 februari 2006 18:49 schreef Alieda1984 het volgende:
Ik heb hem!!!
Voeg alieda-rook@home.nl ff toe aan je msn (das mijn oude msn adres) dan bewijs ik dat ik hem heb door ff cam aan te zetten.quote:
Neee okequote:Op zondag 26 februari 2006 18:51 schreef Alieda1984 het volgende:
[..]
Voeg alieda-rook@home.nl ff toe aan je msn (das mijn oude msn adres) dan bewijs ik dat ik hem heb door ff cam aan te zetten.
Ik ga zo eten en daarna gaat hij naar volgende lokatie
Ja heb wel ff moeten zoeken langs die bak, maar opeens zag ik een plek met nogal veel blaadjes en daar lag die dusquote:
Ik wil wel foto's zien natuurlijkquote:Op zondag 26 februari 2006 18:49 schreef Alieda1984 het volgende:
Ik heb hem!!!
Dus je bent er zo eentje..quote:Op zondag 26 februari 2006 18:51 schreef Alieda1984 het volgende:
[..]
Voeg alieda-rook@home.nl ff toe aan je msn (das mijn oude msn adres) dan bewijs ik dat ik hem heb door ff cam aan te zetten.
Ik ga zo eten en daarna gaat hij naar volgende lokatie
Jullie deden ook niet alles volgens de regels, jullie brachten heb pas een dag later weg. ik breng het meteen na het eten naar de volgende lokatie.quote:Op zondag 26 februari 2006 18:54 schreef Rocksteen het volgende:
[..]
Ik wil wel foto's zien natuurlijkalles volgens de regels
![]()
voor de rest:![]()
![]()
( sj44k:)
quote:Op zondag 26 februari 2006 18:59 schreef Alieda1984 het volgende:
[afbeelding]
Beetje wazige foto maar goed, hier kun je dus zien dat ie bij mij op de wasmand ligt.
Niet echt, is een verrassingquote:Op zondag 26 februari 2006 19:00 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Ben benieuwd waar je hem neer gaat planten?
Heb je al een hint?
Waarom?quote:Op zondag 26 februari 2006 19:32 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
ik vindt dat dat ding nu wel lang genoeg in Groningen, limburg en Overijssel is geweestHup, naar de bewoonde wereld!
Toch niet speciaal voor de fokstok of wel?quote:Op zondag 26 februari 2006 20:07 schreef DeGroteOebieDoebie het volgende:
Duss ik maak even een treinreisje van 4.5 uur (uur vastgestaan op Nijverdal en Hengelo......), is ie al twee keer verplaatst! En ik ben ook nog wel langs het Middelbert bordje gekomen daarnet in de bus.
Nougoed, succes verder ermee.
Hij ligt er al vanaf vanmiddag 17 uur. En dan moet een 1 of ander wijf hem nog even 5 minuten voor mijn neus weghalenquote:
quote:Op zondag 26 februari 2006 19:32 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
ik vindt dat dat ding nu wel lang genoeg in Groningen, limburg en Overijssel is geweestHup, naar de bewoonde wereld!
quote:Op zondag 26 februari 2006 20:14 schreef nikky het volgende:
[..]
Hij ligt er al vanaf vanmiddag 17 uur. En dan moet een 1 of ander wijf hem nog even 5 minuten voor mijn neus weghalen. En bedankt
Oh nee erger nog. Post 4 minuten later dat ze hem heeft.. en bedankt. NOT!
Zodat hij niet van dorp naar dorp gaat, en slechts 100 meter aflegt, in een plaatsje komt met slechts 100 inwoners en dus afhankelijk van mensen die er met de auto of fiets heen gaan. Dus om het spel een beetje levend te houdenquote:
Ik vind het wel wat sneu voor je hoorquote:
Doe niet zo kortzichtig zeg.quote:Op zondag 26 februari 2006 21:20 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Zodat hij niet van dorp naar dorp gaat, en slechts 100 meter aflegt, in een plaatsje komt met slechts 100 inwoners en dus afhankelijk van mensen die er met de auto of fiets heen gaan. Dus om het spel een beetje levend te houdenDaarom
![]()
Middelbert grenst precies aan de stad Groningen.quote:Op zondag 26 februari 2006 21:20 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Zodat hij niet van dorp naar dorp gaat, en slechts 100 meter aflegt, in een plaatsje komt met slechts 100 inwoners en dus afhankelijk van mensen die er met de auto of fiets heen gaan. Dus om het spel een beetje levend te houdenDaarom
![]()
Wat wil je dan? Dat hij binnen een paar week alweer aan de andere kant van het land is?quote:Op zondag 26 februari 2006 22:56 schreef Avenger84 het volgende:
Hij blijft echt in alle uithoeken van Nederland!![]()
KOm breng hem naar de randstad en snel een beetje stelletje boeren!![]()
Dat is toch het idee. Dat dat ding in een week tijd honderde kilometers aflegt, meerdere provincies en plaatsen ziet.. en niet dat hij ieder dorp in groningen af gaat..quote:Op zondag 26 februari 2006 23:03 schreef MrBean het volgende:
[..]
Wat wil je dan? Dat hij binnen een paar week alweer aan de andere kant van het land is?
Dat is toch ook niet leuk.
Ik heb hem helemaal van Enschede naar Groningen gebracht. Af en toe een grote sprong door het land is best leuk. Zo ligt ie overal en blijft het spannend voor iedereen enzo.quote:Op zondag 26 februari 2006 23:03 schreef MrBean het volgende:
[..]
Wat wil je dan? Dat hij binnen een paar week alweer aan de andere kant van het land is?
Dat is toch ook niet leuk.
Tja. Toch is er maar één iemand die beslist en dat is diegene die hem vindt.quote:Op zondag 26 februari 2006 23:05 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Dat is toch het idee. Dat dat ding in een week tijd honderde kilometers aflegt, meerdere provincies en plaatsen ziet.. en niet dat hij ieder dorp in groningen af gaat..
Precies, daarom heb ik dat ding ook naar de Achterhoek gebracht vanuit Den Bosch, Ik wilde hem eerst in Hoek van Holland neerleggen maar vond mijn eigen dorp toch leukerquote:Op zondag 26 februari 2006 23:07 schreef Rocksteen het volgende:
[..]
Ik heb hem helemaal van Enschede naar Groningen gebracht. Af en toe een grote sprong door het land is best leuk. Zo ligt ie overal en blijft het spannend voor iedereen enzo.
Hoe laat eet jij dan wel niet? of bedoelde je het maandag avond eten ofzo?quote:Op zondag 26 februari 2006 19:00 schreef Alieda1984 het volgende:
[..]
Jullie deden ook niet alles volgens de regels, jullie brachten heb pas een dag later weg. ik breng het meteen na het eten naar de volgende lokatie.
Hulde.quote:Op maandag 27 februari 2006 08:51 schreef Alieda1984 het volgende:
Mijn internet verbinding viel gisteravond weg dus kon geen berichten meer posten. Ben er nu dus wel weer en binnen enkele minuten zullen de foto`s op het forum staan
Heb vanochtend nieuwe foto`s gemaakt, die van gisteravond waren nogal donkerquote:Op maandag 27 februari 2006 10:52 schreef Rocksteen het volgende:
[..]
Hulde.![]()
Tis trouwens wel vreemd dat het licht is op de foto's...![]()
Oh, laat iemand anders het nu maar doen dan.quote:Op maandag 27 februari 2006 10:49 schreef JustJunior het volgende:
Volgens de regels niet eigenlijk. Moet je een paar keer wachten
Maar boeiend. Het gaat erom dat de stok het hele land doorgaat
inclusief de randstad dus. *Hint* *Hint*
Aha ok huldequote:Op maandag 27 februari 2006 10:56 schreef Alieda1984 het volgende:
[..]
Heb vanochtend nieuwe foto`s gemaakt, die van gisteravond waren nogal donkerFlits van mijn digi cam is namelijk kapot
![]()
Je kijkt toch uit op ameland vanuit nes , Het ligt toch niet op ameland of ben ik nou in de warquote:Op maandag 27 februari 2006 11:04 schreef Alieda1984 het volgende:
Een chatvriend van me die ook regelmatig op dit forum is komt uit Nes en zou wel willen dat de stok naar Nes wordt gebracht, dus.........iemand zin om een leuk bootreisje naar Ameland te maken?
Je hebt ook een Nes op Ameland.quote:Op maandag 27 februari 2006 11:09 schreef Steve-O het volgende:
[..]
Je kijkt toch uit op ameland vanuit nes , Het ligt toch niet op ameland of ben ik nou in de war
Ok dat wist ik nietquote:Op maandag 27 februari 2006 11:13 schreef Rocksteen het volgende:
[..]
Je hebt ook een Nes op Ameland.![]()
Nes is op Ameland, als je naar de overkant kijkt zie je Holwerd op het platte land. Nes is het centrum van Ameland.quote:Op maandag 27 februari 2006 11:09 schreef Steve-O het volgende:
[..]
Je kijkt toch uit op ameland vanuit nes , Het ligt toch niet op ameland of ben ik nou in de war
Moet ik ff knutselen misschien, vanmiddagquote:Op maandag 27 februari 2006 13:01 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Is er ook een geupdate kaartje met de afgelegde route?
Zit je er erg over in?quote:Op maandag 27 februari 2006 10:56 schreef Alieda1984 het volgende:
[..]
Heb vanochtend nieuwe foto`s gemaakt, die van gisteravond waren nogal donkerFlits van mijn digi cam is namelijk kapot
![]()
Waarheen?quote:Op maandag 27 februari 2006 14:22 schreef Duckman het volgende:
Hij is inmiddels verplaatst!
Westwaarts... foto's volgen nog. Ik ben net terug...quote:
Het had niet veel gescheeld... ik woon in Friesland... maar ik moest weer naar mijn werk in Groningen...quote:
Ik fiets er binnen nu en 10 min heen!quote:Op maandag 27 februari 2006 14:43 schreef Duckman het volgende:
De Nieuwe Lokatie
[afbeelding]
[afbeelding]
Omgeving :
[afbeelding]
[afbeelding]
Hij ligt aan de paal direkt vóór het plaatsnaambord.
[afbeelding]
En de sleutel ligt onder de verste paal vanaf het plaatsnaambord (hier vooraan op de foto):
[afbeelding]
Hier op een bedje van bladeren en een beetje bedekt met gras...
[afbeelding]
En Peizermade ligt nét in Drente, dus hij is eindelijk Groningen uit...
Succes!!![]()
Van mij ookquote:Op maandag 27 februari 2006 14:52 schreef Alexxxxx het volgende:
Van mij mag ie naar Fryslân komen hoor![]()
Zei hij 20 minuten geledenquote:Op maandag 27 februari 2006 14:53 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik fiets er binnen nu en 10 min heen!
500meter van me huis![]()
Hij is in ieder geval nu in een andere provincie... en uit de buurt van Hoogezandquote:Op maandag 27 februari 2006 15:33 schreef Steve-O het volgende:
Dat 5 Kilometer verplaatsen is ook nutteloos zeg
Heb m gelijk weggebracht. ff foto's doenquote:Op maandag 27 februari 2006 15:12 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Zei hij 20 minuten geledenFoto's?
Ik was te vroeg met m'n kaartjes maken...quote:Op maandag 27 februari 2006 16:08 schreef Renesite het volgende:
[..]
Heb m gelijk weggebracht. ff foto's doen
quote:Op maandag 27 februari 2006 16:41 schreef -tK- het volgende:
verhip, daar rij ik straks langs terug van mn werk
* -tK- woont in foxwolde
Graag gedaan...quote:Op maandag 27 februari 2006 16:26 schreef Renesite het volgende:
Roderwolde om Nikky tegemoet te komen
De stok lag trouwens wel op een fietsonvriendelijke plekIk had echt het gevoel dat iedereen me voor gek verklaarde toen ik steppend richting de snelweg ging waar een fietser niet mag komen
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |