Whehe daar ben jequote:Op zaterdag 25 februari 2006 15:45 schreef sj44k het volgende:
ergens!! in groningen jaen mn auto staat al warm te draaien
Euhhh.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 17:11 schreef Alieda1984 het volgende:
Mijn vriend meldde net dat de stok gevonden is maar dat klopt niet. Heb de lokatie waar hij zou moeten liggen wel gevonden alleen daar ligt geen stok. Dus........
WIE WEET WAAR DE FOK! STOK ZICH OP DIT MOMENT BEVIND???
quote:Op zaterdag 25 februari 2006 16:02 schreef Alieda1984 het volgende:
Hallo, de vriend van Alieda1984 hier. Ze belde net en heeft de stok gevonden hoor moest ik even doorgeven, straks zetten we de foto´s hier neer!!! Vanavond nieuwe lokatie!!!
Gaat lekker zo...quote:Op zaterdag 25 februari 2006 17:11 schreef Alieda1984 het volgende:
Mijn vriend meldde net dat de stok gevonden is maar dat klopt niet. Heb de lokatie waar hij zou moeten liggen wel gevonden alleen daar ligt geen stok. Dus........
Hey, anders ga jij nu even uitloggen en ergens anders constant irritant en vreemd doen. Zoek maar een nieuwe online community waar je aandachtgeil kan gaan doen.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 17:11 schreef Alieda1984 het volgende:
Behoorlijk jaquote:Op zaterdag 25 februari 2006 17:13 schreef Renesite het volgende:
[..]
Euhhh.
Alieda.....
Dit verveelt une beetje![]()
Ik kan er niks aan doen hoor dat dat ding niet op de lokatie ligt die genoemd werd. Ben wezen zoeken maar niks gevonden. Denk dus dat hij nog steeds in Nieuwe Schans ligt.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 17:15 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Hey, anders ga jij nu even uitloggen en ergens anders constant irritant en vreemd doen. Zoek maar een nieuwe online community waar je aandachtgeil kan gaan doen.![]()
Triest persoon.
Dat was toch al bekendquote:Op zaterdag 25 februari 2006 17:19 schreef Alieda1984 het volgende:
[..]
Ik kan er niks aan doen hoor dat dat ding niet op de lokatie ligt die genoemd werd. Ben wezen zoeken maar niks gevonden. Denk dus dat hij nog steeds in Nieuwe Schans ligt.
Kijk eerst naar jezelf voordat je een ander triest noemd. En lees het vorige topic eens na, daar werd beweerd dat hij in Hoogezand ligt, lokatie gegevens staan erbij. Ben wezen zoeken en heb mijn vriend gebeld dat ik op de lokatie was, daardoor dacht hij dat ik de stok gevonden had. Maar er ligt niks bij dat grote bord daar. En ik neem aan dat ik bij het goede bord was want er staat maar 1 groot bord.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 17:15 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Hey, anders ga jij nu even uitloggen en ergens anders constant irritant en vreemd doen. Zoek maar een nieuwe online community waar je aandachtgeil kan gaan doen.![]()
Triest persoon.
Hier begon het al met je verhaaltje.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 17:19 schreef Alieda1984 het volgende:
[..]
Ik kan er niks aan doen hoor dat dat ding niet op de lokatie ligt die genoemd werd. Ben wezen zoeken maar niks gevonden. Denk dus dat hij nog steeds in Nieuwe Schans ligt.
Toen begon je met deze aandachtstrekkerij:quote:Op donderdag 23 februari 2006 14:17 schreef Alieda1984 het volgende:
[..]
Was ook de bedoeling, mijn vriend was gisteravond al onderweg om hem uit N-Schans te halen maar hij werd gebeld en moest plotseling ergens naartoe en daarna was het al behoorlijk laat. Vanavond kunnen we waarschijnlijk niet :-(
Hoop dat de stok toch nog in Hoogezand of hier in de buurt terecht komt.
Nog meer bullshit:quote:Op vrijdag 24 februari 2006 17:41 schreef Alieda1984 het volgende:
[..]
Een kennis van me is net ernaartoe geweest, die wilde hem naar mij toe brengen zodat ik een nieuwe lokatie kon zoeken.
De stok is foetsie. Nieuwe lokatie dus niet bekend.
WIE HEEFT DE FOKSTOK ONTVOERD???
quote:Op vrijdag 24 februari 2006 19:05 schreef Alieda1984 het volgende:
Hoop dat mijn vriend zo ff met me mee wil. We rijden meestel `s avonds / `s nachts in het weekend wel eens met de auto zomaar ergens naartoe en dan zijn wel wel zo`n anderhalf uur weg meestal.
Eigelijk zouden we dat morgen doen maar moet maar ff verschoven worden naar vanavond
Toen ineens wel:quote:Op zaterdag 25 februari 2006 10:32 schreef Alieda1984 het volgende:
[..]
Die is er niet, is aan het oppassen op de Labrador van z`n broer tot 19.00u.
En toen ineens weer niet zeker:quote:Op zaterdag 25 februari 2006 16:02 schreef Alieda1984 het volgende:
Hallo, de vriend van Alieda1984 hier. Ze belde net en heeft de stok gevonden hoor moest ik even doorgeven, straks zetten we de foto´s hier neer!!! Vanavond nieuwe lokatie!!!
Ik zou zeggen: Ga snel weg uit dit topic, voordat je het leuke spel nog meer verneuqt.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 17:11 schreef Alieda1984 het volgende:
He, haal jij hem op? Leg hem wat meer naar Groningen stad, als in Roodehaan ofzo, je kent de weg van Hoogezand -> Groningen? Ik denk dat ik m daar wel weg kan halen morgen of overmorgen, hoef nl. niet veel te doen morgen en overmorgen, dan leg ik m wel op de terug weg in mah hometown neer ofzoquote:Op zaterdag 25 februari 2006 17:31 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Sorry Alieda, maar ik geloof je ook niet meer nu.
Ik kan hem vandaag sowieso al niet meer halen. Dus dat valt af.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 17:33 schreef Renesite het volgende:
[..]
He, haal jij hem op? Leg hem wat meer naar Groningen stad, als in Roodehaan ofzo, je kent de weg van Hoogezand -> Groningen? Ik denk dat ik m daar wel weg kan halen morgen of overmorgen, hoef nl. niet veel te doen morgen en overmorgen, dan leg ik m wel op de terug weg in mah hometown neer ofzo![]()
Waar lag hij?quote:Op zaterdag 25 februari 2006 18:18 schreef sj44k het volgende:
zo de stok is terecht, ik ben net met rocksteen wezen kijken, en wij vonden hem meteen. Zodadelijk fotos, en morgen een nieuwe locatie!!!
quote:Op zaterdag 25 februari 2006 18:18 schreef sj44k het volgende:
zo de stok is terecht, ik ben net met rocksteen wezen kijken, en wij vonden hem meteen. Zodadelijk fotos, en morgen een nieuwe locatie!!!
Whehe te laat, Sj44k en ik hebben hem alquote:Op zaterdag 25 februari 2006 18:15 schreef Alieda1984 het volgende:
Heb ff topic deel 24 weer bekeken en gelly beschrijft vanaf de A7 linksaf en dan op de hoek van de houtmanstraat. Dat is dus niet de kruising met de van heemskerk maar de kruising met de Barentzstraat moet het dan zijn vlakbij de Welkoop. Ik ga dus ff aan de andere kant van de straat kijken. Misschien was Gelly wel in de war met de straatnaam.
Ben er zo weer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |