Waar lag die nu?quote:Op zaterdag 25 februari 2006 18:19 schreef Rocksteen het volgende:
[..]
Whehe te laat, Sj44k en ik hebben hem al
quote:Op zaterdag 25 februari 2006 18:20 schreef Rocksteen het volgende:
[..]
![]()
Op de plek die Gelly had beschreven...
Welk bord dan? Tegenover die flat?quote:Op zaterdag 25 februari 2006 18:20 schreef Rocksteen het volgende:
[..]
![]()
Op de plek die Gelly had beschreven...
quote:Op zaterdag 25 februari 2006 18:26 schreef FritsFluitketel het volgende:
Hup!!
Naar de Veluwe met dat ding!
Egoïstquote:Op zaterdag 25 februari 2006 18:26 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Leuk hier in het noorden blijven!
Ja sj44k je moet je wel aan de spelregels houdenquote:Op zaterdag 25 februari 2006 18:29 schreef Alieda1984 het volgende:
[..]
Je moet je wel aan de spelregels houden dus vandaag nieuwe lokatie
Veluwe zeg ik jequote:Op zaterdag 25 februari 2006 18:32 schreef Alieda1984 het volgende:
[..]
Precies, anders terug brengen naar de Barentz straat dan brengen mijn vriend en ik hem straks wel weg. Dan is die voor 22.00u op een andere lokatie
jaja morgen ja... die foto is van de plek waar we hem hebben gevonden.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 18:30 schreef FritsFluitketel het volgende:
[..]
Nieuwe locatie hè, je moet je aan de regels houden, anders laten liggen.
Mensen kunnen wel met suggesties komen en dan van de leuksten een poll maken en dan iedereen laten stemmenquote:Op zaterdag 25 februari 2006 18:31 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Nou, ik zou er meerdere mensen over laten beslissen he.
En een poll maken ofzo.
Dat is rocksteen dus niet van planquote:Op zaterdag 25 februari 2006 18:33 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Maar goed, hij moet wel vandaag op andere locatie gebracht worden!
In de regels staat dat de Stok gelijk naar de nieuwe locatie gebracht moet worden, niet wachten tot morgen dus, anders moet je hem terugleggen.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 18:33 schreef Rocksteen het volgende:
[..]
jaja morgen ja... die foto is van de plek waar we hem hebben gevonden.
Kennen ze in Grunning'n nog geen flitsers?quote:Op zaterdag 25 februari 2006 18:33 schreef sj44k het volgende:
niet zo zeuren, ga lekker fotos maken in t donker dat wil toch niet? dus morgen. punt
Die kennen we zeker wel, zaklantaarn wil anders ook wel helpen als rocksteen een camera uit het stenen tijdperk heeftquote:Op zaterdag 25 februari 2006 18:35 schreef FritsFluitketel het volgende:
[..]
Kennen ze in Grunning'n nog geen flitsers?
Lees de regels eens zou ik zeggen.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 18:36 schreef sj44k het volgende:
nou dan is de stok voor eeuwig verloren als je op basis van een fototje dat moet gaan zien, maargoed ik zal even kijken
Je hebt nog eventjesquote:Op zaterdag 25 februari 2006 18:39 schreef sj44k het volgende:
maar ik ga eerst even eten
Hij komt niet in de buurt van Hoogezand te liggen denk ikquote:Op zaterdag 25 februari 2006 18:35 schreef Alieda1984 het volgende:
Leg hem anders maar vast aan de lantaarnpaal ter hoogete van De Houtmanstraat nummers 17 t-m 21
Nee hoor, zat er gisteren ook al aan te denken om dat fles spel te gaan doen toen het onzeker was of de stok nou wel of niet terecht zou komen.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 19:49 schreef sj44k het volgende:
Het Fok! Flesbrief spel 2006!!! (volgensmij is iemand teleurgesteld door het niet vinden van de fok-stok)
Wel foto`s van de plek maken he.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 19:59 schreef DeGroteOebieDoebie het volgende:
Aaah wat sneu voor Alieda. Kan ze de stok niet vinden, danmaar een fles. Ik had het niet kunnen bedenken. Nougoed ik ga ff met Rocksteen en Sj44k een plekje zoeken voor de stok.
Succes met de fles/scherven
quote:Op zaterdag 25 februari 2006 19:59 schreef DeGroteOebieDoebie het volgende:
Aaah wat sneu voor Alieda. Kan ze de stok niet vinden, danmaar een fles. Ik had het niet kunnen bedenken. Nougoed ik ga ff met Rocksteen en Sj44k een plekje zoeken voor de stok.
Van een plastic fles komen niet zo snel scherven hoorquote:Op zaterdag 25 februari 2006 19:59 schreef DeGroteOebieDoebie het volgende:
In de buurt van mij graagquote:Op zaterdag 25 februari 2006 19:59 schreef DeGroteOebieDoebie het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |