Iedereen moet geloven wat hij/zij wil toch.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 22:45 schreef Webcrowler het volgende:
Toch raar dat ze jou niet geloven Alieda...... Hoe zou dat nou komen?
Maar ik ben benieuwd naar de foto's morgen!!
We zullen het vanmiddag zien/lezenquote:Op zondag 26 februari 2006 10:10 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Nou ik ben benieuwd waar hij terecht komt
Die foto is een beetje mislukt...quote:Op zondag 26 februari 2006 15:04 schreef Twinkeltwin het volgende:
Wel weer verdacht dat er geen foto bijstaat waar de stok op te zien is....
Ik woon zelfs in dezelfde gemeente.quote:Op zondag 26 februari 2006 15:11 schreef MrBean het volgende:
Ik woon er dichtbij maar ik heb geen zin.
Er woont echt geen hond in dat gat daar...quote:Op zondag 26 februari 2006 15:12 schreef Alexxxxx het volgende:
Aan de gele kleur van het gras te zien gaat degene die de stok vind vieze handen krijgen van de honden-urine
Wie weet vanavond ffquote:
Jij hebt echt geen sociaal leven hè, buiten je vriend en een internetforum om.quote:Op zondag 26 februari 2006 15:32 schreef Alieda1984 het volgende:
Moet vanavond mijn fles ook ergens verstoppen dus kunnen we net zo goed de stok ff halen, wie weet brengen we hem wel naar de stad.
Zeker wel, verveel me alleen dood in de weekendenquote:Op zondag 26 februari 2006 15:44 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Jij hebt echt geen sociaal leven hè, buiten je vriend en een internetforum om.
quote:Op zondag 26 februari 2006 15:13 schreef MrBean het volgende:
[..]
Ik woon zelfs in dezelfde gemeente.
Alweer?quote:Op zondag 26 februari 2006 15:25 schreef Alieda1984 het volgende:
[..]
Wie weet vanavond ffmijn vriend en ik gaan eerst een DVD van Steve O bekijken, mochten we ons daarna gaan vervelen dan rijden we er wel even naartoe.
Als we gaan dan brengen we hem wel weer naar de bewoonde wereld![]()
Ik ben een beetje aan het klooien met programma Route 66, ik denk dat ik daar wel een kaartje uit krijgquote:Op zondag 26 februari 2006 15:53 schreef Steve-O het volgende:
Laat iemand is een kaart maken zo komen we ook niet ver
Ik zeg wie weet he, weet het niet zeker. We hebben niets te doen vanavond dus we zouden hem kunnen gaan halen.quote:
Als je ons dom vind omdat wij misschien die stok gaan halen waarom heb je hem gister dan zelf gehaald? oei, dat is dom he!quote:
Nee je komt gewoon dom over, in alles wat je zegt.quote:Op zondag 26 februari 2006 16:20 schreef Alieda1984 het volgende:
[..]
Als je ons dom vind omdat wij misschien die stok gaan halen waarom heb je hem gister dan zelf gehaald? oei, dat is dom he!![]()
Daarom zeg ik ook MISSCHIENquote:Op zondag 26 februari 2006 16:21 schreef sj44k het volgende:
neee, maar dat geleuter steeds, woorden maar geen daden
Mensen die over anderen beweren dat ze dom overkomen zijn meestel zelf nog het domstquote:Op zondag 26 februari 2006 16:21 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Nee je komt gewoon dom over, in alles wat je zegt.En nu stoppen met SC.
![]()
Heeft je vriend nu wel zin om er heen te rijden danquote:Op zondag 26 februari 2006 15:25 schreef Alieda1984 het volgende:
[..]
Wie weet vanavond ffmijn vriend en ik gaan eerst een DVD van Steve O bekijken, mochten we ons daarna gaan vervelen dan rijden we er wel even naartoe.
Als we gaan dan brengen we hem wel weer naar de bewoonde wereld![]()
Toch ben ik stiekum blij dat jij dat zegt en niet iemand met zijn volle verstandquote:Op zondag 26 februari 2006 16:33 schreef Alieda1984 het volgende:
[..]
Mensen die over anderen beweren dat ze dom overkomen zijn meestel zelf nog het domst![]()
Komt steeds dichterbij de stadquote:Op zondag 26 februari 2006 16:47 schreef MrBean het volgende:
Nieuwsflits: Fok!stok is uit Lellens, ligt nu in Middelbert, een plaatsje wat aan Groningen geplakt is. Foto's volgen binnen enkele momenten.
Je vind jezelf wel erg grappig he, zielig hoor.quote:Op zondag 26 februari 2006 16:45 schreef Webcrowler het volgende:
[..]
Toch ben ik stiekum blij dat jij dat zegt en niet iemand met zijn volle verstand![]()
quote:Op zondag 26 februari 2006 16:47 schreef MrBean het volgende:
Nieuwsflits: Fok!stok is uit Lellens, ligt nu in Middelbert, een plaatsje wat aan Groningen geplakt is. Foto's volgen binnen enkele momenten.
Mooie snelle verplaatsingquote:Op zondag 26 februari 2006 16:47 schreef MrBean het volgende:
Ligt dat bij Engelbert?quote:Op zondag 26 februari 2006 16:47 schreef MrBean het volgende:
Dat zou ik erg tof vindenquote:Op zondag 26 februari 2006 17:08 schreef sj44k het volgende:
ik neem em morgen voor je mee naar zaandam ..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |