Iedereen moet geloven wat hij/zij wil toch.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 22:45 schreef Webcrowler het volgende:
Toch raar dat ze jou niet geloven Alieda...... Hoe zou dat nou komen?
Maar ik ben benieuwd naar de foto's morgen!!
We zullen het vanmiddag zien/lezenquote:Op zondag 26 februari 2006 10:10 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Nou ik ben benieuwd waar hij terecht komt
Die foto is een beetje mislukt...quote:Op zondag 26 februari 2006 15:04 schreef Twinkeltwin het volgende:
Wel weer verdacht dat er geen foto bijstaat waar de stok op te zien is....
Ik woon zelfs in dezelfde gemeente.quote:Op zondag 26 februari 2006 15:11 schreef MrBean het volgende:
Ik woon er dichtbij maar ik heb geen zin.
Er woont echt geen hond in dat gat daar...quote:Op zondag 26 februari 2006 15:12 schreef Alexxxxx het volgende:
Aan de gele kleur van het gras te zien gaat degene die de stok vind vieze handen krijgen van de honden-urine
Wie weet vanavond ffquote:
Jij hebt echt geen sociaal leven hè, buiten je vriend en een internetforum om.quote:Op zondag 26 februari 2006 15:32 schreef Alieda1984 het volgende:
Moet vanavond mijn fles ook ergens verstoppen dus kunnen we net zo goed de stok ff halen, wie weet brengen we hem wel naar de stad.
Zeker wel, verveel me alleen dood in de weekendenquote:Op zondag 26 februari 2006 15:44 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Jij hebt echt geen sociaal leven hè, buiten je vriend en een internetforum om.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |