jawel maar door mijn fout (probeerde weer eens totaal blind te typen) heb ik per ongeluk een 5 in plaats van een 6 in de topic titel gezet. kan dat gewijzigd worden of weet je dat niet?quote:
Helaas is het een fles uit Frankrijk, die kun je hier niet inleveren:Pquote:Op zaterdag 25 februari 2006 19:50 schreef Sterke_Yerke het volgende:
Zal wel heel toevallig zijn als een fles gevonden wordt, en net door een Fok!ker.
Nou ja, als ik hem vind lever ik hem in voor het statiegeld!
Wees niet bang, we gaan niet ruilenquote:Op zaterdag 25 februari 2006 19:52 schreef Rocksteen het volgende:
[..]
Whehe, mijn Fok!stok, wat doe je![]()
Dat maakt niet uit, ben nog niet "echt" begonnen he. Wie weet als de fles op z`n plek ligt. Ff afwachten, als het niet gaat lopen dan stopt het gewoon. Merk het vanzelf.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 21:14 schreef Mereltje het volgende:
Een echt populair spel dit gaat het niet worden vrees ik Alieda..
Of we leggen hem in een internationale trein, is een wat anders dan alleen maar door Nederland. Gewoon eens kijken hoe ver zo`n ding komt buiten Nederland.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 22:29 schreef fallrite het volgende:
Gooi 'm in zee en wacht tot een buitenlandse Fok!ker 'm gevonden heeft
De brief zal dan in het engels geschreven moeten worden en dat een site maken waar mensen kunnen reageren.quote:
doorzettertje van mequote:Op zondag 26 februari 2006 10:57 schreef Alieda1984 het volgende:
[..]
Dus ik stop er hier mee denk ik.
Wordt een beetje verwarrend om het op 2 forums te doen, of er moeten al 2 flessen gebruikt worden.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |