Dus je bent er zo eentje..quote:Op zondag 26 februari 2006 18:51 schreef Alieda1984 het volgende:
[..]
Voeg alieda-rook@home.nl ff toe aan je msn (das mijn oude msn adres) dan bewijs ik dat ik hem heb door ff cam aan te zetten.
Ik ga zo eten en daarna gaat hij naar volgende lokatie
Jullie deden ook niet alles volgens de regels, jullie brachten heb pas een dag later weg. ik breng het meteen na het eten naar de volgende lokatie.quote:Op zondag 26 februari 2006 18:54 schreef Rocksteen het volgende:
[..]
Ik wil wel foto's zien natuurlijkalles volgens de regels
![]()
voor de rest:![]()
![]()
( sj44k:)
quote:Op zondag 26 februari 2006 18:59 schreef Alieda1984 het volgende:
[afbeelding]
Beetje wazige foto maar goed, hier kun je dus zien dat ie bij mij op de wasmand ligt.
Niet echt, is een verrassingquote:Op zondag 26 februari 2006 19:00 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Ben benieuwd waar je hem neer gaat planten?
Heb je al een hint?
Waarom?quote:Op zondag 26 februari 2006 19:32 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
ik vindt dat dat ding nu wel lang genoeg in Groningen, limburg en Overijssel is geweestHup, naar de bewoonde wereld!
Toch niet speciaal voor de fokstok of wel?quote:Op zondag 26 februari 2006 20:07 schreef DeGroteOebieDoebie het volgende:
Duss ik maak even een treinreisje van 4.5 uur (uur vastgestaan op Nijverdal en Hengelo......), is ie al twee keer verplaatst! En ik ben ook nog wel langs het Middelbert bordje gekomen daarnet in de bus.
Nougoed, succes verder ermee.
Hij ligt er al vanaf vanmiddag 17 uur. En dan moet een 1 of ander wijf hem nog even 5 minuten voor mijn neus weghalenquote:
quote:Op zondag 26 februari 2006 19:32 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
ik vindt dat dat ding nu wel lang genoeg in Groningen, limburg en Overijssel is geweestHup, naar de bewoonde wereld!
quote:Op zondag 26 februari 2006 20:14 schreef nikky het volgende:
[..]
Hij ligt er al vanaf vanmiddag 17 uur. En dan moet een 1 of ander wijf hem nog even 5 minuten voor mijn neus weghalen. En bedankt
Oh nee erger nog. Post 4 minuten later dat ze hem heeft.. en bedankt. NOT!
Zodat hij niet van dorp naar dorp gaat, en slechts 100 meter aflegt, in een plaatsje komt met slechts 100 inwoners en dus afhankelijk van mensen die er met de auto of fiets heen gaan. Dus om het spel een beetje levend te houdenquote:
Ik vind het wel wat sneu voor je hoorquote:
Doe niet zo kortzichtig zeg.quote:Op zondag 26 februari 2006 21:20 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Zodat hij niet van dorp naar dorp gaat, en slechts 100 meter aflegt, in een plaatsje komt met slechts 100 inwoners en dus afhankelijk van mensen die er met de auto of fiets heen gaan. Dus om het spel een beetje levend te houdenDaarom
![]()
Middelbert grenst precies aan de stad Groningen.quote:Op zondag 26 februari 2006 21:20 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Zodat hij niet van dorp naar dorp gaat, en slechts 100 meter aflegt, in een plaatsje komt met slechts 100 inwoners en dus afhankelijk van mensen die er met de auto of fiets heen gaan. Dus om het spel een beetje levend te houdenDaarom
![]()
Wat wil je dan? Dat hij binnen een paar week alweer aan de andere kant van het land is?quote:Op zondag 26 februari 2006 22:56 schreef Avenger84 het volgende:
Hij blijft echt in alle uithoeken van Nederland!![]()
KOm breng hem naar de randstad en snel een beetje stelletje boeren!![]()
Dat is toch het idee. Dat dat ding in een week tijd honderde kilometers aflegt, meerdere provincies en plaatsen ziet.. en niet dat hij ieder dorp in groningen af gaat..quote:Op zondag 26 februari 2006 23:03 schreef MrBean het volgende:
[..]
Wat wil je dan? Dat hij binnen een paar week alweer aan de andere kant van het land is?
Dat is toch ook niet leuk.
Ik heb hem helemaal van Enschede naar Groningen gebracht. Af en toe een grote sprong door het land is best leuk. Zo ligt ie overal en blijft het spannend voor iedereen enzo.quote:Op zondag 26 februari 2006 23:03 schreef MrBean het volgende:
[..]
Wat wil je dan? Dat hij binnen een paar week alweer aan de andere kant van het land is?
Dat is toch ook niet leuk.
Tja. Toch is er maar één iemand die beslist en dat is diegene die hem vindt.quote:Op zondag 26 februari 2006 23:05 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Dat is toch het idee. Dat dat ding in een week tijd honderde kilometers aflegt, meerdere provincies en plaatsen ziet.. en niet dat hij ieder dorp in groningen af gaat..
Precies, daarom heb ik dat ding ook naar de Achterhoek gebracht vanuit Den Bosch, Ik wilde hem eerst in Hoek van Holland neerleggen maar vond mijn eigen dorp toch leukerquote:Op zondag 26 februari 2006 23:07 schreef Rocksteen het volgende:
[..]
Ik heb hem helemaal van Enschede naar Groningen gebracht. Af en toe een grote sprong door het land is best leuk. Zo ligt ie overal en blijft het spannend voor iedereen enzo.
Hoe laat eet jij dan wel niet? of bedoelde je het maandag avond eten ofzo?quote:Op zondag 26 februari 2006 19:00 schreef Alieda1984 het volgende:
[..]
Jullie deden ook niet alles volgens de regels, jullie brachten heb pas een dag later weg. ik breng het meteen na het eten naar de volgende lokatie.
Hulde.quote:Op maandag 27 februari 2006 08:51 schreef Alieda1984 het volgende:
Mijn internet verbinding viel gisteravond weg dus kon geen berichten meer posten. Ben er nu dus wel weer en binnen enkele minuten zullen de foto`s op het forum staan
Heb vanochtend nieuwe foto`s gemaakt, die van gisteravond waren nogal donkerquote:Op maandag 27 februari 2006 10:52 schreef Rocksteen het volgende:
[..]
Hulde.![]()
Tis trouwens wel vreemd dat het licht is op de foto's...![]()
Oh, laat iemand anders het nu maar doen dan.quote:Op maandag 27 februari 2006 10:49 schreef JustJunior het volgende:
Volgens de regels niet eigenlijk. Moet je een paar keer wachten
Maar boeiend. Het gaat erom dat de stok het hele land doorgaat
inclusief de randstad dus. *Hint* *Hint*
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |