Dus je bent er zo eentje..quote:Op zondag 26 februari 2006 18:51 schreef Alieda1984 het volgende:
[..]
Voeg alieda-rook@home.nl ff toe aan je msn (das mijn oude msn adres) dan bewijs ik dat ik hem heb door ff cam aan te zetten.
Ik ga zo eten en daarna gaat hij naar volgende lokatie
Jullie deden ook niet alles volgens de regels, jullie brachten heb pas een dag later weg. ik breng het meteen na het eten naar de volgende lokatie.quote:Op zondag 26 februari 2006 18:54 schreef Rocksteen het volgende:
[..]
Ik wil wel foto's zien natuurlijkalles volgens de regels
![]()
voor de rest:![]()
![]()
( sj44k:)
quote:Op zondag 26 februari 2006 18:59 schreef Alieda1984 het volgende:
[afbeelding]
Beetje wazige foto maar goed, hier kun je dus zien dat ie bij mij op de wasmand ligt.
Niet echt, is een verrassingquote:Op zondag 26 februari 2006 19:00 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Ben benieuwd waar je hem neer gaat planten?
Heb je al een hint?
Waarom?quote:Op zondag 26 februari 2006 19:32 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
ik vindt dat dat ding nu wel lang genoeg in Groningen, limburg en Overijssel is geweestHup, naar de bewoonde wereld!
Toch niet speciaal voor de fokstok of wel?quote:Op zondag 26 februari 2006 20:07 schreef DeGroteOebieDoebie het volgende:
Duss ik maak even een treinreisje van 4.5 uur (uur vastgestaan op Nijverdal en Hengelo......), is ie al twee keer verplaatst! En ik ben ook nog wel langs het Middelbert bordje gekomen daarnet in de bus.
Nougoed, succes verder ermee.
Hij ligt er al vanaf vanmiddag 17 uur. En dan moet een 1 of ander wijf hem nog even 5 minuten voor mijn neus weghalenquote:
quote:Op zondag 26 februari 2006 19:32 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
ik vindt dat dat ding nu wel lang genoeg in Groningen, limburg en Overijssel is geweestHup, naar de bewoonde wereld!
quote:Op zondag 26 februari 2006 20:14 schreef nikky het volgende:
[..]
Hij ligt er al vanaf vanmiddag 17 uur. En dan moet een 1 of ander wijf hem nog even 5 minuten voor mijn neus weghalen. En bedankt
Oh nee erger nog. Post 4 minuten later dat ze hem heeft.. en bedankt. NOT!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |