Aha ok huldequote:Op maandag 27 februari 2006 10:56 schreef Alieda1984 het volgende:
[..]
Heb vanochtend nieuwe foto`s gemaakt, die van gisteravond waren nogal donkerFlits van mijn digi cam is namelijk kapot
![]()
Je kijkt toch uit op ameland vanuit nes , Het ligt toch niet op ameland of ben ik nou in de warquote:Op maandag 27 februari 2006 11:04 schreef Alieda1984 het volgende:
Een chatvriend van me die ook regelmatig op dit forum is komt uit Nes en zou wel willen dat de stok naar Nes wordt gebracht, dus.........iemand zin om een leuk bootreisje naar Ameland te maken?
Je hebt ook een Nes op Ameland.quote:Op maandag 27 februari 2006 11:09 schreef Steve-O het volgende:
[..]
Je kijkt toch uit op ameland vanuit nes , Het ligt toch niet op ameland of ben ik nou in de war
Ok dat wist ik nietquote:Op maandag 27 februari 2006 11:13 schreef Rocksteen het volgende:
[..]
Je hebt ook een Nes op Ameland.![]()
Nes is op Ameland, als je naar de overkant kijkt zie je Holwerd op het platte land. Nes is het centrum van Ameland.quote:Op maandag 27 februari 2006 11:09 schreef Steve-O het volgende:
[..]
Je kijkt toch uit op ameland vanuit nes , Het ligt toch niet op ameland of ben ik nou in de war
Moet ik ff knutselen misschien, vanmiddagquote:Op maandag 27 februari 2006 13:01 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Is er ook een geupdate kaartje met de afgelegde route?
Zit je er erg over in?quote:Op maandag 27 februari 2006 10:56 schreef Alieda1984 het volgende:
[..]
Heb vanochtend nieuwe foto`s gemaakt, die van gisteravond waren nogal donkerFlits van mijn digi cam is namelijk kapot
![]()
Waarheen?quote:Op maandag 27 februari 2006 14:22 schreef Duckman het volgende:
Hij is inmiddels verplaatst!
Westwaarts... foto's volgen nog. Ik ben net terug...quote:
Het had niet veel gescheeld... ik woon in Friesland... maar ik moest weer naar mijn werk in Groningen...quote:
Ik fiets er binnen nu en 10 min heen!quote:Op maandag 27 februari 2006 14:43 schreef Duckman het volgende:
De Nieuwe Lokatie
[afbeelding]
[afbeelding]
Omgeving :
[afbeelding]
[afbeelding]
Hij ligt aan de paal direkt vóór het plaatsnaambord.
[afbeelding]
En de sleutel ligt onder de verste paal vanaf het plaatsnaambord (hier vooraan op de foto):
[afbeelding]
Hier op een bedje van bladeren en een beetje bedekt met gras...
[afbeelding]
En Peizermade ligt nét in Drente, dus hij is eindelijk Groningen uit...
Succes!!![]()
Van mij ookquote:Op maandag 27 februari 2006 14:52 schreef Alexxxxx het volgende:
Van mij mag ie naar Fryslân komen hoor![]()
Zei hij 20 minuten geledenquote:Op maandag 27 februari 2006 14:53 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik fiets er binnen nu en 10 min heen!
500meter van me huis![]()
Hij is in ieder geval nu in een andere provincie... en uit de buurt van Hoogezandquote:Op maandag 27 februari 2006 15:33 schreef Steve-O het volgende:
Dat 5 Kilometer verplaatsen is ook nutteloos zeg
Heb m gelijk weggebracht. ff foto's doenquote:Op maandag 27 februari 2006 15:12 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Zei hij 20 minuten geledenFoto's?
Ik was te vroeg met m'n kaartjes maken...quote:Op maandag 27 februari 2006 16:08 schreef Renesite het volgende:
[..]
Heb m gelijk weggebracht. ff foto's doen
quote:Op maandag 27 februari 2006 16:41 schreef -tK- het volgende:
verhip, daar rij ik straks langs terug van mn werk
* -tK- woont in foxwolde
Graag gedaan...quote:Op maandag 27 februari 2006 16:26 schreef Renesite het volgende:
Roderwolde om Nikky tegemoet te komen
De stok lag trouwens wel op een fietsonvriendelijke plekIk had echt het gevoel dat iedereen me voor gek verklaarde toen ik steppend richting de snelweg ging waar een fietser niet mag komen
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |