Ik weet bij god niet hoe ik er moet komen per fiets. damsterdiep -> bij die bristol enzo langsquote:
Ken je Ruischerbrug?quote:Op zondag 26 februari 2006 17:41 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik weet bij god niet hoe ik er moet komen per fiets. damsterdiep -> bij die bristol enzo langsMaar verder kom ik er niet
Máár onder de viaduct door helemaal recht door en dan een keer rechts?quote:Op zondag 26 februari 2006 17:42 schreef MrBean het volgende:
[..]
Ken je Ruischerbrug?
Daar de brug over, gelijk na de brug rechts (volgens mij .... in ieder geval na de viskraam rechts), dan links afslaan en dan rij je Middelbert binnen.
Luie donderquote:Op zondag 26 februari 2006 17:46 schreef Renesite het volgende:
[..]
Máár onder de viaduct door helemaal recht door en dan een keer rechts?
Het is toch wel een dikke 15km heen en terug... 2 uurtjes onderweg![]()
Ik denk er nog ff over na![]()
30km fietsen, 3 uur bezigquote:
Wind tegenwind stoppen zoekenquote:Op zondag 26 februari 2006 17:52 schreef Alexxxxx het volgende:
als jij 10 km per uur fiets, zit je dan op een kinderfiets, of reken je op om de 5 kilometer een lekke band?
5 minutenquote:Op zondag 26 februari 2006 18:04 schreef Bullet-tooth het volgende:
Dat is 5 minuten bij mij vandaan. Maar komende dagen geen tijd
.
Plaatsnaambord van Groningen (van die kant) is een kilometer of 2 verderop. Dus daar schiet jij nog niet veel mee op.quote:Op zondag 26 februari 2006 18:10 schreef Renesite het volgende:
[..]
5 minutenhaal m daar dan op en leg hem in Groningen neer
![]()
Joh, je mag 'm wel bij, euhhhh, kardinge? Grondzijl staat vást ook wel een bordjequote:Op zondag 26 februari 2006 18:11 schreef MrBean het volgende:
[..]
Plaatsnaambord van Groningen (van die kant) is een kilometer of 2 verderop. Dus daar schiet jij nog niet veel mee op.
hehe, ik kwam hem ook weer tegen in Enschede een week nadat ik de stok verplaatst hadquote:Op zondag 26 februari 2006 18:26 schreef Rocksteen het volgende:
Hahaha hulde![]()
Ik kom over een twee uurtjes er langs met de bus... zal hem maar niet meenemen naar Enschede![]()
Kom dat ding ook overal tegen de laatste tijd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |