quote:Flag Description:
three equal horizontal bands of green (top), white, and red; the national emblem (a stylized representation of the word Allah in the shape of a tulip, a symbol of martyrdom) in red is centered in the white band; ALLAH AKBAR (God is Great) in white Arabic script is repeated 11 times along the bottom edge of the green band and 11 times along the top edge of the red band
Je bent geplet!quote:Op dinsdag 21 februari 2006 17:27 schreef Johan_de_With het volgende:
Zeg du_ke, je icoontje is enigzins onfris nu de hand gefixeerd is.
Ga eens van hem af dan.quote:
Genoeg over jou, laten we het weer eens over het Amerikaanse fascisme hebben.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 18:02 schreef Johan_de_With het volgende:
He, dat waren twee faliekant mislukte grappen achter elkaar!
Waar komt dat woord eigenlijk vandaan?quote:Op dinsdag 21 februari 2006 18:02 schreef Johan_de_With het volgende:
He, dat waren twee faliekant mislukte grappen achter elkaar!
Pauper.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 18:05 schreef Floripas het volgende:
[..]
Waar komt dat woord eigenlijk vandaan?
Laat me raden, dbnl?quote:Op dinsdag 21 februari 2006 18:07 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Pauper.
. Het znw. faliekant (van het fr. faille en ndl. kant), dat reeds in de middeleeuwen moet hebben bestaan 2) , beteekent volgens Kiliaen: ‘angulus non aequalis, non quadratus aut rectus’, dus een niet rechte hoek, een scheeve kant. Vandaar dat wij ‘faliekant uitkomen’ gebruiken voor: niet goed uitkomen, verkeerd of zooals wij ook zeggen met een pannestuk (niet met een geheele (dak)pan) uitkomen. Zie het Mnl. Wdb. II, 777; Stallaert I, 415 a en
2) Men kende ook een dijc faliecanten, een dijk schuins glooiend afwerken, schuins afsteken (o.a. Vierl. 138). In het Land v. Waas is een faliekant een ‘plankzijde die ongelijk is’ (Waasch Idiot. 212); De Bo, 1236: valkant schuins (Schuerm. Bijv. 352).
[p. 224]
Tuinman II, 131: t' Is falikant, dat is, het feilt, 't is mis, 't is niet zo 't moest zyn; Halma, 142: Falikant, falikantig, ontrouw, valsch; iemand ergens falikant of trouwloos in vinden, trouver que quelqu'un n'agit pas rondement dans une affaire; Harreb. I, 190 a: Het komt falikant uit; B.B. 326: Dat loopt toch falikant uit; Het Volk, 8 Nov. 1913 p. 1 k. 4: Dat is faliekant uitgekomen; Bouman, 26; fri. faeljekant útkomme. In de 15de eeuw zeide men ook sonder falikant in den zin van zonder bedrog, zonder mankeeren, zeker 1) , evenals thans nog in het Friesch: sonder faeljekant; in het Groningsch zegt men nog: doar is gijn foaliekant bie = de zaak is goed in orde, dat zal niet verkeerd uitvallen (Molema, 110 b); evenzoo in het Oostfri.: dâr was gên falikant bi naast dat kwam falikant ût. In Zuidnederland kent men valekant, valkant en valekantig; zie De Cock1, 153.
Je iconquote:Op dinsdag 21 februari 2006 18:25 schreef Mutant01 het volgende:
Gheeeetooooooooo
Kun jij Arabisch?quote:Op dinsdag 21 februari 2006 18:35 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Wat is er mis met de Marokkaanse vlag, gewassen met Omo?
We zijn toch allen kinderen van de Oersoep?quote:Op dinsdag 21 februari 2006 18:16 schreef Johan_de_With het volgende:
. Jij put uit dezelfde genenpoel als RQ.
Mooi. Wil jij enkele woordjes voor mij transcriberen of vertalen?quote:Op dinsdag 21 februari 2006 18:38 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Lezen ja, begrijpen is een tweede.
Ik mis haar ook.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 18:56 schreef Pracissor het volgende:
Waar is sigme eigenlijk?
Ahhh, zit je er nog steeds mee?quote:Op dinsdag 21 februari 2006 18:57 schreef Floripas het volgende:
[..]
Ik mis haar ook.
Is zij wel een 8?
Cholera is slecht voor je eetlust.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 18:58 schreef Johan_de_With het volgende:
Signe is een 9.5, en ik heb honger. Krijg allemaal de klere.
quote:Op dinsdag 21 februari 2006 18:58 schreef Johan_de_With het volgende:
Signe is een 9.5, en ik heb honger. Krijg allemaal de klere.
Butters heeft zijn excuses al ex aequo aangeboden.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 18:58 schreef Pracissor het volgende:
[..]
Ahhh, zit je er nog steeds mee?![]()
Ik heb je nooit een cijfer gegeven hoor en de foto die ik me kon herinneren was niet slecht.![]()
Hihi, maar nog steeds weet ik niet zeker hoe je eruit ziet...quote:Op dinsdag 21 februari 2006 19:00 schreef Floripas het volgende:
[..]
Butters heeft zijn excuses al ex aequo aangeboden.
Nee, jij hebt je kans gehad.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 19:01 schreef Pracissor het volgende:
[..]
Hihi, maar nog steeds weet ik niet zeker hoe je eruit ziet...
... mail eens?![]()
Tsss...quote:Op dinsdag 21 februari 2006 19:02 schreef Floripas het volgende:
[..]
Nee, jij hebt je kans gehad.
Ik heb een bril op en ik kijk chagrijnig.
Sigme vond het wel meevallen, met dat chagrijn. Maar na die opmerking van Butters durft dit tere meisjeszieltje zich niet meer bloot te stellen aan zijn zesjescultuur.quote:
Wij hebben toch ons eigen lijntje.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 19:18 schreef Floripas het volgende:
[..]
Sigme vond het wel meevallen, met dat chagrijn. Maar na die opmerking van Butters durft dit tere meisjeszieltje zich niet meer bloot te stellen aan zijn zesjescultuur.
+6 glazenquote:Op dinsdag 21 februari 2006 19:18 schreef Floripas het volgende:
[..]
Sigme vond het wel meevallen, met dat chagrijn. Maar na die opmerking van Butters durft dit tere meisjeszieltje zich niet meer bloot te stellen aan zijn zesjescultuur.
Dat zeg ik je pas als je die woordjes hebt vertaald.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 19:21 schreef Mutant01 het volgende:
Hoe oud is Sizzler eigenlijk? En is ie afgestudeert?
Maar ik kan het alleen lezen, en dus niet begrijpenquote:Op dinsdag 21 februari 2006 19:22 schreef Floripas het volgende:
[..]
Dat zeg ik je pas als je die woordjes hebt vertaald.
Ik voel me net Pim.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 19:19 schreef Pracissor het volgende:
[..]
Wij hebben toch ons eigen lijntje.
Geeft niet.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 19:22 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Maar ik kan het alleen lezen, en dus niet begrijpen
Nou nou, niet zo bescheiden.quote:
Ik dacht dat die Arabieren zo vooruit liepen op topografie.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 19:28 schreef Floripas het volgende:
Volgens mij staat-ie opsekopsie, maar goed.
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 21 februari 2006 19:29 schreef Monidique het volgende:
En dan wil ik ook nog zeggen dat ik het belachelijk vind, dat iemand in Oostenrijk berecht kan worden voor het ontkennen of bagatelliseren van de Holocaust. En al helemaal als het een boek betreft dat bijna twintig jaar geleden geschreven is door een niet-Oostenrijker in een ander land dan Oostenrijk.
Hoe, ook nog? Wat heb je verder ooit gezegd?quote:Op dinsdag 21 februari 2006 19:29 schreef Monidique het volgende:
En dan wil ik ook nog zeggen dat ik het belachelijk vind, dat iemand in Oostenrijk berecht kan worden voor het ontkennen of bagatelliseren van de Holocaust. En al helemaal als het een boek betreft dat bijna twintig jaar geleden geschreven is door een niet-Oostenrijker in een ander land dan Oostenrijk.
Ken je het genre 'cyberpunk'?quote:Op dinsdag 21 februari 2006 19:29 schreef Floripas het volgende:
[..]
Ik ben aantrekkelijker, zeker nu.
Dat is om het bericht een tvlxd-esque gevoel te geven, zou Sidekick zeggen.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 19:30 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Hoe, ook nog? Wat heb je verder ooit gezegd?
Dat is ook zo.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 19:29 schreef Pracissor het volgende:
[..]
Ik dacht dat die Arabieren zo vooruit liepen op topografie.![]()
quote:Godzijdank. Met de input van debielen als pberends en Monidique is deze reeks van een nog treuriger niveau dan de gemiddelde reeks in ONZ.
En waarom zou je Jeruzalem ook niet in het midden tonen?quote:Op dinsdag 21 februari 2006 19:32 schreef Floripas het volgende:
[..]
Dat is ook zo.
Zo zagen de Christelijke eruit:
[afbeelding]
Eerst de woordjes!quote:Op dinsdag 21 februari 2006 19:33 schreef Mutant01 het volgende:
Dus niemand weet de leeftijd van Sizzler((((
25.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 19:33 schreef Mutant01 het volgende:
Maar das van een stad.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 19:32 schreef Floripas het volgende:
[..]
Dat is ook zo.
[afbeelding]
Waar ligt het midden op een bol oppervlak?quote:Op dinsdag 21 februari 2006 19:33 schreef Monidique het volgende:
[..]
En waarom zou je Jeruzalem ook niet in het midden tonen?
25.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 19:33 schreef Mutant01 het volgende:
Waar niet?quote:Op dinsdag 21 februari 2006 19:36 schreef Floripas het volgende:
[..]
Waar ligt het midden op een bol oppervlak?
Vraag dat maar aan Rachel.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 19:36 schreef Floripas het volgende:
[..]
Waar ligt het midden op een bol oppervlak?
Binnenkort een lezing van, blijkt dat maar weinig mensen die stroming kennen. Niemand wou dus mee.quote:
Nee, dit is de kaart van de wereld, een zogenaamde TO of OT-kaart. De buitenste rand is de O, de waterpartijen die de continenten Africa, Asia en Europa scheiden vormen een T. Jeruzalem ligt in het midden. Op deze kaart staat de geschiedenis van de bijbel afgebeeld.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 19:35 schreef Pracissor het volgende:
[..]
Maar das van een stad.
Wat is er trouwens Christelijk aan? Moet je het weer zonodig religiseren?![]()
Ah.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 19:38 schreef Floripas het volgende:
[..]
Nee, dit is de kaart van de wereld, een zogenaamde TO of OT-kaart. De buitenste rand is de O, de waterpartijen die de continenten Africa, Asia en Europa scheiden vormen een T. Jeruzalem ligt in het midden. Op deze kaart staat de geschiedenis van de bijbel afgebeeld.
Over haar gesproken, gisterenavond in bed, bij een nog wat luiig voorspel, begon zij ineens over L_V.quote:
Zo lang ik je boek maar niet hoef te signaleren.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 19:38 schreef Floripas het volgende:
[..]
Vieze, oude man.
Ik wist wel dat jij een typetje van Van Kooten was.
Ja dat is jammer maar ik zal moeten wachten tot DoG er weer is voor dat kan veranderen.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 17:27 schreef Johan_de_With het volgende:
Zeg du_ke, je icoontje is enigzins onfris nu de hand gefixeerd is.
Die eerste kaart is de kaart van Al-Idrisi. Het is de eerste wereldkaart die een interesse weergeeft over de eigenlijk vorm van de wereld. Kijk maar: alle vormen staan er ruwweg op. Het is natuurlijk moeilijk een dergelijke kaart te tekenen zonder luchtfoto's of landmeetapparatuur.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 19:39 schreef Monidique het volgende:
Een stuk mooier dan je eerste kaart.
Haha...quote:Op dinsdag 21 februari 2006 19:41 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ja dat is jammer maar ik zal moeten wachten tot DoG er weer is voor dat kan veranderen.
Jij zou nog geen vulva signaleren als deze tegen je neus gedrukt was.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 19:40 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Zo lang ik je boek maar niet hoef te signaleren.
Lelijke vrouwen spraken toch veel over seks?quote:Op dinsdag 21 februari 2006 19:40 schreef Floripas het volgende:
[..]
Over haar gesproken, gisterenavond in bed, bij een nog wat luiig voorspel, begon zij ineens over L_V.![]()
Graag wel.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 19:42 schreef Johan_de_With het volgende:
Maak jezelf niet moe.
Ik had jou anders al lang en breed gesignaleerd.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 19:42 schreef Floripas het volgende:
[..]
Jij zou nog geen vulva signaleren als deze tegen je neus gedrukt was.
Is die kaart niet gebaseerd op (een) Ptolemeus?quote:Op dinsdag 21 februari 2006 19:42 schreef Floripas het volgende:
[..]
Die eerste kaart is de kaart van Al-Idrisi. Het is de eerste wereldkaart die een interesse weergeeft over de eigenlijk vorm van de wereld. Kijk maar: alle vormen staan er ruwweg op. Het is natuurlijk moeilijk een dergelijke kaart te tekenen zonder luchtfoto's of landmeetapparatuur.
Wacht, ik weet nog wel wat. Dit zal jullie verbazen, even zoeken.
Nee, juist die christelijke kaart is op Ptolemaeus gebaseerd.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 19:43 schreef Monidique het volgende:
[..]
Is die kaart niet gebaseerd op (een) Ptolemeus?
In het Alcazar in Sevilla hing ook wel een aardige kaart als tapijt aan de muur. Het middellandse zee gebied maar dan gespiegeld en op de kop geloof ik. In elk geval duurde het even voor alles goed duidelijk werdquote:Op dinsdag 21 februari 2006 19:32 schreef Floripas het volgende:
[..]
Dat is ook zo.
[afbeelding]
Vooral breed, zeker.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 19:43 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Ik had jou anders al lang en breed gesignaleerd.
Niet gespiegeld, waarschijnlijk, toch? Op z'n kop, dat waarschijnlijk wel, ja.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 19:47 schreef du_ke het volgende:
[..]
In het Alcazar in Sevilla hing ook wel een aardige kaart als tapijt aan de muur. Het middellandse zee gebied maar dan gespiegeld en op de kop geloof ik. In elk geval duurde het even voor alles goed duidelijk werd.
Ssssst.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 19:43 schreef Pracissor het volgende:
[..]
Lelijke vrouwen spraken toch veel over seks?![]()
Het was meer dan alleen op de kop geloof ik. Maar heel zeker weet ik het niet de avond ervoor was erg gezellig.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 19:48 schreef Floripas het volgende:
[..]
Niet gespiegeld, waarschijnlijk, toch? Op z'n kop, dat waarschijnlijk wel, ja.
quote:
Christelijke kaarten zijn naar het Oosten (Jeruzalem) georienteerd (hence the word, orient)quote:Op dinsdag 21 februari 2006 19:52 schreef du_ke het volgende:
[..]
Het was meer dan alleen op de kop geloof ik. Maar heel zeker weet ik het niet de avond ervoor was erg gezellig.
Maar oude kaarten.
Kom ik met een beetje volksverheffing over antieke cartografie. komen jullie met die dozen afzakken.quote:
Beetje respect voor die vrouwen eh!quote:Op dinsdag 21 februari 2006 19:55 schreef Floripas het volgende:
[..]
Kom ik met een beetje volksverheffing over antieke cartografie. komen jullie met die dozen afzakken.![]()
Viola Holt is een Goddelijke vrouw.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 19:55 schreef Floripas het volgende:
[..]
Kom ik met een beetje volksverheffing over antieke cartografie. komen jullie met die dozen afzakken.![]()
Pardon:quote:Op dinsdag 21 februari 2006 19:55 schreef Pracissor het volgende:
[..]
Beetje respect voor die vrouwen eh!![]()
quote:
quote:Op dinsdag 21 februari 2006 20:01 schreef pberends het volgende:
[..]
En wat meer balans door een hunk:
http://www.hilbrand-nawijn.nl/c_fotoboek1b.asp
[afbeelding]
Hee, heb je die gewoon gescreendumpt?quote:Op dinsdag 21 februari 2006 20:01 schreef pberends het volgende:
[..]
En wat meer balans door een hunk:
http://www.hilbrand-nawijn.nl/c_fotoboek1b.asp
[afbeelding]
Ik houd de schijn van naieve wereldvreemde a-seksuele christen blijkbaar succesvol op.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 20:03 schreef Floripas het volgende:
[..]
Oh, pardon, conservatiefje van me. Had jij niet al op die link geklikt?
Reprect dudequote:Op dinsdag 21 februari 2006 20:05 schreef pberends het volgende:
Iets meer respect voor de Nederlandsche Taal mag ook wel:
[afbeelding]
Nee, da's LodewijkNapoleon, Calvijn zij met hem.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 20:05 schreef Pracissor het volgende:
[..]
Ik houd de schijn van naieve wereldvreemde a-seksuele christen blijkbaar succesvol op.![]()
"Iets meer glijmiddel, Hilbrand."quote:Op dinsdag 21 februari 2006 20:05 schreef pberends het volgende:
Iets meer respect voor de Nederlandsche Taal mag ook wel:
quote:
quote:Op dinsdag 21 februari 2006 20:07 schreef pberends het volgende:
Hij probeert Ali G na te doen.
Is je rits gesprongenquote:
Hij komt nu al aardig uit de verf, maar Zoetermeer is net even te kleinquote:Op dinsdag 21 februari 2006 20:10 schreef pberends het volgende:
Inderdaad, hij kan zo bij Talpa. Volgens mij heeft die man veel verborgen kwaliteiten. In een soap zou het erg lachen worden.
En je vraagt het niet aan mij? Middeleeuwse plaatjes?quote:Op dinsdag 21 februari 2006 20:17 schreef Pracissor het volgende:
Verveel me... pberends, post nog wat plaatjes!
Uhu, jaja... jij mag ook wel wat posten hoor!quote:Op dinsdag 21 februari 2006 20:19 schreef Floripas het volgende:
[..]
En je vraagt het niet aan mij? Middeleeuwse plaatjes?
http://www.talpa.tv/web/show/id=52247quote:Op dinsdag 21 februari 2006 20:21 schreef Tafkahs het volgende:
Verdomme, talpa heeft geeneens een contactadres waar je vragen kunt stellen. Je kan je voor allerlei rotzooi aanmelden, maar Hillie voordragen als the man to be in Zoetermeer, dat zit er niet bij
[ bron ]quote:The Energy Department said it has come up with $5 million to immediately restore jobs cut at a renewable energy laboratory President George W. Bush will visit on Tuesday, avoiding a potentially embarrassing moment as the president promotes his energy plan.
In his State of the Union speech last month, Bush called for the United States to use less Middle East oil and develop alternative energy sources, including renewable energy such as wind, solar power and biomass.
(...)
The ensure the Colorado laboratory will have the people to carry out that research, the Energy Department transferred $5 million over the weekend to the Midwest Research Institute, the contractor that operates the renewable energy lab, to restore all the jobs cut earlier this month due to budget shortfalls.
quote:Op dinsdag 21 februari 2006 20:28 schreef pberends het volgende:
[..]
http://www.talpa.tv/web/show/id=52247
Zoietsquote:Beste Talpa,
Graag zou ik u het volgende eens willen voorleggen. Aangezien Talpa graag entertainment in de vorm van reallife soaps programmeert, zou ik graag met het oog op de komende gemeenteraadsverkiezingen eens iets willen zien van het (directe) democratie proces zoals dat bij veel lokale bekende of onbekende partijeen voorkomt.
Als voorbeeld noem ik een man die heel Nederland kent als een bolleboos die in is voor een hoop publiciteitsstunts en die na zijn lpf periode iets van Zoetermeer probeert te maken. Ik heb het dan natuurlijk over niemand minder dan Hilbrand Nawijn.
Om een indruk te geven van wat hij zoal voor elkaar heeft gekregen en daarmee andere partijen niet tekort te doen, zal ik zijn fotoboeklinkje geven, http://www.hilbrand-nawijn.nl/c_fotoboek1b.asp . Dan begrijpt u waarschijnlijk wel wat ik bedoel.
In afwachting van de serie 2 be.
Met vriendelijke groet,
Hans van Leuven
p.s let u alstublieft niet op het mailadres, ik lig in de clinch met mijn provider en gebruik tot die tijd dit e-mail adres.
Puur toevalquote:
Als ik weet wat het is dan heb ik het waarschijnlijk niet. Wat is hetquote:Op dinsdag 21 februari 2006 20:50 schreef Floripas het volgende:
Heb jij fibromyalgie?
Iets dat die andere, arme Hans van Leuven heeft.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 20:50 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
Als ik weet wat het is dan heb ik het waarschijnlijk niet. Wat is het
O, het is echt puur toeval dat ik op die naam kwam, het is zeg maar zoiets als Peter Berendsquote:Op dinsdag 21 februari 2006 20:51 schreef Floripas het volgende:
[..]
Iets dat die andere, arme Hans van Leuven heeft.
Te laat, ik heb al een beeld van jou gevormd door bovenstaande gegevens.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 20:53 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
O, het is echt puur toeval dat ik op die naam kwam, het is zeg maar zoiets als Peter Berends
Zo'n engerd. Nou, zolang het maar bij jouw fantasie blijftquote:Op dinsdag 21 februari 2006 20:54 schreef Floripas het volgende:
[..]
Te laat, ik heb al een beeld van jou gevormd door bovenstaande gegevens.
Hm....quote:Op dinsdag 21 februari 2006 20:55 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
Zo'n engerd. Nou, zolang het maar bij jouw fantasie blijft![]()
Zijn er nog meer mensen die gelijk aan grote meren en zeiljachten moeten denken bij het lezen van dit stukje?quote:Baby van zeven kilo geboren
In een ziekenhuis in de Spaanse hoofdstad Madrid is vandaag een zeven kilo wegende baby ter wereld gebracht. Een woordvoerder van het ziekenhuis melde dat dit de afgelopen 40 jaar niet is gebeurd. Rosario, de 38-jarige Colombiaanse moeder van de baby, heeft een genetische afwijking die kan leiden tot het baren van grote baby's. Rosario's eerste dochter woog ook maar liefst vijf kilo
Belachelijk dat dit niet is aangepakt destijds!quote:Op zondag 5 december 2004 17:49 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Kan die NH een ban krijgen a.u.b. ?
Wie is NH?quote:Op dinsdag 21 februari 2006 21:38 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Belachelijk dat dit niet is aangepakt destijds!
Oude feedbacktopics blijven leuk om na te lezen.
inderdaad, ze is heel aardig. Ik heb haar bij het Europa Nee feestje nog gezien..quote:Op dinsdag 21 februari 2006 21:41 schreef Floripas het volgende:
Fucking geenstijl
http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/012568.html#comments
Zij heeft een hersentumor gehad!
Wat een honden.
Ze is een goeie vriendin. Er zit geen greintje luiheid of graaizucht in haar.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 21:43 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
inderdaad, ze is heel aardig. Ik heb haar bij het Europa Nee feestje nog gezien..
NightH4wk, bekend van zijn inbraak in de crewfora via een aantal crewaccounts.quote:
Och, die, dat VVD-flirtje, daar heb ik per ongeluk een keer mee geMSNd.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 21:45 schreef Sidekick het volgende:
[..]
NightH4wk, bekend van zijn inbraak in de crewfora via een aantal crewaccounts.
Yip... Aaah had allang een trap onder zijn kont moeten hebben.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 21:38 schreef Sidekick het volgende:
Belachelijk dat dit niet is aangepakt destijds!
Nostalgie he ?quote:Oude feedbacktopics blijven leuk om na te lezen.
VVD?quote:Op dinsdag 21 februari 2006 21:46 schreef Floripas het volgende:
[..]
Och, die, dat VVD-flirtje, daar heb ik per ongeluk een keer mee geMSNd.
Je zit vol verrassingen he ?quote:Op dinsdag 21 februari 2006 21:46 schreef Floripas het volgende:
[..]
Och, die, dat VVD-flirtje, daar heb ik per ongeluk een keer mee geMSNd.
Juridische stappen zijn onmogelijk, he? Nee, dat zou ze zelf waarschijnlijk ook niet willen. Ik vind het zo lullig voor haar.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 21:43 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
inderdaad, ze is heel aardig. Ik heb haar bij het Europa Nee feestje nog gezien..
Nah.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 21:48 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
VVD?
Ik dacht dat ie meer linksig was?
is NightH4wk al zo oud dan? Ik dacht ooit dat het drwolfenstein was.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 21:51 schreef Floripas het volgende:
[..]
Ik? Wellicht.
We hebben hetr hier over een jaar geleden, toen ik nog niet was geregistreerd.
Oh, dan heb ik dus met Wolfje geflirt.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 21:52 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
is NightH4wk al zo oud dan? Ik dacht ooit dat het drwolfenstein was.
Kan ook dat ik ineens radicaalquote:
Wolfje is je type niet, tenzij je een EO-afkomst hebt en droomt over atoombommen gooien op het midden-oostenquote:Op dinsdag 21 februari 2006 21:53 schreef Floripas het volgende:
Oh, dan heb ik dus met Wolfje geflirt.
Hij hing in een paleis van de Spaanse koning. Maar via google kan ik er zo niets over vindenquote:Op dinsdag 21 februari 2006 19:54 schreef Floripas het volgende:
[..]
Christelijke kaarten zijn naar het Oosten (Jeruzalem) georienteerd (hence the word, orient)
Islamitische kaarten zijn naar het zuiden georienteerd.
Dan was het dus waarschijnlijk een islamitische kaart?
Dat klinkt als een logisch verband. Maar het is niets geworden?quote:Op dinsdag 21 februari 2006 21:53 schreef Floripas het volgende:
[..]
Oh, dan heb ik dus met Wolfje geflirt.
Ik had hem per ongeluk toegevoegd. Dat had te maken met een Servische guerillista, de Nigeriaanse mafia en een hitsige cyberaffaire.
Dat was Nighthawk ook niet.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 21:55 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Wolfje is je type niet, tenzij je een EO-afkomst hebt en droomt over atoombommen gooien op het midden-oosten
Natuurlijk niet. Het flirtgedeelte kwam niet van mij.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 22:02 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
Dat klinkt als een logisch verband. Maar het is niets geworden?
Wat ben je toch een oud wijf.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 22:06 schreef Tafkahs het volgende:
Waar is Johan om de pijnlijke stiltes op te vullen trouwens?
Is dat zo Duke-je?quote:Op dinsdag 21 februari 2006 22:00 schreef du_ke het volgende:
NH is net als wolfke een puber overigens.
dank jequote:Op dinsdag 21 februari 2006 22:08 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Wat ben je toch een oud wijf.
Yep beiden een jaar of 18 en het ouderlijk huis nog lang niet ontgroeid. Waarbij het bij wolje nog wat duidelijker is idd.quote:
Bullshit. Erwin smokkelde al bier toen jij bomen nog eng vond.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 22:15 schreef du_ke het volgende:
[..]
Yep beiden een jaar of 18 en het ouderlijk huis nog lang niet ontgroeid. Waarbij het bij wolje nog wat duidelijker is idd.
Jij, met je baarmoeder.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 22:18 schreef Floripas het volgende:
Jij, met je avatar.
Bier smokkelen als het ook te koop isquote:Op dinsdag 21 februari 2006 22:16 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Bullshit. Erwin smokkelde al bier toen jij bomen nog eng vond.
Huh, heb jij de weken nog niet ingedeeld ?quote:Op dinsdag 21 februari 2006 22:17 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Wat is dit nu weer voor uitdrukking?
quote:Op dinsdag 21 februari 2006 22:16 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Bullshit. Erwin smokkelde al bier toen jij bomen nog eng vond.
Je bedoelt dus gewoon: ''wat een suffe dag'', of desnoods; wat een off day. Bespaar me dat steenkolen-Engels.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 22:20 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
Huh, heb jij de weken nog niet ingedeeld ?
D-day, dinsdag, maandag had je vanalles te vertellen, dinsdag valt precies tussen afsluiting van het weekend en het midden van de week. De saaiste dag van de week.
Nee, het is een absoluut gegeven. D-day is een fenomeen.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 22:20 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Je bedoelt dus gewoon: ''wat een suffe dag'', of desnoods; wat een off day. Bespaar me dat steenkolen-Engels.
Heb je mussen doodgeschoten? Anders is het geen D-Day.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 22:21 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
Nee, het is een absoluut gegeven. D-day is een fenomeen.
Kijk naar jezelf.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 22:22 schreef Floripas het volgende:
Hij is zo hárig.
Ah, je kent het dus wel?quote:Op dinsdag 21 februari 2006 22:22 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Heb je mussen doodgeschoten? Anders is het geen D-Day.
Ik wou net zeggen..quote:
Ik doel op Domino D-Day. Er is overigens ook een historische Dolle Dinsdag, trek je er aan op.quote:
Pneave, I'm Buhwead and I'm shot..quote:Op dinsdag 21 februari 2006 22:25 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Ik doel op Domino D-Day. Er is overigens ook een historische Dolle Dinsdag, trek je er aan op.
Nee, breezersletje.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 22:25 schreef Sickie het volgende:
Mensen does liev ensooo
quote:Op dinsdag 21 februari 2006 22:29 schreef Tafkahs het volgende:
bij kinderen die eigenlijk alleen maar geinteresseerd waren in het waarom hun spullen aan de kant geschoven waren..
Ja toch? Moeten ze het ineens eens zijn met het feit dat lokale politici zich wel of niet bekommeren om jongeren voor de verkiezingen van gemeenteraden. Duhhh. Alsof je ze uberhaupt ooit gezien hebt ...quote:
quote:Op dinsdag 21 februari 2006 22:32 schreef George-Butters het volgende:
Floripas is een lekker wijf. Niet beneden een acht, meer richting tien
Precies. Het betaalt niet eens.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 22:29 schreef Tafkahs het volgende:
En gelijk hebben ze. Wie zit er nou te wachten op een verhaal van avondmavo-moeders en gepensioneerde anderslijsttrekkers als je 16 bent![]()
Op zich vind ik het wel een aardig concept, mits je de vrijheid en de juiste sturing binnen de context hebt. Bij lowlands zal het niet werken, maar bij bijvoorbeeld de uitmarkt was het best aardig om een debatje te zien tussen commerciele radiomakers en 'vrije' muziekmakersquote:Op dinsdag 21 februari 2006 22:31 schreef Johan_de_With het volgende:
Dat hele Coolpolitics is een gedrocht. Rappende burgemeesters, rap-debatten, Balkenende die wekelijks die twee dozen ontving...
Jij kan zo jongerenwerker wordenquote:Op dinsdag 21 februari 2006 22:33 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Precies. Het betaalt niet eens.
Censuur is not done.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 22:39 schreef Yildiz het volgende:
Weet je wat ik zo belachelijk voorspelbaar vind worden aan de wereld?
De snelheid van onze hypocrysie. Echt.
Nog maar een paar dagen geleden was er die Deense spotprentrel, die nog steeds gaande is eigenlijk. En iedereen zegt maar het moet kunnen, onder vrijheid van meningsuiting. De redacteur heeft het zelfs geplaatst omdat ie bang was voor teveel zelfcensuur.
De tekeningen mogen van mij echt wel hoor, ik vind er geen bal aan, ik wordt er niet warm of koud van, van mij mag het.
En een paar weken later, komt die film 'de vallei van de wolven' ofzo, uit Turkije zetten, duurste film ooit daaro gemaakt, ergens niet helemaal politiek correct en de halve westerse wereld heeft het alweer over een verbod.
Die films mogen van mij echt wel hoor, ik vind er geen bal aan, ik wordt er niet warm of koud van, van mij mag het.
En nu ik het laatste gezegd heb, ben ik zeker ineens de landverrader? Zo hypocriet, zo voorspelbaar, zo jammer.
quote:Op dinsdag 21 februari 2006 22:39 schreef Yildiz het volgende:
Weet je wat ik zo belachelijk voorspelbaar vind worden aan de wereld?
De snelheid van onze hypocrysie. Echt.
Nog maar een paar dagen geleden was er die Deense spotprentrel, die nog steeds gaande is eigenlijk. En iedereen zegt maar het moet kunnen, onder vrijheid van meningsuiting. De redacteur heeft het zelfs geplaatst omdat ie bang was voor teveel zelfcensuur.
De tekeningen mogen van mij echt wel hoor, ik vind er geen bal aan, ik wordt er niet warm of koud van, van mij mag het.
En een paar weken later, komt die film 'de vallei van de wolven' ofzo, uit Turkije zetten, duurste film ooit daaro gemaakt, ergens niet helemaal politiek correct en de halve westerse wereld heeft het alweer over een verbod.
Die films mogen van mij echt wel hoor, ik vind er geen bal aan, ik wordt er niet warm of koud van, van mij mag het.
En nu ik het laatste gezegd heb, ben ik zeker ineens de landverrader? Zo hypocriet, zo voorspelbaar, zo jammer.
Daar denken hier mensen anders over, ik vind censuur ook not done trouwens.quote:
zie je wel, d-dayquote:
Ik versta er geen bal van.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 22:51 schreef DionysuZ het volgende:
La revolución no se lleva en los labios para vivir de ella
se lleva en el corazón para morir por ella!
quote:Op dinsdag 21 februari 2006 22:58 schreef Floripas het volgende:
[..]
Het is beter te sterven voor de revolutie dan haar slechts op de lippen te dragen.
Wat ik net zei. Belachelijk voorspelbaar.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 23:08 schreef sizzler het volgende:
Drie jaar de cel in voor het ontkennen van de holocaust. Dat staat wel erg haaks op de vreiheid van meningsuiting waar we de moslimwereld zo op hebben gewezen tijdens de spotprenthype.
god zal de zielen van de kinderen vereeuwigen die de bommen en de napalm vernietigen?quote:Op dinsdag 21 februari 2006 23:10 schreef Floripas het volgende:
[..]
Ja.
Dios que eternizará las almas de los niños, que destrozarán las bombas y el Napalm
Welke elementen mis je precies? Het feitelijk onderbouwde afbreken versus het vernietigen van schertsen ?quote:Op dinsdag 21 februari 2006 23:08 schreef sizzler het volgende:
Drie jaar de cel in voor het ontkennen van de holocaust. Dat staat wel erg haaks op de vreiheid van meningsuiting waar we de moslimwereld zo op hebben gewezen tijdens de spotprenthype.
Ik mis de consistentie in het gehele verhaal.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 23:14 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
Welke elementen mis je precies? Het feitelijk onderbouwde afbreken versus het vernietigen van schertsen ?
God, die de de zielen zielen van de kinderen, die vernietigd worden door bommen en napalm, eeuwig zal maken.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 23:11 schreef DionysuZ het volgende:
[..]
god zal de zielen van de kinderen vereeuwigen die de bommen en de napalm vernietigen?
Je weet niet wat feit en wat fictie is ?quote:Op dinsdag 21 februari 2006 23:16 schreef sizzler het volgende:
[..]
Ik mis de consistentie in het gehele verhaal.
mijn spaans heeft nog wat bijschaven nodigquote:Op dinsdag 21 februari 2006 23:18 schreef Floripas het volgende:
[..]
God, die de de zielen zielen van de kinderen, die vernietigd worden door bommen en napalm, eeuwig zal maken.
![]()
En geen CNN deze keer : Amerikaanse plannen voor oorlog op internet onthuldquote:03-02-2006 : Iran and the jaws of a trap
Bron : Asian Times
By Paul Levian
Speaking Freely is an Asia Times Online feature that allows guest writers to have their say. Please click here if you are interested in contributing.
Judging from the rather frantic behind-the-scenes efforts of Russia and China in Iran, they seem to appreciate that the Iranian leadership is in for a big and probably deadly surprise. The Bush administration has not only handled its Iran dossier much more skillfully than Iraq, but also managed to set up Iran for a war it can neither win nor fight to a draw.
If the Iranian leaders think they can deter an attack because the
US is bogged down in Iraq they are already between the jaws of a well-set trap. Though a Western war against Iran will be a big geopolitical defeat for Russia and China, they cannot but resign themselves to this outcome if they are unable to convince the Iranians to accept the Russian proposal - ie uranium enrichment in Russia.
The Russians saw the writing on the wall when France, Germany and Britain began to march in lockstep with the United States. In particular, the widely but wrongly discounted nuclear belligerence of President Jacques Chirac last month implied that France was ready to accept the US use of nuclear weapons in a war against Iran if they saw fit to do so.
The Iranian leadership's obvious confidence in its ability to deter the US, Britain and Israel seems to rest on mainly four assumptions. Iran is militarily much stronger than Iraq, much larger, its terrain more difficult, its society more cohesive - thus more difficult to defeat, to occupy and to pacify. In addition, President Mahmud Ahmadinejad seems to take particular comfort from the widely anticipated wave of popular outrage and anti-Western attacks in the wider Middle East if Iran should be attacked.
Moreover, the economic costs of a war against Iran in terms of the price of oil and the interruption of the Iranian supply would propel the world economy into a tailspin. And finally, Iranian leaders seem to accept at face value the US moans over its overstretched military forces and the demoralization of US forces in Iraq.
Certainly, Iranian misconceptions are helped mightily by the defeatism of the Western debate about such a war. "No good options" has become something like the consensus view: an airborne and special forces "surgical strike" (as well as a massive attack) against the Iranian nuclear industry and military targets could at best delay its nuclear program and will be followed by retaliation in Iraq, Lebanon etc; a ground attack is out of the question because most of deployable US ground forces are desperately busy in Iraq.
If such things could be planned, one might be persuaded to consider this debate as an aspect of strategic deception. In fact, the US and British forces in Iraq and in the Persian Gulf as well as the forces in Afghanistan are quite able to redeploy on short notice, for example during the days of an initial air campaign against Iran for large-scale operations against the remaining Iranian forces and can be reinforced during the war. The US military infrastructure at the borders of Iran has a very substantial capability to deal with surge requirements.
The somewhat standard scenario for this war - as indicated by Chinese and Russian war games - has the following features:
An initial Israeli air attack against some Iranian nuclear targets, command and control targets and Shahab missile sites. Iran retaliates with its remaining missiles, tries to close the Gulf, attacks US naval assets and American and British forces in Iraq. If Iranian missiles have chemical warheads (in fact or presumed), the US will immediately use nuclear weapons to destroy the Iranian military and industrial infrastructure. If not, an air campaign of up to two weeks will prepare the ground campaign for the occupation of the Iranian oil and gas fields.
Mass mobilization in Iraq against US-British forces will be at most a nuisance - easily suppressed by the ruthless employment of massive firepower. And Israel will use the opportunity to deal with Syria and South Lebanon, and possibly with its Palestinian problem.
The character of this war will be completely different from the Iraq war. No show-casing of democracy, no "nation-building", no journalists, no Red Cross - but the kind of war the United States would have fought in North Vietnam if it had not had to reckon with the Soviet Union and China.
Paul Levian is a former German intelligence officer.
(Copyright 2006 Paul Levian.)
Paul Levian is a former German intelligence officer.
Mijne ookquote:Op dinsdag 21 februari 2006 23:20 schreef DionysuZ het volgende:
[..]
mijn spaans heeft nog wat bijschaven nodig
Ik wel, maar laten we iedereen fijn zijn eigen waanbeelden er op nahouden. Meningen die gebaseerd zijn op onjuiste feiten komen zo vaak voor. Sterker nog: Bush is er een oorlog mee begonnen. Waarom zou je dan alleen díe onjuist gevormde mening strafbaar maken?quote:Op dinsdag 21 februari 2006 23:18 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
Je weet niet wat feit en wat fictie is ?
Nou, Helft Nederlanders schaamt zich voor Balkenendequote:Op dinsdag 21 februari 2006 23:23 schreef sizzler het volgende:
[..]
Ik wel, maar laten we iedereen fijn zijn eigen waanbeelden er op nahouden. Meningen die gebaseerd zijn op onjuiste feiten komen zo vaak voor. Sterker nog: Bush is er een oorlog mee begonnen. Waarom zou je dan alleen díe onjuist gevormde mening strafbaar maken?
Jij bent zeker zo'n Moslim?quote:Op dinsdag 21 februari 2006 23:08 schreef sizzler het volgende:
vreiheid
Hoe lang ben jij?quote:Op dinsdag 21 februari 2006 23:24 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
Nou, Helft Nederlanders schaamt zich voor Balkenende
Naïeve onrealistische pacifist.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 23:26 schreef Yildiz het volgende:
Als het even kan, kindertjes van de wereld, geen atoombommetje. Dankuwel.
hmm? Wat wil je van me?quote:
Niks, zolang die roze bril niet afgezet wordt.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 23:29 schreef DionysuZ het volgende:
wat is er mis met pacifisme?
Ik hoopte eigenlijk dat het uit zou sterven. Kom jij ermee.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 23:29 schreef Johan_de_With het volgende:
Is er trouwens ooit iemand naar de rechter gelopen omdat hij aanstoot nam aan het woord ''geitenneukers?'' Nee? Dan weten wij dus niet of het gebillijkt wordt.
Is Kees Koning dan zo geweldig ?!quote:Op dinsdag 21 februari 2006 23:29 schreef DionysuZ het volgende:
wat is er mis met pacifisme?
Zonder resultaatgericht te denken?quote:
[boudewijndegroot]Tenzij alle soldaten ter wereld die roze bril op kunnen zetten. [/boudewijndegroot]quote:Op dinsdag 21 februari 2006 23:30 schreef Sickie het volgende:
[..]
Niks, zolang die roze bril niet afgezet wordt.
Okee, okee, okee.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 23:31 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
Zonder resultaatgericht te denken?
quote:Op dinsdag 21 februari 2006 23:31 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Is Kees Koning dan zo geweldig ?!
Beswel.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 23:31 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Is Kees Koning dan zo geweldig ?!
Ik ben Che nietquote:Op dinsdag 21 februari 2006 23:32 schreef Floripas het volgende:
[..]
Okee, okee, okee.
Che was een klein mannetje. Ben jij lang?
Een soldaat is gereedschap, meer niet.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 23:31 schreef Floripas het volgende:
[..]
[boudewijndegroot]Tenzij alle soldaten ter wereld die roze bril op kunnen zetten. [/boudewijndegroot]
Jammer genoeg is dat wel waar het op neer komt. Een idealisme hoeft natuurlijk niet fout te zijn. Maar geloof niet in een wereld waar iedereen en alles vredig is. Iedereen is smerig, niet alleen de ene, niet alleen de ander. Allemaal, even erg, al tientallen jaren, zo niet, honderden jaren.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 23:30 schreef Sickie het volgende:
[..]
Niks, zolang die roze bril niet afgezet wordt.
Tenzij je me een interessant offer voor een ijkenhouten lijkkist doet, zie ik niet in waarom ik jou zou vertellen hoe lang ik benquote:
niet te negatief denken ejquote:Op dinsdag 21 februari 2006 23:36 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Jammer genoeg is dat wel waar het op neer komt. Een idealisme hoeft natuurlijk niet fout te zijn. Maar geloof niet in een wereld waar iedereen en alles vredig is. Iedereen is smerig, niet alleen de ene, niet alleen de ander. Allemaal, even erg, al tientallen jaren, zo niet, honderden jaren.
En we zijn geen klap opgeschoten. Ja we hebben mensenrechten, ja arbeidsomstandigheden zijn flink verbeterd, ja men heeft consumentenelectronica.
Maar, ja men heeft nog steeds corruptie, fraude, buigen van waarheden, et cetera.
Al zijn we historisch gezien, en filosofisch gezien, misschien vrij goed bezig met het behandelen van de gemiddelde mens, de hypocriete inzicht viert naar mijn idee hoogtijdagen. Al mag je natuurlijk wel in een vredige wereld geloven, alleen zal je vroeg of laat heel hard je neus stoten.
Okee, ijkenhout voor jou.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 23:36 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
Tenzij je me een interessant offer voor een ijkenhouten lijkkist doet, zie ik niet in waarom ik jou zou vertellen hoe lang ik ben
Mensen blijven mensen. Daarom geloof ik ook niet in pacifisme.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 23:36 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Jammer genoeg is dat wel waar het op neer komt. Een idealisme hoeft natuurlijk niet fout te zijn. Maar geloof niet in een wereld waar iedereen en alles vredig is. Iedereen is smerig, niet alleen de ene, niet alleen de ander. Allemaal, even erg, al tientallen jaren, zo niet, honderden jaren.
En we zijn geen klap opgeschoten. Ja we hebben mensenrechten, ja arbeidsomstandigheden zijn flink verbeterd, ja men heeft consumentenelectronica.
Maar, ja men heeft nog steeds corruptie, fraude, buigen van waarheden, et cetera.
Al zijn we historisch gezien, en filosofisch gezien, misschien vrij goed bezig met het behandelen van de gemiddelde mens, de hypocriete inzicht viert naar mijn idee hoogtijdagen. Het wijzen naar elkaar is haast gewoonte geworden... Al mag je natuurlijk wel in een vredige wereld geloven, alleen zal je vroeg of laat heel hard je neus stoten.
Ik ben heel erg positief.quote:
de wereld is hard. laat je er niet door meeslepen. 9/10 van alle nieuwsberichten is propagandaquote:Op dinsdag 21 februari 2006 23:42 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Ik ben heel erg positief.Al heb ik ook héél hard mijn neus gestoten door zo positief te zijn. Zie het niveau van hypocriete inzichten eens, een ADO-er wordt overgoten met benzine, je ziet t op pagina 5. Een arabier doet hetzelfde in Parijs, voorpagina.
1800 mensen gaan dood door een modderstroom, amper voorpaginanieuws, 5 mensen sterven door een 'cartoonrel', voorpagina.
Elke dag, elke week, elke maand. Sorry, maar ik neem het allemaal met een korreltje zout, die media aandacht, en daarmee het gros van de media.
quote:Op dinsdag 21 februari 2006 23:42 schreef Floripas het volgende:
Ik ga zo weer weg, jongens.
Nah, het is niet van belang. Ik ben sowieso langer dan Sidekick, maar die is maar 1.50 natuurlijkquote:
Doe ik ook niet, ik ga niet schuimbekken schreeuwen met termen als 'zie je nou! die rare cultuur! laten we bommen gooien!' als ik lees dat een pakistaan iemands benen heeft afgehakt. Ik weet ook dat maar een paar kilometer verder hetzelfde ook wel eens gebeurd is. Alleen dan onder de titel familiedrama, op pagina 15. Nieuws is nooit objectief, de vorm en welk nieuws naar buiten gebracht wordt, en in welke mate, is al een sterke mening.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 23:42 schreef DionysuZ het volgende:
[..]
de wereld is hard. laat je er niet door meeslepen. 9/10 van alle nieuwsberichten is propaganda
Hoe kort ben jij dan?quote:Op dinsdag 21 februari 2006 23:41 schreef DionysuZ het volgende:
Tafkahsdenk maar zo, de lengte van je persoon staat niet in relatie tot de lengte van je jongeheer
ik ben 1.74mquote:
Precies, mensen blijven mensen. Met macht denkt men dat men een half-god is en alles kan doen. En soms lukt het ze nog ook. Overal. Niet in 1 of andere cultuur, overal. Dat is namelijk volkomen natuurlijk.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 23:41 schreef Sickie het volgende:
[..]
Mensen blijven mensen. Daarom geloof ik ook niet in pacifisme.
In het prachtige Budel (quote:Op dinsdag 21 februari 2006 23:29 schreef Johan_de_With het volgende:
Is er trouwens ooit iemand naar de rechter gelopen omdat hij aanstoot nam aan het woord ''geitenneukers?'' Nee? Dan weten wij dus niet of het gebillijkt wordt.
Hey doe mij er ook es 1!quote:Op dinsdag 21 februari 2006 23:46 schreef Floripas het volgende:
[..]
![]()
Ik moet nog even een biertje halen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |