abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 21 februari 2006 @ 11:39:16 #101
27619 victorinox
Big, fuck-off shiny ones
pi_35321167
quote:
Op dinsdag 21 februari 2006 11:04 schreef Dwaashaas het volgende:

[..]

Dan is er toch niet echt een probleem lijkt me ? In WW2 films worden ook Duitse dokters (Mengele o.a.) en dergelijke 'gebruikt' om aan te geven hoe iets was. Hoewel dat (voor zover bekend) op waarheid gebaseerd is hoor je daar ook niemand over. Ja, dat het allemaal zo erg was toentertijd.
Een Duitser hoort bij WW2, bij de oorlog in Irak denkt ik niet direkt aan Joden.
The thoughts of others screech at them like the forced laughs of a billion art house movie patrons.
IMDb Vote History
  dinsdag 21 februari 2006 @ 11:40:23 #102
131456 Klummie
Sterker door Strijd
pi_35321202
Ach het merendeel van het bioscooppubliek denkt dat de film echt is, dat zegt al genoeg. Of denken er hier ook mensen dat Guns of Navarone ook echt gebeurd is ?:P

Ter aanvulling: van mij mag die film gewoon vertoond worden hoor, ze stigmatiseren alleen zichzelf maar met het opvoeren van die duivelse joodse arts.

[ Bericht 33% gewijzigd door Klummie op 21-02-2006 11:56:46 ]
pi_35321538
Overigens, ik vind dat de film gewoon vertoond moet worden ....
Juist omdat er nu veel mensen wel een oordeel hebben, maar dat enkel doen op 'van horen zeggen' .....

Dat is precies de kritiek die men ook had op de Moslims die tekeer gingen tegen de deense cartoons, die ze nooit gezien hadden ...
Juist een verbod versterkt vaker verkeerde en paniekerige ideeen die mensen over zoiets hebben....

Overigens denk ik wel dat er wel kritisch gekeken moet worden naar mogelijk volks-hetserige elementen of scenes: met mogelijk bedreigingen tegen bevolkingsgroepen .... zulke zaken zijn gewoon niet toegestaan volgens de wet en daarop zou wel ingegrepen kunnen worden ...
maar dat er een herkenbaar joodse gemenerik in voorkomt, is dat volgens mij _nog_ niet, dat is een bekend gegeven van ook de westerse film, waar gemerikken ook vaak herkenbare rassenkenmerken hebben

Maar daarbij moet het gewoon mogelijk zijn eventuele scenes waarin dat werkelijk het geval is, uit de film te knippen en een gecensureerde versie dan wel toe te staan (ik geloof niet zo erg in een beroep op 'kunstenaarsvrijheid als het om volkshetserij en belediging en discriminatie gaat)
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
  dinsdag 21 februari 2006 @ 11:59:29 #104
27619 victorinox
Big, fuck-off shiny ones
pi_35321837
quote:
Op dinsdag 21 februari 2006 11:49 schreef RM-rf het volgende:

Overigens denk ik wel dat er wel kritisch gekeken moet worden naar mogelijk volks-hetserige elementen of scenes: met mogelijk bedreigingen tegen bevolkingsgroepen .... zulke zaken zijn gewoon niet toegestaan volgens de wet en daarop zou wel ingegrepen kunnen worden ...
Dit soort scenes komen er dan ook niet voor.
Er zitten ook goede Amerikaanse soldaten in deze film.
En een Amerikaanse journalist wordt door de sjeik behoed voor onthoofding.
The thoughts of others screech at them like the forced laughs of a billion art house movie patrons.
IMDb Vote History
pi_35321986
quote:
Op dinsdag 21 februari 2006 11:39 schreef victorinox het volgende:

Een Duitser hoort bij WW2, bij de oorlog in Irak denkt ik niet direkt aan Joden.
Aah, inderdaad.

Maar om dan een ander voorbeeld te noemen, in de typische Amerikaanse Hollywood-film zijn vaak de Russen\Arabieren de bad-asses. Daar kraait geen haan naar, behalve de makers van deze Turkse film. Zij doen het in principe op de dezelfde wijze met de Amerikanen en de Joden. Niks mis mee wat mij betreft.

1 opvallend verschil moet ik even noemen, en dat is geweld. Die Stoiber is van mening dat die film niet door de beugel kan en that's it. De Moslims (uiteraard niet allemaal) waren van mening dat de spotprenten (en homo-parade's in andere landen) niet door de beugel kunnen en roepen op tot geweld. Dát is dan weer jammer. Daarom vind ik het goed dat er Moslims zijn die hun mening en ongenoegen d.m.v. zo'n film ventileren. Liever 100en van zulke films dat 1 fikse rel.
  dinsdag 21 februari 2006 @ 13:01:01 #106
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_35323902
wat een bijdehand ende hypocriet gelul

in bijna alle amerikaanse films is de bad guy een rus of een arabier.
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
  dinsdag 21 februari 2006 @ 13:03:09 #107
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_35323961
quote:
Op dinsdag 21 februari 2006 13:01 schreef BaajGuardian het volgende:

of een duitser/nederlander/italiaan/ier/etc etc.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
  dinsdag 21 februari 2006 @ 13:12:37 #108
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_35324251
ik zeg het hoe het is, in *bijna alle amerikaanse films* is de bad guy een rus of arabier.
zoek het maar na.
vooral gekke professoren en martelaren zijn zowat altijd arabier/syrier of rus
evil henchmen hetzelfde
de held is altijd een vierkante kin amerikaan, althans de laatste tijd zie je steeds meer mannen met een vrouwelijke kaaklijn, zal wel de vernichtering zijn om het geweld schatteriger te laten overkomen.
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
  dinsdag 21 februari 2006 @ 13:17:53 #109
27619 victorinox
Big, fuck-off shiny ones
pi_35324449
quote:
Op dinsdag 21 februari 2006 13:12 schreef BaajGuardian het volgende:
ik zeg het hoe het is, in *bijna alle amerikaanse films* is de bad guy een rus of arabier.
De meeste slechterikken zijn Amerikanen hoor...
IMDb Vote History
  dinsdag 21 februari 2006 @ 13:20:49 #110
131456 Klummie
Sterker door Strijd
pi_35324559
Baaj, ik heb nog een filmtip voor je voor vanavond.

Conspiracy Theory (20:30 - 22:30, SBS 6)

Echt een film voor jou
  dinsdag 21 februari 2006 @ 13:21:27 #111
136 V.
Like tears in rain...
pi_35324577
quote:
Op zondag 19 februari 2006 11:50 schreef Knarf het volgende:
Rambo, True Lies, The Peacemaker, enz, enz ook maar verbieden?
Ik vond The Peacemaker nog betrekkelijk genuanceerd in zijn genre.

Maar inderdaad, True Lies, Executive Decision (Rambo III ging toen nog over de lieve Afghanen (compleet met Bin Laden lookalike) en de stoute Russen) etcetera.

Zie in dit licht ook The Daily Show met Jon Stewart even. Filmpje dat deels hierover gaat is 'Use The Force'

V.
Ja inderdaad, V. ja.
pi_35326793
quote:
Op dinsdag 21 februari 2006 11:40 schreef Klummie het volgende:
Ach het merendeel van het bioscooppubliek denkt dat de film echt is, dat zegt al genoeg. Of denken er hier ook mensen dat Guns of Navarone ook echt gebeurd is ?:P
LOL, idd (based on true stories )
  dinsdag 21 februari 2006 @ 14:30:26 #113
72039 Pappie_Culo
Spelen is leuk
pi_35327139
quote:
Op maandag 20 februari 2006 15:06 schreef Pracissor het volgende:

[..]

Ik zie niet in wat het feit dat Turkije een seculier moslim land is te maken heeft met mijn post.
Ook betwist ik nergens hun recht op een bepaalde visie, wel is het zo dat wij niet moeten denken dat zij wel dezelfde normen, waarden en opinie hebben als wij in het Westen.
Nee, en zo zie je dat wel meer binnen de EU.
quote:
Daarom zit jij ook niet in onze regering.
Nee, heb ik net effe te veel ruggegraat voor helaas...
Dance into the fire, to fatal sounds of broken dreams...
pi_35327659
quote:
Op dinsdag 21 februari 2006 13:01 schreef BaajGuardian het volgende:

dinsdag 21 februari 2006 @ 15:04:57 #115
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_35328490
quote:
Op dinsdag 21 februari 2006 13:21 schreef Verbal het volgende:

[..]

Ik vond The Peacemaker nog betrekkelijk genuanceerd in zijn genre.

Maar inderdaad, True Lies, Executive Decision (Rambo III ging toen nog over de lieve Afghanen (compleet met Bin Laden lookalike) en de stoute Russen) etcetera.

Zie in dit licht ook The Daily Show met Jon Stewart even. Filmpje dat deels hierover gaat is 'Use The Force'

V.
Goede relativatie ja.
Bovenstaande tekst = C C 3.0 NL BY-NC-ND - quotes inkorten uitgezonderd.
  dinsdag 21 februari 2006 @ 16:11:00 #116
136 V.
Like tears in rain...
pi_35331128
quote:
Op dinsdag 21 februari 2006 11:40 schreef Klummie het volgende:
Niet?

V.
Ja inderdaad, V. ja.
pi_35335753
Ach, Kurtlar Vadisi Irak, dat kun je alleen maar begrijpen als je je verdiept in het nationale Calimero-complex waar de Turken zich regelmatig aan overgeven. Op de een of andere manier denken veel Turken dat iedereen het op ze gemunt heeft en dat ze alleen staan tegenover de grote boze buitenwereld. En daar speelt dan zo'n filmmaker op in door een film te maken waar een Turkse held helemaal te blits de eer van Turkije oppoetst.

En laten we wel wezen, deze film is gemaakt voor een publiek waarvoor het lezen van een krant met ander nieuws dan voetbal op de pagina's al een staaltje van overdreven intellectualisme is.

Ik ben net terug uit Istanbul, maar ben daar niet naar deze film gegaan (wel naar Jarhead- wel een goede film) maar ik kan me precies voorstellen hoe het dan gegaan was; na afloop was er dan aan mij, de buitenlander gevraagd hoe IK (als vertegenwoordiger van alle buitenlanders in Europa en de VS) de film had gevonden.
  dinsdag 21 februari 2006 @ 18:00:06 #118
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_35335868
quote:
Op dinsdag 21 februari 2006 17:58 schreef HiZ het volgende:
Ach, Kurtlar Vadisi Irak, dat kun je alleen maar begrijpen als je je verdiept in het nationale Calimero-complex waar de Turken zich regelmatig aan overgeven. Op de een of andere manier denken veel Turken dat iedereen het op ze gemunt heeft en dat ze alleen staan tegenover de grote boze buitenwereld. En daar speelt dan zo'n filmmaker op in door een film te maken waar een Turkse held helemaal te blits de eer van Turkije oppoetst.

En laten we wel wezen, deze film is gemaakt voor een publiek waarvoor het lezen van een krant met ander nieuws dan voetbal op de pagina's al een staaltje van overdreven intellectualisme is.
precies. laat ze lekker. propaganda is niks nieuws in bioskoopzalen ten tijde van oorlog

(ik mis alleen het duidelijk uitgesproken signaal)
pi_35335996
quote:
Op dinsdag 21 februari 2006 18:00 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

precies. laat ze lekker. propaganda is niks nieuws in bioskoopzalen ten tijde van oorlog

(ik mis alleen het duidelijk uitgesproken signaal)
In mijn aanvulling kon je zien: het gaat er uiteindelijk vooral over wat wij ervan vinden. Dus gewoon stoer doen, maar wel kijken of mammie het allemaal wel in de gaten houdt.
  dinsdag 21 februari 2006 @ 18:07:39 #120
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_35336208
quote:
Op dinsdag 21 februari 2006 18:02 schreef HiZ het volgende:

[..]

In mijn aanvulling kon je zien: het gaat er uiteindelijk vooral over wat wij ervan vinden. Dus gewoon stoer doen, maar wel kijken of mammie het allemaal wel in de gaten houdt.
ik vind het zelf ook wel tekenend dat mein kampf zo populair is en dat de president deze film ook erg prettig vindt om naar te kijken.

ik denk ook dat het een beetje stoerdoenerij is die mannen nooit echt helemaal afleren. laat maar zien die film, oordeel ik zelf wel, denk ik dan.
  † In Memoriam † dinsdag 21 februari 2006 @ 20:23:22 #121
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_35341657
Guantanamo actors held at airport

The actors who star in movie The Road to Guantanamo were questioned by police at Luton airport under anti-terrorism legislation, it has emerged.
The men, who play British inmates at the detention camp, were returning from the Berlin Film Festival where the movie won a Silver Bear award.

One of the actors, Rizwan Ahmed, said a police officer asked him if he intended to make any more "political" films.

The men were released quickly and not arrested, said Bedfordshire police.

The six people were stopped under the Terrorism Act.

BBC
----

Gaat goed met het 'vrije westen'.
pi_35341732
quote:
Op dinsdag 21 februari 2006 18:07 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

ik vind het zelf ook wel tekenend dat mein kampf zo populair is en dat de president deze film ook erg prettig vindt om naar te kijken.

ik denk ook dat het een beetje stoerdoenerij is die mannen nooit echt helemaal afleren. laat maar zien die film, oordeel ik zelf wel, denk ik dan.
Ik schat in dat je 'm in de Pathe Arena binnenkort wel kunt zien. Ik denk dat ik de beker aan me voorbij laat gaan. Ik heb wel eens afleveringen van de serie (deels) gezien. Daar word je niet blij van. Wat ik een echte giller vond was dat er zelfs paragnosten rondliepen die beweerden te kunnen voorspellen wat er in de volgende aflevering zou gaan gebeuren. Om dat te kunnen voorspellen moest je tot 3 kunnen tellen en binnen het randje kunnen plassen.
  dinsdag 21 februari 2006 @ 20:35:42 #123
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_35342118
quote:
Op dinsdag 21 februari 2006 20:25 schreef HiZ het volgende:

[..]

Ik schat in dat je 'm in de Pathe Arena binnenkort wel kunt zien. Ik denk dat ik de beker aan me voorbij laat gaan. Ik heb wel eens afleveringen van de serie (deels) gezien. Daar word je niet blij van. Wat ik een echte giller vond was dat er zelfs paragnosten rondliepen die beweerden te kunnen voorspellen wat er in de volgende aflevering zou gaan gebeuren. Om dat te kunnen voorspellen moest je tot 3 kunnen tellen en binnen het randje kunnen plassen.

ach, wij weten wel beter.
pi_35353901
quote:
Op dinsdag 21 februari 2006 20:35 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

ach, wij weten wel beter.
Sharon Stone heeft er een gastoptreden in gehad, het was ronduit pijnlijk om te zien hoe ze daar maar niet over uitgepraat raakten.
pi_35354458
Meer filmnieuws..
quote:
Guantánamo actors questioned under terror act after film festival

Vikram Dodd
Tuesday February 21, 2006
The Guardian

Four actors who play al-Qaida suspects in a British movie that won a prestigious prize were detained by the police at Luton airport as they returned from the Berlin Film Festival and questioned under anti-terror laws, alongside two of the former terrorism suspects they play on screen.
They were returning last Thursday after the premiere of the film, The Road to Guantánamo. It depicts the life of three men from Tipton in the West Midlands, who go to Afghanistan and end up being held for two years by the US at its military base on Cuba before being released without charge.

(...)
http://film.guardian.co.uk/news/story/0,,1714282,00.html
pi_35380247
quote:
Op woensdag 22 februari 2006 01:32 schreef HiZ het volgende:

[..]

Sharon Stone heeft er een gastoptreden in gehad, het was ronduit pijnlijk om te zien hoe ze daar maar niet over uitgepraat raakten.
Echt vreselijk inderdaad. Het bleef maar doorgaan, maar dat is niet nieuw voor deze serie. "Gaat Cakir echt dood?" was ook zo'n onderwerp? Het was misschien de grootste hype ooit op tv gebied in Turkije.

Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_35409953
Anaylse van de film

Filmhit, of propaganda?
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_35410237
Een verbod mag van mij, maar alleen omdat het doodsaai is en volledig vern**kt is door het ontbreken van belangrijke details etc. (soldaten zonder kloppend uniform etc. )
pi_35410626
Waarom zou er geen film gemaakt mogen worden van Amerikanen als slechterikken? Illegale invasie terwijl Irak voor Amerika geen bedreiging was, Guantanamo Bay, Abu Ghraib, atoombommen ingezet tegen civiele bevolking enzovoort. De BBC repte kortgeleden over een honderdtal Irakezen die in Irak in Amerikaans gevangenschap "overleden" zijn waarvan tientallen doodgemarteld. Herinnert iemand zich nog de tot moes geslagen benen van een gevangene of zijn we al zo gehersenspoeld dat martelen door democratische landen de nazidaad tot iets goeds maakt? Laat Stoiber zich met die verschrikkelijke werkelijkheid druk maken en niet om een Turkse film.
De Postcodeloterij helpt!........mensen de vernieling in.
pi_35411886
quote:
Op donderdag 23 februari 2006 16:19 schreef Mikrosoft het volgende:
Waarom zou er geen film gemaakt mogen worden van Amerikanen als slechterikken? Illegale invasie terwijl Irak voor Amerika geen bedreiging was, Guantanamo Bay, Abu Ghraib, atoombommen ingezet tegen civiele bevolking enzovoort. De BBC repte kortgeleden over een honderdtal Irakezen die in Irak in Amerikaans gevangenschap "overleden" zijn waarvan tientallen doodgemarteld. Herinnert iemand zich nog de tot moes geslagen benen van een gevangene of zijn we al zo gehersenspoeld dat martelen door democratische landen de nazidaad tot iets goeds maakt? Laat Stoiber zich met die verschrikkelijke werkelijkheid druk maken en niet om een Turkse film.
Werk jij bij een inlichtingendienst of heb je altijd de volste vertrouwen in de objectiviteit van de media?
pi_35411937
quote:
Op donderdag 23 februari 2006 16:53 schreef bozewolf het volgende:

[..]

Werk jij bij een inlichtingendienst of heb je altijd de volste vertrouwen in de objectiviteit van de media?
Geen van beide, mag dat ook?
De Postcodeloterij helpt!........mensen de vernieling in.
pi_35414258
quote:
Op donderdag 23 februari 2006 16:19 schreef Mikrosoft het volgende:
ja precies, het is ook maar een film... ik vind veel amerikaanse films ook pure propaganda en daar hoor bijna niets over
pi_35414715
quote:
Op donderdag 23 februari 2006 18:10 schreef Prego het volgende:

[..]

ja precies, het is ook maar een film... ik vind veel amerikaanse films ook pure propaganda en daar hoor bijna niets over
Ik weet niet of beide kijkerspublieken wel met elkaar te vergelijken zijn qua manier van plaatsing van hetgeen ze voorgeschoteld zijn.
Yeah baby Yeah!
pi_35503710
gisteren gezien, best een indrukwekkende film..en de held in de film is een onwijs lekker ding
"Amo, ergo sum. I love, therefore I am"
"Niet de dingen zelf maken je ongelukkig, maar je denkbeelden erover"
  zondag 26 februari 2006 @ 10:51:10 #135
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_35503747
quote:
Op zondag 26 februari 2006 10:48 schreef Emel het volgende:
gisteren gezien, best een indrukwekkende film..en de held in de film is een onwijs lekker ding
is het een film dat een verbod behoeft?
pi_35503833
quote:
Op zondag 26 februari 2006 10:51 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

is het een film dat een verbod behoeft?
denk het niet.

ik vond het niet haatzaaiend (het kan ook aan mij liggen). Maar het is wel heftig/zeer indrukwekkend. Het doet wel iets met je. Misschien dat er wel mensen zijn die erg door beinvloed worden.
  zondag 26 februari 2006 @ 11:00:05 #137
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_35503877
ik ga hem snel eens met eigen ogen zien!
pi_35504076
quote:
Op zondag 26 februari 2006 11:00 schreef zoalshetis het volgende:
ik ga hem snel eens met eigen ogen zien!
phew.. dat zeg ik ook al een hele week, maar gewoon het idee dat ik naar iets ga kijken dat KV gerelateerd is. Ik vind de hoofdrolspeler trouwens ook niet aantrekkelijk (eigenlijk is ie heel lelijk, geef mij Kenan Imirzaoglu maar).
  zondag 26 februari 2006 @ 11:14:08 #139
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_35504092
quote:
Op zondag 26 februari 2006 11:13 schreef HiZ het volgende:

[..]

phew.. dat zeg ik ook al een hele week, maar gewoon het idee dat ik naar iets ga kijken dat KV gerelateerd is. Ik vind de hoofdrolspeler trouwens ook niet aantrekkelijk.
daar kan het idd wel op neerkomen, maar de hoop dat ik hem snel ga zien blijft.
pi_35504096
quote:
Op zondag 26 februari 2006 11:13 schreef HiZ het volgende:

[..]

phew.. dat zeg ik ook al een hele week, maar gewoon het idee dat ik naar iets ga kijken dat KV gerelateerd is. Ik vind de hoofdrolspeler trouwens ook niet aantrekkelijk.
ik vind hem zeer aantrekkelijk
  zondag 26 februari 2006 @ 11:15:07 #141
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_35504112
die hoofdrolspeler maakt me niet uit.
pi_35504119
quote:
Op zondag 26 februari 2006 11:15 schreef zoalshetis het volgende:
pi_35504125
quote:
Op zondag 26 februari 2006 11:14 schreef Emel het volgende:

[..]

ik vind hem zeer aantrekkelijk
Dan vind je onbetrouwbare boerentypes dus aantrekkelijk?
pi_35504137
quote:
Op zondag 26 februari 2006 11:16 schreef HiZ het volgende:

[..]

Dan vind je onbetrouwbare boerentypes dus aantrekkelijk?
blijkbaar
pi_35504138
quote:
Op zondag 26 februari 2006 11:15 schreef zoalshetis het volgende:
Daar praat je wel anders over als je 'm echt hebt gezien.
  zondag 26 februari 2006 @ 11:17:59 #146
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_35504164
quote:
Op zondag 26 februari 2006 11:16 schreef HiZ het volgende:

[..]

Daar praat je wel anders over als je 'm echt hebt gezien.
kijk, nu word ik wel heel erg nieusgierig.
pi_35504239
quote:
Op zondag 26 februari 2006 11:16 schreef Emel het volgende:

[..]

blijkbaar
Kijk maar eens op deze http://www.film.gen.tr/star/star.cfm?sid=3520 site, die is toch veel leuker ? En hij acteert ook nog beter.
pi_35504262
quote:
Op zondag 26 februari 2006 11:17 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

kijk, nu word ik wel heel erg nieusgierig.
Het was geen positief commentaar van mijn zijde, ik vind 'm dramatisch slecht en ook onaantrekkelijk.
  zondag 26 februari 2006 @ 11:24:24 #149
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_35504298
quote:
Op zondag 26 februari 2006 11:22 schreef HiZ het volgende:

[..]

Het was geen positief commentaar van mijn zijde, ik vind 'm dramatisch slecht en ook onaantrekkelijk.
ik heb soms ook een zucht naar dramatisch slecht.
pi_35504358
quote:
Op zondag 26 februari 2006 11:21 schreef HiZ het volgende:

[..]

Kijk maar eens op deze http://www.film.gen.tr/star/star.cfm?sid=3520 site, die is toch veel leuker ? En hij acteert ook nog beter.
wow
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')