te veel gedronken?quote:Op zondag 19 februari 2006 03:08 schreef Uiruru het volgende:
ki been nit ged gnoeg voor haaar...
Idd VDquote:Op zondag 19 februari 2006 11:36 schreef Copycat het volgende:
Wat een mooie openingspost!
Bij mij is het de combi onverschilligheid, maar toch hopen dat hij gelukkig is.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 20:28 schreef Tranceptor het volgende:
Mijn ervaring is dat je na een tijdje gewoon er gevoelloos in bent en het je niet meer interesseert of ze zich laat te naaien, je hebt dan meestal ook zelf weer genoeg aan je hoofd wat echt belangrijk is. Met elkaar geluk gunnen heeft het doorgaans weinig te maken, al heb ik 1 ex die ik echt geluk gun. De rest laat me gewoon onverschillig om eerlijk te zijn, al laten ze zich door een paard nemen...
Wel gedronken niet teveel.... Denk dat het vooral mijn tranen waren die me zo maf lieten typen.quote:
het is je vergeven hoorquote:Op zondag 19 februari 2006 12:58 schreef Uiruru het volgende:
[..]
Wel gedronken niet teveel.... Denk dat het vooral mijn tranen waren die me zo maf lieten typen.
]Ik heb ook een keer wat gehad met een getrouwde vrouw. Flink leeftijdsverschil, maar daarom is het niet stukgelopen. Ook zij zat in een scheiding en daar sleepte ik haar doorheen, terwijl ze mij hielp met andere dingen. Eigenlijk zijn onze verhalen bijna helemaal hetzelfde, dat vind ik interessant. Soms klikt het heel erg goed met iemand, maar wanneer de scheiding er door is gaat het contact ineens minder. Ik denk dat in mijn situatie de vrouw in kwestie me niet meer nodig had, hoe naar dat ook klinkt. Mijn breuk is ook nog maar net achter de rug, en ik heb zelf besloten er mee te stoppen. Ik mis haar, maar ik geloof dat dit beter is. En nu ik al weer een paar weekjes na de breuk ben denk ik niet eens zo heel veel meer aan haar.quote:Op zondag 19 februari 2006 18:12 schreef eL. het volgende:
Afgelopen week hebben mijn ex en ik er een punt achter gezet na een jaar of (bijna) drie. Drie jaren vol met hoogte- en dieptepunten. En dan niet omdat het niet goed zat tussen ons, integendeel, de tijd was er vaak niet naar, ik was zo slim om een meid tegen te komen die op het punt van scheiden stond (en inmiddels is).
Tijdens die periode heb ik er altijd voor haar kunnen zijn, kleine pauze's als het even niet ging en voor de rest veel contact. Al met al heb ik in die periode 2 keer een hele innige relatie met haar gehad. Ook met haar (2) kinderen was er een enorme klik.
Hier put ik wel moed uit ja.quote:En nu ik al weer een paar weekjes na de breuk ben denk ik niet eens zo heel veel meer aan haar.
Heel bizar dit, maar ook dit is toe te passen op wat er met mij gebeurde. Ik was zo dol op haar dat ik het liefst diezelfde seconde nog iets serieus met haar op wilde bouwen. Zij wilde 'eerst een tijd op haar zelf wonen'. Ze was er 'nog niet aan toe'. Ik heb lang gewacht en toen zelf de keuze gemaakt er mee te stoppen, tot woede van haar helaas. Ik wilde gewoon niet langer wachten. Mijn leven stond op pauze en ik wilde op die play knop drukken. En dat is nou net wat zij niet wilde. En ik denk dat als ze me echt heel leuk vond dat ze hetzelfde als mij had gewild, ongeacht de omstandigheden. Ik denk dat ze uiteindelijk toch voor haarzelf zou hebben gekozen. Ik ben wat dat betreft blij er nu zelf mee te zijn gestopt.quote:Op zondag 19 februari 2006 18:37 schreef eL. het volgende:
Het frustrerende is dus dat je een goed gevoel voor elkaar hebt, maar dat je van te verschillende kanten in de relatie komt. Zij kan me nog niet geven wat ik opeis en ik kan niet wachten en tegelijk opbouwen.
Duurt even, had ik ook. Kan nu na anderhalf maand weer redelijk slapen, eten kon ik alweer goed na een weekie ofzo.quote:Op maandag 20 februari 2006 11:30 schreef eL. het volgende:
Ongelooflijk trouwens, dat je het van het verbreken van een relatie zo koud kan krijgen. Mijn darmen, hoofd, alles is op hol. In mijn kop zijn het ups en downs, maar mijn lichaam is nog niet zover. Ik eeet ook amper, terwijl er best honger is en zat eten in huis. Ik hoop dat dát snel veranderd, want een beetje fit lichaam zou een stuk beter aanvoelen.
Daar heb ik nou ook zo'n last van. Al weet ik diep in mijn hart dat het beter is dat ik niets meer met mijn ex-vriendin zal beginnen, denk ik toch continu aan haar. "Met wie zou ze uitgaan!", "Wat zou ze daar uitspoken?", "Heeft ze al met iemand gezoend of nog meer...?", "Denkt ze vaak aan me?", "Mist ze me?", "Misschien doet ze wel zo omdat.....?". Hélemaal gek maak je jezelf. Daardoor voel je je zwak, zielig en vreet je amper. Heb zelfs 2 keer mijn eten eruit gegooid.quote:Op maandag 20 februari 2006 11:30 schreef eL. het volgende:
Ongelooflijk trouwens, dat je het van het verbreken van een relatie zo koud kan krijgen. Mijn darmen, hoofd, alles is op hol. In mijn kop zijn het ups en downs, maar mijn lichaam is nog niet zover. Ik eeet ook amper, terwijl er best honger is en zat eten in huis. Ik hoop dat dát snel veranderd, want een beetje fit lichaam zou een stuk beter aanvoelen.
Nou, ik maak me geen zorgen over haar nieuwe vriend. Die is er niet en zal er voorlopig niet komen, ik weet niet of jouw vriendin vreemd is gegaan ofzo, maar dat is bij ons totaal niet het geval.quote:Op maandag 20 februari 2006 14:06 schreef jagermeister1 het volgende:
Daar heb ik nou ook zo'n last van. Al weet ik diep in mijn hart dat het beter is dat ik niets meer met mijn ex-vriendin zal beginnen, denk ik toch continu aan haar. "Met wie zou ze uitgaan!", "Wat zou ze daar uitspoken?", "Heeft ze al met iemand gezoend of nog meer...?", "Denkt ze vaak aan me?", "Mist ze me?", "Misschien doet ze wel zo omdat.....?". Hélemaal gek maak je jezelf. Daardoor voel je je zwak, zielig en vreet je amper. Heb zelfs 2 keer mijn eten eruit gegooid.
Ah check. ja een heel ander verhaal dus, als mijn vriendin er een ander op had nagehouden, was het voor mij een stuk makkelijker geweest. Wel de pijn van verlies, maar ook de kwaadheid van het gebroken vertrouwen.quote:...
Niet dat ze 2 jaar geleden vreemd is gegaan hoor, maar het scheelde volgens mij niet veel. Ze onderhield stiekum erg veel contact met een gast van d'r werk. Nu ze ineens weer volop gaat stappen in alle uithoeken... sja... dan worden je vermoedens alleen maar meer en meer bevestigd. Als ik dit nu vasthou.... dan zal het verwerken vast makkelijker gaan. Don't need no lying bitch!![]()
Mja ach.. 2 jaar geleden al weer. Toen heb ik het er echt moeilijk mee gehad. Langzaam... heel langzaam kwam mijn vertrouwen in haar weer een beetje terug. De relatie heeft hieronder geleden waardoor ik me ben afgaan vragen of ze wel het meisje voor me is waarmee ik oud wil worden. Dat was dus niet zo en dat heb ik gezegd. Toen zijn we dus uit elkaar gegaan. Als ik dan hoor dat ze al een week nadat ze terug is bij haar ouders op donderdag, vrijdag én zaterdag is gaan stappen en de week daarna weer... tja.. dan ga je toch wel denken he. Zo was ze immers niet. Ze ging wel eens mee naar de kroeg en vroeger gingen we eens in de zoveel tijd naar een discotheek, maar 3 dagen achter elkaar tot in de vroege uurtjes...neuh... dan moet er iets anders aan de hand zijn. Ik weet het alleen niet zeker en dat is fucked up! Voor het zelfde geld is ze er nog erger aan toe dan ik en zoekt ze alle mogelijke afleiding.quote:Op maandag 20 februari 2006 14:31 schreef eL. het volgende:
Ah check. ja een heel ander verhaal dus, als mijn vriendin er een ander op had nagehouden, was het voor mij een stuk makkelijker geweest. Wel de pijn van verlies, maar ook de kwaadheid van het gebroken vertrouwen.
Tja.. bij mij juist andersom. Heb vaak teveel het achterste van mijn tong laten zien. Hierdoor heb ik haar ook meerdere malen gekwetst. Iets dat ze eigenlijk nooit verdiend heeft. Ik kropte ook altijd alles op, maar op een gegeven moment kwam het er altijd allemaal in 1 keer uit.quote:In mijn geval hebben we alletwee teveel een blad voor de mond genomen. De verschillen nam ik voor lief, maar ze zaten wel dwars. Ik weet dat het beter is zo, maar ik vind het moeilijk dat je opeens helemaal afsluit en dat het duidelijk heel slecht met haar gaat.
Ze zoekt het maar uit, maar het is nu even vervelend.
Zo was ze niet, of zo zag je haar niet ?quote:Op maandag 20 februari 2006 14:42 schreef jagermeister1 het volgende:
Mja ach.. 2 jaar geleden al weer. Toen heb ik het er echt moeilijk mee gehad. Langzaam... heel langzaam kwam mijn vertrouwen in haar weer een beetje terug. De relatie heeft hieronder geleden waardoor ik me ben afgaan vragen of ze wel het meisje voor me is waarmee ik oud wil worden. Dat was dus niet zo en dat heb ik gezegd. Toen zijn we dus uit elkaar gegaan.Als ik dan hoor dat ze al een week nadat ze terug is bij haar ouders op donderdag, vrijdag én zaterdag is gaan stappen en de week daarna weer... tja.. dan ga je toch wel denken he. Zo was ze immers niet. Ze ging wel eens mee naar de kroeg en vroeger gingen we eens in de zoveel tijd naar een discotheek, maar 3 dagen achter elkaar tot in de vroege uurtjes...neuh... dan moet er iets anders aan de hand zijn. Ik weet het alleen niet zeker en dat is fucked up! Voor het zelfde geld is ze er nog erger aan toe dan ik en zoekt ze alle mogelijke afleiding.
Ik heb het lang voor me gehouden en heb er toen wat van gezegd, daar bleken gelijk wat de verschillen waren. Daar hebben we nu een tijdje over nagedacht (of eigenlijk zij) en het komt erop neer dat ze me niet kan geven wat ik van haar vraag. Dat ligt zowel aan hoe ik ben, als haar hele situatie.quote:Tja.. bij mij juist andersom. Heb vaak teveel het achterste van mijn tong laten zien. Hierdoor heb ik haar ook meerdere malen gekwetst. Iets dat ze eigenlijk nooit verdiend heeft. Ik kropte ook altijd alles op, maar op een gegeven moment kwam het er altijd allemaal in 1 keer uit.
Dat heeft er alles mee te maken dat je haar dingen verwijt, dat zou ik ook hebben. Maar ik kan haar niks kwalijk nemen, het bleek onderweg toch niet zo te kloppen als dat we alletwee dachten.quote:Gek genoeg zou de wetenschap dat het 'slecht' met mijn ex zou gaan mij toch wel enigszins geruststellen. Beter iig dan dat ik weet dat ze een nieuwe lover heeft. Heeft toch ook wel een beetje met je trots te maken.![]()
Uh nou.... ik had het niet van haar verwacht. Dit meisje is altijd helemaal hotel de botel van me geweest. Niet verwacht dat ze na onze relatiebreuk de draad zo snel weer zou oppakken en radicaal zou omslaan in een feestbeest. Sterker nog.... het lijkt wel of ze mij helemaal koud laat en is vergeten.quote:
Tja als je dingen opkropt... dan komt het er vroeg of laat toch uit. Beter vroeg dan laat. Als ze je niet kan geven wat jij vraagt en het is voor jou zooo belangrijk dat je het wel krijgt, dan heb je de juiste beslissing genomen. Je wordt anders ongelukkig. Iets wat ik de laatste tijd wel een beetje had in onze relatie. Ben echt 'blij' en opgelucht dat het hoge woord er nu eindelijk uit is, ook al doet het toch zeer. Heel dubbel allemaal. Het alleen zijn valt me nu namelijk vies tegen.... met haar was het beter (zo denk ik nu). Haar terug nemen.... als zij dat uberhaupt nog zou willen.... zou de weg van de minste weerstand zijn. Ik moet nu gewoon door de zure appel en het slijk heen en dan zal er vast een dag komen dat ik echt happy ben dat ze is vertrokken.quote:Ik heb het lang voor me gehouden en heb er toen wat van gezegd, daar bleken gelijk wat de verschillen waren. Daar hebben we nu een tijdje over nagedacht (of eigenlijk zij) en het komt erop neer dat ze me niet kan geven wat ik van haar vraag. Dat ligt zowel aan hoe ik ben, als haar hele situatie.
Ik ben juist blij dat ik mijn mond niet heb gehouden (had ik eerder en meer moeten doen). Vroeg of laat was het eruit gerolt en dan was ik misschien al een stuk verder met haar en was het nog moeilijker om het aan te kaarten.
Klopt... en het feit dat ik eigenlijk altijd de gene ben geweesd die de touwtjes in handen gedacht had te hebben. Nu lijken de rollen ineens omgedraaid en dat is weird. Soms denk ik weleens dat die griet nu een spelletje speelt. Ach... de tijd zal het leren.quote:Dat heeft er alles mee te maken dat je haar dingen verwijt, dat zou ik ook hebben. Maar ik kan haar niks kwalijk nemen, het bleek onderweg toch niet zo te kloppen als dat we alletwee dachten.
dan is er toch echt iets mis met je, of je wilt het niet toegeven..quote:Op zaterdag 18 februari 2006 22:13 schreef VD het volgende:
[..]
Ach, ze doet maar. Als dat d'r gelukkig maakt. Not caring..
Sinds ik kennis heb genomen van d'r escapades heeft het geen waarde meer.
Mja als dat vervelende nou HET punt is waarover het breekt dan moet je daar over praten.quote:Op maandag 20 februari 2006 21:54 schreef Uiruru het volgende:
Ik hou nog zoveel van haar. Ze moet gewoon te leven en durven te kiezen voor geluk.Ik kan haar niet garanderen dat ze gelukkig wordt met mij maar ze weet dat ik alles in mijn macht zal doen om haar gelukkig te maken.
Het is allemaal een beetje een vervelend verhaal tussen ons iets wat ik niet zo openlijk hoef te besrpeken. Ik mis haar....
Wacht maar tot je weer met je ex wordt geconfronteerd. Dan zul je vast weer een stuk terugvallen.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 10:58 schreef Carda het volgende:
[..]
Mja als dat vervelende nou HET punt is waarover het breekt dan moet je daar over praten.
Ik heb m'n ex gelukkig al een tijd nie gesproken en het gaat steeds beter. Zal wel nooit begrijpen waarom het zo is gegaan maar het is nou eenmaal zo gegaan.
Ik fiets elke dag voor d'r huissie langs, over een maandje ofzo nie meerquote:Op dinsdag 21 februari 2006 11:29 schreef jagermeister1 het volgende:
[..]
Wacht maar tot je weer met je ex wordt geconfronteerd. Dan zul je vast weer een stuk terugvallen.
Met mij gaat het ook een stuk beter, maar ik denk toch nog wel heel veel aan haar. Zal nog wel ff duren vrees ik.
Ai..dat is lekker zuur zeg. Ik hoef gelukkig niet langs het huis van die van mij. Is wel vlakbij en soms heb ik weleens de neiging om te kijken of haar auto er staat, ook al heb ik er geen drol mee te maken. Doe het gelukkig niet, want heb geen zin om als 'stalker' te boek te staan. Toch heb ik wel het vermoeden dat ook zij een nieuw vriendje heeft in een ander durp... of iig .... iemand op het oog heeft.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 11:38 schreef Carda het volgende:
[..]
Ik fiets elke dag voor d'r huissie langs, over een maandje ofzo nie meerWant dan woon ik aan de ander kant. Ik denk nog wel veel aan haar maar voel me er niet meer zo kloten bij als een tijdje terug.
En haar zien zal ik niet zo snel doen, ze zit nu de hele week toch bij d'r nieuwe vriendje ergens in een dorp en uitgaan dat durft ze niet meer hiero.
Same here!quote:Op dinsdag 21 februari 2006 11:43 schreef jagermeister1 het volgende:
[..]
Maar ach...als ze me zo snel kan vergeten, dan bevestigd dat alleen nog maar sterker dat ik haar uit mijn kop moet zetten.
Geen contact opnemen kerel. Laat ze maar in hun sop gaar koken.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 11:45 schreef Carda het volgende:
[..]
Same here!
En ik neem geen contact op totdat ik me weer "normaal" voel.
En dan nog weet ik niet of ze het nog waard is om contact mee op te nemen.
Mja, moet toch een keer melden wat ik nog voor me oude pc wil hebbenquote:Op dinsdag 21 februari 2006 12:08 schreef jagermeister1 het volgende:
[..]
Geen contact opnemen kerel. Laat ze maar in hun sop gaar koken.![]()
Mja.. dan moet je wel misschien.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 12:17 schreef Carda het volgende:
[..]
Mja, moet toch een keer melden wat ik nog voor me oude pc wil hebben
Jupquote:Op dinsdag 21 februari 2006 12:41 schreef jagermeister1 het volgende:
[..]
Mja.. dan moet je wel misschien.
gewoon mailtje sturen...quote:
Dan is ze iig dicht bij je en ben je weer eens met haar naar bed geweestquote:Op dinsdag 21 februari 2006 13:57 schreef Ogrefish het volgende:
Jemig. Vannacht over mijn ex gedroomt. Gaat het overdag redelijk goed, komt ze je 's nachts bezoeken. Ik weet de details niet meer, maar nu zit ze in mijn hoofd.
Weet ikquote:Op dinsdag 21 februari 2006 14:10 schreef Jumparound het volgende:
[..]
gewoon mailtje sturen...
iets in de trand van:
Hey, zou je xxx euro willen overmaken naar mn rekening, dat is dan voor die pc!
gr
x
dan mail je "quote:Op dinsdag 21 februari 2006 14:37 schreef Carda het volgende:
[..]
Weet ikMaar nog geen zin in want dan krijg ik geheid een mailtje met allerlei dingen erin terug.
Heheh, "Talk to the hand cause the face ain't listening!"quote:
damn dat had ik vorige week dus ook....quote:Op dinsdag 21 februari 2006 13:57 schreef Ogrefish het volgende:
Jemig. Vannacht over mijn ex gedroomt. Gaat het overdag redelijk goed, komt ze je 's nachts bezoeken. Ik weet de details niet meer, maar nu zit ze in mijn hoofd.
Ach ja, straks heb je een andere vriendin en denk je never meer aan haar.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 16:39 schreef Carriron het volgende:
[..]
damn dat had ik vorige week dus ook....![]()
Het ging net zo lekker, had al een paar weken niet echt meer aan haar gedacht......en vervolgens voel je je weer een paar dagen klote door zoiets onbenulligs als een droom![]()
Nou das wel heel simpel gedacht, was het maar zoquote:Op dinsdag 21 februari 2006 16:46 schreef Carda het volgende:
[..]
Ach ja, straks heb je een andere vriendin en denk je never meer aan haar.
Dan ben je nog niet de juiste tegen gekomenquote:Op dinsdag 21 februari 2006 21:54 schreef Vogue het volgende:
...knip...Eroverheen ben ik inmiddels al tijden, alleen ben ik mijn gevoel verloren
Why? Je past gewoon niet in mijn clubje als je zoiets doet. Simpel.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 10:54 schreef Breukink het volgende:
dan is er toch echt iets mis met je, of je wilt het niet toegeven..
Mijn ex wilde nog contact blijven houden maar dat kon ik niet meer. Duurde een tijdje voordat ik dat doorhad maar toen heb ik ook gezegd dat ik geen contact meer wilde.quote:Op donderdag 23 februari 2006 14:42 schreef Disorder het volgende:
Dat is normaal inderdaad. Je voelt je dan misschien ook wel een beetje schuldig, ondanks het gevoel de juiste keuze gemaakt te hebben. Het lijkt me het beste alle contact te vermijden. Beter voor beide partijen.
Mijn tip: schrijf ze op en hou ze voor je. De antwoorden vallen vanzelf als puzzelstukjes op hun plek en dan heb je geleerd en kun je verder.quote:Op donderdag 23 februari 2006 15:59 schreef Kreupelhout het volgende:
Heb ik ook last van. Heb wel het gevoel de juiste keuze te hebben gemaakt, maar mis ook wel dr gezelligheid enzo. Het vervelende is dat ze na een week alweer een andere scharrel opgeduikelt heeft... Naja, ik hou het er maar op dat hij alleenmaar misbruik van de situatie maakt en zij niet alleen kan zijn...
Heb nog zoveel te vragen en te zeggen, maarja... tis lastig om het niet te doen.
Jep, dubbelcheckquote:Op donderdag 23 februari 2006 13:25 schreef Katana het volgende:
Het lijkt wel alsof het goed gaat als ik haar niet zie en spreek maar als ze dat soort dingen stuurt of ze belt dat het gelijk weer wat kutter met me gaat.
Komt iemand dit bekend voor?
zeker als je hoort dat er een ander in zijn / haar leven is gekomenquote:Op donderdag 23 februari 2006 16:10 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Jep, dubbelcheck![]()
![]()
![]()
Denk, dat bijna iedereen dat heeft. Ongeacht of je nog terug naar je ex zou willen of dat je gewoon verder met je leven wilt.
Ach.. dat heb ik ook. Het beste is gewoon geen contact. Afkappen die handel! Wij zijn nu bijna 4 weken uit elkaar (morgen) en het begint goed te voelen. Hou voor ogen dat als je bij elkaar was gebleven de dag dat je uitelkaar zou gaan vroeg of laat toch zou komen. Ik moet er niet aan denken dat we een huis gekocht hadden of erger nog ... een kind zouden hebben. Nu hadden we alleen een huurwoning... dat is opzich nog te overzien.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 15:32 schreef Katana het volgende:
Pff, nadat ze gister heeft gebeld zoals ik eerder melde, krijg ik haar niet meer uit mn hoofd. Ik begin haar nu zelfs te missen. Ik twijfel nu of ik het goede heb besloten. Gek word ik ervan, is het aan dan twijfel je wel of dit wel het juiste is .. is het uit twijfel je ineens weer of dat wel het juiste is.
Ik zit de hele tijd maar te malen en gek word ik er van.
De gedachte om haar te bellen spookt de hele tijd door mn hoofd, maar of het slim is?
What 2 do
Dat is nou precies wat ik ook had. Ik heb dat gevoel eigenlijk altijd wel gehad. Achteraf zie ik pas dat ik niet eerlijk tegen haar en tegen mezelf ben geweest. Ik heb ons gewoon 5.5 jaar in de zeik zitten nemenquote:Op vrijdag 24 februari 2006 16:26 schreef Katana het volgende:
Mja dat is idd het besteBedankt voor de reacties. Maar het is gewoon zo vaag, in de relatie had ik vaak zo'n gevoel van ' Is dit het?' ' Wil ik dit nog wel'. Toen het zaterdag uitging was ik echt heel rustig en had ik er vrede mee omdat ik voor mijn gevoel het juiste had besloten. Pas toen ze gister belde ging ik weer twijfelen enzovoort, met als dieptepunt vandaag. Ik baal soms gewoon dat ik nooit eens standvastig kan zijn. Het is nu wellicht beter om geen contact te hebben.
Ik denk dat je mijn gevoel juist verwoord. Ik weet gewoon zeker dat het moment van twijfel weer komt als ik met haar neem. Wat ik nu precies mis weet ik echt niet, het kans best zijn dat het idd de genegenheid is. Je hebt 3,5 een relatie en dan is er ineens niets meer. Dat is wennen. Nogmaals, je verwoord het goed. Na alle reacties gelezen te hebben voel ik me al een stuk beter kan ik julliie zeggen.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 17:01 schreef jagermeister1 het volgende:
[..]
Dat is nou precies wat ik ook had. Ik heb dat gevoel eigenlijk altijd wel gehad. Achteraf zie ik pas dat ik niet eerlijk tegen haar en tegen mezelf ben geweest. Ik heb ons gewoon 5.5 jaar in de zeik zitten nemenBovendien ergerde ik me soms groen en geel aan ons leeftijdsverschil en het feit dat madam een flapuit was. Natuurlijk is het kut.... maar mis je haar, of mis je genegenheid? Ikzelf denk dat ik genegenheid mis en dat ik er niet tegen kan om 'alleen' door het leven te gaan. Is niet niks om overal ineens helemaal alleen voor te staan. Het is altijd zo stil in huis.. that's killing me. Haar terug nemen zal vast goed voelen... OP DIT MOMENT... later zit je weer met die twijfels! De aardbol puilt uit van de vrouwen... zit er vast wel een tussen waarbij je niet met die twijfels zit. Tot die tijd... probeer lol te maken.
Ach.. je zult nog vaker afgleiden met die gedachtes hoor. Heb ik ook continu. Probeer gewoon iedere keer de negatieve dingen van je ex naar voren te halen ipv de dingen die zo leuk waren.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 17:09 schreef Katana het volgende:
[..]
Ik denk dat je mijn gevoel juist verwoord. Ik weet gewoon zeker dat het moment van twijfel weer komt als ik met haar neem. Wat ik nu precies mis weet ik echt niet, het kans best zijn dat het idd de genegenheid is. Je hebt 3,5 een relatie en dan is er ineens niets meer. Dat is wennen. Nogmaals, je verwoord het goed. Na alle reacties gelezen te hebben voel ik me al een stuk beter kan ik julliie zeggen.
Bedankt![]()
Maar je kan in ieder geval wel kwijt waar je op dat moment aan denkt, en gedachten lozen is wel net zo fijn. Misschien helpt het praten er over wel. Maar dat zal in elke relatie wel weer anders liggen.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 16:00 schreef Disorder het volgende:
Voorlopig even wachten. Stel dat je nu belt, omdat je haar mist, dan voelt dat even fijn. Maar voor het zelfde geldt denk je er morgen anders over en baal je achteraf omdat je het niet kon laten te bellen. Contact vermijden is het beste, anders is het niet te doen een keuze te maken.
Quoted for truthquote:Op vrijdag 24 februari 2006 20:51 schreef Katana het volgende:
Contact in een verwerkingsproces is echt een mes wat helende wonden open maakt. Afrader dus
Too late, heb het al gelezen.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 00:12 schreef jagermeister1 het volgende:
Laat maar.... te persoonlijk. Biertje teveel op
Ghehe... shit.. gesnapt!quote:Op zaterdag 25 februari 2006 00:46 schreef Panzer het volgende:
[..]
Too late, heb het al gelezen.
Jij mist gewoon iemand om je heen, iemand om je gedachtes en gevoelens mee te delen. Doordeweeks heb je genoeg vertier aan je kop, maar zodra dat stil komt te liggen, ga je denken. Van denken komt dan weer emoties, en van emoties weer verdere onzekerheid.
Ik zit het liefst iets zelf uit om een volledige kijk op de emoties te kunnen krijgen. Dan kan ik deze voor mijzelf achterhalen tot hoever ze voor mij bruikbaar zijn, er wat mee doen, verwerken en dan verder.
Ik zit ze volledig uit, het stopt zodra ik weer mijn oude voel en de emoties ook weer volledig tot rust zijn gekomen. Maar dit hangt ook van het persoon af. Voor mijzelf ben ik erachter gekomen dat ik het snelst over liefdesverdriet heen ben, als ik gewoon alle denkbare scenario's ben afgegaan die de onzekerheid mij voor de voeten gooit. En dan ben ik daar het liefst zo snel mogelijk doorheen, zonder direct de afleiding om ze dan voor even weer uit te stellen.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 01:14 schreef jagermeister1 het volgende:
[..]
Ghehe... shit.. gesnapt!
Klopt wel een beetje. Komt ook omdat een boel van mijn vrienden op wintersport zijn. Zelf had ik geen poen vanwege mijn huidige situatie. Kon dus niet mee. Normaliter had ik dus niet thuis blijven zitten, maar de gezelligheid opgezocht.
Door de weeks denk ik ook best veel hoor. Maar ik weet dan dat ze thuis is. Ze woont namelijk in de buurt en zie haar auto dan staan. Als ze nou gewoon niet in de buurt woonde![]()
Maar jij zegt... uitzitten die denkbuien en emoties om zo achter je ware gevoelens te komen? Ik weet mijn ware gevoelens al...ik hou van haar... maar ik wil niet met haar verder. Ik kan namelijk niet met haar en dus blijkbaar ook niet zonder haar. Ik kan niet met haar praten.... we delen weinig zelfde interesses... zij is een familiemens... ik niet. Zij houdt van TV kijken... ik hou van mijn PC. Zij kan niet stoppen met roken, ik ben al een jaar gestopt. We schelen 5 jaar en dat is in gesprekstof en interesses te merken. Zij gaat niet graag met mijn vrienden om. Zij heeft geen vrienden... ja.. nu ineens wel, maar dat zijn eigenlijk gewoon collega's die ze nu kan gebruiken. En geloof me.... ik kan zo nog wel ff doorgaan. Kortom.. we passen niet bij elkaar.
Die denkbuien houden al 4 weken aan. Komt ook omdat ik nu alle tijd heb om te denken. Ik zit nu alleen in een woning en zit dit alles dus ook gewoon uit zoals jij zegt. Zij zit bij d'r ouders en geloof me... daar is het altijd een drukte van jewelste in huis, dus afleiding heeft ze wel.
Ik denk dat iedereen ze volledig uitzit. Het duurt niet voor niets maanden voor men over het liefdesverdriet heen isquote:Op zaterdag 25 februari 2006 01:28 schreef Panzer het volgende:
[..]
Ik zit ze volledig uit, het stopt zodra ik weer mijn oude voel en de emoties ook weer volledig tot rust zijn gekomen. Maar dit hangt ook van het persoon af. Voor mijzelf ben ik erachter gekomen dat ik het snelst over liefdesverdriet heen ben, als ik gewoon alle denkbare scenario's ben afgegaan die de onzekerheid mij voor de voeten gooit. En dan ben ik daar het liefst zo snel mogelijk doorheen, zonder direct de afleiding om ze dan voor even weer uit te stellen.
Daarom dat ik ze het liefst zo snel mogelijk uitzit en er direct geconfronteerd mee wil worden.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 01:41 schreef jagermeister1 het volgende:
[..]
Ik denk dat iedereen ze volledig uitzit. Het duurt niet voor niets maanden voor men over het liefdesverdriet heen is
what happend?quote:Op zondag 26 februari 2006 01:42 schreef VD het volgende:
Date gehad waarbij ik éindelijk weer eens een goed gevoel kreeg. Denk, zet het hier maar even neer. Semi relevant.
Vertelquote:Op zondag 26 februari 2006 01:42 schreef VD het volgende:
Date gehad waarbij ik éindelijk weer eens een goed gevoel kreeg. Denk, zet het hier maar even neer. Semi relevant.
Hoe lang ben je met je ex samen geweest?quote:Op zondag 26 februari 2006 13:59 schreef Carda het volgende:
Ik reed vanacht weer langs m'n ex.. d'r auto was er niet dus zat ze bij d'r nieuwe vriendje, net zoals de rest van de week..Bah.. 2 maand uit elkaar en zij woont alweer practisch samen.. echt..
2 jaar waarvan 2 maand samenwonen (wat zij graag wilde)quote:Op zondag 26 februari 2006 14:03 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Hoe lang ben je met je ex samen geweest?
Mwa weet ik niet ze is met hem vreemd gegaan.. collega van d'r werk.quote:Op zondag 26 februari 2006 14:05 schreef Disorder het volgende:
Hij is een rebound. Het duurt niet lang voor die 2 weer uit elkaar zijn. Zo gaat het bijna altijd.
Kut is dat he. Ik heb dat ook, alleen bij mij blijven het hersenspinsels. Ik weet namelijk niet of ze een nieuw vriendje heeft of dat ze gewoon gezellig met wat mensen aan het stappen is. Ik mijn gedachten is ze al 25 x hard genomen door 1 of andere gastquote:Op zondag 26 februari 2006 13:59 schreef Carda het volgende:
Ik reed vanacht weer langs m'n ex.. d'r auto was er niet dus zat ze bij d'r nieuwe vriendje, net zoals de rest van de week..Bah.. 2 maand uit elkaar en zij woont alweer practisch samen.. echt..
Die kut collega's ook altijd. Bij mijn ex is er 2 jaar geleden ook wel eens iets met een collega voorgevallen. Ze is niet met hem vreemd gegaan maar dat komt dan waarschijnlijk omdat ik vrij snel doorhad dat er iets niet pluis was.quote:Op zondag 26 februari 2006 14:07 schreef Carda het volgende:
[..]
Mwa weet ik niet ze is met hem vreemd gegaan.. collega van d'r werk.
Vaak wel...quote:Op zondag 26 februari 2006 14:05 schreef Disorder het volgende:
Hij is een rebound. Het duurt niet lang voor die 2 weer uit elkaar zijn. Zo gaat het bijna altijd.
Daarvoor was ik te goed van vertrouwen.. Als ik dat niet was had ik d'r niet eens met die gast om laten gaan. Maar jaloers ben ik niet dus vind ik het niet erg dat mijn vriendin bij een collega wat gaat drinken he..quote:Die kut collega's ook altijd. Bij mijn ex is er 2 jaar geleden ook wel eens iets met een collega voorgevallen. Ze is niet met hem vreemd gegaan maar dat komt dan waarschijnlijk omdat ik vrij snel doorhad dat er iets niet pluis was.
Ach jah.. vrouwen zijn niet zo trouw als ze eruit zien en zeggen blijkbaar.. Vanacht weer een voorbeeld. Mooi grietje zit me steeds aan de kijken, binnen 5 minuten kijkt ze een ander aan die wel snel reageerd en pats boem op de bek kleffen etc..quote:Ik weet niet of het aan mij ligt hoor, maar sinds vrouwen zijn gaan werken lijkt het wel of het aantal verbroken relaties in volgelvaart is toegenomen.
Mannen zijn geen haar beter.quote:Op zondag 26 februari 2006 14:25 schreef Carda het volgende:
Ach jah.. vrouwen zijn niet zo trouw als ze eruit zien en zeggen blijkbaar.. Vanacht weer een voorbeeld. Mooi grietje zit me steeds aan de kijken, binnen 5 minuten kijkt ze een ander aan die wel snel reageerd en pats boem op de bek kleffen etc..
Ik ga nu ook op mezelf, lekker doen waar ik zelf zin in heb. Huisje kopen etc..quote:Op zondag 26 februari 2006 14:18 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Vaak wel...
Je hebt mensen die vreemdgaan en daar dan jaren mee gelukkig zijn, maar zijn er ook maar weinig denk ik.
En sommige gaan snel van de ene relatie naar de andere, kunnen niet alleen zijn.
Ik ben blij, dat ik zelf de boel een beetje op orde heb geprobeerd te krijgen, ipv met de eerste beste wat te beginnen, puur om m'n verdriet te verzachten en iemand om me heen te hebben.
Nu heb ik die "alleen-periode" gehad, dingen verwerkt, ff goed op m'n eigen benen gestaan...en het was erg lang enorm klote, maar ik moest er gewoon ff doorheen.
Nu kan ik ook echt zeggen, dat ik dat hoofdstuk afgesloten heb en mezelf ook alleen goed red.![]()
Sommige mannen net zoals sommige vrouwenquote:Op zondag 26 februari 2006 14:28 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Mannen zijn geen haar beter.![]()
Krijgen ze je niet in 2 tellen in bed, hoppa, dan hoeft het al niet meer.
Zo moet je ook denkenquote:Op zondag 26 februari 2006 14:29 schreef Carda het volgende:
Ik ga nu ook op mezelf, lekker doen waar ik zelf zin in heb. Huisje kopen etc..
En als ik iemand tegenkom mooi, gebeurd het niet.. boeiend!
Gelukkig zijn er genoeg "normale" mensenquote:Op zondag 26 februari 2006 14:30 schreef Carda het volgende:
Sommige mannen net zoals sommige vrouwen![]()
Daar ben je iig te hard van stapel gelopen. Dat soort uitspraken zijn eng voor veel mensen. Was echter niet zo heel belangrijk.quote:ik smste dat ik zoviel van haar hield dat ik haar nooit meer los zou laten.
Ja, gewoon. Meestal als ik een meid vind welke hopeloos genoeg is om met me uit te gaan dan is er altijd wel iets mis. Dan voelt het gewoon niet goed. Of ze is te klein, te dom, te verlegen, 'te' dit, 'te' dat.quote:
Ah leuk voor je johquote:Op maandag 27 februari 2006 00:08 schreef VD het volgende:
[..]
Ja, gewoon. Meestal als ik een meid vind welke hopeloos genoeg is om met me uit te gaan dan is er altijd wel iets mis. Dan voelt het gewoon niet goed. Of ze is te klein, te dom, te verlegen, 'te' dit, 'te' dat.
Maar deze niet. Was echt zo van; 'Oh, wow'. En nu schijnt het ook nog eens van twee kanten te komen. Voor de verandering.
Dat zoek ik dus ook. Waar vind je zo iemand?quote:Op maandag 27 februari 2006 00:08 schreef VD het volgende:
[..]
Ja, gewoon. Meestal als ik een meid vind welke hopeloos genoeg is om met me uit te gaan dan is er altijd wel iets mis. Dan voelt het gewoon niet goed. Of ze is te klein, te dom, te verlegen, 'te' dit, 'te' dat.
Maar deze niet. Was echt zo van; 'Oh, wow'. En nu schijnt het ook nog eens van twee kanten te komen. Voor de verandering.
Dat gedrag ken ik, maar van zulke aandachtsgeile types moet je uberhaupt niets willen. Ik hoef niemand die niet 100% voor me gaat en als de eerste de beste Dirk die langskomt al interessanter is.quote:Op zondag 26 februari 2006 14:25 schreef Carda het volgende:
Ach jah.. vrouwen zijn niet zo trouw als ze eruit zien en zeggen blijkbaar.. Vanacht weer een voorbeeld. Mooi grietje zit me steeds aan de kijken, binnen 5 minuten kijkt ze een ander aan die wel snel reageerd en pats boem op de bek kleffen etc..
Haha, ja leuke was dat een vriendin van me dat dus ook zeiquote:Op maandag 27 februari 2006 10:24 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Dat gedrag ken ik, maar van zulke aandachtsgeile types moet je uberhaupt niets willen. Ik hoef niemand die niet 100% voor me gaat en als de eerste de beste Dirk die langskomt al interessanter is.
Her loss!![]()
Idd, en genoeg vissen in de zeequote:Op maandag 27 februari 2006 10:24 schreef Tranceptor het volgende:
Dat gedrag ken ik, maar van zulke aandachtsgeile types moet je uberhaupt niets willen. Ik hoef niemand die niet 100% voor me gaat en als de eerste de beste Dirk die langskomt al interessanter is.
Denk alleen niet, dat ze er ook maar 1 seconde van wakker zal liggenquote:Her loss!![]()
Misschien niet, misschien op den duur ook wel als ze doorheeft dat het haar eigen onzekerheid is die spreekt en de verkeerde types daardoor aantrekt.quote:Op maandag 27 februari 2006 14:58 schreef -Delta- het volgende:
Denk alleen niet, dat ze er ook maar 1 seconde van wakker zal liggen![]()
![]()
Dat laatste wel ja...quote:Op maandag 27 februari 2006 15:17 schreef Tranceptor het volgende:
Misschien niet, misschien op den duur ook wel als ze doorheeft dat het haar eigen onzekerheid is die spreekt en de verkeerde types daardoor aantrekt.![]()
quote:Op maandag 27 februari 2006 00:08 schreef VD het volgende:
[..]
Nee alleen de liefde is boeiend, en aangezien het datingtopic niet meer bestaat...quote:Op dinsdag 28 februari 2006 16:07 schreef VD het volgende:
Zal m'n hele leven in deze topicreeks blijven posten..
Ik ben een tijd lang op dates geweest waar ik de dates eigenlijk het bovenstaande vond. Het voelde niet goed of je voelt er gewoon niets voor. Ik heb dates met hele leuke, knappe meiden gehad, maar het deed me allemaal niets. Dat had verder niets met exen te maken, meer met een gevoel dat je op een gegeven echt je eigen persoon bent en niet zomaar meer bij van alles en nog wat past. En dat is juist een goed iets.quote:Op maandag 27 februari 2006 00:08 schreef VD het volgende:
Dan voelt het gewoon niet goed. Of ze is te klein, te dom, te verlegen, 'te' dit, 'te' dat.
Komt vanzelf wel weer...quote:Op dinsdag 28 februari 2006 19:45 schreef Tranceptor het volgende:
ik heb een prima tijd gehad maar dat hele liefdes/relatiegedoe is niet voor mij lijkt wel. Maar wie weet, op een dag weer...
Ik ben er ook niet somber over. Heel soms heb ik mijn twijfelmomenten zoals ieder ander, maar uiteindelijk komt er wel weer iemand waar ik echt verliefd op wordt. De kans daarop is zeer klein, maar ach als ik zo dagelijks eens rondkijk zijn de wonderen voor anderen de wereld nog niet uit. Dus waarom voor mij dan wel?quote:
Je klinkt al een stuk positiever dan in een ander topicquote:Op dinsdag 28 februari 2006 20:41 schreef Tranceptor het volgende:
Ik ben er ook niet somber over. Heel soms heb ik mijn twijfelmomenten zoals ieder ander, maar uiteindelijk komt er wel weer iemand waar ik echt verliefd op wordt. De kans daarop is zeer klein, maar ach als ik zo dagelijks eens rondkijk zijn de wonderen voor anderen de wereld nog niet uit. Dus waarom voor mij dan wel?![]()
Ach de ene keer zie ik het wat somberder in dan de andere keer. Vandaag laat ik het allemaal op zijn beloop, ik ben er niet zo somber meer over. Dat kost teveel energie. Het moment komt vanzelf wel weer.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 20:45 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Je klinkt al een stuk positiever dan in een ander topic
Cliché maar waar; op ieder potje past een dekseltje...En ook een tijd dat je zelf wat minder huiverig wordt.
quote:Op dinsdag 28 februari 2006 20:47 schreef Tranceptor het volgende:
Je moet er wel voor klaarstaan en op anticiperen. Daar heb ik nu simpelweg de kracht niet voor. Gepaard met tijd zal dat moment echter wel weer komen en dan vind ik zelfs iemand die bij me past voor welke periode in mijn leven dan ook.
Ja daar ga ik niet aan denkenquote:Op dinsdag 28 februari 2006 20:47 schreef Tranceptor het volgende:
Nee, even zonder dollen. Er zijn niets voor niets zoveel singles. Dat wil niet zeggen dat je het somber in moet zijn.
Bij mij nu al iets meer dan een maand en het gaat al iets beter. In de weekenden en 's morgens als ik naar mijn werk rijdt, dan heb ik het er het moeilijkst mee. Vaag... maar waar. Komt denk ik ook omdat ik al 3 weken helemaal niets meer van haar heb vernomen. Alsof ze me uit haar leven heeft gewist.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 22:51 schreef Vlaggie het volgende:
Loslaten van je ex.. duurt bij mij nou al ruim 4 maanden, en nog steeds geen succes. Blegh.
Dit loopt verkeerd af, trust me...quote:Op woensdag 22 februari 2006 20:07 schreef het.ismij het volgende:
We zijn goede vrienden (nog steeds), een hele goede vriendschap (soort van soulmates) en sex. Maar niet onder de noemer relatie. terwijl der eigelijk niet echt veel verschilt.
Uit mijn ervaring, hecht je daar niet aan, en is de sex puur voor de lust.
Zolang mevrouw er geen naam aan kan geven is het ook niks.
Wat voor gevoel er ook bij komt kijken.
Kut is dat he! Je komt wel door die ergste periode heen hoor. Je kunt er echt ff ziek van zijn inderdaad. Suuk6 iig!quote:Op woensdag 1 maart 2006 09:07 schreef Nies het volgende:
*meld*
Alle hulp is welkom. Ik ben zelf na 8 dagen nog geen steek verder.
Ik hoop in ieder geval dat ik voor maandag zover kan opknappen dat ik kan gaan werken.
Ondanks alle goede bedoelingen van al mijn vrienden zit ik nog steeds op hetzelfde punt.
Mwoa, ff ziek.....quote:Op woensdag 1 maart 2006 09:29 schreef jagermeister1 het volgende:
[..]
Kut is dat he! Je komt wel door die ergste periode heen hoor. Je kunt er echt ff ziek van zijn inderdaad. Suuk6 iig!
Je vergeet een aantal personen die je dan ineens in je sores betrekt..quote:Op woensdag 1 maart 2006 10:03 schreef Carda het volgende:
Ach jah ik wilde ook wel es een bocht missen in de auto.. maar dan denk ik aan al die mensen die mij toch wel zouden missen en het heel erg vinden dat je er dan niet meer bent.
- Je ouders
- Je broer/zus
- Je huisdieren
- Je vrienden
- Je collega's
Kortom, je LEVEN kun je niet in de steek laten!
Ben nu zo'n 7-8 weken verder en voel me veeel beter!
- Je ouders doodquote:Op woensdag 1 maart 2006 10:03 schreef Carda het volgende:
Ach jah ik wilde ook wel es een bocht missen in de auto.. maar dan denk ik aan al die mensen die mij toch wel zouden missen en het heel erg vinden dat je er dan niet meer bent.
Kortom, je LEVEN kun je niet in de steek laten!
Neem een paar nieuwe, leuke huisdieren. Adopteer een kind uit ethiopie. Zoek ander werk.quote:Op woensdag 1 maart 2006 10:26 schreef Nies het volgende:
- Je huisdieren dood
- Je vrienden -> klein handjevol
- Je collega's -> 200 internethelpdeskmannen, waaronder Kasta![]()
Welk leven![]()
Acht dagen is natuurlijk ook maar een heel korte periode. Gun jezelf wat tijd.quote:Op woensdag 1 maart 2006 09:07 schreef Nies het volgende:
Alle hulp is welkom. Ik ben zelf na 8 dagen nog geen steek verder.
Misschien gek gezegd, maar wat hij moet doen is zsm een ander wijf nuecken...quote:Op woensdag 1 maart 2006 10:30 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Neem een paar nieuwe, leuke huisdieren. Adopteer een kind uit ethiopie. Zoek ander werk.
Erg herkenbaar dit... Ik heb het als ik smorgens opsta en ff alleen ben... ga dan denken aan die fijne momenten... nou meer klote kan je je niet voelenquote:Op woensdag 1 maart 2006 09:06 schreef jagermeister1 het volgende:
[..]
Bij mij nu al iets meer dan een maand en het gaat al iets beter. In de weekenden en 's morgens als ik naar mijn werk rijdt, dan heb ik het er het moeilijkst mee. Vaag... maar waar. Komt denk ik ook omdat ik al 3 weken helemaal niets meer van haar heb vernomen. Alsof ze me uit haar leven heeft gewist.![]()
Aankomend weekend ben ik bij een andere ex van me. Wie weet helpt dit me iets...
quote:Op woensdag 1 maart 2006 10:33 schreef jagermeister1 het volgende:
[..]
Misschien gek gezegd, maar wat hij zij moet doen is zsm een andere wijf vent nuecken...Dat zal vast goed zijn voor [s]z'n[s] haar ego!
Komt redelijk in de buurt bij mijquote:Op zondag 26 februari 2006 22:34 schreef Ewaldus het volgende
....:
Ghehe.. ik had niet door dat we met een dame te maken hadden. Excuséquote:
Afgelopen vrijdag avond had ik zo'n avond... ik liep door de supermarkt, zonder mijn ex. Als ik daar liep, liepen we meestal samen. Nu dus niet..... Er stond van die zoetsappige popmuziek op waardoor ik nog meer aan haar ging denken. Eenmaal thuisgekomen was ik alweer behoorlijk depressed. Ben toen mijn eten gaan koken en heb dat heel gezellig alleen op zitten eten. Daarna alleen op de bank gehangen en zitten denken aan wat zij nu op dat moment aan het doen zou zijn. Weer lekker stappen?... Met vriendinnen naar een kroeg?..... Met een potentiëel vriendje naar de kroeg of stappen?.... AARGHHHH.quote:Op woensdag 1 maart 2006 10:34 schreef Kuuke2k5 het volgende:
[..]
Erg herkenbaar dit... Ik heb het als ik smorgens opsta en ff alleen ben... ga dan denken aan die fijne momenten... nou meer klote kan je je niet voelen
Met mijn ego is niets mis. Vanaaf de kroeg in, en ik heb genoeg te nuecken voor de rest van de maandquote:Op woensdag 1 maart 2006 10:33 schreef jagermeister1 het volgende:
[..]
Misschien gek gezegd, maar wat zij moet doen is zsm een andere vent nuecken...Dat zal vast goed zijn voor d'r ego!
Meteen met een ander de koffer in helpt je nie veel (hoorde ik).quote:Op woensdag 1 maart 2006 10:51 schreef Nies het volgende:
[..]
Met mijn ego is niets mis. Vanaaf de kroeg in, en ik heb genoeg te nuecken voor de rest van de maand![]()
En doe jij dat dan ook al zo snel na een relatiebreuk of heb je zoiets van... voorlopig niet? Vraag me dat bij mijn ex namelijk ook afquote:Op woensdag 1 maart 2006 10:51 schreef Nies het volgende:
[..]
Met mijn ego is niets mis. Vanaaf de kroeg in, en ik heb genoeg te nuecken voor de rest van de maand![]()
Tja.. ik zie wel. Erg veel de hort op ga ik niet. De meeste van mijn vrienden zijn al samenwonend enzo en ook niet meer zo stapperig. Dat was ik zelf ook niet zo. Ja.. ieder weekend naar dezelfde kroegquote:Op woensdag 1 maart 2006 10:57 schreef Carda het volgende:
[..]
Meteen met een ander de koffer in helpt je nie veel (hoorde ik).
Ik ga lekker veel met vrienden en vrienden de hort op
Soms lijkt het wel alsof mensen radicaler kappen als het langer duurt en meer voorstelt.quote:Op woensdag 1 maart 2006 10:47 schreef jagermeister1 het volgende:
Niet dat ik wil dat het goed komt, want er is teveel gebeurd tussen ons, maar toch. Ik zit in een kut periode (niet alleen vanwege relatiebreuk) en had toch wel wat meer belangstelling van haar kant verwacht. Nooit gedacht dat ze het zo abrupt zou afkappen allemaal. Bijna 6 jaar een relatie mensen ....![]()
Neuh.... wat is het nut? Vergeet je daar sneller die ene persoon door?quote:Op woensdag 1 maart 2006 10:58 schreef jagermeister1 het volgende:
[..]
En doe jij dat dan ook al zo snel na een relatiebreuk of heb je zoiets van... voorlopig niet?
Ik heb de ervaring dat mannen de 'rebound-naam' hebben en dat vrouwen hem uitoefenen. De meeste vrouwen die ik ken duiken na een vergane relatie meteen het bed met een ander in. In zekere zin is dat ook logisch, voor vrouwen is er altijd aandacht en zeker vrouwen waarvan je kunt zien dat ze niet lekker in hun vel zitten. Mannen die niet lekker in hun vel zitten worden niet aantrekkelijk bevonden.quote:Op woensdag 1 maart 2006 10:58 schreef jagermeister1 het volgende:
En doe jij dat dan ook al zo snel na een relatiebreuk of heb je zoiets van... voorlopig niet? Vraag me dat bij mijn ex namelijk ook afDie gedachte alleen al...
Ze lijkt me iig snel vergeten. Wie weet is dat wel niet zo... maar toch.
Tja.. ach. De precieze reden van die radicale ommezwaai weet ik niet. Ik heb zo mijn vermoedens, maar goed... dat is kort na zo'n breuk ook zo vernueckeratief.... je speculeert er maar op los. Tot je bijna doordraait.quote:Op woensdag 1 maart 2006 11:09 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Soms lijkt het wel alsof mensen radicaler kappen als het langer duurt en meer voorstelt.![]()
Ja goed, dat soort dingen zijn waardeloos maar zie het als winst. De andere zaken in je leven kun je nu ZELF aanpakken, je pakt sneller je eigen kracht terug in plaats van te steunen op die 'significant other'. Je moet het dus niet zien als 'jullie' problemen, maar als 'jouw' problemen.![]()
maar cru is het zeker na 6 jaar, eerste serieuze relatie?
Tja... mijn ex ging praktisch nooit uit. Nu ineens sinds het uit is schijnt ze volop te gaan stappen. De kans dat ze dan een leuke gast tegenkomt in haar 'labiele' periode zal dan redelijk groot zijn. Of ze er wat mee doet... tja... dat is de vraag. Ik weet zo net nog niet, maar ach.. who cares eigenlijk. IK moet verder en dat lukt niet als ik met mijn kop bij haar zit. Ze heeft immers het recht om een andere gast te nuecken...hoe kut het ook is.quote:Op woensdag 1 maart 2006 11:12 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Ik heb de ervaring dat mannen de 'rebound-naam' hebben en dat vrouwen hem uitoefenen. De meeste vrouwen die ik ken duiken na een vergane relatie meteen het bed met een ander in. In zekere zin is dat ook logisch, voor vrouwen is er altijd aandacht en zeker vrouwen waarvan je kunt zien dat ze niet lekker in hun vel zitten. Mannen die niet lekker in hun vel zitten worden niet aantrekkelijk bevonden.![]()
Ik zou je niet doodfocussen op een ander MOETEN neuken, dat komt heel geforceerd over en dan neuk je dus helemaal niks. Jammer dat je vrienden niet zo stapperig zijn enzo, maar ze moeten je toch even op sleeptouw nemen.![]()
Ja, zoiets jaquote:Op woensdag 1 maart 2006 11:21 schreef jagermeister1 het volgende:
Tja.. ach. De precieze reden van die radicale ommezwaai weet ik niet. Ik heb zo mijn vermoedens, maar goed... dat is kort na zo'n breuk ook zo vernueckeratief.... je speculeert er maar op los. Tot je bijna doordraait.
Mijn ervaring met nieuwe lovers is dat het mij verrekt weinig doet, vooral als het heel snel is. Dan is toch geen lang leven beschoren. Er is eigenlijk maar een ex van me die nu een vriend heeft, die me iets doet. Maar ja, ik heb het toen zelf verknald, dus ach... can't blame the guy!quote:Op woensdag 1 maart 2006 11:21 schreef jagermeister1 het volgende:
Je hebt er overigens wel gelijk in denk ik. Als ik nu heel vaak met haar geconfronteerd wordt, dan zal het verwerken langer duren. Ik hoop dat ik haar niet snel tegenkom en al zeker niet hand-in-hand met een nieuwe lover.
Ik weet het schat... het is zooo kut. Maar je komt eroverheen... sterker zelfs! Believe me!quote:
Kan me dat ook voorstellen hoor. Ben nu ook echt niet toe aan een nieuwe vaste relatie. Ik heb het zelf ook verknald. Ja.. zei ook wel een beetje, maar most of the blame ligt bij mij denk ik. Maar goed.... daar heb ik iig wel weer een wijze les uit getrokken mocht ik ooit nog een serieuze relatie aangaan.quote:Op woensdag 1 maart 2006 11:27 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Mijn ervaring met nieuwe lovers is dat het mij verrekt weinig doet, vooral als het heel snel is. Dan is toch geen lang leven beschoren. Er is eigenlijk maar een ex van me die nu een vriend heeft, die me iets doet. Maar ja, ik heb het toen zelf verknald, dus ach... can't blame the guy!
Natuurlijk leer je ook weer en kom je uiteindelijker tot een evenwichtigere relatie en 'ik'. Ik vind het in dit specifieke geval gewoon jammer dat het ten koste moest gaan van iets, maar ja volgende keer beter. Voorlopig voor mij alleen geen volgende keer, het kost me teveel energie voor wat ik eruitkrijg.quote:Op woensdag 1 maart 2006 11:33 schreef jagermeister1 het volgende:
Kan me dat ook voorstellen hoor. Ben nu ook echt niet toe aan een nieuwe vaste relatie. Ik heb het zelf ook verknald. Ja.. zei ook wel een beetje, maar most of the blame ligt bij mij denk ik. Maar goed.... daar heb ik iig wel weer een wijze les uit getrokken mocht ik ooit nog een serieuze relatie aangaan.
Helemaal mee eens! Ik ga leren zelfstandig te wonen en dat maakt op den duur misschien ook dat je iets meer nadenkt voor je je in een relatie stort.quote:Op woensdag 1 maart 2006 11:37 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Natuurlijk leer je ook weer en kom je uiteindelijker tot een evenwichtigere relatie en 'ik'. Ik vind het in dit specifieke geval gewoon jammer dat het ten koste moest gaan van iets, maar ja volgende keer beter. Voorlopig voor mij alleen geen volgende keer, het kost me teveel energie voor wat ik eruitkrijg.![]()
Dat wil je ook niet hoor. Mijn ex was in het begin zo aanhankelijk en zo enthousiast, dat ik er gewoon kippenvel van kreeg. Dit is later wel overgegaan tot het punt waar we nu zijn aanbelandtquote:Het wordt tijd voor een vrouw die 200% voor me gaat en me veroverd denk ik.![]()
Dat wil ik dus wel, maar zonder dat neurotische. Ik heb weinig zin meer in half-om-half gerommel in de marge, dat hangt me ver de keel uit. Het is allemaal wel lachen hoor, maar ik heb het een beetje gezien. Kijk, ik wil dat een meisje 200% voor me gaat en dat heeft verder weinig met overdreven aanhankelijkheid te maken in mijn visie. Enthousiasme is echter wel goed, ik heb ook weinig zin in dames die er nog dertig projectjes naast hebben. Prima dat ze dat hebben, maar als ze mij ontmoeten en iets met mij beginnen, dan ben ik HET.quote:Op woensdag 1 maart 2006 11:46 schreef jagermeister1 het volgende:
Dat wil je ook niet hoor. Mijn ex was in het begin zo aanhankelijk en zo enthousiast, dat ik er gewoon kippenvel van kreeg. Dit is later wel overgegaan tot het punt waar we nu zijn aanbelandt![]()
Er is maar 1 advies gevolgd door een opmerking die ik je toch ga maken.quote:Op woensdag 1 maart 2006 11:50 schreef Richard_Zutphen het volgende:
Nou sinds kort had ik weer iemand leren kennen,veel mee om gegaan, aantal keren blijven slapen.
Hele leuke meid, precies mijn type.
Alleen ze heeft zo wel haar problemen waardoor ze me opeens zei dat ze eerst aan haar vertrouwen moest werken en aan dat van anderen, dus ze had tijd nodig. (ze heeft vroeger veel meegemaakt)
Die tijd wil ik haar echt geven, maar ik heb het er veels te moeilijk mee.
Om mezelf te beschermen heb ik er dus maar zelf een punt acher gezet, anders maak ik mezelf helemaal gek.
Nu zit ze constant in me hoofd, elke minuut van de dag denk ik aan haar en dat terwijl ik der pas 2 weken ken...
Ik krijg haar maar niet uit me hoofd, elke keer zoek ik weer contact met haar terwijl ik weet dat ze er dan alleen maar gekker van word want ze heeft rust nodig.
Iemand ervaring met dit soort dingen?
Zucht...
Ik denk wij allemaal wel. Iemand pauze geven is verrekte lastig, ik kreeg het ook niet voor elkaar. Trokken toch weer naar elkaar toe. Maar bij jou is het iets meer eenzijdig heb ik het idee. Magoed het is dus normaal, en nee je kan er niks aan doenquote:Iemand ervaring met dit soort dingen?
We hebben het er toen over gehad en ze was echt vol vertrouwen dat het over een paar maanden beter met haar zou gaan (ivm therapie enzo) en ze was ook behoorlijk zeker dat ze dan weer wat met me wou beginnen, toen had ik daar een goed gevoel over en heb ermee ingestemd.quote:Op woensdag 1 maart 2006 11:55 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Er is maar 1 advies gevolgd door een opmerking die ik je toch ga maken.
Advies: Rust is rust! Ikzelf ben er ook geen ster in, maar laat haar met rust als ze dat aangeeft. Als het bij haar zo diep zit als bij jou komt het wel goed!
Opmerking: Grote kans dat jij dat vertrouwensconflict niet gaat oplossen, wees de positieve in haar leven. Nadruk leggen op haar moeilijke situatie. Je gooit je eigen ruiten in. Verder denk ik eerlijk gezegd dat het zelden iets wordt als ze er niet overheen stapt voor je. Kies voor jezelf en ga dingen voor jezelf doen en zoek GEEN CONTACT!
Ik denk ook wel dat het het beste is om haar met rust te laten. Als je dat niet doet kom je te opdringerig over en dan duw je haar alleen maar meer van je af. Wanneer jij kunt laten zien dat je haar ook echt met rust kunt laten, gaat zij jou misschien wel een beetje meer vertrouwen.quote:Op woensdag 1 maart 2006 11:55 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Er is maar 1 advies gevolgd door een opmerking die ik je toch ga maken.
Advies: Rust is rust! Ikzelf ben er ook geen ster in, maar laat haar met rust als ze dat aangeeft. Als het bij haar zo diep zit als bij jou komt het wel goed!
Opmerking: Grote kans dat jij dat vertrouwensconflict niet gaat oplossen, wees de positieve in haar leven. Nadruk leggen op haar moeilijke situatie. Je gooit je eigen ruiten in. Verder denk ik eerlijk gezegd dat het zelden iets wordt als ze er niet overheen stapt voor je. Kies voor jezelf en ga dingen voor jezelf doen en zoek GEEN CONTACT!
Ben ik voorbarig om te denken dat je daar je conclusies wel uit kan trekken? Ik ken dat gevoel maar al te goed btw, geen antwoord krijgen is pijnlijker dan om te horen dat ze je niet meer wil. Eigenlijk wat jij ook zegt dus. Mijns inziens kan je beter verder gaan met je leven.... Maar ik kan het mishebben....quote:Helaas heeft ze me 2 dagen al niets gestuurd.
Ik wil haar supergraga met rust laten en haar de tijd geven, als ik dat doe heb ik ook zeker wel het vertrouwen dat het weer goed komt.quote:Op woensdag 1 maart 2006 12:09 schreef jagermeister1 het volgende:
[..]
Ik denk ook wel dat het het beste is om haar met rust te laten. Als je dat niet doet kom je te opdringerig over en dan duw je haar alleen maar meer van je af. Wanneer jij kunt laten zien dat je haar ook echt met rust kunt laten, gaat zij jou misschien wel een beetje meer vertrouwen.
Neemt niet weg dat het niet makkelijk is om geen contact te zoeken. Ikzelf kon dat de eerste 1.5 week echt niet en heb dus meerdere malen contact gezocht. Hierdoor is het eigenlijk alleen maar in een sneller tempo geraakt. Binnen 2 weken waren alle spullen al verdeeld en haar deel uit mijn huisZe had toen ook nog eens extra benadrukt dat het écht over is.
Achteraf niet gek als die meid te horen heeft gekregen dat ik niet zeker wist of ik oud met haar wilde worden en kinderen wilde. Die heeft wel een klap te verwerken gehad denk ik zo, maar goed... ook zij zal het wel aan hebben zien komen denk ik.
Ik denk dat je daarin gelijk hebt.quote:Op woensdag 1 maart 2006 12:09 schreef Xtinction het volgende:
[..]
Ben ik voorbarig om te denken dat je daar je conclusies wel uit kan trekken? Ik ken dat gevoel maar al te goed btw, geen antwoord krijgen is pijnlijker dan om te horen dat ze je niet meer wil. Eigenlijk wat jij ook zegt dus. Mijns inziens kan je beter verder gaan met je leven.... Maar ik kan het mishebben....
Als je de neiging hebt te sms-en, bellen, mailen of whatever else.... gewoon niet doen. Ga dan op je handen zitten. Smeer ze in met schoensmeer of weet ik het wat, maar doe het gewoon niet.quote:Op woensdag 1 maart 2006 12:13 schreef Richard_Zutphen het volgende:
[..]
Ik wil haar supergraga met rust laten en haar de tijd geven, als ik dat doe heb ik ook zeker wel het vertrouwen dat het weer goed komt.
Het probleem is dat ik dat niet kan, ondanks dat ik het zo graag wil.
het is gewoon te moeilijk en ik maak mezelf er helemaal gek mee.
En dat is mijn probleem dus, ik kan mezelf niet daartoe zetten.quote:Op woensdag 1 maart 2006 12:18 schreef jagermeister1 het volgende:
[..]
Als je de neiging hebt te sms-en, bellen, mailen of whatever else.... gewoon niet doen. Ga dan op je handen zitten. Smeer ze in met schoensmeer of weet ik het wat, maar doe het gewoon niet.
Je zult wel moeten, want je raakt haar kwijt.quote:Op woensdag 1 maart 2006 12:23 schreef Richard_Zutphen het volgende:
[..]
En dat is mijn probleem dus, ik kan mezelf niet daartoe zetten.
Hoe graag ik ook wil zeg maar.
Idd, als het al niet zover is.quote:Op woensdag 1 maart 2006 12:25 schreef jagermeister1 het volgende:
[..]
Je zult wel moeten, want je raakt haar kwijt.
Ik dacht hetzelfde als jou, maar stilte zegt ook niet altijd alles. Soms hoor je gewoon even niets omdat zij voor haarzelf de dingen op een rijtje wil hebben en je niet lastig wil vallen met haar problemen.quote:Op woensdag 1 maart 2006 12:09 schreef Xtinction het volgende:
[..]
Ben ik voorbarig om te denken dat je daar je conclusies wel uit kan trekken? Ik ken dat gevoel maar al te goed btw, geen antwoord krijgen is pijnlijker dan om te horen dat ze je niet meer wil. Eigenlijk wat jij ook zegt dus. Mijns inziens kan je beter verder gaan met je leven.... Maar ik kan het mishebben....
Als zij ook verliefd is (maar dan ook echt ALS), dan komt het goed als je haar even met rust laat. Doe je dat niet, dan voelt ze zich gedwongen, opgejaagd etc. etc. Ook het feit dat je haar té graag wilt kan afschrikken.quote:Op woensdag 1 maart 2006 12:29 schreef Richard_Zutphen het volgende:
[..]
Idd, als het al niet zover is.
Ik had ook aangeboden om als rienden met elkaar om te gaan zodat we elkaar toch af en toe zouden en elkaar wat beter te leren kennen enzo.
Helaas wou ze dat niet.
Het stomme is... ik ken haar pas 2 weken... hgelemaal opslag verliefd allebei, gelijk bij elkaar wezen slapen enzo...
Dat is ook te snel gegaan.
Op het moment dat het ten koste van jou gaat is ze niet die droomvrouw. Als je elkaar 'gevonden' hebt hoor je happy te zijn. Je kent elkaar 2 weken, blij wel reeel. Misschien is ze het helemaal niet. Ik zeg het ook niet zomaar, ik ben zelf 1,5 jaar compleet gek van een vrouw geweest. Het is niet altijd wat het lijkt.quote:Op woensdag 1 maart 2006 12:32 schreef Richard_Zutphen het volgende:
Een meisje met dit soort problemen is idd niet ideaal, maar de rest wel, verder is ze helemaal mijn droomvrouw.
Het zijn haar problemen en ik wil haar er best in steunen en klaar voor haar staan.
Maar toch... als ik er zo gek en depri van word...
Suuk6 en hou je haaks!quote:Op woensdag 1 maart 2006 12:37 schreef Richard_Zutphen het volgende:
Ik weet wel waarom ze afstand wil, en ik kan alleen zeggen dat ze een hele goede reden heeft.
Ik denk dat ik nu maar eens naar een vriend ga, goed voor de afleiding.
Ik zal jullie op de hoogte houden.
Iig heel veel bedankt voor de hulp, want het helpt wel!
Hoe anders zijn onze ervaringen dan. Ik heb de laatste tijd een aantal keren meegemaakt dat dames grote woorden in hun mond namen over hun gevoel voor mij. Ik was het helemaal. Uit acties bleek dat echter te weinig of niet. Ik neem dan op een gegeven moment zulke figuren niet meer serieus en dat bleek ook meer dan terecht. Overigens wil ik daarbij aantekenen dat ik niet zat te wachten op zulke liefdesverklaringen noch daarom vroeg noch zelf iets in die geest heb gezegd. Ik vind het een beetje jammer dat er blijkbaar vrouwen zijn die er plezier in scheppen iemand anders voor de gek te houden en verwachtingen aan te praten. Ik neem het allemaal zo serieus niet meer als gevolg en dat is eigenlijk wel sneu voor degene die het wel meent, maar dat is dan maar zo.quote:Op woensdag 1 maart 2006 12:39 schreef Xtinction het volgende:
wat trance zegt is waar trouwens, het HOEFT niks te betekenen, maar uit ervaring ga ik ervanuit dat het wel iets betekent. Elke keer dat ik in die situatie zat betekende het wel iets namelijk. Maja de een is de ander niet
Blij dat je iets zinvols aan deze discussie toevoegt.quote:Op woensdag 1 maart 2006 12:43 schreef Salvad0R het volgende:
hehe .
AFHANKELIJKHEID JONGENS, AFHANKELIJKHEID .
Ik mis een persoon die voor mij door het vuur zou gaan, al heb ik goede vrienden/kennissen en nog goed contact met een ex. Die zouden voor me door het vuur gaan. Ik laat me nog moeilijk overtuigen van iemands oprechte gevoelens en ben juist het tegenovergestelde in een relatie. Ik doe vooral wat ik wil, leef zoals ik wil. Ik deed nooit EXPLICIET dingen om haar een plezier te doen, slechts als ik ze zelf leuk vond om te doen of als ik haar er blij mee maakte. Ik leef nooit voor een partner, maar andersom heb ik weleens meegemaakt. Desondanks ga ik er altijd wel met de volle 200% voor.quote:Op woensdag 1 maart 2006 12:43 schreef Xtinction het volgende:
Ik merk trouwens bij mezelf ook dat wat ik mis ook iets te maken heeft met "alles voor iemand willen doen". Ik mis een persoon waar ik echt voor door het vuur zou gaan, dat gevoel van overgave. Als mijn ex graag wilde dat ik meeging naar iets wat mij tijd zou kosten die ik voor andere dingen kon gebruiken, en ik niet eens leuk vond, deed ik het toch ontzettend graag, puur en alleen omdat ik wist dat ik haar er een plezier mee zou doen. Ik leefde eigk voor haar, in mindere mate voor mezelf. Misschien ook neit echt de beste basis voor een relatie, maar het beviel me prima....
Hoe je je leven weer op de rit moet krijgen is niet in een antwoord te vatten, daar gaan maanden overheen en dan krijg je het door.quote:Op woensdag 1 maart 2006 15:14 schreef Nies het volgende:
Ik wil het voor mezelf ook zo graag afsluiten, maar hij geeft geen enkele duidelijkheid.
Of het is een laffe lul die niet tegen zijn ouders durft in te gaan, of ik heb me een half jaar lang flink voor de gek laten houden. Hoe dan ook, hij heeft mijn hart gebroken en ik heb geen idee hoe ik mijn leven weer op de rit moet krijgen![]()
Met mijn laatste relatie had ik dat meteen het moment dat we het uitmaakten eigenlijk. Daarna ook niet meer over nagedacht. Zij kwam nog met gelul dat we zo'n bijzondere band hadden en dat we vrienden moesten blijven. Met oud&nieuw nog wat gestuurd en verder niets meer gehoord. Het is prima zo.quote:Op woensdag 1 maart 2006 15:38 schreef Emel het volgende:
achteraf ga je toch denken "wat ben ik blij dat de relatie over is, ik ben nu veel gelukkiger."
ik zit nu in een fase dat ik dat denk.
inderdaad, geen contact is prettigquote:Op woensdag 1 maart 2006 15:42 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Met mijn laatste relatie had ik dat meteen het moment dat we het uitmaakten eigenlijk. Daarna ook niet meer over nagedacht. Zij kwam nog met gelul dat we zo'n bijzondere band hadden en dat we vrienden moesten blijven. Met oud&nieuw nog wat gestuurd en verder niets meer gehoord. Het is prima zo.![]()
Met een andere ex heb ik 2 jaar na dato nog steeds contact en daar ook veel aan. Maar ja, daar had ik om eerlijk te zijn ook veel meer een bijzondere band mee.quote:
met sommige ex'en is vriendschap mogelijk. Met anderen helemaal niet.quote:Op woensdag 1 maart 2006 15:48 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Met een andere ex heb ik 2 jaar na dato nog steeds contact en daar ook veel aan. Maar ja, daar had ik om eerlijk te zijn ook veel meer een bijzondere band mee.![]()
Met de meeste exen heb ik meer gehad dan een vriendschap en zou ik niet ALLEEN een vriendschap kunnen hebben. Dan zouden altijd verwijten of die andere kant naar boven komen op een negatieve manier.quote:Op woensdag 1 maart 2006 15:49 schreef Emel het volgende:
met sommige ex'en is vriendschap mogelijk. Met anderen helemaal niet.
Je hoeft/kunt niet met ieder ex vriendschap sluiten
hehe ik weet wat je bedoeltquote:Op woensdag 1 maart 2006 15:51 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Met de meeste exen heb ik meer gehad dan een vriendschap en zou ik niet ALLEEN een vriendschap kunnen hebben.![]()
het klinkt wel als een vriendschap.quote:Op woensdag 1 maart 2006 15:51 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Met de meeste exen heb ik meer gehad dan een vriendschap en zou ik niet ALLEEN een vriendschap kunnen hebben. Dan zouden altijd verwijten of die andere kant naar boven komen op een negatieve manier.
Ik weet niet of ik echt een vriendschap met dat meisje heb, ik spreek haar wekelijks/2-wekelijks en dan gewoon over van alles. Daarnaast staan we altijd wel voor elkaar klaar met raad en advies als het even niet zo lekker gaat. Zij heeft ondertussen alweer bijna 2 jaar een vriend. Ikzelf ben alweer heel lang single, als je die 3 maanden-scharrels wegdenkt zelfs alweer 2 jaar.![]()
quote:Op woensdag 1 maart 2006 15:26 schreef Tranceptor het volgende:
Probeer positief naar de toekomst te gaan te kijken en mee te nemen uit het verleden wat positief is. Blijkbaar hield je van hem, dat is toch mooi? Jij bent wel in staat gebleken van iemand te houden, het is niet jouw gebrek dat hij dat blijkbaar niet was.![]()
Dan voel ik me die ontzettende domme koe... dat ik erin ben getrapt, hem heb geloofd dat ie het wél zou waarmaken...quote:HIj was uiteindelijk niet goed genoeg, hij kon het niet waarmaken en niet andersom.
Ach, hou op met die verwijten aan jezelf. Het steeds terugkerende thema, ook hier, doet vermoeden dat het meer mensen is overkomen. Het gebeurt mensen al eeuwen en nog dagelijks stinken mensen erin. Je weet gewoon niet wie wel of niet de waarheid spreekt en wat iemand echt bedoeld. Dat weet je met een beetje zelfkennis hoogstens van jezelf en dat is moeilijk zat.quote:Op woensdag 1 maart 2006 15:54 schreef Nies het volgende:
Dan voel ik me die ontzettende domme koe... dat ik erin ben getrapt, hem heb geloofd dat ie het wél zou waarmaken...
Tegenwoordig liegen mensen makkelijker omdat ze daarmee weg kunnen komen. Er is geen sociale controle meer en dat maakt het echt makkelijker.quote:Op woensdag 1 maart 2006 15:56 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Ach, hou op met die verwijten aan jezelf. Het steeds terugkerende thema, ook hier, doet vermoeden dat het meer mensen is overkomen. Het gebeurt mensen al eeuwen en nog dagelijks stinken mensen erin. Je weet gewoon niet wie wel of niet de waarheid spreekt en wat iemand echt bedoeld. Dat weet je met een beetje zelfkennis hoogstens van jezelf en dat is moeilijk zat.
Klopt. Alleen wanneer je het nodig vindt om tegen je partner te liegen.. sja... dan zit er al iets niet goed in je relatie. Of de persoon in kwestie is gewoon leugenachtig aangelegd en maakt daar meer regel dan uitzondering van.quote:Op woensdag 1 maart 2006 16:02 schreef Carda het volgende:
[..]
Tegenwoordig liegen mensen makkelijker omdat ze daarmee weg kunnen komen. Er is geen sociale controle meer en dat maakt het echt makkelijker.
Voorbeeld van een vriendin van me.. die kwam er gister achter dat d'r ex vriend had gelogen over een avond wanneer ie nie thuis was. Hij had dus gehoopt dat ie er mee weg kwam, dus mooi niet![]()
Volgens mij is niks zo erg als bedonderd worden door je (ex) vriend(in).quote:Op woensdag 1 maart 2006 16:15 schreef jagermeister1 het volgende:
Ik ben in mijn relatie ook wel eens goed voorgelogen en dat voelt echt fucked-up kan ik je vertellen. Had namelijk nooit verwacht dat mij dat in deze relatie zou overkomen.
Is ook bedonderen.quote:Op woensdag 1 maart 2006 16:29 schreef Emel het volgende:
dingen verzwijgen is ook heel erg.
absoluutquote:
Precies... en dan spreek ik nog niet eens over vreemdgaan. Dat is heeeeelemaal uit den boze bij mij.quote:Op woensdag 1 maart 2006 16:29 schreef Emel het volgende:
bedoel je dit in het algemeen ? Iedereen heeft toch zijn gedachten en geheimpjes die hij/zij voor zichzelf wil houden. Ik zeg zeker niet alles tegen mijn partnerquote:Op woensdag 1 maart 2006 16:29 schreef Emel het volgende:
dat bedoel ik niet.quote:Op woensdag 1 maart 2006 18:02 schreef petitlapin2 het volgende:
[..]
bedoel je dit in het algemeen ? Iedereen heeft toch zijn gedachten en geheimpjes die hij/zij voor zichzelf wil houden. Ik zeg zeker niet alles tegen mijn partner, ik vind dat maar normaal. ieder heeft het recht om dingen voor zichzelf te houden.
Exactly! Smoezen verzinnen om toch in contact met bepaalde personen te treden. Dat soort reut!quote:Op woensdag 1 maart 2006 18:10 schreef Emel het volgende:
[..]
dat bedoel ik niet.
geheime contacten, halve waarheid vertellen
Geheimen die schadelijk kunnen zijn voor je relatie als ze uitkomen?quote:Op woensdag 1 maart 2006 18:02 schreef petitlapin2 het volgende:
[..]
bedoel je dit in het algemeen ? Iedereen heeft toch zijn gedachten en geheimpjes die hij/zij voor zichzelf wil houden. Ik zeg zeker niet alles tegen mijn partner, ik vind dat maar normaal. ieder heeft het recht om dingen voor zichzelf te houden.
Denk aan de hier bovengenoemde zin.quote:Op donderdag 2 maart 2006 09:14 schreef jagermeister1 het volgende:
Nou... vandaag alweer 2.5 week geleden dat ik voor het laatst iets van mijn ex heb vernomen. Gaat de goede kant uit zo![]()
Damn... ik zou een moord plegen om haar stem nog even te horen en haar even aan te raken.![]()
Dat is ook wel zo, alleen het duurt zo fokking lang. Het knaagt aan een mens.quote:Op donderdag 2 maart 2006 09:20 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Denk aan de hier bovengenoemde zin.![]()
Over een tijdje ga je het waarderen dat ze niet meer aan je hannest.![]()
Misschien een beetje rare vergelijking, maar ook tijdens een verliefdheid (dat heb ik in ieder geval) lijkt iedere seconde zonder contact een dag. Nu gaat verliefdheid ook niet zomaar over, maar het ebt langzaam weg. Je moet gewoon leren berusten in zulke dingen en dan kun je de innerlijke rust/volwassenheid vinden om er mee om te gaan. Tijd heelt deze wond, dat zul je zien. En het grappige is dat je dan vaak zoiets krijgt als perspectief op die relatie en wat het nu werkelijk voorstelde en hoe je dat moet zien. Als het goed is kom je zo langzaam steeds via die pijn verder bij degene uit die goed voor je is. Dat schijnt in elk geval volgens mij de bedoeling te zijn.quote:Op donderdag 2 maart 2006 09:23 schreef jagermeister1 het volgende:
[..]
Dat is ook wel zo, alleen het duurt zo fokking lang. Het knaagt aan een mens.
Gek eigenlijk dat het je toch zo ontzettend bezig houdt en de dagen beheerst, terwijl je er van overtuigd bent dat het vroeg of laat toch kapot zou gaan. Onze relatie was al zo kapot dat er nog weinig te lijmen viel... maar toch....
Mooi omschreven en ook helemaal waar alleen wel erg zwaar ...quote:Op donderdag 2 maart 2006 09:41 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Misschien een beetje rare vergelijking, maar ook tijdens een verliefdheid (dat heb ik in ieder geval) lijkt iedere seconde zonder contact een dag. Nu gaat verliefdheid ook niet zomaar over, maar het ebt langzaam weg. Je moet gewoon leren berusten in zulke dingen en dan kun je de innerlijke rust/volwassenheid vinden om er mee om te gaan. Tijd heelt deze wond, dat zul je zien. En het grappige is dat je dan vaak zoiets krijgt als perspectief op die relatie en wat het nu werkelijk voorstelde en hoe je dat moet zien. Als het goed is kom je zo langzaam steeds via die pijn verder bij degene uit die goed voor je is. Dat schijnt in elk geval volgens mij de bedoeling te zijn.![]()
Daar heb je een punt. Ik merk ook wel dat de tijd toch al wel wat verandering in mijn gevoel teweeg brengt. Maar goed... op dit moment is gewoon puur gemis en angst dat ze misschien wel gevoelens voor een ander zou hebben. Het lijkt wel minder te worden, maar in de weekenden slaat de wanhoop dan weer toe. Ach... ik zit het gewoon uit en probeer het beste ervan te maken.quote:Op donderdag 2 maart 2006 09:41 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Misschien een beetje rare vergelijking, maar ook tijdens een verliefdheid (dat heb ik in ieder geval) lijkt iedere seconde zonder contact een dag. Nu gaat verliefdheid ook niet zomaar over, maar het ebt langzaam weg. Je moet gewoon leren berusten in zulke dingen en dan kun je de innerlijke rust/volwassenheid vinden om er mee om te gaan. Tijd heelt deze wond, dat zul je zien. En het grappige is dat je dan vaak zoiets krijgt als perspectief op die relatie en wat het nu werkelijk voorstelde en hoe je dat moet zien. Als het goed is kom je zo langzaam steeds via die pijn verder bij degene uit die goed voor je is. Dat schijnt in elk geval volgens mij de bedoeling te zijn.![]()
Misschien is ze gewoon grieperig.quote:Op donderdag 2 maart 2006 09:45 schreef Carda het volgende:
Leuk m'n ex is al 2 dagen thuis.. en ik kom er elke dag langs naar me werk..
Ga je weer van alles denken..
Tja..dat wel. Denk dat ik veel voorzichtiger in een volgende relatie zal stappen.quote:Op donderdag 2 maart 2006 10:18 schreef Kuuke2k5 het volgende:
Ik leef met je mee, en ervaar hetzelfde, gewoon net zo lang hier van je af tie tiepen totdat je weer rustig word van binnen, uiteindelijk ben je weer een stuk ervaring rijker...
Dat kan jaquote:Op donderdag 2 maart 2006 10:23 schreef jagermeister1 het volgende:
[..]
Misschien is ze gewoon grieperig.
Kijk... en dat doe ik nou ook continu he. Stel nou dit... wat nou als... Ooooohhh... Ze is niet thuis... ze zit waarschijnlijk bij een nieuwe vriend of zou ze gewoon bij een vriendin zijn...quote:Op donderdag 2 maart 2006 10:26 schreef Carda het volgende:
[..]
Dat kan jaMaar dan ga je nie met de auto weg denk ik.
Ach jah boeiend, het is gewoon dat het me weer aan het denken zet..
Nog een maandje en dan kom ik daar ook nie meer langs!
Mwa als ik straks niet meer langs haar heen moet denk ik daar niet meer aan hoor en denk nu al helemaal nie meer aan wat ze doet hoor. Ben gewoon nieuwsgierig.quote:Op donderdag 2 maart 2006 11:14 schreef jagermeister1 het volgende:
[..]
Kijk... en dat doe ik nou ook continu he. Stel nou dit... wat nou als... Ooooohhh... Ze is niet thuis... ze zit waarschijnlijk bij een nieuwe vriend of zou ze gewoon bij een vriendin zijn...
Om gek van te worden. Dit wordt gelukkig al iets minder, maar het blijft maar spoken door dat hoofd. Dit weekend ga ik me maar eens flink uitleven denk ik![]()
quote:Op donderdag 2 maart 2006 11:30 schreef Carda het volgende:
[..]
Mwa als ik straks niet meer langs haar heen moet denk ik daar niet meer aan hoor en denk nu al helemaal nie meer aan wat ze doet hoor. <---- Tegenstrijdig-----> Ben gewoon nieuwsgierig.
En flink uitleven toe ik al een tijdje! Hihi.
Laten we het zo zeggen, als ik er niet elke dag langs was gekomen had ik er hier nie over gepostquote:
quote:Op donderdag 2 maart 2006 12:01 schreef Carda het volgende:
[..]
Laten we het zo zeggen, als ik er niet elke dag langs was gekomen had ik er hier nie over gepost
Ik zit nu echt nie meer van zou ze dit of dat doen met haar nieuwe vriend etc.. Ik heb m'n eigen leven en
ik weet zeker dat ik gelukkiger ben zonder haar dan met haar nu
Ach ik was vanaf begin januari de klos (eigenlijk al voor kerst maarja toen waren we nog "vrienden").quote:Op donderdag 2 maart 2006 12:06 schreef jagermeister1 het volgende:
[..]
Goed bezig! Die dag zal voor mij ook zeker komen, maar goed... daar heb je die tijd weer he!
Ik kom elke dag langs het huis waar we hebben samengewoond en waar m'n ex nog woont.quote:Op donderdag 2 maart 2006 09:45 schreef Carda het volgende:
Leuk m'n ex is al 2 dagen thuis.. en ik kom er elke dag langs naar me werk..
Ga je weer van alles denken..
En hoe lang is dat geleden?quote:Op donderdag 2 maart 2006 14:50 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Ik kom elke dag langs het huis waar we hebben samengewoond en waar m'n ex nog woont.
Let er al amper meer op, been there done that, vroeger bestaat niet meer![]()
mooi verhaal.quote:Op donderdag 2 maart 2006 09:41 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Hoe lang het geleden is, dat ik er nog wél op lette?quote:
Dat het uit is en je er nie meer op letquote:Op donderdag 2 maart 2006 14:57 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Hoe lang het geleden is, dat ik er nog wél op lette?
Ik woon hier nu ongeveer een half jaar (zijn nu ongeveer 8 maanden uit elkaar) en na een maand of 2, 3 lette ik er niet meer op.quote:
Hmhm, dat respectloos ken ik. Ik zit er alleen mee dat ik heb gezegd dat ik tot een bepaalde tijd geen contact meer wilde (een maand geleden bijna). Tot op heden dus niet gedaan..quote:Op donderdag 2 maart 2006 15:11 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Ik woon hier nu ongeveer een half jaar (zijn nu ongeveer 8 maanden uit elkaar) en na een maand of 2, 3 lette ik er niet meer op.
In het begin liep ik er ook langs met een strakke blik van "NIET kijken en doorlopen" en had ik het nog wel moeilijk... maar ja dat is ook omdat je nog aan je nieuwe huis moet wennen en dat "oude" huis was thuis zeg maar... Nu denk ik er amper meer bij na, heel af en toe nog... en dat terwijl ik er dagelijks wel een keer of 5 langsloop.
Enige is nu, dat m'n ex me lastig blijft vallen, terwijl ik gezegd heb geen contact te willen en daar heb ik het wel moeilijk mee. Verwijtende sms'jes als ik niet snel de telefoon opneem of "laat ook maar, hoeft al niet meer". Ik vind het zo lullig en respectloos, ik heb het altijd netjes gehouden (terwijl er weinig reden was om dat te doen na alles wat er gebeurd is), als ik nog spullen tegenkom gooi ik ze door z'n brievenbus, kom ik hem tegen dan maak ik een praatje, maar verder hoeft het voor mij niet... Alsof ik eeuwig z'n vangnet moet zijn, ik vind het zo kinderachtig. Hij komt zichzelf nu tegen, tja had hij zich eerder moeten realiseren.
Ik zou het zo snel mogelijk afhandelen... ik was opgelucht toen ik alles had geregeld qua hypotheek, spullen en ander papierwerk.quote:Op donderdag 2 maart 2006 15:34 schreef Carda het volgende:
Hmhm, dat respectloos ken ik. Ik zit er alleen mee dat ik heb gezegd dat ik tot een bepaalde tijd geen contact meer wilde (een maand geleden bijna). Tot op heden dus niet gedaan..
Ik moet alleen nog aangeven wat ik nog moet hebben voor wat dingen die zij van mij over nam. En ik twijfel af en toe of ik dat nu of later zal aangeven. De ene keer denk ik hoe sneller hoe beter de andere keer denk ik van laat d'r maar verrekken ik zeg het wel wanneer het mij uitkomt.
Voor de rest denk niet veel meer aan haar.
Jup als ik dit heb geregeld dan is alles klaar. De keuze maken wanneer ik het zeg is alleen moeilijk maar denk aan de ene kant dat het weinig uitmaakt of ik het nu of een paar maand later pas zeg.quote:Op donderdag 2 maart 2006 15:55 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Ik zou het zo snel mogelijk afhandelen... ik was opgelucht toen ik alles had geregeld qua hypotheek, spullen en ander papierwerk.
Ene kant was het "pijnlijk", omdat het allemaal definitief is. Maar aan de andere kant had ik er zo lang tegen aan zitten hikken, ik was echt opgelucht toen alles eindelijk geregeld was. Dat eeuwige lijstje van "straks nog dit, straks nog dat". Ik kon eindelijk verder...
Maar als je het voor je gevoel niet nu/snel wilt doen, moet je dat ook niet doen.
Je eigen gevoel volgen is volgens mij altijd het beste, je voelt zelf goed aan hoe of wat... al geven mensen nog zoveel advies. Ik heb ook zoveel adviezen gehad in die tijd, ook al begrepen mensen niet hoe ik iets deed of wilde doen, heb altijd gedaan wat m'n gevoel zei en achteraf nergens spijt van gehad.
Ja dat is zo...quote:Op donderdag 2 maart 2006 16:02 schreef Carda het volgende:
maar denk aan de ene kant dat het weinig uitmaakt of ik het nu of een paar maand later pas zeg.
Leuk he? Keuzes?quote:
Idd, beter dan je het dan allemaal geregeld hebt.quote:Op donderdag 2 maart 2006 16:10 schreef Carda het volgende:
Leuk he? Keuzes?![]()
Maarja als ik nu een andere meid tegenkom die ik leuk vind dan heb ik dat geouwehoer nog met me ex!
Dus denk dat ik het binnenkort wel ff ga regelen!
Bij mij was binnen 2 weken dat we uit elkaar zijn gegaan alles praktisch al geregeld. Tot en met de spullen verdelen aan toe. Dit komt eigenlijk omdat ik het ook snel wilde afsluiten allemaal. Achteraf misschien iets te snel, want dit zal onder andere een reden zijn dat ik sindsdien niets meer van haar heb vernomen.quote:Op donderdag 2 maart 2006 16:10 schreef Carda het volgende:
[..]
Leuk he? Keuzes?![]()
Maarja als ik nu een andere meid tegenkom die ik leuk vind dan heb ik dat geouwehoer nog met me ex!
Dus denk dat ik het binnenkort wel ff ga regelen!
Het is een soort van stoppen met rokenquote:Op donderdag 2 maart 2006 17:29 schreef Richard_Zutphen het volgende:
Gister heb ik een aantal posts hier gemaakt, en het ging toen helemaal niet lekker.
Vandaag heb ik besloten om er een grote punt achter te zetten.
En waarrempel, voel me nu al wat beter..
Dat gaat me ook al zo goed af...quote:Op donderdag 2 maart 2006 17:40 schreef Jumparound het volgende:
[..]
Het is een soort van stoppen met roken
Hehe ik 5 maandenquote:Op donderdag 2 maart 2006 17:48 schreef Jumparound het volgende:
mij ook
het is me een keer 9 maanden gelukt
Mogelijk was ie al langer aan het rommelen met die goede vriendin. Dit vind ik namelijk wel heel frapant. Hij maakt het uit... en een week later ligt ie op een van jou vroegere vriendinnen. Dit riekt naar overspel als je het mij vraagt... Ik begrijp jouw gevoel echter compleet hoor. Zoiets doet echt ontzettend zeer. Mag lijen dat hij een keer op dezelfde manier aan de kant gezet wordtquote:Op zaterdag 4 maart 2006 14:19 schreef Lips het volgende:
Pff, moet even van me af schrijven....
M'n ex en ik zijn nu 6 weken uit elkaar na een relatie van 1,5 jaar. We hadden geen ruzie maar het ging vanuit zijn kant niet meer. Hij wou wel graag proberen vrienden te blijven. Ik toen al aangegeven dat ik niet weet of dat zou werken maar dat ik het wel wil proberen....
Kom ik er gisterenavond achter dat die zak al binnen een week lag te neuken met een vroegere hele goede vriendin van me... Ik maar m'n best iedere keer doen om niet te veel van hem onder de indruk te zijn (wat me toch al moeilijk afgaat) en dan hoor ik nu dit. Hij vertelde het me dan wel zelf maar hij vertelde er niet bij wanneer het gebeurd is... daar moest ik naar vragen (had ik het maar niet gevraagd, dan voelde ik me niet zo kut).
Aan de ene kant wil ik niks meer met 'm te maken hebben om mezelf te beschermen. Maar aan de andere kant hou ik nog zo veel van 'm....
Oh wat voel ik me kut vandaag!
*krrrr....krrrrr* Tja.. ach ik had ook gewoon kunnen zeggen dat ik me er niet lekker bij voelde. Maar goed... Ik had geen zin in allerlei moeilijke gesprekken enzo. Gewoon een vlucht dus. En ja.. als ik eerlijk ben, dan mis ik mijn meest recente ex gewoon ontzettend.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 15:05 schreef Lips het volgende:
*aai over de bol*
Wel goed van je dat je hebt besloten te gaan omdat je gevoel er niet lekker bij was.
Wat je schreef over mijn ex... ik verwacht niet dat dat al langer aan de gang was. Zij is ook net uit een relatie en denk dat ze elkaar gewoon gebruikt hebben. Alleen jammer dat ie niet genoeg ruggegraad had dat gewoon niet te doen.
Stomme is dat ik nu het gevoel heb dat ik een soort vrijbrief heb gekregen om maar de slet uit te gaan hangen
lol, en dan allebij onze exen zo enorm gaan zitten missenquote:Op zaterdag 4 maart 2006 15:10 schreef jagermeister1 het volgende:
[..]
*krrrr....krrrrr* Tja.. ach ik had ook gewoon kunnen zeggen dat ik me er niet lekker bij voelde. Maar goed... Ik had geen zin in allerlei moeilijke gesprekken enzo. Gewoon een vlucht dus. En ja.. als ik eerlijk ben, dan mis ik mijn meest recente ex gewoon ontzettend.
He.. gek dat gevoel heb ik ook. Wat afspreken?![]()
Haha.. tja dat zou wat zijn. 2 depri's in 1 hok die samen hun verdriet weg sexenquote:Op zaterdag 4 maart 2006 15:11 schreef Lips het volgende:
[..]
lol, en dan allebij onze exen zo enorm gaan zitten missen
klinkt als een boeketreeks romannetjequote:Op zaterdag 4 maart 2006 15:11 schreef jagermeister1 het volgende:
[..]
Haha.. tja dat zou wat zijn. 2 depri's in 1 hok die samen hun verdriet weg sexen
Niet te hopen ook! Alhoewel sommige verhalen toch wel in de buurt lijken te komen. Tenminste..als ik mijn eigen verhaal zo eens bekijkquote:Op zaterdag 4 maart 2006 15:14 schreef Lips het volgende:
haha, nee die zal je hier ook niet tegenkomen!
Ghehe.... dat is ook van je afschrijven. Gewoon doen. Desnoods houdt je het voor jezelf, maar ik heb laatst ook het een en ander voor mezelf ff van me afgeschreven. Lucht op dat moment wel op én... het kan een goed inzicht geven van waar, wanneer en waarom het fout is gelopen. Neem dat gegeven dan weer mee naar je volgende relatie al zul je daar voorlopig niet aan toe zijn denk ik.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 15:17 schreef Lips het volgende:
je kan altijd nog een boek gaan schrijvenHeb hier meerdere malen gelezen dat van je af schrijven moet werken. Maar op het moment kom ik niet verder dan m'n ex de grond in stampen!
UH.. Sex voor het huwelijk ..niet doen meisje... ga gewoon op zondag naar de kerkquote:Op zaterdag 4 maart 2006 15:20 schreef Lips het volgende:
dalijk ga je me nog vertellen dat sex voor het huwelijk niet de bedoeling is en dat ik iedere zondag naar de kerk moet
Maar ik kwam idd gisteren een stuk papier tegen waar ik op heb zitten schrijven toen het net uit was, ik voel me geloof ik al wel beter dan toen
Ik zelf heb letterlijk tegen mijn ex gezegd (achteraf ietwat impulsief van me) dat ik niet oud met haar wil worden als onze relatie op deze manier doorgaat.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 15:27 schreef Lips het volgende:
mijn gevoel zegt nog steeds dat ik met hem oud wil worden....
Dat denk ik ook. Dan krijg je een hekel aan iemand en dan zal het ineens een stuk makkelijker worden om diegene los te laten. Denk ik hoor....quote:maar nog een paar van die acties en ik denk dat mijn gevoel niks meer met hem te maken wil hebben.
Ik zelf ook wel een beetje en dat is ook wel een grote oorzaak van het feit dat het al een tijd niet zo goed ging.quote:Er zat eigenlijk niks fout in de relatie, maar hij zit met zichzelf in de knoop.
Precies... hou dat gewoon in gedachte. Dan zal die hoop dat het goedkomt ook wel wegebben.quote:Ik heb ergens wel de hoop dat dit nog goed komt, maar aan de andere kant is hij me, sinds het uit is, al een paar keer zo tegengevallen.
Da's is inderdaad een mooie en het zal ook wel zo zijn. Toch vind ik dat altijd van die cliché dingen, maar goed... Time will tell!quote:Op zaterdag 4 maart 2006 15:33 schreef Lips het volgende:
laatst schreef iemand heel mooi:
"It will all be ok in the end, and if it's not ok, it's not the end"
moet alleen zeggen dat het me vandaag niet echt helpt
het zal wel goedkomen.... duurt alleen altijd te lang...quote:Op zaterdag 4 maart 2006 15:35 schreef jagermeister1 het volgende:
Time will tell!
Jij lijkt wel mijn evenbeeld. Die gedachte heb ik ook sterk. Komt nog eens bij dat ik nu voor het eerst in mijn leven alleen woon en dus ook alle tijd heb om mezelf 'zielig' te gaan zitten voelen. Zo ga ik iig met een goede maat een biertje happen. Hij is ook nog single, een toch heb ik nog wel een aantal vrienden die ook alleen zijn. Dit zijn echter van die kroegtijgers geworden... en tja.. daar probeer ik een beetje voor te passen. Alhoewel het toch altijd wel gezellig is.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 15:39 schreef Lips het volgende:
[..]
het zal wel goedkomen.... duurt alleen altijd te lang...
ben het alleen zijn in de weekenden zo zat... maar alles in m'n omgeving is gezellig gesetteld en daar wil ik niet bij gaan zitten... niet ieder weekend iig
Ben ik ook wel blij mee hoor, alleen zelf moet ik er een beetje voor waken dat niet te worden. Het leven is al zo duur. Snap jequote:Op zaterdag 4 maart 2006 15:47 schreef Lips het volgende:
Ik ging in mijn flatje wonen toen we net iets hadden. Hij heeft fijn alles mee verhuisd enzo maar hier nooit fulltime gewoond. Was in het begin toch niet leuk thuiskomen...
Maar ben blij met je kroegtijgers! Heb je tenminste ff die afleiding op de o zo lange zaterdagavond!
lol, je hoeft ze niet te onderhouden!quote:Op zaterdag 4 maart 2006 16:01 schreef jagermeister1 het volgende:
[..]
Ben ik ook wel blij mee hoor, alleen zelf moet ik er een beetje voor waken dat niet te worden. Het leven is al zo duur. Snap je
nee vandaag ff niet. Degenen die vrij zijn om iets te gaan doen heb ik geen zin inquote:Heb je helemaal niemand waarmee je iets kunt gaan doen dan?
Uh.. ik doelde meer op het feit dat vaak naar de kroeg gaan niet geheel gratis isquote:Op zaterdag 4 maart 2006 16:06 schreef Lips het volgende:
[quote]
lol, je hoeft ze niet te onderhouden!
Ai..dat is wel ff vervelend dan. 1 ding... ga dan in huis iig proberen iets te doen. Zet lekker 'positieve' muziek op en ga die kast die je al tijden zou uitruimen nu eindelijk eens uitruimen. Of stop een leuke dvd in je dvd-speler en trakteer jezelf op een goed glas wijn. Of doe eerst die kast en zet dan die dvd opquote:nee vandaag ff niet. Degenen die vrij zijn om iets te gaan doen heb ik geen zin inGoede vriend van me zou eigenlijk komen stappen maar heeft last minute af moeten zeggen...
Dan leer je wel veel nieuwe mensen kennen, maar ja... of dat nou het slag volk is waar je op zit te wachten? Niets mis met kerkgangers hoor. Ieder zijn ding, maar overall vind ik het toch wel een beetje aparte mensen.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 16:17 schreef SHE het volgende:
Ik vind dat niet eens zo'n gek idee
Ik denk dat ik voortaan maar naar de kerk ga
Wel lief dat je met me meedenkt!quote:Op zaterdag 4 maart 2006 16:15 schreef jagermeister1 het volgende:
[..]
Uh.. ik doelde meer op het feit dat vaak naar de kroeg gaan niet geheel gratis isEn om nou aan de cola te gaan zitten. Niet dat daar iets mis mee is hoor, maar zelf ben ik daar niet zo van. In de kroeg drink ik bier
![]()
[..]
Ai..dat is wel ff vervelend dan. 1 ding... ga dan in huis iig proberen iets te doen. Zet lekker 'positieve' muziek op en ga die kast die je al tijden zou uitruimen nu eindelijk eens uitruimen. Of stop een leuke dvd in je dvd-speler en trakteer jezelf op een goed glas wijn. Of doe eerst die kast en zet dan die dvd opDe truck is om iets te doen. Op Internet zitten wordt je vaak ook niet vrolijker van. Je gaat toch automatisch dit soort onderwerpen op zitten zoeken... en ja... dan komen die gedachten weer.
Succes meid![]()
Ik ben zo liefquote:
Kijk...that's the spirit!quote:Ik wordt altijd juist depressief van opruimen. Dan begin ik vol goede moed ergens aan, halverwege heb ik geen zin meer en dan ligt de helft weer op de tafel te slingeren
Maar ik ga zo toch maar eens douchen en iig ff boodschappen doen, ben ik er toch weer uitgeweest. Daarna idd maar een lekker muziekje op, een flesje wijn opentrekken en gaan koken. Als ik door drink lig ik na het eten laveloos op de bank en is het zo zondag
lol!quote:Op zaterdag 4 maart 2006 16:22 schreef jagermeister1 het volgende:
[..]
Ik ben zo liefDat vond mijn ex de laatste tijd nou ook
![]()
quote:Op zaterdag 4 maart 2006 16:25 schreef Lips het volgende:
[..]
lol!
nou, ik ga iets ondernemen! Jij veel plezier vanavond als junior kroegteiger!
Oh, ik ken het gevoel van onzekerheid en je ongerust maken... Als ie niet op msn komt vraag je af waar ie is, als ie wel op msn komt vraag je je af wat ie aan het doen is...quote:Op zaterdag 4 maart 2006 17:21 schreef Nies het volgende:
Hier gaat het weinig beter... kan me inmiddels redelijk staande houden met behulp van een hele hoeveelheid pillen, maar echt vorderingen maak ik niet.
Ik doe nog steeds niets anders dan hele dagen aan hem denken.
Via via te horen gekregen dat ie inmiddels werk heeft en ik hoop alleen maar heel hard dat zijn ouders hem in ieder geval zijn studie af laten maken, hij hoeft nog maar vier maanden.... helaas zie ik ze ervoor aan dat hij het einde van het schooljaar niet mag afmaken.
Inmiddels is hij ook al vijf dagen niet online en maak ik me rete ongerust om hem.... of hij heeft eigenhandig zijn modem gemold of er is echt iets met hem aan de hand...
Als ik niet iedere vijf minuten in huilen uitbarst dan denk ik wel met een glimlach aan hem....
Heb hele dagen afleiding, mijn vrienden doen meer dan hun best mij hierdoor heen te slepen.... en het helpt maar niks
Neh, alleen is het voor iemand die werkelijk alles met internet doet, en haast is vergroeid met zijn pc, totaal niets om dan ineens vijf dagen offline te zijn...quote:Op zaterdag 4 maart 2006 17:23 schreef Lips het volgende:
[..]
Oh, ik ken het gevoel van onzekerheid en je ongerust maken... Als ie niet op msn komt vraag je af waar ie is, als ie wel op msn komt vraag je je af wat ie aan het doen is...
Als ie wel online was baalde ik er altijd van dat ie me niet aansprak...quote:Op zaterdag 4 maart 2006 17:28 schreef Nies het volgende:
[..]
Neh, alleen is het voor iemand die werkelijk alles met internet doet, en haast is vergroeid met zijn pc, totaal niets om dan ineens vijf dagen offline te zijn...
Als ie wel online is..... geniet ik eigenlijk alleen al van het idee dat ie er is![]()
laat dit dan een les zijn dat je je nooit meer helemaal verliest in een relatie, echt gezond is dat nietquote:Op zaterdag 4 maart 2006 17:51 schreef Nies het volgende:
We hebben nu ook helemaal geen contact meer, maar we doen (op internet) zoveel dezelfde dingen, dat we elkaar automatisch tegen komen.... erg pijnlijk en tegelijk ook zo vertrouwd.
We zitten zo verweven in elkaar dat we elkaar toen wel tegen moesten komen, denk dus ook niet dat we ooit helemaal los van elkaar kunnen komen, dan moeten we beiden ons leven wel zo radicaal omgooien dat er van onszelf niets overblijft....
Lieverd, ik snap helemaal welke kant je met me opwilt.... maar lees de rest dan ookquote:Op zaterdag 4 maart 2006 18:04 schreef petitlapin2 het volgende:
[..]
laat dit dan een les zijn dat je je nooit meer helemaal verliest in een relatie, echt gezond is dat niet![]()
en misschien is hij niet online omdat hij (tijdelijk of voorgoed) geen contact meer met je wil, tot je van de pillen afbent of zo, en met wat meer realisme terug in het leven staat
![]()
Nou dat is wel geluktquote:Op zaterdag 4 maart 2006 16:26 schreef jagermeister1 het volgende:
[..]
Succes ... ennuh... niet bij de pakken neer zitten
![]()
Had jij ook een beetje het gevoel dat je aan het vreemdgaan was of deed het je wel een beetje goed?quote:Op zondag 5 maart 2006 13:10 schreef Lips het volgende:
[..]
Nou dat is wel gelukt![]()
Heb jou maar eens nageaapt en de ex voor deze ex vannacht op visite gehad![]()
En vanmorgen heb ik m'n 'laatste' ex aan de telefoon gehad en gezegd dat ik even geen behoefte heb aan contact omdat hij me toch alleen maar pijn doet. Ik ben best trots op mezelf!![]()
Goedemorgen! Hoe was het 'kroegtijgeren'?quote:Op zondag 5 maart 2006 13:27 schreef jagermeister1 het volgende:
[..]
Had jij ook een beetje het gevoel dat je aan het vreemdgaan was of deed het je wel een beetje goed?
Bij mij was het eigenlijk wel dubbel. Aan de ene kant was het wel relaxed, maar toch zat ik nog met mijn ex in mijn maag. Ik denk af en toe zo van... áls ze dit te horen krijgt (en dat krijgt ze denk ik wel van anderen. Je weet hoe dat gaat), dan doet dit de deur wel definitief dicht. Op deze manier gooi ik dus mijn eigen ruiten in, maar goed.... Je moet eens weer verder natuurlijk. Na een maand misschien wat snel om weer over iemand heen te gaan, maar goed... wat is dan wel een geschikt tijdstip, denk ik dan maar.
Tja.. het stomme is dat je je ex na een tijdje geen contact al snel gaat idealiseren. Tenminste... dat heb ik. Ik weet eigenlijk ook wel dat ze verre van ideaal was. Sterker nog... we passen niet eens bij elkaar. Andere golflengte zeg maar.quote:Op zondag 5 maart 2006 13:28 schreef Kuuke2k5 het volgende:
kon het niet laten om (tegen beter weten in) via sms wat van me te laten horen. Snap mezelf niet ik weet dat het niks word maar toch ga ik dan trug denken aan fijne dingen en ga ik een smsje sturen alsof ik dr ook maar ene reet mee opschiet...
Uh.. best gezellig. Heb alleen een kop als een vergiet nu.quote:Op zondag 5 maart 2006 13:31 schreef Lips het volgende:
[..]
Goedemorgen! Hoe was het 'kroegtijgeren'?
You evil you!quote:Het deed me zeker wel goed, lang leve wraaksex![]()
Ik kan me dat helemaal voorstellen. Lijkt me echt fucked up om te horen dat je ex met een ander het nest in is gedoken. Zelf heb ik dat nog niet gehoord. Wel een beetje de vermoedens, maar goed.... dat zijn dus vermoedens. Niets concreets dus.quote:Het is nu 6 weken uit tussen ons, maar zoals ik gisteren schreef kon hij na een week z'n lul al niet meer in z'n broek houden, dus mijn gevoel moedigde mijn actie van vannacht alleen maar aan. Heb 'm daarna wel naar huis gestuurd want ik denk niet dat ik vrolijk zou zijn als ik langs hem wakker was geworden
Geloof me, zodra je het zeker weet wordt sex met een ander opeens een stuk leukerquote:Op zondag 5 maart 2006 13:37 schreef jagermeister1 het volgende:
Ik kan me dat helemaal voorstellen. Lijkt me echt fucked up om te horen dat je ex met een ander het nest in is gedoken. Zelf heb ik dat nog niet gehoord. Wel een beetje de vermoedens, maar goed.... dat zijn dus vermoedens. Niets concreets dus.
Nou.. de sex opzich was prima! Heb me uitermate goed kunnen uitleven. Was alweer een maandje of anderhalf geleden, dus het was een welkom geschenk. Alleen erna... toen ging ik dus denken, maar goed. Ik heb er geen spijt van hoor. Het deed me juist wel een beetje goed. Toch fijn om bevestigd te krijgen dat er nog iemand is de je wel wil.quote:Op zondag 5 maart 2006 13:39 schreef Lips het volgende:
[..]
Geloof me, zodra je het zeker weet wordt sex met een ander opeens een stuk leuker
Dat weet ik kerel, alleen realiseer je dat als je contact blijft zoeken het verwerken nog langer duurt. Je kent het gezegde "Uit het oog, uit het hart" toch wel? Natuurlijk heeft dat zijn tijd nodig, maar geen contact zal uiteindelijk bijdragen aan het sneller verwerken van je gemis / verdriet. Tenminste.. dat hoop ik.quote:Op zondag 5 maart 2006 13:38 schreef Kuuke2k5 het volgende:
kweet t, tis dat krampachtig van "ik wil je aandacht" en dat trugdenken aan de dingen die toen leuk waren, t maakt je gek, t afstand nemen is zo kut..
Ik heb deze ochtend vooral een jippiayee gevoel! En daar ben ik zo blij mee als ik kijk hoe een hoopje ongeluk ik gisteren was. Maar dat is dus ook omdat ik ex-lief heb verteld dat ik ff geen contact meer wil.quote:Op zondag 5 maart 2006 13:42 schreef jagermeister1 het volgende:
[..]
Nou.. de sex opzich was prima! Heb me uitermate goed kunnen uitleven. Was alweer een maandje of anderhalf geleden, dus het was een welkom geschenk. Alleen erna... toen ging ik dus denken, maar goed. Ik heb er geen spijt van hoor. Het deed me juist wel een beetje goed. Toch fijn om bevestigd te krijgen dat er nog iemand is de je wel wil.
Gelukkig. In iedergeval weer ff een dagje dat je de zon weer een beetje ziet schijnen. Altijd lekker.quote:Op zondag 5 maart 2006 13:45 schreef Lips het volgende:
[..]
Ik heb deze ochtend vooral een jippiayee gevoel! En daar ben ik zo blij mee als ik kijk hoe een hoopje ongeluk ik gisteren was. Maar dat is dus ook omdat ik ex-lief heb verteld dat ik ff geen contact meer wil.
En sex met je ex.... blijft toch goed!
Heb ik ook verdiendquote:Op zondag 5 maart 2006 13:51 schreef jagermeister1 het volgende:
[..]
Gelukkig. In iedergeval weer ff een dagje dat je de zon weer een beetje ziet schijnen. Altijd lekker.
quote:Op zondag 5 maart 2006 13:52 schreef Lips het volgende:
[..]
Heb ik ook verdiend
Zo maar eens even douchen en dan met m'n favoriete homo op stap! Mijn zondag is iig volgeboekt!
damn, stomme homo lag nog in z'n nest toen ik 'm net belde... Ach, ga ik wel iets langer douchenquote:
Ach jee... nou... sterkte iig. Je kunt dat wel gebruiken denk ik zo.quote:Op zondag 5 maart 2006 19:17 schreef gurlie het volgende:
Wat kun je je toch zo ontzettend vergissen in mensen. Ik ben nu officieel afgedankt en weggegooid.
Uiteindelijk gaat het lukken....echt !quote:Op zaterdag 4 maart 2006 17:21 schreef Nies het volgende:
Hier gaat het weinig beter... kan me inmiddels redelijk staande houden met behulp van een hele hoeveelheid pillen, maar echt vorderingen maak ik niet.
Ik doe nog steeds niets anders dan hele dagen aan hem denken.
Via via te horen gekregen dat ie inmiddels werk heeft en ik hoop alleen maar heel hard dat zijn ouders hem in ieder geval zijn studie af laten maken, hij hoeft nog maar vier maanden.... helaas zie ik ze ervoor aan dat hij het einde van het schooljaar niet mag afmaken.
Inmiddels is hij ook al vijf dagen niet online en maak ik me rete ongerust om hem.... of hij heeft eigenhandig zijn modem gemold of er is echt iets met hem aan de hand...
Als ik niet iedere vijf minuten in huilen uitbarst dan denk ik wel met een glimlach aan hem....
Heb hele dagen afleiding, mijn vrienden doen meer dan hun best mij hierdoor heen te slepen.... en het helpt maar niks
Dankje.quote:Op zondag 5 maart 2006 20:55 schreef jagermeister1 het volgende:
[..]
Ach jee... nou... sterkte iig. Je kunt dat wel gebruiken denk ik zo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |