abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_35530465
quote:
Op zondag 26 februari 2006 12:47 schreef -Delta- het volgende:
Vertel
Ja, gewoon. Meestal als ik een meid vind welke hopeloos genoeg is om met me uit te gaan dan is er altijd wel iets mis. Dan voelt het gewoon niet goed. Of ze is te klein, te dom, te verlegen, 'te' dit, 'te' dat.

Maar deze niet. Was echt zo van; 'Oh, wow'. En nu schijnt het ook nog eens van twee kanten te komen. Voor de verandering.
  maandag 27 februari 2006 @ 00:33:37 #102
118850 -Delta-
Hatsa snatsa
pi_35531150
quote:
Op maandag 27 februari 2006 00:08 schreef VD het volgende:

[..]

Ja, gewoon. Meestal als ik een meid vind welke hopeloos genoeg is om met me uit te gaan dan is er altijd wel iets mis. Dan voelt het gewoon niet goed. Of ze is te klein, te dom, te verlegen, 'te' dit, 'te' dat.

Maar deze niet. Was echt zo van; 'Oh, wow'. En nu schijnt het ook nog eens van twee kanten te komen. Voor de verandering.
Ah leuk voor je joh
If you believe in yourself enough,
And know what you want,
You're gonna make it happen...
pi_35535439
quote:

[..]

Dat zoek ik dus ook. Waar vind je zo iemand?
pi_35535572
quote:
Op zondag 26 februari 2006 14:25 schreef Carda het volgende:

Ach jah.. vrouwen zijn niet zo trouw als ze eruit zien en zeggen blijkbaar.. Vanacht weer een voorbeeld. Mooi grietje zit me steeds aan de kijken, binnen 5 minuten kijkt ze een ander aan die wel snel reageerd en pats boem op de bek kleffen etc..
Dat gedrag ken ik, maar van zulke aandachtsgeile types moet je uberhaupt niets willen. Ik hoef niemand die niet 100% voor me gaat en als de eerste de beste Dirk die langskomt al interessanter is.

Her loss!
pi_35535996
quote:
Op maandag 27 februari 2006 10:24 schreef Tranceptor het volgende:

[..]

Dat gedrag ken ik, maar van zulke aandachtsgeile types moet je uberhaupt niets willen. Ik hoef niemand die niet 100% voor me gaat en als de eerste de beste Dirk die langskomt al interessanter is.

Her loss!
Haha, ja leuke was dat een vriendin van me dat dus ook zei
Dat soort meiden verdienen alleen maar aandachtsgeile kerels.
  maandag 27 februari 2006 @ 14:58:00 #106
118850 -Delta-
Hatsa snatsa
pi_35542618
quote:
Op maandag 27 februari 2006 10:24 schreef Tranceptor het volgende:

Idd, en genoeg vissen in de zee
quote:
Her loss!
Denk alleen niet, dat ze er ook maar 1 seconde van wakker zal liggen
And know what you want,
pi_35543302
quote:
Op maandag 27 februari 2006 14:58 schreef -Delta- het volgende:

Denk alleen niet, dat ze er ook maar 1 seconde van wakker zal liggen
Misschien niet, misschien op den duur ook wel als ze doorheeft dat het haar eigen onzekerheid is die spreekt en de verkeerde types daardoor aantrekt.
  maandag 27 februari 2006 @ 15:20:45 #108
118850 -Delta-
Hatsa snatsa
pi_35543431
quote:
Op maandag 27 februari 2006 15:17 schreef Tranceptor het volgende:

Misschien niet, misschien op den duur ook wel als ze doorheeft dat het haar eigen onzekerheid is die spreekt en de verkeerde types daardoor aantrekt.
Dat laatste wel ja...
And know what you want,
  maandag 27 februari 2006 @ 15:21:27 #109
118850 -Delta-
Hatsa snatsa
pi_35543455
VD: hou je ons wel op de hoogte?
And know what you want,
  maandag 27 februari 2006 @ 16:00:06 #110
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_35544709
quote:

[..]

Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Beauregard: Een beetje FOK!ker laat het brood door z'n moeder smeren.
Ecosia
ek's 'n flash drive, jy's 'n floppy
pi_35575896
quote:
Op maandag 27 februari 2006 15:21 schreef -Delta- het volgende:
VD: hou je ons wel op de hoogte?
Zal m'n hele leven in deze topicreeks blijven posten. .
  dinsdag 28 februari 2006 @ 16:08:39 #112
118850 -Delta-
Hatsa snatsa
pi_35575923
quote:
Op dinsdag 28 februari 2006 16:07 schreef VD het volgende:

Zal m'n hele leven in deze topicreeks blijven posten. .
Nee alleen de liefde is boeiend, en aangezien het datingtopic niet meer bestaat...
And know what you want,
pi_35581276
ik post niet veel meer hier, wat positief is
het gaat goed
"Amo, ergo sum. I love, therefore I am"
"Niet de dingen zelf maken je ongelukkig, maar je denkbeelden erover"
pi_35583424
quote:
Dan voelt het gewoon niet goed. Of ze is te klein, te dom, te verlegen, 'te' dit, 'te' dat.

Ik ben een tijd lang op dates geweest waar ik de dates eigenlijk het bovenstaande vond. Het voelde niet goed of je voelt er gewoon niets voor. Ik heb dates met hele leuke, knappe meiden gehad, maar het deed me allemaal niets. Dat had verder niets met exen te maken, meer met een gevoel dat je op een gegeven echt je eigen persoon bent en niet zomaar meer bij van alles en nog wat past. En dat is juist een goed iets.

Ik ben blij voor je dat het er nu allemaal goed uitziet voor je VD. Ik heb dat zelf een aantal keren meegemaakt, alles leek perfect en toen werd die deur toch weer hard in mijn neus dichtgeslagen. Dan was er altijd wel weer iets wat roet in het eten gooide en waardoor het hele feest vroegtijdig ten einde kwam. Ik wil geen medelijden hoor, ik heb een prima tijd gehad maar dat hele liefdes/relatiegedoe is niet voor mij lijkt wel. Maar wie weet, op een dag weer...
  dinsdag 28 februari 2006 @ 20:38:43 #115
118850 -Delta-
Hatsa snatsa
pi_35585553
quote:
Op dinsdag 28 februari 2006 19:45 schreef Tranceptor het volgende:

ik heb een prima tijd gehad maar dat hele liefdes/relatiegedoe is niet voor mij lijkt wel. Maar wie weet, op een dag weer...
Komt vanzelf wel weer...
And know what you want,
pi_35585655
quote:
Op dinsdag 28 februari 2006 20:38 schreef -Delta- het volgende:

[..]

Komt vanzelf wel weer...
Ik ben er ook niet somber over. Heel soms heb ik mijn twijfelmomenten zoals ieder ander, maar uiteindelijk komt er wel weer iemand waar ik echt verliefd op wordt. De kans daarop is zeer klein, maar ach als ik zo dagelijks eens rondkijk zijn de wonderen voor anderen de wereld nog niet uit. Dus waarom voor mij dan wel?
  dinsdag 28 februari 2006 @ 20:45:50 #117
118850 -Delta-
Hatsa snatsa
pi_35585797
quote:
Op dinsdag 28 februari 2006 20:41 schreef Tranceptor het volgende:

Ik ben er ook niet somber over. Heel soms heb ik mijn twijfelmomenten zoals ieder ander, maar uiteindelijk komt er wel weer iemand waar ik echt verliefd op wordt. De kans daarop is zeer klein, maar ach als ik zo dagelijks eens rondkijk zijn de wonderen voor anderen de wereld nog niet uit. Dus waarom voor mij dan wel?
Je klinkt al een stuk positiever dan in een ander topic

Cliché maar waar; op ieder potje past een dekseltje... En ook een tijd dat je zelf wat minder huiverig wordt.
And know what you want,
pi_35585862
quote:
Op dinsdag 28 februari 2006 20:45 schreef -Delta- het volgende:

[..]

Je klinkt al een stuk positiever dan in een ander topic

Cliché maar waar; op ieder potje past een dekseltje... En ook een tijd dat je zelf wat minder huiverig wordt.
Ach de ene keer zie ik het wat somberder in dan de andere keer. Vandaag laat ik het allemaal op zijn beloop, ik ben er niet zo somber meer over. Dat kost teveel energie. Het moment komt vanzelf wel weer.

Dat gedoe van potjes en dekseltjes geloof ik niet. Een simpel bezoek aan de Blokker om de hoek brengt je al van dat idee af.

Nee, even zonder dollen. Er zijn niets voor niets zoveel singles. Dat wil niet zeggen dat je het somber in moet zijn. Ten eerste hoeft het van mij even niet meer voorlopig en ten tweede moet je zelf ook 'mogelijk maken'. Voor dat laatste heb ik nu gewoon even niet de kracht, maar ik weet dat als ik dat laatste doe er vanzelf wat op mijn pad komt. De ware loopt niet achter je aan en daarmee komt het niet altijd toch weer goed, dat is onzin.

Je moet er wel voor klaarstaan en op anticiperen. Daar heb ik nu simpelweg de kracht niet voor. Gepaard met tijd zal dat moment echter wel weer komen en dan vind ik zelfs iemand die bij me past voor welke periode in mijn leven dan ook.
  dinsdag 28 februari 2006 @ 20:57:46 #119
118850 -Delta-
Hatsa snatsa
pi_35586229
quote:
Op dinsdag 28 februari 2006 20:47 schreef Tranceptor het volgende:

Je moet er wel voor klaarstaan en op anticiperen. Daar heb ik nu simpelweg de kracht niet voor. Gepaard met tijd zal dat moment echter wel weer komen en dan vind ik zelfs iemand die bij me past voor welke periode in mijn leven dan ook.
Komt vanzelf wel weer... een tijd dat het wel redelijk aanvoelt en je er wat meer energie in wilt/kunt stoppen.
quote:
Op dinsdag 28 februari 2006 20:47 schreef Tranceptor het volgende:

Nee, even zonder dollen. Er zijn niets voor niets zoveel singles. Dat wil niet zeggen dat je het somber in moet zijn.
Ja daar ga ik niet aan denken , die fase ben ik net eindelijk een beetje voorbij
Ik heb veel vrienden die sinds kort weer vrijgezel zijn en ook veel vrienden die gaan trouwen of een kleine op komst hebben. Dus ach is geen peil op te trekken.
Ik gooi het er maar op, dat mensen eerder uit elkaar gaan, "vroeger" was het een 'moetje' en bleven ze er langer in hangen. Ik vind het positief; werkt het niet, dan stop je ermee.

En ook al ben ik gauw negatief, ik heb maar besloten dat ik niet een eeuw achter de zijlijn blijf staan. Garantie op succes heb je nooit en ik ga er gewoon voor, met kleine stapjes.
And know what you want,
pi_35590649
Loslaten van je ex.. duurt bij mij nou al ruim 4 maanden, en nog steeds geen succes. Blegh.
  woensdag 1 maart 2006 @ 09:06:05 #121
52054 jagermeister1
Uwer Poelepats
pi_35596813
quote:
Op dinsdag 28 februari 2006 22:51 schreef Vlaggie het volgende:
Loslaten van je ex.. duurt bij mij nou al ruim 4 maanden, en nog steeds geen succes. Blegh.
Bij mij nu al iets meer dan een maand en het gaat al iets beter. In de weekenden en 's morgens als ik naar mijn werk rijdt, dan heb ik het er het moeilijkst mee. Vaag... maar waar. Komt denk ik ook omdat ik al 3 weken helemaal niets meer van haar heb vernomen. Alsof ze me uit haar leven heeft gewist.

Aankomend weekend ben ik bij een andere ex van me. Wie weet helpt dit me iets...
Blaat het niet, dan schaapt het niet!
  woensdag 1 maart 2006 @ 09:07:25 #122
103012 Nies
Die hekse
pi_35596833
*meld*

Alle hulp is welkom. Ik ben zelf na 8 dagen nog geen steek verder.
Ik hoop in ieder geval dat ik voor maandag zover kan opknappen dat ik kan gaan werken.
Ondanks alle goede bedoelingen van al mijn vrienden zit ik nog steeds op hetzelfde punt.
A lie may take care of the present, but it has no future..
You can't pay me enough to be nice to you...
pi_35597117
quote:
Op woensdag 22 februari 2006 20:07 schreef het.ismij het volgende:

We zijn goede vrienden (nog steeds), een hele goede vriendschap (soort van soulmates) en sex. Maar niet onder de noemer relatie. terwijl der eigelijk niet echt veel verschilt.
Uit mijn ervaring, hecht je daar niet aan, en is de sex puur voor de lust.
Zolang mevrouw er geen naam aan kan geven is het ook niks.
Wat voor gevoel er ook bij komt kijken.
Dit loopt verkeerd af, trust me...
  woensdag 1 maart 2006 @ 09:23:56 #124
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_35597175
leuk, conflicterende gevoelens!
het.ismij, ik zou er mee kappen... wordt niks, en w/s zit jij straks in de knoop als "mevrouw" een nieuw speeltje vind
Ecosia
  woensdag 1 maart 2006 @ 09:29:16 #125
52054 jagermeister1
Uwer Poelepats
pi_35597317
quote:
Op woensdag 1 maart 2006 09:07 schreef Nies het volgende:
*meld*

Ik hoop in ieder geval dat ik voor maandag zover kan opknappen dat ik kan gaan werken.
Ondanks alle goede bedoelingen van al mijn vrienden zit ik nog steeds op hetzelfde punt.
Kut is dat he! Je komt wel door die ergste periode heen hoor. Je kunt er echt ff ziek van zijn inderdaad. Suuk6 iig!
  woensdag 1 maart 2006 @ 09:49:56 #126
103012 Nies
Die hekse
pi_35597748
quote:
Op woensdag 1 maart 2006 09:29 schreef jagermeister1 het volgende:

[..]

Kut is dat he! Je komt wel door die ergste periode heen hoor. Je kunt er echt ff ziek van zijn inderdaad. Suuk6 iig!
Mwoa, ff ziek.....
Af en toe hoor je wel eens van die verhalen dat een doodnormaal iemand op het station zo ineens, ogenschijnlijk uit het niets, voor de trein springt. Op zo'n punt zit ik nu
pi_35598006
Ach jah ik wilde ook wel es een bocht missen in de auto.. maar dan denk ik aan al die mensen die mij toch wel zouden missen en het heel erg vinden dat je er dan niet meer bent.

- Je ouders
- Je broer/zus
- Je huisdieren
- Je vrienden
- Je collega's

Kortom, je LEVEN kun je niet in de steek laten!

Ben nu zo'n 7-8 weken verder en voel me veeel beter!
  woensdag 1 maart 2006 @ 10:08:13 #128
52054 jagermeister1
Uwer Poelepats
pi_35598086
quote:
Op woensdag 1 maart 2006 10:03 schreef Carda het volgende:
Ach jah ik wilde ook wel es een bocht missen in de auto.. maar dan denk ik aan al die mensen die mij toch wel zouden missen en het heel erg vinden dat je er dan niet meer bent.

- Je ouders
- Je broer/zus
- Je huisdieren
- Je vrienden
- Je collega's

Ben nu zo'n 7-8 weken verder en voel me veeel beter!
Je vergeet een aantal personen die je dan ineens in je sores betrekt..

Denk aan de hulpverleners en de machinist

Nee... hou dat maar lekker bij gedachten. Iedere week zal het iets beter met je gaan!
  woensdag 1 maart 2006 @ 10:26:19 #129
103012 Nies
Die hekse
pi_35598516
quote:
Op woensdag 1 maart 2006 10:03 schreef Carda het volgende:

- Je ouders dood
- Je broer/zus dood
- Je huisdieren dood
- Je vrienden -> klein handjevol
- Je collega's -> 200 internethelpdeskmannen, waaronder Kasta

Welk leven
pi_35598640
quote:
Op woensdag 1 maart 2006 10:26 schreef Nies het volgende:

- Je huisdieren dood
- Je vrienden -> klein handjevol
- Je collega's -> 200 internethelpdeskmannen, waaronder Kasta

Welk leven
Neem een paar nieuwe, leuke huisdieren. Adopteer een kind uit ethiopie. Zoek ander werk.
  woensdag 1 maart 2006 @ 10:32:28 #131
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_35598683
quote:
Op woensdag 1 maart 2006 09:07 schreef Nies het volgende:
Acht dagen is natuurlijk ook maar een heel korte periode. Gun jezelf wat tijd.
Succes en sterkte.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  woensdag 1 maart 2006 @ 10:33:12 #132
52054 jagermeister1
Uwer Poelepats
pi_35598704
quote:
Op woensdag 1 maart 2006 10:30 schreef Tranceptor het volgende:

[..]

Neem een paar nieuwe, leuke huisdieren. Adopteer een kind uit ethiopie. Zoek ander werk.
Misschien gek gezegd, maar wat hij moet doen is zsm een ander wijf nuecken... Dat zal vast goed zijn voor z'n ego!
pi_35598749
quote:
Op woensdag 1 maart 2006 09:06 schreef jagermeister1 het volgende:

[..]

Bij mij nu al iets meer dan een maand en het gaat al iets beter. In de weekenden en 's morgens als ik naar mijn werk rijdt, dan heb ik het er het moeilijkst mee. Vaag... maar waar. Komt denk ik ook omdat ik al 3 weken helemaal niets meer van haar heb vernomen. Alsof ze me uit haar leven heeft gewist.

Aankomend weekend ben ik bij een andere ex van me. Wie weet helpt dit me iets...
Erg herkenbaar dit... Ik heb het als ik smorgens opsta en ff alleen ben... ga dan denken aan die fijne momenten... nou meer klote kan je je niet voelen
pi_35598771
quote:
Op woensdag 1 maart 2006 10:33 schreef jagermeister1 het volgende:

[..]

Misschien gek gezegd, maar wat hij zij moet doen is zsm een andere wijf vent nuecken... Dat zal vast goed zijn voor [s]z'n[s] haar ego!
  woensdag 1 maart 2006 @ 10:38:49 #135
53760 Silverado
Da Animator
pi_35598875
quote:
Op zondag 26 februari 2006 22:34 schreef Ewaldus het volgende
....:
Komt redelijk in de buurt bij mij
Bier hoort rijkelijk te vloeien!
  woensdag 1 maart 2006 @ 10:40:24 #136
52054 jagermeister1
Uwer Poelepats
pi_35598908
quote:
Op woensdag 1 maart 2006 10:35 schreef Tranceptor het volgende:

[..]

Ghehe.. ik had niet door dat we met een dame te maken hadden. Excusé
  woensdag 1 maart 2006 @ 10:47:20 #137
52054 jagermeister1
Uwer Poelepats
pi_35599114
quote:
Op woensdag 1 maart 2006 10:34 schreef Kuuke2k5 het volgende:

[..]

Erg herkenbaar dit... Ik heb het als ik smorgens opsta en ff alleen ben... ga dan denken aan die fijne momenten... nou meer klote kan je je niet voelen
Afgelopen vrijdag avond had ik zo'n avond... ik liep door de supermarkt, zonder mijn ex. Als ik daar liep, liepen we meestal samen. Nu dus niet..... Er stond van die zoetsappige popmuziek op waardoor ik nog meer aan haar ging denken. Eenmaal thuisgekomen was ik alweer behoorlijk depressed. Ben toen mijn eten gaan koken en heb dat heel gezellig alleen op zitten eten. Daarna alleen op de bank gehangen en zitten denken aan wat zij nu op dat moment aan het doen zou zijn. Weer lekker stappen?... Met vriendinnen naar een kroeg?..... Met een potentiëel vriendje naar de kroeg of stappen?.... AARGHHHH.

Het ergste vind ik, is dat ik helemaal niets meer van haar hoor. De laatste keer dat ik haar sprak, was de boodschap duidelijk. Geen contact meer en het zou nooooooit meer goed komen. Niet dat ik wil dat het goed komt, want er is teveel gebeurd tussen ons, maar toch. Ik zit in een kut periode (niet alleen vanwege relatiebreuk) en had toch wel wat meer belangstelling van haar kant verwacht. Nooit gedacht dat ze het zo abrupt zou afkappen allemaal. Bijna 6 jaar een relatie mensen ....
  woensdag 1 maart 2006 @ 10:51:43 #138
103012 Nies
Die hekse
pi_35599243
quote:
Op woensdag 1 maart 2006 10:33 schreef jagermeister1 het volgende:

[..]

Misschien gek gezegd, maar wat zij moet doen is zsm een andere vent nuecken... Dat zal vast goed zijn voor d'r ego!
Met mijn ego is niets mis. Vanaaf de kroeg in, en ik heb genoeg te nuecken voor de rest van de maand
pi_35599419
quote:
Op woensdag 1 maart 2006 10:51 schreef Nies het volgende:

[..]

Met mijn ego is niets mis. Vanaaf de kroeg in, en ik heb genoeg te nuecken voor de rest van de maand
Meteen met een ander de koffer in helpt je nie veel (hoorde ik).
Ik ga lekker veel met vrienden en vrienden de hort op
  woensdag 1 maart 2006 @ 10:58:08 #140
52054 jagermeister1
Uwer Poelepats
pi_35599433
quote:
Op woensdag 1 maart 2006 10:51 schreef Nies het volgende:

[..]

En doe jij dat dan ook al zo snel na een relatiebreuk of heb je zoiets van... voorlopig niet? Vraag me dat bij mijn ex namelijk ook af Die gedachte alleen al... Ze lijkt me iig snel vergeten. Wie weet is dat wel niet zo... maar toch.

Maaruh... het is zelfs zo erg dat ik zelf maar besloten heb dit weekend een ander te gaan nuecken... (als alles meezit). Misschien doe ik dat wel om de volgende reden: Zij misschien wel een ander... ik zeker een ander! Is dit fout?
quote:
Op woensdag 1 maart 2006 10:57 schreef Carda het volgende:

[..]

Meteen met een ander de koffer in helpt je nie veel (hoorde ik).
Ik ga lekker veel met vrienden en vrienden de hort op
Tja.. ik zie wel. Erg veel de hort op ga ik niet. De meeste van mijn vrienden zijn al samenwonend enzo en ook niet meer zo stapperig. Dat was ik zelf ook niet zo. Ja.. ieder weekend naar dezelfde kroeg
pi_35599771
quote:
Op woensdag 1 maart 2006 10:47 schreef jagermeister1 het volgende:
Niet dat ik wil dat het goed komt, want er is teveel gebeurd tussen ons, maar toch. Ik zit in een kut periode (niet alleen vanwege relatiebreuk) en had toch wel wat meer belangstelling van haar kant verwacht. Nooit gedacht dat ze het zo abrupt zou afkappen allemaal. Bijna 6 jaar een relatie mensen ....
Soms lijkt het wel alsof mensen radicaler kappen als het langer duurt en meer voorstelt.

Ja goed, dat soort dingen zijn waardeloos maar zie het als winst. De andere zaken in je leven kun je nu ZELF aanpakken, je pakt sneller je eigen kracht terug in plaats van te steunen op die 'significant other'. Je moet het dus niet zien als 'jullie' problemen, maar als 'jouw' problemen.

maar cru is het zeker na 6 jaar, eerste serieuze relatie?
  woensdag 1 maart 2006 @ 11:10:22 #142
103012 Nies
Die hekse
pi_35599781
quote:
Op woensdag 1 maart 2006 10:58 schreef jagermeister1 het volgende:

[..]

En doe jij dat dan ook al zo snel na een relatiebreuk of heb je zoiets van... voorlopig niet?
Neuh.... wat is het nut? Vergeet je daar sneller die ene persoon door?
Bovendien sta ik stijf van allerhande pammetjes, nuecken kom ik nu al helemaal niet an toe
pi_35599870
quote:
Op woensdag 1 maart 2006 10:58 schreef jagermeister1 het volgende:
En doe jij dat dan ook al zo snel na een relatiebreuk of heb je zoiets van... voorlopig niet? Vraag me dat bij mijn ex namelijk ook af Die gedachte alleen al... Ze lijkt me iig snel vergeten. Wie weet is dat wel niet zo... maar toch.
Ik heb de ervaring dat mannen de 'rebound-naam' hebben en dat vrouwen hem uitoefenen. De meeste vrouwen die ik ken duiken na een vergane relatie meteen het bed met een ander in. In zekere zin is dat ook logisch, voor vrouwen is er altijd aandacht en zeker vrouwen waarvan je kunt zien dat ze niet lekker in hun vel zitten. Mannen die niet lekker in hun vel zitten worden niet aantrekkelijk bevonden.

Ik zou je niet doodfocussen op een ander MOETEN neuken, dat komt heel geforceerd over en dan neuk je dus helemaal niks. Jammer dat je vrienden niet zo stapperig zijn enzo, maar ze moeten je toch even op sleeptouw nemen.
  woensdag 1 maart 2006 @ 11:21:56 #144
52054 jagermeister1
Uwer Poelepats
pi_35600152
quote:
Op woensdag 1 maart 2006 11:09 schreef Tranceptor het volgende:

[..]

Soms lijkt het wel alsof mensen radicaler kappen als het langer duurt en meer voorstelt.

Ja goed, dat soort dingen zijn waardeloos maar zie het als winst. De andere zaken in je leven kun je nu ZELF aanpakken, je pakt sneller je eigen kracht terug in plaats van te steunen op die 'significant other'. Je moet het dus niet zien als 'jullie' problemen, maar als 'jouw' problemen.

maar cru is het zeker na 6 jaar, eerste serieuze relatie?
Tja.. ach. De precieze reden van die radicale ommezwaai weet ik niet. Ik heb zo mijn vermoedens, maar goed... dat is kort na zo'n breuk ook zo vernueckeratief.... je speculeert er maar op los. Tot je bijna doordraait.
quote:
Op woensdag 1 maart 2006 11:12 schreef Tranceptor het volgende:

[..]

Ik heb de ervaring dat mannen de 'rebound-naam' hebben en dat vrouwen hem uitoefenen. De meeste vrouwen die ik ken duiken na een vergane relatie meteen het bed met een ander in. In zekere zin is dat ook logisch, voor vrouwen is er altijd aandacht en zeker vrouwen waarvan je kunt zien dat ze niet lekker in hun vel zitten. Mannen die niet lekker in hun vel zitten worden niet aantrekkelijk bevonden.

Ik zou je niet doodfocussen op een ander MOETEN neuken, dat komt heel geforceerd over en dan neuk je dus helemaal niks. Jammer dat je vrienden niet zo stapperig zijn enzo, maar ze moeten je toch even op sleeptouw nemen.
Tja... mijn ex ging praktisch nooit uit. Nu ineens sinds het uit is schijnt ze volop te gaan stappen. De kans dat ze dan een leuke gast tegenkomt in haar 'labiele' periode zal dan redelijk groot zijn. Of ze er wat mee doet... tja... dat is de vraag. Ik weet zo net nog niet, maar ach.. who cares eigenlijk. IK moet verder en dat lukt niet als ik met mijn kop bij haar zit. Ze heeft immers het recht om een andere gast te nuecken...hoe kut het ook is.

Ik focus me daar ook niet dood op hoor. Van het weekend zit ik bij een andere ex van me. Het hele weekend. De kans bestaat dat er wat gebeurd natuurlijk. Zelf had ik het idee dat dit weleens zou kunnen helpen in het verwerkingsprocess. Zie het als afleiding en streling van het ego. Als er niets gebeurd vind ik het overigens ook goed hoor. Ben er gewoon ff lekker uit. Even andere dingen aan mijn hoofd.

[ Bericht 26% gewijzigd door jagermeister1 op 01-03-2006 11:30:12 ]
  woensdag 1 maart 2006 @ 11:26:47 #145
103012 Nies
Die hekse
pi_35600274
quote:
Op woensdag 1 maart 2006 11:21 schreef jagermeister1 het volgende:

Tja.. ach. De precieze reden van die radicale ommezwaai weet ik niet. Ik heb zo mijn vermoedens, maar goed... dat is kort na zo'n breuk ook zo vernueckeratief.... je speculeert er maar op los. Tot je bijna doordraait.
Ja, zoiets ja
En dan nog iets meer....
pi_35600289
quote:
Op woensdag 1 maart 2006 11:21 schreef jagermeister1 het volgende:

Je hebt er overigens wel gelijk in denk ik. Als ik nu heel vaak met haar geconfronteerd wordt, dan zal het verwerken langer duren. Ik hoop dat ik haar niet snel tegenkom en al zeker niet hand-in-hand met een nieuwe lover.
Mijn ervaring met nieuwe lovers is dat het mij verrekt weinig doet, vooral als het heel snel is. Dan is toch geen lang leven beschoren. Er is eigenlijk maar een ex van me die nu een vriend heeft, die me iets doet. Maar ja, ik heb het toen zelf verknald, dus ach... can't blame the guy!
  woensdag 1 maart 2006 @ 11:33:20 #147
52054 jagermeister1
Uwer Poelepats
pi_35600449
quote:
Op woensdag 1 maart 2006 11:26 schreef Nies het volgende:

[..]

Ja, zoiets ja
En dan nog iets meer....
Ik weet het schat... het is zooo kut. Maar je komt eroverheen... sterker zelfs! Believe me!

Grappig dat ik dat zeg.. ik ben er zelf ook nog lang niet overheen, maar ik begin wel te beseffen dat ik er sterker uit ga komen enzo!
quote:
Op woensdag 1 maart 2006 11:27 schreef Tranceptor het volgende:

[..]

Mijn ervaring met nieuwe lovers is dat het mij verrekt weinig doet, vooral als het heel snel is. Dan is toch geen lang leven beschoren. Er is eigenlijk maar een ex van me die nu een vriend heeft, die me iets doet. Maar ja, ik heb het toen zelf verknald, dus ach... can't blame the guy!
Kan me dat ook voorstellen hoor. Ben nu ook echt niet toe aan een nieuwe vaste relatie. Ik heb het zelf ook verknald. Ja.. zei ook wel een beetje, maar most of the blame ligt bij mij denk ik. Maar goed.... daar heb ik iig wel weer een wijze les uit getrokken mocht ik ooit nog een serieuze relatie aangaan.
pi_35600566
quote:
Op woensdag 1 maart 2006 11:33 schreef jagermeister1 het volgende:

Kan me dat ook voorstellen hoor. Ben nu ook echt niet toe aan een nieuwe vaste relatie. Ik heb het zelf ook verknald. Ja.. zei ook wel een beetje, maar most of the blame ligt bij mij denk ik. Maar goed.... daar heb ik iig wel weer een wijze les uit getrokken mocht ik ooit nog een serieuze relatie aangaan.
Natuurlijk leer je ook weer en kom je uiteindelijker tot een evenwichtigere relatie en 'ik'. Ik vind het in dit specifieke geval gewoon jammer dat het ten koste moest gaan van iets, maar ja volgende keer beter. Voorlopig voor mij alleen geen volgende keer, het kost me teveel energie voor wat ik eruitkrijg.

Het wordt tijd voor een vrouw die 200% voor me gaat en me veroverd denk ik.
  woensdag 1 maart 2006 @ 11:46:30 #149
52054 jagermeister1
Uwer Poelepats
pi_35600840
quote:
Op woensdag 1 maart 2006 11:37 schreef Tranceptor het volgende:

[..]

Natuurlijk leer je ook weer en kom je uiteindelijker tot een evenwichtigere relatie en 'ik'. Ik vind het in dit specifieke geval gewoon jammer dat het ten koste moest gaan van iets, maar ja volgende keer beter. Voorlopig voor mij alleen geen volgende keer, het kost me teveel energie voor wat ik eruitkrijg.
Helemaal mee eens! Ik ga leren zelfstandig te wonen en dat maakt op den duur misschien ook dat je iets meer nadenkt voor je je in een relatie stort.
quote:
Het wordt tijd voor een vrouw die 200% voor me gaat en me veroverd denk ik.
Dat wil je ook niet hoor. Mijn ex was in het begin zo aanhankelijk en zo enthousiast, dat ik er gewoon kippenvel van kreeg. Dit is later wel overgegaan tot het punt waar we nu zijn aanbelandt
pi_35600960
quote:
Op woensdag 1 maart 2006 11:46 schreef jagermeister1 het volgende:

Dat wil je ook niet hoor. Mijn ex was in het begin zo aanhankelijk en zo enthousiast, dat ik er gewoon kippenvel van kreeg. Dit is later wel overgegaan tot het punt waar we nu zijn aanbelandt
Dat wil ik dus wel, maar zonder dat neurotische. Ik heb weinig zin meer in half-om-half gerommel in de marge, dat hangt me ver de keel uit. Het is allemaal wel lachen hoor, maar ik heb het een beetje gezien. Kijk, ik wil dat een meisje 200% voor me gaat en dat heeft verder weinig met overdreven aanhankelijkheid te maken in mijn visie. Enthousiasme is echter wel goed, ik heb ook weinig zin in dames die er nog dertig projectjes naast hebben. Prima dat ze dat hebben, maar als ze mij ontmoeten en iets met mij beginnen, dan ben ik HET.

Ik wil dat ze een eigen leven heeft en mij daar als toevoeging op ziet zoals ik haar als toevoeging op dat van mij beschouw, niet dat ze zich aan mij vastklampt. Als er niet aan deze simpele voorwaarden wordt voldaan, laat het dan maar zitten.
pi_35600971
Nou sinds kort had ik weer iemand leren kennen,veel mee om gegaan, aantal keren blijven slapen.
Hele leuke meid, precies mijn type.

Alleen ze heeft zo wel haar problemen waardoor ze me opeens zei dat ze eerst aan haar vertrouwen moest werken en aan dat van anderen, dus ze had tijd nodig. (ze heeft vroeger veel meegemaakt)

Die tijd wil ik haar echt geven, maar ik heb het er veels te moeilijk mee.
Om mezelf te beschermen heb ik er dus maar zelf een punt acher gezet, anders maak ik mezelf helemaal gek.

Nu zit ze constant in me hoofd, elke minuut van de dag denk ik aan haar en dat terwijl ik der pas 2 weken ken...

Ik krijg haar maar niet uit me hoofd, elke keer zoek ik weer contact met haar terwijl ik weet dat ze er dan alleen maar gekker van word want ze heeft rust nodig.

Iemand ervaring met dit soort dingen?

Zucht...
pi_35601056
loslaten blijft een groot moeilijk verhaal... ik merk dat het langzaam kan zakken..
ik ben echt een mietje en blijf trugdenken aan die intieme momenten dat je in bed ligt of whatever...
Kep dan echt op dat moment zon tering gevoel niet te beschrijven... en dat de tijd geven zou je ook het liefst "versnellen"
pi_35601085
quote:
Op woensdag 1 maart 2006 11:50 schreef Richard_Zutphen het volgende:
Nou sinds kort had ik weer iemand leren kennen,veel mee om gegaan, aantal keren blijven slapen.
Hele leuke meid, precies mijn type.

Alleen ze heeft zo wel haar problemen waardoor ze me opeens zei dat ze eerst aan haar vertrouwen moest werken en aan dat van anderen, dus ze had tijd nodig. (ze heeft vroeger veel meegemaakt)

Die tijd wil ik haar echt geven, maar ik heb het er veels te moeilijk mee.
Om mezelf te beschermen heb ik er dus maar zelf een punt acher gezet, anders maak ik mezelf helemaal gek.

Nu zit ze constant in me hoofd, elke minuut van de dag denk ik aan haar en dat terwijl ik der pas 2 weken ken...

Ik krijg haar maar niet uit me hoofd, elke keer zoek ik weer contact met haar terwijl ik weet dat ze er dan alleen maar gekker van word want ze heeft rust nodig.

Zucht...
Er is maar 1 advies gevolgd door een opmerking die ik je toch ga maken.

Advies: Rust is rust! Ikzelf ben er ook geen ster in, maar laat haar met rust als ze dat aangeeft. Als het bij haar zo diep zit als bij jou komt het wel goed!

Opmerking: Grote kans dat jij dat vertrouwensconflict niet gaat oplossen, wees de positieve in haar leven. Nadruk leggen op haar moeilijke situatie . Je gooit je eigen ruiten in. Verder denk ik eerlijk gezegd dat het zelden iets wordt als ze er niet overheen stapt voor je. Kies voor jezelf en ga dingen voor jezelf doen en zoek GEEN CONTACT!
  woensdag 1 maart 2006 @ 11:59:11 #154
24360 Xtinction
Shaolin Kempo
pi_35601217
Ik heb vannacht weer gedroomd over mijn ex... ik haat dat, laat me gewoon met rust of zo Je ontdekt zo wel weer de harde waarheid... dat je gewoon nog steeds terugwil bij dr, of iig terugwil bij het gevoel wat je had. Magoed ze heeft me lichtelijk bedrogen, ze is de moeite van het nadenken eigk niet waard. Magoed... vertel dat mijn hersenen maar
quote:
Ik denk wij allemaal wel. Iemand pauze geven is verrekte lastig, ik kreeg het ook niet voor elkaar. Trokken toch weer naar elkaar toe. Maar bij jou is het iets meer eenzijdig heb ik het idee. Magoed het is dus normaal, en nee je kan er niks aan doen Zorg er iig wel voor dat je zo snel mogelijk duidelijkheid krijgt, het leven is te kort om stil te staan bij iemand met problemen, terwijl je niet eens zeker weet of je haar wel terugkrijgt..... sterkte iig.
pi_35601308
quote:
Op woensdag 1 maart 2006 11:55 schreef Tranceptor het volgende:

[..]

Advies: Rust is rust! Ikzelf ben er ook geen ster in, maar laat haar met rust als ze dat aangeeft. Als het bij haar zo diep zit als bij jou komt het wel goed!

Opmerking: Grote kans dat jij dat vertrouwensconflict niet gaat oplossen, wees de positieve in haar leven. Nadruk leggen op haar moeilijke situatie . Je gooit je eigen ruiten in. Verder denk ik eerlijk gezegd dat het zelden iets wordt als ze er niet overheen stapt voor je. Kies voor jezelf en ga dingen voor jezelf doen en zoek GEEN CONTACT!
We hebben het er toen over gehad en ze was echt vol vertrouwen dat het over een paar maanden beter met haar zou gaan (ivm therapie enzo) en ze was ook behoorlijk zeker dat ze dan weer wat met me wou beginnen, toen had ik daar een goed gevoel over en heb ermee ingestemd.

Toen ik in de trein naar huis zat voelde ik me na een uur al beroerd en zocht ik alweer contact.

Ze wil best contact met me, maar niet teveel aangezien ze rust nodig heeft.

Ik kan mezelf niet inhouden zeg maar, ik blijf maar contact zoeken terwijl ik weet dat als we elkaar gewoon af en toe een smsje sturen of een keertje bellen alles wel weer goed komt.

Ik word er zo gek omdat ik altijd zekerheid wil hebben, precies weten waar ik aan toe ben... en dat weet ik nu niet zeg maar.
pi_35601401
[quote]Op woensdag 1 maart 2006 11:59 schreef Xtinction het volgende:
Ik heb vannacht weer gedroomd over mijn ex... ik haat dat, laat me gewoon met rust of zo Je ontdekt zo wel weer de harde waarheid... dat je gewoon nog steeds terugwil bij dr, of iig terugwil bij het gevoel wat je had. Magoed ze heeft me lichtelijk bedrogen, ze is de moeite van het nadenken eigk niet waard. Magoed... vertel dat mijn hersenen maar
[..]

Ik denk wij allemaal wel. Iemand pauze geven is verrekte lastig, ik kreeg het ook niet voor elkaar. Trokken toch weer naar elkaar toe. Maar bij jou is het iets meer eenzijdig heb ik het idee. Magoed het is dus normaal, en nee je kan er niks aan doen Zorg er iig wel voor dat je zo snel mogelijk duidelijkheid krijgt, het leven is te kort om stil te staan bij iemand met problemen, terwijl je niet eens zeker weet of je haar wel terugkrijgt..... sterkte iig.

[/quote

Ik heb dr nu een smsje en een mailtje gestuurd waarin ik vraag om duidelijkheid omdat ik nu nu uberbehaupt niet meer weet wat ze wil.

Helaas heeft ze me 2 dagen al niets gestuurd.

Toch wil ik het weten, zodat ik weet waar we aan toe zijn.

Misschien is het dan wel het beste dat ze zegt dat ze niets meer wil zodat we het hoofdstuk kunnen afsluiten.]
  woensdag 1 maart 2006 @ 12:09:43 #157
52054 jagermeister1
Uwer Poelepats
pi_35601538
quote:
Op woensdag 1 maart 2006 11:55 schreef Tranceptor het volgende:

[..]

Ik denk ook wel dat het het beste is om haar met rust te laten. Als je dat niet doet kom je te opdringerig over en dan duw je haar alleen maar meer van je af. Wanneer jij kunt laten zien dat je haar ook echt met rust kunt laten, gaat zij jou misschien wel een beetje meer vertrouwen.

Neemt niet weg dat het niet makkelijk is om geen contact te zoeken. Ikzelf kon dat de eerste 1.5 week echt niet en heb dus meerdere malen contact gezocht. Hierdoor is het eigenlijk alleen maar in een sneller tempo geraakt. Binnen 2 weken waren alle spullen al verdeeld en haar deel uit mijn huis Ze had toen ook nog eens extra benadrukt dat het écht over is.

Achteraf niet gek als die meid te horen heeft gekregen dat ik niet zeker wist of ik oud met haar wilde worden en kinderen wilde. Die heeft wel een klap te verwerken gehad denk ik zo, maar goed... ook zij zal het wel aan hebben zien komen denk ik.
  woensdag 1 maart 2006 @ 12:09:55 #158
24360 Xtinction
Shaolin Kempo
pi_35601544
quote:
Helaas heeft ze me 2 dagen al niets gestuurd.
Ben ik voorbarig om te denken dat je daar je conclusies wel uit kan trekken? Ik ken dat gevoel maar al te goed btw, geen antwoord krijgen is pijnlijker dan om te horen dat ze je niet meer wil. Eigenlijk wat jij ook zegt dus. Mijns inziens kan je beter verder gaan met je leven.... Maar ik kan het mishebben....
pi_35601679
quote:
Op woensdag 1 maart 2006 12:09 schreef jagermeister1 het volgende:

[..]

Ik denk ook wel dat het het beste is om haar met rust te laten. Als je dat niet doet kom je te opdringerig over en dan duw je haar alleen maar meer van je af. Wanneer jij kunt laten zien dat je haar ook echt met rust kunt laten, gaat zij jou misschien wel een beetje meer vertrouwen.

Neemt niet weg dat het niet makkelijk is om geen contact te zoeken. Ikzelf kon dat de eerste 1.5 week echt niet en heb dus meerdere malen contact gezocht. Hierdoor is het eigenlijk alleen maar in een sneller tempo geraakt. Binnen 2 weken waren alle spullen al verdeeld en haar deel uit mijn huis Ze had toen ook nog eens extra benadrukt dat het écht over is.

Achteraf niet gek als die meid te horen heeft gekregen dat ik niet zeker wist of ik oud met haar wilde worden en kinderen wilde. Die heeft wel een klap te verwerken gehad denk ik zo, maar goed... ook zij zal het wel aan hebben zien komen denk ik.
Ik wil haar supergraga met rust laten en haar de tijd geven, als ik dat doe heb ik ook zeker wel het vertrouwen dat het weer goed komt.

Het probleem is dat ik dat niet kan, ondanks dat ik het zo graag wil.

het is gewoon te moeilijk en ik maak mezelf er helemaal gek mee.
pi_35601748
quote:
Op woensdag 1 maart 2006 12:09 schreef Xtinction het volgende:

[..]

Ben ik voorbarig om te denken dat je daar je conclusies wel uit kan trekken? Ik ken dat gevoel maar al te goed btw, geen antwoord krijgen is pijnlijker dan om te horen dat ze je niet meer wil. Eigenlijk wat jij ook zegt dus. Mijns inziens kan je beter verder gaan met je leven.... Maar ik kan het mishebben....
Ik denk dat je daarin gelijk hebt.

Ik weet wel dat ze momenteel superdruk is met vanalles en ze neemt nooit haar mobiel mee.

Daar kan het ook aan liggen, maar het blijft een gok.
  woensdag 1 maart 2006 @ 12:18:16 #161
52054 jagermeister1
Uwer Poelepats
pi_35601848
quote:
Op woensdag 1 maart 2006 12:13 schreef Richard_Zutphen het volgende:

[..]

Ik wil haar supergraga met rust laten en haar de tijd geven, als ik dat doe heb ik ook zeker wel het vertrouwen dat het weer goed komt.

Het probleem is dat ik dat niet kan, ondanks dat ik het zo graag wil.

het is gewoon te moeilijk en ik maak mezelf er helemaal gek mee.
Als je de neiging hebt te sms-en, bellen, mailen of whatever else.... gewoon niet doen. Ga dan op je handen zitten. Smeer ze in met schoensmeer of weet ik het wat, maar doe het gewoon niet.
pi_35602001
quote:
Op woensdag 1 maart 2006 12:18 schreef jagermeister1 het volgende:

[..]

Als je de neiging hebt te sms-en, bellen, mailen of whatever else.... gewoon niet doen. Ga dan op je handen zitten. Smeer ze in met schoensmeer of weet ik het wat, maar doe het gewoon niet.
En dat is mijn probleem dus, ik kan mezelf niet daartoe zetten.

Hoe graag ik ook wil zeg maar.
pi_35602022
Btw thnx voor alle hulp allemaal, super
  woensdag 1 maart 2006 @ 12:25:51 #164
52054 jagermeister1
Uwer Poelepats
pi_35602088
quote:
Op woensdag 1 maart 2006 12:23 schreef Richard_Zutphen het volgende:

[..]

En dat is mijn probleem dus, ik kan mezelf niet daartoe zetten.

Hoe graag ik ook wil zeg maar.
Je zult wel moeten, want je raakt haar kwijt.
pi_35602187
quote:
Op woensdag 1 maart 2006 12:25 schreef jagermeister1 het volgende:

[..]

Je zult wel moeten, want je raakt haar kwijt.
Idd, als het al niet zover is.

Ik had ook aangeboden om als rienden met elkaar om te gaan zodat we elkaar toch af en toe zouden en elkaar wat beter te leren kennen enzo.
Helaas wou ze dat niet.

Het stomme is... ik ken haar pas 2 weken... hgelemaal opslag verliefd allebei, gelijk bij elkaar wezen slapen enzo...

Dat is ook te snel gegaan.
pi_35602201
quote:
Op woensdag 1 maart 2006 12:09 schreef Xtinction het volgende:

[..]

Ik dacht hetzelfde als jou, maar stilte zegt ook niet altijd alles. Soms hoor je gewoon even niets omdat zij voor haarzelf de dingen op een rijtje wil hebben en je niet lastig wil vallen met haar problemen.

Richard moet 1 ding herinneren en in zijn gedachten: het zijn HAAR problemen, niet die van jou! Bovendien vind jij haar leuk en niet haar problemen. Dus laat haar eerst die shit fixen, zo heb je er toch niets aan. Er wordt overigens terecht opgemerkt dat het verre van een ideale situatie is, zo'n meisje met problemen.

Ik ben nooit verliefd, maar als ik het ben dan slaat het er ook in als een bom, dus ik herken de snelheid wel van het gevoel en de implosie van binnen. Als je dat echter beiden oprecht voelt dan kunnen problemen dat nooit in de weg staan, berust daarin.
  woensdag 1 maart 2006 @ 12:30:59 #167
24360 Xtinction
Shaolin Kempo
pi_35602229
Oh hee, en voorstel wat bij mij erg hielp... geen idee waarom, maar is blijkbaar een stukje psychologie:

Schrijf voor jezelf een contract, dat je haar een week met rust laat, en onderteken die. Ik heb dat nu gedaan (een week geen reactie geven op haar mail, omdat ik nu nog in die "boze" periode zit) en ik voel me er een stuk rustiger door. Misschien werkt dat voor jou totaal niet hoor, maar voor mij toevallig wel.
pi_35602271
Een meisje met dit soort problemen is idd niet ideaal, maar de rest wel, verder is ze helemaal mijn droomvrouw.

Het zijn haar problemen en ik wil haar er best in steunen en klaar voor haar staan.

Maar toch... als ik er zo gek en depri van word...
  woensdag 1 maart 2006 @ 12:34:01 #169
52054 jagermeister1
Uwer Poelepats
pi_35602317
quote:
Op woensdag 1 maart 2006 12:29 schreef Richard_Zutphen het volgende:

[..]

Idd, als het al niet zover is.

Ik had ook aangeboden om als rienden met elkaar om te gaan zodat we elkaar toch af en toe zouden en elkaar wat beter te leren kennen enzo.
Helaas wou ze dat niet.

Het stomme is... ik ken haar pas 2 weken... hgelemaal opslag verliefd allebei, gelijk bij elkaar wezen slapen enzo...

Dat is ook te snel gegaan.
Als zij ook verliefd is (maar dan ook echt ALS), dan komt het goed als je haar even met rust laat. Doe je dat niet, dan voelt ze zich gedwongen, opgejaagd etc. etc. Ook het feit dat je haar té graag wilt kan afschrikken.

Ze wil duidelijk afstand. Waarom precies... tja... dat is gissen. Bereid je er maar op voor dat het echt over is. Hoeft niet persé... maar het begint er wel op te lijken.
pi_35602376
quote:
Op woensdag 1 maart 2006 12:32 schreef Richard_Zutphen het volgende:
Een meisje met dit soort problemen is idd niet ideaal, maar de rest wel, verder is ze helemaal mijn droomvrouw.

Het zijn haar problemen en ik wil haar er best in steunen en klaar voor haar staan.

Maar toch... als ik er zo gek en depri van word...
Op het moment dat het ten koste van jou gaat is ze niet die droomvrouw. Als je elkaar 'gevonden' hebt hoor je happy te zijn. Je kent elkaar 2 weken, blij wel reeel. Misschien is ze het helemaal niet. Ik zeg het ook niet zomaar, ik ben zelf 1,5 jaar compleet gek van een vrouw geweest. Het is niet altijd wat het lijkt.

Als ze echt verliefd is neemt ze wel zelf contact op binnen die dagen. Dat kun je dan niet stoppen. Ik denk gewoon niet dat ze echt verliefd op je is. Helaas worden er soms nogal makkelijk zulke dingen gezegd. Luister naar de woorden, maar kijk naar de acties die ze onderneemt. Die zijn er dus gewoon niet. Jij lijkt meer voor haar te voelen dan andersom. Het klinkt lullig, maar je kunt beter ervanuit gaan dat het niks wordt dan jezelf illusies te geven.

herkenbaar verhaal dit
pi_35602431
Ik weet wel waarom ze afstand wil, en ik kan alleen zeggen dat ze een hele goede reden heeft.

Ik denk dat ik nu maar eens naar een vriend ga, goed voor de afleiding.

Ik zal jullie op de hoogte houden.

Iig heel veel bedankt voor de hulp, want het helpt wel!
  woensdag 1 maart 2006 @ 12:39:20 #172
24360 Xtinction
Shaolin Kempo
pi_35602472
wat trance zegt is waar trouwens, het HOEFT niks te betekenen, maar uit ervaring ga ik ervanuit dat het wel iets betekent. Elke keer dat ik in die situatie zat betekende het wel iets namelijk. Maja de een is de ander niet
  woensdag 1 maart 2006 @ 12:40:21 #173
52054 jagermeister1
Uwer Poelepats
pi_35602505
quote:
Op woensdag 1 maart 2006 12:37 schreef Richard_Zutphen het volgende:
Ik weet wel waarom ze afstand wil, en ik kan alleen zeggen dat ze een hele goede reden heeft.

Ik denk dat ik nu maar eens naar een vriend ga, goed voor de afleiding.

Ik zal jullie op de hoogte houden.

Iig heel veel bedankt voor de hulp, want het helpt wel!
Suuk6 en hou je haaks!
pi_35602575
quote:
Op woensdag 1 maart 2006 12:39 schreef Xtinction het volgende:
wat trance zegt is waar trouwens, het HOEFT niks te betekenen, maar uit ervaring ga ik ervanuit dat het wel iets betekent. Elke keer dat ik in die situatie zat betekende het wel iets namelijk. Maja de een is de ander niet
Hoe anders zijn onze ervaringen dan. Ik heb de laatste tijd een aantal keren meegemaakt dat dames grote woorden in hun mond namen over hun gevoel voor mij. Ik was het helemaal. Uit acties bleek dat echter te weinig of niet. Ik neem dan op een gegeven moment zulke figuren niet meer serieus en dat bleek ook meer dan terecht. Overigens wil ik daarbij aantekenen dat ik niet zat te wachten op zulke liefdesverklaringen noch daarom vroeg noch zelf iets in die geest heb gezegd. Ik vind het een beetje jammer dat er blijkbaar vrouwen zijn die er plezier in scheppen iemand anders voor de gek te houden en verwachtingen aan te praten. Ik neem het allemaal zo serieus niet meer als gevolg en dat is eigenlijk wel sneu voor degene die het wel meent, maar dat is dan maar zo.
pi_35602586
hehe .
AFHANKELIJKHEID JONGENS, AFHANKELIJKHEID .
  woensdag 1 maart 2006 @ 12:43:41 #176
24360 Xtinction
Shaolin Kempo
pi_35602601
Ik merk trouwens bij mezelf ook dat wat ik mis ook iets te maken heeft met "alles voor iemand willen doen". Ik mis een persoon waar ik echt voor door het vuur zou gaan, dat gevoel van overgave. Als mijn ex graag wilde dat ik meeging naar iets wat mij tijd zou kosten die ik voor andere dingen kon gebruiken, en ik niet eens leuk vond, deed ik het toch ontzettend graag, puur en alleen omdat ik wist dat ik haar er een plezier mee zou doen. Ik leefde eigk voor haar, in mindere mate voor mezelf. Misschien ook neit echt de beste basis voor een relatie, maar het beviel me prima....
pi_35602610
quote:
Op woensdag 1 maart 2006 12:43 schreef Salvad0R het volgende:
hehe .
AFHANKELIJKHEID JONGENS, AFHANKELIJKHEID .
Blij dat je iets zinvols aan deze discussie toevoegt.
pi_35602654
quote:
Op woensdag 1 maart 2006 12:43 schreef Xtinction het volgende:
Ik merk trouwens bij mezelf ook dat wat ik mis ook iets te maken heeft met "alles voor iemand willen doen". Ik mis een persoon waar ik echt voor door het vuur zou gaan, dat gevoel van overgave. Als mijn ex graag wilde dat ik meeging naar iets wat mij tijd zou kosten die ik voor andere dingen kon gebruiken, en ik niet eens leuk vond, deed ik het toch ontzettend graag, puur en alleen omdat ik wist dat ik haar er een plezier mee zou doen. Ik leefde eigk voor haar, in mindere mate voor mezelf. Misschien ook neit echt de beste basis voor een relatie, maar het beviel me prima....
Ik mis een persoon die voor mij door het vuur zou gaan, al heb ik goede vrienden/kennissen en nog goed contact met een ex. Die zouden voor me door het vuur gaan. Ik laat me nog moeilijk overtuigen van iemands oprechte gevoelens en ben juist het tegenovergestelde in een relatie. Ik doe vooral wat ik wil, leef zoals ik wil. Ik deed nooit EXPLICIET dingen om haar een plezier te doen, slechts als ik ze zelf leuk vond om te doen of als ik haar er blij mee maakte. Ik leef nooit voor een partner, maar andersom heb ik weleens meegemaakt. Desondanks ga ik er altijd wel met de volle 200% voor.
  woensdag 1 maart 2006 @ 15:14:17 #179
103012 Nies
Die hekse
pi_35607670
Ik wil het voor mezelf ook zo graag afsluiten, maar hij geeft geen enkele duidelijkheid.
Ik begin nu zo langzamerhand heel erg boos te worden op zowel hem als wel op mezelf. Als hij dan vindt dat het beste is dat ik hem vergeet, dan zou hij het op moeten kunnen brengen om mij die duidelijkheid te verschaffen zodat ik het in ieder geval voor mezelf kan afsluiten.
Kwaad op mezelf ook. Als het voor hem zo makkelijk voorbij is, gewoon doet wat zijn ouders willen en ik het voor hem niet waard ben om een aantal simpele vragen te beantwoorden, dan heeft ie me glashard een half jaar voorgelogen. Ik kan me haast niet voorstellen dat ik zó dom zou kunnen zijn... dat ik me zó ontzettend voor de gek heb laten houden. Ineens hebben dan onze gesprekken helemaal geen waarde meer. Wat nou; "Ik houd meer van jou dan van wat ook ter wereld"? Blijkbaar niet dus....
Waarom in hemelsnaam is hij ooit wat met mij begonnen? Waarom heeft ie mij de hemel en aarde beloofd en kapt het nu dan zo resoluut af?
Hij zal het er vast wel moeilijk mee hebben, maar schijnbaar niet half zo moeilijk als ik.
In- en in- gemeen......
Of het is een laffe lul die niet tegen zijn ouders durft in te gaan, of ik heb me een half jaar lang flink voor de gek laten houden. Hoe dan ook, hij heeft mijn hart gebroken en ik heb geen idee hoe ik mijn leven weer op de rit moet krijgen
pi_35608128
quote:
Op woensdag 1 maart 2006 15:14 schreef Nies het volgende:
Ik wil het voor mezelf ook zo graag afsluiten, maar hij geeft geen enkele duidelijkheid.

Of het is een laffe lul die niet tegen zijn ouders durft in te gaan, of ik heb me een half jaar lang flink voor de gek laten houden. Hoe dan ook, hij heeft mijn hart gebroken en ik heb geen idee hoe ik mijn leven weer op de rit moet krijgen
Hoe je je leven weer op de rit moet krijgen is niet in een antwoord te vatten, daar gaan maanden overheen en dan krijg je het door.

Probeer positief naar de toekomst te gaan te kijken en mee te nemen uit het verleden wat positief is. Blijkbaar hield je van hem, dat is toch mooi? Jij bent wel in staat gebleken van iemand te houden, het is niet jouw gebrek dat hij dat blijkbaar niet was.

Je bent veel te veel met hem bezig en het waarom van hem. Probeer dat juist niet te doen, maar verder te gaan met jouw deel van 'jullie' en daarop voort te bouwen. HIj was uiteindelijk niet goed genoeg, hij kon het niet waarmaken en niet andersom.
  woensdag 1 maart 2006 @ 15:38:59 #181
3038 Emel
realist
pi_35608648
achteraf ga je toch denken "wat ben ik blij dat de relatie over is, ik ben nu veel gelukkiger."

ik zit nu in een fase dat ik dat denk.
  woensdag 1 maart 2006 @ 15:41:35 #182
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_35608745
zet de waarommen en alsen uit je hoofd, je wordt er zelf knettergek van...
probeer de draad van de dagelijkse dingen weer op te pakken, en vanzelf gaat het stukje bij beetje beter..

succes!
Ecosia
pi_35608781
quote:
Op woensdag 1 maart 2006 15:38 schreef Emel het volgende:
achteraf ga je toch denken "wat ben ik blij dat de relatie over is, ik ben nu veel gelukkiger."

ik zit nu in een fase dat ik dat denk.
Met mijn laatste relatie had ik dat meteen het moment dat we het uitmaakten eigenlijk. Daarna ook niet meer over nagedacht. Zij kwam nog met gelul dat we zo'n bijzondere band hadden en dat we vrienden moesten blijven. Met oud&nieuw nog wat gestuurd en verder niets meer gehoord. Het is prima zo.
  woensdag 1 maart 2006 @ 15:44:44 #184
3038 Emel
realist
pi_35608863
quote:
Op woensdag 1 maart 2006 15:42 schreef Tranceptor het volgende:

[..]

Met mijn laatste relatie had ik dat meteen het moment dat we het uitmaakten eigenlijk. Daarna ook niet meer over nagedacht. Zij kwam nog met gelul dat we zo'n bijzondere band hadden en dat we vrienden moesten blijven. Met oud&nieuw nog wat gestuurd en verder niets meer gehoord. Het is prima zo.
inderdaad, geen contact is prettig
pi_35608966
quote:
Op woensdag 1 maart 2006 15:44 schreef Emel het volgende:

[..]

inderdaad, geen contact is prettig
Met een andere ex heb ik 2 jaar na dato nog steeds contact en daar ook veel aan. Maar ja, daar had ik om eerlijk te zijn ook veel meer een bijzondere band mee.
  woensdag 1 maart 2006 @ 15:49:35 #186
3038 Emel
realist
pi_35609036
quote:
Op woensdag 1 maart 2006 15:48 schreef Tranceptor het volgende:

[..]

Met een andere ex heb ik 2 jaar na dato nog steeds contact en daar ook veel aan. Maar ja, daar had ik om eerlijk te zijn ook veel meer een bijzondere band mee.
met sommige ex'en is vriendschap mogelijk. Met anderen helemaal niet.
Je hoeft/kunt niet met ieder ex vriendschap sluiten
pi_35609102
quote:
Op woensdag 1 maart 2006 15:49 schreef Emel het volgende:

met sommige ex'en is vriendschap mogelijk. Met anderen helemaal niet.
Je hoeft/kunt niet met ieder ex vriendschap sluiten
Met de meeste exen heb ik meer gehad dan een vriendschap en zou ik niet ALLEEN een vriendschap kunnen hebben. Dan zouden altijd verwijten of die andere kant naar boven komen op een negatieve manier.

Ik weet niet of ik echt een vriendschap met dat meisje heb, ik spreek haar wekelijks/2-wekelijks en dan gewoon over van alles. Daarnaast staan we altijd wel voor elkaar klaar met raad en advies als het even niet zo lekker gaat. Zij heeft ondertussen alweer bijna 2 jaar een vriend. Ikzelf ben alweer heel lang single, als je die 3 maanden-scharrels wegdenkt zelfs alweer 2 jaar.
  woensdag 1 maart 2006 @ 15:52:59 #188
3038 Emel
realist
pi_35609172
quote:
Op woensdag 1 maart 2006 15:51 schreef Tranceptor het volgende:

[..]

Met de meeste exen heb ik meer gehad dan een vriendschap en zou ik niet ALLEEN een vriendschap kunnen hebben.
hehe ik weet wat je bedoelt

ach ex'en
  woensdag 1 maart 2006 @ 15:54:12 #189
3038 Emel
realist
pi_35609225
quote:
Op woensdag 1 maart 2006 15:51 schreef Tranceptor het volgende:

[..]

Met de meeste exen heb ik meer gehad dan een vriendschap en zou ik niet ALLEEN een vriendschap kunnen hebben. Dan zouden altijd verwijten of die andere kant naar boven komen op een negatieve manier.

Ik weet niet of ik echt een vriendschap met dat meisje heb, ik spreek haar wekelijks/2-wekelijks en dan gewoon over van alles. Daarnaast staan we altijd wel voor elkaar klaar met raad en advies als het even niet zo lekker gaat. Zij heeft ondertussen alweer bijna 2 jaar een vriend. Ikzelf ben alweer heel lang single, als je die 3 maanden-scharrels wegdenkt zelfs alweer 2 jaar.
het klinkt wel als een vriendschap.
  woensdag 1 maart 2006 @ 15:54:31 #190
103012 Nies
Die hekse
pi_35609237
quote:
Op woensdag 1 maart 2006 15:26 schreef Tranceptor het volgende:

Probeer positief naar de toekomst te gaan te kijken en mee te nemen uit het verleden wat positief is. Blijkbaar hield je van hem, dat is toch mooi? Jij bent wel in staat gebleken van iemand te houden, het is niet jouw gebrek dat hij dat blijkbaar niet was.
Dank je wel, lieffff!
quote:
HIj was uiteindelijk niet goed genoeg, hij kon het niet waarmaken en niet andersom.
Dan voel ik me die ontzettende domme koe... dat ik erin ben getrapt, hem heb geloofd dat ie het wél zou waarmaken...
pi_35609313
quote:
Op woensdag 1 maart 2006 15:54 schreef Nies het volgende:
Dan voel ik me die ontzettende domme koe... dat ik erin ben getrapt, hem heb geloofd dat ie het wél zou waarmaken...
Ach, hou op met die verwijten aan jezelf. Het steeds terugkerende thema, ook hier, doet vermoeden dat het meer mensen is overkomen. Het gebeurt mensen al eeuwen en nog dagelijks stinken mensen erin. Je weet gewoon niet wie wel of niet de waarheid spreekt en wat iemand echt bedoeld. Dat weet je met een beetje zelfkennis hoogstens van jezelf en dat is moeilijk zat.
pi_35609570
quote:
Op woensdag 1 maart 2006 15:56 schreef Tranceptor het volgende:

[..]

Ach, hou op met die verwijten aan jezelf. Het steeds terugkerende thema, ook hier, doet vermoeden dat het meer mensen is overkomen. Het gebeurt mensen al eeuwen en nog dagelijks stinken mensen erin. Je weet gewoon niet wie wel of niet de waarheid spreekt en wat iemand echt bedoeld. Dat weet je met een beetje zelfkennis hoogstens van jezelf en dat is moeilijk zat.
Tegenwoordig liegen mensen makkelijker omdat ze daarmee weg kunnen komen. Er is geen sociale controle meer en dat maakt het echt makkelijker.
Voorbeeld van een vriendin van me.. die kwam er gister achter dat d'r ex vriend had gelogen over een avond wanneer ie nie thuis was. Hij had dus gehoopt dat ie er mee weg kwam, dus mooi niet
  woensdag 1 maart 2006 @ 16:15:39 #193
52054 jagermeister1
Uwer Poelepats
pi_35610110
quote:
Op woensdag 1 maart 2006 16:02 schreef Carda het volgende:

[..]

Tegenwoordig liegen mensen makkelijker omdat ze daarmee weg kunnen komen. Er is geen sociale controle meer en dat maakt het echt makkelijker.
Voorbeeld van een vriendin van me.. die kwam er gister achter dat d'r ex vriend had gelogen over een avond wanneer ie nie thuis was. Hij had dus gehoopt dat ie er mee weg kwam, dus mooi niet
Klopt. Alleen wanneer je het nodig vindt om tegen je partner te liegen.. sja... dan zit er al iets niet goed in je relatie. Of de persoon in kwestie is gewoon leugenachtig aangelegd en maakt daar meer regel dan uitzondering van.

Ik ben in mijn relatie ook wel eens goed voorgelogen en dat voelt echt fucked-up kan ik je vertellen. Had namelijk nooit verwacht dat mij dat in deze relatie zou overkomen.
pi_35610418
quote:
Op woensdag 1 maart 2006 16:15 schreef jagermeister1 het volgende:
Ik ben in mijn relatie ook wel eens goed voorgelogen en dat voelt echt fucked-up kan ik je vertellen. Had namelijk nooit verwacht dat mij dat in deze relatie zou overkomen.
Volgens mij is niks zo erg als bedonderd worden door je (ex) vriend(in).
  woensdag 1 maart 2006 @ 16:29:10 #195
3038 Emel
realist
pi_35610696
dingen verzwijgen is ook heel erg.
pi_35610753
quote:
Op woensdag 1 maart 2006 16:29 schreef Emel het volgende:
Is ook bedonderen.
  woensdag 1 maart 2006 @ 16:32:29 #197
3038 Emel
realist
pi_35610850
quote:
Op woensdag 1 maart 2006 16:30 schreef Carda het volgende:

[..]

Is ook bedonderen.
absoluut
  woensdag 1 maart 2006 @ 17:20:59 #198
52054 jagermeister1
Uwer Poelepats
pi_35612591
quote:
Precies... en dan spreek ik nog niet eens over vreemdgaan. Dat is heeeeelemaal uit den boze bij mij.
pi_35613720
quote:
bedoel je dit in het algemeen ? Iedereen heeft toch zijn gedachten en geheimpjes die hij/zij voor zichzelf wil houden. Ik zeg zeker niet alles tegen mijn partner , ik vind dat maar normaal. ieder heeft het recht om dingen voor zichzelf te houden.
PETITLAPIN2 is mama van een TWEE schattig dochtertjes: Amélie en Marie
  woensdag 1 maart 2006 @ 18:10:04 #200
3038 Emel
realist
pi_35613968
quote:
Op woensdag 1 maart 2006 18:02 schreef petitlapin2 het volgende:

[..]

bedoel je dit in het algemeen ? Iedereen heeft toch zijn gedachten en geheimpjes die hij/zij voor zichzelf wil houden. Ik zeg zeker niet alles tegen mijn partner , ik vind dat maar normaal. ieder heeft het recht om dingen voor zichzelf te houden.
dat bedoel ik niet.

geheime contacten, halve waarheid vertellen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')