Ja, gewoon. Meestal als ik een meid vind welke hopeloos genoeg is om met me uit te gaan dan is er altijd wel iets mis. Dan voelt het gewoon niet goed. Of ze is te klein, te dom, te verlegen, 'te' dit, 'te' dat.quote:
Ah leuk voor je johquote:Op maandag 27 februari 2006 00:08 schreef VD het volgende:
[..]
Ja, gewoon. Meestal als ik een meid vind welke hopeloos genoeg is om met me uit te gaan dan is er altijd wel iets mis. Dan voelt het gewoon niet goed. Of ze is te klein, te dom, te verlegen, 'te' dit, 'te' dat.
Maar deze niet. Was echt zo van; 'Oh, wow'. En nu schijnt het ook nog eens van twee kanten te komen. Voor de verandering.
Dat zoek ik dus ook. Waar vind je zo iemand?quote:Op maandag 27 februari 2006 00:08 schreef VD het volgende:
[..]
Ja, gewoon. Meestal als ik een meid vind welke hopeloos genoeg is om met me uit te gaan dan is er altijd wel iets mis. Dan voelt het gewoon niet goed. Of ze is te klein, te dom, te verlegen, 'te' dit, 'te' dat.
Maar deze niet. Was echt zo van; 'Oh, wow'. En nu schijnt het ook nog eens van twee kanten te komen. Voor de verandering.
Dat gedrag ken ik, maar van zulke aandachtsgeile types moet je uberhaupt niets willen. Ik hoef niemand die niet 100% voor me gaat en als de eerste de beste Dirk die langskomt al interessanter is.quote:Op zondag 26 februari 2006 14:25 schreef Carda het volgende:
Ach jah.. vrouwen zijn niet zo trouw als ze eruit zien en zeggen blijkbaar.. Vanacht weer een voorbeeld. Mooi grietje zit me steeds aan de kijken, binnen 5 minuten kijkt ze een ander aan die wel snel reageerd en pats boem op de bek kleffen etc..
Haha, ja leuke was dat een vriendin van me dat dus ook zeiquote:Op maandag 27 februari 2006 10:24 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Dat gedrag ken ik, maar van zulke aandachtsgeile types moet je uberhaupt niets willen. Ik hoef niemand die niet 100% voor me gaat en als de eerste de beste Dirk die langskomt al interessanter is.
Her loss!![]()
Idd, en genoeg vissen in de zeequote:Op maandag 27 februari 2006 10:24 schreef Tranceptor het volgende:
Dat gedrag ken ik, maar van zulke aandachtsgeile types moet je uberhaupt niets willen. Ik hoef niemand die niet 100% voor me gaat en als de eerste de beste Dirk die langskomt al interessanter is.
Denk alleen niet, dat ze er ook maar 1 seconde van wakker zal liggenquote:Her loss!![]()
Misschien niet, misschien op den duur ook wel als ze doorheeft dat het haar eigen onzekerheid is die spreekt en de verkeerde types daardoor aantrekt.quote:Op maandag 27 februari 2006 14:58 schreef -Delta- het volgende:
Denk alleen niet, dat ze er ook maar 1 seconde van wakker zal liggen![]()
![]()
Dat laatste wel ja...quote:Op maandag 27 februari 2006 15:17 schreef Tranceptor het volgende:
Misschien niet, misschien op den duur ook wel als ze doorheeft dat het haar eigen onzekerheid is die spreekt en de verkeerde types daardoor aantrekt.![]()
quote:Op maandag 27 februari 2006 00:08 schreef VD het volgende:
[..]
Nee alleen de liefde is boeiend, en aangezien het datingtopic niet meer bestaat...quote:Op dinsdag 28 februari 2006 16:07 schreef VD het volgende:
Zal m'n hele leven in deze topicreeks blijven posten..
Ik ben een tijd lang op dates geweest waar ik de dates eigenlijk het bovenstaande vond. Het voelde niet goed of je voelt er gewoon niets voor. Ik heb dates met hele leuke, knappe meiden gehad, maar het deed me allemaal niets. Dat had verder niets met exen te maken, meer met een gevoel dat je op een gegeven echt je eigen persoon bent en niet zomaar meer bij van alles en nog wat past. En dat is juist een goed iets.quote:Op maandag 27 februari 2006 00:08 schreef VD het volgende:
Dan voelt het gewoon niet goed. Of ze is te klein, te dom, te verlegen, 'te' dit, 'te' dat.
Komt vanzelf wel weer...quote:Op dinsdag 28 februari 2006 19:45 schreef Tranceptor het volgende:
ik heb een prima tijd gehad maar dat hele liefdes/relatiegedoe is niet voor mij lijkt wel. Maar wie weet, op een dag weer...
Ik ben er ook niet somber over. Heel soms heb ik mijn twijfelmomenten zoals ieder ander, maar uiteindelijk komt er wel weer iemand waar ik echt verliefd op wordt. De kans daarop is zeer klein, maar ach als ik zo dagelijks eens rondkijk zijn de wonderen voor anderen de wereld nog niet uit. Dus waarom voor mij dan wel?quote:
Je klinkt al een stuk positiever dan in een ander topicquote:Op dinsdag 28 februari 2006 20:41 schreef Tranceptor het volgende:
Ik ben er ook niet somber over. Heel soms heb ik mijn twijfelmomenten zoals ieder ander, maar uiteindelijk komt er wel weer iemand waar ik echt verliefd op wordt. De kans daarop is zeer klein, maar ach als ik zo dagelijks eens rondkijk zijn de wonderen voor anderen de wereld nog niet uit. Dus waarom voor mij dan wel?![]()
Ach de ene keer zie ik het wat somberder in dan de andere keer. Vandaag laat ik het allemaal op zijn beloop, ik ben er niet zo somber meer over. Dat kost teveel energie. Het moment komt vanzelf wel weer.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 20:45 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Je klinkt al een stuk positiever dan in een ander topic
Cliché maar waar; op ieder potje past een dekseltje...En ook een tijd dat je zelf wat minder huiverig wordt.
quote:Op dinsdag 28 februari 2006 20:47 schreef Tranceptor het volgende:
Je moet er wel voor klaarstaan en op anticiperen. Daar heb ik nu simpelweg de kracht niet voor. Gepaard met tijd zal dat moment echter wel weer komen en dan vind ik zelfs iemand die bij me past voor welke periode in mijn leven dan ook.
Ja daar ga ik niet aan denkenquote:Op dinsdag 28 februari 2006 20:47 schreef Tranceptor het volgende:
Nee, even zonder dollen. Er zijn niets voor niets zoveel singles. Dat wil niet zeggen dat je het somber in moet zijn.
Bij mij nu al iets meer dan een maand en het gaat al iets beter. In de weekenden en 's morgens als ik naar mijn werk rijdt, dan heb ik het er het moeilijkst mee. Vaag... maar waar. Komt denk ik ook omdat ik al 3 weken helemaal niets meer van haar heb vernomen. Alsof ze me uit haar leven heeft gewist.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 22:51 schreef Vlaggie het volgende:
Loslaten van je ex.. duurt bij mij nou al ruim 4 maanden, en nog steeds geen succes. Blegh.
Dit loopt verkeerd af, trust me...quote:Op woensdag 22 februari 2006 20:07 schreef het.ismij het volgende:
We zijn goede vrienden (nog steeds), een hele goede vriendschap (soort van soulmates) en sex. Maar niet onder de noemer relatie. terwijl der eigelijk niet echt veel verschilt.
Uit mijn ervaring, hecht je daar niet aan, en is de sex puur voor de lust.
Zolang mevrouw er geen naam aan kan geven is het ook niks.
Wat voor gevoel er ook bij komt kijken.
Kut is dat he! Je komt wel door die ergste periode heen hoor. Je kunt er echt ff ziek van zijn inderdaad. Suuk6 iig!quote:Op woensdag 1 maart 2006 09:07 schreef Nies het volgende:
*meld*
Alle hulp is welkom. Ik ben zelf na 8 dagen nog geen steek verder.
Ik hoop in ieder geval dat ik voor maandag zover kan opknappen dat ik kan gaan werken.
Ondanks alle goede bedoelingen van al mijn vrienden zit ik nog steeds op hetzelfde punt.
Mwoa, ff ziek.....quote:Op woensdag 1 maart 2006 09:29 schreef jagermeister1 het volgende:
[..]
Kut is dat he! Je komt wel door die ergste periode heen hoor. Je kunt er echt ff ziek van zijn inderdaad. Suuk6 iig!
Je vergeet een aantal personen die je dan ineens in je sores betrekt..quote:Op woensdag 1 maart 2006 10:03 schreef Carda het volgende:
Ach jah ik wilde ook wel es een bocht missen in de auto.. maar dan denk ik aan al die mensen die mij toch wel zouden missen en het heel erg vinden dat je er dan niet meer bent.
- Je ouders
- Je broer/zus
- Je huisdieren
- Je vrienden
- Je collega's
Kortom, je LEVEN kun je niet in de steek laten!
Ben nu zo'n 7-8 weken verder en voel me veeel beter!
- Je ouders doodquote:Op woensdag 1 maart 2006 10:03 schreef Carda het volgende:
Ach jah ik wilde ook wel es een bocht missen in de auto.. maar dan denk ik aan al die mensen die mij toch wel zouden missen en het heel erg vinden dat je er dan niet meer bent.
Kortom, je LEVEN kun je niet in de steek laten!
Neem een paar nieuwe, leuke huisdieren. Adopteer een kind uit ethiopie. Zoek ander werk.quote:Op woensdag 1 maart 2006 10:26 schreef Nies het volgende:
- Je huisdieren dood
- Je vrienden -> klein handjevol
- Je collega's -> 200 internethelpdeskmannen, waaronder Kasta![]()
Welk leven![]()
Acht dagen is natuurlijk ook maar een heel korte periode. Gun jezelf wat tijd.quote:Op woensdag 1 maart 2006 09:07 schreef Nies het volgende:
Alle hulp is welkom. Ik ben zelf na 8 dagen nog geen steek verder.
Misschien gek gezegd, maar wat hij moet doen is zsm een ander wijf nuecken...quote:Op woensdag 1 maart 2006 10:30 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Neem een paar nieuwe, leuke huisdieren. Adopteer een kind uit ethiopie. Zoek ander werk.
Erg herkenbaar dit... Ik heb het als ik smorgens opsta en ff alleen ben... ga dan denken aan die fijne momenten... nou meer klote kan je je niet voelenquote:Op woensdag 1 maart 2006 09:06 schreef jagermeister1 het volgende:
[..]
Bij mij nu al iets meer dan een maand en het gaat al iets beter. In de weekenden en 's morgens als ik naar mijn werk rijdt, dan heb ik het er het moeilijkst mee. Vaag... maar waar. Komt denk ik ook omdat ik al 3 weken helemaal niets meer van haar heb vernomen. Alsof ze me uit haar leven heeft gewist.![]()
Aankomend weekend ben ik bij een andere ex van me. Wie weet helpt dit me iets...
quote:Op woensdag 1 maart 2006 10:33 schreef jagermeister1 het volgende:
[..]
Misschien gek gezegd, maar wat hij zij moet doen is zsm een andere wijf vent nuecken...Dat zal vast goed zijn voor [s]z'n[s] haar ego!
Komt redelijk in de buurt bij mijquote:Op zondag 26 februari 2006 22:34 schreef Ewaldus het volgende
....:
Ghehe.. ik had niet door dat we met een dame te maken hadden. Excuséquote:
Afgelopen vrijdag avond had ik zo'n avond... ik liep door de supermarkt, zonder mijn ex. Als ik daar liep, liepen we meestal samen. Nu dus niet..... Er stond van die zoetsappige popmuziek op waardoor ik nog meer aan haar ging denken. Eenmaal thuisgekomen was ik alweer behoorlijk depressed. Ben toen mijn eten gaan koken en heb dat heel gezellig alleen op zitten eten. Daarna alleen op de bank gehangen en zitten denken aan wat zij nu op dat moment aan het doen zou zijn. Weer lekker stappen?... Met vriendinnen naar een kroeg?..... Met een potentiëel vriendje naar de kroeg of stappen?.... AARGHHHH.quote:Op woensdag 1 maart 2006 10:34 schreef Kuuke2k5 het volgende:
[..]
Erg herkenbaar dit... Ik heb het als ik smorgens opsta en ff alleen ben... ga dan denken aan die fijne momenten... nou meer klote kan je je niet voelen
Met mijn ego is niets mis. Vanaaf de kroeg in, en ik heb genoeg te nuecken voor de rest van de maandquote:Op woensdag 1 maart 2006 10:33 schreef jagermeister1 het volgende:
[..]
Misschien gek gezegd, maar wat zij moet doen is zsm een andere vent nuecken...Dat zal vast goed zijn voor d'r ego!
Meteen met een ander de koffer in helpt je nie veel (hoorde ik).quote:Op woensdag 1 maart 2006 10:51 schreef Nies het volgende:
[..]
Met mijn ego is niets mis. Vanaaf de kroeg in, en ik heb genoeg te nuecken voor de rest van de maand![]()
En doe jij dat dan ook al zo snel na een relatiebreuk of heb je zoiets van... voorlopig niet? Vraag me dat bij mijn ex namelijk ook afquote:Op woensdag 1 maart 2006 10:51 schreef Nies het volgende:
[..]
Met mijn ego is niets mis. Vanaaf de kroeg in, en ik heb genoeg te nuecken voor de rest van de maand![]()
Tja.. ik zie wel. Erg veel de hort op ga ik niet. De meeste van mijn vrienden zijn al samenwonend enzo en ook niet meer zo stapperig. Dat was ik zelf ook niet zo. Ja.. ieder weekend naar dezelfde kroegquote:Op woensdag 1 maart 2006 10:57 schreef Carda het volgende:
[..]
Meteen met een ander de koffer in helpt je nie veel (hoorde ik).
Ik ga lekker veel met vrienden en vrienden de hort op
Soms lijkt het wel alsof mensen radicaler kappen als het langer duurt en meer voorstelt.quote:Op woensdag 1 maart 2006 10:47 schreef jagermeister1 het volgende:
Niet dat ik wil dat het goed komt, want er is teveel gebeurd tussen ons, maar toch. Ik zit in een kut periode (niet alleen vanwege relatiebreuk) en had toch wel wat meer belangstelling van haar kant verwacht. Nooit gedacht dat ze het zo abrupt zou afkappen allemaal. Bijna 6 jaar een relatie mensen ....![]()
Neuh.... wat is het nut? Vergeet je daar sneller die ene persoon door?quote:Op woensdag 1 maart 2006 10:58 schreef jagermeister1 het volgende:
[..]
En doe jij dat dan ook al zo snel na een relatiebreuk of heb je zoiets van... voorlopig niet?
Ik heb de ervaring dat mannen de 'rebound-naam' hebben en dat vrouwen hem uitoefenen. De meeste vrouwen die ik ken duiken na een vergane relatie meteen het bed met een ander in. In zekere zin is dat ook logisch, voor vrouwen is er altijd aandacht en zeker vrouwen waarvan je kunt zien dat ze niet lekker in hun vel zitten. Mannen die niet lekker in hun vel zitten worden niet aantrekkelijk bevonden.quote:Op woensdag 1 maart 2006 10:58 schreef jagermeister1 het volgende:
En doe jij dat dan ook al zo snel na een relatiebreuk of heb je zoiets van... voorlopig niet? Vraag me dat bij mijn ex namelijk ook afDie gedachte alleen al...
Ze lijkt me iig snel vergeten. Wie weet is dat wel niet zo... maar toch.
Tja.. ach. De precieze reden van die radicale ommezwaai weet ik niet. Ik heb zo mijn vermoedens, maar goed... dat is kort na zo'n breuk ook zo vernueckeratief.... je speculeert er maar op los. Tot je bijna doordraait.quote:Op woensdag 1 maart 2006 11:09 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Soms lijkt het wel alsof mensen radicaler kappen als het langer duurt en meer voorstelt.![]()
Ja goed, dat soort dingen zijn waardeloos maar zie het als winst. De andere zaken in je leven kun je nu ZELF aanpakken, je pakt sneller je eigen kracht terug in plaats van te steunen op die 'significant other'. Je moet het dus niet zien als 'jullie' problemen, maar als 'jouw' problemen.![]()
maar cru is het zeker na 6 jaar, eerste serieuze relatie?
Tja... mijn ex ging praktisch nooit uit. Nu ineens sinds het uit is schijnt ze volop te gaan stappen. De kans dat ze dan een leuke gast tegenkomt in haar 'labiele' periode zal dan redelijk groot zijn. Of ze er wat mee doet... tja... dat is de vraag. Ik weet zo net nog niet, maar ach.. who cares eigenlijk. IK moet verder en dat lukt niet als ik met mijn kop bij haar zit. Ze heeft immers het recht om een andere gast te nuecken...hoe kut het ook is.quote:Op woensdag 1 maart 2006 11:12 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Ik heb de ervaring dat mannen de 'rebound-naam' hebben en dat vrouwen hem uitoefenen. De meeste vrouwen die ik ken duiken na een vergane relatie meteen het bed met een ander in. In zekere zin is dat ook logisch, voor vrouwen is er altijd aandacht en zeker vrouwen waarvan je kunt zien dat ze niet lekker in hun vel zitten. Mannen die niet lekker in hun vel zitten worden niet aantrekkelijk bevonden.![]()
Ik zou je niet doodfocussen op een ander MOETEN neuken, dat komt heel geforceerd over en dan neuk je dus helemaal niks. Jammer dat je vrienden niet zo stapperig zijn enzo, maar ze moeten je toch even op sleeptouw nemen.![]()
Ja, zoiets jaquote:Op woensdag 1 maart 2006 11:21 schreef jagermeister1 het volgende:
Tja.. ach. De precieze reden van die radicale ommezwaai weet ik niet. Ik heb zo mijn vermoedens, maar goed... dat is kort na zo'n breuk ook zo vernueckeratief.... je speculeert er maar op los. Tot je bijna doordraait.
Mijn ervaring met nieuwe lovers is dat het mij verrekt weinig doet, vooral als het heel snel is. Dan is toch geen lang leven beschoren. Er is eigenlijk maar een ex van me die nu een vriend heeft, die me iets doet. Maar ja, ik heb het toen zelf verknald, dus ach... can't blame the guy!quote:Op woensdag 1 maart 2006 11:21 schreef jagermeister1 het volgende:
Je hebt er overigens wel gelijk in denk ik. Als ik nu heel vaak met haar geconfronteerd wordt, dan zal het verwerken langer duren. Ik hoop dat ik haar niet snel tegenkom en al zeker niet hand-in-hand met een nieuwe lover.
Ik weet het schat... het is zooo kut. Maar je komt eroverheen... sterker zelfs! Believe me!quote:
Kan me dat ook voorstellen hoor. Ben nu ook echt niet toe aan een nieuwe vaste relatie. Ik heb het zelf ook verknald. Ja.. zei ook wel een beetje, maar most of the blame ligt bij mij denk ik. Maar goed.... daar heb ik iig wel weer een wijze les uit getrokken mocht ik ooit nog een serieuze relatie aangaan.quote:Op woensdag 1 maart 2006 11:27 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Mijn ervaring met nieuwe lovers is dat het mij verrekt weinig doet, vooral als het heel snel is. Dan is toch geen lang leven beschoren. Er is eigenlijk maar een ex van me die nu een vriend heeft, die me iets doet. Maar ja, ik heb het toen zelf verknald, dus ach... can't blame the guy!
Natuurlijk leer je ook weer en kom je uiteindelijker tot een evenwichtigere relatie en 'ik'. Ik vind het in dit specifieke geval gewoon jammer dat het ten koste moest gaan van iets, maar ja volgende keer beter. Voorlopig voor mij alleen geen volgende keer, het kost me teveel energie voor wat ik eruitkrijg.quote:Op woensdag 1 maart 2006 11:33 schreef jagermeister1 het volgende:
Kan me dat ook voorstellen hoor. Ben nu ook echt niet toe aan een nieuwe vaste relatie. Ik heb het zelf ook verknald. Ja.. zei ook wel een beetje, maar most of the blame ligt bij mij denk ik. Maar goed.... daar heb ik iig wel weer een wijze les uit getrokken mocht ik ooit nog een serieuze relatie aangaan.
Helemaal mee eens! Ik ga leren zelfstandig te wonen en dat maakt op den duur misschien ook dat je iets meer nadenkt voor je je in een relatie stort.quote:Op woensdag 1 maart 2006 11:37 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Natuurlijk leer je ook weer en kom je uiteindelijker tot een evenwichtigere relatie en 'ik'. Ik vind het in dit specifieke geval gewoon jammer dat het ten koste moest gaan van iets, maar ja volgende keer beter. Voorlopig voor mij alleen geen volgende keer, het kost me teveel energie voor wat ik eruitkrijg.![]()
Dat wil je ook niet hoor. Mijn ex was in het begin zo aanhankelijk en zo enthousiast, dat ik er gewoon kippenvel van kreeg. Dit is later wel overgegaan tot het punt waar we nu zijn aanbelandtquote:Het wordt tijd voor een vrouw die 200% voor me gaat en me veroverd denk ik.![]()
Dat wil ik dus wel, maar zonder dat neurotische. Ik heb weinig zin meer in half-om-half gerommel in de marge, dat hangt me ver de keel uit. Het is allemaal wel lachen hoor, maar ik heb het een beetje gezien. Kijk, ik wil dat een meisje 200% voor me gaat en dat heeft verder weinig met overdreven aanhankelijkheid te maken in mijn visie. Enthousiasme is echter wel goed, ik heb ook weinig zin in dames die er nog dertig projectjes naast hebben. Prima dat ze dat hebben, maar als ze mij ontmoeten en iets met mij beginnen, dan ben ik HET.quote:Op woensdag 1 maart 2006 11:46 schreef jagermeister1 het volgende:
Dat wil je ook niet hoor. Mijn ex was in het begin zo aanhankelijk en zo enthousiast, dat ik er gewoon kippenvel van kreeg. Dit is later wel overgegaan tot het punt waar we nu zijn aanbelandt![]()
Er is maar 1 advies gevolgd door een opmerking die ik je toch ga maken.quote:Op woensdag 1 maart 2006 11:50 schreef Richard_Zutphen het volgende:
Nou sinds kort had ik weer iemand leren kennen,veel mee om gegaan, aantal keren blijven slapen.
Hele leuke meid, precies mijn type.
Alleen ze heeft zo wel haar problemen waardoor ze me opeens zei dat ze eerst aan haar vertrouwen moest werken en aan dat van anderen, dus ze had tijd nodig. (ze heeft vroeger veel meegemaakt)
Die tijd wil ik haar echt geven, maar ik heb het er veels te moeilijk mee.
Om mezelf te beschermen heb ik er dus maar zelf een punt acher gezet, anders maak ik mezelf helemaal gek.
Nu zit ze constant in me hoofd, elke minuut van de dag denk ik aan haar en dat terwijl ik der pas 2 weken ken...
Ik krijg haar maar niet uit me hoofd, elke keer zoek ik weer contact met haar terwijl ik weet dat ze er dan alleen maar gekker van word want ze heeft rust nodig.
Iemand ervaring met dit soort dingen?
Zucht...
Ik denk wij allemaal wel. Iemand pauze geven is verrekte lastig, ik kreeg het ook niet voor elkaar. Trokken toch weer naar elkaar toe. Maar bij jou is het iets meer eenzijdig heb ik het idee. Magoed het is dus normaal, en nee je kan er niks aan doenquote:Iemand ervaring met dit soort dingen?
We hebben het er toen over gehad en ze was echt vol vertrouwen dat het over een paar maanden beter met haar zou gaan (ivm therapie enzo) en ze was ook behoorlijk zeker dat ze dan weer wat met me wou beginnen, toen had ik daar een goed gevoel over en heb ermee ingestemd.quote:Op woensdag 1 maart 2006 11:55 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Er is maar 1 advies gevolgd door een opmerking die ik je toch ga maken.
Advies: Rust is rust! Ikzelf ben er ook geen ster in, maar laat haar met rust als ze dat aangeeft. Als het bij haar zo diep zit als bij jou komt het wel goed!
Opmerking: Grote kans dat jij dat vertrouwensconflict niet gaat oplossen, wees de positieve in haar leven. Nadruk leggen op haar moeilijke situatie. Je gooit je eigen ruiten in. Verder denk ik eerlijk gezegd dat het zelden iets wordt als ze er niet overheen stapt voor je. Kies voor jezelf en ga dingen voor jezelf doen en zoek GEEN CONTACT!
Ik denk ook wel dat het het beste is om haar met rust te laten. Als je dat niet doet kom je te opdringerig over en dan duw je haar alleen maar meer van je af. Wanneer jij kunt laten zien dat je haar ook echt met rust kunt laten, gaat zij jou misschien wel een beetje meer vertrouwen.quote:Op woensdag 1 maart 2006 11:55 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Er is maar 1 advies gevolgd door een opmerking die ik je toch ga maken.
Advies: Rust is rust! Ikzelf ben er ook geen ster in, maar laat haar met rust als ze dat aangeeft. Als het bij haar zo diep zit als bij jou komt het wel goed!
Opmerking: Grote kans dat jij dat vertrouwensconflict niet gaat oplossen, wees de positieve in haar leven. Nadruk leggen op haar moeilijke situatie. Je gooit je eigen ruiten in. Verder denk ik eerlijk gezegd dat het zelden iets wordt als ze er niet overheen stapt voor je. Kies voor jezelf en ga dingen voor jezelf doen en zoek GEEN CONTACT!
Ben ik voorbarig om te denken dat je daar je conclusies wel uit kan trekken? Ik ken dat gevoel maar al te goed btw, geen antwoord krijgen is pijnlijker dan om te horen dat ze je niet meer wil. Eigenlijk wat jij ook zegt dus. Mijns inziens kan je beter verder gaan met je leven.... Maar ik kan het mishebben....quote:Helaas heeft ze me 2 dagen al niets gestuurd.
Ik wil haar supergraga met rust laten en haar de tijd geven, als ik dat doe heb ik ook zeker wel het vertrouwen dat het weer goed komt.quote:Op woensdag 1 maart 2006 12:09 schreef jagermeister1 het volgende:
[..]
Ik denk ook wel dat het het beste is om haar met rust te laten. Als je dat niet doet kom je te opdringerig over en dan duw je haar alleen maar meer van je af. Wanneer jij kunt laten zien dat je haar ook echt met rust kunt laten, gaat zij jou misschien wel een beetje meer vertrouwen.
Neemt niet weg dat het niet makkelijk is om geen contact te zoeken. Ikzelf kon dat de eerste 1.5 week echt niet en heb dus meerdere malen contact gezocht. Hierdoor is het eigenlijk alleen maar in een sneller tempo geraakt. Binnen 2 weken waren alle spullen al verdeeld en haar deel uit mijn huisZe had toen ook nog eens extra benadrukt dat het écht over is.
Achteraf niet gek als die meid te horen heeft gekregen dat ik niet zeker wist of ik oud met haar wilde worden en kinderen wilde. Die heeft wel een klap te verwerken gehad denk ik zo, maar goed... ook zij zal het wel aan hebben zien komen denk ik.
Ik denk dat je daarin gelijk hebt.quote:Op woensdag 1 maart 2006 12:09 schreef Xtinction het volgende:
[..]
Ben ik voorbarig om te denken dat je daar je conclusies wel uit kan trekken? Ik ken dat gevoel maar al te goed btw, geen antwoord krijgen is pijnlijker dan om te horen dat ze je niet meer wil. Eigenlijk wat jij ook zegt dus. Mijns inziens kan je beter verder gaan met je leven.... Maar ik kan het mishebben....
Als je de neiging hebt te sms-en, bellen, mailen of whatever else.... gewoon niet doen. Ga dan op je handen zitten. Smeer ze in met schoensmeer of weet ik het wat, maar doe het gewoon niet.quote:Op woensdag 1 maart 2006 12:13 schreef Richard_Zutphen het volgende:
[..]
Ik wil haar supergraga met rust laten en haar de tijd geven, als ik dat doe heb ik ook zeker wel het vertrouwen dat het weer goed komt.
Het probleem is dat ik dat niet kan, ondanks dat ik het zo graag wil.
het is gewoon te moeilijk en ik maak mezelf er helemaal gek mee.
En dat is mijn probleem dus, ik kan mezelf niet daartoe zetten.quote:Op woensdag 1 maart 2006 12:18 schreef jagermeister1 het volgende:
[..]
Als je de neiging hebt te sms-en, bellen, mailen of whatever else.... gewoon niet doen. Ga dan op je handen zitten. Smeer ze in met schoensmeer of weet ik het wat, maar doe het gewoon niet.
Je zult wel moeten, want je raakt haar kwijt.quote:Op woensdag 1 maart 2006 12:23 schreef Richard_Zutphen het volgende:
[..]
En dat is mijn probleem dus, ik kan mezelf niet daartoe zetten.
Hoe graag ik ook wil zeg maar.
Idd, als het al niet zover is.quote:Op woensdag 1 maart 2006 12:25 schreef jagermeister1 het volgende:
[..]
Je zult wel moeten, want je raakt haar kwijt.
Ik dacht hetzelfde als jou, maar stilte zegt ook niet altijd alles. Soms hoor je gewoon even niets omdat zij voor haarzelf de dingen op een rijtje wil hebben en je niet lastig wil vallen met haar problemen.quote:Op woensdag 1 maart 2006 12:09 schreef Xtinction het volgende:
[..]
Ben ik voorbarig om te denken dat je daar je conclusies wel uit kan trekken? Ik ken dat gevoel maar al te goed btw, geen antwoord krijgen is pijnlijker dan om te horen dat ze je niet meer wil. Eigenlijk wat jij ook zegt dus. Mijns inziens kan je beter verder gaan met je leven.... Maar ik kan het mishebben....
Als zij ook verliefd is (maar dan ook echt ALS), dan komt het goed als je haar even met rust laat. Doe je dat niet, dan voelt ze zich gedwongen, opgejaagd etc. etc. Ook het feit dat je haar té graag wilt kan afschrikken.quote:Op woensdag 1 maart 2006 12:29 schreef Richard_Zutphen het volgende:
[..]
Idd, als het al niet zover is.
Ik had ook aangeboden om als rienden met elkaar om te gaan zodat we elkaar toch af en toe zouden en elkaar wat beter te leren kennen enzo.
Helaas wou ze dat niet.
Het stomme is... ik ken haar pas 2 weken... hgelemaal opslag verliefd allebei, gelijk bij elkaar wezen slapen enzo...
Dat is ook te snel gegaan.
Op het moment dat het ten koste van jou gaat is ze niet die droomvrouw. Als je elkaar 'gevonden' hebt hoor je happy te zijn. Je kent elkaar 2 weken, blij wel reeel. Misschien is ze het helemaal niet. Ik zeg het ook niet zomaar, ik ben zelf 1,5 jaar compleet gek van een vrouw geweest. Het is niet altijd wat het lijkt.quote:Op woensdag 1 maart 2006 12:32 schreef Richard_Zutphen het volgende:
Een meisje met dit soort problemen is idd niet ideaal, maar de rest wel, verder is ze helemaal mijn droomvrouw.
Het zijn haar problemen en ik wil haar er best in steunen en klaar voor haar staan.
Maar toch... als ik er zo gek en depri van word...
Suuk6 en hou je haaks!quote:Op woensdag 1 maart 2006 12:37 schreef Richard_Zutphen het volgende:
Ik weet wel waarom ze afstand wil, en ik kan alleen zeggen dat ze een hele goede reden heeft.
Ik denk dat ik nu maar eens naar een vriend ga, goed voor de afleiding.
Ik zal jullie op de hoogte houden.
Iig heel veel bedankt voor de hulp, want het helpt wel!
Hoe anders zijn onze ervaringen dan. Ik heb de laatste tijd een aantal keren meegemaakt dat dames grote woorden in hun mond namen over hun gevoel voor mij. Ik was het helemaal. Uit acties bleek dat echter te weinig of niet. Ik neem dan op een gegeven moment zulke figuren niet meer serieus en dat bleek ook meer dan terecht. Overigens wil ik daarbij aantekenen dat ik niet zat te wachten op zulke liefdesverklaringen noch daarom vroeg noch zelf iets in die geest heb gezegd. Ik vind het een beetje jammer dat er blijkbaar vrouwen zijn die er plezier in scheppen iemand anders voor de gek te houden en verwachtingen aan te praten. Ik neem het allemaal zo serieus niet meer als gevolg en dat is eigenlijk wel sneu voor degene die het wel meent, maar dat is dan maar zo.quote:Op woensdag 1 maart 2006 12:39 schreef Xtinction het volgende:
wat trance zegt is waar trouwens, het HOEFT niks te betekenen, maar uit ervaring ga ik ervanuit dat het wel iets betekent. Elke keer dat ik in die situatie zat betekende het wel iets namelijk. Maja de een is de ander niet
Blij dat je iets zinvols aan deze discussie toevoegt.quote:Op woensdag 1 maart 2006 12:43 schreef Salvad0R het volgende:
hehe .
AFHANKELIJKHEID JONGENS, AFHANKELIJKHEID .
Ik mis een persoon die voor mij door het vuur zou gaan, al heb ik goede vrienden/kennissen en nog goed contact met een ex. Die zouden voor me door het vuur gaan. Ik laat me nog moeilijk overtuigen van iemands oprechte gevoelens en ben juist het tegenovergestelde in een relatie. Ik doe vooral wat ik wil, leef zoals ik wil. Ik deed nooit EXPLICIET dingen om haar een plezier te doen, slechts als ik ze zelf leuk vond om te doen of als ik haar er blij mee maakte. Ik leef nooit voor een partner, maar andersom heb ik weleens meegemaakt. Desondanks ga ik er altijd wel met de volle 200% voor.quote:Op woensdag 1 maart 2006 12:43 schreef Xtinction het volgende:
Ik merk trouwens bij mezelf ook dat wat ik mis ook iets te maken heeft met "alles voor iemand willen doen". Ik mis een persoon waar ik echt voor door het vuur zou gaan, dat gevoel van overgave. Als mijn ex graag wilde dat ik meeging naar iets wat mij tijd zou kosten die ik voor andere dingen kon gebruiken, en ik niet eens leuk vond, deed ik het toch ontzettend graag, puur en alleen omdat ik wist dat ik haar er een plezier mee zou doen. Ik leefde eigk voor haar, in mindere mate voor mezelf. Misschien ook neit echt de beste basis voor een relatie, maar het beviel me prima....
Hoe je je leven weer op de rit moet krijgen is niet in een antwoord te vatten, daar gaan maanden overheen en dan krijg je het door.quote:Op woensdag 1 maart 2006 15:14 schreef Nies het volgende:
Ik wil het voor mezelf ook zo graag afsluiten, maar hij geeft geen enkele duidelijkheid.
Of het is een laffe lul die niet tegen zijn ouders durft in te gaan, of ik heb me een half jaar lang flink voor de gek laten houden. Hoe dan ook, hij heeft mijn hart gebroken en ik heb geen idee hoe ik mijn leven weer op de rit moet krijgen![]()
Met mijn laatste relatie had ik dat meteen het moment dat we het uitmaakten eigenlijk. Daarna ook niet meer over nagedacht. Zij kwam nog met gelul dat we zo'n bijzondere band hadden en dat we vrienden moesten blijven. Met oud&nieuw nog wat gestuurd en verder niets meer gehoord. Het is prima zo.quote:Op woensdag 1 maart 2006 15:38 schreef Emel het volgende:
achteraf ga je toch denken "wat ben ik blij dat de relatie over is, ik ben nu veel gelukkiger."
ik zit nu in een fase dat ik dat denk.
inderdaad, geen contact is prettigquote:Op woensdag 1 maart 2006 15:42 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Met mijn laatste relatie had ik dat meteen het moment dat we het uitmaakten eigenlijk. Daarna ook niet meer over nagedacht. Zij kwam nog met gelul dat we zo'n bijzondere band hadden en dat we vrienden moesten blijven. Met oud&nieuw nog wat gestuurd en verder niets meer gehoord. Het is prima zo.![]()
Met een andere ex heb ik 2 jaar na dato nog steeds contact en daar ook veel aan. Maar ja, daar had ik om eerlijk te zijn ook veel meer een bijzondere band mee.quote:
met sommige ex'en is vriendschap mogelijk. Met anderen helemaal niet.quote:Op woensdag 1 maart 2006 15:48 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Met een andere ex heb ik 2 jaar na dato nog steeds contact en daar ook veel aan. Maar ja, daar had ik om eerlijk te zijn ook veel meer een bijzondere band mee.![]()
Met de meeste exen heb ik meer gehad dan een vriendschap en zou ik niet ALLEEN een vriendschap kunnen hebben. Dan zouden altijd verwijten of die andere kant naar boven komen op een negatieve manier.quote:Op woensdag 1 maart 2006 15:49 schreef Emel het volgende:
met sommige ex'en is vriendschap mogelijk. Met anderen helemaal niet.
Je hoeft/kunt niet met ieder ex vriendschap sluiten
hehe ik weet wat je bedoeltquote:Op woensdag 1 maart 2006 15:51 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Met de meeste exen heb ik meer gehad dan een vriendschap en zou ik niet ALLEEN een vriendschap kunnen hebben.![]()
het klinkt wel als een vriendschap.quote:Op woensdag 1 maart 2006 15:51 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Met de meeste exen heb ik meer gehad dan een vriendschap en zou ik niet ALLEEN een vriendschap kunnen hebben. Dan zouden altijd verwijten of die andere kant naar boven komen op een negatieve manier.
Ik weet niet of ik echt een vriendschap met dat meisje heb, ik spreek haar wekelijks/2-wekelijks en dan gewoon over van alles. Daarnaast staan we altijd wel voor elkaar klaar met raad en advies als het even niet zo lekker gaat. Zij heeft ondertussen alweer bijna 2 jaar een vriend. Ikzelf ben alweer heel lang single, als je die 3 maanden-scharrels wegdenkt zelfs alweer 2 jaar.![]()
quote:Op woensdag 1 maart 2006 15:26 schreef Tranceptor het volgende:
Probeer positief naar de toekomst te gaan te kijken en mee te nemen uit het verleden wat positief is. Blijkbaar hield je van hem, dat is toch mooi? Jij bent wel in staat gebleken van iemand te houden, het is niet jouw gebrek dat hij dat blijkbaar niet was.![]()
Dan voel ik me die ontzettende domme koe... dat ik erin ben getrapt, hem heb geloofd dat ie het wél zou waarmaken...quote:HIj was uiteindelijk niet goed genoeg, hij kon het niet waarmaken en niet andersom.
Ach, hou op met die verwijten aan jezelf. Het steeds terugkerende thema, ook hier, doet vermoeden dat het meer mensen is overkomen. Het gebeurt mensen al eeuwen en nog dagelijks stinken mensen erin. Je weet gewoon niet wie wel of niet de waarheid spreekt en wat iemand echt bedoeld. Dat weet je met een beetje zelfkennis hoogstens van jezelf en dat is moeilijk zat.quote:Op woensdag 1 maart 2006 15:54 schreef Nies het volgende:
Dan voel ik me die ontzettende domme koe... dat ik erin ben getrapt, hem heb geloofd dat ie het wél zou waarmaken...
Tegenwoordig liegen mensen makkelijker omdat ze daarmee weg kunnen komen. Er is geen sociale controle meer en dat maakt het echt makkelijker.quote:Op woensdag 1 maart 2006 15:56 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Ach, hou op met die verwijten aan jezelf. Het steeds terugkerende thema, ook hier, doet vermoeden dat het meer mensen is overkomen. Het gebeurt mensen al eeuwen en nog dagelijks stinken mensen erin. Je weet gewoon niet wie wel of niet de waarheid spreekt en wat iemand echt bedoeld. Dat weet je met een beetje zelfkennis hoogstens van jezelf en dat is moeilijk zat.
Klopt. Alleen wanneer je het nodig vindt om tegen je partner te liegen.. sja... dan zit er al iets niet goed in je relatie. Of de persoon in kwestie is gewoon leugenachtig aangelegd en maakt daar meer regel dan uitzondering van.quote:Op woensdag 1 maart 2006 16:02 schreef Carda het volgende:
[..]
Tegenwoordig liegen mensen makkelijker omdat ze daarmee weg kunnen komen. Er is geen sociale controle meer en dat maakt het echt makkelijker.
Voorbeeld van een vriendin van me.. die kwam er gister achter dat d'r ex vriend had gelogen over een avond wanneer ie nie thuis was. Hij had dus gehoopt dat ie er mee weg kwam, dus mooi niet![]()
Volgens mij is niks zo erg als bedonderd worden door je (ex) vriend(in).quote:Op woensdag 1 maart 2006 16:15 schreef jagermeister1 het volgende:
Ik ben in mijn relatie ook wel eens goed voorgelogen en dat voelt echt fucked-up kan ik je vertellen. Had namelijk nooit verwacht dat mij dat in deze relatie zou overkomen.
Is ook bedonderen.quote:Op woensdag 1 maart 2006 16:29 schreef Emel het volgende:
dingen verzwijgen is ook heel erg.
absoluutquote:
Precies... en dan spreek ik nog niet eens over vreemdgaan. Dat is heeeeelemaal uit den boze bij mij.quote:Op woensdag 1 maart 2006 16:29 schreef Emel het volgende:
bedoel je dit in het algemeen ? Iedereen heeft toch zijn gedachten en geheimpjes die hij/zij voor zichzelf wil houden. Ik zeg zeker niet alles tegen mijn partnerquote:Op woensdag 1 maart 2006 16:29 schreef Emel het volgende:
dat bedoel ik niet.quote:Op woensdag 1 maart 2006 18:02 schreef petitlapin2 het volgende:
[..]
bedoel je dit in het algemeen ? Iedereen heeft toch zijn gedachten en geheimpjes die hij/zij voor zichzelf wil houden. Ik zeg zeker niet alles tegen mijn partner, ik vind dat maar normaal. ieder heeft het recht om dingen voor zichzelf te houden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |