abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_35349020
quote:
Op dinsdag 21 februari 2006 21:54 schreef Vogue het volgende:
...knip...Eroverheen ben ik inmiddels al tijden, alleen ben ik mijn gevoel verloren
Dan ben je nog niet de juiste tegen gekomen
Blaat het niet, dan schaapt het niet!
pi_35352949
quote:
Op dinsdag 21 februari 2006 10:54 schreef Breukink het volgende:
dan is er toch echt iets mis met je, of je wilt het niet toegeven..
Why? Je past gewoon niet in mijn clubje als je zoiets doet. Simpel.
pi_35378533
Hoi allemaal, k moest een hoop bijlezen!! damnzz,..

@ Ogrefish: Zo herkenbaar, zoals sommige hier weten had ik min of meer weer "relatie" met ex, wat niet ging werken.

We zijn goede vrienden (nog steeds), een hele goede vriendschap (soort van soulmates) en sex. Maar niet onder de noemer relatie. terwijl der eigelijk niet echt veel verschilt.
Uit mijn ervaring, hecht je daar niet aan, en is de sex puur voor de lust.
Zolang mevrouw er geen naam aan kan geven is het ook niks.
Wat voor gevoel er ook bij komt kijken.
Op vrijdag 18 mei 2007 11:31 schreef miss_sly het volgende:
Ik was allang overtuigd van jouw wijsheid O+
Ik ben misschien niet zo slim geweest. Ik heb contact gezocht met een andere ex van me. Dat was een tijdje mijn vriendin tot ik 5 en een half jaar geleden mijn laatste ex leerde kennen en waar ik mee ben gaan samenwonen.

Zou ik dit gedaan hebben om mijn laatste ex te vergeten? Nogal een impulsieve actie imho. Heb even met haar gesproken en nu is het al zover dat ik waarschijnlijk volgend weekend die kant op ga om weer eens wat met haar te drinken. Het is een Belgische. Heb haar ooit tijdens een vakantie in Spanje leren kennen. Ze begint me nu al te bestoken met SMS-jes dat ze het zo leuk vindt dat ik weer contact met haar zocht en dat ik op dit moment weer gevoelens bij haar losmaak. Damn... nu zit ik met 2 ex-en in mijn maag :S

Het was altijd wel een lekker grietje en was destijds helemaal gek van haar. Denk nu echter dat dit niet zo gaat zijn. Bovendien zit ik niet echt meer te wachten op een relatie met een buitenlandse. Werkt op de 1 of andere manier toch meestal niet.
pi_35403876
Oke even wat van me afschrijven. Zoals jullie eerder in dit topic hebben kunnen lezen is het uit met mn vriedin ( nu ex dus) na bijna 3,5 jaar. Ik voelde me de hele week wel oke omdat ik voor mijn gevoel het juiste had besloten. Nu is het zo dat zij nog een DVD heeft van mn zusje. Nu smste ze gister of ze hem op de post moest doen of dat ik hem kwam halen. Ik had nog niks terug gestuurd dus besloot maar om vanmorgen een sms te sturen. Ik een sms tikken maar ik drukte per ongeluk al op verzenden voor dat het smsje af was. Dus zij belt mij terug om te vragen wat de sms inhield omdat het leek dat hij niet af was. Dat was hij ook niet vandaar
Dus het was een geforceerd telefoongesprek wat snel weer beindigd was. Nu smste ze met dat ze me zo miste enzovoort. Nu voel ik gelijk weer kut. Het lijkt wel alsof het goed gaat als ik haar niet zie en spreek maar als ze dat soort dingen stuurt of ze belt dat het gelijk weer wat kutter met me gaat.

Komt iemand dit bekend voor?
Ik moest het evne van mn afschrijven
-Wij zijn PSV , Wij zijn de beste!
-Landskampioen 2005-2008
pi_35405348
Tuurlijk komt dat bekend voor. Ik heb al een maand geen contact met m'n ex bijna en ik voel me goed. Ik neem juist GEEN contact op om het gevoel wat jou nou hebt en je ex nou heeft te vermijden.
pi_35406697
Dat is normaal inderdaad. Je voelt je dan misschien ook wel een beetje schuldig, ondanks het gevoel de juiste keuze gemaakt te hebben. Het lijkt me het beste alle contact te vermijden. Beter voor beide partijen.
pi_35409046
quote:
Op donderdag 23 februari 2006 14:42 schreef Disorder het volgende:
Dat is normaal inderdaad. Je voelt je dan misschien ook wel een beetje schuldig, ondanks het gevoel de juiste keuze gemaakt te hebben. Het lijkt me het beste alle contact te vermijden. Beter voor beide partijen.
Mijn ex wilde nog contact blijven houden maar dat kon ik niet meer. Duurde een tijdje voordat ik dat doorhad maar toen heb ik ook gezegd dat ik geen contact meer wilde.
  donderdag 23 februari 2006 @ 15:59:51 #59
117283 Kreupelhout
C'est Jaques Plafond!
pi_35409787
Heb ik ook last van. Heb wel het gevoel de juiste keuze te hebben gemaakt, maar mis ook wel dr gezelligheid enzo. Het vervelende is dat ze na een week alweer een andere scharrel opgeduikelt heeft... Naja, ik hou het er maar op dat hij alleenmaar misbruik van de situatie maakt en zij niet alleen kan zijn...
Heb nog zoveel te vragen en te zeggen, maarja... tis lastig om het niet te doen. Voel me ook helemaal niet lekker...
Wat een kneusjes bij elkaar hier haha!
pi_35409872
quote:
Op donderdag 23 februari 2006 15:59 schreef Kreupelhout het volgende:
Heb ik ook last van. Heb wel het gevoel de juiste keuze te hebben gemaakt, maar mis ook wel dr gezelligheid enzo. Het vervelende is dat ze na een week alweer een andere scharrel opgeduikelt heeft... Naja, ik hou het er maar op dat hij alleenmaar misbruik van de situatie maakt en zij niet alleen kan zijn...
Heb nog zoveel te vragen en te zeggen, maarja... tis lastig om het niet te doen.
Mijn tip: schrijf ze op en hou ze voor je. De antwoorden vallen vanzelf als puzzelstukjes op hun plek en dan heb je geleerd en kun je verder.

Haar scharrel is haar keuze in haar leven, dat is jouw leven niet meer. Zo simpel is dat.
pi_35410131
Precies Kreupelhout, aan de ene kant mis je idd die gezelligheid en het vaste 'maatje' wat je altijd ff kan bellen om je dagelijks beslommeringen mee te delen enzovoort. Toen ze mij smste dat ze me miste enzo raakt je dat wel en voel je je gelijk kut. Maar je weet gewoon dat je het juiste heb besloten en dat het niet gaat werken als je het weer probeert. Ik weet van mezelf dat het dan weer 4 weken oid goed gaat en dat we na die weken weer op hetzelfde punt zitten als vorige week.
-Landskampioen 2005-2008
pi_35410227
quote:
Op donderdag 23 februari 2006 13:25 schreef Katana het volgende:

Het lijkt wel alsof het goed gaat als ik haar niet zie en spreek maar als ze dat soort dingen stuurt of ze belt dat het gelijk weer wat kutter met me gaat.

Komt iemand dit bekend voor?
Jep, dubbelcheck
Denk, dat bijna iedereen dat heeft. Ongeacht of je nog terug naar je ex zou willen of dat je gewoon verder met je leven wilt.
If you believe in yourself enough,
And know what you want,
You're gonna make it happen...
  vrijdag 24 februari 2006 @ 13:04:56 #63
59287 Grumpey
Het zonnetje in huis
pi_35440143
sorry, ik tvp even, ik herken heel veel en vind het fijn om dat van iedereen te lezen. Het is inmiddels 6 weken geleden, ben er aardig overheen maar heb ups en downs. Als ik via via hoor dat andere jongens alweer lopen te springen voor haar aandacht kan ik me erger dan ooit voelen trouwens.

Ik mis haar, wel op rationele manier dus niet dramatisch, maar het is wel mooie omschrijving. Voor de rest voel ik me wel goed, leer mezelf goed kennen nu als een positief ingesteld iemand en dat is ook wel eens een fijne ontdekking!

Succes iedereen.
  vrijdag 24 februari 2006 @ 13:34:30 #64
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_35441079
quote:
Op donderdag 23 februari 2006 16:10 schreef -Delta- het volgende:

[..]

Jep, dubbelcheck
Denk, dat bijna iedereen dat heeft. Ongeacht of je nog terug naar je ex zou willen of dat je gewoon verder met je leven wilt.
zeker als je hoort dat er een ander in zijn / haar leven is gekomen
Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Beauregard: Een beetje FOK!ker laat het brood door z'n moeder smeren.
Ecosia
ek's 'n flash drive, jy's 'n floppy
pi_35445395
Pff, nadat ze gister heeft gebeld zoals ik eerder melde, krijg ik haar niet meer uit mn hoofd. Ik begin haar nu zelfs te missen. Ik twijfel nu of ik het goede heb besloten. Gek word ik ervan, is het aan dan twijfel je wel of dit wel het juiste is .. is het uit twijfel je ineens weer of dat wel het juiste is.
Ik zit de hele tijd maar te malen en gek word ik er van.
De gedachte om haar te bellen spookt de hele tijd door mn hoofd, maar of het slim is?

What 2 do
-Landskampioen 2005-2008
pi_35446374
Voorlopig even wachten. Stel dat je nu belt, omdat je haar mist, dan voelt dat even fijn. Maar voor het zelfde geldt denk je er morgen anders over en baal je achteraf omdat je het niet kon laten te bellen. Contact vermijden is het beste, anders is het niet te doen een keuze te maken.
pi_35446387
quote:
Op vrijdag 24 februari 2006 15:32 schreef Katana het volgende:
Pff, nadat ze gister heeft gebeld zoals ik eerder melde, krijg ik haar niet meer uit mn hoofd. Ik begin haar nu zelfs te missen. Ik twijfel nu of ik het goede heb besloten. Gek word ik ervan, is het aan dan twijfel je wel of dit wel het juiste is .. is het uit twijfel je ineens weer of dat wel het juiste is.
Ik zit de hele tijd maar te malen en gek word ik er van.
De gedachte om haar te bellen spookt de hele tijd door mn hoofd, maar of het slim is?

What 2 do
Ach.. dat heb ik ook. Het beste is gewoon geen contact. Afkappen die handel! Wij zijn nu bijna 4 weken uit elkaar (morgen) en het begint goed te voelen. Hou voor ogen dat als je bij elkaar was gebleven de dag dat je uitelkaar zou gaan vroeg of laat toch zou komen. Ik moet er niet aan denken dat we een huis gekocht hadden of erger nog ... een kind zouden hebben. Nu hadden we alleen een huurwoning... dat is opzich nog te overzien.

NO REMORSE!
pi_35447420
Mja dat is idd het beste Bedankt voor de reacties. Maar het is gewoon zo vaag, in de relatie had ik vaak zo'n gevoel van ' Is dit het?' ' Wil ik dit nog wel'. Toen het zaterdag uitging was ik echt heel rustig en had ik er vrede mee omdat ik voor mijn gevoel het juiste had besloten. Pas toen ze gister belde ging ik weer twijfelen enzovoort, met als dieptepunt vandaag. Ik baal soms gewoon dat ik nooit eens standvastig kan zijn. Het is nu wellicht beter om geen contact te hebben.
-Landskampioen 2005-2008
pi_35447769
Ik denk dat als je haar weer terug zou nemen dat je binnen de kortste keren weer 'is dit het?' gedachtes zou hebben. Uitstel van execute, en daarom dus beter dat je het nu al hebt gestopt.
pi_35448885
quote:
Op vrijdag 24 februari 2006 16:26 schreef Katana het volgende:
Mja dat is idd het beste Bedankt voor de reacties. Maar het is gewoon zo vaag, in de relatie had ik vaak zo'n gevoel van ' Is dit het?' ' Wil ik dit nog wel'. Toen het zaterdag uitging was ik echt heel rustig en had ik er vrede mee omdat ik voor mijn gevoel het juiste had besloten. Pas toen ze gister belde ging ik weer twijfelen enzovoort, met als dieptepunt vandaag. Ik baal soms gewoon dat ik nooit eens standvastig kan zijn. Het is nu wellicht beter om geen contact te hebben.
Dat is nou precies wat ik ook had. Ik heb dat gevoel eigenlijk altijd wel gehad. Achteraf zie ik pas dat ik niet eerlijk tegen haar en tegen mezelf ben geweest. Ik heb ons gewoon 5.5 jaar in de zeik zitten nemen Bovendien ergerde ik me soms groen en geel aan ons leeftijdsverschil en het feit dat madam een flapuit was. Natuurlijk is het kut.... maar mis je haar, of mis je genegenheid? Ikzelf denk dat ik genegenheid mis en dat ik er niet tegen kan om 'alleen' door het leven te gaan. Is niet niks om overal ineens helemaal alleen voor te staan. Het is altijd zo stil in huis.. that's killing me. Haar terug nemen zal vast goed voelen... OP DIT MOMENT... later zit je weer met die twijfels! De aardbol puilt uit van de vrouwen... zit er vast wel een tussen waarbij je niet met die twijfels zit. Tot die tijd... probeer lol te maken.

[ Bericht 6% gewijzigd door jagermeister1 op 24-02-2006 17:06:52 ]
pi_35449145
quote:
Op vrijdag 24 februari 2006 17:01 schreef jagermeister1 het volgende:

[..]

Dat is nou precies wat ik ook had. Ik heb dat gevoel eigenlijk altijd wel gehad. Achteraf zie ik pas dat ik niet eerlijk tegen haar en tegen mezelf ben geweest. Ik heb ons gewoon 5.5 jaar in de zeik zitten nemen Bovendien ergerde ik me soms groen en geel aan ons leeftijdsverschil en het feit dat madam een flapuit was. Natuurlijk is het kut.... maar mis je haar, of mis je genegenheid? Ikzelf denk dat ik genegenheid mis en dat ik er niet tegen kan om 'alleen' door het leven te gaan. Is niet niks om overal ineens helemaal alleen voor te staan. Het is altijd zo stil in huis.. that's killing me. Haar terug nemen zal vast goed voelen... OP DIT MOMENT... later zit je weer met die twijfels! De aardbol puilt uit van de vrouwen... zit er vast wel een tussen waarbij je niet met die twijfels zit. Tot die tijd... probeer lol te maken.
Ik denk dat je mijn gevoel juist verwoord. Ik weet gewoon zeker dat het moment van twijfel weer komt als ik met haar neem. Wat ik nu precies mis weet ik echt niet, het kans best zijn dat het idd de genegenheid is. Je hebt 3,5 een relatie en dan is er ineens niets meer. Dat is wennen. Nogmaals, je verwoord het goed. Na alle reacties gelezen te hebben voel ik me al een stuk beter kan ik julliie zeggen.

Bedankt
-Landskampioen 2005-2008
pi_35449312
quote:
Op vrijdag 24 februari 2006 17:09 schreef Katana het volgende:

[..]

Ik denk dat je mijn gevoel juist verwoord. Ik weet gewoon zeker dat het moment van twijfel weer komt als ik met haar neem. Wat ik nu precies mis weet ik echt niet, het kans best zijn dat het idd de genegenheid is. Je hebt 3,5 een relatie en dan is er ineens niets meer. Dat is wennen. Nogmaals, je verwoord het goed. Na alle reacties gelezen te hebben voel ik me al een stuk beter kan ik julliie zeggen.

Bedankt
Ach.. je zult nog vaker afgleiden met die gedachtes hoor. Heb ik ook continu. Probeer gewoon iedere keer de negatieve dingen van je ex naar voren te halen ipv de dingen die zo leuk waren.

Succes ker0l
pi_35449599
*mompelt iets over onafhankelijkheid en vrede hebben.
although you never really live... until you learn to love .
pi_35453418
quote:
Op vrijdag 24 februari 2006 16:00 schreef Disorder het volgende:
Voorlopig even wachten. Stel dat je nu belt, omdat je haar mist, dan voelt dat even fijn. Maar voor het zelfde geldt denk je er morgen anders over en baal je achteraf omdat je het niet kon laten te bellen. Contact vermijden is het beste, anders is het niet te doen een keuze te maken.
Maar je kan in ieder geval wel kwijt waar je op dat moment aan denkt, en gedachten lozen is wel net zo fijn. Misschien helpt het praten er over wel. Maar dat zal in elke relatie wel weer anders liggen.
pi_35456998
Net nam ze weer contact op en daar ging mn gevoel weer. Ik heb haar nu duidelijk gemaakt dat ik geen contact wil (voorlopig) omdat dit ten koste gaat van humeur/gevoel enzovoort. Ze vertelde me dat ze nog een klein beetje hoop had enz. Ik heb aan alle onzekerheid een einde gemaakt en gezegd dat ze maar uit haar hoofd moet zetten. Contact in een verwerkingsproces is echt een mes wat helende wonden open maakt. Afrader dus
-Landskampioen 2005-2008
pi_35457360
quote:
Op vrijdag 24 februari 2006 20:51 schreef Katana het volgende:
Contact in een verwerkingsproces is echt een mes wat helende wonden open maakt. Afrader dus
Quoted for truth Hoe vervelend ook, op lange termijn is dit naar mijn mening het beste.
pi_35464164
Laat maar.... te persoonlijk. Biertje teveel op

[ Bericht 45% gewijzigd door jagermeister1 op 25-02-2006 00:39:20 ]
pi_35465224
quote:
Op zaterdag 25 februari 2006 00:12 schreef jagermeister1 het volgende:
Laat maar.... te persoonlijk. Biertje teveel op
Too late, heb het al gelezen.
Jij mist gewoon iemand om je heen, iemand om je gedachtes en gevoelens mee te delen. Doordeweeks heb je genoeg vertier aan je kop, maar zodra dat stil komt te liggen, ga je denken. Van denken komt dan weer emoties, en van emoties weer verdere onzekerheid.
Ik zit het liefst iets zelf uit om een volledige kijk op de emoties te kunnen krijgen. Dan kan ik deze voor mijzelf achterhalen tot hoever ze voor mij bruikbaar zijn, er wat mee doen, verwerken en dan verder.
pi_35465996
quote:
Op zaterdag 25 februari 2006 00:46 schreef Panzer het volgende:

[..]

Too late, heb het al gelezen.
Jij mist gewoon iemand om je heen, iemand om je gedachtes en gevoelens mee te delen. Doordeweeks heb je genoeg vertier aan je kop, maar zodra dat stil komt te liggen, ga je denken. Van denken komt dan weer emoties, en van emoties weer verdere onzekerheid.
Ik zit het liefst iets zelf uit om een volledige kijk op de emoties te kunnen krijgen. Dan kan ik deze voor mijzelf achterhalen tot hoever ze voor mij bruikbaar zijn, er wat mee doen, verwerken en dan verder.
Ghehe... shit.. gesnapt!

Klopt wel een beetje. Komt ook omdat een boel van mijn vrienden op wintersport zijn. Zelf had ik geen poen vanwege mijn huidige situatie. Kon dus niet mee. Normaliter had ik dus niet thuis blijven zitten, maar de gezelligheid opgezocht.

Door de weeks denk ik ook best veel hoor. Maar ik weet dan dat ze thuis is. Ze woont namelijk in de buurt en zie haar auto dan staan. Als ze nou gewoon niet in de buurt woonde

Maar jij zegt... uitzitten die denkbuien en emoties om zo achter je ware gevoelens te komen? Ik weet mijn ware gevoelens al...ik hou van haar... maar ik wil niet met haar verder. Ik kan namelijk niet met haar en dus blijkbaar ook niet zonder haar. Ik kan niet met haar praten.... we delen weinig zelfde interesses... zij is een familiemens... ik niet. Zij houdt van TV kijken... ik hou van mijn PC. Zij kan niet stoppen met roken, ik ben al een jaar gestopt. We schelen 5 jaar en dat is in gesprekstof en interesses te merken. Zij gaat niet graag met mijn vrienden om. Zij heeft geen vrienden... ja.. nu ineens wel, maar dat zijn eigenlijk gewoon collega's die ze nu kan gebruiken. En geloof me.... ik kan zo nog wel ff doorgaan. Kortom.. we passen niet bij elkaar.

Die denkbuien houden al 4 weken aan. Komt ook omdat ik nu alle tijd heb om te denken. Ik zit nu alleen in een woning en zit dit alles dus ook gewoon uit zoals jij zegt. Zij zit bij d'r ouders en geloof me... daar is het altijd een drukte van jewelste in huis, dus afleiding heeft ze wel.
pi_35466274
quote:
Op zaterdag 25 februari 2006 01:14 schreef jagermeister1 het volgende:

[..]

Ghehe... shit.. gesnapt!

Klopt wel een beetje. Komt ook omdat een boel van mijn vrienden op wintersport zijn. Zelf had ik geen poen vanwege mijn huidige situatie. Kon dus niet mee. Normaliter had ik dus niet thuis blijven zitten, maar de gezelligheid opgezocht.

Door de weeks denk ik ook best veel hoor. Maar ik weet dan dat ze thuis is. Ze woont namelijk in de buurt en zie haar auto dan staan. Als ze nou gewoon niet in de buurt woonde

Maar jij zegt... uitzitten die denkbuien en emoties om zo achter je ware gevoelens te komen? Ik weet mijn ware gevoelens al...ik hou van haar... maar ik wil niet met haar verder. Ik kan namelijk niet met haar en dus blijkbaar ook niet zonder haar. Ik kan niet met haar praten.... we delen weinig zelfde interesses... zij is een familiemens... ik niet. Zij houdt van TV kijken... ik hou van mijn PC. Zij kan niet stoppen met roken, ik ben al een jaar gestopt. We schelen 5 jaar en dat is in gesprekstof en interesses te merken. Zij gaat niet graag met mijn vrienden om. Zij heeft geen vrienden... ja.. nu ineens wel, maar dat zijn eigenlijk gewoon collega's die ze nu kan gebruiken. En geloof me.... ik kan zo nog wel ff doorgaan. Kortom.. we passen niet bij elkaar.

Die denkbuien houden al 4 weken aan. Komt ook omdat ik nu alle tijd heb om te denken. Ik zit nu alleen in een woning en zit dit alles dus ook gewoon uit zoals jij zegt. Zij zit bij d'r ouders en geloof me... daar is het altijd een drukte van jewelste in huis, dus afleiding heeft ze wel.
Ik zit ze volledig uit, het stopt zodra ik weer mijn oude voel en de emoties ook weer volledig tot rust zijn gekomen. Maar dit hangt ook van het persoon af. Voor mijzelf ben ik erachter gekomen dat ik het snelst over liefdesverdriet heen ben, als ik gewoon alle denkbare scenario's ben afgegaan die de onzekerheid mij voor de voeten gooit. En dan ben ik daar het liefst zo snel mogelijk doorheen, zonder direct de afleiding om ze dan voor even weer uit te stellen.
pi_35466540
quote:
Op zaterdag 25 februari 2006 01:28 schreef Panzer het volgende:

[..]

Ik zit ze volledig uit, het stopt zodra ik weer mijn oude voel en de emoties ook weer volledig tot rust zijn gekomen. Maar dit hangt ook van het persoon af. Voor mijzelf ben ik erachter gekomen dat ik het snelst over liefdesverdriet heen ben, als ik gewoon alle denkbare scenario's ben afgegaan die de onzekerheid mij voor de voeten gooit. En dan ben ik daar het liefst zo snel mogelijk doorheen, zonder direct de afleiding om ze dan voor even weer uit te stellen.
Ik denk dat iedereen ze volledig uitzit. Het duurt niet voor niets maanden voor men over het liefdesverdriet heen is
pi_35466801
quote:
Op zaterdag 25 februari 2006 01:41 schreef jagermeister1 het volgende:

[..]

Ik denk dat iedereen ze volledig uitzit. Het duurt niet voor niets maanden voor men over het liefdesverdriet heen is
Daarom dat ik ze het liefst zo snel mogelijk uitzit en er direct geconfronteerd mee wil worden.
pi_35499517
Date gehad waarbij ik éindelijk weer eens een goed gevoel kreeg. Denk, zet het hier maar even neer. Semi relevant.
  zondag 26 februari 2006 @ 11:39:30 #84
38039 Katana
Snoekduiker
pi_35504685
quote:
Op zondag 26 februari 2006 01:42 schreef VD het volgende:
Date gehad waarbij ik éindelijk weer eens een goed gevoel kreeg. Denk, zet het hier maar even neer. Semi relevant.
what happend?
-Landskampioen 2005-2008
  zondag 26 februari 2006 @ 12:47:23 #85
118850 -Delta-
Hatsa snatsa
pi_35506579
quote:
Op zondag 26 februari 2006 01:42 schreef VD het volgende:
Vertel
And know what you want,
pi_35508646
Ik reed vanacht weer langs m'n ex.. d'r auto was er niet dus zat ze bij d'r nieuwe vriendje, net zoals de rest van de week..Bah.. 2 maand uit elkaar en zij woont alweer practisch samen.. echt..
  zondag 26 februari 2006 @ 14:03:19 #87
118850 -Delta-
Hatsa snatsa
pi_35508759
quote:
Op zondag 26 februari 2006 13:59 schreef Carda het volgende:
Ik reed vanacht weer langs m'n ex.. d'r auto was er niet dus zat ze bij d'r nieuwe vriendje, net zoals de rest van de week..Bah.. 2 maand uit elkaar en zij woont alweer practisch samen.. echt..
Hoe lang ben je met je ex samen geweest?
And know what you want,
pi_35508790
quote:
Op zondag 26 februari 2006 14:03 schreef -Delta- het volgende:

[..]

Hoe lang ben je met je ex samen geweest?
2 jaar waarvan 2 maand samenwonen (wat zij graag wilde)
pi_35508813
Hij is een rebound. Het duurt niet lang voor die 2 weer uit elkaar zijn. Zo gaat het bijna altijd.
pi_35508875
quote:
Op zondag 26 februari 2006 14:05 schreef Disorder het volgende:
Hij is een rebound. Het duurt niet lang voor die 2 weer uit elkaar zijn. Zo gaat het bijna altijd.
Mwa weet ik niet ze is met hem vreemd gegaan.. collega van d'r werk.
pi_35509014
quote:
Op zondag 26 februari 2006 13:59 schreef Carda het volgende:
Kut is dat he. Ik heb dat ook, alleen bij mij blijven het hersenspinsels. Ik weet namelijk niet of ze een nieuw vriendje heeft of dat ze gewoon gezellig met wat mensen aan het stappen is. Ik mijn gedachten is ze al 25 x hard genomen door 1 of andere gast
quote:
Op zondag 26 februari 2006 14:07 schreef Carda het volgende:

[..]

Mwa weet ik niet ze is met hem vreemd gegaan.. collega van d'r werk.
Die kut collega's ook altijd. Bij mijn ex is er 2 jaar geleden ook wel eens iets met een collega voorgevallen. Ze is niet met hem vreemd gegaan maar dat komt dan waarschijnlijk omdat ik vrij snel doorhad dat er iets niet pluis was.

Ik weet niet of het aan mij ligt hoor, maar sinds vrouwen zijn gaan werken lijkt het wel of het aantal verbroken relaties in vogelvaart is toegenomen.

[ Bericht 16% gewijzigd door jagermeister1 op 26-02-2006 14:25:02 ]
  zondag 26 februari 2006 @ 14:18:43 #92
118850 -Delta-
Hatsa snatsa
pi_35509230
quote:
Op zondag 26 februari 2006 14:05 schreef Disorder het volgende:
Vaak wel...
Je hebt mensen die vreemdgaan en daar dan jaren mee gelukkig zijn, maar zijn er ook maar weinig denk ik.

En sommige gaan snel van de ene relatie naar de andere, kunnen niet alleen zijn.
Ik ben blij, dat ik zelf de boel een beetje op orde heb geprobeerd te krijgen, ipv met de eerste beste wat te beginnen, puur om m'n verdriet te verzachten en iemand om me heen te hebben.
Nu heb ik die "alleen-periode" gehad, dingen verwerkt, ff goed op m'n eigen benen gestaan...en het was erg lang enorm klote, maar ik moest er gewoon ff doorheen.
Nu kan ik ook echt zeggen, dat ik dat hoofdstuk afgesloten heb en mezelf ook alleen goed red.
And know what you want,
pi_35509446
quote:
Die kut collega's ook altijd. Bij mijn ex is er 2 jaar geleden ook wel eens iets met een collega voorgevallen. Ze is niet met hem vreemd gegaan maar dat komt dan waarschijnlijk omdat ik vrij snel doorhad dat er iets niet pluis was.
Daarvoor was ik te goed van vertrouwen.. Als ik dat niet was had ik d'r niet eens met die gast om laten gaan. Maar jaloers ben ik niet dus vind ik het niet erg dat mijn vriendin bij een collega wat gaat drinken he..
quote:
Ik weet niet of het aan mij ligt hoor, maar sinds vrouwen zijn gaan werken lijkt het wel of het aantal verbroken relaties in volgelvaart is toegenomen.
Ach jah.. vrouwen zijn niet zo trouw als ze eruit zien en zeggen blijkbaar.. Vanacht weer een voorbeeld. Mooi grietje zit me steeds aan de kijken, binnen 5 minuten kijkt ze een ander aan die wel snel reageerd en pats boem op de bek kleffen etc..
  zondag 26 februari 2006 @ 14:28:24 #94
118850 -Delta-
Hatsa snatsa
pi_35509553
quote:
Op zondag 26 februari 2006 14:25 schreef Carda het volgende:

Ach jah.. vrouwen zijn niet zo trouw als ze eruit zien en zeggen blijkbaar.. Vanacht weer een voorbeeld. Mooi grietje zit me steeds aan de kijken, binnen 5 minuten kijkt ze een ander aan die wel snel reageerd en pats boem op de bek kleffen etc..
Mannen zijn geen haar beter.
Krijgen ze je niet in 2 tellen in bed, hoppa, dan hoeft het al niet meer.
And know what you want,
pi_35509582
quote:
Op zondag 26 februari 2006 14:18 schreef -Delta- het volgende:

[..]

Vaak wel...
Je hebt mensen die vreemdgaan en daar dan jaren mee gelukkig zijn, maar zijn er ook maar weinig denk ik.

En sommige gaan snel van de ene relatie naar de andere, kunnen niet alleen zijn.
Ik ben blij, dat ik zelf de boel een beetje op orde heb geprobeerd te krijgen, ipv met de eerste beste wat te beginnen, puur om m'n verdriet te verzachten en iemand om me heen te hebben.
Nu heb ik die "alleen-periode" gehad, dingen verwerkt, ff goed op m'n eigen benen gestaan...en het was erg lang enorm klote, maar ik moest er gewoon ff doorheen.
Nu kan ik ook echt zeggen, dat ik dat hoofdstuk afgesloten heb en mezelf ook alleen goed red.
Ik ga nu ook op mezelf, lekker doen waar ik zelf zin in heb. Huisje kopen etc..
En als ik iemand tegenkom mooi, gebeurd het niet.. boeiend!
pi_35509616
quote:
Op zondag 26 februari 2006 14:28 schreef -Delta- het volgende:

[..]

Mannen zijn geen haar beter.
Krijgen ze je niet in 2 tellen in bed, hoppa, dan hoeft het al niet meer.
Sommige mannen net zoals sommige vrouwen
  zondag 26 februari 2006 @ 14:30:53 #97
118850 -Delta-
Hatsa snatsa
pi_35509646
quote:
Op zondag 26 februari 2006 14:29 schreef Carda het volgende:

Ik ga nu ook op mezelf, lekker doen waar ik zelf zin in heb. Huisje kopen etc..
En als ik iemand tegenkom mooi, gebeurd het niet.. boeiend!
Zo moet je ook denken Gewoon lekker weer je eigen ding doen en de rest komt vanzelf wel weer
And know what you want,
  zondag 26 februari 2006 @ 14:31:33 #98
118850 -Delta-
Hatsa snatsa
pi_35509672
quote:
Op zondag 26 februari 2006 14:30 schreef Carda het volgende:

Sommige mannen net zoals sommige vrouwen
Gelukkig zijn er genoeg "normale" mensen
And know what you want,
  zondag 26 februari 2006 @ 22:34:36 #99
98312 Ewaldus
Save the cheerleader
pi_35527013
Het liefst ga k nu slapen amaar wil het eerst nog even een beetje van mij afschrijven..
Ze is eigenlijk nooit mijn vriendin geweest, er s ook gewoon niets gebeurd maar wil er toch over praten
Het meisje in kwestie ken ik pas sinds eind december vorig jaar. Een vriendin van een vriendin is ze...
We praatten steeds vaker met elkaar en het sms'en ging ook steeds frequenter. Zo doende raakte ik verliefd omdat het zo'n schatje is en we veel overeenkomsten hebben. Van muzieksmaak tot algemene opvattingen over het één en ander.
Zij had een ex-vriendje die het in december uit had gemaakt per sms, hoe bot dat ook is. Zij is daar nog niet echt over heen maar voor mijn gevoel ging het steeds beter.
Het oogcontact met haar in de gangen van de school werden steeds intiemer en zo gingen de gesprekken ook.
Mijn vriendin waar k haar van ken, vertelde me dat ze in een zekere nacht om een uur of 4 een sms ontving met de mededeling dat ze mij leuk vond. ..
Twee weken terug ontving een sms waar verteld werd dat zij mij miste. En allemaal van dat soort dingen
Een halve week later was ik op vrijdag middag in de kroeg met wat vrienden gezellig pilsen (wat geen invloed had op mijn gedrag) en ze kwamen even langs babbeltje doen tijdens het shoppen. Ze verlieten weer en ik ging naar aandringen van een vriend achter haar aan om de zoen toch maar te proberen. Dit liep mis en ik werd 'afgewezen' .
Het speet haar.. meer niet..
Vorige week donderdag gingen we met zijn drieen uit en dat was niet zo super. Ik had het gevoel dat ze geen oogcontact met mij durfde te zoeken en er gebeurde ook niet veel . Toen we 's nachts gingen slapen lag ik op een matras naast haar en we zaten te spelen met elkaars handen. Ik kwam op het idee om haar te smsen, omdat ze dan mijn 'boodschap' kon bewaren. ik smste dat ik zoviel van haar hield dat ik haar nooit meer los zou laten. Zij smste terug dat ze van mening was dat ik haar leuker vond dan zij mij .Ik heb haar maar losgelaten (zij mij ook) en ik ben gana slapen. volgende dag weinig elkaar te melden.

Vanavond eindelijk een smsje gekregen dat ze koorts had, en waarschijnlijk de griep te pakken. ik vroeg waaromze mij zoveel valse hoop heeft gegeven en zij dekt zich in nergens van bewust te zijn geweest. Zij zegt die jongen van vorig jaar nog leuk te vinden, geen tijd voor een vriendje te hebben en meer tijd voor zichzelf nodig te hebben. Ik heb hier kwaad op gereageerd en ben boos om het feit dat ze maar door bleef gaan lief te zijn terwijl ik haar allang had verteld dat ik haar leuk vond (maand terug? ik weet het niet meer) .

Het zal waarschijnlijk nooit wat worden en ik laat het hier maar bij zitten en probeer wel aan andere dingen te denken. Het is lange tijd geleden dat ik zo verdrietig ben geweest.

Hopelijk klopt het verhaal een beetje, chronologisch en logisch en heb ik niet te veel dingen vergeten.

edit : veel zullen denken dat dit niet het topic voor mij is, maar ik weet niet of ik hier ene appart topic voor moet openen
niets
  zondag 26 februari 2006 @ 23:04:49 #100
24360 Xtinction
Shaolin Kempo
pi_35528348
quote:
ik smste dat ik zoviel van haar hield dat ik haar nooit meer los zou laten.
Daar ben je iig te hard van stapel gelopen. Dat soort uitspraken zijn eng voor veel mensen. Was echter niet zo heel belangrijk.

Ik denk dat je moet accepteren dat ze je niet als vriend vriend wil. je kan 2 dingen doen.... 1: accepteren en vrienden blijven, maar waag het niet om hoop te krijgen. en 2: contact verbreken, omdat je jezelf vrijheden gaat ontnemen, je wordt moeilijker verliefd op anderen omdat je al een "target" hebt. Ik ga momenteel voor 1, gaat me aardig af, maar ik merk dat ik nog steeds maar al te graag zou willen dat ze me net zo zou willen als ik haar wil. Magoed.... makkelijk wordt het noooit in de liefde...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')