Dan ben je nog niet de juiste tegen gekomenquote:Op dinsdag 21 februari 2006 21:54 schreef Vogue het volgende:
...knip...Eroverheen ben ik inmiddels al tijden, alleen ben ik mijn gevoel verloren
Why? Je past gewoon niet in mijn clubje als je zoiets doet. Simpel.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 10:54 schreef Breukink het volgende:
dan is er toch echt iets mis met je, of je wilt het niet toegeven..
Mijn ex wilde nog contact blijven houden maar dat kon ik niet meer. Duurde een tijdje voordat ik dat doorhad maar toen heb ik ook gezegd dat ik geen contact meer wilde.quote:Op donderdag 23 februari 2006 14:42 schreef Disorder het volgende:
Dat is normaal inderdaad. Je voelt je dan misschien ook wel een beetje schuldig, ondanks het gevoel de juiste keuze gemaakt te hebben. Het lijkt me het beste alle contact te vermijden. Beter voor beide partijen.
Mijn tip: schrijf ze op en hou ze voor je. De antwoorden vallen vanzelf als puzzelstukjes op hun plek en dan heb je geleerd en kun je verder.quote:Op donderdag 23 februari 2006 15:59 schreef Kreupelhout het volgende:
Heb ik ook last van. Heb wel het gevoel de juiste keuze te hebben gemaakt, maar mis ook wel dr gezelligheid enzo. Het vervelende is dat ze na een week alweer een andere scharrel opgeduikelt heeft... Naja, ik hou het er maar op dat hij alleenmaar misbruik van de situatie maakt en zij niet alleen kan zijn...
Heb nog zoveel te vragen en te zeggen, maarja... tis lastig om het niet te doen.
Jep, dubbelcheckquote:Op donderdag 23 februari 2006 13:25 schreef Katana het volgende:
Het lijkt wel alsof het goed gaat als ik haar niet zie en spreek maar als ze dat soort dingen stuurt of ze belt dat het gelijk weer wat kutter met me gaat.
Komt iemand dit bekend voor?
zeker als je hoort dat er een ander in zijn / haar leven is gekomenquote:Op donderdag 23 februari 2006 16:10 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Jep, dubbelcheck![]()
![]()
![]()
Denk, dat bijna iedereen dat heeft. Ongeacht of je nog terug naar je ex zou willen of dat je gewoon verder met je leven wilt.
Ach.. dat heb ik ook. Het beste is gewoon geen contact. Afkappen die handel! Wij zijn nu bijna 4 weken uit elkaar (morgen) en het begint goed te voelen. Hou voor ogen dat als je bij elkaar was gebleven de dag dat je uitelkaar zou gaan vroeg of laat toch zou komen. Ik moet er niet aan denken dat we een huis gekocht hadden of erger nog ... een kind zouden hebben. Nu hadden we alleen een huurwoning... dat is opzich nog te overzien.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 15:32 schreef Katana het volgende:
Pff, nadat ze gister heeft gebeld zoals ik eerder melde, krijg ik haar niet meer uit mn hoofd. Ik begin haar nu zelfs te missen. Ik twijfel nu of ik het goede heb besloten. Gek word ik ervan, is het aan dan twijfel je wel of dit wel het juiste is .. is het uit twijfel je ineens weer of dat wel het juiste is.
Ik zit de hele tijd maar te malen en gek word ik er van.
De gedachte om haar te bellen spookt de hele tijd door mn hoofd, maar of het slim is?
What 2 do
Dat is nou precies wat ik ook had. Ik heb dat gevoel eigenlijk altijd wel gehad. Achteraf zie ik pas dat ik niet eerlijk tegen haar en tegen mezelf ben geweest. Ik heb ons gewoon 5.5 jaar in de zeik zitten nemenquote:Op vrijdag 24 februari 2006 16:26 schreef Katana het volgende:
Mja dat is idd het besteBedankt voor de reacties. Maar het is gewoon zo vaag, in de relatie had ik vaak zo'n gevoel van ' Is dit het?' ' Wil ik dit nog wel'. Toen het zaterdag uitging was ik echt heel rustig en had ik er vrede mee omdat ik voor mijn gevoel het juiste had besloten. Pas toen ze gister belde ging ik weer twijfelen enzovoort, met als dieptepunt vandaag. Ik baal soms gewoon dat ik nooit eens standvastig kan zijn. Het is nu wellicht beter om geen contact te hebben.
Ik denk dat je mijn gevoel juist verwoord. Ik weet gewoon zeker dat het moment van twijfel weer komt als ik met haar neem. Wat ik nu precies mis weet ik echt niet, het kans best zijn dat het idd de genegenheid is. Je hebt 3,5 een relatie en dan is er ineens niets meer. Dat is wennen. Nogmaals, je verwoord het goed. Na alle reacties gelezen te hebben voel ik me al een stuk beter kan ik julliie zeggen.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 17:01 schreef jagermeister1 het volgende:
[..]
Dat is nou precies wat ik ook had. Ik heb dat gevoel eigenlijk altijd wel gehad. Achteraf zie ik pas dat ik niet eerlijk tegen haar en tegen mezelf ben geweest. Ik heb ons gewoon 5.5 jaar in de zeik zitten nemenBovendien ergerde ik me soms groen en geel aan ons leeftijdsverschil en het feit dat madam een flapuit was. Natuurlijk is het kut.... maar mis je haar, of mis je genegenheid? Ikzelf denk dat ik genegenheid mis en dat ik er niet tegen kan om 'alleen' door het leven te gaan. Is niet niks om overal ineens helemaal alleen voor te staan. Het is altijd zo stil in huis.. that's killing me. Haar terug nemen zal vast goed voelen... OP DIT MOMENT... later zit je weer met die twijfels! De aardbol puilt uit van de vrouwen... zit er vast wel een tussen waarbij je niet met die twijfels zit. Tot die tijd... probeer lol te maken.
Ach.. je zult nog vaker afgleiden met die gedachtes hoor. Heb ik ook continu. Probeer gewoon iedere keer de negatieve dingen van je ex naar voren te halen ipv de dingen die zo leuk waren.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 17:09 schreef Katana het volgende:
[..]
Ik denk dat je mijn gevoel juist verwoord. Ik weet gewoon zeker dat het moment van twijfel weer komt als ik met haar neem. Wat ik nu precies mis weet ik echt niet, het kans best zijn dat het idd de genegenheid is. Je hebt 3,5 een relatie en dan is er ineens niets meer. Dat is wennen. Nogmaals, je verwoord het goed. Na alle reacties gelezen te hebben voel ik me al een stuk beter kan ik julliie zeggen.
Bedankt![]()
Maar je kan in ieder geval wel kwijt waar je op dat moment aan denkt, en gedachten lozen is wel net zo fijn. Misschien helpt het praten er over wel. Maar dat zal in elke relatie wel weer anders liggen.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 16:00 schreef Disorder het volgende:
Voorlopig even wachten. Stel dat je nu belt, omdat je haar mist, dan voelt dat even fijn. Maar voor het zelfde geldt denk je er morgen anders over en baal je achteraf omdat je het niet kon laten te bellen. Contact vermijden is het beste, anders is het niet te doen een keuze te maken.
Quoted for truthquote:Op vrijdag 24 februari 2006 20:51 schreef Katana het volgende:
Contact in een verwerkingsproces is echt een mes wat helende wonden open maakt. Afrader dus
Too late, heb het al gelezen.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 00:12 schreef jagermeister1 het volgende:
Laat maar.... te persoonlijk. Biertje teveel op
Ghehe... shit.. gesnapt!quote:Op zaterdag 25 februari 2006 00:46 schreef Panzer het volgende:
[..]
Too late, heb het al gelezen.
Jij mist gewoon iemand om je heen, iemand om je gedachtes en gevoelens mee te delen. Doordeweeks heb je genoeg vertier aan je kop, maar zodra dat stil komt te liggen, ga je denken. Van denken komt dan weer emoties, en van emoties weer verdere onzekerheid.
Ik zit het liefst iets zelf uit om een volledige kijk op de emoties te kunnen krijgen. Dan kan ik deze voor mijzelf achterhalen tot hoever ze voor mij bruikbaar zijn, er wat mee doen, verwerken en dan verder.
Ik zit ze volledig uit, het stopt zodra ik weer mijn oude voel en de emoties ook weer volledig tot rust zijn gekomen. Maar dit hangt ook van het persoon af. Voor mijzelf ben ik erachter gekomen dat ik het snelst over liefdesverdriet heen ben, als ik gewoon alle denkbare scenario's ben afgegaan die de onzekerheid mij voor de voeten gooit. En dan ben ik daar het liefst zo snel mogelijk doorheen, zonder direct de afleiding om ze dan voor even weer uit te stellen.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 01:14 schreef jagermeister1 het volgende:
[..]
Ghehe... shit.. gesnapt!
Klopt wel een beetje. Komt ook omdat een boel van mijn vrienden op wintersport zijn. Zelf had ik geen poen vanwege mijn huidige situatie. Kon dus niet mee. Normaliter had ik dus niet thuis blijven zitten, maar de gezelligheid opgezocht.
Door de weeks denk ik ook best veel hoor. Maar ik weet dan dat ze thuis is. Ze woont namelijk in de buurt en zie haar auto dan staan. Als ze nou gewoon niet in de buurt woonde![]()
Maar jij zegt... uitzitten die denkbuien en emoties om zo achter je ware gevoelens te komen? Ik weet mijn ware gevoelens al...ik hou van haar... maar ik wil niet met haar verder. Ik kan namelijk niet met haar en dus blijkbaar ook niet zonder haar. Ik kan niet met haar praten.... we delen weinig zelfde interesses... zij is een familiemens... ik niet. Zij houdt van TV kijken... ik hou van mijn PC. Zij kan niet stoppen met roken, ik ben al een jaar gestopt. We schelen 5 jaar en dat is in gesprekstof en interesses te merken. Zij gaat niet graag met mijn vrienden om. Zij heeft geen vrienden... ja.. nu ineens wel, maar dat zijn eigenlijk gewoon collega's die ze nu kan gebruiken. En geloof me.... ik kan zo nog wel ff doorgaan. Kortom.. we passen niet bij elkaar.
Die denkbuien houden al 4 weken aan. Komt ook omdat ik nu alle tijd heb om te denken. Ik zit nu alleen in een woning en zit dit alles dus ook gewoon uit zoals jij zegt. Zij zit bij d'r ouders en geloof me... daar is het altijd een drukte van jewelste in huis, dus afleiding heeft ze wel.
Ik denk dat iedereen ze volledig uitzit. Het duurt niet voor niets maanden voor men over het liefdesverdriet heen isquote:Op zaterdag 25 februari 2006 01:28 schreef Panzer het volgende:
[..]
Ik zit ze volledig uit, het stopt zodra ik weer mijn oude voel en de emoties ook weer volledig tot rust zijn gekomen. Maar dit hangt ook van het persoon af. Voor mijzelf ben ik erachter gekomen dat ik het snelst over liefdesverdriet heen ben, als ik gewoon alle denkbare scenario's ben afgegaan die de onzekerheid mij voor de voeten gooit. En dan ben ik daar het liefst zo snel mogelijk doorheen, zonder direct de afleiding om ze dan voor even weer uit te stellen.
Daarom dat ik ze het liefst zo snel mogelijk uitzit en er direct geconfronteerd mee wil worden.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 01:41 schreef jagermeister1 het volgende:
[..]
Ik denk dat iedereen ze volledig uitzit. Het duurt niet voor niets maanden voor men over het liefdesverdriet heen is
what happend?quote:Op zondag 26 februari 2006 01:42 schreef VD het volgende:
Date gehad waarbij ik éindelijk weer eens een goed gevoel kreeg. Denk, zet het hier maar even neer. Semi relevant.
Vertelquote:Op zondag 26 februari 2006 01:42 schreef VD het volgende:
Date gehad waarbij ik éindelijk weer eens een goed gevoel kreeg. Denk, zet het hier maar even neer. Semi relevant.
Hoe lang ben je met je ex samen geweest?quote:Op zondag 26 februari 2006 13:59 schreef Carda het volgende:
Ik reed vanacht weer langs m'n ex.. d'r auto was er niet dus zat ze bij d'r nieuwe vriendje, net zoals de rest van de week..Bah.. 2 maand uit elkaar en zij woont alweer practisch samen.. echt..
2 jaar waarvan 2 maand samenwonen (wat zij graag wilde)quote:Op zondag 26 februari 2006 14:03 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Hoe lang ben je met je ex samen geweest?
Mwa weet ik niet ze is met hem vreemd gegaan.. collega van d'r werk.quote:Op zondag 26 februari 2006 14:05 schreef Disorder het volgende:
Hij is een rebound. Het duurt niet lang voor die 2 weer uit elkaar zijn. Zo gaat het bijna altijd.
Kut is dat he. Ik heb dat ook, alleen bij mij blijven het hersenspinsels. Ik weet namelijk niet of ze een nieuw vriendje heeft of dat ze gewoon gezellig met wat mensen aan het stappen is. Ik mijn gedachten is ze al 25 x hard genomen door 1 of andere gastquote:Op zondag 26 februari 2006 13:59 schreef Carda het volgende:
Ik reed vanacht weer langs m'n ex.. d'r auto was er niet dus zat ze bij d'r nieuwe vriendje, net zoals de rest van de week..Bah.. 2 maand uit elkaar en zij woont alweer practisch samen.. echt..
Die kut collega's ook altijd. Bij mijn ex is er 2 jaar geleden ook wel eens iets met een collega voorgevallen. Ze is niet met hem vreemd gegaan maar dat komt dan waarschijnlijk omdat ik vrij snel doorhad dat er iets niet pluis was.quote:Op zondag 26 februari 2006 14:07 schreef Carda het volgende:
[..]
Mwa weet ik niet ze is met hem vreemd gegaan.. collega van d'r werk.
Vaak wel...quote:Op zondag 26 februari 2006 14:05 schreef Disorder het volgende:
Hij is een rebound. Het duurt niet lang voor die 2 weer uit elkaar zijn. Zo gaat het bijna altijd.
Daarvoor was ik te goed van vertrouwen.. Als ik dat niet was had ik d'r niet eens met die gast om laten gaan. Maar jaloers ben ik niet dus vind ik het niet erg dat mijn vriendin bij een collega wat gaat drinken he..quote:Die kut collega's ook altijd. Bij mijn ex is er 2 jaar geleden ook wel eens iets met een collega voorgevallen. Ze is niet met hem vreemd gegaan maar dat komt dan waarschijnlijk omdat ik vrij snel doorhad dat er iets niet pluis was.
Ach jah.. vrouwen zijn niet zo trouw als ze eruit zien en zeggen blijkbaar.. Vanacht weer een voorbeeld. Mooi grietje zit me steeds aan de kijken, binnen 5 minuten kijkt ze een ander aan die wel snel reageerd en pats boem op de bek kleffen etc..quote:Ik weet niet of het aan mij ligt hoor, maar sinds vrouwen zijn gaan werken lijkt het wel of het aantal verbroken relaties in volgelvaart is toegenomen.
Mannen zijn geen haar beter.quote:Op zondag 26 februari 2006 14:25 schreef Carda het volgende:
Ach jah.. vrouwen zijn niet zo trouw als ze eruit zien en zeggen blijkbaar.. Vanacht weer een voorbeeld. Mooi grietje zit me steeds aan de kijken, binnen 5 minuten kijkt ze een ander aan die wel snel reageerd en pats boem op de bek kleffen etc..
Ik ga nu ook op mezelf, lekker doen waar ik zelf zin in heb. Huisje kopen etc..quote:Op zondag 26 februari 2006 14:18 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Vaak wel...
Je hebt mensen die vreemdgaan en daar dan jaren mee gelukkig zijn, maar zijn er ook maar weinig denk ik.
En sommige gaan snel van de ene relatie naar de andere, kunnen niet alleen zijn.
Ik ben blij, dat ik zelf de boel een beetje op orde heb geprobeerd te krijgen, ipv met de eerste beste wat te beginnen, puur om m'n verdriet te verzachten en iemand om me heen te hebben.
Nu heb ik die "alleen-periode" gehad, dingen verwerkt, ff goed op m'n eigen benen gestaan...en het was erg lang enorm klote, maar ik moest er gewoon ff doorheen.
Nu kan ik ook echt zeggen, dat ik dat hoofdstuk afgesloten heb en mezelf ook alleen goed red.![]()
Sommige mannen net zoals sommige vrouwenquote:Op zondag 26 februari 2006 14:28 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Mannen zijn geen haar beter.![]()
Krijgen ze je niet in 2 tellen in bed, hoppa, dan hoeft het al niet meer.
Zo moet je ook denkenquote:Op zondag 26 februari 2006 14:29 schreef Carda het volgende:
Ik ga nu ook op mezelf, lekker doen waar ik zelf zin in heb. Huisje kopen etc..
En als ik iemand tegenkom mooi, gebeurd het niet.. boeiend!
Gelukkig zijn er genoeg "normale" mensenquote:Op zondag 26 februari 2006 14:30 schreef Carda het volgende:
Sommige mannen net zoals sommige vrouwen![]()
Daar ben je iig te hard van stapel gelopen. Dat soort uitspraken zijn eng voor veel mensen. Was echter niet zo heel belangrijk.quote:ik smste dat ik zoviel van haar hield dat ik haar nooit meer los zou laten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |