te veel gedronken?quote:Op zondag 19 februari 2006 03:08 schreef Uiruru het volgende:
ki been nit ged gnoeg voor haaar...
Idd VDquote:Op zondag 19 februari 2006 11:36 schreef Copycat het volgende:
Wat een mooie openingspost!
Bij mij is het de combi onverschilligheid, maar toch hopen dat hij gelukkig is.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 20:28 schreef Tranceptor het volgende:
Mijn ervaring is dat je na een tijdje gewoon er gevoelloos in bent en het je niet meer interesseert of ze zich laat te naaien, je hebt dan meestal ook zelf weer genoeg aan je hoofd wat echt belangrijk is. Met elkaar geluk gunnen heeft het doorgaans weinig te maken, al heb ik 1 ex die ik echt geluk gun. De rest laat me gewoon onverschillig om eerlijk te zijn, al laten ze zich door een paard nemen...
Wel gedronken niet teveel.... Denk dat het vooral mijn tranen waren die me zo maf lieten typen.quote:
het is je vergeven hoorquote:Op zondag 19 februari 2006 12:58 schreef Uiruru het volgende:
[..]
Wel gedronken niet teveel.... Denk dat het vooral mijn tranen waren die me zo maf lieten typen.
]Ik heb ook een keer wat gehad met een getrouwde vrouw. Flink leeftijdsverschil, maar daarom is het niet stukgelopen. Ook zij zat in een scheiding en daar sleepte ik haar doorheen, terwijl ze mij hielp met andere dingen. Eigenlijk zijn onze verhalen bijna helemaal hetzelfde, dat vind ik interessant. Soms klikt het heel erg goed met iemand, maar wanneer de scheiding er door is gaat het contact ineens minder. Ik denk dat in mijn situatie de vrouw in kwestie me niet meer nodig had, hoe naar dat ook klinkt. Mijn breuk is ook nog maar net achter de rug, en ik heb zelf besloten er mee te stoppen. Ik mis haar, maar ik geloof dat dit beter is. En nu ik al weer een paar weekjes na de breuk ben denk ik niet eens zo heel veel meer aan haar.quote:Op zondag 19 februari 2006 18:12 schreef eL. het volgende:
Afgelopen week hebben mijn ex en ik er een punt achter gezet na een jaar of (bijna) drie. Drie jaren vol met hoogte- en dieptepunten. En dan niet omdat het niet goed zat tussen ons, integendeel, de tijd was er vaak niet naar, ik was zo slim om een meid tegen te komen die op het punt van scheiden stond (en inmiddels is).
Tijdens die periode heb ik er altijd voor haar kunnen zijn, kleine pauze's als het even niet ging en voor de rest veel contact. Al met al heb ik in die periode 2 keer een hele innige relatie met haar gehad. Ook met haar (2) kinderen was er een enorme klik.
Hier put ik wel moed uit ja.quote:En nu ik al weer een paar weekjes na de breuk ben denk ik niet eens zo heel veel meer aan haar.
Heel bizar dit, maar ook dit is toe te passen op wat er met mij gebeurde. Ik was zo dol op haar dat ik het liefst diezelfde seconde nog iets serieus met haar op wilde bouwen. Zij wilde 'eerst een tijd op haar zelf wonen'. Ze was er 'nog niet aan toe'. Ik heb lang gewacht en toen zelf de keuze gemaakt er mee te stoppen, tot woede van haar helaas. Ik wilde gewoon niet langer wachten. Mijn leven stond op pauze en ik wilde op die play knop drukken. En dat is nou net wat zij niet wilde. En ik denk dat als ze me echt heel leuk vond dat ze hetzelfde als mij had gewild, ongeacht de omstandigheden. Ik denk dat ze uiteindelijk toch voor haarzelf zou hebben gekozen. Ik ben wat dat betreft blij er nu zelf mee te zijn gestopt.quote:Op zondag 19 februari 2006 18:37 schreef eL. het volgende:
Het frustrerende is dus dat je een goed gevoel voor elkaar hebt, maar dat je van te verschillende kanten in de relatie komt. Zij kan me nog niet geven wat ik opeis en ik kan niet wachten en tegelijk opbouwen.
Duurt even, had ik ook. Kan nu na anderhalf maand weer redelijk slapen, eten kon ik alweer goed na een weekie ofzo.quote:Op maandag 20 februari 2006 11:30 schreef eL. het volgende:
Ongelooflijk trouwens, dat je het van het verbreken van een relatie zo koud kan krijgen. Mijn darmen, hoofd, alles is op hol. In mijn kop zijn het ups en downs, maar mijn lichaam is nog niet zover. Ik eeet ook amper, terwijl er best honger is en zat eten in huis. Ik hoop dat dát snel veranderd, want een beetje fit lichaam zou een stuk beter aanvoelen.
Daar heb ik nou ook zo'n last van. Al weet ik diep in mijn hart dat het beter is dat ik niets meer met mijn ex-vriendin zal beginnen, denk ik toch continu aan haar. "Met wie zou ze uitgaan!", "Wat zou ze daar uitspoken?", "Heeft ze al met iemand gezoend of nog meer...?", "Denkt ze vaak aan me?", "Mist ze me?", "Misschien doet ze wel zo omdat.....?". Hélemaal gek maak je jezelf. Daardoor voel je je zwak, zielig en vreet je amper. Heb zelfs 2 keer mijn eten eruit gegooid.quote:Op maandag 20 februari 2006 11:30 schreef eL. het volgende:
Ongelooflijk trouwens, dat je het van het verbreken van een relatie zo koud kan krijgen. Mijn darmen, hoofd, alles is op hol. In mijn kop zijn het ups en downs, maar mijn lichaam is nog niet zover. Ik eeet ook amper, terwijl er best honger is en zat eten in huis. Ik hoop dat dát snel veranderd, want een beetje fit lichaam zou een stuk beter aanvoelen.
Nou, ik maak me geen zorgen over haar nieuwe vriend. Die is er niet en zal er voorlopig niet komen, ik weet niet of jouw vriendin vreemd is gegaan ofzo, maar dat is bij ons totaal niet het geval.quote:Op maandag 20 februari 2006 14:06 schreef jagermeister1 het volgende:
Daar heb ik nou ook zo'n last van. Al weet ik diep in mijn hart dat het beter is dat ik niets meer met mijn ex-vriendin zal beginnen, denk ik toch continu aan haar. "Met wie zou ze uitgaan!", "Wat zou ze daar uitspoken?", "Heeft ze al met iemand gezoend of nog meer...?", "Denkt ze vaak aan me?", "Mist ze me?", "Misschien doet ze wel zo omdat.....?". Hélemaal gek maak je jezelf. Daardoor voel je je zwak, zielig en vreet je amper. Heb zelfs 2 keer mijn eten eruit gegooid.
Ah check. ja een heel ander verhaal dus, als mijn vriendin er een ander op had nagehouden, was het voor mij een stuk makkelijker geweest. Wel de pijn van verlies, maar ook de kwaadheid van het gebroken vertrouwen.quote:...
Niet dat ze 2 jaar geleden vreemd is gegaan hoor, maar het scheelde volgens mij niet veel. Ze onderhield stiekum erg veel contact met een gast van d'r werk. Nu ze ineens weer volop gaat stappen in alle uithoeken... sja... dan worden je vermoedens alleen maar meer en meer bevestigd. Als ik dit nu vasthou.... dan zal het verwerken vast makkelijker gaan. Don't need no lying bitch!![]()
Mja ach.. 2 jaar geleden al weer. Toen heb ik het er echt moeilijk mee gehad. Langzaam... heel langzaam kwam mijn vertrouwen in haar weer een beetje terug. De relatie heeft hieronder geleden waardoor ik me ben afgaan vragen of ze wel het meisje voor me is waarmee ik oud wil worden. Dat was dus niet zo en dat heb ik gezegd. Toen zijn we dus uit elkaar gegaan. Als ik dan hoor dat ze al een week nadat ze terug is bij haar ouders op donderdag, vrijdag én zaterdag is gaan stappen en de week daarna weer... tja.. dan ga je toch wel denken he. Zo was ze immers niet. Ze ging wel eens mee naar de kroeg en vroeger gingen we eens in de zoveel tijd naar een discotheek, maar 3 dagen achter elkaar tot in de vroege uurtjes...neuh... dan moet er iets anders aan de hand zijn. Ik weet het alleen niet zeker en dat is fucked up! Voor het zelfde geld is ze er nog erger aan toe dan ik en zoekt ze alle mogelijke afleiding.quote:Op maandag 20 februari 2006 14:31 schreef eL. het volgende:
Ah check. ja een heel ander verhaal dus, als mijn vriendin er een ander op had nagehouden, was het voor mij een stuk makkelijker geweest. Wel de pijn van verlies, maar ook de kwaadheid van het gebroken vertrouwen.
Tja.. bij mij juist andersom. Heb vaak teveel het achterste van mijn tong laten zien. Hierdoor heb ik haar ook meerdere malen gekwetst. Iets dat ze eigenlijk nooit verdiend heeft. Ik kropte ook altijd alles op, maar op een gegeven moment kwam het er altijd allemaal in 1 keer uit.quote:In mijn geval hebben we alletwee teveel een blad voor de mond genomen. De verschillen nam ik voor lief, maar ze zaten wel dwars. Ik weet dat het beter is zo, maar ik vind het moeilijk dat je opeens helemaal afsluit en dat het duidelijk heel slecht met haar gaat.
Ze zoekt het maar uit, maar het is nu even vervelend.
Zo was ze niet, of zo zag je haar niet ?quote:Op maandag 20 februari 2006 14:42 schreef jagermeister1 het volgende:
Mja ach.. 2 jaar geleden al weer. Toen heb ik het er echt moeilijk mee gehad. Langzaam... heel langzaam kwam mijn vertrouwen in haar weer een beetje terug. De relatie heeft hieronder geleden waardoor ik me ben afgaan vragen of ze wel het meisje voor me is waarmee ik oud wil worden. Dat was dus niet zo en dat heb ik gezegd. Toen zijn we dus uit elkaar gegaan.Als ik dan hoor dat ze al een week nadat ze terug is bij haar ouders op donderdag, vrijdag én zaterdag is gaan stappen en de week daarna weer... tja.. dan ga je toch wel denken he. Zo was ze immers niet. Ze ging wel eens mee naar de kroeg en vroeger gingen we eens in de zoveel tijd naar een discotheek, maar 3 dagen achter elkaar tot in de vroege uurtjes...neuh... dan moet er iets anders aan de hand zijn. Ik weet het alleen niet zeker en dat is fucked up! Voor het zelfde geld is ze er nog erger aan toe dan ik en zoekt ze alle mogelijke afleiding.
Ik heb het lang voor me gehouden en heb er toen wat van gezegd, daar bleken gelijk wat de verschillen waren. Daar hebben we nu een tijdje over nagedacht (of eigenlijk zij) en het komt erop neer dat ze me niet kan geven wat ik van haar vraag. Dat ligt zowel aan hoe ik ben, als haar hele situatie.quote:Tja.. bij mij juist andersom. Heb vaak teveel het achterste van mijn tong laten zien. Hierdoor heb ik haar ook meerdere malen gekwetst. Iets dat ze eigenlijk nooit verdiend heeft. Ik kropte ook altijd alles op, maar op een gegeven moment kwam het er altijd allemaal in 1 keer uit.
Dat heeft er alles mee te maken dat je haar dingen verwijt, dat zou ik ook hebben. Maar ik kan haar niks kwalijk nemen, het bleek onderweg toch niet zo te kloppen als dat we alletwee dachten.quote:Gek genoeg zou de wetenschap dat het 'slecht' met mijn ex zou gaan mij toch wel enigszins geruststellen. Beter iig dan dat ik weet dat ze een nieuwe lover heeft. Heeft toch ook wel een beetje met je trots te maken.![]()
Uh nou.... ik had het niet van haar verwacht. Dit meisje is altijd helemaal hotel de botel van me geweest. Niet verwacht dat ze na onze relatiebreuk de draad zo snel weer zou oppakken en radicaal zou omslaan in een feestbeest. Sterker nog.... het lijkt wel of ze mij helemaal koud laat en is vergeten.quote:
Tja als je dingen opkropt... dan komt het er vroeg of laat toch uit. Beter vroeg dan laat. Als ze je niet kan geven wat jij vraagt en het is voor jou zooo belangrijk dat je het wel krijgt, dan heb je de juiste beslissing genomen. Je wordt anders ongelukkig. Iets wat ik de laatste tijd wel een beetje had in onze relatie. Ben echt 'blij' en opgelucht dat het hoge woord er nu eindelijk uit is, ook al doet het toch zeer. Heel dubbel allemaal. Het alleen zijn valt me nu namelijk vies tegen.... met haar was het beter (zo denk ik nu). Haar terug nemen.... als zij dat uberhaupt nog zou willen.... zou de weg van de minste weerstand zijn. Ik moet nu gewoon door de zure appel en het slijk heen en dan zal er vast een dag komen dat ik echt happy ben dat ze is vertrokken.quote:Ik heb het lang voor me gehouden en heb er toen wat van gezegd, daar bleken gelijk wat de verschillen waren. Daar hebben we nu een tijdje over nagedacht (of eigenlijk zij) en het komt erop neer dat ze me niet kan geven wat ik van haar vraag. Dat ligt zowel aan hoe ik ben, als haar hele situatie.
Ik ben juist blij dat ik mijn mond niet heb gehouden (had ik eerder en meer moeten doen). Vroeg of laat was het eruit gerolt en dan was ik misschien al een stuk verder met haar en was het nog moeilijker om het aan te kaarten.
Klopt... en het feit dat ik eigenlijk altijd de gene ben geweesd die de touwtjes in handen gedacht had te hebben. Nu lijken de rollen ineens omgedraaid en dat is weird. Soms denk ik weleens dat die griet nu een spelletje speelt. Ach... de tijd zal het leren.quote:Dat heeft er alles mee te maken dat je haar dingen verwijt, dat zou ik ook hebben. Maar ik kan haar niks kwalijk nemen, het bleek onderweg toch niet zo te kloppen als dat we alletwee dachten.
dan is er toch echt iets mis met je, of je wilt het niet toegeven..quote:Op zaterdag 18 februari 2006 22:13 schreef VD het volgende:
[..]
Ach, ze doet maar. Als dat d'r gelukkig maakt. Not caring..
Sinds ik kennis heb genomen van d'r escapades heeft het geen waarde meer.
Mja als dat vervelende nou HET punt is waarover het breekt dan moet je daar over praten.quote:Op maandag 20 februari 2006 21:54 schreef Uiruru het volgende:
Ik hou nog zoveel van haar. Ze moet gewoon te leven en durven te kiezen voor geluk.Ik kan haar niet garanderen dat ze gelukkig wordt met mij maar ze weet dat ik alles in mijn macht zal doen om haar gelukkig te maken.
Het is allemaal een beetje een vervelend verhaal tussen ons iets wat ik niet zo openlijk hoef te besrpeken. Ik mis haar....
Wacht maar tot je weer met je ex wordt geconfronteerd. Dan zul je vast weer een stuk terugvallen.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 10:58 schreef Carda het volgende:
[..]
Mja als dat vervelende nou HET punt is waarover het breekt dan moet je daar over praten.
Ik heb m'n ex gelukkig al een tijd nie gesproken en het gaat steeds beter. Zal wel nooit begrijpen waarom het zo is gegaan maar het is nou eenmaal zo gegaan.
Ik fiets elke dag voor d'r huissie langs, over een maandje ofzo nie meerquote:Op dinsdag 21 februari 2006 11:29 schreef jagermeister1 het volgende:
[..]
Wacht maar tot je weer met je ex wordt geconfronteerd. Dan zul je vast weer een stuk terugvallen.
Met mij gaat het ook een stuk beter, maar ik denk toch nog wel heel veel aan haar. Zal nog wel ff duren vrees ik.
Ai..dat is lekker zuur zeg. Ik hoef gelukkig niet langs het huis van die van mij. Is wel vlakbij en soms heb ik weleens de neiging om te kijken of haar auto er staat, ook al heb ik er geen drol mee te maken. Doe het gelukkig niet, want heb geen zin om als 'stalker' te boek te staan. Toch heb ik wel het vermoeden dat ook zij een nieuw vriendje heeft in een ander durp... of iig .... iemand op het oog heeft.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 11:38 schreef Carda het volgende:
[..]
Ik fiets elke dag voor d'r huissie langs, over een maandje ofzo nie meerWant dan woon ik aan de ander kant. Ik denk nog wel veel aan haar maar voel me er niet meer zo kloten bij als een tijdje terug.
En haar zien zal ik niet zo snel doen, ze zit nu de hele week toch bij d'r nieuwe vriendje ergens in een dorp en uitgaan dat durft ze niet meer hiero.
Same here!quote:Op dinsdag 21 februari 2006 11:43 schreef jagermeister1 het volgende:
[..]
Maar ach...als ze me zo snel kan vergeten, dan bevestigd dat alleen nog maar sterker dat ik haar uit mijn kop moet zetten.
Geen contact opnemen kerel. Laat ze maar in hun sop gaar koken.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 11:45 schreef Carda het volgende:
[..]
Same here!
En ik neem geen contact op totdat ik me weer "normaal" voel.
En dan nog weet ik niet of ze het nog waard is om contact mee op te nemen.
Mja, moet toch een keer melden wat ik nog voor me oude pc wil hebbenquote:Op dinsdag 21 februari 2006 12:08 schreef jagermeister1 het volgende:
[..]
Geen contact opnemen kerel. Laat ze maar in hun sop gaar koken.![]()
Mja.. dan moet je wel misschien.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 12:17 schreef Carda het volgende:
[..]
Mja, moet toch een keer melden wat ik nog voor me oude pc wil hebben
Jupquote:Op dinsdag 21 februari 2006 12:41 schreef jagermeister1 het volgende:
[..]
Mja.. dan moet je wel misschien.
gewoon mailtje sturen...quote:
Dan is ze iig dicht bij je en ben je weer eens met haar naar bed geweestquote:Op dinsdag 21 februari 2006 13:57 schreef Ogrefish het volgende:
Jemig. Vannacht over mijn ex gedroomt. Gaat het overdag redelijk goed, komt ze je 's nachts bezoeken. Ik weet de details niet meer, maar nu zit ze in mijn hoofd.
Weet ikquote:Op dinsdag 21 februari 2006 14:10 schreef Jumparound het volgende:
[..]
gewoon mailtje sturen...
iets in de trand van:
Hey, zou je xxx euro willen overmaken naar mn rekening, dat is dan voor die pc!
gr
x
dan mail je "quote:Op dinsdag 21 februari 2006 14:37 schreef Carda het volgende:
[..]
Weet ikMaar nog geen zin in want dan krijg ik geheid een mailtje met allerlei dingen erin terug.
Heheh, "Talk to the hand cause the face ain't listening!"quote:
damn dat had ik vorige week dus ook....quote:Op dinsdag 21 februari 2006 13:57 schreef Ogrefish het volgende:
Jemig. Vannacht over mijn ex gedroomt. Gaat het overdag redelijk goed, komt ze je 's nachts bezoeken. Ik weet de details niet meer, maar nu zit ze in mijn hoofd.
Ach ja, straks heb je een andere vriendin en denk je never meer aan haar.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 16:39 schreef Carriron het volgende:
[..]
damn dat had ik vorige week dus ook....![]()
Het ging net zo lekker, had al een paar weken niet echt meer aan haar gedacht......en vervolgens voel je je weer een paar dagen klote door zoiets onbenulligs als een droom![]()
Nou das wel heel simpel gedacht, was het maar zoquote:Op dinsdag 21 februari 2006 16:46 schreef Carda het volgende:
[..]
Ach ja, straks heb je een andere vriendin en denk je never meer aan haar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |