Njah vaak is dan geen contact wel het best........maar dodelijk !quote:Op maandag 30 januari 2006 19:54 schreef dutchmage het volgende:
waarom is het zo moeilijk om iemand waarvan je houdt.. los te laten.. is er geen makkelijkere manier.. ik bedoel verhuizen naar antartica is toch wel het laatste wat ik wil.
tis gewoon moeilijk..ik weet ook geen makkelijkere manierquote:Op maandag 30 januari 2006 19:54 schreef dutchmage het volgende:
waarom is het zo moeilijk om iemand waarvan je houdt.. los te laten.. is er geen makkelijkere manier.. ik bedoel verhuizen naar antartica is toch wel het laatste wat ik wil.
en dat duurt zoooo lang....quote:Op maandag 30 januari 2006 20:17 schreef Emel het volgende:
[..]
tis gewoon moeilijk..ik weet ook geen makkelijkere manier
gelukkig wordt het met de tijd makkelijker
bij mij nu 4 maandenquote:
ik zit op 3 maanden en ben er nog lang nietquote:Op maandag 30 januari 2006 20:19 schreef Emel het volgende:
[..]
bij mij nu 4 maanden
maar het gaat beteren daar gaat het om!
terugval blijft komen...ik heb geaccepteerd dat ik na een goede periode weer een kleine terugval kan krijgen. Het hoort erbij.quote:Op maandag 30 januari 2006 20:24 schreef Carriron het volgende:
[..]
ik zit op 3 maanden en ben er nog lang niet![]()
en soms denk ik dat het beter gaat en dan komt er weer zo'n klote terugval![]()
ik vind het ook zo moeilijk om 'dingen te doen'. voel me echt zo lusteloos... het kost me echt energie om iets te ondernemen, ook omdat je niet constant de melancholische zak uit wil hangen bij andere mensen, maar dat spelen alsof je ok bent breekt me ook op. bleghquote:Op maandag 30 januari 2006 17:45 schreef Raat het volgende:
Zolang je jezelf maar bezig houdt is er niets aan de hand...tot het moment dat je stil zit zo shit!!
nou als dit een kleine terugval was, dan wil ik geen grote meemaken.....quote:Op maandag 30 januari 2006 20:28 schreef Emel het volgende:
[..]
terugval blijft komen...ik heb geaccepteerd dat ik na een goede periode weer een kleine terugval kan krijgen. Het hoort erbij.
Je vrienden willen je graag helpen hoor! En al heb je het er vaak over, denk je nou echt dat je vrienden dat niet begrijpen? Gewoon gaan stappen! Dat deed ik ook meteen (zelfs op donderdag).quote:Op maandag 30 januari 2006 21:06 schreef MadScientist het volgende:
[..]
ik vind het ook zo moeilijk om 'dingen te doen'. voel me echt zo lusteloos... het kost me echt energie om iets te ondernemen, ook omdat je niet constant de melancholische zak uit wil hangen bij andere mensen, maar dat spelen alsof je ok bent breekt me ook op. blegh
Euuhm, hiermee neem ik aan dat je met d'r gesproken hebt gister?quote:Op dinsdag 31 januari 2006 09:40 schreef het.ismij het volgende:
Mogguh allemaal,..
She's driving me nuts!!!
ongelofelijk hoe sommige kunnen zeiken en zaniken, arrg!!!
oke moest het ff kwijt![]()
Tis me vriendin weerquote:Op dinsdag 31 januari 2006 09:43 schreef Carda het volgende:
[..]
Euuhm, hiermee neem ik aan dat je met d'r gesproken hebt gister?
Niet slim! Ik heb gister me ex geblokkeerd op msn. Kon het eindelijk.
K zit er nog steeds.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 09:48 schreef Carda het volgende:
Ik hoop voor je dat je beseft dat je het eerste rustig aan moet doen?
Anders zit je hier straks weer!
In dit geval zei dus,..quote:Op dinsdag 31 januari 2006 09:54 schreef Carda het volgende:
Mja als je echt een knipperlicht relatie hebt dan is er toch iets niet goed, dan durft een van jullie gewoon geen beslissing te maken he!
bedankt, t scheelt da tje de rest van de situatie niet kent,..quote:Op dinsdag 31 januari 2006 09:58 schreef Carda het volgende:
Mwa, jij ook niet, jij laat het allemaal maar gebeuren hoor!
Geef haar en JEZELF dan de tijd.. het is moeilijk.. zit er zelf ook midden in en het lukt best.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 10:01 schreef het.ismij het volgende:
[..]
bedankt, t scheelt da tje de rest van de situatie niet kent,..
Door aantal gebeurtenissen bij haar in huiselijke sfeer is ze niet echt meer dat je zegt van besluitvaardig, en trekt ze alles in twijfel/vertrouwd ze niet.
Ja indd,.. goede vraagquote:Op dinsdag 31 januari 2006 10:11 schreef Carda het volgende:
[..]
Geef haar en JEZELF dan de tijd.. het is moeilijk.. zit er zelf ook midden in en het lukt best.
Praat veel met vrienden en kenissen!
Maar euuh.. je gaf mij goede raad, waarom volg je die zelf nie op dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |