quote:Op vrijdag 13 januari 2006 01:50 schreef Katana het volgende:
Nou ik mag me na vanavond ook bezig gaan houden met dit topic. Hoe zal ik beginnen? Het is net 2 uur uit. Ik (22) heb een relatie gehad van 3 jaar en nog een beetje met een meisje (21) van mn vorige school. We leerden elkaar kennen op mn vorige school, zij deed secetaresse opleiding en ik Communicatie. Samen volgden we lessen Duits in een combi klas. Zij vond mij al vrij snel leuk. Toen we op studiereis naar Berlijn gingen hebben we wat zitten praten in de bus en in Berlijn. Eenmaal thuis wat over msn zittne praten en toen gingen we daten. Na de 2e date gebeurde er wat en waren we een stel, tot vanavond 23.36.
Onze relatie begon leuk, erg leuk. Ik was tot over mn oren verliefd op haar en zij op mij. Het eerste jaar ging alles leuk en deden veel leuke dingen. Na anderhalf jaar merkte ik al snel op dat zij zich heel jaloers kon gedragen wat betreft 'vreemde' vrouwen in mijn buurt. Dit begon met het stappen, op een gegeven moment was het zover dat ik niet meer met haar wilde stappen omdat ze zo jaloers was. Ik had geen zin in ruzie alleen omdat er een meisje tegen me aan kwam praten. Wat betreft andere vrouwen was ze jaloers aangelegt. Een beetje jaloezie oke, maar teveel trek ik niet. Na die anderhalf jaar is het aantal keren dat we samen wezen zijn stappen op 2 handen te tellen.
In die periode kregen we ook om de meest kleine dingen ruzie. Echt hele onbenullige dingen waarvan ik niet begreep waarom we nu ruzie hadden. Vaak de ruzies uitgepraat en alles was weer goed. Alleen kwam er nu een tijd aan waarin we steeds vaker kleine irritaties kregen, kleine ruzies enz. Dit begon ik steeds slechter te trekken. Ik kreeg ook sterk het gevoel dat ze wel erg afhankelijk van me was. Zij heeft naast mij, 1 vriendin, een broer en een zus met wie ze omgaat. Verder niemand. Terwijl ik een hele vriendengroep heb die ik ook de nodige aandacht wil geven. Soms kreeg ik het verwijt dat ik teveel met mn vrienden deed en te weinig met haar. Hier had ze soms ook wel gelijk in, want ik ging stappen met vrienden en niet met haar (om de bekende reden). Hier ben ik mischien achteraf wat nalatig geweest, had vaker wat leuks kunnen gaan doen met haar. De kleine ruzies werden steeds vaker een feit. Afgelopen week weer een vaag voorval gehad waardoor we elkaar een week niet spraken. In deze week ging ik zo twijfelen of alles nog wel goed was, of ik dit nog wel wilde op deze manier enz. Zaterdag belde ze me op om alles uit te spreken. Ik stemde in en zodoende spraken we af. Leuke avond gehad, alles uitgesproken enz.
Toen ze zondagochtend weg ging voelde alles weer goed maar toen ze eenmaal weg was kwam dezelfde twijfel weer. Ik heb dit de hele week gehouden. Veel zitten denken enz.
Vanavond viel er weer iets heel onbenulligs voor waardoor we elkaar weer irriteerde. Dit was voor mij de druppel en stelde voor om er mee te stoppen. Een hele schok natuurlijk, want ik was/ben alles voor haar.
Ik weet gewoon dat dit zo beter is op de lange termijn, ondanks dat ik haar nog lief vind. Onze karakters verschillen gewoon teveel en botsen te vaak. Ik voelde me niet meer oke in de relatie vandaar mijn besluit. Nu zit ik hier op mijn zolderkamertje de zoveelste heineken naar binnen te werken omdat ik me kut voel, heel kut. Ik schrijf nu alles van me af en hoop hier de komende tijd steun te vinden in dit topic. Ik heb een tijd niet gehuild, de laatste keer was toen mijn oma overleed 10 jaar geleden. Maar nu merk ik toch dat ik af en toe gewoon moet huilen om deze shit. Toch 3 jaar een relatie gehad. Nu is het weg. Ik had deze tijd nooit willen missen en ben blij dat ik deze tijd met haar heb kunnen beleven.
Heb haar zojuist nog een mail gestuurd waarin ik alles en mijn besluit uit heb gelegt.
Maargoed, jullie zullen mij de komende tijd wel vaker zien in dit topic.
Sorry voor mn lange tekst.
quote:Op vrijdag 13 januari 2006 10:19 schreef Breukink het volgende:
Dan ben je daar dus 3 jaar voor samen geweest.....![]()
Kerel, kom niet met zulke opmerkingen aan. We hebben het uigebreid bepraat en ik heb het haar uitgelegt. Alleen om het geheel nog te verduidelijken omdat ze het na mijn idee nog niet volledig begreep heb ik haar een mail gestuurd. Ik weet niet wat daar raar aan is hoor maargoed.quote:Dan ben je daar dus 3 jaar voor samen geweest
Ik heb ook gemerkt hoe lastig het kan zijn om niet constant smsjes naar je ex te sturen... gelukkig heb ik een goede zelfbeheersing en ben ik niet een keer de fout in gegaan. En op een gegeven moment hoefde ik ook echt niet meer te weten hoe goed het met hem en z'n nieuwe vlam ging...quote:Op vrijdag 13 januari 2006 13:11 schreef OoAstridoO het volgende:
Ik ben zo dom geweestheb mn ex gesmst het ging zo goed de paar weken maar voelde me alleen, aangezien ik geen vrienden heb, en dan krijg je te horen dat het uitstekend met hem gaat en dat ie een nieuwe vriendin heeft tja doen voel je je even kut
Ik deed het uit pure eenzaamheid en met mn dromerige gedachten hoopt ik te horen dat ie me miste ofzo maar het tegenovergestelde. Aan de ene kant wel beter aangezien t wel beter is dat het uit isquote:Op vrijdag 13 januari 2006 18:14 schreef Flibble het volgende:
[..]
Ik heb ook gemerkt hoe lastig het kan zijn om niet constant smsjes naar je ex te sturen... gelukkig heb ik een goede zelfbeheersing en ben ik niet een keer de fout in gegaan. En op een gegeven moment hoefde ik ook echt niet meer te weten hoe goed het met hem en z'n nieuwe vlam ging...![]()
Thx kerel, ik hoop ZO ontzettend dat het lukt, ik heb haar net nog weer ff gesproken, ze wil mij een tijd niet meer zien helaasquote:Op donderdag 12 januari 2006 22:02 schreef MaikJ het volgende:
[..]
dude.. wil je dr terug? dan laat je haar met rust.. maak het haar niet moeilijk.. stel voor om dr te helpen wilt ze dat niet.. laat haar dan eventjes gaan.. als ze van je houdt.. roept ze je hulp wel in.. trust me ik heb dat ook vaak meegemaakt.. depri-vriendinnetje.. "ja ik weet het niet meer" laat een week niks van je horen en ze hangt jankend aan de foon te aske of je nog van dr houdt.. waarop jij verstandig reageerd.. Jamaak je niet onnodig druk! suc6
![]()
je moet haar gewoon eventjes rustig laten gaan gast das het enigste wat je nu kunt doen.. als je dr gaat bellen en smsen dan forceer je het.. dat heb ik zelf bij mijn relatie ook een paar keer gehad.. en dat moet je niet hebben.. als je van dr houdt.. laat dr eventjes gaan.. als ze ook van jou houdt.. dan komt ze serieus om jou hulp vragen maat!quote:Op vrijdag 13 januari 2006 19:39 schreef _CoolZero_ het volgende:
[..]
Thx kerel, ik hoop ZO ontzettend dat het lukt, ik heb haar net nog weer ff gesproken, ze wil mij een tijd niet meer zien helaasEn ze weet niet wat onze toekomst zal worden zegt ze.. ze ziet het somber voor ons in
![]()
Bah, ik hou zoveel van haar!!
![]()
Zal ik dan 1 week niets van mij laten horen? en haar volgende week vrijdag eens bellen? kijken of ik dan langs mag komen?
Wat moet ik toch zonder haar...![]()
==sorry allen dat ik zo emotioneel ben nu, ik ben er echt kapot van==
Nee dat is te bevatten! bij mij is het nu een maand uit ongeveer en heb ook lange relatie gehad..zorgen dat je veel afleiding hebt! en zorg dat je met mensen kan praten! zodat je je verhaal kwijt kunt! en dat helpt! een vriend van me heeft mij ook geholpen! en ik ben dr ook bijna overheen! ook al blijft het moeilijk.. gedachtes.. muziek.. bepaalde nr's.. en over een paar weekjes.. of een maandje.. dan voel je je eigen vast wel anders! suc6quote:Op vrijdag 13 januari 2006 23:30 schreef TimmyAsd het volgende:
Het is nu anderhalve week uit met mijn vriendin, na 5,5 jaar.. Probeer wel aan andere dingen te denken, maar echt goed gaat dat niet
Al die herinneringen bij liedjes, foto's, het doen en laten. Echt pijnlijk allemaal. Maar ik weet ook: ik kom er overheenquote:Op vrijdag 13 januari 2006 23:54 schreef MaikJ het volgende:
[..]
Nee dat is te bevatten! bij mij is het nu een maand uit ongeveer en heb ook lange relatie gehad..zorgen dat je veel afleiding hebt! en zorg dat je met mensen kan praten! zodat je je verhaal kwijt kunt! en dat helpt! een vriend van me heeft mij ook geholpen! en ik ben dr ook bijna overheen! ook al blijft het moeilijk.. gedachtes.. muziek.. bepaalde nr's.. en over een paar weekjes.. of een maandje.. dan voel je je eigen vast wel anders! suc6![]()
blijft pijnlijk.. zal wel een tijdje blijven.. maar alles slijt met de tijd!!quote:Op zaterdag 14 januari 2006 00:04 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Al die herinneringen bij liedjes, foto's, het doen en laten. Echt pijnlijk allemaal. Maar ik weet ook: ik kom er overheen
bedankt iig.. Zal dit topic blijven volgen btw
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 16:08 schreef Fasai het volgende:
Het is dus sinds 20 december uit na drie en een half jaar, ben van 23 december tot 8 januari op vakantie geweest, en zoals ik al verwacht had kwam de klap pas echt toen ik weer thuiskwam. God, wat een leegte en wat een verdriet. Waarom het is uitgegaan is een lang verhaal, het komt door fouten van mijn kant, maar dat ik spijt heb weet ik wel zeker. Zelfs nu is mijn ex nog lief voor me, hij laat me in mijn waarde en laat me contact opnemen als ik daar behoefte aan heb. Zelf heeft hij daar sinds ons ''afscheidsgesprek'' geen behoefte meer aan. Dat afscheidsgesprek was afgelopen dinsdag. Hij zag er goed uit, we hebben elkaar nog omhelsd. Toen moest ik me zo beheersen niet op mijn blote knieen om vergiffenis te vragen, terwijl ik toch weet dat dat niet meer kan. Daarvoor is veel te veel gebeurd.
Ik wist dat we samen goed oud hadden kunnen worden, we pasten goed bij elkaar en hadden op de lange termijn dezelfde wensen en dromen. Alleen niet op de korte termijn. Hij wist en vond dat ook. We hadden elkaar 10 jaar later moeten ontmoeten. Maar dat is niet zo, ik ben hem voorgoed kwijt en moet daar maar mee leren leven.
En wat gaat het moeilijk worden als ik hem ooit met een ander zien, ik weet dat hij dat meisje heel gelukkig gaat maken. En dat gun ik hem, geluk en liefde, omdat hij het verdient.
Ik wist niet dat ik me zo verloren zou voelen zonder hem, echt waar, als ik dit geweten had had ik alles anders gedaan. Leven is soms zo keihard. En ik heb alleen mezelf de schuld te geven.
Leve de dag dat ik hieroverheen ben.
Al 3 maanden geen contact met Ex sinds einde relatie, nul komma nul.....quote:Op zaterdag 14 januari 2006 18:28 schreef tijnemans26 het volgende:
't houdt bij mij nu al 3 maanden aan...![]()
En natuurlijk weet ik dat je leuke dingen moet doen, en dat doe ik ook regelmatig, maar toch is er elke keer dat gevoel van gemis dat je het niet kan delen met degene met wie je dat het liefst zou doen.
We hebben nog een beetje contact, maar niet veel. Verwacht dat ze binnen korte tijd een nieuwe lover zal hebben en zal daar ook doorheen moeten. Heb zelf over aandacht niet te klagen enzo, maar het gevoel dat je maar bij 1 iemand wil zijn, is nog steeds te sterkAls we wel contact hebben is ze oppervlakkig in mijn beleving en dat doet misschien wel het meeste pijn: dat je niet meer voor haar op de eerste plek komt...
![]()
![]()
Ik weet....quote:Op zaterdag 14 januari 2006 21:26 schreef tijnemans26 het volgende:
Maar blijft zo dat het niet meer op de eerste plek komen zo verdomd moeilijk is. Dat je eerst maar hoefde kicken en ze er voor je zou zijn geweest, maar nu niet meer. Zeker als het toch al niet allemaal van een leien dakje gaat![]()
Dude.. ik weet dat het pijn doet etc.. maar.. je verdient beter! egt.. tis na een relatie van ongeveer 5 en een half jaar ook uit tussen mij en mijn vriendin we wouden gaan samenwonen etc dromen.. allemaal dromen.. woordjes.. woorden zeggen veel.. maak het maar eens waar.. je moet uitgaan.. en je niet aan iemand binden.. daar ben ik inmidels nu ook achter! het leven gaat door.. met of zonder dat meisje.. en mjah.. ik d8 ook dat mn vriendin de ware voor me was.. bleek niet zo.. sinds een paar maanden ga ik weer uit.. en kom steeds leukere dames tegen.. vergeet dr.. straks als je dr vergeten bent.. en je komt een andere dame tegen.. dan denk je.. "veel beter" trust me!quote:Op zaterdag 14 januari 2006 14:56 schreef _CoolZero_ het volgende:
[quote]Op zaterdag 14 januari 2006 14:55 schreef _CoolZero_ het volgende:
[..]
Zo.. even een update:
kreeg gister te horen dat ze al een weekje of 2 rommelt met iemand anders, ze zegt zelf dat ze niets met hem wil. maar via Partyflock(omg) heeft ze een profiel aangemaakt waarin staat dat zij een relatie met die andere gast heeft.
Vraag ik haar dit na, zegt ze: "nee heb niets met hem!! en waarom doe je zo lief tegen mij? ik verdien jou niet!!" "en echt waar lieverd, ik heb niets met hem uitgevreten!"
Belde ze mij 2 uur geleden, vol in tranen toen ik vertelde wat ik gehoord en gezien had..
En net alweer 2 smsjes gekregen waarin ze zegt: "ik verdien jou niet!!!! tis mijn schuld!!"
Lekker is dat, je vriendin, mijn beste maatje, kwijt zijn... en dat ze mogelijk ook écht wat heeft met iemand anders...![]()
Ahh.. ik kan dat echt niet verkroppen
![]()
bah, keb gewoon tevaak en teveel in de shit gezeten, ik weet het allemaal niet meer, keb geen zin in werken, uitgaan, eten, ik weet het niet meer.. voel me ZO ontzettend beet genomen...
En het stomme is; ik weet nu écht niet of ze het meend of nietHoud ze echt van me zoals ze zei aan de telefoon? of lult ze maar wat en gaat ze straks lekker weg met die andere gast?
![]()
God wat doet het allemaal pijn.
Bedankt dat ik het hier van me af mag schrijven.
Wow.. 5 en een half jaar??!! Ik zou mezelf dan om zeep helpen ben ik bang.quote:Op zondag 15 januari 2006 02:35 schreef MaikJ het volgende:
[..]
Dude.. ik weet dat het pijn doet etc.. maar.. je verdient beter! egt.. tis na een relatie van ongeveer 5 en een half jaar ook uit tussen mij en mijn vriendin we wouden gaan samenwonen etc dromen.. allemaal dromen.. woordjes.. woorden zeggen veel.. maak het maar eens waar.. je moet uitgaan.. en je niet aan iemand binden.. daar ben ik inmidels nu ook achter! het leven gaat door.. met of zonder dat meisje.. en mjah.. ik d8 ook dat mn vriendin de ware voor me was.. bleek niet zo.. sinds een paar maanden ga ik weer uit.. en kom steeds leukere dames tegen.. vergeet dr.. straks als je dr vergeten bent.. en je komt een andere dame tegen.. dan denk je.. "veel beter" trust me!suc6 gozer!!
![]()
Je vind je leven toch niet afhankelijk van je vorige partner?? NAar mijn idee mis je dan iets bij jezelf en moet je dat snel terug vinden.quote:Op zondag 15 januari 2006 15:24 schreef _CoolZero_ het volgende:
Wow.. 5 en een half jaar??!! Ik zou mezelf dan om zeep helpen ben ik bang.
Wil je d'r niet zien en ga je daarom niet naar die discotheek. Of blijf je zielig thuis zitten? Ik geloof gerust dat je haar ff net wilt zien. Er bestaan meer dan voldoende andere discotheken, cafe's en plekken om mensen tegen te komen.quote:Wat ontzettend cool dat jij de draad weer oppakt!! Ik kreeg verdorie net nog een sms van dat klote mens: "haha, keb je gister niet gezien in de discotheek, we stonden er wel, maar keb jou niet, maar je vrienden wel gezien, haha"
**vloek vloek** Wat een klote streek,
Jammer dat wanneer je een 'vrouw' in elkaar rost je zo'n enorme naam krijgt, maar op dit moment wil ik niets liever
Laat je leven niet controleren door 1 bitch waar je jouw ziel en hart aan gegeven had. Bouw eerst jezelf weer op en daarna ga je feesten op je gewone plekken. Mensen die jou irriteren lat je gewoonlinks liggen. Dit zal niet makkelijk gaan.quote:Bedankt voor je opbeurende woorden. tja leven gaat door inderdaad... Ookal hoeft het voor mij soms niet meerHelemaal nu ze weet waar ik altijd uit ga.. en ze het daar ook leuk vind. Zonder mij zat ze nu nog altijd vast in 1 café'tje. Maar nu gaat ze op plekken waar ik me prettig voelde.. lekker irritant tegen mij doen.
![]()
Tsja ik snap het wel hoor, na 5 half jaar ben je toch wel in een hoop dingen met elkaar verbonden lijkt me. maar de meeste waarheden die in dit topic staan weet je stiekem ook wel, maar je hebt daar gewoon de tijd voor nodig om jezelf daar weer van te overtuigen.quote:Op zondag 15 januari 2006 15:36 schreef Breetai het volgende:
Je vind je leven toch niet afhankelijk van je vorige partner?? NAar mijn idee mis je dan iets bij jezelf en moet je dat snel terug vinden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |