abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_34450304
Ach ja, zij was vroeger helemaal weg van me he.. en ze dacht dat ik de ware was.. uiteindelijk kreeg ze te weinig aandacht (naar wat ze zelf zegt) en nu is ze weg.

Ik kan steeds meer genieten van het vrijgezel zijn hoor, en pff jagen? laat de vrouwen maar eens een keer het werk doen of zijn ze nog niet ge-emancipeert?
pi_34450394
quote:
Op woensdag 25 januari 2006 16:13 schreef Carda het volgende:
Ach ja, zij was vroeger helemaal weg van me he.. en ze dacht dat ik de ware was.. uiteindelijk kreeg ze te weinig aandacht (naar wat ze zelf zegt) en nu is ze weg.
Oke dan,.. najah ben je maar beter af ook zo. moet je maar denken.
quote:
Ik kan steeds meer genieten van het vrijgezel zijn hoor, en pff jagen? laat de vrouwen maar eens een keer het werk doen of zijn ze nog niet ge-emancipeert?
En terecht! Opgejaagd worden,..
Op vrijdag 18 mei 2007 11:31 schreef miss_sly het volgende:
Ik was allang overtuigd van jouw wijsheid O+
Nou weet ik waarom niet..
pi_34450673
quote:
Op woensdag 25 januari 2006 16:22 schreef Carda het volgende:
Weet je wat het me nog het meest steekt? Dat ze zo blij was dat ik haar vertrouwde om bij een collega (haar nieuwe vlam) te mogen koffie drinken. Want dat mocht ze bij haar ex niet..
Nou weet ik waarom niet..
Maar als ik het goed begrijp ging ze dus ook al met die gast bij haar vorige vriend?
of mis ik het punt nu even?
pi_34450933
quote:
Op woensdag 25 januari 2006 16:25 schreef Carda het volgende:
Nee Dit was haar nieuwe werk. Oh en ze zei ook nog dat het haar type niet was he!...bah..
Daar begint het al. Altijd fout!!
jammer dat je haar het vertrouwen gaf dat ze wilde en dat ze daar misbruik van maakte.
pi_34451439
quote:
Op woensdag 25 januari 2006 16:36 schreef Carda het volgende:
Ja ik heb er van geleerd, van de hele relatie eigenlijk. Ik heb ook een heleboel fout gedaan, maar ik heb haar in haar waarde gelaten en zij mij niet.
Zoals je zelf al zegt, Het was een leermoment. Klinkt hard, is helaas op niks anders uitgelopen.
Dat ze je niet in je waarde heeft gelaten is inderdaad klote. Maar helaas niks meer aan te doen.
het enige wat je nog kan doen is erom lachen, en maar denken dat als ze zo met iemand omgaat ze je niet waard is.
pi_34486305
quote:
Op donderdag 26 januari 2006 13:03 schreef Carda het volgende:
Jup, maarja.. het blijft rondspoken he.. in je hoofd.. ik zal blij zijn als ik kwaad kan worden op haar.
Komt vanzelf wel. .
  donderdag 26 januari 2006 @ 20:58:57 #211
94676 Garisson72
weten is weten dat je nix weet
pi_34494886
ja, de cliche's over de verschillende stadia in het verwerken zijn ook allemaal waar... handig om te weten, dan weet je waar je zit in die ' route' : het begint met ongeloof (' dit kan niet waar zijn' ) naar zelfmedelijden (het ligt allemaal aan mij) naar berusting (tis maar beter zo) naar uiteindelijk woede. Als je daar bent, kun je het een heel eind achter je laten. En je mag je dan gelukkig prijzen als je een goede reden kan vinden om kwaad te worden, want dan kom je sneller door de stadia heen!

overigens, misschien ben ik ergens een stadium vergeten, weet iemand dat aan te vullen?
Breasts! helping men to avoid eye contact since 1865.
pi_34495003
volgens mij komt die woede voor de berusting, en heb je vóór die woede eerder een soort (quasi) onverschilligheid.
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
  donderdag 26 januari 2006 @ 21:02:09 #213
94676 Garisson72
pi_34495022
quote:
Op woensdag 25 januari 2006 16:46 schreef het.ismij het volgende:

[..]

Zoals je zelf al zegt, Het was een leermoment. Klinkt hard, is helaas op niks anders uitgelopen.
Dat ze je niet in je waarde heeft gelaten is inderdaad klote. Maar helaas niks meer aan te doen.
het enige wat je nog kan doen is erom lachen, en maar denken dat als ze zo met iemand omgaat ze je niet waard is.
Het zou het mooiste zijn als je uiteindelijk een keer kunt zeggen: ik ben blij dat ik het heb meegemaakt, prijs mezelf erg gelukkig hem/haar gekend te hebben, gun diegene alle geluk van de wereld maar mezelf bovenal ook en dus ga ik nu verder. Dan kun je verder met jezelf, dan ben je erover heen op een gezonde manier.
  donderdag 26 januari 2006 @ 21:05:58 #214
94676 Garisson72
pi_34495183
quote:
Op donderdag 26 januari 2006 21:01 schreef milagro het volgende:
volgens mij komt die woede voor de berusting, en heb je vóór die woede eerder een soort (quasi) onverschilligheid.
Je hebt gelijk, eigenlijk schreef ik al zoiets in een reactie hier precies boven!
bij berusting heb je het eigenlijk achter je gelaten, ben je verder gegaan met je leven (richting toekomst) en niet meer met je hoofd in het verleden (of wat je vindt dat de toekomst had moeten zijn)

Op het moment merk ik echter dat ik tussen die stadia ook heen en weer geslingerd kan worden... de ene dag weer terug naar ongeloof, dan weer woede, nu toevallig wat berusting. Dus de stadia liggen niet vast... eigenlijk heb je er dus geen fnuck aan.
pi_34495627
quote:
Op donderdag 26 januari 2006 21:05 schreef Garisson72 het volgende:

[..]

Je hebt gelijk, eigenlijk schreef ik al zoiets in een reactie hier precies boven!
bij berusting heb je het eigenlijk achter je gelaten, ben je verder gegaan met je leven (richting toekomst) en niet meer met je hoofd in het verleden (of wat je vindt dat de toekomst had moeten zijn)

Op het moment merk ik echter dat ik tussen die stadia ook heen en weer geslingerd kan worden... de ene dag weer terug naar ongeloof, dan weer woede, nu toevallig wat berusting. Dus de stadia liggen niet vast... eigenlijk heb je er dus geen fnuck aan.
nee, en zelfs na een hele poos kan er toch nog woede ontstaan of terugkomen, voor even dan.

heb ik ook nog wel, hoor, met een zeker persoon.
ik had gewoon nog dat ene ding willen zeggen, kan soms zelfs nu nog niet uitstaan dat ik hem het laatste woord heb gegeven destijds.
nu ja, zeggen.... ik zou nu eigenlijk niets meer willen zeggen, maa hem liever 1 goed geplaatste ram verkopen, dat zou best opluchten
  vrijdag 27 januari 2006 @ 07:09:13 #216
94676 Garisson72
pi_34507161
quote:
Op donderdag 26 januari 2006 21:15 schreef milagro het volgende:

[..]

nee, en zelfs na een hele poos kan er toch nog woede ontstaan of terugkomen, voor even dan.

heb ik ook nog wel, hoor, met een zeker persoon.
ik had gewoon nog dat ene ding willen zeggen, kan soms zelfs nu nog niet uitstaan dat ik hem het laatste woord heb gegeven destijds.
nu ja, zeggen.... ik zou nu eigenlijk niets meer willen zeggen, maa hem liever 1 goed geplaatste ram verkopen, dat zou best opluchten
Jij bent dus ook nog aan het worstelen met een breakup, Milagro? domme vraag... waarom zou je anders op dit forum rondzwerven...
De mijne is pas een maand geleden, dus natuurlijk heb ik het er nog moeilijk mee. En hoewel het maar een relatie van 6 maanden was, heeft het er bij mij toch ontzettend in gehakt; zo intens heb ik die 6 maanden beleefd dat het wel ter waarde van 6 jaar lijkt te zijn geweest!

Maar wat doe je op het moment dat je die woede voelt opkomen, dat je hem een ram zou willen verkopen?
pi_34507650
quote:
Op vrijdag 27 januari 2006 07:09 schreef Garisson72 het volgende:

[..]

Jij bent dus ook nog aan het worstelen met een breakup, Milagro? domme vraag... waarom zou je anders op dit forum rondzwerven...
De mijne is pas een maand geleden, dus natuurlijk heb ik het er nog moeilijk mee. En hoewel het maar een relatie van 6 maanden was, heeft het er bij mij toch ontzettend in gehakt; zo intens heb ik die 6 maanden beleefd dat het wel ter waarde van 6 jaar lijkt te zijn geweest!

Maar wat doe je op het moment dat je die woede voelt opkomen, dat je hem een ram zou willen verkopen?
Oh nee ik worstel niet, hoor
Het was nog geen week tranen en toen klaar, terwijl het toch een relatie van jaren was.
Soms dan zegt iemand iets dat zó de druppel is, dat in 1 klap alles duidelijk is, en op zijn plaats valt, dat je er eigenlijk niet eens meer echt verdriet over voelt.
Klinkt raar, maar zo werkt dat bij mij iig.

Het is enkel dat als ik door iets herinnerd word, en dan ga zitten denken hoe het laatste gesprek verliep dat ik dan nog steeds pissig kan worden.
Ik heb hem nooit meer gezien of gesproken en dat is nu wat mij betreft prima, alleen jammer dat hij het laatste woord had.

Die kwaadheid gaat zo weer weg ook, hoor
Ik heb dat eigenlijk vaker, dat ik als ik aan bepaalde gebeurtenissen denk, ook die niets met liefde etc te maken hebben, de herinnering nog zo levendig is terug te halen dat ik de emoties van toen gewoon weer voel.
Betekent niet dat er nog mee geworsteld wordt, gelukkig.
pi_34508408
Ach ze wil nog perse vrienden zijn en elkaar spreken via msn.. maar op dit moment heb ik daar steeds minder behoefte aan. Vooral als ze gaat zeggen wat ze gaat doen. Doet ze me alleen maar pijn mee, zeg ik haar de volgende keer ook. Als ze dat niet begrijpt dan will ik helemaal geen contact meer.
pi_34511666
quote:
Op vrijdag 27 januari 2006 09:18 schreef Carda het volgende:
Ach ze wil nog perse vrienden zijn en elkaar spreken via msn.. maar op dit moment heb ik daar steeds minder behoefte aan. Vooral als ze gaat zeggen wat ze gaat doen. Doet ze me alleen maar pijn mee, zeg ik haar de volgende keer ook. Als ze dat niet begrijpt dan will ik helemaal geen contact meer.
Als ze het al snapt denk ik niet echt dat jullie op dit moment vrienden kunnen zijn?
te begrijpen uit je posts
pi_34516977
quote:
Op vrijdag 27 januari 2006 13:30 schreef Carda het volgende:
Nee, we gaan elkaar ook zowiezo een tijdje niet zien. Tijd zal het leren denk ik maar.. daarna moet ze me maar weer overtuigen of ze mijn vriendschap nog waard is.. hoop het wel, denk het niet.
Verstandig.
tijd heelt alle wonden (zeggen ze)

Zodra ze van plan is om echt vrinden te worden merk je dat vanzelf.
  vrijdag 27 januari 2006 @ 19:42:57 #222
94676 Garisson72
pi_34527218
quote:
Op vrijdag 27 januari 2006 08:25 schreef milagro het volgende:

[..]

<....>
Het is enkel dat als ik door iets herinnerd word, en dan ga zitten denken hoe het laatste gesprek verliep dat ik dan nog steeds pissig kan worden.
Ik heb hem nooit meer gezien of gesproken en dat is nu wat mij betreft prima, alleen jammer dat hij het laatste woord had.
<....>
Ik herken het zeker; de relatie die hiervoor uitging heeft me ook achtergelaten met een gevoel van woede wat ik zo weer kan oproepen - niet zozeer het kwaad zijn, maar de reden om kwaad te zijn staat me nog heel helder voor ogen.
Soms kan ik me wel afvragen of ik het dan niet goed heb afgesloten voor mezelf; misschien herken jij daar ook iets van, Milagro?

Maar de woede blijft niet lang; let bygones be bygones, denk ik dan. En nu al helemaal, ik heb het in de bovenkamer nog veel te druk met de relatie die een maand geleden ten einde was.
  maandag 30 januari 2006 @ 02:33:08 #223
139913 Raat
Struikel niet over je twijfels
pi_34603360
Weer een maand vrijgezel en lichtelijk verkerend in staat van woede/teleurstelling. Raar dat je woede kunt voelen om cliches als we kunnen vrienden blijven? Wil hem niet kwijt als vriend..
pi_34606033
Mja je kunt je wel kwaad maken, maar veel nut heeft het niet he.. althans dat denk ik. Zelfs bij voetbal word ik niet aggressief.. Ik denk gelukkig! steeds minder aan haar.
pi_34607034
quote:
Op maandag 30 januari 2006 10:07 schreef Carda het volgende:
Ik denk gelukkig! steeds minder aan haar.
Das positief!!!
Hij wou gewoon vrienden blijven..
Maar hoe kan ik ooit gewoon vrienden blijven als ik nog zo verliefd ben.
Ik verwijder alles van hem!, bah..
Sowieso schrijf je zo.
pi_34607665
quote:
Op maandag 30 januari 2006 11:21 schreef -XX- het volgende:
Bij mij is het nu een kleine week uit, maar ik ben nog vet verliefd op hem
Vrienden blijven kost tijd, eerst loslaten en dan kijken of je nog vrienden kunt zijn. Daar ben ik nu ook mee bezig. En echt waar, het moet.
pi_34607694
quote:
Op maandag 30 januari 2006 11:21 schreef -XX- het volgende:
Bij mij is het nu een kleine week uit, maar ik ben nog vet verliefd op hem
Dat schiet inderdaad niet op.
Eerst zorgen dat je hem "los" kan laten, anders maak je jezelf alleen maar gek.
quote:
Moet kunnen.
"Amo, ergo sum. I love, therefore I am"
"Niet de dingen zelf maken je ongelukkig, maar je denkbeelden erover"
pi_34608143
quote:
Op maandag 30 januari 2006 11:35 schreef Emel het volgende:
vrienden blijven? ik weet niet of ik dat kan met mijn ex. Misschien niet. Dan houdt het op.
Je hebt er voorlopig nog 5enhalve maand geen last van.
K kon dat wel, nu helemaal
pi_34608418
quote:
Op maandag 30 januari 2006 11:50 schreef Carda het volgende:
Mja voordat ze me "haar fout" vertelde kon ik heel goed vrienden zijn met haar. Nu heb ik tijd nodig voor MEZELF en die neem ik ook anders kan ik met haar geen vrienden meer zijn.
En terecht!
Eerst aan jezelf denken! Dan pas aan de rest!
Op maandag 30 januari 2006 11:42 schreef het.ismij het volgende:

[..]

Je hebt er voorlopig nog 5enhalve maand geen last van.
K kon dat wel, nu helemaal
inderdaad nog 5 en halve maand we hebben sinds zijn vertrek helemaal geen contact meer met elkaar.

jouw situatie is anders, jullie hadden een soort van time out
pi_34609674
quote:
Op maandag 30 januari 2006 12:31 schreef Emel het volgende:

[..]

inderdaad nog 5 en halve maand we hebben sinds zijn vertrek helemaal geen contact meer met elkaar.
quote:
jouw situatie is anders, jullie hadden een soort van time out
Wha int begin was het echt haat/haat (letterlijk, van mijn kant zeker)
Op maandag 30 januari 2006 12:33 schreef het.ismij het volgende:

[..]

[..]

Wha int begin was het echt haat/haat (letterlijk, van mijn kant zeker)
serieus?

hoe is het zo gekomen dan dat jullie toch weer met elkaar kregen?
had zij het uitgemaakt?
pi_34610030
Emel 5 maand geeft je veel tijd om na te denken wat je echt wilt. Ga lekker veel stappen met vrienden en doe wat met je leven. Ga er niet bij stil staan want daar schiet je niks mee op.
Misschien wil je over 5 maand wel helemaal geen contact meer met hem.
pi_34610306
quote:
Op maandag 30 januari 2006 12:48 schreef Carda het volgende:
Emel 5 maand geeft je veel tijd om na te denken wat je echt wilt. Ga lekker veel stappen met vrienden en doe wat met je leven. Ga er niet bij stil staan want daar schiet je niks mee op.
Misschien wil je over 5 maand wel helemaal geen contact meer met hem.
dat doe ik ook hoor, ik ben erg druk met werk en met vrienden. Ik doe veel leuke dingen, lekker bezig dus. Maar momenten dat ik niets te doen heb, dan denk ik weer aan hem. Da's niet gek natuurlijk.

Het zou heel goed kunnen dat ik over 5 maanden geen contact meer met hem wil.
pi_34610405
quote:
Op maandag 30 januari 2006 12:34 schreef Emel het volgende:

[..]

serieus?
yeapz
quote:
hoe is het zo gekomen dan dat jullie toch weer met elkaar kregen?
Ja we gingen weer heel erg veel met elkaar om, vertelden elkaar alles.
Het groeide gewoon, we zijn nu iets ouder, en der is veel gebeurd afgelopen tijd.
Soort van soulmates ofzo.
quote:
had zij het uitgemaakt?
yeapz

Moet gewoon weer meer leuke meiden leren kennen waarmee ik op die momenten gezellig kan kletsen
pi_34610447
Ach, wij doen nu ook gewoon vriendjes enzo. Ze weet dat ik nog van d'r hou en die bagger. Vind ze niet erg en het gaat goed. .
pi_34610541
quote:
Op maandag 30 januari 2006 13:03 schreef VD het volgende:
Ach, wij doen nu ook gewoon vriendjes enzo. Ze weet dat ik nog van d'r hou en die bagger. Vind ze niet erg en het gaat goed. .
Euh ja houden van dat blijft wel hoor, het moet alleen een andere vorm aannemen.
pi_34610566
quote:
Op maandag 30 januari 2006 13:06 schreef Carda het volgende:

[..]

Euh ja houden van dat blijft wel hoor, het moet alleen een andere vorm aannemen.
precies.
Dat gaat echt (zo goed als) nooit meer weg.
Ze had aan een vriend van me gevraagd of ik met haar wou praten. Ik zei dus ja. En voor de rest heb ik er niets van gehoort. En toen ze weg ging zei ze tegen iedereen netjes gedag, behalve tegen mij. Ze keek me niet eens aan.

En ze ouwehoert over mij met anderen. Want ze maakt zich zorgen over me, omdat ik veel naar metal luister ( ?) en vertelt aan veel mensen wat we samen hebben gedaan. En in die 2 jaar heeft ze al 2 andere vriendjes gehad.
Bah.
pi_34610621
quote:
Op maandag 30 januari 2006 13:07 schreef het.ismij het volgende:

precies.
Dat gaat echt (zo goed als) nooit meer weg.
jawel hoor, ik zie mijn exen nog wel als vrienden, maar ik hou helemaal niet meer zo van ze als toen.

ik vind niet dat ik nog van "houden van" kan spreken, hoe verliefd ik ook op die mensen ooit geweest ben. Ik kan echt niet meer koud of warm van ze worden.
PETITLAPIN2 is mama van een TWEE schattig dochtertjes: Amélie en Marie
pi_34610897
Je houd niet van je vrienden dan?
pi_34610952
quote:
Op maandag 30 januari 2006 13:20 schreef Carda het volgende:
Je houd niet van je vrienden dan?
helemaal niet zoals van een lief nee. Is in de verste verten niet te vergelijken
PETITLAPIN2 is mama van een TWEE schattig dochtertjes: Amélie en Marie
pi_34610953
quote:
Op maandag 30 januari 2006 13:09 schreef petitlapin2 het volgende:

[..]
ik vind niet dat ik nog van "houden van" kan spreken, hoe verliefd ik ook op die mensen ooit geweest ben. Ik kan echt niet meer koud of warm van ze worden.
Ik van sommige wel.
ik heb geprobeerd te snel weer vrienden met haar te worden, terwijl ik daar nog helemaal niet aan toe ben.....ik dacht het aan te kunnen dat ze ondertussen iemand anders heeft, maar dat valt dus vies tegen....het doet me alleen maar beseffen hoe veel ik nog van haar hou en hoe erg ik haar mis....
pi_34611261
quote:
Op maandag 30 januari 2006 13:30 schreef Carriron het volgende:
ik heb geprobeerd te snel weer vrienden met haar te worden, terwijl ik daar nog helemaal niet aan toe ben.....ik dacht het aan te kunnen dat ze ondertussen iemand anders heeft, maar dat valt dus vies tegen....het doet me alleen maar beseffen hoe veel ik nog van haar hou en hoe erg ik haar mis....
Gewoon weer afkappen, en eerlijk tegen haar zijn als je haar ooit nog is als vrienden verder wilt zien.

* het.ismij vindt zichzelf ineens heel wijs/verstandig klinken
Als ik zo me posts is teruglees, moet niet gekker worden.
Op maandag 30 januari 2006 13:21 schreef petitlapin2 het volgende:

[..]

helemaal niet zoals van een lief nee. Is in de verste verten niet te vergelijken
Euh.. je houd toch ook van je ouders/broers/zussen? Dat is ook niet zoals van je lief.
pi_34611579
quote:
Op maandag 30 januari 2006 13:30 schreef Carriron het volgende:
Dat heb ik nou dus ook, zij zegt dat ze wel vrienden wil worden maar ik heb daar nu echt even tijd voor nodig. Ik moet mijn gevoel voor haar weg kunnen zetten, dat lukt nu ook steeds beter doordat ik me heel veel onder de mensen begeef. Het enige wat ik nu mis is een beetje aandacht van mensen maar dat komt denk ik wel goed
pi_34611673
Wij hadden het ook eerder geprobeerd maar dat werkte niet echt. Ik was een emotioneel wrak en zij kon er totaal niet mee omgaan. Nu gaat het gelukkig wel goed. Doen elke week wel even 'iets' samen. .
pi_34611780
Ja dat wilde ik ook VD, maarja.. kan nu niet.. wil haar even niet zien nu en dat is andersom ook zo. We moeten elkaar met rust laten.
pi_34611821
Komt misschien vanzelf wel weer. .
pi_34612004
Rustig aan allemaal.
Alles komt vanzelf weer goed
(kijk maar naar vd en mij we waren hopeloos de weg kwijt. en nu,.. )
pi_34612060
quote:
Op maandag 30 januari 2006 14:00 schreef Carda het volgende:
hehe, m'n vrienden zeggen dat ik maar es een meid moet nemen om haar te vergeten.. maar vind zelf niet echt dat dat gaat werken.
Rebound girly werkt indd niet.
Is ook lullig voor haar.
Op maandag 30 januari 2006 14:00 schreef Carda het volgende:
hehe, m'n vrienden zeggen dat ik maar es een meid moet nemen om haar te vergeten.. maar vind zelf niet echt dat dat gaat werken.
Niet doen. Je zou zelf toch ook niet als rebound gebruikt willen worden?

Of het moet een verschikkelijk lekker wijf zijn natuurlijk. .
pi_34612167
Precies, heb liever gewoon meiden waarmee ik goed kan praten. Of er later wat van komt.. mja dat kan altijd. Maarja, rebound girly werkte bij vrienden van me wel.. anders beginnen ze er niet over..

Ach ja.. we zien wel wat er gebeurd als ik ga stappen
pi_34612175
quote:
Op maandag 30 januari 2006 14:04 schreef VD het volgende:

[..]

Niet doen. Je zou zelf toch ook niet als rebound gebruikt willen worden?

Of het moet een verschikkelijk lekker wijf zijn natuurlijk. .
Dan valt er nog wat over te zeggen indd!
  maandag 30 januari 2006 @ 14:08:58 #261
139913 Raat
pi_34612280
Had a Rebound boy, en het werd er alleen maar erger van
pi_34612302
quote:
Op maandag 30 januari 2006 14:08 schreef Raat het volgende:
Had a Rebound boy, en het werd er alleen maar erger van
Dan ga je alles in die andere missen
dat schiet ook niet op!
pi_34612365
quote:
Op maandag 30 januari 2006 14:10 schreef Carda het volgende:
Hmm.. mja misschien helpt het voor sommigen wel en voor sommigen niet.
verschilt per persoon, dat wel.
pi_34613001
Als ik de kans zou krijgen zou ik eroverheen gaan puur voor de lust. meer niet.
Op maandag 30 januari 2006 13:32 schreef het.ismij het volgende:

[..]

Gewoon weer afkappen, en eerlijk tegen haar zijn als je haar ooit nog is als vrienden verder wilt zien.

* het.ismij vindt zichzelf ineens heel wijs/verstandig klinken
Als ik zo me posts is teruglees, moet niet gekker worden.
dat zou ik wel moeten doen ja, dat weet ik ook wel. maar heb het de vorige keer ook maar een paar weken volgehouden om geen contact te hebben, totdat ze een meeltje stuurde hoe het met me ging.
ik wil haar echt niet kwijt als vriendin, daarvoor is er teveel gebeurd tussen ons. maar de reden dat ik haar nu weer wil zien, zal wel komen door de gevoelens die ik nog steeds voor haar heb. en das geen goede reden om haar te blijven zien. alleen ik weet nu al dat ik het contact met haar ga missen, ik ga haar missen.....dat was vorige keer ook al zo, en als ze dan weer es wat van zich laat horen, is het zo makkelijk om weer af te spreken. Ben dan gewoon niet sterk genoeg
pi_34613078
quote:
Op maandag 30 januari 2006 14:32 schreef Carriron het volgende:

[..]

dat zou ik wel moeten doen ja, dat weet ik ook wel. maar heb het de vorige keer ook maar een paar weken volgehouden om geen contact te hebben, totdat ze een meeltje stuurde hoe het met me ging.
ik wil haar echt niet kwijt als vriendin, daarvoor is er teveel gebeurd tussen ons. maar de reden dat ik haar nu weer wil zien, zal wel komen door de gevoelens die ik nog steeds voor haar heb. en das geen goede reden om haar te blijven zien. alleen ik weet nu al dat ik het contact met haar ga missen, ik ga haar missen.....dat was vorige keer ook al zo, en als ze dan weer es wat van zich laat horen, is het zo makkelijk om weer af te spreken. Ben dan gewoon niet sterk genoeg
Prober sterk te zijn, en haar duidelijk te maken dat zodra je er klaar voor bent je met haar contact op neemt?
klinkt lullig, maar is maybe wel bter.
Op maandag 30 januari 2006 14:10 schreef Carda het volgende:
Hmm.. mja misschien helpt het voor sommigen wel en voor sommigen niet.
was al iemand tegengekomen die ik toch wel erg leuk vond, maar voor mn gevoel was ik nog teveel met mn ex bezig en zou ze dus een rebound girl zijn. Omdat ik zelf nooit als rebound vriendje gebruikt zou willen worden, is er geen haar op mn hoofd die eraan denkt om dat dan bij iemand anders te doen. dus voor mij helpt dat zeker niet.
  maandag 30 januari 2006 @ 14:40:50 #270
139913 Raat
pi_34613251
quote:
Op maandag 30 januari 2006 14:31 schreef het.ismij het volgende:
Als ik de kans zou krijgen zou ik eroverheen gaan puur voor de lust. meer niet.
Dat dacht ik ook, maar kon het niet....(en dat deed pijn!!) no rebound boys for me!
pi_34613797
Hoe lang heb je het uit dan Raat? M'n ex kreeg ook spijt nadat ze puur voor de lust ging met een collega van haar die ze achteraf toch leuk vond.. achteraf vind ze hem leuker dan ze mij vind blijkbaar..maarja.. daar hoef ik me nu niet meer druk om te maken
  maandag 30 januari 2006 @ 15:00:20 #272
139913 Raat
pi_34613916
Het is nu een dikke maand uit...maar vind het moeilijk, niet omdat ik nog wat voor hem voel maar meer omdat ik het niet uit kan staan dat het contact weg is....
pi_34614102
Wil hij geen contact meer dan? Heb jij het uitgemaakt of hij? Bij mij is het net voor kerst allemaal gebeurd..
  maandag 30 januari 2006 @ 15:07:57 #274
139913 Raat
pi_34614139
Bij mij ook een paar dagen voor kerst

[ Bericht 32% gewijzigd door Raat op 30-01-2006 22:30:19 ]
pi_34614171
Mja je moet gewoon met anderen in contact komen dan Als je er over wil kletsen met een lotgenoot..
  maandag 30 januari 2006 @ 15:11:51 #276
139913 Raat
pi_34614244
Oh ik ga ook veel met met m'n vrienden op stap en vermaak me ontzettend, maar het is wel een stukje ergernis...where can I find you?
pi_34614849
Check me profiel voor msn Ben nu alleen nog op me werk..
pi_34614873

En ja "het.ismij" je mag me ook wel msn-en hoor The more the merrier zeg ik dan altijd.

Jammer trouwens dat je niet kunt pm-en hiero.. scheelt een hoop geouwehoer
pi_34614961
Whehe.
  maandag 30 januari 2006 @ 15:44:04 #281
139913 Raat
pi_34615159
hehe ja soms nog even zoeken hier! gezelligheid!
pi_34615359
is best te vinden hier. zeker in dit liefdevolle topic

Niks is zo leuk als met mensen praten over hun ervaringen. Steek je een hoop van op hoor!
De een vind dit, de ander vind dat en dan kun jij die informatie gebruiken mocht je daar baat bij hebben.
pi_34615577
quote:
Op maandag 30 januari 2006 15:55 schreef Carda het volgende:
Hehe, ja zijn we toch hard mee bezig

Niks is zo leuk als met mensen praten over hun ervaringen. Steek je een hoop van op hoor!
De een vind dit, de ander vind dat en dan kun jij die informatie gebruiken mocht je daar baat bij hebben.
Klopt,
Is ook wel is lekker om een mening van iemand te krijgen die er totaal buiten staat. en hoe diegene erover denkt.

Maarja je moet er zelf ook niet lang bij stil staan dat is ook een feit
pi_34616003
quote:
Op maandag 30 januari 2006 16:05 schreef Carda het volgende:
Precies, anders blijf je maar in dezelfde kring en worden je vrienden er ondanks dat ze het niet erg vinden best wel moe van je hehe
Klopt.
quote:
Maarja je moet er zelf ook niet lang bij stil staan dat is ook een feit
Dat al helemaal niet indd.
  maandag 30 januari 2006 @ 16:15:39 #287
139913 Raat
pi_34616148
Stil staan is dood gaan zeiden we hier altijd, er is ook eigenlijk niets leuker dan weer opnieuw verliefd worden natuurlijk!!
pi_34616184
ach mijn vrienden zeggen hetzelfde als wat er hier gezegd wordt, maar soms denk je alles beter te weten he.....achteraf had ik gewoon naar ze moeten luisteren.....maar ja, das achteraf.
ik hoop alleen dat ik de volgende keer wel wat beter naar ze luister
pi_34616304
quote:
Op maandag 30 januari 2006 16:15 schreef Raat het volgende:
Stil staan is dood gaan zeiden we hier altijd, er is ook eigenlijk niets leuker dan weer opnieuw verliefd worden natuurlijk!!
Ik kan niet wachten. .
  maandag 30 januari 2006 @ 16:20:43 #290
139913 Raat
pi_34616312
Liefde maakt blind, maar je vrienden niet???
pi_34616316
Ja Raat dat is zo

En Carriron, het probleem is dat je vrienden ook hun mening hebben over jouw vriend(in). Dat beinvloed ook hun oordeel.
Je moet je eigen weg volgen vind ik. En een "second" opinion kan nooit kwaad toch?
pi_34616586
vrienden kunnen alles heel erg veel beinvloeden als je niet zelf stevig in je schoenen staat.
  maandag 30 januari 2006 @ 16:32:45 #293
139913 Raat
pi_34616680
quote:
Op maandag 30 januari 2006 16:29 schreef het.ismij het volgende:
vrienden kunnen alles heel erg veel beinvloeden als je niet zelf stevig in je schoenen staat.
Is waar, maar ze kunnen je ook dingen vertellen die je zelf niet ziet of wil zien terwijl ze misschien wel heel positief zijn.
pi_34616835
Als je maar genoeg van iemand houdt, dan kunnen je vrienden nog zo gelijk hebben, je slaat hun advies toch in de wind. Zonder in detail te willen treden, had ik achteraf beter moeten weten en naar hen moeten luisteren, maar ik heb er absoluut geen spijt van. Ik kan echt zeggen dat in de tijd dat ik wat met haar heb gehad, ik nog nooit zo gelukkig ben geweest. Daarom doet het nu zo verschrikkelijk veel pijn dat het voorbij is. En dat ze al zo snel iemand anders heeft gevonden.....
pi_34616976
Vrienden kunnen meedogeloos eerlijk zijn, zeker als ze vinden dat het nodig is.
Maarjah zoals al 100000000x keren eerder vermeld.
Liefde maakt blind hé.
Same here carriron, alleen vond ze hem eigenlijk al voordat het uit was met mij.. en dat steekt. Maarja mijn vrienden vonden haar toch al niet zo'n toffe meid achteraf he. Hoop dat de volgende een beetje beter bij hun in de smaak valt Nee zonder gekheid.. je (echte!) vrienden voelen meer aan dan je denkt.
  maandag 30 januari 2006 @ 16:51:54 #297
139913 Raat
pi_34617269
Quote: je (echte!) vrienden voelen meer aan dan je denkt

Klopt zeker weten!! Die van mij zagen ons als een team, maar zagen ook dat er iets niet goed zat..
pi_34618526
1 maand uit en mijn gevoelens zijn nog steeds even sterk als toen het aan was. Krijg ik hem ooit uit me hoofd :S. Liefde lijkt wel vergif, voel me er zwaar ongelukkig door.

Gelukkig heb ik vrienden die er voor mij zijn. Ze laten me gelukkig wel lachen..
A conclusion is the place where you got tired of thinking
  maandag 30 januari 2006 @ 17:45:48 #299
139913 Raat
pi_34618978
Zolang je jezelf maar bezig houdt is er niets aan de hand...tot het moment dat je stil zit zo shit!!
pi_34619118
quote:
Op maandag 30 januari 2006 16:46 schreef Carda het volgende:
Same here carriron, alleen vond ze hem eigenlijk al voordat het uit was met mij.. en dat steekt. Maarja mijn vrienden vonden haar toch al niet zo'n toffe meid achteraf he. Hoop dat de volgende een beetje beter bij hun in de smaak valt Nee zonder gekheid.. je (echte!) vrienden voelen meer aan dan je denkt.
ze zei dat ze pas was met hem kreeg nadat het voorbij was met mij. Ergens heb ik daar zo mijn twijfels bij, maar aan de andere kant zijn we altijd heel eerlijk en open tegen elkaar geweest, dus ik hoop dat ze ook daarin eerlijk tegen me was. En tja mijn vrienden konden ook niet begrijpen wat ik in haar zag, zeiden ze achteraf. Maar voor mij was ze alles.
En diezelfde vrienden zeiden dat het niet verstandig was om al zo snel weer contact met haar te hebben. Daarin hadden ze in ieder geval wel gelijk.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')