Blij dat je iets zinvols aan deze discussie toevoegt.quote:Op woensdag 1 maart 2006 12:43 schreef Salvad0R het volgende:
hehe .
AFHANKELIJKHEID JONGENS, AFHANKELIJKHEID .
Ik mis een persoon die voor mij door het vuur zou gaan, al heb ik goede vrienden/kennissen en nog goed contact met een ex. Die zouden voor me door het vuur gaan. Ik laat me nog moeilijk overtuigen van iemands oprechte gevoelens en ben juist het tegenovergestelde in een relatie. Ik doe vooral wat ik wil, leef zoals ik wil. Ik deed nooit EXPLICIET dingen om haar een plezier te doen, slechts als ik ze zelf leuk vond om te doen of als ik haar er blij mee maakte. Ik leef nooit voor een partner, maar andersom heb ik weleens meegemaakt. Desondanks ga ik er altijd wel met de volle 200% voor.quote:Op woensdag 1 maart 2006 12:43 schreef Xtinction het volgende:
Ik merk trouwens bij mezelf ook dat wat ik mis ook iets te maken heeft met "alles voor iemand willen doen". Ik mis een persoon waar ik echt voor door het vuur zou gaan, dat gevoel van overgave. Als mijn ex graag wilde dat ik meeging naar iets wat mij tijd zou kosten die ik voor andere dingen kon gebruiken, en ik niet eens leuk vond, deed ik het toch ontzettend graag, puur en alleen omdat ik wist dat ik haar er een plezier mee zou doen. Ik leefde eigk voor haar, in mindere mate voor mezelf. Misschien ook neit echt de beste basis voor een relatie, maar het beviel me prima....
Hoe je je leven weer op de rit moet krijgen is niet in een antwoord te vatten, daar gaan maanden overheen en dan krijg je het door.quote:Op woensdag 1 maart 2006 15:14 schreef Nies het volgende:
Ik wil het voor mezelf ook zo graag afsluiten, maar hij geeft geen enkele duidelijkheid.
Of het is een laffe lul die niet tegen zijn ouders durft in te gaan, of ik heb me een half jaar lang flink voor de gek laten houden. Hoe dan ook, hij heeft mijn hart gebroken en ik heb geen idee hoe ik mijn leven weer op de rit moet krijgen![]()
Met mijn laatste relatie had ik dat meteen het moment dat we het uitmaakten eigenlijk. Daarna ook niet meer over nagedacht. Zij kwam nog met gelul dat we zo'n bijzondere band hadden en dat we vrienden moesten blijven. Met oud&nieuw nog wat gestuurd en verder niets meer gehoord. Het is prima zo.quote:Op woensdag 1 maart 2006 15:38 schreef Emel het volgende:
achteraf ga je toch denken "wat ben ik blij dat de relatie over is, ik ben nu veel gelukkiger."
ik zit nu in een fase dat ik dat denk.
inderdaad, geen contact is prettigquote:Op woensdag 1 maart 2006 15:42 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Met mijn laatste relatie had ik dat meteen het moment dat we het uitmaakten eigenlijk. Daarna ook niet meer over nagedacht. Zij kwam nog met gelul dat we zo'n bijzondere band hadden en dat we vrienden moesten blijven. Met oud&nieuw nog wat gestuurd en verder niets meer gehoord. Het is prima zo.![]()
Met een andere ex heb ik 2 jaar na dato nog steeds contact en daar ook veel aan. Maar ja, daar had ik om eerlijk te zijn ook veel meer een bijzondere band mee.quote:
met sommige ex'en is vriendschap mogelijk. Met anderen helemaal niet.quote:Op woensdag 1 maart 2006 15:48 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Met een andere ex heb ik 2 jaar na dato nog steeds contact en daar ook veel aan. Maar ja, daar had ik om eerlijk te zijn ook veel meer een bijzondere band mee.![]()
Met de meeste exen heb ik meer gehad dan een vriendschap en zou ik niet ALLEEN een vriendschap kunnen hebben. Dan zouden altijd verwijten of die andere kant naar boven komen op een negatieve manier.quote:Op woensdag 1 maart 2006 15:49 schreef Emel het volgende:
met sommige ex'en is vriendschap mogelijk. Met anderen helemaal niet.
Je hoeft/kunt niet met ieder ex vriendschap sluiten
hehe ik weet wat je bedoeltquote:Op woensdag 1 maart 2006 15:51 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Met de meeste exen heb ik meer gehad dan een vriendschap en zou ik niet ALLEEN een vriendschap kunnen hebben.![]()
het klinkt wel als een vriendschap.quote:Op woensdag 1 maart 2006 15:51 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Met de meeste exen heb ik meer gehad dan een vriendschap en zou ik niet ALLEEN een vriendschap kunnen hebben. Dan zouden altijd verwijten of die andere kant naar boven komen op een negatieve manier.
Ik weet niet of ik echt een vriendschap met dat meisje heb, ik spreek haar wekelijks/2-wekelijks en dan gewoon over van alles. Daarnaast staan we altijd wel voor elkaar klaar met raad en advies als het even niet zo lekker gaat. Zij heeft ondertussen alweer bijna 2 jaar een vriend. Ikzelf ben alweer heel lang single, als je die 3 maanden-scharrels wegdenkt zelfs alweer 2 jaar.![]()
quote:Op woensdag 1 maart 2006 15:26 schreef Tranceptor het volgende:
Probeer positief naar de toekomst te gaan te kijken en mee te nemen uit het verleden wat positief is. Blijkbaar hield je van hem, dat is toch mooi? Jij bent wel in staat gebleken van iemand te houden, het is niet jouw gebrek dat hij dat blijkbaar niet was.![]()
Dan voel ik me die ontzettende domme koe... dat ik erin ben getrapt, hem heb geloofd dat ie het wél zou waarmaken...quote:HIj was uiteindelijk niet goed genoeg, hij kon het niet waarmaken en niet andersom.
Ach, hou op met die verwijten aan jezelf. Het steeds terugkerende thema, ook hier, doet vermoeden dat het meer mensen is overkomen. Het gebeurt mensen al eeuwen en nog dagelijks stinken mensen erin. Je weet gewoon niet wie wel of niet de waarheid spreekt en wat iemand echt bedoeld. Dat weet je met een beetje zelfkennis hoogstens van jezelf en dat is moeilijk zat.quote:Op woensdag 1 maart 2006 15:54 schreef Nies het volgende:
Dan voel ik me die ontzettende domme koe... dat ik erin ben getrapt, hem heb geloofd dat ie het wél zou waarmaken...
Tegenwoordig liegen mensen makkelijker omdat ze daarmee weg kunnen komen. Er is geen sociale controle meer en dat maakt het echt makkelijker.quote:Op woensdag 1 maart 2006 15:56 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Ach, hou op met die verwijten aan jezelf. Het steeds terugkerende thema, ook hier, doet vermoeden dat het meer mensen is overkomen. Het gebeurt mensen al eeuwen en nog dagelijks stinken mensen erin. Je weet gewoon niet wie wel of niet de waarheid spreekt en wat iemand echt bedoeld. Dat weet je met een beetje zelfkennis hoogstens van jezelf en dat is moeilijk zat.
Klopt. Alleen wanneer je het nodig vindt om tegen je partner te liegen.. sja... dan zit er al iets niet goed in je relatie. Of de persoon in kwestie is gewoon leugenachtig aangelegd en maakt daar meer regel dan uitzondering van.quote:Op woensdag 1 maart 2006 16:02 schreef Carda het volgende:
[..]
Tegenwoordig liegen mensen makkelijker omdat ze daarmee weg kunnen komen. Er is geen sociale controle meer en dat maakt het echt makkelijker.
Voorbeeld van een vriendin van me.. die kwam er gister achter dat d'r ex vriend had gelogen over een avond wanneer ie nie thuis was. Hij had dus gehoopt dat ie er mee weg kwam, dus mooi niet![]()
Volgens mij is niks zo erg als bedonderd worden door je (ex) vriend(in).quote:Op woensdag 1 maart 2006 16:15 schreef jagermeister1 het volgende:
Ik ben in mijn relatie ook wel eens goed voorgelogen en dat voelt echt fucked-up kan ik je vertellen. Had namelijk nooit verwacht dat mij dat in deze relatie zou overkomen.
Is ook bedonderen.quote:Op woensdag 1 maart 2006 16:29 schreef Emel het volgende:
dingen verzwijgen is ook heel erg.
absoluutquote:
Precies... en dan spreek ik nog niet eens over vreemdgaan. Dat is heeeeelemaal uit den boze bij mij.quote:Op woensdag 1 maart 2006 16:29 schreef Emel het volgende:
bedoel je dit in het algemeen ? Iedereen heeft toch zijn gedachten en geheimpjes die hij/zij voor zichzelf wil houden. Ik zeg zeker niet alles tegen mijn partnerquote:Op woensdag 1 maart 2006 16:29 schreef Emel het volgende:
dat bedoel ik niet.quote:Op woensdag 1 maart 2006 18:02 schreef petitlapin2 het volgende:
[..]
bedoel je dit in het algemeen ? Iedereen heeft toch zijn gedachten en geheimpjes die hij/zij voor zichzelf wil houden. Ik zeg zeker niet alles tegen mijn partner, ik vind dat maar normaal. ieder heeft het recht om dingen voor zichzelf te houden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |