abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 4 maart 2006 @ 15:12:28 #251
81882 Lips
Een vrouwtje
pi_35711191
quote:
Op zaterdag 4 maart 2006 15:11 schreef jagermeister1 het volgende:

[..]

Haha.. tja dat zou wat zijn. 2 depri's in 1 hok die samen hun verdriet weg sexen
klinkt als een boeketreeks romannetje
Miauw
Op dinsdag 21 juni 2011 21:42 schreef Jajong het volgende: I stand corrected; ik zou nooit vreemdgaan, behalve als mijn vriendin zo dom zou zijn als Lips.
  zaterdag 4 maart 2006 @ 15:13:11 #252
52054 jagermeister1
Uwer Poelepats
pi_35711205
quote:
Op zaterdag 4 maart 2006 15:12 schreef Lips het volgende:

[..]

klinkt als een boeketreeks romannetje
Zou best kunnen. Die lees ik gelukkig nog niet
Blaat het niet, dan schaapt het niet!
  zaterdag 4 maart 2006 @ 15:14:25 #253
81882 Lips
Een vrouwtje
pi_35711244
haha, nee die zal je hier ook niet tegenkomen!
Miauw
Op dinsdag 21 juni 2011 21:42 schreef Jajong het volgende: I stand corrected; ik zou nooit vreemdgaan, behalve als mijn vriendin zo dom zou zijn als Lips.
  zaterdag 4 maart 2006 @ 15:16:18 #254
52054 jagermeister1
Uwer Poelepats
pi_35711291
quote:
Op zaterdag 4 maart 2006 15:14 schreef Lips het volgende:
haha, nee die zal je hier ook niet tegenkomen!
Niet te hopen ook! Alhoewel sommige verhalen toch wel in de buurt lijken te komen. Tenminste..als ik mijn eigen verhaal zo eens bekijk
  zaterdag 4 maart 2006 @ 15:17:01 #255
81882 Lips
Een vrouwtje
pi_35711311
je kan altijd nog een boek gaan schrijven Heb hier meerdere malen gelezen dat van je af schrijven moet werken. Maar op het moment kom ik niet verder dan m'n ex de grond in stampen!
Miauw
  zaterdag 4 maart 2006 @ 15:19:36 #256
52054 jagermeister1
Uwer Poelepats
pi_35711376
quote:
Op zaterdag 4 maart 2006 15:17 schreef Lips het volgende:
je kan altijd nog een boek gaan schrijven Heb hier meerdere malen gelezen dat van je af schrijven moet werken. Maar op het moment kom ik niet verder dan m'n ex de grond in stampen!
Ghehe.... dat is ook van je afschrijven. Gewoon doen. Desnoods houdt je het voor jezelf, maar ik heb laatst ook het een en ander voor mezelf ff van me afgeschreven. Lucht op dat moment wel op én... het kan een goed inzicht geven van waar, wanneer en waarom het fout is gelopen. Neem dat gegeven dan weer mee naar je volgende relatie al zul je daar voorlopig niet aan toe zijn denk ik.

Hoor mij nou... ik lijk net Dr. Phill
  zaterdag 4 maart 2006 @ 15:20:48 #257
81882 Lips
Een vrouwtje
pi_35711420
dalijk ga je me nog vertellen dat sex voor het huwelijk niet de bedoeling is en dat ik iedere zondag naar de kerk moet

Maar ik kwam idd gisteren een stuk papier tegen waar ik op heb zitten schrijven toen het net uit was, ik voel me geloof ik al wel beter dan toen
Miauw
  zaterdag 4 maart 2006 @ 15:25:03 #258
52054 jagermeister1
Uwer Poelepats
pi_35711555
quote:
Op zaterdag 4 maart 2006 15:20 schreef Lips het volgende:
dalijk ga je me nog vertellen dat sex voor het huwelijk niet de bedoeling is en dat ik iedere zondag naar de kerk moet

Maar ik kwam idd gisteren een stuk papier tegen waar ik op heb zitten schrijven toen het net uit was, ik voel me geloof ik al wel beter dan toen
UH.. Sex voor het huwelijk ..niet doen meisje... ga gewoon op zondag naar de kerk (zoiets?)

Toen het bij mij net uit was, was het kwartje nog niet echt gevallen. Dat kwam pas na 2 a 3 weken. We waren wel eens eerder uit elkaar geweest, maar toen kwam het weer op zijn pootjes terecht. Ik denk dat ik die verwachting (hoop) weer had. Ook al realiseer ik me dat we niet voor elkaar bestemd zijn. 2 totaal verschillende karakters én we zitten beiden op een andere frequentie qua van alles en nog wat.
  zaterdag 4 maart 2006 @ 15:27:00 #259
81882 Lips
Een vrouwtje
pi_35711615
mijn gevoel zegt nog steeds dat ik met hem oud wil worden.... maar nog een paar van die acties en ik denk dat mijn gevoel niks meer met hem te maken wil hebben.
Er zat eigenlijk niks fout in de relatie, maar hij zit met zichzelf in de knoop. Ik heb ergens wel de hoop dat dit nog goed komt, maar aan de andere kant is hij me, sinds het uit is, al een paar keer zo tegengevallen.
Miauw
  zaterdag 4 maart 2006 @ 15:31:32 #260
52054 jagermeister1
Uwer Poelepats
pi_35711731
quote:
Op zaterdag 4 maart 2006 15:27 schreef Lips het volgende:
mijn gevoel zegt nog steeds dat ik met hem oud wil worden....
Ik zelf heb letterlijk tegen mijn ex gezegd (achteraf ietwat impulsief van me) dat ik niet oud met haar wil worden als onze relatie op deze manier doorgaat.
quote:
maar nog een paar van die acties en ik denk dat mijn gevoel niks meer met hem te maken wil hebben.
Dat denk ik ook. Dan krijg je een hekel aan iemand en dan zal het ineens een stuk makkelijker worden om diegene los te laten. Denk ik hoor....
quote:
Er zat eigenlijk niks fout in de relatie, maar hij zit met zichzelf in de knoop.
Ik zelf ook wel een beetje en dat is ook wel een grote oorzaak van het feit dat het al een tijd niet zo goed ging.
quote:
Ik heb ergens wel de hoop dat dit nog goed komt, maar aan de andere kant is hij me, sinds het uit is, al een paar keer zo tegengevallen.
Precies... hou dat gewoon in gedachte. Dan zal die hoop dat het goedkomt ook wel wegebben.
  zaterdag 4 maart 2006 @ 15:33:12 #261
81882 Lips
Een vrouwtje
pi_35711781
laatst schreef iemand heel mooi:
"It will all be ok in the end, and if it's not ok, it's not the end"
moet alleen zeggen dat het me vandaag niet echt helpt
Miauw
  zaterdag 4 maart 2006 @ 15:35:40 #262
52054 jagermeister1
Uwer Poelepats
pi_35711847
quote:
Op zaterdag 4 maart 2006 15:33 schreef Lips het volgende:
laatst schreef iemand heel mooi:
"It will all be ok in the end, and if it's not ok, it's not the end"
moet alleen zeggen dat het me vandaag niet echt helpt
Da's is inderdaad een mooie en het zal ook wel zo zijn. Toch vind ik dat altijd van die cliché dingen, maar goed... Time will tell!
  zaterdag 4 maart 2006 @ 15:39:17 #263
81882 Lips
Een vrouwtje
pi_35711948
quote:
Op zaterdag 4 maart 2006 15:35 schreef jagermeister1 het volgende:
Time will tell!
het zal wel goedkomen.... duurt alleen altijd te lang...
ben het alleen zijn in de weekenden zo zat... maar alles in m'n omgeving is gezellig gesetteld en daar wil ik niet bij gaan zitten... niet ieder weekend iig
Miauw
  zaterdag 4 maart 2006 @ 15:43:28 #264
52054 jagermeister1
Uwer Poelepats
pi_35712057
quote:
Op zaterdag 4 maart 2006 15:39 schreef Lips het volgende:

[..]

het zal wel goedkomen.... duurt alleen altijd te lang...
ben het alleen zijn in de weekenden zo zat... maar alles in m'n omgeving is gezellig gesetteld en daar wil ik niet bij gaan zitten... niet ieder weekend iig
Jij lijkt wel mijn evenbeeld. Die gedachte heb ik ook sterk. Komt nog eens bij dat ik nu voor het eerst in mijn leven alleen woon en dus ook alle tijd heb om mezelf 'zielig' te gaan zitten voelen. Zo ga ik iig met een goede maat een biertje happen. Hij is ook nog single, een toch heb ik nog wel een aantal vrienden die ook alleen zijn. Dit zijn echter van die kroegtijgers geworden... en tja.. daar probeer ik een beetje voor te passen. Alhoewel het toch altijd wel gezellig is.
  zaterdag 4 maart 2006 @ 15:47:34 #265
81882 Lips
Een vrouwtje
pi_35712162
Ik ging in mijn flatje wonen toen we net iets hadden. Hij heeft fijn alles mee verhuisd enzo maar hier nooit fulltime gewoond. Was in het begin toch niet leuk thuiskomen...
Maar ben blij met je kroegtijgers! Heb je tenminste ff die afleiding op de o zo lange zaterdagavond!
Miauw
  zaterdag 4 maart 2006 @ 16:01:12 #266
52054 jagermeister1
Uwer Poelepats
pi_35712531
quote:
Op zaterdag 4 maart 2006 15:47 schreef Lips het volgende:
Ik ging in mijn flatje wonen toen we net iets hadden. Hij heeft fijn alles mee verhuisd enzo maar hier nooit fulltime gewoond. Was in het begin toch niet leuk thuiskomen...
Maar ben blij met je kroegtijgers! Heb je tenminste ff die afleiding op de o zo lange zaterdagavond!
Ben ik ook wel blij mee hoor, alleen zelf moet ik er een beetje voor waken dat niet te worden. Het leven is al zo duur. Snap je

Maar die weekenden zijn idd kut als je niets te doen hebt. Heb ze ook wel gehad hoor. Vorige week was er zo een. Dan heb je echt alle tijd om de gekste gedachten in je hoofd toe te laten. En maar denken dat je ex door 3 man tegelijk wordt genueckt terwijl jij in je eentje op de bank zit. (sterk overdreven, maar het geeft een beetje de waanzin aan waarmee je dan te maken krijgt)

Heb je helemaal niemand waarmee je iets kunt gaan doen dan?
  zaterdag 4 maart 2006 @ 16:06:18 #267
81882 Lips
Een vrouwtje
pi_35712665
quote:
Op zaterdag 4 maart 2006 16:01 schreef jagermeister1 het volgende:

[..]

Ben ik ook wel blij mee hoor, alleen zelf moet ik er een beetje voor waken dat niet te worden. Het leven is al zo duur. Snap je
lol, je hoeft ze niet te onderhouden!
quote:
Heb je helemaal niemand waarmee je iets kunt gaan doen dan?
nee vandaag ff niet. Degenen die vrij zijn om iets te gaan doen heb ik geen zin in Goede vriend van me zou eigenlijk komen stappen maar heeft last minute af moeten zeggen...
Miauw
  zaterdag 4 maart 2006 @ 16:15:49 #268
52054 jagermeister1
Uwer Poelepats
pi_35712896
quote:
Op zaterdag 4 maart 2006 16:06 schreef Lips het volgende:

[quote]
lol, je hoeft ze niet te onderhouden!
Uh.. ik doelde meer op het feit dat vaak naar de kroeg gaan niet geheel gratis is En om nou aan de cola te gaan zitten. Niet dat daar iets mis mee is hoor, maar zelf ben ik daar niet zo van. In de kroeg drink ik bier
quote:
nee vandaag ff niet. Degenen die vrij zijn om iets te gaan doen heb ik geen zin in Goede vriend van me zou eigenlijk komen stappen maar heeft last minute af moeten zeggen...
Ai..dat is wel ff vervelend dan. 1 ding... ga dan in huis iig proberen iets te doen. Zet lekker 'positieve' muziek op en ga die kast die je al tijden zou uitruimen nu eindelijk eens uitruimen. Of stop een leuke dvd in je dvd-speler en trakteer jezelf op een goed glas wijn. Of doe eerst die kast en zet dan die dvd op De truck is om iets te doen. Op Internet zitten wordt je vaak ook niet vrolijker van. Je gaat toch automatisch dit soort onderwerpen op zitten zoeken... en ja... dan komen die gedachten weer.

Succes meid
  zaterdag 4 maart 2006 @ 16:17:15 #269
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_35712929
Ik vind dat niet eens zo'n gek idee

Ik denk dat ik voortaan maar naar de kerk ga
  zaterdag 4 maart 2006 @ 16:18:30 #270
52054 jagermeister1
Uwer Poelepats
pi_35712965
quote:
Op zaterdag 4 maart 2006 16:17 schreef SHE het volgende:
Ik vind dat niet eens zo'n gek idee

Ik denk dat ik voortaan maar naar de kerk ga
Dan leer je wel veel nieuwe mensen kennen, maar ja... of dat nou het slag volk is waar je op zit te wachten? Niets mis met kerkgangers hoor. Ieder zijn ding, maar overall vind ik het toch wel een beetje aparte mensen.
  zaterdag 4 maart 2006 @ 16:18:46 #271
81882 Lips
Een vrouwtje
pi_35712969
quote:
Op zaterdag 4 maart 2006 16:15 schreef jagermeister1 het volgende:

[..]

Uh.. ik doelde meer op het feit dat vaak naar de kroeg gaan niet geheel gratis is En om nou aan de cola te gaan zitten. Niet dat daar iets mis mee is hoor, maar zelf ben ik daar niet zo van. In de kroeg drink ik bier
[..]

Ai..dat is wel ff vervelend dan. 1 ding... ga dan in huis iig proberen iets te doen. Zet lekker 'positieve' muziek op en ga die kast die je al tijden zou uitruimen nu eindelijk eens uitruimen. Of stop een leuke dvd in je dvd-speler en trakteer jezelf op een goed glas wijn. Of doe eerst die kast en zet dan die dvd op De truck is om iets te doen. Op Internet zitten wordt je vaak ook niet vrolijker van. Je gaat toch automatisch dit soort onderwerpen op zitten zoeken... en ja... dan komen die gedachten weer.

Succes meid
Wel lief dat je met me meedenkt!
Ik wordt altijd juist depressief van opruimen. Dan begin ik vol goede moed ergens aan, halverwege heb ik geen zin meer en dan ligt de helft weer op de tafel te slingeren
Maar ik ga zo toch maar eens douchen en iig ff boodschappen doen, ben ik er toch weer uitgeweest. Daarna idd maar een lekker muziekje op, een flesje wijn opentrekken en gaan koken. Als ik door drink lig ik na het eten laveloos op de bank en is het zo zondag
Miauw
  zaterdag 4 maart 2006 @ 16:22:40 #272
52054 jagermeister1
Uwer Poelepats
pi_35713060
quote:
Op zaterdag 4 maart 2006 16:18 schreef Lips het volgende:

[..]

Wel lief dat je met me meedenkt!
Ik ben zo lief Dat vond mijn ex de laatste tijd nou ook
quote:
Ik wordt altijd juist depressief van opruimen. Dan begin ik vol goede moed ergens aan, halverwege heb ik geen zin meer en dan ligt de helft weer op de tafel te slingeren
Maar ik ga zo toch maar eens douchen en iig ff boodschappen doen, ben ik er toch weer uitgeweest. Daarna idd maar een lekker muziekje op, een flesje wijn opentrekken en gaan koken. Als ik door drink lig ik na het eten laveloos op de bank en is het zo zondag
Kijk...that's the spirit!
  zaterdag 4 maart 2006 @ 16:25:02 #273
81882 Lips
Een vrouwtje
pi_35713114
quote:
Op zaterdag 4 maart 2006 16:22 schreef jagermeister1 het volgende:

[..]

Ik ben zo lief Dat vond mijn ex de laatste tijd nou ook
lol!
nou, ik ga iets ondernemen! Jij veel plezier vanavond als junior kroegteiger!
Miauw
  zaterdag 4 maart 2006 @ 16:26:33 #274
52054 jagermeister1
Uwer Poelepats
pi_35713150
quote:
Op zaterdag 4 maart 2006 16:25 schreef Lips het volgende:

[..]

lol!
nou, ik ga iets ondernemen! Jij veel plezier vanavond als junior kroegteiger!
Succes ... ennuh... niet bij de pakken neer zitten
  zaterdag 4 maart 2006 @ 17:21:11 #275
103012 Nies
Die hekse
pi_35714622
Hier gaat het weinig beter... kan me inmiddels redelijk staande houden met behulp van een hele hoeveelheid pillen, maar echt vorderingen maak ik niet.
Ik doe nog steeds niets anders dan hele dagen aan hem denken.
Via via te horen gekregen dat ie inmiddels werk heeft en ik hoop alleen maar heel hard dat zijn ouders hem in ieder geval zijn studie af laten maken, hij hoeft nog maar vier maanden.... helaas zie ik ze ervoor aan dat hij het einde van het schooljaar niet mag afmaken.
Inmiddels is hij ook al vijf dagen niet online en maak ik me rete ongerust om hem.... of hij heeft eigenhandig zijn modem gemold of er is echt iets met hem aan de hand...
Als ik niet iedere vijf minuten in huilen uitbarst dan denk ik wel met een glimlach aan hem....
Heb hele dagen afleiding, mijn vrienden doen meer dan hun best mij hierdoor heen te slepen.... en het helpt maar niks
A lie may take care of the present, but it has no future..
You can't pay me enough to be nice to you...
  zaterdag 4 maart 2006 @ 17:23:11 #276
81882 Lips
Een vrouwtje
pi_35714675
quote:
Op zaterdag 4 maart 2006 17:21 schreef Nies het volgende:
Hier gaat het weinig beter... kan me inmiddels redelijk staande houden met behulp van een hele hoeveelheid pillen, maar echt vorderingen maak ik niet.
Via via te horen gekregen dat ie inmiddels werk heeft en ik hoop alleen maar heel hard dat zijn ouders hem in ieder geval zijn studie af laten maken, hij hoeft nog maar vier maanden.... helaas zie ik ze ervoor aan dat hij het einde van het schooljaar niet mag afmaken.
Inmiddels is hij ook al vijf dagen niet online en maak ik me rete ongerust om hem.... of hij heeft eigenhandig zijn modem gemold of er is echt iets met hem aan de hand...
Als ik niet iedere vijf minuten in huilen uitbarst dan denk ik wel met een glimlach aan hem....
Heb hele dagen afleiding, mijn vrienden doen meer dan hun best mij hierdoor heen te slepen.... en het helpt maar niks
Oh, ik ken het gevoel van onzekerheid en je ongerust maken... Als ie niet op msn komt vraag je af waar ie is, als ie wel op msn komt vraag je je af wat ie aan het doen is...
Miauw
  zaterdag 4 maart 2006 @ 17:28:02 #277
103012 Nies
Die hekse
pi_35714825
quote:
Op zaterdag 4 maart 2006 17:23 schreef Lips het volgende:

[..]

Oh, ik ken het gevoel van onzekerheid en je ongerust maken... Als ie niet op msn komt vraag je af waar ie is, als ie wel op msn komt vraag je je af wat ie aan het doen is...
Neh, alleen is het voor iemand die werkelijk alles met internet doet, en haast is vergroeid met zijn pc, totaal niets om dan ineens vijf dagen offline te zijn...
Als ie wel online is..... geniet ik eigenlijk alleen al van het idee dat ie er is
  zaterdag 4 maart 2006 @ 17:30:42 #278
81882 Lips
Een vrouwtje
pi_35714901
quote:
Op zaterdag 4 maart 2006 17:28 schreef Nies het volgende:

[..]

Neh, alleen is het voor iemand die werkelijk alles met internet doet, en haast is vergroeid met zijn pc, totaal niets om dan ineens vijf dagen offline te zijn...
Als ie wel online is..... geniet ik eigenlijk alleen al van het idee dat ie er is
Als ie wel online was baalde ik er altijd van dat ie me niet aansprak...
Maar op het moment zit ik sterk te overwegen of ik hem niet moet bellen om te zeggen dat ik geen contact meer met 'm wil.
Miauw
  zaterdag 4 maart 2006 @ 17:51:12 #279
103012 Nies
Die hekse
pi_35715550
We hebben nu ook helemaal geen contact meer, maar we doen (op internet) zoveel dezelfde dingen, dat we elkaar automatisch tegen komen.... erg pijnlijk en tegelijk ook zo vertrouwd.
We zitten zo verweven in elkaar dat we elkaar toen wel tegen moesten komen, denk dus ook niet dat we ooit helemaal los van elkaar kunnen komen, dan moeten we beiden ons leven wel zo radicaal omgooien dat er van onszelf niets overblijft....
  zaterdag 4 maart 2006 @ 18:00:09 #280
81882 Lips
Een vrouwtje
pi_35715812
Daar ben ik wel blij mee, dat we allebij onze eigen dingen hebben waardoor we elkaar ook niet hoeven tegen te komen.
Miauw
pi_35715938
quote:
Op zaterdag 4 maart 2006 17:51 schreef Nies het volgende:
We hebben nu ook helemaal geen contact meer, maar we doen (op internet) zoveel dezelfde dingen, dat we elkaar automatisch tegen komen.... erg pijnlijk en tegelijk ook zo vertrouwd.
We zitten zo verweven in elkaar dat we elkaar toen wel tegen moesten komen, denk dus ook niet dat we ooit helemaal los van elkaar kunnen komen, dan moeten we beiden ons leven wel zo radicaal omgooien dat er van onszelf niets overblijft....
laat dit dan een les zijn dat je je nooit meer helemaal verliest in een relatie, echt gezond is dat niet

en misschien is hij niet online omdat hij (tijdelijk of voorgoed) geen contact meer met je wil , tot je van de pillen afbent of zo, en met wat meer realisme terug in het leven staat
PETITLAPIN2 is mama van een TWEE schattig dochtertjes: Amélie en Marie
  zaterdag 4 maart 2006 @ 18:23:52 #282
72202 ik_ik
Ik twijfel aan mijn ongeloof..
pi_35716485
Na drie jaar, hebben mijn ex en ik ook een punt achter onze relatie gezet. Het is beter zo, mijn gevoelens waren een beetje over. Maar nu die punt eenmaal gezet is, weet je pas wat je mist.

Ik heb ontzettend veel spijt.. Ik zou er alles voor over hebben om hem nog 1 keer te mogen vast houden en te zoenen.. aan te raken of gewoon lieve woordjes in zijn oor willen fluisteren.

Ja, ik mis hem nog steeds.. heel erg...
Sprakeloos
Lippen flluisteren
teder de taal der liefde
zij dichten woorden.....
  zaterdag 4 maart 2006 @ 18:56:37 #283
103012 Nies
Die hekse
pi_35717360
quote:
Op zaterdag 4 maart 2006 18:04 schreef petitlapin2 het volgende:

[..]

laat dit dan een les zijn dat je je nooit meer helemaal verliest in een relatie, echt gezond is dat niet

en misschien is hij niet online omdat hij (tijdelijk of voorgoed) geen contact meer met je wil , tot je van de pillen afbent of zo, en met wat meer realisme terug in het leven staat
Lieverd, ik snap helemaal welke kant je met me opwilt.... maar lees de rest dan ook
Hij heeft al aangegeven geen (close)contact meer te willen.
Of zijn verbinding is naar de tyfus of hij heeft eigenhandig zijn modem gemold...
We doen teveel dezelfde dingen, we zijn teveel met elkaar verbonden, hij kan me niet ontlopen al zou ie het willen.
  zondag 5 maart 2006 @ 13:10:45 #284
81882 Lips
Een vrouwtje
pi_35737222
quote:
Op zaterdag 4 maart 2006 16:26 schreef jagermeister1 het volgende:

[..]

Succes ... ennuh... niet bij de pakken neer zitten
Nou dat is wel gelukt
Heb jou maar eens nageaapt en de ex voor deze ex vannacht op visite gehad
En vanmorgen heb ik m'n 'laatste' ex aan de telefoon gehad en gezegd dat ik even geen behoefte heb aan contact omdat hij me toch alleen maar pijn doet. Ik ben best trots op mezelf!
Miauw
  zondag 5 maart 2006 @ 13:27:06 #285
52054 jagermeister1
Uwer Poelepats
pi_35737753
quote:
Op zondag 5 maart 2006 13:10 schreef Lips het volgende:

[..]

Nou dat is wel gelukt
Heb jou maar eens nageaapt en de ex voor deze ex vannacht op visite gehad
En vanmorgen heb ik m'n 'laatste' ex aan de telefoon gehad en gezegd dat ik even geen behoefte heb aan contact omdat hij me toch alleen maar pijn doet. Ik ben best trots op mezelf!
Had jij ook een beetje het gevoel dat je aan het vreemdgaan was of deed het je wel een beetje goed?

Bij mij was het eigenlijk wel dubbel. Aan de ene kant was het wel relaxed, maar toch zat ik nog met mijn ex in mijn maag. Ik denk af en toe zo van... áls ze dit te horen krijgt (en dat krijgt ze denk ik wel van anderen. Je weet hoe dat gaat), dan doet dit de deur wel definitief dicht. Op deze manier gooi ik dus mijn eigen ruiten in, maar goed.... Je moet eens weer verder natuurlijk. Na een maand misschien wat snel om weer over iemand heen te gaan, maar goed... wat is dan wel een geschikt tijdstip, denk ik dan maar.

Zelf zou ik zo graag nog eens met mijn ex praten. De laatste keer dat ik haar sprak, kon je nauwelijks praten noemen. Ze was echt pissig, wat ik me kan voorstellen. Sindsdien heeft ze zich compleet van mij afgesloten. Nooit meer iets vernomen. Ik vraag me echt af wat er in haar koppie omgaat. Soms heb ik echt de neiging om te bellen, maar ik kan mezelf nog wel bedwingen dat niet te doen. Wie weet komt er een dag dat we elkaar op een geschikte plek tegenkomen, of dat ze ineens belt ofzo. Ik heb alleen sterk het gevoel dat ze dat niet gaat doen. Ik weet wel een beetje hoe koppig ze is.
pi_35737793
kon het niet laten om (tegen beter weten in) via sms wat van me te laten horen. Snap mezelf niet ik weet dat het niks word maar toch ga ik dan trug denken aan fijne dingen en ga ik een smsje sturen alsof ik dr ook maar ene reet mee opschiet...
  zondag 5 maart 2006 @ 13:31:55 #287
81882 Lips
Een vrouwtje
pi_35737939
quote:
Op zondag 5 maart 2006 13:27 schreef jagermeister1 het volgende:

[..]

Had jij ook een beetje het gevoel dat je aan het vreemdgaan was of deed het je wel een beetje goed?

Bij mij was het eigenlijk wel dubbel. Aan de ene kant was het wel relaxed, maar toch zat ik nog met mijn ex in mijn maag. Ik denk af en toe zo van... áls ze dit te horen krijgt (en dat krijgt ze denk ik wel van anderen. Je weet hoe dat gaat), dan doet dit de deur wel definitief dicht. Op deze manier gooi ik dus mijn eigen ruiten in, maar goed.... Je moet eens weer verder natuurlijk. Na een maand misschien wat snel om weer over iemand heen te gaan, maar goed... wat is dan wel een geschikt tijdstip, denk ik dan maar.
Goedemorgen! Hoe was het 'kroegtijgeren'?
Het deed me zeker wel goed, lang leve wraaksex Het is nu 6 weken uit tussen ons, maar zoals ik gisteren schreef kon hij na een week z'n lul al niet meer in z'n broek houden, dus mijn gevoel moedigde mijn actie van vannacht alleen maar aan. Heb 'm daarna wel naar huis gestuurd want ik denk niet dat ik vrolijk zou zijn als ik langs hem wakker was geworden
Miauw
  zondag 5 maart 2006 @ 13:35:03 #288
52054 jagermeister1
Uwer Poelepats
pi_35738057
quote:
Op zondag 5 maart 2006 13:28 schreef Kuuke2k5 het volgende:
kon het niet laten om (tegen beter weten in) via sms wat van me te laten horen. Snap mezelf niet ik weet dat het niks word maar toch ga ik dan trug denken aan fijne dingen en ga ik een smsje sturen alsof ik dr ook maar ene reet mee opschiet...
Tja.. het stomme is dat je je ex na een tijdje geen contact al snel gaat idealiseren. Tenminste... dat heb ik. Ik weet eigenlijk ook wel dat ze verre van ideaal was. Sterker nog... we passen niet eens bij elkaar. Andere golflengte zeg maar.

Stuur nou gewoon geen sms-jes meer man. Zij beschouwt dat als irritant óf ze denkt... "Ha...nu heb ik hem. Laat hem maar smeken". En dat streelt haar ego alleen maar en daardoor wordt ze gesterkt terwijl jij er alleen maar zwakker door wordt.
  zondag 5 maart 2006 @ 13:37:48 #289
52054 jagermeister1
Uwer Poelepats
pi_35738162
quote:
Op zondag 5 maart 2006 13:31 schreef Lips het volgende:

[..]

Goedemorgen! Hoe was het 'kroegtijgeren'?
Uh.. best gezellig. Heb alleen een kop als een vergiet nu.
quote:
Het deed me zeker wel goed, lang leve wraaksex
You evil you!
quote:
Het is nu 6 weken uit tussen ons, maar zoals ik gisteren schreef kon hij na een week z'n lul al niet meer in z'n broek houden, dus mijn gevoel moedigde mijn actie van vannacht alleen maar aan. Heb 'm daarna wel naar huis gestuurd want ik denk niet dat ik vrolijk zou zijn als ik langs hem wakker was geworden
Ik kan me dat helemaal voorstellen. Lijkt me echt fucked up om te horen dat je ex met een ander het nest in is gedoken. Zelf heb ik dat nog niet gehoord. Wel een beetje de vermoedens, maar goed.... dat zijn dus vermoedens. Niets concreets dus.
pi_35738191
kweet t, tis dat krampachtig van "ik wil je aandacht" en dat trugdenken aan de dingen die toen leuk waren, t maakt je gek, t afstand nemen is zo kut..
  zondag 5 maart 2006 @ 13:39:12 #291
81882 Lips
Een vrouwtje
pi_35738211
quote:
Op zondag 5 maart 2006 13:37 schreef jagermeister1 het volgende:
Ik kan me dat helemaal voorstellen. Lijkt me echt fucked up om te horen dat je ex met een ander het nest in is gedoken. Zelf heb ik dat nog niet gehoord. Wel een beetje de vermoedens, maar goed.... dat zijn dus vermoedens. Niets concreets dus.
Geloof me, zodra je het zeker weet wordt sex met een ander opeens een stuk leuker
Miauw
  zondag 5 maart 2006 @ 13:42:54 #292
52054 jagermeister1
Uwer Poelepats
pi_35738364
quote:
Op zondag 5 maart 2006 13:39 schreef Lips het volgende:

[..]

Geloof me, zodra je het zeker weet wordt sex met een ander opeens een stuk leuker
Nou.. de sex opzich was prima! Heb me uitermate goed kunnen uitleven. Was alweer een maandje of anderhalf geleden, dus het was een welkom geschenk. Alleen erna... toen ging ik dus denken, maar goed. Ik heb er geen spijt van hoor. Het deed me juist wel een beetje goed. Toch fijn om bevestigd te krijgen dat er nog iemand is de je wel wil.
quote:
Op zondag 5 maart 2006 13:38 schreef Kuuke2k5 het volgende:
kweet t, tis dat krampachtig van "ik wil je aandacht" en dat trugdenken aan de dingen die toen leuk waren, t maakt je gek, t afstand nemen is zo kut..
Dat weet ik kerel, alleen realiseer je dat als je contact blijft zoeken het verwerken nog langer duurt. Je kent het gezegde "Uit het oog, uit het hart" toch wel? Natuurlijk heeft dat zijn tijd nodig, maar geen contact zal uiteindelijk bijdragen aan het sneller verwerken van je gemis / verdriet. Tenminste.. dat hoop ik.
  zondag 5 maart 2006 @ 13:45:24 #293
81882 Lips
Een vrouwtje
pi_35738470
quote:
Op zondag 5 maart 2006 13:42 schreef jagermeister1 het volgende:

[..]

Nou.. de sex opzich was prima! Heb me uitermate goed kunnen uitleven. Was alweer een maandje of anderhalf geleden, dus het was een welkom geschenk. Alleen erna... toen ging ik dus denken, maar goed. Ik heb er geen spijt van hoor. Het deed me juist wel een beetje goed. Toch fijn om bevestigd te krijgen dat er nog iemand is de je wel wil.
Ik heb deze ochtend vooral een jippiayee gevoel! En daar ben ik zo blij mee als ik kijk hoe een hoopje ongeluk ik gisteren was. Maar dat is dus ook omdat ik ex-lief heb verteld dat ik ff geen contact meer wil.
En sex met je ex.... blijft toch goed!
Miauw
  zondag 5 maart 2006 @ 13:51:06 #294
52054 jagermeister1
Uwer Poelepats
pi_35738676
quote:
Op zondag 5 maart 2006 13:45 schreef Lips het volgende:

[..]

Ik heb deze ochtend vooral een jippiayee gevoel! En daar ben ik zo blij mee als ik kijk hoe een hoopje ongeluk ik gisteren was. Maar dat is dus ook omdat ik ex-lief heb verteld dat ik ff geen contact meer wil.
En sex met je ex.... blijft toch goed!
Gelukkig. In iedergeval weer ff een dagje dat je de zon weer een beetje ziet schijnen. Altijd lekker.
  zondag 5 maart 2006 @ 13:52:49 #295
81882 Lips
Een vrouwtje
pi_35738740
quote:
Op zondag 5 maart 2006 13:51 schreef jagermeister1 het volgende:

[..]

Gelukkig. In iedergeval weer ff een dagje dat je de zon weer een beetje ziet schijnen. Altijd lekker.
Heb ik ook verdiend
Zo maar eens even douchen en dan met m'n favoriete homo op stap! Mijn zondag is iig volgeboekt!
Miauw
  zondag 5 maart 2006 @ 13:59:42 #296
52054 jagermeister1
Uwer Poelepats
pi_35739025
quote:
Op zondag 5 maart 2006 13:52 schreef Lips het volgende:

[..]

Heb ik ook verdiend
Zo maar eens even douchen en dan met m'n favoriete homo op stap! Mijn zondag is iig volgeboekt!

Veel plezier iig!
  zondag 5 maart 2006 @ 14:01:02 #297
81882 Lips
Een vrouwtje
pi_35739081
quote:
Op zondag 5 maart 2006 13:59 schreef jagermeister1 het volgende:

[..]

Veel plezier iig!
damn, stomme homo lag nog in z'n nest toen ik 'm net belde... Ach, ga ik wel iets langer douchen
Miauw
pi_35749588
Wat kun je je toch zo ontzettend vergissen in mensen. Ik ben nu officieel afgedankt en weggegooid.
  zondag 5 maart 2006 @ 20:55:58 #299
52054 jagermeister1
Uwer Poelepats
pi_35753013
quote:
Op zondag 5 maart 2006 19:17 schreef gurlie het volgende:
Wat kun je je toch zo ontzettend vergissen in mensen. Ik ben nu officieel afgedankt en weggegooid.
Ach jee... nou... sterkte iig. Je kunt dat wel gebruiken denk ik zo.
  zondag 5 maart 2006 @ 20:58:30 #300
74671 h_vreman
true Junglist
pi_35753130
quote:
Op zaterdag 4 maart 2006 17:21 schreef Nies het volgende:
Uiteindelijk gaat het lukken....echt !
Bij mij en veel anderen met vallen opstaan maar ik weet zeker dat het ook jou gaat lukken
Don't forget the friends, zij zijn degenen die je erdoorheen slepen.
Sterkte iig
En God zag dat Breakcore lauw was........waar is JUNGLE mensen! |
Doom |
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')