klinkt als een boeketreeks romannetjequote:Op zaterdag 4 maart 2006 15:11 schreef jagermeister1 het volgende:
[..]
Haha.. tja dat zou wat zijn. 2 depri's in 1 hok die samen hun verdriet weg sexen
Niet te hopen ook! Alhoewel sommige verhalen toch wel in de buurt lijken te komen. Tenminste..als ik mijn eigen verhaal zo eens bekijkquote:Op zaterdag 4 maart 2006 15:14 schreef Lips het volgende:
haha, nee die zal je hier ook niet tegenkomen!
Ghehe.... dat is ook van je afschrijven. Gewoon doen. Desnoods houdt je het voor jezelf, maar ik heb laatst ook het een en ander voor mezelf ff van me afgeschreven. Lucht op dat moment wel op én... het kan een goed inzicht geven van waar, wanneer en waarom het fout is gelopen. Neem dat gegeven dan weer mee naar je volgende relatie al zul je daar voorlopig niet aan toe zijn denk ik.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 15:17 schreef Lips het volgende:
je kan altijd nog een boek gaan schrijvenHeb hier meerdere malen gelezen dat van je af schrijven moet werken. Maar op het moment kom ik niet verder dan m'n ex de grond in stampen!
UH.. Sex voor het huwelijk ..niet doen meisje... ga gewoon op zondag naar de kerkquote:Op zaterdag 4 maart 2006 15:20 schreef Lips het volgende:
dalijk ga je me nog vertellen dat sex voor het huwelijk niet de bedoeling is en dat ik iedere zondag naar de kerk moet
Maar ik kwam idd gisteren een stuk papier tegen waar ik op heb zitten schrijven toen het net uit was, ik voel me geloof ik al wel beter dan toen
Ik zelf heb letterlijk tegen mijn ex gezegd (achteraf ietwat impulsief van me) dat ik niet oud met haar wil worden als onze relatie op deze manier doorgaat.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 15:27 schreef Lips het volgende:
mijn gevoel zegt nog steeds dat ik met hem oud wil worden....
Dat denk ik ook. Dan krijg je een hekel aan iemand en dan zal het ineens een stuk makkelijker worden om diegene los te laten. Denk ik hoor....quote:maar nog een paar van die acties en ik denk dat mijn gevoel niks meer met hem te maken wil hebben.
Ik zelf ook wel een beetje en dat is ook wel een grote oorzaak van het feit dat het al een tijd niet zo goed ging.quote:Er zat eigenlijk niks fout in de relatie, maar hij zit met zichzelf in de knoop.
Precies... hou dat gewoon in gedachte. Dan zal die hoop dat het goedkomt ook wel wegebben.quote:Ik heb ergens wel de hoop dat dit nog goed komt, maar aan de andere kant is hij me, sinds het uit is, al een paar keer zo tegengevallen.
Da's is inderdaad een mooie en het zal ook wel zo zijn. Toch vind ik dat altijd van die cliché dingen, maar goed... Time will tell!quote:Op zaterdag 4 maart 2006 15:33 schreef Lips het volgende:
laatst schreef iemand heel mooi:
"It will all be ok in the end, and if it's not ok, it's not the end"
moet alleen zeggen dat het me vandaag niet echt helpt
het zal wel goedkomen.... duurt alleen altijd te lang...quote:Op zaterdag 4 maart 2006 15:35 schreef jagermeister1 het volgende:
Time will tell!
Jij lijkt wel mijn evenbeeld. Die gedachte heb ik ook sterk. Komt nog eens bij dat ik nu voor het eerst in mijn leven alleen woon en dus ook alle tijd heb om mezelf 'zielig' te gaan zitten voelen. Zo ga ik iig met een goede maat een biertje happen. Hij is ook nog single, een toch heb ik nog wel een aantal vrienden die ook alleen zijn. Dit zijn echter van die kroegtijgers geworden... en tja.. daar probeer ik een beetje voor te passen. Alhoewel het toch altijd wel gezellig is.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 15:39 schreef Lips het volgende:
[..]
het zal wel goedkomen.... duurt alleen altijd te lang...
ben het alleen zijn in de weekenden zo zat... maar alles in m'n omgeving is gezellig gesetteld en daar wil ik niet bij gaan zitten... niet ieder weekend iig
Ben ik ook wel blij mee hoor, alleen zelf moet ik er een beetje voor waken dat niet te worden. Het leven is al zo duur. Snap jequote:Op zaterdag 4 maart 2006 15:47 schreef Lips het volgende:
Ik ging in mijn flatje wonen toen we net iets hadden. Hij heeft fijn alles mee verhuisd enzo maar hier nooit fulltime gewoond. Was in het begin toch niet leuk thuiskomen...
Maar ben blij met je kroegtijgers! Heb je tenminste ff die afleiding op de o zo lange zaterdagavond!
lol, je hoeft ze niet te onderhouden!quote:Op zaterdag 4 maart 2006 16:01 schreef jagermeister1 het volgende:
[..]
Ben ik ook wel blij mee hoor, alleen zelf moet ik er een beetje voor waken dat niet te worden. Het leven is al zo duur. Snap je
nee vandaag ff niet. Degenen die vrij zijn om iets te gaan doen heb ik geen zin inquote:Heb je helemaal niemand waarmee je iets kunt gaan doen dan?
Uh.. ik doelde meer op het feit dat vaak naar de kroeg gaan niet geheel gratis isquote:Op zaterdag 4 maart 2006 16:06 schreef Lips het volgende:
[quote]
lol, je hoeft ze niet te onderhouden!
Ai..dat is wel ff vervelend dan. 1 ding... ga dan in huis iig proberen iets te doen. Zet lekker 'positieve' muziek op en ga die kast die je al tijden zou uitruimen nu eindelijk eens uitruimen. Of stop een leuke dvd in je dvd-speler en trakteer jezelf op een goed glas wijn. Of doe eerst die kast en zet dan die dvd opquote:nee vandaag ff niet. Degenen die vrij zijn om iets te gaan doen heb ik geen zin inGoede vriend van me zou eigenlijk komen stappen maar heeft last minute af moeten zeggen...
Dan leer je wel veel nieuwe mensen kennen, maar ja... of dat nou het slag volk is waar je op zit te wachten? Niets mis met kerkgangers hoor. Ieder zijn ding, maar overall vind ik het toch wel een beetje aparte mensen.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 16:17 schreef SHE het volgende:
Ik vind dat niet eens zo'n gek idee
Ik denk dat ik voortaan maar naar de kerk ga
Wel lief dat je met me meedenkt!quote:Op zaterdag 4 maart 2006 16:15 schreef jagermeister1 het volgende:
[..]
Uh.. ik doelde meer op het feit dat vaak naar de kroeg gaan niet geheel gratis isEn om nou aan de cola te gaan zitten. Niet dat daar iets mis mee is hoor, maar zelf ben ik daar niet zo van. In de kroeg drink ik bier
![]()
[..]
Ai..dat is wel ff vervelend dan. 1 ding... ga dan in huis iig proberen iets te doen. Zet lekker 'positieve' muziek op en ga die kast die je al tijden zou uitruimen nu eindelijk eens uitruimen. Of stop een leuke dvd in je dvd-speler en trakteer jezelf op een goed glas wijn. Of doe eerst die kast en zet dan die dvd opDe truck is om iets te doen. Op Internet zitten wordt je vaak ook niet vrolijker van. Je gaat toch automatisch dit soort onderwerpen op zitten zoeken... en ja... dan komen die gedachten weer.
Succes meid![]()
Ik ben zo liefquote:
Kijk...that's the spirit!quote:Ik wordt altijd juist depressief van opruimen. Dan begin ik vol goede moed ergens aan, halverwege heb ik geen zin meer en dan ligt de helft weer op de tafel te slingeren
Maar ik ga zo toch maar eens douchen en iig ff boodschappen doen, ben ik er toch weer uitgeweest. Daarna idd maar een lekker muziekje op, een flesje wijn opentrekken en gaan koken. Als ik door drink lig ik na het eten laveloos op de bank en is het zo zondag
lol!quote:Op zaterdag 4 maart 2006 16:22 schreef jagermeister1 het volgende:
[..]
Ik ben zo liefDat vond mijn ex de laatste tijd nou ook
![]()
quote:Op zaterdag 4 maart 2006 16:25 schreef Lips het volgende:
[..]
lol!
nou, ik ga iets ondernemen! Jij veel plezier vanavond als junior kroegteiger!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |