Oh, ik ken het gevoel van onzekerheid en je ongerust maken... Als ie niet op msn komt vraag je af waar ie is, als ie wel op msn komt vraag je je af wat ie aan het doen is...quote:Op zaterdag 4 maart 2006 17:21 schreef Nies het volgende:
Hier gaat het weinig beter... kan me inmiddels redelijk staande houden met behulp van een hele hoeveelheid pillen, maar echt vorderingen maak ik niet.
Ik doe nog steeds niets anders dan hele dagen aan hem denken.
Via via te horen gekregen dat ie inmiddels werk heeft en ik hoop alleen maar heel hard dat zijn ouders hem in ieder geval zijn studie af laten maken, hij hoeft nog maar vier maanden.... helaas zie ik ze ervoor aan dat hij het einde van het schooljaar niet mag afmaken.
Inmiddels is hij ook al vijf dagen niet online en maak ik me rete ongerust om hem.... of hij heeft eigenhandig zijn modem gemold of er is echt iets met hem aan de hand...
Als ik niet iedere vijf minuten in huilen uitbarst dan denk ik wel met een glimlach aan hem....
Heb hele dagen afleiding, mijn vrienden doen meer dan hun best mij hierdoor heen te slepen.... en het helpt maar niks
Neh, alleen is het voor iemand die werkelijk alles met internet doet, en haast is vergroeid met zijn pc, totaal niets om dan ineens vijf dagen offline te zijn...quote:Op zaterdag 4 maart 2006 17:23 schreef Lips het volgende:
[..]
Oh, ik ken het gevoel van onzekerheid en je ongerust maken... Als ie niet op msn komt vraag je af waar ie is, als ie wel op msn komt vraag je je af wat ie aan het doen is...
Als ie wel online was baalde ik er altijd van dat ie me niet aansprak...quote:Op zaterdag 4 maart 2006 17:28 schreef Nies het volgende:
[..]
Neh, alleen is het voor iemand die werkelijk alles met internet doet, en haast is vergroeid met zijn pc, totaal niets om dan ineens vijf dagen offline te zijn...
Als ie wel online is..... geniet ik eigenlijk alleen al van het idee dat ie er is![]()
laat dit dan een les zijn dat je je nooit meer helemaal verliest in een relatie, echt gezond is dat nietquote:Op zaterdag 4 maart 2006 17:51 schreef Nies het volgende:
We hebben nu ook helemaal geen contact meer, maar we doen (op internet) zoveel dezelfde dingen, dat we elkaar automatisch tegen komen.... erg pijnlijk en tegelijk ook zo vertrouwd.
We zitten zo verweven in elkaar dat we elkaar toen wel tegen moesten komen, denk dus ook niet dat we ooit helemaal los van elkaar kunnen komen, dan moeten we beiden ons leven wel zo radicaal omgooien dat er van onszelf niets overblijft....
Lieverd, ik snap helemaal welke kant je met me opwilt.... maar lees de rest dan ookquote:Op zaterdag 4 maart 2006 18:04 schreef petitlapin2 het volgende:
[..]
laat dit dan een les zijn dat je je nooit meer helemaal verliest in een relatie, echt gezond is dat niet![]()
en misschien is hij niet online omdat hij (tijdelijk of voorgoed) geen contact meer met je wil, tot je van de pillen afbent of zo, en met wat meer realisme terug in het leven staat
![]()
Nou dat is wel geluktquote:Op zaterdag 4 maart 2006 16:26 schreef jagermeister1 het volgende:
[..]
Succes ... ennuh... niet bij de pakken neer zitten
![]()
Had jij ook een beetje het gevoel dat je aan het vreemdgaan was of deed het je wel een beetje goed?quote:Op zondag 5 maart 2006 13:10 schreef Lips het volgende:
[..]
Nou dat is wel gelukt![]()
Heb jou maar eens nageaapt en de ex voor deze ex vannacht op visite gehad![]()
En vanmorgen heb ik m'n 'laatste' ex aan de telefoon gehad en gezegd dat ik even geen behoefte heb aan contact omdat hij me toch alleen maar pijn doet. Ik ben best trots op mezelf!![]()
Goedemorgen! Hoe was het 'kroegtijgeren'?quote:Op zondag 5 maart 2006 13:27 schreef jagermeister1 het volgende:
[..]
Had jij ook een beetje het gevoel dat je aan het vreemdgaan was of deed het je wel een beetje goed?
Bij mij was het eigenlijk wel dubbel. Aan de ene kant was het wel relaxed, maar toch zat ik nog met mijn ex in mijn maag. Ik denk af en toe zo van... áls ze dit te horen krijgt (en dat krijgt ze denk ik wel van anderen. Je weet hoe dat gaat), dan doet dit de deur wel definitief dicht. Op deze manier gooi ik dus mijn eigen ruiten in, maar goed.... Je moet eens weer verder natuurlijk. Na een maand misschien wat snel om weer over iemand heen te gaan, maar goed... wat is dan wel een geschikt tijdstip, denk ik dan maar.
Tja.. het stomme is dat je je ex na een tijdje geen contact al snel gaat idealiseren. Tenminste... dat heb ik. Ik weet eigenlijk ook wel dat ze verre van ideaal was. Sterker nog... we passen niet eens bij elkaar. Andere golflengte zeg maar.quote:Op zondag 5 maart 2006 13:28 schreef Kuuke2k5 het volgende:
kon het niet laten om (tegen beter weten in) via sms wat van me te laten horen. Snap mezelf niet ik weet dat het niks word maar toch ga ik dan trug denken aan fijne dingen en ga ik een smsje sturen alsof ik dr ook maar ene reet mee opschiet...
Uh.. best gezellig. Heb alleen een kop als een vergiet nu.quote:Op zondag 5 maart 2006 13:31 schreef Lips het volgende:
[..]
Goedemorgen! Hoe was het 'kroegtijgeren'?
You evil you!quote:Het deed me zeker wel goed, lang leve wraaksex![]()
Ik kan me dat helemaal voorstellen. Lijkt me echt fucked up om te horen dat je ex met een ander het nest in is gedoken. Zelf heb ik dat nog niet gehoord. Wel een beetje de vermoedens, maar goed.... dat zijn dus vermoedens. Niets concreets dus.quote:Het is nu 6 weken uit tussen ons, maar zoals ik gisteren schreef kon hij na een week z'n lul al niet meer in z'n broek houden, dus mijn gevoel moedigde mijn actie van vannacht alleen maar aan. Heb 'm daarna wel naar huis gestuurd want ik denk niet dat ik vrolijk zou zijn als ik langs hem wakker was geworden
Geloof me, zodra je het zeker weet wordt sex met een ander opeens een stuk leukerquote:Op zondag 5 maart 2006 13:37 schreef jagermeister1 het volgende:
Ik kan me dat helemaal voorstellen. Lijkt me echt fucked up om te horen dat je ex met een ander het nest in is gedoken. Zelf heb ik dat nog niet gehoord. Wel een beetje de vermoedens, maar goed.... dat zijn dus vermoedens. Niets concreets dus.
Nou.. de sex opzich was prima! Heb me uitermate goed kunnen uitleven. Was alweer een maandje of anderhalf geleden, dus het was een welkom geschenk. Alleen erna... toen ging ik dus denken, maar goed. Ik heb er geen spijt van hoor. Het deed me juist wel een beetje goed. Toch fijn om bevestigd te krijgen dat er nog iemand is de je wel wil.quote:Op zondag 5 maart 2006 13:39 schreef Lips het volgende:
[..]
Geloof me, zodra je het zeker weet wordt sex met een ander opeens een stuk leuker
Dat weet ik kerel, alleen realiseer je dat als je contact blijft zoeken het verwerken nog langer duurt. Je kent het gezegde "Uit het oog, uit het hart" toch wel? Natuurlijk heeft dat zijn tijd nodig, maar geen contact zal uiteindelijk bijdragen aan het sneller verwerken van je gemis / verdriet. Tenminste.. dat hoop ik.quote:Op zondag 5 maart 2006 13:38 schreef Kuuke2k5 het volgende:
kweet t, tis dat krampachtig van "ik wil je aandacht" en dat trugdenken aan de dingen die toen leuk waren, t maakt je gek, t afstand nemen is zo kut..
Ik heb deze ochtend vooral een jippiayee gevoel! En daar ben ik zo blij mee als ik kijk hoe een hoopje ongeluk ik gisteren was. Maar dat is dus ook omdat ik ex-lief heb verteld dat ik ff geen contact meer wil.quote:Op zondag 5 maart 2006 13:42 schreef jagermeister1 het volgende:
[..]
Nou.. de sex opzich was prima! Heb me uitermate goed kunnen uitleven. Was alweer een maandje of anderhalf geleden, dus het was een welkom geschenk. Alleen erna... toen ging ik dus denken, maar goed. Ik heb er geen spijt van hoor. Het deed me juist wel een beetje goed. Toch fijn om bevestigd te krijgen dat er nog iemand is de je wel wil.
Gelukkig. In iedergeval weer ff een dagje dat je de zon weer een beetje ziet schijnen. Altijd lekker.quote:Op zondag 5 maart 2006 13:45 schreef Lips het volgende:
[..]
Ik heb deze ochtend vooral een jippiayee gevoel! En daar ben ik zo blij mee als ik kijk hoe een hoopje ongeluk ik gisteren was. Maar dat is dus ook omdat ik ex-lief heb verteld dat ik ff geen contact meer wil.
En sex met je ex.... blijft toch goed!
Heb ik ook verdiendquote:Op zondag 5 maart 2006 13:51 schreef jagermeister1 het volgende:
[..]
Gelukkig. In iedergeval weer ff een dagje dat je de zon weer een beetje ziet schijnen. Altijd lekker.
quote:Op zondag 5 maart 2006 13:52 schreef Lips het volgende:
[..]
Heb ik ook verdiend
Zo maar eens even douchen en dan met m'n favoriete homo op stap! Mijn zondag is iig volgeboekt!
damn, stomme homo lag nog in z'n nest toen ik 'm net belde... Ach, ga ik wel iets langer douchenquote:
Ach jee... nou... sterkte iig. Je kunt dat wel gebruiken denk ik zo.quote:Op zondag 5 maart 2006 19:17 schreef gurlie het volgende:
Wat kun je je toch zo ontzettend vergissen in mensen. Ik ben nu officieel afgedankt en weggegooid.
Uiteindelijk gaat het lukken....echt !quote:Op zaterdag 4 maart 2006 17:21 schreef Nies het volgende:
Hier gaat het weinig beter... kan me inmiddels redelijk staande houden met behulp van een hele hoeveelheid pillen, maar echt vorderingen maak ik niet.
Ik doe nog steeds niets anders dan hele dagen aan hem denken.
Via via te horen gekregen dat ie inmiddels werk heeft en ik hoop alleen maar heel hard dat zijn ouders hem in ieder geval zijn studie af laten maken, hij hoeft nog maar vier maanden.... helaas zie ik ze ervoor aan dat hij het einde van het schooljaar niet mag afmaken.
Inmiddels is hij ook al vijf dagen niet online en maak ik me rete ongerust om hem.... of hij heeft eigenhandig zijn modem gemold of er is echt iets met hem aan de hand...
Als ik niet iedere vijf minuten in huilen uitbarst dan denk ik wel met een glimlach aan hem....
Heb hele dagen afleiding, mijn vrienden doen meer dan hun best mij hierdoor heen te slepen.... en het helpt maar niks
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |