Exactly! Smoezen verzinnen om toch in contact met bepaalde personen te treden. Dat soort reut!quote:Op woensdag 1 maart 2006 18:10 schreef Emel het volgende:
[..]
dat bedoel ik niet.
geheime contacten, halve waarheid vertellen
Geheimen die schadelijk kunnen zijn voor je relatie als ze uitkomen?quote:Op woensdag 1 maart 2006 18:02 schreef petitlapin2 het volgende:
[..]
bedoel je dit in het algemeen ? Iedereen heeft toch zijn gedachten en geheimpjes die hij/zij voor zichzelf wil houden. Ik zeg zeker niet alles tegen mijn partner, ik vind dat maar normaal. ieder heeft het recht om dingen voor zichzelf te houden.
Denk aan de hier bovengenoemde zin.quote:Op donderdag 2 maart 2006 09:14 schreef jagermeister1 het volgende:
Nou... vandaag alweer 2.5 week geleden dat ik voor het laatst iets van mijn ex heb vernomen. Gaat de goede kant uit zo![]()
Damn... ik zou een moord plegen om haar stem nog even te horen en haar even aan te raken.![]()
Dat is ook wel zo, alleen het duurt zo fokking lang. Het knaagt aan een mens.quote:Op donderdag 2 maart 2006 09:20 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Denk aan de hier bovengenoemde zin.![]()
Over een tijdje ga je het waarderen dat ze niet meer aan je hannest.![]()
Misschien een beetje rare vergelijking, maar ook tijdens een verliefdheid (dat heb ik in ieder geval) lijkt iedere seconde zonder contact een dag. Nu gaat verliefdheid ook niet zomaar over, maar het ebt langzaam weg. Je moet gewoon leren berusten in zulke dingen en dan kun je de innerlijke rust/volwassenheid vinden om er mee om te gaan. Tijd heelt deze wond, dat zul je zien. En het grappige is dat je dan vaak zoiets krijgt als perspectief op die relatie en wat het nu werkelijk voorstelde en hoe je dat moet zien. Als het goed is kom je zo langzaam steeds via die pijn verder bij degene uit die goed voor je is. Dat schijnt in elk geval volgens mij de bedoeling te zijn.quote:Op donderdag 2 maart 2006 09:23 schreef jagermeister1 het volgende:
[..]
Dat is ook wel zo, alleen het duurt zo fokking lang. Het knaagt aan een mens.
Gek eigenlijk dat het je toch zo ontzettend bezig houdt en de dagen beheerst, terwijl je er van overtuigd bent dat het vroeg of laat toch kapot zou gaan. Onze relatie was al zo kapot dat er nog weinig te lijmen viel... maar toch....
Mooi omschreven en ook helemaal waar alleen wel erg zwaar ...quote:Op donderdag 2 maart 2006 09:41 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Misschien een beetje rare vergelijking, maar ook tijdens een verliefdheid (dat heb ik in ieder geval) lijkt iedere seconde zonder contact een dag. Nu gaat verliefdheid ook niet zomaar over, maar het ebt langzaam weg. Je moet gewoon leren berusten in zulke dingen en dan kun je de innerlijke rust/volwassenheid vinden om er mee om te gaan. Tijd heelt deze wond, dat zul je zien. En het grappige is dat je dan vaak zoiets krijgt als perspectief op die relatie en wat het nu werkelijk voorstelde en hoe je dat moet zien. Als het goed is kom je zo langzaam steeds via die pijn verder bij degene uit die goed voor je is. Dat schijnt in elk geval volgens mij de bedoeling te zijn.![]()
Daar heb je een punt. Ik merk ook wel dat de tijd toch al wel wat verandering in mijn gevoel teweeg brengt. Maar goed... op dit moment is gewoon puur gemis en angst dat ze misschien wel gevoelens voor een ander zou hebben. Het lijkt wel minder te worden, maar in de weekenden slaat de wanhoop dan weer toe. Ach... ik zit het gewoon uit en probeer het beste ervan te maken.quote:Op donderdag 2 maart 2006 09:41 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Misschien een beetje rare vergelijking, maar ook tijdens een verliefdheid (dat heb ik in ieder geval) lijkt iedere seconde zonder contact een dag. Nu gaat verliefdheid ook niet zomaar over, maar het ebt langzaam weg. Je moet gewoon leren berusten in zulke dingen en dan kun je de innerlijke rust/volwassenheid vinden om er mee om te gaan. Tijd heelt deze wond, dat zul je zien. En het grappige is dat je dan vaak zoiets krijgt als perspectief op die relatie en wat het nu werkelijk voorstelde en hoe je dat moet zien. Als het goed is kom je zo langzaam steeds via die pijn verder bij degene uit die goed voor je is. Dat schijnt in elk geval volgens mij de bedoeling te zijn.![]()
Misschien is ze gewoon grieperig.quote:Op donderdag 2 maart 2006 09:45 schreef Carda het volgende:
Leuk m'n ex is al 2 dagen thuis.. en ik kom er elke dag langs naar me werk..
Ga je weer van alles denken..
Tja..dat wel. Denk dat ik veel voorzichtiger in een volgende relatie zal stappen.quote:Op donderdag 2 maart 2006 10:18 schreef Kuuke2k5 het volgende:
Ik leef met je mee, en ervaar hetzelfde, gewoon net zo lang hier van je af tie tiepen totdat je weer rustig word van binnen, uiteindelijk ben je weer een stuk ervaring rijker...
Dat kan jaquote:Op donderdag 2 maart 2006 10:23 schreef jagermeister1 het volgende:
[..]
Misschien is ze gewoon grieperig.
Kijk... en dat doe ik nou ook continu he. Stel nou dit... wat nou als... Ooooohhh... Ze is niet thuis... ze zit waarschijnlijk bij een nieuwe vriend of zou ze gewoon bij een vriendin zijn...quote:Op donderdag 2 maart 2006 10:26 schreef Carda het volgende:
[..]
Dat kan jaMaar dan ga je nie met de auto weg denk ik.
Ach jah boeiend, het is gewoon dat het me weer aan het denken zet..
Nog een maandje en dan kom ik daar ook nie meer langs!
Mwa als ik straks niet meer langs haar heen moet denk ik daar niet meer aan hoor en denk nu al helemaal nie meer aan wat ze doet hoor. Ben gewoon nieuwsgierig.quote:Op donderdag 2 maart 2006 11:14 schreef jagermeister1 het volgende:
[..]
Kijk... en dat doe ik nou ook continu he. Stel nou dit... wat nou als... Ooooohhh... Ze is niet thuis... ze zit waarschijnlijk bij een nieuwe vriend of zou ze gewoon bij een vriendin zijn...
Om gek van te worden. Dit wordt gelukkig al iets minder, maar het blijft maar spoken door dat hoofd. Dit weekend ga ik me maar eens flink uitleven denk ik![]()
quote:Op donderdag 2 maart 2006 11:30 schreef Carda het volgende:
[..]
Mwa als ik straks niet meer langs haar heen moet denk ik daar niet meer aan hoor en denk nu al helemaal nie meer aan wat ze doet hoor. <---- Tegenstrijdig-----> Ben gewoon nieuwsgierig.
En flink uitleven toe ik al een tijdje! Hihi.
Laten we het zo zeggen, als ik er niet elke dag langs was gekomen had ik er hier nie over gepostquote:
quote:Op donderdag 2 maart 2006 12:01 schreef Carda het volgende:
[..]
Laten we het zo zeggen, als ik er niet elke dag langs was gekomen had ik er hier nie over gepost
Ik zit nu echt nie meer van zou ze dit of dat doen met haar nieuwe vriend etc.. Ik heb m'n eigen leven en
ik weet zeker dat ik gelukkiger ben zonder haar dan met haar nu
Ach ik was vanaf begin januari de klos (eigenlijk al voor kerst maarja toen waren we nog "vrienden").quote:Op donderdag 2 maart 2006 12:06 schreef jagermeister1 het volgende:
[..]
Goed bezig! Die dag zal voor mij ook zeker komen, maar goed... daar heb je die tijd weer he!
Ik kom elke dag langs het huis waar we hebben samengewoond en waar m'n ex nog woont.quote:Op donderdag 2 maart 2006 09:45 schreef Carda het volgende:
Leuk m'n ex is al 2 dagen thuis.. en ik kom er elke dag langs naar me werk..
Ga je weer van alles denken..
En hoe lang is dat geleden?quote:Op donderdag 2 maart 2006 14:50 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Ik kom elke dag langs het huis waar we hebben samengewoond en waar m'n ex nog woont.
Let er al amper meer op, been there done that, vroeger bestaat niet meer![]()
mooi verhaal.quote:Op donderdag 2 maart 2006 09:41 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Hoe lang het geleden is, dat ik er nog wél op lette?quote:
Dat het uit is en je er nie meer op letquote:Op donderdag 2 maart 2006 14:57 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Hoe lang het geleden is, dat ik er nog wél op lette?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |