Richting kennismanagement?quote:Op zaterdag 18 februari 2006 15:18 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Mwa, niet helemaal ICT, bedrijfskundige informatica.
Nee?quote:Op zaterdag 18 februari 2006 15:17 schreef George-Butters het volgende:
Je komt ook niet bijster sportief over.
Ik denk dat ik je gewoon opgemerkt heb in het uitgaansleven.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 15:18 schreef Floripas het volgende:
[..]
En van die immens wollige Groninger Studentenbond. Dat dan weer wel, je wèèt toch?
Oe, en bij die elitaire boekenclub van een Flanor.
Waar zat jij dan bij?quote:Op zaterdag 18 februari 2006 15:21 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Ik denk dat ik je gewoon opgemerkt heb in het uitgaansleven.
Even wat interessantdoenerij in vakjargon:quote:Op zaterdag 18 februari 2006 15:20 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Richting kennismanagement?
Ik heb altijd veel gehockeyd (3 a 4 keer per week) en daarnaast had ik een vaste groep studievrienden waar ik mee omging.quote:
Dan kán ik je bijna niet kennen.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 15:27 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Ik heb altijd veel gehockeyd (3 a 4 keer per week) en daarnaast had ik een vaste groep studievrienden waar ik mee omging.
Ik vroeg laatst aan een Limburger (Swalmen) of ze al met carnaval begonnen waren, hij keek me aan alsof ik een alien was. "Natuurlijk!"quote:
Muziekstijlenquote:Op zaterdag 18 februari 2006 15:28 schreef George-Butters het volgende:
[..]
http://partyflock.nl/party/34813.html
He, ik ben geen vieze stink vindicater of albertiaan of een andere doorsnee bralaap.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 15:28 schreef Floripas het volgende:
[..]
Dan kán ik je bijna niet kennen.
Waar stapten jullie?
Het moet je liggen natuurlijk, maar ik vond de stof te droog om doorheen te komen. Niet technisch genoeg dus.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 15:26 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Even wat interessantdoenerij in vakjargon:
- IT-auditing
- Informatierecht
- Logistiek en IT
- Datawarehouseing
En natuurlijk de technische zooi, programmeertalen, databases etc.
hm, ik dacht eigenlijk gelijk aan bungeejumpen.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 15:29 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Muziekstijlen
club, hardstyle, jump, trance
Wordt een leuke polonaise.
Lekker stampen met z'n allen.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 15:29 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Muziekstijlen
club, hardstyle, jump, trance
Wordt een leuke polonaise.
Richtbackatcha.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 15:30 schreef George-Butters het volgende:
[..]
He, ik ben geen vieze stink vindicater of albertiaan of een andere doorsnee bralaap.
Oh, ik vind het veeeeel te technisch.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 15:31 schreef gelly het volgende:
[..]
Het moet je liggen natuurlijk, maar ik vond de stof te droog om doorheen te komen. Niet technisch genoeg dus.
uiteraardquote:Op zaterdag 18 februari 2006 15:28 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Ik vroeg laatst aan een Limburger (Swalmen) of ze al met carnaval begonnen waren, hij keek me aan alsof ik een alien was. "Natuurlijk!"
Volgens mij een soort van hajdkoa.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 15:32 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Lekker stampen met z'n allen.
Wat is Jump eigenlijk
Van Vera tot en met het Feest en alles wat daartussen zit.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 15:32 schreef Floripas het volgende:
[..]
Richtbackatcha.
Waar stapte jij dan?
Hier in het dorp is morgen de carnavalsoptocht al. Een week voor carnaval. Is traditie.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 15:28 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Ik vroeg laatst aan een Limburger (Swalmen) of ze al met carnaval begonnen waren, hij keek me aan alsof ik een alien was. "Natuurlijk!"
Ja? Waar is dat dan? Hoe ziet dat er uit?quote:Op zaterdag 18 februari 2006 15:37 schreef freako het volgende:
[..]
Hier in het dorp is morgen de carnavalsoptocht al. Een week voor carnaval. Is traditie..
ik ga toevallig morgen kijken naar een optocht in groot genhoutquote:Op zaterdag 18 februari 2006 15:37 schreef freako het volgende:
[..]
Hier in het dorp is morgen de carnavalsoptocht al. Een week voor carnaval. Is traditie..
Hier ook.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 15:37 schreef freako het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 18 februari 2006 15:34 schreef Monidique het volgende:
Misschien vanavond even naar carnaval toe, ja.
quote:“Ik zat ook net in de Kamer en was aan het skiën in Zwitserland. Bloedkoud; ik geheel ingepakt met muts, shawl, etc. Alleen mijn neus kwam eruit. Een Nederlandse mevrouw spreekt me aan en zegt: “U bent toch meneer Weisglas”. “Ja, wat knap dat u dat weet”, zeg ik verheugd. “Ja”, zegt ze, “ik ben een goede kennis van uw moeder en u heeft net zo’n neus als zij.”
Albergen, gemeente Tubbergen. De optocht is erg groot, het trekt ook veel mensen. Heel veel wagens uit de verre omtrek doen eerst in Albergen mee, en een week later in de optocht in het eigen dorp. Nadeel is dan weer wel dat er amper wagens uit het dorp zelf meedoen.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 15:39 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Ja? Waar is dat dan? Hoe ziet dat er uit?
Ook wel Vera, Ray's Pub, de Kroeg van Klaas, Pakhuis toen het nog leuk was, de Spiegel, o'Calleighs en dat bluescafé.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 15:36 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Van Vera tot en met het Feest en alles wat daartussen zit.
Ik zat wel veel in de Opera.
En jij?
Het Pakhuis is nu voor de derde keer fallietquote:Op zaterdag 18 februari 2006 15:47 schreef Floripas het volgende:
[..]
Ook wel Vera, Ray's Pub, de Kroeg van Klaas, Pakhuis toen het nog leuk was, de Spiegel, o'Calleighs en dat bluescafé.
Ah deze. http://www.altijddorst.nl/quote:Op zaterdag 18 februari 2006 15:44 schreef freako het volgende:
[..]
Albergen, gemeente Tubbergen. De optocht is erg groot, het trekt ook veel mensen. Heel veel wagens uit de verre omtrek doen eerst in Albergen mee, en een week later in de optocht in het eigen dorp. Nadeel is dan weer wel dat er amper wagens uit het dorp zelf meedoen.
Dat verbaast me niks, Kooistra-stylee.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 15:48 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Het Pakhuis is nu voor de derde keer falliet
Indeed.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 15:49 schreef Floripas het volgende:
[..]
Dat verbaast me niks, Kooistra-stylee.
quote:Uitzending : zondag 19 februari, ca. 12.05-13.05 uur, Nederland 3. Herhaling zondagnacht in de 'carrousel' op Nederland 3 en maandagmiddag 13.45 op Nederland 1
// Buitenhof
> Gerrit Zalm over lokale lasten
Mogen de lokale lasten nog stijgen en maken gemeentes misbruik van hun macht om de burgers op kosten te jagen? Ruim twee weken voor de gemeenteraadsverkiezingen het rapportcijfer van minister van Financiën en vice-premier, Gerrit Zalm (VVD) voor het lokale begrotingsbeleid in ons land.
> Horeca rookvrij
Het Engelse parlement heeft deze week ingestemd met een volledig rookvrije horeca. In Nederland wil de Tweede Kamer een dergelijke maatregel nog niet nemen. Hoever mag de overheid ingrijpen in ons dagelijks leven als het gaat om gezondheid? Een debat tussen VVD-kamerlid Edith Schippers en longarts Johan Molema.
> ‘Allah en Eva’
Een gesprek met schrijfster, diplomatenvrouw en columnist Betsy Udink over haar nieuwe boek Allah en Eva. Ruim dertig jaar heeft ze in diverse landen in het Midden- en Verre Oosten gewoond en zich steeds meer verdiept in de ontwikkelingen binnen de islamitische wereld.
p.s. de genoemde onderwerpen zijn onder voorbehoud, en kunnen door ontwikkelingen in de actualiteit nog veranderen.
Presentatie:
Peter van Ingen
Columnist:
Ronald Plasterk
Dat is een of andere Hengelose vereniging die blijkbaar ook in Albergen meedoen. Ik ken ze verder niet.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 15:48 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Ah deze. http://www.altijddorst.nl/
Dat deed fokking Iblardi ook altijd. "Gebroikt die mahn zijn oerine om diertjes op sterk wather te zetten?"quote:
Het goede antwoord had ik al beloond met een welgemeende "heel goed".quote:
Dat heb je hem hardhandig afgeleerd?quote:Op zaterdag 18 februari 2006 15:59 schreef Floripas het volgende:
[..]
Dat deed fokking Iblardi ook altijd. "Gebroikt die mahn zijn oerine om diertjes op sterk wather te zetten?"
Gaat hij dat doen? Zelfs na de Grondwetruzie?quote:Op zaterdag 18 februari 2006 15:59 schreef Sidekick het volgende:
Heeft die Plasterk nog wel tijd voor Buitenhof, nu hij het PvdA-verkiezingsprogramma gaat schrijven?
Nee, vingervlug.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 16:01 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Dat heb je hem hardhandig afgeleerd?
Screendump!quote:Op zaterdag 18 februari 2006 16:03 schreef George-Butters het volgende:
Ik heb mijn desktop gepimptDe verveling is te groot. Vlug de koffie op drinken en dan nuttige dingen gaan doen
Ik ken mensen die er langer overgedaan hebben. 4 minuten is een prima score 14.gifquote:Op zaterdag 18 februari 2006 16:11 schreef Floripas het volgende:
Ik zie nu pas dat het een boot is.
Neehoor, er beweegt heel weinig.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 16:13 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Wow, Europa from outer space. Word je niet onrustig van zo'n desktop?
Zo ziet het erbij normaal ook uit, maar dat kwam ook mijn strot uit.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 16:15 schreef RichardQuest het volgende:
http://i1.tinypic.com/nzndih.jpg
Mnml, bijna griffermeerd.
Ik bedoel je hebt niet voor niets al die rekenkracht. Daar moet je ook iets meedoen. Anders is technologisch vooruitgang nergens voor nodig.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 16:17 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Zo ziet het erbij normaal ook uit, maar dat kwam ook mijn strot uit.
Ja, ja.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 16:02 schreef Floripas het volgende:
[..]
Gaat hij dat doen? Zelfs na de Grondwetruzie?
quote:(...) verkrachting van een vrouw [is] minder erg als het slachtoffer geen maagd meer is. Dat blijkt uit het vonnis in een zaak van een veertigjarige man die zijn veertien jaar oude stiefdochter onder bedreiging met geweld had verkracht.
(...)
Het meisje was volgens de rechters ‘seksueel veel ervarener dan men van een meisje van haar leeftijd kan verwachten’ omdat zij al seksueel contact met andere mannen had gehad. Daarom zouden de gevolgen van het seksueel geweld voor haar minder ingrijpend zijn.
quote:Op zaterdag 18 februari 2006 16:16 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Neehoor, er beweegt heel weinig.
Ik word pas onrustig van een desktop vol met shortcuts. Hoofdpijn enzo.
Leg nou eerst je oude maar uit!quote:Op zaterdag 18 februari 2006 16:22 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Ja, ja.
Steve Stevaert zit trouwens ook in de commissie.
En in de categorie, Raad de Staat:
[..]
dat ja.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 16:22 schreef Monidique het volgende:
[..]
[[url=http://i1.tinypic.com/nzngxy_th.jpg]afbeelding][/url]
En weet je al wie Kaizer Soze is?quote:Op zaterdag 18 februari 2006 16:22 schreef Monidique het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 18 februari 2006 16:22 schreef Monidique het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 18 februari 2006 16:26 schreef Monidique het volgende:
[..]
Als je je ogen een beetje sluit, kan je er een konijn in zien.
Wat onprettig.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 16:28 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Ik had een tijdje [afbeelding] als achtergrond. Nu gewoon blauw.
quote:Op zaterdag 18 februari 2006 16:29 schreef Floripas het volgende:
[..]
Wat onprettig.
Ik heb een wulpse foto van mijn meisje als achtergrond. Dat vond mijn vader....erg...interessant....![]()
Je meisjequote:Op zaterdag 18 februari 2006 16:29 schreef Floripas het volgende:
[..]
Wat onprettig.
Ik heb een wulpse foto van mijn meisje als achtergrond. Dat vond mijn vader....erg...interessant....![]()
Onverwacht bezoek. Hij was tegelijkertijd gefascineerd en afgestoten.quote:
Mijn Latijn is veel te stoffig om ook maar iets te vertalen. Volgens mij is het enige wat ik nog ken "marcus et cornelia ambulant in hortum"quote:Op zaterdag 18 februari 2006 16:32 schreef Floripas het volgende:
[..]
Onverwacht bezoek. Hij was tegelijkertijd gefascineerd en afgestoten.
Tremendum atque fascinans, zeg maar...
Willem II, na de Vrede van Munster.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 16:25 schreef Floripas het volgende:
[..]
Leg nou eerst je oude maar uit!
(Iets dat) tegelijk je doet trillen en je gefascineerd blijft doen staren.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 16:34 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Mijn Latijn is veel te stoffig om ook maar iets te vertalen. Volgens mij is het enige wat ik nog ken "marcus et cornelia ambulant in hortum"
Maw: wat staat er?
Felix in horto est.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 16:34 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Mijn Latijn is veel te stoffig om ook maar iets te vertalen. Volgens mij is het enige wat ik nog ken "marcus et cornelia ambulant in hortum"
Er staat: ''Psychobitch.''quote:Op zaterdag 18 februari 2006 16:34 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Echt? Ik had toch gehoopt op McCarthy.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 16:35 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Willem II, na de Vrede van Munster.
Hmm het was nota bene fout, althans, als ik google op de woorden marcus et cornelia:quote:Op zaterdag 18 februari 2006 16:36 schreef Floripas het volgende:
[..]
(Iets dat) tegelijk je doet trillen en je gefascineerd blijft doen staren.
Onthoofdingsfilmpjes, zeg maar.
Maareh, ja, die vader van je. Wat een snoeperd.quote:Marcus et Cornelia in horto ambulant.
Cornelia subito serpentem videt et clamat: "Marce! Marce!"
Marcus rogat: "Quid est, Cornelia? Cur clamas?"
Puella clamat: "Serpentem video!"
Marcus rogat: "Ubi serpentem vides?"
Cornelia serpentem indicat.
Tum puer et puella clamant: "Pater! Pater! Serpentem in horto videmus!"
Pater Marcum et Corneliam audit et cito in hortum venit.
Rogat: "Ubi serpentem videtis, Marce et Cornelia?"
Sed puer et puella serpentem non iam vident; serpens iam procul est.
Er staat: Jehan is een parvenu.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 16:37 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Er staat: ''Psychobitch.''
Wandelen ze in de tuin, of wandelen ze de tuin in?quote:Op zaterdag 18 februari 2006 16:38 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Hmm het was nota bene fout, althans, als ik google op de woorden marcus et cornelia:
[..]
Maareh, ja, die vader van je. Wat een snoeperd.
Upstart eagle, om precies te zijn.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 16:38 schreef Floripas het volgende:
[..]
Er staat: Jehan is een parvenu.
Ik kan het zowat nog lezen ook,quote:Op zaterdag 18 februari 2006 16:38 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Hmm het was nota bene fout, althans, als ik google op de woorden marcus et cornelia:
[..]
Maareh, ja, die vader van je. Wat een snoeperd.
Dat is niets omquote:Op zaterdag 18 februari 2006 16:40 schreef Monidique het volgende:
[..]
Ik kan het zowat nog lezen ook,.
Die winteravonden moeten omvliegen op jullie instituut.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 16:40 schreef Floripas het volgende:
Iemand zei een keer, in het Latijn, door een ablativus/accusativusfout: "De kat maakt een zittende beweging richting zuil"
Een opstartaap.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 16:39 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Upstart eagle, om precies te zijn.
Het was in een café.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 16:42 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Die winteravonden moeten omvliegen op jullie instituut.
Een opgewonden horloge.quote:
Wat is dat nu weer voor vraag? Ik kan hier toch gewoon komen?quote:Ben jij geband?
Ja, die wel.quote:En McCarthy ook?
Vond je nou mijn poster voor jou leuk?quote:Op zaterdag 18 februari 2006 16:43 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Een opgewonden horloge.
[..]
Ben jij geband van TRU?quote:Wat is dat nu weer voor vraag? Ik kan hier toch gewoon komen?
[..]
Oh! Tijd om zijn topics te vullen met linkse praat!quote:Ja, die wel.
Die kalendergrap? Bij nadere beschouwing wel, ja.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 16:44 schreef Floripas het volgende:
[..]
Vond je nou mijn poster voor jou leuk?![]()
Ja, zonder opgaaf van tijdsduur. En eigenlijk ook zonder opgaaf van redenen.quote:Ben jij geband van TRU?
Maar niet voor mij.quote:Oh! Tijd om zijn topics te vullen met linkse praat!
Daar mogen we het niet over hebben, maar omdat het toch al in med staat: yepquote:Op zaterdag 18 februari 2006 16:45 schreef Floripas het volgende:
Is McCarthy geband om zijn antisemitische uitlatingen?
Welke uitlatingen waren dat dan? Die heb ik nooit gezien.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 16:45 schreef Floripas het volgende:
Is McCarthy geband om zijn antisemitische uitlatingen?
quote:Op zaterdag 18 februari 2006 16:46 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Die kalendergrap? Bij nadere beschouwing wel, ja.
Wat had je gedaan? "Trollen"?quote:[..]
[..]
Ja, zonder opgaaf van tijdsduur. En eigenlijk ook zonder opgaaf van redenen.
Ze zijn ook nogal schaars...quote:[..]
[..]
Maar niet voor mij.
Hij legt zich vooral toe op het niet beminnen van Aziaten, geloof ik.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 16:47 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Welke uitlatingen waren dat dan? Die heb ik nooit gezien.
Studentenvereniging Friesland zeker weer?quote:Op zaterdag 18 februari 2006 16:48 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Vreemd, de deurbel bij de buren is gejat.
En dat is maar goed ook.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 16:47 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
F5 dan ook gewoon als een gek in de pol-fb man !quote:Op zaterdag 18 februari 2006 16:47 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Vast een nieuwjaarsvereniging die dit nog 11 maanden gaat volhouden over heel het land.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 16:49 schreef Monidique het volgende:
[..]
Studentenvereniging Friesland zeker weer?
Volgens mij legt hij zich vooral toe op het beminnen van niemand in het bijzonder.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 16:48 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Hij legt zich vooral toe op het niet beminnen van Aziaten, geloof ik.
Ik gaf uiting aan mijn voorgevoel wat betreft de richting waarin ons aller Northern Star de discussie probeerde te drijven door dit plaatje te plaatsen (en aan mijn irritatie om anderen bij voortduring woorden in de mond te leggen). Dat mocht natuurlijk niet. Hij had ook nog de verbeelding dat ik hem ''achtervolgde''.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 16:48 schreef Floripas het volgende:
[..]
![]()
[..]
Wat had je gedaan? "Trollen"?
[..]
Het staat in Dublin ook vol met hijskranen enzo. Er wordt daar flink aan de weg getimmerd.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 16:50 schreef pberends het volgende:
http://www.cia.gov/cia/publications/factbook/geos/ei.html#Econ
Sick bitches.
Dat ding weer? Ik dacht dat dat toch alweer voorbij was.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 16:51 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Ik gaf uiting aan mijn voorgevoel wat betreft de richting waarin ons aller Northern Star de discussie probeerde te drijven door dit plaatje te plaatsen (en aan mijn irritatie om anderen bij voortduring woorden in de mond te leggen). Dat mocht natuurlijk niet. Hij had ook nog de verbeelding dat ik hem ''achtervolgde''.
Ik ben dan ook al bijna een maand geleden verwijderd.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 16:53 schreef Floripas het volgende:
[..]
Dat ding weer? Ik dacht dat dat toch alweer voorbij was.
En je mag noooooit meer terug naar TRU?quote:Op zaterdag 18 februari 2006 16:54 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Ik ben dan ook al bijna een maand geleden verwijderd.
Omdat de academie daar het meest bij gebaat is.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 17:12 schreef Johan_de_With het volgende:
Daar breek ik mij nu echt het hoofd over, he; waarom zijn zoveel hoogopgeleiden links? En lang niet alleen alfa's.
Dat je dat nog weet zeg.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 17:10 schreef Floripas het volgende:
[..]
Dag tussen-D66-en-VVD-jongetje!![]()
Inspraak van mensen met Lenin-broches is inderdaad een met goud geplaveide weg.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 17:12 schreef Floripas het volgende:
[..]
Omdat de academie daar het meest bij gebaat is.
In bed, in de archieven, en in Amerika.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 17:15 schreef Sickie het volgende:
[..]
Dat je dat nog weet zeg.![]()
Waar heb jij uitgehangen de laatste tijd?
Je hebt natuurlijk links, en je hebt misdadig.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 17:17 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Inspraak van mensen met Lenin-broches is inderdaad een met goud geplaveide weg.
Babyboomers. Mensen die gevormd zijn in de jaren 60/70.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 17:12 schreef Johan_de_With het volgende:
Daar breek ik mij nu echt het hoofd over, he; waarom zijn zoveel hoogopgeleiden links? En lang niet alleen alfa's.
Ook die van nu, hoor.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 17:33 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Babyboomers. Mensen die gevormd zijn in de jaren 60/70.
Nee, de huidige generatie. Die met Guevara-lompen aan in de collegezaal zit terwijl het keukenpersoneel aria's van Verdi fluit.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 17:33 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Babyboomers. Mensen die gevormd zijn in de jaren 60/70.
Heb je daar toevallig cijfers van?quote:Op zaterdag 18 februari 2006 17:37 schreef Floripas het volgende:
Ook die van nu, hoor.
Vraag het ze eens. Studerend idealisme de vraag is hoelang zoiets na afstuderen blijft bestaan.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 17:38 schreef Johan_de_With het volgende:
Nee, de huidige generatie. Die met Guevara-lompen aan in de collegezaal zit terwijl het keukenpersoneel aria's van Verdi fluit.
(Volgens mij heb ik dit al eens gezegd, maar het blijft ontstellend.)
Loop je ook met een Guevara shirt?quote:Op zaterdag 18 februari 2006 17:49 schreef RichardQuest het volgende:
Dat komt door de linkse media en de linkse hoogleraren en de linkse boekenschrijvers.
De aria's van Verdi zijn dan ook bijzonder proleterig.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 17:38 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Nee, de huidige generatie. Die met Guevara-lompen aan in de collegezaal zit terwijl het keukenpersoneel aria's van Verdi fluit.
nog geen last van een remmende voorsprong dusquote:Op zaterdag 18 februari 2006 16:50 schreef pberends het volgende:
http://www.cia.gov/cia/publications/factbook/geos/ei.html#Econ
Sick bitches.
Ik herinner me wel elke peiling in de universitaire sufferdjes: het is ontstellend.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 17:39 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Heb je daar toevallig cijfers van?
http://www.refdag.nl/arti(...)iveert+in+India.htmlquote:Trein uit Pakistan arriveert in India
MUNABAO (ANP/AFP) – Voor het eerst sinds veertig jaar arriveerde zaterdag in India weer een trein vanuit Pakistan. Honderden mensen wachten de trein in de Indiase grensstad Munabao op.
Veel mensen waren zichtbaar aangedaan toen de Thar–Express vanuit Karachi met driehonderd passagiers aan boord tot stilstand kwam. „Het is een eenvoudige reis gezien de afstand, maar historisch is hij van groot belang", aldus de Indiase tv–zender NDTV in een commentaar.
De treinverbinding werd in 1965 verbroken, nadat beide landen oorlog hadden gevoerd om de omstreden deelstaat Kasjmir. Beide kernmachten hebben sinds de onafhankelijkheid om deze deelstaat drie oorlogen gevoerd. De laatste twee jaren is de relatie verbeterd en is ook een aantal verkeersverbindingen weer hersteld. Zo werd vorig jaar in Kasjmir een busverbinding hersteld.
Om vrouwen aan te lokken. Wát een mán.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 17:53 schreef RichardQuest het volgende:
Waarom zou ik dat doen?
Geen idee.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 17:53 schreef RichardQuest het volgende:
Waarom zou ik dat doen?
Kom maar hier, dan.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 17:58 schreef DionysuZ het volgende:
mwaha ik ga als guevara met de vastelaovend
Nee, ik heb her en der ook van het zoete nectar der Sapphische liefde mogen proeven.quote:
Erik, we verwachen daar een foto van.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 17:58 schreef DionysuZ het volgende:
mwaha ik ga als guevara met de vastelaovend
Rage Against The Machine.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 17:59 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Geen idee.
Ik zou persoonlijk sowieso niet snel met het shirt van een (politiek) persoon gaan lopen. Wat voor nut heeft het.
haha komt goedquote:Op zaterdag 18 februari 2006 18:02 schreef Floripas het volgende:
[..]
Erik, we verwachen daar een foto van.
*Gaat even verzitten*
Ik kleed me liever fatsoenlijk.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 18:02 schreef RichardQuest het volgende:
Rage Against The Machine.
De wrat van Allah?quote:
Advanced Civilization!quote:Op zaterdag 18 februari 2006 18:15 schreef Monidique het volgende:
Dan ga ik maar even Colonization spelen.
Foto, Jezus.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 18:17 schreef DionysuZ het volgende:
ben blij als de carnaval achter de rug isword die baard en die lange haren n beetje zat.
quote:
De muziekband van de Pakistaanse douane verwelkomt de Thar Express trein met bestemming India. Het was zaterdag voor het eerst in veertig jaar dat er een trein van Pakistan naar buurland India reed.
http://www.refdag.nl/arti(...)positie+steunen.htmlquote:VS gaan Syrische oppositie steunen
WASHINGTON - De Verenigde Staten gaan de Syrische oppositie financieel steunen. De Amerikaanse regering heeft hiervoor 5 miljoen dollar vrijgemaakt.
Dat maakte het ministerie van Buitenlandse Zaken vrijdag bekend. De financiële injectie moet „het werk van de hervormers in Syrië versnellen”, aldus een verklaring van het departement. Eerder deze week maakte het ministerie ook al bekend dit jaar 75 miljoen dollar uit te trekken om de democratie in Iran te bevorderen.
Het openlijk ondersteunen van oppositiebewegingen is een beleid dat alleen grootmachten als Amerika zich kunnen veroorloven. In de richting van de huidige regering in Damascus is het een bewijs dat het geduld van Washington op is.
De Amerikaanse regering verdenkt Syrië ervan de opstand in Irak te steunen. Ook liep de spanning vorig jaar op door de Amerikaanse eis dat Syrië zijn troepen zou terugtrekken uit Libanon.
Die opeten?quote:Op zaterdag 18 februari 2006 18:37 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Gemalen koffiebonen schijnen te helpen.
Dat stond me bij. Artikeltje uit de intermediair heeft het over andere dingen:quote:
quote:Geurvreter
Als je knoflook hebt gegeten, wordt aangeraden om de geur met verse peterselie te bestrijden. Hoe kan het dat de stank dan verdwijnt?
Peter Kloosterman, Utrecht
‘Voor de geur in knoflook is een zwavelverbinding verantwoordelijk, het zogeheten allicin’, schrijft P. Boersma (Rotterdam). ‘Er zijn twee strategieën om de allicin onschadelijk te maken. Je kunt het vóór consumptie verwijderen, bijvoorbeeld door de knoflook in olie in te leggen. De allicin trekt dan in het vet. De knoflook wordt daardoor ook milder’, schrijft hij. De andere strategie: de gevolgen bestrijden. ‘Je kunt allicin ook binden met de vluchtige oliën uit een aantal verse kruiden. Dat gaat bijvoorbeeld goed met tijm, rozemarijn en peterselie. Ook het chlorofyl, met name uit peterselie, bindt de allicin.’
Ook andere voedingmiddelen kunnen ingezet worden in de stankbestrijding. ‘In Spanje eet men tegen de knoflooklucht een paar kruidnagelen. Andere tegengiften: een appel, een glas melk, honing of een paar glazen rode wijn’, aldus Boersma.
http://www.refdag.nl/arti(...)+York%26quot%3B.htmlquote:„P&O te Arabisch voor haven New York"
NEW YORK - Verschillende politici en enkele havenautoriteiten in New York zijn niet blij met de aanstaande overname van een deel van het management van New Yorks haven door P&O.
Dit bedrijf is namelijk eigendom van Dubai Ports World in Dubai (Verenigde Arabische Emiraten). P&O wil enkele belangrijke pieren beheren en heeft daarvoor al toestemming van het ministerie van Financiën in Washington.
„P&O is misschien oké, maar wij hebben geen inzicht in de manier waarop dit bedrijf personeel onderzoekt. Dat is een potentieel veiligheidsprobleem, dat voor zo’n strategisch en kwetsbaar object als de haven van New York na de septemberaanslagen van 2001 niet aanvaardbaar is”, aldus de New Yorkse senator Charles Schumer.
Zijn collega’s Hillary Clinton en Robert Menendez stellen een algemeen verbod voor van buitenlands beheer van alle Amerikaanse havens. „Het is onbegrijpelijk dat Washington zonder problemen akkoord gaat met de overname van het management van belangrijke Amerikaanse havens door buitenlandse bedrijven”, aldus Menendez vrijdag.
LOLquote:„Het is onbegrijpelijk dat Washington zonder problemen akkoord gaat met de overname van het management van belangrijke Amerikaanse havens door buitenlandse bedrijven”, aldus Menendez vrijdag.
Chlorofyl, da's toch gewoon bladgroen?quote:Op zaterdag 18 februari 2006 18:50 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Dat stond me bij. Artikeltje uit de intermediair heeft het over andere dingen:
[..]
Yep, dat is bladgroen.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 18:55 schreef Floripas het volgende:
[..]
Chlorofyl, da's toch gewoon bladgroen?
*Grijpt naar de sla*
stem tegen!quote:Op zaterdag 18 februari 2006 19:03 schreef gelly het volgende:
Zo, de aanslag voor de gemeentelijke belasting is weer binnen
Die doet mij ook pijn. Deze maand maar even geen studieboeken aangeschaft.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 19:03 schreef gelly het volgende:
Zo, de aanslag voor de gemeentelijke belasting is weer binnen
een banaan schijnt te neutraliserenquote:Op zaterdag 18 februari 2006 18:36 schreef Floripas het volgende:
Oh, oh, weet iemand een remedie tegen knoflookadem?
Had ik tzaziki gemaakt en gegeten, belt mijn vriendin net.
Banaan gegeten, peterselie gegeten, check.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 19:14 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
een banaan schijnt te neutraliseren
Beter geen student en stad stemmen dènk.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 19:20 schreef gelly het volgende:
Student en stad of D'66 volgens de stemwijzer. Hmm.
in je oor he, niet in je mond. Peterselie in je oor.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 19:19 schreef Floripas het volgende:
[..]
Banaan gegeten, peterselie gegeten, check.
Ik neem een flesje rode wijn en een pakje sigaretten mee naar haar toe. Dan valt het allemaal niet meer zo op.![]()
quote:Op zaterdag 18 februari 2006 19:21 schreef Floripas het volgende:
[..]
Beter geen student en stad stemmen dènk.
Asterix-verwijzing!quote:Op zaterdag 18 februari 2006 19:23 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
in je oor he, niet in je mond. Peterselie in je oor.
http://www.trouw.nl/dever(...)vorm+van+beschaving+quote:Op je woorden letten is vorm van beschaving
door Marcel ten Hooven
Met haar pleidooi voor het ’recht op beledigen’ miskent kamerlid Ayaan Hirsi Ali volgens fractiegenoot Arno Visser dat vrijheid alleen tot haar recht komt bij verantwoord gebruik.
’Woest goed”, oordeelde VVD-fractieleider Jozias van Aartsen deze week over het Berlijnse optreden van Ayaan Hirsi Ali. Naar aanleiding van de Mohammed-cartoons belegde zijn fractiegenote in de Duitse hoofdstad een persconferentie om het ’recht op beledigen’ te verdedigen.
Anders dan zijn fractievoorzitter meent VVD-kamerlid Arno Visser dat Hirsi Ali een historische vergissing maakt: ,,Wie zegt dat de vrijheid van meningsuiting dat recht inhoudt kent de geschiedenis niet.”
,,Die geschiedenis begint met de bekende uitspraak van Voltaire: ’Ik veracht alles wat u zegt, maar zal mijn leven ervoor geven dat u het kunt zeggen.’ Dat geeft aan hoe essentieel de vrijheid van meningsuiting is, in de relatie tussen de staat en de burger. De staat mag hem niet voorschrijven wat hij wil en zegt. De burger heeft het recht kritiek uit te oefenen op zijn bestuurders, in schrift en gesproken woord.”
Dan heeft het vrije woord een functie voor de democratie, om te voorkomen dat de staat bij gebrek aan tegenmacht almachtig wordt.
,,Ja, en daarnaast heeft dat vrijheidsrecht een functie voor de ontwikkeling van kennis en inzicht. Het kritisch nadenken over gevestigde denkbeelden is onmisbaar voor de vooruitgang. Galileï is nog verketterd omdat hij voor het eerst zei dat de aarde rond de zon draaide. De kritische functie van het vrije woord is essentieel in de wetenschap, de politiek en ook in de religie.”
,,Maar waar we het nu over hebben, met de Mohammed-cartoons, is de relatie tussen burgers onderling. Dat is wat anders en stelt dan ook andere eisen aan de vrijheid van meningsuiting. Het is geen ongelimiteerd recht.
Naast de juridische grens waaraan de Grondwet het bindt, vind ik de morele grens die wordt bepaald door de omgangsvormen wellicht nog belangrijker. Want waar de een te ver gaat in zijn vrijheid, kan de vrijheid van de ander in gevaar komen.”
Dat is de gulden regel in het vrijheidsdenken van liberalen. Het individu is vrij te doen en zeggen wat hij wil, zolang hij de vrijheid van anderen niet in gevaar brengt.
,,Liberalen hebben die regel in de loop der tijd ontwikkeld. Gaandeweg is de vrijheid verbonden met een aantal beperkende voorwaarden, waarbij voorop staat dat iemand die zich beroept op een vrijheidsrecht de plicht heeft er verantwoord mee om te gaan. De vrije burger is in de eerste plaats een verantwoordelijke burger. Met de verwerving van vrijheden heeft hij ook meer verantwoordelijkheden gekregen. Bij wat hij doet heeft hij rekening te houden met anderen. Dan spelen omgangsvormen een belangrijke rol.”
,,Het wordt problematisch als iemand zegt: ’Ik heb het recht te beledigen’. Want op welke verantwoordelijkheid kan die persoon dan nog worden aangesproken? Hij heeft toch het recht het beledigen? Dan heeft iemand anders dus blijkbaar de plicht het te accepteren.”
Iemand die dat recht opeist ontslaat zichzelf van de verantwoordelijkheid zich ervan te vergewissen of zijn woorden ongewenste effecten hebben of nodeloos kwetsend zijn.
,,Ja, en let daarbij ook op een ander cruciaal verschil tussen de vrijheid van meningsuiting en beledigen. In tegenstelling tot een mening gaat achter een belediging een intentie schuil. Je hebt de intentie de ander te raken. Je komt dan aan de vrijheid van de ander, aan diens kern.”
Hirsi Ali zegt dat zij dat recht op beledigen opeist omdat in deze tijd de godsdienstkritiek, de kritiek op de islam hard en eerlijk moet worden uitgeoefend om het probleem van de islam bespreekbaar te krijgen.
,,Dat is iets anders. Met mijn weerstand tegen het recht op beledigen verzet ik me nog niet tegen religiekritiek. Essentieel is dat als ik een mening ventileer over een godsdienst, ik niet de intentie heb iemand te krenken. En ik ben erop aanspreekbaar als dat niettemin toch gebeurt.’’
,,Dat is bij het recht op beledigen anders. Daarbij is die belangrijke relatie met de verantwoordelijkheid voor wat ik zeg weg.”
,,Dat neemt niet weg dat het belangrijk is dat religies openstaan voor kritiek. En religies hebben op dat terrein geen grote staat van dienst. Dat zeg ik er maar meteen bij. Nog tot in de jaren zestig stond ’Madame Bovary’ van Gustave Flaubert op de lijst van verboden boeken van de katholieke kerk, om één enkele scène. Daarin gaan de gordijntjes van het koetsje waarin madame Bovary en een man zitten dicht. Dat is alles. Het boek is verboden alleen op grond van het vermoeden dat er iets in dat koetsje gebeurde wat de kerk niet goed vond. De zondigheid zat alleen in het hoofd van degene die het verbood. Hetzelfde geldt voor ’Lolita’ van Nabokov. Ook een verboden boek. Wie Lolita leest merkt dat de man in kwestie niets heeft gedaan. Flaubert en Nabokov maakten slim gebruik van de vrije meningsuiting. Zij wendden de kracht van de verbeelding aan om kerkelijke censoren te tarten.”
,,In het debat over de Mohammed-cartoons lopen twee kwesties door elkaar. De ene is de verhouding tussen het vrije Westen en de onvrije Arabische wereld. In die dialoog past maar één houding, en dat is die van Voltaire. We moeten pal voor de vrijheid van meningsuiting staan.”
,,In de tijd dat ik in Vietnam woonde, zat ik eens aan tafel met westerlingen en Aziaten, hoogopgeleide Vietnamezen. We hadden een discussie over de VS en president Clinton. De Amerikanen en ik kritiseerden Clinton. Een Vietnamese advocate haakte af. Ik dacht: ’Oh, mijn God, ik moet me verontschuldigen. Ze denkt dat we het over haar president en land hebben en ze voelt zich beledigd’.
Dat was een misverstand. Ze zei: ’Ik vind het fascinerend hoe jullie kunnen spreken, over jullie eigen regime. Ik kan dat niet’. Ze kon niet deelnemen aan het debat. Dat was psychisch onmogelijk. Zo diep kan het zitten in onvrije samenlevingen. Het nadenken was er bij haar uitgeknuppeld.”
,,Hoe krijg je nu zo iemand mee in de vrijheid? Niet door haar te beledigen. De kwestie tussen vrije en onvrije landen is een andere dan die in Nederland, tussen verschillende bevolkingsgroepen. We moeten nu niet onze eigen idee over de vrijheid gaan radicaliseren vanwege van een internationale discussie tussen de vrije en de onvrije wereld.”
,,Bij ieder woord dat je gebruikt moet je wegen wat het effect is. Laat ik, wellicht ten overvloede, eerst beklemtonen dat bepaalde waarden niet ter discussie staan. De scheiding van kerk en staat, de gelijkwaardigheid van man en vrouw, het non-discriminatiebeginsel. Daarover gaan we niet in discussie. Als ik mijn mening uit over zo’n fundamentele waarde als de gelijkheid van man en vrouw en iemand voelt zich gekwetst, dan is dat in dit land zijn probleem. Maar dat staat los van de vraag hoe we het geloof uit een andere cultuur in Nederland incorporeren. Dan is het van groot belang onze woorden te wegen. Zelfbeperking is dan een vorm van beschaving.”
Hirsi Ali en haar medestanders plegen het wegen van woorden als zelfcensuur bestempelen.
,,Hoezo is het wegen van je woorden zelfcensuur? Als ik aan tafel zit met een christelijk gezin dan weeg ik mijn woorden. Dan slik ik wel eens wat in. Dat is het vermogen tot empathie.”
Zou u het betoog van uw fractiegenote als ’woest slecht’ willen karakteriseren?
,,Tot dat soort uitlatingen laat ik me niet verleiden. We moeten er met redeneren, overtuigingskracht uitkomen. We kunnen niet anders dan met de discussie doorgaan, intern en extern. Ik voel niets voor radicalisering. Er is ook helemaal geen aanleiding te radicaliseren. Nog niet zo lang geleden zei men van het liberalisme dat het de ideeënstrijd met de andere ideologieën had gewonnen. Dat was niet omdat het zo radicaal was.”
www.ookjij.nlquote:Op zaterdag 18 februari 2006 19:24 schreef Monidique het volgende:
Ik kan geen Stemwijzer gebruiken,.
quote:Op zaterdag 18 februari 2006 09:47 schreef MrX1982 het volgende:
Wat een symboolpolitiek.
Net alsof het hebben van een paspoort je direct Nederlander maakt of de integratie bevordert.
quote:Op maandag 15 augustus 2005 18:21 schreef MrX1982 het volgende:
Waarom heb je een Marokkaans paspoort kLowJow. Je neemt zo'n paspoort toch omdat je jezelf Marokkaan voelt?
Of heb je geen enkele binding met Marokko?
quote:Op maandag 15 augustus 2005 18:36 schreef MrX1982 het volgende:
Maar door het hebben van een Marokkaans paspoort is je binding sterker dan zonder Marokkaans paspoort omdat je een bewijs hebt van het staatsburgerschap.
Stel dat ik naast mijn Nederlandse paspoort ook een Duits paspoort zou hebben. Dan voel ik me sterker verbonden met Duitsland dan dat ik nu voel.
Ja, maar is er een topic of een FAQ of iets dergelijks over?quote:Op zaterdag 18 februari 2006 19:46 schreef RichardQuest het volgende:
Een hert, een kuiken en een koe. Het kuiken kwam volgens mij toen 3FM van logo veranderde.
Copy=paste, het is natuurlijk proto-christelijk.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 19:50 schreef RichardQuest het volgende:
Dan is het een protchristelijke Ierse beserker.
Ja of het goed is is een tweedequote:Op zaterdag 18 februari 2006 19:51 schreef Monidique het volgende:
Snap je nu waarom China liever controle heeft op zoekmachines?
Ah, dus je bent geen tegenstander meer van dubbele paspoorten?quote:Op zaterdag 18 februari 2006 19:53 schreef MrX1982 het volgende:
Wie nooit van mening is veranderd heeft zelden iets geleerd.
De nuance!quote:Op zaterdag 18 februari 2006 19:54 schreef ExtraWaskracht het volgende:
MrX orakelt, dat ik dit nog mee mocht maken.
Je zult je thuisvoelen bij de partij van Wouter Bos.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 19:53 schreef MrX1982 het volgende:
Wie nooit van mening is veranderd heeft zelden iets geleerd.
Heb je peterselie en bananen in huis?quote:Op zaterdag 18 februari 2006 19:57 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Ik zit hier een broodje van El Greko te eten, dat ontslaat me van alles!
Hebben ze daar dan überhaupt een mening?quote:Op zaterdag 18 februari 2006 19:56 schreef RichardQuest het volgende:
Je zult je thuisvoelen bij de partij van Wouter Bos.
Gemiddeld drie per stem. Ja, ze leren veel daar.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 19:58 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Hebben ze daar dan überhaupt een mening?
Ik ga niet meer rampetampen. Naja, of ik moet iemand tegenkomen in het casino, maar dat lijkt me sterk.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 19:58 schreef Floripas het volgende:
[..]
Heb je peterselie en bananen in huis?
Of ga je niet meer rampetampen?
Uuuh misschien maakt het inderdaad niet zoveel uitquote:Op zaterdag 18 februari 2006 19:55 schreef Floripas het volgende:
Ah, dus je bent geen tegenstander meer van dubbele paspoorten?
Het casino?quote:Op zaterdag 18 februari 2006 20:00 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Ik ga niet meer rampetampen. Naja, of ik moet iemand tegenkomen in het casino, maar dat lijkt me sterk.
Jouw fantasie hoef je niet op mij te projecterenquote:Op zaterdag 18 februari 2006 20:00 schreef Floripas het volgende:
[..]
Het casino?
Een schatrijke homoseksuele Japanner, waarschijnlijk.
Hmmm....wel foto's van maken, hè?quote:Op zaterdag 18 februari 2006 20:01 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Jouw fantasie hoef je niet op mij te projecteren
Vergeet de Russen niet.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 20:02 schreef RichardQuest het volgende:
Chinezen zijn het toch altijd die zo veel gokken?
Jij bent de eerste aan wie ik ze zal laten zien.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 20:02 schreef Floripas het volgende:
[..]
Hmmm....wel foto's van maken, hè?
quote:Op zaterdag 18 februari 2006 20:05 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Jij bent de eerste aan wie ik ze zal laten zien.
quote:Als er straks bankbiljetten groeien op m'n rug
Ben jij de eerste die het hoort
Kom dan nog maar eens terug
Volgens mij mogen moslims niet op de fotoquote:Op zaterdag 18 februari 2006 20:07 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Kan je daar geen foto's van publiceren?
Exact.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 20:09 schreef Monidique het volgende:
IK BEN TOCH ZEKER SINTERKLAAS NIET? SINTERKLAAS!
Bedoelde u te zoeken op...quote:Op zaterdag 18 februari 2006 20:09 schreef Monidique het volgende:
IK BEN TOCH ZEKER SINTERKLAAS NIET? SINTERKLAAS!
Imagoprobleem?? Volgens mij heeft Saddam Hoessein ook een imagoprobleem als massamoordenaar. Hoe zou dat nou komen??quote:Imagoprobleem
In het AD laat Ayhan Tonca, voorzitter van het Contactorgaan Moslims en Overheid, weten dat de islam volgens hem een groot ''imagoprobleem'' heeft.
Je kan die islamieten in elk geval niet verwijten dat ze geen passie hebben...quote:Iemand die van plan is om een van de Deense spotprententekenaars te vermoorden, kan rijk worden. Loofde gisteren al een Pakistaanse imam een relatief klein geldbedrag uit (21.000 euro en een auto), vandaag ging een minister in India daar dik overheen. Hij heeft maar liefst 11,5 miljoen dollar uitgeloofd aan een ieder die één van de cartoonisten onthoofdt. Bovendien krijgt de moordenaar ook nog eens zijn gewicht in goud uitgekeerd.
Vrijheid van meningsuiting, Verdonk-adept.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 19:13 schreef Floripas het volgende:
Sidekick, oude vriend, er staat een dik anglicisme is jouw onderschrift.
Jezus, wat is er nog van je over dan?quote:Op zaterdag 18 februari 2006 20:17 schreef Floripas het volgende:
[..]
Jij bent écht van 1992!
Mijn god, toen had ik al sex....![]()
Heb je dat plaatje nu ook als wallpaper zodat je vaker een biertje kan nemen?quote:Op zaterdag 18 februari 2006 20:01 schreef Monidique het volgende:
[[url=http://i1.tinypic.com/o02ql4_th.jpg]afbeelding][/url]
Je kunt zien wat de bedoeling ongeveer moet zijn.
Ik ben overigens niet je moeder.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 20:17 schreef Floripas het volgende:
[..]
Jij bent écht van 1992!
Mijn god, toen had ik al sex....![]()
Eh...een boel?quote:Op zaterdag 18 februari 2006 20:17 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
Jezus, wat is er nog van je over dan?![]()
Zeker te weten.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 20:17 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Vrijheid van meningsuiting, Verdonk-adept.
Gelukkig is het slechts een imagoprobleemquote:Op zaterdag 18 februari 2006 20:17 schreef Tafkahs het volgende:
die R@B toch altijd met z'n plaatjes, Miljoenen voor onthoofden Deense cartoonist
[..]
Je kan die islamieten in elk geval niet verwijten dat ze geen passie hebben...![]()
ik vraag me af he, als je het zou doen, zou je dan je eigen borgsom kunnen betalen in het geval er zoiets is als vrijkopen?quote:Op zaterdag 18 februari 2006 20:19 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Gelukkig is het slechts een imagoprobleem.
Je hebt dezelfde geboortedatum als Berlusconi, zag ik net.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 20:17 schreef Floripas het volgende:
[..]
Ik ben overigens niet je moeder.
Veel plezierquote:Op zaterdag 18 februari 2006 20:19 schreef Floripas het volgende:
Floripas gaat nu die jarenlange ervaring in de praktijk brengen.
Zo kan hij wel weer, misspeller.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 20:21 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Je hebt dezelfde geboortedatum als Berlusconi, zag ik net.
Laat maar komen jaquote:Op zaterdag 18 februari 2006 20:23 schreef Floripas het volgende:
[..]
Dank je.
Die foto's komen, hè?
Ben jij ook uit de jaren negentig...?![]()
Lastig betalen als je in de gevangenis zit maar je kunt natuurlijk iemand anders laten betalen van je geld.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 20:20 schreef Tafkahs het volgende:
ik vraag me af he, als je het zou doen, zou je dan je eigen borgsom kunnen betalen in het geval er zoiets is als vrijkopen?
Zo, welke huidcrème gebruik jij? Die wil ik ook wel.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 20:23 schreef Sidekick het volgende:
Ik ben van '38.
En is het dan geen bewijslast ofzoiets. (ja sorry, ik keek naar hart van nederlandquote:Op zaterdag 18 februari 2006 20:24 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Lastig betalen als je in de gevangenis zit maar je kunt natuurlijk iemand anders laten betalen van je geld.
Misschien een leuk onderwerp voor HvNquote:Op zaterdag 18 februari 2006 20:25 schreef Tafkahs het volgende:
En is het dan geen bewijslast ofzoiets. (ja sorry, ik keek naar hart van nederland)
Don't fuck with the Jesus!quote:Op zaterdag 18 februari 2006 20:25 schreef MrX1982 het volgende:
Moet dat nou?
Awwww man.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 20:27 schreef pberends het volgende:
[..]
Hey, de vader van Jude Law:
[afbeelding]
Jude law
Ik fuck inderdaad liever niet met Jesus.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 20:27 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Don't fuck with the Jesus!
[afbeelding]
Het bier komt later,quote:Op zaterdag 18 februari 2006 20:34 schreef MrX1982 het volgende:
Ik mist iets op dat plaatje M.
mwoa, scheelt een factor of 5 in kosten, maar verder is het allemaal hetzelfde ..quote:
Ah leuk, daar studeer ik nu ook.quote:
quote:Op zaterdag 18 februari 2006 20:52 schreef George-Butters het volgende:Piemols!
Nu nog een paar plaatjes van moslima's en het is weer zoals de good old days 14.gif
quote:Op zaterdag 18 februari 2006 20:52 schreef George-Butters het volgende:Piemols!
Nu nog een paar plaatjes van moslima's
Suikerfeest was net geweest denk ik.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 21:05 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Ze hebben in ieder geval geen anorexia.
Ehm? Begrijp je dat hij belachelijke termen gebruiktquote:Op zaterdag 18 februari 2006 21:08 schreef Johan_de_With het volgende:
Ik vind ''geitenneukers'' overigens een belachelijke term, maar ik begrijp Extra Waskracht best.
Niks mis met een geit op z'n tijd. Geiten zeuren in ieder geval niet over romantiek.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 21:08 schreef Johan_de_With het volgende:
Ik vind ''geitenneukers'' overigens een belachelijke term, maar ik begrij[ Extra Waskracht best.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |