Die winteravonden moeten omvliegen op jullie instituut.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 16:40 schreef Floripas het volgende:
Iemand zei een keer, in het Latijn, door een ablativus/accusativusfout: "De kat maakt een zittende beweging richting zuil"
Een opstartaap.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 16:39 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Upstart eagle, om precies te zijn.
Het was in een café.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 16:42 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Die winteravonden moeten omvliegen op jullie instituut.
Een opgewonden horloge.quote:
Wat is dat nu weer voor vraag? Ik kan hier toch gewoon komen?quote:Ben jij geband?
Ja, die wel.quote:En McCarthy ook?
Vond je nou mijn poster voor jou leuk?quote:Op zaterdag 18 februari 2006 16:43 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Een opgewonden horloge.
[..]
Ben jij geband van TRU?quote:Wat is dat nu weer voor vraag? Ik kan hier toch gewoon komen?
[..]
Oh! Tijd om zijn topics te vullen met linkse praat!quote:Ja, die wel.
Die kalendergrap? Bij nadere beschouwing wel, ja.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 16:44 schreef Floripas het volgende:
[..]
Vond je nou mijn poster voor jou leuk?![]()
Ja, zonder opgaaf van tijdsduur. En eigenlijk ook zonder opgaaf van redenen.quote:Ben jij geband van TRU?
Maar niet voor mij.quote:Oh! Tijd om zijn topics te vullen met linkse praat!
Daar mogen we het niet over hebben, maar omdat het toch al in med staat: yepquote:Op zaterdag 18 februari 2006 16:45 schreef Floripas het volgende:
Is McCarthy geband om zijn antisemitische uitlatingen?
Welke uitlatingen waren dat dan? Die heb ik nooit gezien.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 16:45 schreef Floripas het volgende:
Is McCarthy geband om zijn antisemitische uitlatingen?
quote:Op zaterdag 18 februari 2006 16:46 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Die kalendergrap? Bij nadere beschouwing wel, ja.
Wat had je gedaan? "Trollen"?quote:[..]
[..]
Ja, zonder opgaaf van tijdsduur. En eigenlijk ook zonder opgaaf van redenen.
Ze zijn ook nogal schaars...quote:[..]
[..]
Maar niet voor mij.
Hij legt zich vooral toe op het niet beminnen van Aziaten, geloof ik.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 16:47 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Welke uitlatingen waren dat dan? Die heb ik nooit gezien.
Studentenvereniging Friesland zeker weer?quote:Op zaterdag 18 februari 2006 16:48 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Vreemd, de deurbel bij de buren is gejat.
En dat is maar goed ook.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 16:47 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
F5 dan ook gewoon als een gek in de pol-fb man !quote:Op zaterdag 18 februari 2006 16:47 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Vast een nieuwjaarsvereniging die dit nog 11 maanden gaat volhouden over heel het land.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 16:49 schreef Monidique het volgende:
[..]
Studentenvereniging Friesland zeker weer?
Volgens mij legt hij zich vooral toe op het beminnen van niemand in het bijzonder.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 16:48 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Hij legt zich vooral toe op het niet beminnen van Aziaten, geloof ik.
Ik gaf uiting aan mijn voorgevoel wat betreft de richting waarin ons aller Northern Star de discussie probeerde te drijven door dit plaatje te plaatsen (en aan mijn irritatie om anderen bij voortduring woorden in de mond te leggen). Dat mocht natuurlijk niet. Hij had ook nog de verbeelding dat ik hem ''achtervolgde''.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 16:48 schreef Floripas het volgende:
[..]
![]()
[..]
Wat had je gedaan? "Trollen"?
[..]
Het staat in Dublin ook vol met hijskranen enzo. Er wordt daar flink aan de weg getimmerd.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 16:50 schreef pberends het volgende:
http://www.cia.gov/cia/publications/factbook/geos/ei.html#Econ
Sick bitches.
Dat ding weer? Ik dacht dat dat toch alweer voorbij was.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 16:51 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Ik gaf uiting aan mijn voorgevoel wat betreft de richting waarin ons aller Northern Star de discussie probeerde te drijven door dit plaatje te plaatsen (en aan mijn irritatie om anderen bij voortduring woorden in de mond te leggen). Dat mocht natuurlijk niet. Hij had ook nog de verbeelding dat ik hem ''achtervolgde''.
Ik ben dan ook al bijna een maand geleden verwijderd.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 16:53 schreef Floripas het volgende:
[..]
Dat ding weer? Ik dacht dat dat toch alweer voorbij was.
En je mag noooooit meer terug naar TRU?quote:Op zaterdag 18 februari 2006 16:54 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Ik ben dan ook al bijna een maand geleden verwijderd.
Omdat de academie daar het meest bij gebaat is.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 17:12 schreef Johan_de_With het volgende:
Daar breek ik mij nu echt het hoofd over, he; waarom zijn zoveel hoogopgeleiden links? En lang niet alleen alfa's.
Dat je dat nog weet zeg.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 17:10 schreef Floripas het volgende:
[..]
Dag tussen-D66-en-VVD-jongetje!![]()
Inspraak van mensen met Lenin-broches is inderdaad een met goud geplaveide weg.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 17:12 schreef Floripas het volgende:
[..]
Omdat de academie daar het meest bij gebaat is.
In bed, in de archieven, en in Amerika.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 17:15 schreef Sickie het volgende:
[..]
Dat je dat nog weet zeg.![]()
Waar heb jij uitgehangen de laatste tijd?
Je hebt natuurlijk links, en je hebt misdadig.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 17:17 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Inspraak van mensen met Lenin-broches is inderdaad een met goud geplaveide weg.
Babyboomers. Mensen die gevormd zijn in de jaren 60/70.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 17:12 schreef Johan_de_With het volgende:
Daar breek ik mij nu echt het hoofd over, he; waarom zijn zoveel hoogopgeleiden links? En lang niet alleen alfa's.
Ook die van nu, hoor.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 17:33 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Babyboomers. Mensen die gevormd zijn in de jaren 60/70.
Nee, de huidige generatie. Die met Guevara-lompen aan in de collegezaal zit terwijl het keukenpersoneel aria's van Verdi fluit.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 17:33 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Babyboomers. Mensen die gevormd zijn in de jaren 60/70.
Heb je daar toevallig cijfers van?quote:Op zaterdag 18 februari 2006 17:37 schreef Floripas het volgende:
Ook die van nu, hoor.
Vraag het ze eens. Studerend idealisme de vraag is hoelang zoiets na afstuderen blijft bestaan.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 17:38 schreef Johan_de_With het volgende:
Nee, de huidige generatie. Die met Guevara-lompen aan in de collegezaal zit terwijl het keukenpersoneel aria's van Verdi fluit.
(Volgens mij heb ik dit al eens gezegd, maar het blijft ontstellend.)
Loop je ook met een Guevara shirt?quote:Op zaterdag 18 februari 2006 17:49 schreef RichardQuest het volgende:
Dat komt door de linkse media en de linkse hoogleraren en de linkse boekenschrijvers.
De aria's van Verdi zijn dan ook bijzonder proleterig.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 17:38 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Nee, de huidige generatie. Die met Guevara-lompen aan in de collegezaal zit terwijl het keukenpersoneel aria's van Verdi fluit.
nog geen last van een remmende voorsprong dusquote:Op zaterdag 18 februari 2006 16:50 schreef pberends het volgende:
http://www.cia.gov/cia/publications/factbook/geos/ei.html#Econ
Sick bitches.
Ik herinner me wel elke peiling in de universitaire sufferdjes: het is ontstellend.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 17:39 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Heb je daar toevallig cijfers van?
http://www.refdag.nl/arti(...)iveert+in+India.htmlquote:Trein uit Pakistan arriveert in India
MUNABAO (ANP/AFP) – Voor het eerst sinds veertig jaar arriveerde zaterdag in India weer een trein vanuit Pakistan. Honderden mensen wachten de trein in de Indiase grensstad Munabao op.
Veel mensen waren zichtbaar aangedaan toen de Thar–Express vanuit Karachi met driehonderd passagiers aan boord tot stilstand kwam. „Het is een eenvoudige reis gezien de afstand, maar historisch is hij van groot belang", aldus de Indiase tv–zender NDTV in een commentaar.
De treinverbinding werd in 1965 verbroken, nadat beide landen oorlog hadden gevoerd om de omstreden deelstaat Kasjmir. Beide kernmachten hebben sinds de onafhankelijkheid om deze deelstaat drie oorlogen gevoerd. De laatste twee jaren is de relatie verbeterd en is ook een aantal verkeersverbindingen weer hersteld. Zo werd vorig jaar in Kasjmir een busverbinding hersteld.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |