Gaat hij dat doen? Zelfs na de Grondwetruzie?quote:Op zaterdag 18 februari 2006 15:59 schreef Sidekick het volgende:
Heeft die Plasterk nog wel tijd voor Buitenhof, nu hij het PvdA-verkiezingsprogramma gaat schrijven?
Nee, vingervlug.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 16:01 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Dat heb je hem hardhandig afgeleerd?
Screendump!quote:Op zaterdag 18 februari 2006 16:03 schreef George-Butters het volgende:
Ik heb mijn desktop gepimptDe verveling is te groot. Vlug de koffie op drinken en dan nuttige dingen gaan doen
Ik ken mensen die er langer overgedaan hebben. 4 minuten is een prima score 14.gifquote:Op zaterdag 18 februari 2006 16:11 schreef Floripas het volgende:
Ik zie nu pas dat het een boot is.
Neehoor, er beweegt heel weinig.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 16:13 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Wow, Europa from outer space. Word je niet onrustig van zo'n desktop?
Zo ziet het erbij normaal ook uit, maar dat kwam ook mijn strot uit.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 16:15 schreef RichardQuest het volgende:
http://i1.tinypic.com/nzndih.jpg
Mnml, bijna griffermeerd.
Ik bedoel je hebt niet voor niets al die rekenkracht. Daar moet je ook iets meedoen. Anders is technologisch vooruitgang nergens voor nodig.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 16:17 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Zo ziet het erbij normaal ook uit, maar dat kwam ook mijn strot uit.
Ja, ja.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 16:02 schreef Floripas het volgende:
[..]
Gaat hij dat doen? Zelfs na de Grondwetruzie?
quote:(...) verkrachting van een vrouw [is] minder erg als het slachtoffer geen maagd meer is. Dat blijkt uit het vonnis in een zaak van een veertigjarige man die zijn veertien jaar oude stiefdochter onder bedreiging met geweld had verkracht.
(...)
Het meisje was volgens de rechters ‘seksueel veel ervarener dan men van een meisje van haar leeftijd kan verwachten’ omdat zij al seksueel contact met andere mannen had gehad. Daarom zouden de gevolgen van het seksueel geweld voor haar minder ingrijpend zijn.
quote:Op zaterdag 18 februari 2006 16:16 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Neehoor, er beweegt heel weinig.
Ik word pas onrustig van een desktop vol met shortcuts. Hoofdpijn enzo.
Leg nou eerst je oude maar uit!quote:Op zaterdag 18 februari 2006 16:22 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Ja, ja.
Steve Stevaert zit trouwens ook in de commissie.
En in de categorie, Raad de Staat:
[..]
dat ja.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 16:22 schreef Monidique het volgende:
[..]
[[url=http://i1.tinypic.com/nzngxy_th.jpg]afbeelding][/url]
En weet je al wie Kaizer Soze is?quote:Op zaterdag 18 februari 2006 16:22 schreef Monidique het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 18 februari 2006 16:22 schreef Monidique het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 18 februari 2006 16:26 schreef Monidique het volgende:
[..]
Als je je ogen een beetje sluit, kan je er een konijn in zien.
Wat onprettig.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 16:28 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Ik had een tijdje [afbeelding] als achtergrond. Nu gewoon blauw.
quote:Op zaterdag 18 februari 2006 16:29 schreef Floripas het volgende:
[..]
Wat onprettig.
Ik heb een wulpse foto van mijn meisje als achtergrond. Dat vond mijn vader....erg...interessant....![]()
Je meisjequote:Op zaterdag 18 februari 2006 16:29 schreef Floripas het volgende:
[..]
Wat onprettig.
Ik heb een wulpse foto van mijn meisje als achtergrond. Dat vond mijn vader....erg...interessant....![]()
Onverwacht bezoek. Hij was tegelijkertijd gefascineerd en afgestoten.quote:
Mijn Latijn is veel te stoffig om ook maar iets te vertalen. Volgens mij is het enige wat ik nog ken "marcus et cornelia ambulant in hortum"quote:Op zaterdag 18 februari 2006 16:32 schreef Floripas het volgende:
[..]
Onverwacht bezoek. Hij was tegelijkertijd gefascineerd en afgestoten.
Tremendum atque fascinans, zeg maar...
Willem II, na de Vrede van Munster.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 16:25 schreef Floripas het volgende:
[..]
Leg nou eerst je oude maar uit!
(Iets dat) tegelijk je doet trillen en je gefascineerd blijft doen staren.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 16:34 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Mijn Latijn is veel te stoffig om ook maar iets te vertalen. Volgens mij is het enige wat ik nog ken "marcus et cornelia ambulant in hortum"
Maw: wat staat er?
Felix in horto est.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 16:34 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Mijn Latijn is veel te stoffig om ook maar iets te vertalen. Volgens mij is het enige wat ik nog ken "marcus et cornelia ambulant in hortum"
Er staat: ''Psychobitch.''quote:Op zaterdag 18 februari 2006 16:34 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Echt? Ik had toch gehoopt op McCarthy.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 16:35 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Willem II, na de Vrede van Munster.
Hmm het was nota bene fout, althans, als ik google op de woorden marcus et cornelia:quote:Op zaterdag 18 februari 2006 16:36 schreef Floripas het volgende:
[..]
(Iets dat) tegelijk je doet trillen en je gefascineerd blijft doen staren.
Onthoofdingsfilmpjes, zeg maar.
Maareh, ja, die vader van je. Wat een snoeperd.quote:Marcus et Cornelia in horto ambulant.
Cornelia subito serpentem videt et clamat: "Marce! Marce!"
Marcus rogat: "Quid est, Cornelia? Cur clamas?"
Puella clamat: "Serpentem video!"
Marcus rogat: "Ubi serpentem vides?"
Cornelia serpentem indicat.
Tum puer et puella clamant: "Pater! Pater! Serpentem in horto videmus!"
Pater Marcum et Corneliam audit et cito in hortum venit.
Rogat: "Ubi serpentem videtis, Marce et Cornelia?"
Sed puer et puella serpentem non iam vident; serpens iam procul est.
Er staat: Jehan is een parvenu.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 16:37 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Er staat: ''Psychobitch.''
Wandelen ze in de tuin, of wandelen ze de tuin in?quote:Op zaterdag 18 februari 2006 16:38 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Hmm het was nota bene fout, althans, als ik google op de woorden marcus et cornelia:
[..]
Maareh, ja, die vader van je. Wat een snoeperd.
Upstart eagle, om precies te zijn.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 16:38 schreef Floripas het volgende:
[..]
Er staat: Jehan is een parvenu.
Ik kan het zowat nog lezen ook,quote:Op zaterdag 18 februari 2006 16:38 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Hmm het was nota bene fout, althans, als ik google op de woorden marcus et cornelia:
[..]
Maareh, ja, die vader van je. Wat een snoeperd.
Dat is niets omquote:Op zaterdag 18 februari 2006 16:40 schreef Monidique het volgende:
[..]
Ik kan het zowat nog lezen ook,.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |