Om vrouwen aan te lokken. Wát een mán.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 17:53 schreef RichardQuest het volgende:
Waarom zou ik dat doen?
Geen idee.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 17:53 schreef RichardQuest het volgende:
Waarom zou ik dat doen?
Kom maar hier, dan.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 17:58 schreef DionysuZ het volgende:
mwaha ik ga als guevara met de vastelaovend
Nee, ik heb her en der ook van het zoete nectar der Sapphische liefde mogen proeven.quote:
Erik, we verwachen daar een foto van.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 17:58 schreef DionysuZ het volgende:
mwaha ik ga als guevara met de vastelaovend
Rage Against The Machine.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 17:59 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Geen idee.
Ik zou persoonlijk sowieso niet snel met het shirt van een (politiek) persoon gaan lopen. Wat voor nut heeft het.
haha komt goedquote:Op zaterdag 18 februari 2006 18:02 schreef Floripas het volgende:
[..]
Erik, we verwachen daar een foto van.
*Gaat even verzitten*
Ik kleed me liever fatsoenlijk.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 18:02 schreef RichardQuest het volgende:
Rage Against The Machine.
De wrat van Allah?quote:
Advanced Civilization!quote:Op zaterdag 18 februari 2006 18:15 schreef Monidique het volgende:
Dan ga ik maar even Colonization spelen.
Foto, Jezus.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 18:17 schreef DionysuZ het volgende:
ben blij als de carnaval achter de rug isword die baard en die lange haren n beetje zat.
quote:
De muziekband van de Pakistaanse douane verwelkomt de Thar Express trein met bestemming India. Het was zaterdag voor het eerst in veertig jaar dat er een trein van Pakistan naar buurland India reed.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |