Richting kennismanagement?quote:Op zaterdag 18 februari 2006 15:18 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Mwa, niet helemaal ICT, bedrijfskundige informatica.
Nee?quote:Op zaterdag 18 februari 2006 15:17 schreef George-Butters het volgende:
Je komt ook niet bijster sportief over.
Ik denk dat ik je gewoon opgemerkt heb in het uitgaansleven.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 15:18 schreef Floripas het volgende:
[..]
En van die immens wollige Groninger Studentenbond. Dat dan weer wel, je wèèt toch?
Oe, en bij die elitaire boekenclub van een Flanor.
Waar zat jij dan bij?quote:Op zaterdag 18 februari 2006 15:21 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Ik denk dat ik je gewoon opgemerkt heb in het uitgaansleven.
Even wat interessantdoenerij in vakjargon:quote:Op zaterdag 18 februari 2006 15:20 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Richting kennismanagement?
Ik heb altijd veel gehockeyd (3 a 4 keer per week) en daarnaast had ik een vaste groep studievrienden waar ik mee omging.quote:
Dan kán ik je bijna niet kennen.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 15:27 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Ik heb altijd veel gehockeyd (3 a 4 keer per week) en daarnaast had ik een vaste groep studievrienden waar ik mee omging.
Ik vroeg laatst aan een Limburger (Swalmen) of ze al met carnaval begonnen waren, hij keek me aan alsof ik een alien was. "Natuurlijk!"quote:
Muziekstijlenquote:Op zaterdag 18 februari 2006 15:28 schreef George-Butters het volgende:
[..]
http://partyflock.nl/party/34813.html
He, ik ben geen vieze stink vindicater of albertiaan of een andere doorsnee bralaap.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 15:28 schreef Floripas het volgende:
[..]
Dan kán ik je bijna niet kennen.
Waar stapten jullie?
Het moet je liggen natuurlijk, maar ik vond de stof te droog om doorheen te komen. Niet technisch genoeg dus.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 15:26 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Even wat interessantdoenerij in vakjargon:
- IT-auditing
- Informatierecht
- Logistiek en IT
- Datawarehouseing
En natuurlijk de technische zooi, programmeertalen, databases etc.
hm, ik dacht eigenlijk gelijk aan bungeejumpen.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 15:29 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Muziekstijlen
club, hardstyle, jump, trance
Wordt een leuke polonaise.
Lekker stampen met z'n allen.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 15:29 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Muziekstijlen
club, hardstyle, jump, trance
Wordt een leuke polonaise.
Richtbackatcha.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 15:30 schreef George-Butters het volgende:
[..]
He, ik ben geen vieze stink vindicater of albertiaan of een andere doorsnee bralaap.
Oh, ik vind het veeeeel te technisch.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 15:31 schreef gelly het volgende:
[..]
Het moet je liggen natuurlijk, maar ik vond de stof te droog om doorheen te komen. Niet technisch genoeg dus.
uiteraardquote:Op zaterdag 18 februari 2006 15:28 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Ik vroeg laatst aan een Limburger (Swalmen) of ze al met carnaval begonnen waren, hij keek me aan alsof ik een alien was. "Natuurlijk!"
Volgens mij een soort van hajdkoa.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 15:32 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Lekker stampen met z'n allen.
Wat is Jump eigenlijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |